طرح الهی ازدواج | قانون جذب  

 

بسیاری از افراد برای چیزها و اوضاعی می کوشند که برایشان مناسب نیست, بسیاری در پی افرادی هستند که به آنها تعلق ندارد.

خانمی از مشاوری معنوی خواست که برایش شفاعت کند تا ب ازدواج مردی معین در آید.

مشاور گفت که به این شکل سخن نمی گوید, زیرا شاید این مرد بخشی از طرح الهی زندگیش نباشد.

در عوض مشاور ندا در داد که طرح الهی زندگیش آشکار شود و مردمان و رویدادهای و چیزهایی که جزیی از طرح الهی زندگیش هستند به سرعت و در کمال آرامش متجلی شوند و هر آنچه و هرکسی که جزیی از این طرح نیست از زندگیش ناپدید شود و موهبتهای خود را در جای دیگری بیابند.

اگر چه گهگاه آن مرد را می دید, رابطه شان جدی نشد و حرفی از ازدواج به میان نیامد, اما به دلیل ادامه دادن به افکار طرح الهی ادامه داد, مردی دیگر را دید و به سرعت تقاضای ازدواج صورت گرفت و ازدواج کردند و رابطه ای عاشقانه میان آنها آغاز شد.

این خانم بعدا دریافت که مردی که در گذشته در پیش بوده, برای مناسب نبوده.

اگر بخواهید در زندگی به زور کسی یا چیزی را به دست آورید, نشانه آن است که آن شخص یا آن چیز موهبت شما نیست. آنچه را که به زور به چنگ می آورید, برای نگه داشتنش نیز باید بجنگید.

هرگاه طرح الهی زندگیتان را بطلبید, اشخاص و اوضاع و شرایطی که جزئی از این طرح نیستند از زندگیتان بیرون می روند و اگر به طلبیدن طرح الهی ادامه بدهید, اشخاص و اوضاع و شرایطی که جزیی از این طرح هستند به آسانی و به طور طبیعی در زندگیتان پدیدار می شوند و بی هیچ آزار و آشفتگی رسالت خود را به انجام می رسانند, راه آسان زندگی موفقیت آمیز نیز همین است.

خانمی مردی را دوست داشت, اما این مرد تقاضای ازدواج نکرده بود, دوستانش اصرار داشتند که توجهش را به فرد دیگر معطوف کند. اون نیز قبول کرد که با این شخص ازدواج کند اما دلش به این کار راضی نبود و وقتی که مردی را که دوست داشت ترک کرد آرزده و نگران شد, نسبت به شخص جدید هم هیچ احساسی نداشت.

روزی مساله را با دوستش که شاگرد حقیقت بود درمیان گذاشت, دوست گفت: “راه حل این است که طرح الهی زندگیت را بطلبی و بخواهی که این طرح هم اکنون به سرعت و در کمال آرامش متجلی شود. آنگاه صبر کن و ببین که چه پیش می آید.

او نیز همین کار را کرد و رویدادی جالب پیش آمد, مردی که دوستانش معرفی کرده بودن به سرعت از زندگیش بیرون رفت و مردی که به او علاقه داشت در زندگیش پدیدار شد و باهم ازدواج کردند و سیر رویدادها به دوستانش نشان داد که انتخاب آنها درست نبود.

 

سایر مطالب بخش “طرح الهی زندگی”

 

کتاب چشم دل بگشا

کاترین پاندر

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

طرح الهی ازدواج | قانون جذب  

طرح الهی ازدواج | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

896 نظر

    شاید خیلیا از ما اینو بدونیم ولی عمل بهش خیلی سخته مخصوصا که پای عشق وسط باشه، خیلی سخته.. ادم هرچقدرم که بدونه باز دلش همون عشقشو میخواد
    خاموش کردن احساسات به ادم ضربه میزنه واقعا…

      دوست گلم اگر از جملات طرح الهی استفاده کنی, خداوند خودش به بهترین شکل اوضاع رو هماهنگ می کنه, اصلا نگران احساساتت نباش.

    سلام
    از کجا بدونیم داریم اصرار میکنیم یا طرح الهی زندگیمون رو طلب میکنیم؟
    یه خواسته دارم از خیلی وقت پیش همه اش به خدا میگفتم اگر به صلاحم نیست کاری کن به کل از فکرش بیفتم و اتفاقی که به صلاحمه رو سر راهم قرار بده و اگر به صلاحه خودت مقدماتش رو فراهم کن، بعد از مدتی درصد کوچکی از خواسته ام حل شد، یه مدت همه چی خوب بود ولی بعدش اون شرایط به حداقل کاهش پیدا کرد ولی هنوزم هست، من بازم از خدا خواستم اگر به صلاحم نیست از زندگیم حذف شه و اگر به صلاح هست شرایط رو مهیا کنه و یه نشونه بهم بده که ته دلم قرص بشه، دو روز بعدش کتاب 4 اثر رسید دستم و من خوندمش و امیدوار شدم، ولی شرایط مثل قبل و حداقله، حالا من دارم اصرار میکنم یا خواسته ام جزء طرح الهی زندگیمه و اتفاق خواهد افتاد؟
    ممنون از سایت خوبتون

      سلام عزیزم

      وسواس فکری درمورد خواستت یعنی اصرار.
      بازم از خدا بخواه که نشونه های محکم تری بهت نشون بده, از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی, شاید این رابطه کمرنگ بشه و شخص جدیدی بیاد تو زندگیت, باید صبور باشی عزیزم.

        وسواس ندارم، تجسم میکنم خواسته ام رو ولی توکل هم میکنم، خواسته و صلاح خدا برام اولویته، به خاطر همینم همیشه صلاح اون رو میخوام، اگه اون نخواد منم نمیخوام، اگه بخواد من هم با کمال میل میخوام، وقتی درصد کوچکی از خواسته ام انجام شد واقعیتش خودم هم باور نمیکردم ولی شد، برای انجام شدن صد در صدش هم خودم میدونم باید زمان بگذره، اون نشانه رو هم برای همین صبر خواستم، راستش فکر میکنم 4 اثر بهترین نشانه ای بود که خدا میتونست برام بفرسته.
        کدوم جمله تاکیدیه که تمام جنبه های زندگی رو شامل بشه؟ (کار، ازدواج، وضعیت اقتصادی و …)

        1 جمله نمی تونه شامل همش باشه, ولی جملات بخش جذب گروهی شامل 4 جمله اساسی هستش که همه جنبه های زندگی رو شامل می شه.

    از طرفی اخیرا باشخصی آشنا شده بودم که دیگه موضوع به طور خیلی ساده ای بین خودمون حل شده بود من فکر کردم دیگه باید خونواده رو در جریان بزارم و با مادرم مطرح کردم به طرز عجیب تری ایشون از زندگیم بیرون رفته و اما من واقعا میخوام برگرده چون خیلی مثل همون چیزی هست که با خواسته هام یکی بوده شما بگید من چکار کنم؟

    سلام عزیزم خوش اومدی.
    برای آشنایی کلی با قانون جذب, این قسمت رو بخون, برای آشنایی با عملکرد جملات تاکیدی این قسمت, برای آشنایی با نامه نوشتن این قسمت و در کل برای آشنایی با فرشتگان این قسمت رو بخون.
    طرح الهی هم بهترین چیزی هستش که تو زندگی می تونه برای ما پیش بیاد, فرض کن بین ادامه تحصیل و یه کار خیلی عالی با درامد بالا موندی, از جملات طرح الهی استفاده می کنی و کم کم احساس می کنی باید ادامه تحصیل بدی, حالا یکی ممکنه بگه پس اون کار پر درامد چی؟! خب ممکنه ادامه تحصیل باعث بشه در آینده کاری رو انجام بدی که درامدش از این کار خیلی خیلی بیشتر باشه.

      سلام.من تازه با سایت شما اشنا شدم.میخوام ب فرشته ازدواج طرح الهی نامه بدم.ولی نمیدونم ب فرشته خودم نامه بدم یا ب فرسته اون کسی ک دوسش دارم؟ لطفا راهنماییم کنیید.با تشکر.

        سلام عزیزم، فرشته خودت.

    یه دنیا ممنون عزیزم

    سلام با تشکر از سایت خوبتون…
    من یه سوال داشتم در مورد طرح الهی و خواست خدا …
    راستش من با راز و جذب اشنایی دارم … بزارید از اول براتون بگم من فهمیدم میتونیم یه لیست بنویسم از مشخصات فردی که میخوایم بیاد تو زندگیمون همه ویژگی هاش … اون ادم بعد از دو هفته اومد تو زندگیم همه چیش عین لیست بود ….
    وقتی که وارد زندگیم شد من اولش متوجه نبودم که این همون شخصه وقتی که من از این شخص خوشم اومدش اون ازم دور تر شد کسی که خودش خیلی به سمتم می اومذ یه هو ازم دور شذ …
    خوب حالا من موندم باید چیکارکنم …
    اخه یه نظریه هست که میگن وقتی شما لیست ر و مینویسید شخص خاصی رو نمیخواید و وقتی اون ادم سر راهتون قرار میگیره این خواست الهی واسه شما است ایا این درسته ؟؟
    چون من وقتی لبست رو نوشتم شخص خاصی تو ذهنم نبود فقط کسی رو که دلم میخواست بیاد تو زندگیم مشخصاتششو نوشتم و قرار گرفت تو زندگیم حالا باید چکار کنم به نظرتون؟؟؟؟

    سلام سحر جان.من یک لیست کامل با جزییات از همسر الهی ام تهیه کردم وجملات تاکیدی را هم با آرامش و شادی میگم حدود یکماهه.اما دو سه روزه عصبی و نا آرام شدم.حس میکنم خواستو ام به من نزدیکه اما با این حس بد دارم دورش میکنم.چه کار باید کنمس.

      سلام عزیزم, احساس بد باعث ارسال فرکانس منفی می شه, هر وقت احساس بدی داشته باید کاری کنی که احساست بهتر بشه و فرکانست مثبت بشه.

    سلام بر بانوی خوبمون ,
    از راهنماییتون ممنونم . حتما به دستوراتتون عمل میکنم .و حتما براتون از پیشرفت ارتباطم خواهم گفت .

    سلام.من یک مانع ذهنی دارم که نمیذاره ازدواج کنم.اونم چاقی هست.فکر میکنم چون چاقم نمیتونم ازدواج کنم.چطوری باید این مانع ذهنی را بردارم؟

      سلام عزیزم, اتفاقا اشتباه می کنی که فکر می کنی چاقی مانع هستش, اگر کسی واقعا بهت علاقه داشته باشه با اندامت مشکلی نداره, مانع فقط خودت هستی که فکر می کنی چون اضافه وزن داری نمی تونی ازدواج کنی, اما اگر اندامت و خودت رو دوست داشته باشی همچی درست می شه.
      وقتی نسبت به اندامت حساسیت به خرج بدی به سختی وزن کم می کنی, چون وسواس فکری داری, اما اگر کم کم این حساسیت رو کنار بذاری, خودت رو دوست داشته باشی و بعد یه برنامه هم برای کم شدن وزن داشته باشی, اونوقت بهتر نتیجه می گیری.

    خیلی ممنون سحر جان.

    سلام . خوبین؟
    من یک دختر عمو دارم که همسن هستیم و از بچگی با هم بودیم . چند سال خیلی صمیمی شده بودیم ولی من از بعضی رفتاراش خوشم نیومد و رابطمو باهاش کم کردم . خیلی حسادت میکرد به همه .چشم دیدن خوشبختی کسی رو نداشت . حتی به قیافه وموهای من حسودیش میشد که چرا از خودش قشنگترم. مثلا اگه کسی عقد میکرد نفرینش میکرد . دروغ هم میگفت . اهل تهمت و غیبت بود. ولی با وجود این ازدواج کرد و خوشبخت شد. ده سال از ازدواجش گذشته و خیلی از زندگیش راضیه . همه اقوام میگن شوهر خوبی گیرش اومده . همه شوهرش رو تحسین میکنند. برام عجیبه چرا با وجود ذهن خرابی که داشت ولی خوشبختی به سراغش اومد ؟!

      سلام عزیزم, برای منم چیزی که تعریف کردی عجیبه.
      ولی مطمئن باش با این روحیه ای که داشته هنوز خیلی چیزا هست که حسرتش رو بخوره, چون نفرین کردن دیگران به خود آدم برمی گرده, باید برای دیگران شادی و عشق بفرستیم, تا به خودمون هم برسه.

    سلام . لطف میکنید راهنمایی ام کنید.. وقتی کسی از ما خواستگاری میکنه چطوری میشه طرف مقابل رو خوب شناخت ؟ چه سوالاتی پرسیده بشه بهتره ؟ آیا رفتن پیش مشاور الزامی هستش یا نه؟؟ ممنون از پاسخ تون

      سلام عزیزم, راستش تو این زمینه تجربه کافی ندارم, فکر می کنم باید از سایتهای مشاوره خانواده کمک بگیری.

    من مدتیه از جملات تاکیدی ازدواج استفاده میکردم . بعد از چند هفته احساس کردم یه پسری از من خوشش اومده . چون برخوردش اینو نشون میداد. منم داشتم بهش علاقه پیدا میکردم.. و مدتیه جملات طرح الهی رو میگم ولی چند هفته است ندیدمش .چطوری میشه فهمید طرح الهی زندگی مون هستش یا نه؟ من همش کم طاقت شدم . نمیتونم از ذهنم فراموشش کنم.دوست دارم زودتر به نتیجه برسم. چه مدت باید طرح الهی رو بگم که نتیجه قطعی معلوم بشه؟

      سلام دوست عزیزم.
      هیچ وقت برای خودت ضرب الاجل تعیین نکن.اینکه چرا نمیشه و چرا پس اتفاق نمیوفته هم انرژیتون رو تحلیل میده.
      شما همیشه در ذهنت این باشه که خدا برای من بهترینها رو میخواد…من تلاشم و میکنم اما به چیزی یا کسی دلبستگی و وسواس پیدا نمکینم.
      بدون خدا در بهترین روز و ساعات بهترینها رو برات فراهم میکنه.
      اون ادمیم که میگید یه مدت نیست شاید در طرح الهی زندگیه شما نبوده ذهنتون رو ازاد و رها کنید و به افکار مثبت و تکرار جملات تاکیدی مثبتتون ادامه بدید.

    سلام
    من 33 سالمه 5 سال با یه نفر هستم الن نامزدیم ولی تو دلم ازش دلخورم و دیگه اعتماد ندارم که باهاش خوشبخت میشم این عذابم میده هم دوسش دارم هم دودل هستم اهل کار نیست ثبات نداره و با اینکه خانوادم بهش سخت نگرفتن ولی قدرنشناسه و زود دلخور میشه الکی ایراد میگیره همه فامیل هم نامزدیمونو فهمیدن نمیدونم چیکار کنم تو رو خدا کمکم کنید حتی میترسم معتاد باشه به خدا ادم با شخصیتیه هر کی میبینه ازش تعریف میکنه اهل مطالعه هست

      سلام عزیزم, از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج باید استفاده کنی, و از طریق نشونه هایی که احساس می کنی, تکلیفت مشخص می شه.

        ممنونم عزیزم که جوابمو میدی دوست دارم بتونم یه خدمتی بهتون بکنم
        فقط میترسم از طرح الهی استفاده کنم و کارمون به هم بخوره و شرایط زندگیم طوریه که خانوادم ضربه میبینن و مخصوصا مامانم حالش خیلی خوب نیست چکار کنم؟

        خواهش می کنم عزیزم, همین که به سایت سر می زنی, لطف بزرگیه, سعی کن مطالب رو با دقت بخونی و تو زندگیت استفاده کنی.
        عزیزم گاهی اوقات ما فکر می کنیم خیرمون در خواسته ایه که الان داریم و اگر بهش نرسیم شرایط خیلی بد می شه, در حالی که از نظر خدا خیر در اینه که فعلا بهش نرسیم تا اینکه در یه زمان دیگه بهترین نتیجه رو بگیریم.
        بسپار به خدا و اعتماد داشته باش, حتی اگر شرایط بدتر بشه, همش موقتی هستش.

    سلام سحر جان. اگه واقعا یه شخصی جزئ طرح الهی باشه هیچ وقت از دستش نمیدیم؟

      سلام عزیزم.
      ممکن با ارسال فرکانس منفی, مثل ترس از دست دادن, باعث بشی از دستش بدی, برای همین باید به فرکانسی که ارسال می کنی خیلی توجه کنی.
      موارد زیادی از این قبیل اتفاقها پیش اومده, پس نباید درموردی اتفاقی که نیوفتاده فکر کنی که جذبش کنی.

    سلام من هر روز میام تو سایت شما ، خیلی دوستتون دارم . نظرات شمارو قبول دارم یه سوال دارم . با تلقین و عبارات تاکیدی میشه هر نوع بیماری رو درمان کرد….

      سلام دوست عزیزم.
      میشه تلاش کرد و از خدا و کائنات خواست.
      در نهایت اتفاقی که به صلاح فرد باشه و در طرح الهی زندگیش مقدر شده باشه پیش میاد…

    اگه بیماری به خاطر تلقین نادرست و منفی اندیشی باشه چی؟

    ممنون که وقت میذارین. شاد باشین…………………..

    سلام عزیزم خوبی؟
    عزیزم من میخوام یه ازدواج ایده آل داشته باشم از هر لحاظ
    شخصی هم تو زندگیم نیست
    یعنی نمیخوام واسه یه نفر نامه بنویسم
    خیلی کلی فقط میخوام یه نفر که دقیقا اون خصوصیاتی که من میخوامو داره
    بیاد
    چیکار باید بکنم؟
    چند تا نامه لازمه؟
    ممنونم که جواب میدی

    سلام.
    ببخشید. سوالی داشتم. خیلی هستند از انسانهایی که قبلا ازدواج کردند و یا در آینده خواهند کرد و از طرح الهی چیزی نمیدونند. خیلی از انسانها هم از ازدواجشون زیاد راضی نیستند. خیلی ها هستند که زندگی خوبی ندارند. فقط مجبورند بسازند..
    خب حالا این انسانها یعنی به غیر از کسی که طرح الهی خودشون بوده ازدواج کردند.
    اگه اینجوره پس طرح الهی شون چرا قسمت یکی دیگه شده؟
    اگه خدا تقدیر کنه باید هر کسی با اونی که خدا میخواد ازدواج کنه نه یکی دیگه !

      سلام عزیزم, تقدیر آدما تغییر می کنه, برای همینه که شب قدر اعمال مختلفی داریم.
      ما با کارها و افکارمون جزییات زندگیمون رو تغییر می دیم.

    سلام .

    من مشکلی دارم و اونم این هستش در مواجه با جنس مخالف دست و پام رو گم میکنم و نمیتونم عادی رفتار کنم.
    این مورد بارها برام پیش اومده البته بیشتر راجع به کسانی که بفهمم به من حسی دارند پیش میاد ولی درباره افراد عادی اینجور نیستم.
    حتی یه بار یه پسری به دوستم گفته بود که از من خوشش میاد و قصدش اشنایی بیشتر با من بود. از وقتی متوجه احساسش شدم همیشه ازش فرار میکردم. روبرو شدن با این فرد برام سخت بود. استرس می گرفتم .و پاهام شل میشد . هر کاری کردم نشد باهاش روبرو شم. با اینکه دوستش داشتم ولی جواب رد دادم.
    لطفا کمکم کنید . ممنونم

      سلام عزیزم, با جملات تاکیدی اعتماد بنفس می تونی مشکلت رو حل کنی, مقاله های خود تلقینی رو هم بخون, با تلقینه درست, همچی حل می شه و به خواستت می رسی و اعتماد بنفست رو افزایش می دی.

      سلام دوست عزیزم.
      مشکل شما کمبود اعتماد بنفس هست.
      با جملات تاکیدی مثبت اعتماد بنفس خودتون رو بالا ببرید.

    سلام و خدا قوت. سوالی داشتم واونم این هستش که در زندگی دعا کردن چه نقشی داره؟ مثلا یک نفر به خواستگاری ما میاد ولی من دودل هستم و نمیدونم به صلاحم هستش یا نیست .و فقط دعا میکنم با اینکه شاید ترس و افکار منفی هم گاهی بیاد سراغم. چون معمولا پسرا وقتی میان خواستگاری طوری رفتار میکنند وصحبت میکنند که روی ما تاثیر گذار باشه. هیچ کس نقطه ضعف وعیبهاشو که نمیگه. و تا زمانی که زیر یک سقف نباشیم نمیتونم چیزهای مهم طرف مقابل رو بفهمیم . اگه دودل باشیم و نخواهیم به زندگی با این فرد فکر کنیم و با جملات و فکر به جذب ایشون بپردازیم . چکار کنیم؟ دعا کردن کافیه ؟ چون به نظر من فکر مثبت کردن درباره یه نفر که واقعا انسان خوبی نیست نمیتونه اونو تغییر بده . درسته؟

    سلام عزیزم خوبی؟
    ممنون برای مطالب خوبت
    عزیزم من میخوام یه ازدواج ایده آل داشته باشم
    فرد خاصی تو زندگیم نیست
    میخوان نامه بنویسم که اون کسی که ایده آل منه
    پیدا بشه و تو زندگیم بیاد
    میتونی کمکم کنی؟
    ممنون

    سلام سحر عزیز، من چند وقت پیش یه لیست کامل از خصوصیات همسر ایده آلم تهیه کردم، بعد از مدتی با شخصی آشنا شدم که دقیقا خصوصیات دلخواه منو داره.. چند ماهی هم هست که باهم دوست شدیم، ” اما به تازگی رابطه مون خیلی سرد شده..! حالا چکار باید بکنم؟ پیشاپیش از راهنماییت ممنونم.

    سلام. یه سوال داشتم. اگه بخوام با فکر مثبت همسر ایده المو پیدا کنم. حتما باید طرف مقابل هم افکارش مثبت باشه ؟
    اگه نسبت به کسی که شک دارم طرح الهی ام هست ، عبارات تاکیدی رو تکرار کنم، اگه واقعا طرح الهی من باشه حتما بهم میرسیم یا باید ایشون هم فکرش مثبت باشه؟
    چون من وقتی عبارات رو میگم به یکی از پسرا شک دارم که دوستم داره . ولی چون من خیلی باوقار هستم فکر کنم میترسه پا پیش بزاره ، چون یه بار دیدمش با حالت ترس بهم سلام کرد .. البته ایشون قبلا طلاق گرفته اند
    سوال من اینه اگه ایشون افکار منفی یا ترس داشته باشه مثلا نسبت به زندگی آینده اش و یا نسبت به من . همچنین اگه اعتماد به نفسش پایین باشه، روند جذب من پایین نمیاد؟
    ممنون از پاسخ تون.

    سلام سحر عزیز، تو دانشگاه از نگاه پسری از همکلاسام متوجه شدم ازمن خوشش میاد یعنی اولین بار با نگاهش مرا متوجه خودش کرد و در طی 4 سال دانشگاه هم همین منوال را ادامه داد و من هم دوستش داشتم و همیشه منتظر بودم یه قدمی جلو بذاره ولی نیومد و درسمون هم تموم شد، ناگفته نماند که ما برای دو شهر مختلف بودیم ولی من همیشه ته قلبم منتظرش بودم چون میدونستم اگه بخواد میتونه به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی پیدام کنه تا اینکه دوسال بعد از فارغ التحصیلی بیخیال از اومدنش شدم ولی دوباره بعد از یک سالی که ناامید از اومدنش شدم دوباره به طور غیرمنتظره ای دیدمش و اومد جلو و سلام و احوالپرسی کرد ومن تا این موقع که دوباره دیدمش از قانون جذب و رهاسازی و …اطلاع چندانی نداشتم ولی بعد از دوباره دیدنش دارم قانون جذب دارم یاد میگیرم، و من دوباره منتظر اومدنش هستم و دلم پیش اون هست و خواستگارانم را به همین دلیل رد میکنم.آیا میشه گفت دوباره دیدنش یه نشونه از طرف خداست که نشون بده طرح الهی زندگیم هست؟چطوری باید اطمینان پیدا کنم به اومدن یا نیومدنش؟چطوری باید متوجه بشم که او جزئی از طرح الهی زنگیم هست؟آیا اگر جزئی از طرح الهی زندگیم باشه به ازدواج منجر میشه؟

      سلام دوست عزیزم.
      اول از همه باید بگم بسیار کار اشتباهی میکنید به خاطر کسی که هنوز بعد از اینهمه سال پیشنهاد جدی به شما نداده خواستگاراتون و رد میکنید!
      از خدا بخواید : خدایا ..طرح الهی زندگی من و به من نشون بده.به من نشون بده صلاح کارم کجاست.انسانهایی که جزو طرح الهی زندگی من نیستن و از سر راهم بردار و کسانی که جزو طرح الهیم هستند رو به سوی من و تقدیرم رهنمون کن.
      و یا هر جمله و درخواست دیگه ای با همین مضمون.

    سلام و ممنون از وقتی که برای جواب دادن به کامنتها میزارین
    من از یه پسری تو دانشگاهمون خوشم میومد، ولی اصلاً باهاش نه برخوردی داشتم نه به روش اوردم، نمیدونم قانون جذب بود یا خواست خدا اون بهم پیشنهاد داد و سه سال دوست بودیم…تو این سه سال همه چی خوب و عالی بود…اما یهو همه چی دست به دست هم داد و بهم بای داد:) از نامردیهای دوست های مشترک گرفته، تا یه اتفاقی که به من شک کرد و من هیچ جوره نتونستم ثابت کنم که اشتباه میکنه…17 ماه از بهم خوردن رابطه مون میگذره اما تو این 17 ماه اصلاً رفتارش طوری نبود که احساس کنم واقعاً دیگه منو نمیخواد، میومد منو میدید…باهام درد و دل میکرد…حتی گاهی لعنتم میکنه که باعث شدم دلش سنگ شه و دیگه نمی تونه کسی و دوس داشته باشه و از این حرفا…حدود 20 روزه که من دیگه جوابشو نمیدم، چون دلم میخواد واقعاً یا برگرده، یا بره…واقعاً دوسش دارم و حتی بهش حقم میدم…اما خستم، واقعاً خسته…
    لطفاً کمکم کنین…
    پسر خیلی خوبیه…واقعاً نمیدونم چرا یهو همه چی انقدر عوض شد…

    و يه نكته ديگه كه واسه خودم خيلي جالبه، من به شدت با اين آدم تله پاتي دارم، مخصوصاً از وقتي رابطمون بهم خورده بيشتر حسش ميكنم! مثلا
    تا حالا چندين بار پيش اومده كه بهش فكر كردم بهم اس ام اس داده، و يا حتي يه بار اينستاگرام اومدم يه پستي بزارم يهو ديدم ٤دقيقه قبل اون همون پست رو گذاشته!!!!

    چطوری باید متوجه شد که یه فرد طرح الهی زندگی من هست؟اون نشانه هایی که اگه یه فرد طرح الهی زندگی آدم باشه مثلا چی هست؟آیا اگه یه فرد طرح الهی زندگی من باشه حتما به ازدواج منجر میشه؟

      سلام دوست عزیزم.
      بالاخره وجود یک جنس مخالف که دوست داریم در طرح الهی زندگیمون باشه یعنی داریم به ازدواج فکر میکنیم دیگه..درسته؟!
      اگر کسی برای ازدواج ما جزو طرح الهی زندگیمون باشه همه چی خود به خود جور میشه و به ازدواج موفق ختم میشه.
      هر چیزی میتونه نشونه باشه.یه تماس یه پیام.یه دیدار و …

    سلام و خدا قوت.
    من حدود نه سال قبل خواستگاری داشتم که واقعا دودل بودم . نماز خوندم و از خدا خواستم هر چه به مصلحتم هست اتفاق بیفته ولی بازم دودل بودم.
    در این زمان یه خواستگار دیگه هم اومد که دومی خانوادم بیشتر راضی بودند. ولی هر بار خواستم به اولی نه بگم اتفاقاتی پیش می اومدکه انگار زمانه مجبورم کرد با اولی عقد کنم.حتی از کسانی هم تحقیق کرده بودیم ولی همه چی به این جریان ختم شد که من بهش جواب مثبت بدم.
    اما بعد از عقدمون متوجه شدم پسره خلافکار هستش و رفتارش اصلا خوب نبود و من ازش جدا شدم.
    بعدا فهمیدم که دومی واقعا کسی بوده که من میخواستم و همیشه احساس پشیمانی میکنم.
    اما از اون جریان دیگه شرایط ازدواج برام پیش نیومده. با اینکه هم خوشگلم و هم تحصیلکرده ولی نمیدونم ….

      سلام دوست عزیزم.
      ممنون
      ازون اتفاقات 9 ساله که مگذره.ذهنت و خالی کن.از قانون خلا استفاده کن.
      از خدا طلب طرح الهی زندگیت و بکن.
      از قانون جذب و جملات تاکیدی برای جذب فرد مناسب برای ازدواح کمک بگیر.

    با سلام چرا بعضی ها تا اخر عمر ازدواج نمیکننء ایا خواست خداست

      سلام دوست عزیزم.
      نه صرفا این نیست.خیلی ها خودشون شرایط ازدواج مناسب خودشون و پس میزنن و درست تصمیم نمیگیرن.

    سلام سحر جون
    چند روزه با سایتتون آشنا شدم من خیلی وقته با همه این مطالب آشنا بودم ولی هیچوقت اصولی و طولانی مدت استفاده نکردم چند وقته برای ازدواجم دعا میکنم و اتفاقها طوری شدن که دوباره به خواستن طرح الهی و .. رسیدم. من الان یه آقایی رو دوست دارم ولی اون استاد منه و ارتباطی نداریم میخوام که اگر جز طرح الهی منه اونم عاشقم بشه و باهم ازدواج کنیم باید به کدوم فرشته ها نامه بنویسم؟ من ظاهرم طوریه که همه فکر میکنن مغرورم و جرات نمیکنن طرفم بیان میترسم این اقاهم چون فکر میکنه من مغرور و سرسنگینم جلو نیاد. میشه همزمان با نامه نوشتن برای فرشته های شخص مورد نظرم به فرشته زناشویی خودمم نامه بنویسم؟ چطور میتونم بفهمم اصلا اون از من خوشش اومده یا نه؟ ممنونم خیلی انرژی مثبت از مطالبتون گرفتم

    مرسی سحرجون، مطالب لینکی که گفتی نوشته بود اول طرح الهی رو بخوام اگه نشونه مثبت دیدم بعد به فرشته نامه بنویسم. همون عبارت تاکیدی که گذاشتی” اگر (اسم شخص) جزیی از طرح الهی زندکی من است …” خوبه؟

    همین طوری شفاهی یا قلبا میشه از فرشته ها نشونه خواست؟ یا حتما باید نو نامه نشونه بخوایم؟ مرسی

    سحر عزیز، خیلی ماهی مطمئنم واقعا پاک و الهی هستی جوابات با یه حس خوبی همراهه. ممنونم

    سلام سحرجون، ببخشید من انقدر سوال دارم!!! تو همه این سالها من یه فالگیر قهار بودم مدام در حال فال گرفتن بودم از فال حافظ بگیر تا فال شمع و تاروت، هرکس بلد بود میرفتم پیشش که برام فال بگیره. اگه فالم خوب بود چنان خوشحال میشدم که انگار به همه خواسته هام رسیدم ولی اگه فالم بد بود طوری افسرده میشدم که گاهی تا چند روز طول میکشید.تا اینکه تو یه کلاس عرفان بهم گفتن که فال آدم تو فاز منفی میبره بعد از اون سعی کردم فال نگیرم ولی انگار بهش معتاد شدم الانم وقتی حالم بده یا شرایط طوریه که خلاف خواسته های منه تنها امیدم به فاله یا وقتی میخوام بدونم کسی که دوستش دارم چه حسی داره و… مدام فال میگیرم که گاهی بدترم میکنه. میخواستم نظرت بدونم؟؟؟ ممنونم عزیزم

      سلام عزیزم, همونطور که خودتم گفتی فال اعتیاد آوره.
      سعی کن به جای فال گرفتن یه دفتر آرزوها درست کنی, توش هر روز آرزو و خواسته هات رو بنویسی, یه تابلو تجسم هم از خواسته ها درست کن.
      باید یه جایگزین خوب برای فال پیدا کنی که کم کم ازش فاصله بگیری.

    سلام.
    من چند سال قبل با یک آقایی آشنا شدم که فرد باشخصیتی بود . وقتی خانمش رو دیدم ، توی ذهنم میگفتم خوش به حال این خانم که شوهر به این خوبی داره. البته حسادت نداشتم . فقط میگفتم من از این دختر بهترم ولی هنوز مجردم .غبطه میخوردم که این دختر حتما یکی داشته و براش دلسوزی کرده و این شوهر به این خوبی براش جور کرده ولی من کسی رو ندارمو از این حرفا.
    من بعد از سالها که از این دو نفر اطلاعی نداشتم . چند ماه قبل شنیدم که با وجود یه بچه چهار ساله از هم طلاق گرفتند.
    به نظر شما من مقصرم ؟

    سلام، ممنون از مطالب عالی، امید بخش، جذاب و دقت و ریزبینی تون. سپاس برا اینکه مطالب جذب رو کنار هم و عالی در دسترس قرار دادین.
    مطالب و صحبت هاتون رو در این صفحه خوندم، من هم یه مسئله دارم… میخوام زودتر حالم بر گرده به قبل و با همه مسایل روزانه باز از زندگی لذت ببرم و خوش حال باشم

      سلام دوست عزیزم.
      ممنون لطف دارید شما.خوشحالیم که مفید بوده.
      خواهش میکنم ازین به بعد نظراتتون رو یه کم خلاصه تر بنویسید چون تعداد نظرات بالاست و وقت ما کم.سپاسگزارم.
      در مورد مسئله ی اول برای بالارفتن اعتماد به نفس احساسیتون میتونید از جملات تاکیدی مداوم و تجسم خلاق استفاده کنید.
      همچنین از طرفی به این فکر کنید که با کلی تلاش انسانهای شایسته سمت شما میان و شما برای نگه داشتنشون هیچ تلاشی نمیکنید! این تلاش نکردن قانون جذب رو به ثمر نمیرسونه.
      اونهایی رو هم که خودتون میرید سمتشون شاید در طرح الهی زندگیتون نیستن که براتون نمیمونن.

      مشکلات خانوادگی هم این وسواس فکری شما رو مضاعف میکنه.به خودتون باید یه کم حق بدید.

      اما اینکه مورد دوم ازدواجتون رو به خاطر مورد قبلی رد کردید درست نبوده.چون مورد اول مشکل رضایت خانوادش رو داره.

      زیاد کار کردن هم افسردگی و خستگی روحی و جسمی میاره ممکنه نذاره در ارامش فکر کنید و تصمیم بگیرید.

      پیشنهادی که داریم اینه که :
      از قانون رهاسازی استفاده کنید.
      یه کم خودتون رو از این کشمکش دور کنید.
      سعی کنید کنترل افکار منفیتون رو به دست بگیرید و فکر و ذهنتون رو مثبت کنید.
      از خدا طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید.
      به فرشته ی نگهبانتون نامه بدید و ازش کمک بخواهید.
      موفق باشید.

    ببخشید یه خواهش یا در خواست، لطفا مطلب من رو اینجا نگذارید..

      ببین عزیزم خیلی ها شرایط شما رو دارن…
      کسی اگر کسی و بخواد و قسمت هم باشن به هم میرسن و بود و نبود پدر یا مادر طرف براش مهم نخواهد بود.
      پیشنهاداتی که در نظر قبل دادم رو عمل کن.
      انشاءالله که مشکلتون حل میشه.

    سلام دوست عزيزم.
    من قبلا هم براتون pm گذاشته بودم كه شما گفته بودين تو نامه هات به فرشته ها گله وشكايت نكن…راستش رابطه من و نامزدم طوريه كه اصلا نميتونم حرفاي دلم رو بگم هميشه من گوش ميكنم وحرفام رو تو دلم ميريزم مخصوصا وقتي ناراحتم…چون ايشون هم اگر حرفي بزنم بلافاصله يا قضاوت ميكنه آدمو يا عصباني ميشه پس منم هميشه در سكوتم وآلان دلم خيلي پره
    وقتي ميخوام به فرشته عشقش نامه بدم دلم ميخواد تمام گله هامو بگم و در حال حاضر رابطمون تو بلاتكليفي هست …به نظرتون چي بنويسم براي فرشته عشقش؟

    ممنونم از پاسختون…فقط يه چيزي راجع به طرح الهي…كه تاكيد مي كنيد بايد اون فرد جزي از طرح الهي زندگيتون باشه…
    پارسال اختلافات شديدي بين خانواده هاي ما پيش اومد طوري كه نامزديه ما بهم خورد من 4 ماه صبر كردم و شروع كردم به نامه نوشتن به فرشتگان و ساختن چرخه اقبال و رها كردم…به طور شگفت انگيزي نامزدم برگشت و رابطمون جوش خورد با اينكه اختلافات و دعوا ها شديد بود اما حالا با اينكه نامه به فرشته ها ميدم جواب هاي خيلي كند ميگيرم جوري كه شك ميكنم آيا كار فرشته ها بوده درست شدن اوضاع يا نه…
    حالا ميخوام بدونم اگر اين فرد در طرح الهي زندگيه من نبوده چرا با اون همه درگيري باز برگشته؟ پس حالا چرا باز درخواستم از كائنات وفرشتگان كند و بسيار طولاني يا اصلا نميشه در مورد نامزدم؟ يعني يه دوره اي در طرح الهيه زندگيم بوده حالا ديگه نيست؟ ميشه لطفا راهنماييم كنيد؟ ممنونم.

      بعضی وقتها کارهای ما تقدیر و مشیت الهیه..ممکنه به صلاح ما نباشه خواسته و تلاشمون.
      وقتی با تمام ایمان از خدا میخواهیم بهترینها رو رقم بزنه ممکنه بالا و پایینهایی اتفاق بیوفته اما در نهایت نتیجه اون چیزی میشه که به صلاح ما هست.
      مهم اینه نا با قانون جذب انرزی مثبت به کائنات بفرستیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین اتفاقات برامون بیوفته.اتفاقات منفی و دفع کنیم و گذراندن زمان تا رسیدن به زمان الهی خواستمون رو با ارامش طی کنیم.

        ممنونم ناردونه جان.

    سلام سحر جون، قبلا در مورد اینکه استادم دوست دارم برات نوشته بودم گفتی عبارت تاکیدی طرح الهی بگم اگر نشونه دیدم به فرشته اش نامه بنویسم منم همین کار کردم. همیشه سر کلاس حس میکردم یه مانع سخت و نامریی بین ما هست حتی ارتباط برقرار کردن ساده هم برام مشکل بود هول میشدم و معذب بودم اما این جلسه حس میکردم این مانع نیست و باهاش راحت ترم اما هرچی بیشتر عبارت تاکیدی میگم حسم بهش بیشتر میشه میترسم من عاشق و وابسته بشم و اون هیچ اقدامی نکنه؟؟!!!

      سلام عزیزم.
      تا زمانی باید جذب کنی که دچار خستگی و وسواس فکری نشی.
      هر زمان این حس اومد سراغت برو تو رهاسازی.

    سلام سحر جون ایا تو 34 سالگی وقتی بکارتمو هم از دست دادم قبلا براتون مشکلمو گفتم و بعد از اینکه 6 سال برا نامزدم صبر کردم و واقعا بهش خوبیکردم ولی اون ثبات نداشت و حالا نامزدیمون به هم خورده ایا باز هم میتونم همسر ایده ال خودم رو جذب گنم ؟ باید چکار کنم دوست دارم خوشبخت بشم تو رو خدا کامل بگید چگار کنم کتاب نیمه تاریک وجود را هم دارم میخونم

      سلام عزیزم, من و نادونه همه کامنتهاتو رو جواب دادیم و لینکهای لازم رو دادیم, الان فقط باید به اونا عمل کنی, باید افکار منفی رو از خودت دور کنی, اما الان چند روزه همین کامنت رو مرتب برای ما می فرستی, این نشون می ده هنوز نتونستی افکار منفیت رو کنترل کنی, بخش کنترل احساسات منفی رو حتما بخون.

    سلام سحر جون من 3 ساله که با یکی دوستم پارسال 20 روز از هم جدا شدیم ولی 2باره برگشت خیلی دوستش دارم یمیدونم که اونم منو دوست داره رابطه ی نزدیکی داریم همش باهمییم ولی میگه اصلا نمیخواد هیچ وقت ازدواج کنه ولی من خیلی دوست دارم شوهرم بشه 24 سالمه من 2 ساله که به فرشته عشق فرشته خودش و فرشته ی ازدواج نامه مینویسم که بیاد خواستگاری ولی هنوز تغییری نکرده هر شب تجسم میکنم که شوهرم شده یعنی من دارم اشتباه میکنم؟چیکار کنم؟؟؟؟؟؟پ

      سلام دوست عزیزم.
      خیلی از اقایون جدیدا این نظر رو دارن که دوست ندارن ازدواج کنن.
      هر کدومشونم دلایل خودشون رو دارن.
      شاید ایشون اصلا در طرح الهی زندگی شما نیست.
      از خدا طلب طرح الهی زندگیت و بکن.اگر واقعا دوست داری ازدواج کنی ذهنت و از وجود یک شخص خالی کن…بذار افراد دیگه که خدا صلاح میدونه برات تو زندگیت بیان.

    سلام خواهش ميكنم جواب بديد.من يك ساله با پسري اشنا شدم به قصد ازدواج.علاقه بهم داشتيم اما به خاطر استرس و فكر منفي زياد من همه چيز بهم خورد.پيش خودم كفتم شايد همسر الهي من نيست بخاطر همين كلا فراموشش كردم و رهاش كردم و ليست جديدي از همسر ايده الم نوشتم كه بعد يكم ماه دوباره همين پسر از من خواستكاري كرد اما ميكه بخاطر شرايط كارش و خانوادش الان شرايط ازدواج نداره.من از عبارات تاكيدي طرح الهي استفاده كردم و از خدا خواستم هرچي خيره بشه واكه قرار نيست با اين پسر به جايي برسيم از زندكيم بره.امروز استخاره كرفتم براي ازدواج با اين اقا كه خيلي خوب اومد و كفت اين كار از قبل براي شما پيش اومده.من مطمءنم اين اقا همسر الهي منه فقط با افكار منفي و ترس دورش ميكنم خيلي استرس دارم بهم بكيد چكا كنم خواهش ميكنم 

    سلام، واقعا ممنونم که انقدر با حوصله جواب میدین، رها سازی یعنی چی؟ یعنی دیگه عبارت تاکیدی نگم؟ دیروز کلی از فرشته های استادم نشونه خواستم ولی چیز خاصی پیش نیومد البته فکر میکنم وقتی هیچ شماره ای ازم نداره و منم سرکلاس خیلی موقر و ساکتم حتی شوخیم نمیکنم طبعا اونم نمیتونه رفتار خاصی داشته باشه و مجبوره مثل خودم رفتار کنه ولی هرکاریم میکنم نمیتونم رفتارم تغییر بدم ضمنا کلاسمون داره تموم میشه من نهایتا 2 هفته دیگه میتونم استادم ببینم ولی تا حالا هیچ چیزی بینمون پیش نیومده، با وجود اینکه ذهنم به اون مشغوله و واقعا خیل شبیه مرد ایده ال منه ولی دیروز که با کلی غصه از کلاس برگشتم مادرم گفت که منو به یه اقایی معرفی کردن و اگه من اجازه بدم بیان خواستگاری قبول کردم بیان ولی دلم و فکرم پیش استادمه. میدونم از اون اقایونی نیست که نخواد ازدواج کنه. نمیدونم چرا هیچکدوم از چیزایی که من میخوام و براشون کلی دعا میکنم همیشه از زندگیم میره یا به مصلحتم نیست. خیلی حالم بده

      سلام عزیزم.
      یعنی همه جوره ایمان داشته باش که هر کاری بوده کردی و هر تلاشی بوده در حد توان انجام دادی و ایمان داری به خدا و کائنات که اونها دست به دست هم میدن و همه چی به بهترین شکل اتفاق میوفته…
      یعنی هر چیزی از اون مورد تو ذهنت هست و بریز بیرون و فقط به خدا و قدرتش فکر کن…بگو بهترینها رو نصیبم کن.
      به نوشتن نامه به فرشته ی عشق استادت نامه بده اما در حد 15 تا توی 15 روز…که دچار وسواس نشی
      بعد نشونه بخواه
      اگر جزوی از طرح الهی زندگیت باشه مطمئن باش یه خبری ازش میشه

    سلام
    من دو سال قبل با پسری اشنا شدم توی نت که ایشون از من خواستگاری کرد و من بعد ار تحقیق و مدرک متوجه شدم پسر خوبی نیست وجواب رد بهش دادم و قضیه تموم شد.
    بعد از دوسال من مشخصات همسر دلخواهم رو نوشتم و جملات رو هر روز می نوشتم و تاکید و تکرار میکردم . تااینکه بعد از سه هفته یکی از طریق تلفن به من پیشنهاد آشنایی برای ازدواج داد و چند روز به من پیام میداد.
    من هم شمارشو به برادرم دادم تا بهش مسج بده وخودشو دختر معرفی کنه برای دوستی . و بالاخره فهمیدیم که این همون پسره بوده که قبلا جواب رد بهش دادم.
    و من هم دیگه جواب مسجشو ندادم .
    بعد از دو ماه دوباره یه پسری به گوشی من زنگ میزنه و میگه قصد ازدواج دارم .خودشو خیلی خوب معرفی کرده و میگه از روستاهای اطراف هستم. گفتم شماره منو از کجا اوردی. ایشون اسم همون پسره اورد . گفت ایشون شما را معرفی کرده . و من هم گفتم شماره همون پسره بهم بده . همون شماره ای که قبلا مزاحم من بود بهم داد.
    و من هم مطمئنم که ایشون همون شخص هستش و داره از راه های مختلف به من نزدیک میشه…
    خیلی ناراحتم از وقتی هدفم اینه که فرد الهی ام پیدا بشه. همش اتفاقهای بد برام می افته. که قبلا تجربه نداشتم

      سلام عزیزم از این جمله استفاده کن و اینکه به فرشتت نامه بده که افرادی که جزیی از طرح الهی زندگیت نیستن, از زندگی بیرون برن.
      از جملات رهاسازی برای این شخص استفاده کن.

      جمله تاکیدی:
      در زندگی من فقط افراد و اتفاقهایی که جزیی از طرح الهی زندگیم هستند, جای دارند.

    سلام ناردونه و سحر عزیز، از موقعی که باهاتون آشنا شدم بیشتر نق زدم ولی حالا میخوام نظرتون بدونم لطفا، این روزا حس غذایی رو دارم که کم کم داره جا میفته انگار منم بعد اینهمه سال که به هر دری زدم از کتاب و عبارت تاکیدی و کلاس عرفان تا نماز و دعا کم کم دارم تغییر میکنم اونم بعد 16 سال چون من از 14 سالگیم شروع کردم و خواستم تغییر کنم و تغییر بدم. بهتون گفته بودم که به استادم علاقمند شدم و به خاطرش کلی وسواس و غصه داشتم و از طرفی قرار بود برام خواستگار بیاد. دیشب اومدن و من اصلا ازش خوشم نیومد و خونواده امم باهام هم عقیده بودن که علیرغم خونواده خیلی خوبی که داشت ما به هم نمیخوردیم من و اون آقا. چیزی که میخوام بگم اینه که برام خیلی جالب بود خونواده با اصالت و ایده آلی مثل اونا خیلی از من و خونواده ام خوششون اومد و همون دیشب گفتن که نظرشون مثبته دیشب من فقط به این فکر میکردم که توی این سالها چقدر خودم و خونواده ام دست پایین گرفتم و قدر خودم ندونستم و ارزشی واسه خودم قایل نشدم، حتی مادرش بارها و بارها از شخصیت و خانومی من تعریف کرد در صورتی که من همیشه فکر میکردم چون سرکلاس شیطون و پرحرف نیستم حتما استادم از من خوشش نمیاد و میگه چه دختر بی حالیه!!!! و وقتی با اون آقا صحبت کردم که با وجود 35 سال سن چقدر بسته و بچه و رشد نکرده بود فهمیدم توی این سالها چقدر از لحاظ فکری بزرگ شدم و چقدر این بزرگ شدن دست کم میگیرم!! این که همیشه تو روابطم در واقع عشق گدایی کردم و به هرکسی و هرچیزی راضی شدم در صورتی که مثل دیشب باید انتخاب میکردم. دلم میخواد به خودم و همه دخترهایی که میان اینجا و آرزوی ازدواج دارن بگم شاید ما باید یاد بگیریم بی قید و شرط اول عاشق خودمون بشیم با وجود چاقی و لاغری و جوش و… هر چیزی که به نظرمون کاستی میاد. شاید اول باید خودمون با خودمون ازدواج کنیم . دیشب برای هزارمین بار فهمیدم من هیچوقت به اینکه خوشگلم، دوست داشتنیم و خواستنیم به اینه شخصیت محترمی دارم اعتقاد نداشتم همیشه فکر میکردم باید باج بدم و یه کاری بکنم تاره شاید کسی منو دوست داشته باشه و لطف کنه باهام ازدواج کنه. انقدر دنبال ازدواج دوییدم و روابطی داشتم که له و داغون تمومم کردن تا تموم شدن که دیگه فرصت نکردم در واقع اهمیت ندادم که تو زمینه های دیگه زندگی رشد کنم. دیگه استرس و اصراری به خاطر استادم ندارم فقط دلم میخواد عاشق خودم بشم و عاشقانه با خودم رفتار کنم. عزت نفس و اعتماد به نفس داشته باشم و بتونم روی اندامم که همیشه مشکل اضافه وزن داره و جنبه های دیگه زندگیم کار کنم. انقدر عشق و ازدواج گدایی نکنم. شاید زندگی میخواد به ما یاد بده که ما تنها در صورتی میتونیم خودمون دوست داشته باشیم که یکی دیگه مارو دوست داشته باشه و درصورتی میتونیم احساس ارزشمندی داشته باشیم که یکی هرچند نامناسب و بدرفتار بخواد با ما باشه و این درست نیست. لطفا نظرتون و کمکتون بهم بگین . ممنونم

      سلام عزیزم.
      خیلی خوشحال شدم از صحبتایی که نوشتی و تغییرات مثبتی که داشتی.
      خدا رو شکر کن که راحت رو بالاخره پیدا کردی و کمکت کرده.
      ما تا خودمون و دوست نداشته باشیم چطور میتونیم انتظار داشته باشیم دیگران دوستمون داشته باشن؟
      اول به خودت فکر کن به خودت برس….جاهای خالیه زندگی و روحت رو پر کن…تا بهترینها برات اتفاق بیوفته.

    ناردونه جون زمانی که دیگه رغبتی به تکرار عبارت تاکیدی یا نگاه کردن به تابلوی ارزوها نداریم باید بازم ادامه بدیم؟

    سلام سحر جان رفتم کتاب از حال بد به حال خوب را خریدم از دکتر دیوید برنز هست میگن کتاب خیلی خوبی هست میخوام تمریناتشو انجام بدم خیلی دوستون دارم

      سلام عزیزم, منم تعریف کتابش رو شنیدم ولی هنوز ندیدم که بخرم, همه کتابهایی که به مثبت اندیشی کمک می کنن, مطمئنا عالی هستن.

    سلام سحر جون من ی مدت با ی آقایی دوست بودم اون اوایل گفت ک ازدواج نمیکنیم و فقط دوست باشیم من اوایل حس زیادی بش نداشتم اما بعد واقعا عاشقش شدم و فکر کردم اونم همین حسو ب من پیدا کرده غافل ازینکه اینجور نبوده بعد از حدود شش ماه ی دفه گفت ک خانوادش میخان برن خاستگاری براش و وقتی من ناراحت شدم خیلی راحت گفت من از اول گفته بودم ک ازدواج نمیکنیم.حالا حال من خیلی بده چون من واقعا عاشقش بودم و هستم هنوز.چیکار کنم ؟آیا فراموشش کنم یا نامه بنویسم برا فرشته ها؟از کجا بدونم صلاحم چیه و آیا منتظر باشم ک شاید برگرده؟چون هنوزم خیلی دوسش دارم و از صمیم قلب عاشقشم.

      سلام عزیزم.
      از خدا طلب طرح الهی زندگیت رو بکن…به فرشته ی نگهبانت نامه بده و مینطور فرشته ی عشقت که کمکت کنن و نشونت بدن که ایا این فرد جزوی از طرح الهی زندگیت هست یا نه.
      شاید این فرد مناسب ازدواج باهاتون نباشه و جزوی از طرح الهی زندگیتون نباشه.از خدا و فرشتگان کمک بخواید بهتون نشونه ..نشون بدن

    سلام سحر جون.من دیشب ی سوال گذاشتم توی سایت و خاهش کردم ک جواب بدی اما فکر کنم سوالمو پاک کردی چرا؟؟؟

    ناردونه عزیز ممنون از جوابت.سردرگمم ک اصلا باید کاری انجام بدم یا نه .واینکه نامه بنویسم به فرشته ها یا قضیه رو رها کنم و همه چبو بسپارم به خدا ک هرکاری ک صلاح میدونه انجام بده وپیش بیاره از طرفی میترسم بعدن ب خودم بگم نکنه باید تلاش میکردم خودمم و رها نمیکردم موضوعو .خاهش میکنم نظرتو بگو ک چ کاری بهتره.ممنون از لطفت

      سلام عزیزم.
      باید تلاش کنی.فقط تجسم و تصور و .. کافی نیست.
      15 تا نامه تا 15 روز..تکرار روزانه ی جملات تاکیدی مربوطه ….
      بعد از نامه نوشتن موضوع رو رها کن و بسپار دست خدا و کائنات اگر به صلاحت باشه اتفاق میوفته

    ناردونه جون ممنونم از لطفت

    سلام سحرجان
    من منتظرجوابتون هستم
    ممنون

    وقتي قرار باشه طرح الهي زندكي درميون باشه ديكه چه نيازيه از جذب استفاده كنيم؟ديكه چه نيازيه ي ليست از همسر دلخواهمون درست كنيم شايد اون ليست جز طرح الهي زندكيمون نباشه!!!!!پس بايد كفت اينا همش دل خوشكنكه.تو سايت اصلي راز كت براي خوده راندا برنه نزديك 3000داستانه كه تونستن كه باباور قوي طرفي كه رفته و كفته دوست ندارم رو برش كردونن و باهم زندكي كنن هيچ حرفيم از طرح الهي نزده.فقط كفته باور عميق همين

    سلام !
    من همین الان با سایت خوبتون آشنا شدم .
    راستش میخوام براتون از تجربه های خودم بگم در مورد ازدواج !
    من سه سال پیش با شخصی آشنا شدم که به شدت عاشقانه دوستش داشتم و با تمام وجودم از خدا می خواستمش . و به شدت اصرار داشتم و به زور از خدا می خواستمش . اما اون آدم جزء طرح الهی من نبود . و حالا که فکر می کنم می بینم اصلا اردواج با اون آدم نمی تونست برای من خوشبختی به همراه بیاره . چون بعد از یه مدت زد زیر خواسته هاش و دیگه با خانواده اش صحبت نکرد . حتی از صداقتم و اعتمادم به خودش سوء استفاده کرد و با یه نفر دیگه دوست شد ،در حالیکه گفته بود میاد خواستگاری من ! خلاصه سرتون و درد نیارم . این آدم از زندگی من حذف شد و من به شدت ناراحت و افسرده شدم .
    اما یه دوست خیلی خوب دارم که خیلی کمکم کرد و گفت که این آدم تو طرح الهی زندگی تو نبوده . بعد از حدود دو سال از یه نفر دیگه خوشم اومد . همون دوستم گفت بیا بهش انرژی بفرستیم و جذبش کنیم . خیلی آدم خوبی بود …. اما …..

    باز هم ایشون جزء طرح الهی زندگی من نبودن . اما من این بار اصراری نداشتم . و از خدا خواستم که مث همیشه هوام و داشته باشه . ایشون هم حذف شدن و رفتن 🙂

    دیگه کلا این ماجرا رو سپردم دست خدا . توی این مدت یه بیماری سخت و پشت سر گذاشتم که شبیه سرطان بود … اما باز هم با انرژی های مثبت و توکل به خدا سلامتی مو به دست آوردم

    بعد از اون یه لیست نوشتم درباره شخص مورد نظرم ،حتی اسمایی که دوست داشتم و نوشتم . چند ماهی نگذشته بود که اون آدم با بیشترین حد تطابق با لیستم پیدا شد . اانقدر احساس رضایت می کنم که حد نداره . مطمئنم که این آدم دیگه توی طرح الهی زندگی من هست . چون کلیییی نشونه سر راهم قرار میگیره .
    البته مشکلات هم هست .مهم اینه که اون داره یه عالمه کار میکنه و تلاش میکنه تا ما بهم برسیم . اما میدونم خدا کمک میکنه . مامانای هر دوتامون یکم مخالفت میکنن . دلیلشونم بیشتر اختلافات بین خودشونه . آخه از آشناهامونن :)وگرنه خودشون میدونن ما دوتا خیلی مناسب همیم 🙂
    میخوایم واسه هردوتا مامانا ، واسه فرشته های عشق و نگهبانشون نامه بنویسیم . برای همینا کافیه نامه بنویسیم ؟!

    هر دوتا مون مثبت اندیشیم ،و یه عالمه فرکانس مثبت می فرستیم . اما از خدا می خوام کاری کنه شکست ها و سختی های گذشته باععث نشه فرکانس منفی بفرستم . شمام اگه راهکار دیگه ای به ذهنتون میرسه بگین که ما انجام بدیم 🙂
    مرسی از سایت خوبتون .
    کلیییی انرژی مثبت گرفتم . اصلا همین که سایت شما رو پیدا کردم هم خودش یکی از اثرات تفکر مثبت این چند وقته است 🙂

    به همه دوستای خوبم میگم که هیچ وقت نا امید نشن و به مثبت اندیشی تو زندگی شون ادامه بدن 🙂
    خدا همیشه نگاهمون میکنه 🙂

    وای ببخشید خیلی حرف زدم ولی دلم میخواست برای سایت خوبتون نظر بذارم 🙂

    با سلام. من شخص خاصي مورد نظرم نيست ولي دنبال يه ازدواج خوب و موفقم با وجود خواستگار ولي هيچ كدوم جور نميشن يا سر هيچ بهم ميخورن بايد چيكار كنم و به كدوم فرشته نامه بدم با تشكر

      سلام عزیزم.
      از خدا طرح الهی زندگیت و طلب کن.
      بشین روی کاغذ خصوصیات فرد اید الت رو بنویس…تجسم کن جملات تاکیدی مربوط بهش رو بگو.

    سلام عزيزم من به تازگی فرد مورد علاقه ام رو پيدا کردم اون برادر همسر خواهرم است که به تازگی ازدواج کردن و واقعا هم خود طرف همون کسيه که هميشه ميخواستم همسر آيندم اونجوری باشه و خانواده اش هم همون جوری هستن که ميخواستم ميخوام با کمک راز اونو جذب خودمکنم واسه ازدواج البته قبل از شروع نشونه هايی از اون ديدم ,ميخوام تمرکز و تصورم عميق باشه به نظرتون بايد از مقابله شروع کنم واسه يه مدت يانه شروع به تصور عميق و نامه نوشتن و نوشتن آرزوم کافيه لطفا راهنماييم کنين ممنون

    سلام سحر و ناردونه عزیز، این چندمین کامنت منه گفته بودم استادم دارم تا حالا هم به هرچی که گفتین مو به مو عمل کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.هفته پیش کلاسم تموم شد ولی من هیچ نشونه ای ندیدم فقط سه روز قبل از تموم شدن کلاسم کل پروژه ام از بین رفت مجبور شدم واسه اولین بار به استادم زنگ بزنم بعدش خیلی عجیب و غریب پروژه ام درست شد همش به ذهنم میرسید این اتفاق افتاد که اون شماره منو داشته باشه ولی همه اینا تو ذهن من میگذره و هیچ حرکتی از طرف اون نیست. میگم شاید جز طرح الهیم نیست پس چرا از سرم نمیره؟ روز به روز بیشتر بهش علاقمند میشم؟ اصلا کی جز طرح الهی من هست؟ از هرکس خوشم میاد فقط در حد تصورات باقی میمونه ظاهرا مصلحت من با هیچکس نیست.الان دارم با یه بغض وحشتناک مینویسم اخه چرا اون هیچی واسه من جواب نمیده؟ سالهای ساله دارم همه این چیزارو انجام میدم همه مطالب ساییتون خوندم ولی فایده نداشته. لاید پس فردا یکی میاد خواستگاریم حتما اون جز طرح الهیمه در حالی که استادم تو ذهنمه باید با اون ازدواج کنم دلمم خوش باشه که ازدواج کردم. دارم دق میکنم حس میکنم خدا فقط دعاهام میشنوه و انگار نه انگار. اخه چرا بعضیا فقط با یه دعای ساده به طرفشون میرسن خوشبختم میشن ولی ما هزارتا کار میکنیم اخرشم باید زورکی خودمون راضی کنیم که مصلحت نبوده دیگه دارم به طلسم و جادو وتسخیر اجنه اعتقاد پیدا میکنم.

      سلام عزیزم, اگر هیچ نشونه ای ندیدی, امکان اینکه طرح الهیت نبوده هست, اگر علاقت بیشتر می شه برای اینه که 24 ساعته داری خودت رو در کنارش تصور می کنی و وسواس فکری گرفتی.
      ما باید از جملات طرح الهی استفاده کنیم و بعد همچی رو بسپاریم به خدا, اگر خدا بخواد چیزی جور بشه, اصلا نیاز نیست ما کار خاصی انجام بدیم, مهم اینکه طرح الهی باشه.

    سلام من یه خواستگارداشتم که میخواستم ببینم توطرح الهی من هست یانه فعلا که منصرف شدن,واسه طرح الهی به فرشته زناشویی نامع دادم وازش پرسیدم درسته یابایدبه فرشته دیگه ای نامه میدادم?

    سلام.
    خیلی ممنونم از سایت مفیدتون.
    همین امروز اینجا رو پیدا کردم و یه گشتی تو سایت زدم. از اونجایی که میدونم حجم کامنتها زیاده، نمیخواستم کامنت بدم و قصد داشتم با مطالعه مطالب، جواب سوالم رو پیدا کنم. اما سایت به قدری گسترده و مطالب به قدری زیاده و از طرف دیگه چون من تو این زمینه بی تجربه ام، بهتر دیدم که کامنت بذارم و سوالمو مطرح کنم.
    من 24 سالمه و احساس میکنم ازدواجم داره دیر میشه و مایلم فورا ازدواج کنم. هیچ شخص خاصی رو در نظر ندارم و فقط یه سری معیار دارم که برام خیلی مهمه همسر آینده ام حتما اونهارو داشته باشه. در وهله اول میخوام اون فرد مورد نظر که دارای همه یا حداقل بخش اعظمی از معیارهای من هست تا پایان امسال وارد زندگیم بشه و مقدمات ازدواجمون فراهم بشه.
    در وهله دوم اینکه برادری دارم که 10 سال ازم بزرگتره و همسر مناسبی که با معیارهاش جور باشه یا پیدا نمیشه یا اگر پیدا میشه، جوابشون منفیه. پدر و مادرم اصرار دارن تا زمانی که برادرم ازدواج نکرده من حق ندارم حتی به ازدواج فکر کنم!!!! و برادرم خصوصیاتی داره که پیدا کردن همسر مناسبی براش واقعا دشواره! و چون مدت طولانی هست که ازدواجش جور نمیشه من واقعا از ازدواجش نا امید شدم و فکر نمیکنم ازدواج من قبل از برادرم مشکلی داشته باشه!!! میخوام که پدر و مادرم هم پی به این موضوع ببرن! و وقتی فرد مورد نظرم وارد زندگیم شد، بپذیرن و برادرم رو بهانه نکنن…

      سلام عزیزم.
      24 سال سن زیادی هم برای ازدواج نیست!
      سن مهم نیست…کیفیت و زمان بموقع ازدواج مهمه.
      در مورد خودتون از قانون جذب استفاده کنید : به طور خلاصه …نوشتن ارزوها.تجسم خلاق اونها.گفتن جملات تاکیدی و …
      و نوشتن نامه به فرشتگان/
      در مورد برادرتون..میتونید برای فرشته ی زناشوییش نامه بدی و بخوای که یک همسر خوب براش پیدا بشه.
      به فرشته ی نگهبان پدر و مادرتونم میتونید نامه بدید تا راضی بشن.
      مطالعه ی مقالات مهم انجمن خیلی کمکتون میکنه : http://ghanunejazb.ir/forum/forumdisplay.php?fid=1

    چرا تایید شده..همه رو رعایت کردم گلم.آره عزیزم به فرشته عشق طرف مقابل نوشتم که بیاد و باهام صحبت کنه وببینم چرا منصرف شدن.اخه من یه با ازدواج کردم خانواده ی خواستگارم ادرس نامزد قبلیمو خواستن و ماندادیم.به همین خاطر بعد از چند بار رفت وآمد گفتن نه.البته مادرش مخالف بود. شبی که به فرشته زناشوییم نامه دادم پرسیدم این فرد در طرح الهی من هست یانه.فرداش شنیدم یه نفر به پسره یعنی خواستگارم گفته دختری که دیدی دخترخوبیه اونم گفته اره خوبه منم دلم پیششه اما پدرم گفتن به صلاح نیست این ازدواج.خلاصه روزبعد به فرشته عشق طرف نامه دادم و امروز توکوچه داشتم به فرشته ها فکر می کردم ودنبال پر بودم که یهو هشت نه تا پر دیدم روزمین دو تا کوچه بعد داشتم فکر میکردم که برم خونه و به فرشته زناشویی نامه بدم ببینم این پرا از طرف اون بوده یا نه که دوباره سه تا پر دیدم.به نظرت اینا نشونن؟

      بله عزیزم نشونه است.
      برای اشنایی بیشتر میتونی اینجا رو بخونی: http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=286

      ولی احتمال اینکه نشونه نباشه هست, چون نوشته دنبال پر بودم, قرار نیست ما بگردیم پر پیدا کنیم, این پر رو باید خیلی اتفاقی ببینیم.
      نشونه ها هم فقط پر نیستن, برای نشونه های بیشتر باید اتفاقات مدت زمان بیشتری رو بررسی کنی, مثلا الان تا 2 3 هفته دیگه, بعد کنار هم بذاری ببینی به چه نتیجه ای می رسی.

    باسلام و خسته نباشید. من تقریبا ده روزه که از جملات طرح الهی استفاده میکنم الان یه نفر منو 4 ساله دوس داره و یه نفرم برام خواستگار اومده خانوادم موافق هستن ولی من دودلم.نامه به فرشته ها هم دادم ولی هنوز هیچ نشونه ندیدم.میخوام اونی که جزو طرح الهیم نیس خودش از زندگیم بره ولی هیچ کدوم نمیره.به نظر شما چیکار کنم؟چه زمانی طول میکشه این طرح آشکار بشه ؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    سلام و خدا قوت
    اگر شخصی مد نظر فرد باشه،بعد از تکرار جملات طرح الهی, برای نوشتن لیست مشخصات همسر ایده آل یا ساختن تابلوی تجسم چطور باید عمل کنه؟
    منظورم اینه که مشخصات اون فرد رو بنویسه؟

    سلامی دوباره ممنون از جوابتون و یه سوال دیگه. من امروز صب سر راهم بطور اتفاقی دو پر دیدم در جاهای مختلف ممکنه نشونه فرشتگان باشه؟اگه آره یعنی چه پیامی میدن؟

    سلام سحر عزیز میخواستم بدون در جملات تاکیدی که استفاده میکنیم برای ازدواج لازمه که تاریخی رو مشخص کنیم یا این رو باید به فرشته زناشویی و خدا بسپاریم؟

    سحر عزیز

      سلام عزیزم, درمورد خواهرت از تجسم خلاق باید استفاده کنید, یعنی تصور شرایط ایده آل, قانون جذب در کنار درمان عالی تاثیرش بیشتر می شه, پس اگر لازم می دونید باید از طریق دکترهای مختلف پیگیری کنید.
      از فرشته سلامتی هم می تونید کمک بگیرید.

    خانمهای گلم سحر و ناردونه عزیز از پاسخ دهیتون ممنونم و همچنین از مطالب خوب و پر از انرژی سایتتون موفق باشید♥

    با سلام آیادوست های دختری که وارد زندگی ما میشوند هم جزء طرح الهی زندگی ما هستند؟

      سلام عزیزم, هر شخصی که وارد زندگی ما می شه, چه دختر چه پسر, می تونه جزیی از طرح الهی زندگی ما باشه و برای پیشرفت و شاد زیستن به ما کمک کنه, افرادی که مشوق ما هستن 100% جزیی از طرح الهیمون هستن و افراد منفی گرا جزیی از طرح الهیمون نیستن.

    با سلام فرشته ها چه نشانه هایی در موردد ازدواج به فرد میدن؟

    سلام، یه خانومی سالهاست با شوهرش مشکل داره و دیگه باهم زندگی نمی کنن و شوهرش نسبت به بچه ها یا هزینه هاشون هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه اما حاضر نمیشه این خانوم طلاق بده. میخواست بدونه به کدوم فرشته باید نامه بنویسه؟ ممنون

      سلام عزیزم, به فرشته عشق شوهرش نامه بده, بگه باید نسبت به بچه هاش مسئولیت داشته باشه و هزینه هاشون رو بده, اگر هم نمی خواد کمکی کنه, که جدا بشه و تکلیفش معلوم بشه.
      از فرشته نگهبان خودش کمک بگیره که کاراش درست بشه, این جمله تاکیدی هم می تونه کمکش کنه, “خداوند این وضعیت را به بهترین شکل هماهنگ می کند”.

    سلام سحر جون
    اول ممنونم ازت که به سوالای بچه ها با صبر و حوصله جواب میدی
    من یه همکار دارم 2سال باهاهم همکاریم
    ما هیچ کدوم به هم فکر نمیکردیم
    من به همه خواستگارام فکر میکردم و جواب میدادم حتی با 2تاشونم واسه آشنایی بیشتر رفت وآمد کردم که به دلایلی بهم خورد
    بعد تو این مدت که من درگیر اون خواستگارا بودم اونم نامزد کرد
    ولی الان 8ماه که از نامزدیش میگذره با نامزدش خیلی رابطه گرم نداره برعکس من بهش نزدیک شدم و حس میکنم دوسم داره
    با توجه به اینکه من دو مورد کارم نشد و اونم و رابطش با نامزش میتونم نشونه بگیرم
    اینم بگم خانوادش مخالف هستن با بهم زدن نامزدیش واسه همین نمیزارن به هم بزنه

      سلام عزیزم
      دوست خوبم, اگر همکارت نامزد داره بهتره بهش فکر نکنی, بذار رابطه اونا روال عادی خودش رو داشته باشه, بجاش از جملات طرح الهی در حالت کلی استفاده کن و اجازه بده خدواند طرح الهی زندگی رو خودش بهت نشون بده.
      این قسمت رو بخون, هیچ وقت هم سعی نکن, کسی رو از مسیرت حذف کنی, اون وقت همین اتفاق برای خودت میوفته, پس اصلا جملات طرح الهی رو برای همکارت استفاده نکن.

    یه سوال یگه سحر جون
    مثلا این جملات تاکیدی را بنویسیم مثل نامه؟

      عزیزم جملات تاکیدی رو باید تکرار کنی, اگر فرصت داشته باشی بنویسی تاثیرشون بیشتر می شه.

    سلام سحر جون
    من واسه جذب همسر الهی،مشخصاتش رو نوشتم،تابلو تجسم هم درست کردم ولی فقط یه مدت کوتاه شب ها تجسم کردم و ده تایی نامه نوشتم دیگه ادامش ندادم.الان باید از اول شروع کنم دیگه؟جملات تاکیدی،تجسم،نامه نوشتن …درسته؟

      سلام عزیزم, الان می تونی رها سازی کنی و هر از گاهی جملات تاکیدی طرح الهی رو بگی, بعد از 2 3 ماه دوباره چندتا نامه بنویس, همچی رو بسپار دست خدا که در بهترین زمان اتفاق بیوفته.

    سلام سحرجون.من یه مدت باپسری دوست بودم قصدمون ازدواج بودانقدمن فکر منفی کردم دقیقا همون اتفاقاکه توذهنم میگذشت افتادوبرنامه ازدواجمون منتفی شد،بعدازجداییمون من بارازآشناشدم ک جذبش کنم یه مدت جذبش کردم باهم خوب شده بودیم ولی دوباره فکرمنفی اومدتوسرم ک اون قسمتم نیس و میره بیرون اززندگیم وامثال این تادقیقاهمون شب گف مجبورم باکس دیگه ای ازدواج کنم ودوباره کات کردیم همون شب از خداخواستم ک بهترین راهونشونم بده ویه انگیزه قوی درونم بوجود اومدکه ادامه بدم اون مال منه،ناامیدنشدم دوباره سعی کردم جذبش کنم متاسفانه دوروزه فکرم خیلی منفی شده امروزخیلی اتفاقی گف پدرش دختردوستشوزیرنظرداره براش وحلالش کنم!من خیلی عاشقشم تمام طول این مدت اونوهمسرخودم میدیدم الان واقعاگیجم نمیدونم جذبش کنم دوباره یا…اصلاتحمل ندارم باکسی باشه ضمن اینکه توداستاناخوندم که مرده نامزد کرده و دختره دوباره جذبش کرده.کمکم کنیدلطفا

      سلام عزیزم
      شما الان تو مرحله ای هستی که سردرگمی
      تو این مرحله باید طرح الهی زندگیت و از خدا و کائنات بخوای
      به فرشته هات نامه بده
      با جملات تاکیدی مربوطه بخواه که طرح الهی زندگیت برات معلوم شه
      بدون کسی که جزو طرح ما باشه به هیچ وجه از زندگیمون نمیره

    اینم بگم ک دقیقاهمونیه ک من مدنظردارم ازلحاظ اخلاق و موقعیت خانوادگی و اجتماعی!فوق العاده باهم خوب بودیم ومثل زن و شوهر بودیم ودقیقاهمون ترس ها وافکارمنفی من ک تجسم میکردم باتمام جزییات اتفاق افتاد ازقانون جذب اطلاعی نداشتم اونموقع!به خودم میگم منکه تونستم باافکارم دفعش کنم پس میتونم جذبش کنم ولی وقتی قضیه نامزدیش یادم میاد همه افکارم میریزه بهم :((

      ما وقتی از جذب استفاده میکنیم
      یعنی بهترینها رو برای خودمون از کائنات میخوایم
      اگر چیزی برعکس اتفاق میوفته یعنی بهترین برای ما نبوده
      جذب درست عمل کرده و به نفع شما
      شک نکنید

        دوباره سلام سحرجونم
        من یه تاریخیوبرای برگشتش مشخص کرده بودم ولی بعداون روزکه گفت داره نامزدمیکنه باکس دیگه ای دوست شدم و کاملا اون موضوع رو رها کردم تااینکه یک روزبعداون تاریخی ک مشخص کردم برگشت وگفت ک داشت امتحانم میکردتاچه اندازه بپاش صبزمیکنم ازم خواست دوباره باهم باشیم وازدلم درمیاره!ولی خب من باینفردیگه هستم ازنظراخلاق خیلی ارجحیت داره به اون،من نمیدونم باید چیکار کنم راستش ب راستو دروغ حرفای اون شک دارم نمیدونم دوباره برگردم بااون یا رابطم با فردجدیدو بهم نزنم!!!ولی از یه طرف خیلی خوشحال بودم راز برای منم جواب داد:))

        سلام عزیزم
        خوشحالم که اعتقادتون قوی تر شده
        طرح الهی زندگیتون و طلب کنید…

    سلام
    من چند سال پیش با پسر بسیار خوبی آشنا شدم ولی بنا به شرایطی دیگه ندیدمش و کاملا فراموشش کردم و بعد از اون چند نفر دیگه هم که واقعا قصد ازدواج داشتند وارد زندگیم شدن و هر بار من میگفتم خدایا اگه صلاح نیست نشه و همشون از زندگیم رفتن بیرون و ازدواج کردند تا الان که چهار سال میگذره و از حدود چند ماه پیش از خدا طرح الهی زندگیمو و خواستم و به هر دو فرشته آزادی و رهایی و نگهبانم نامه نوشتم و تمام کسایی که میشناختم از زندگیم رفتن بیرون و از طرفی فکر اون پسر که چهار سال پیش میشناختم اومد سراغم از سرم بیرون نمیره و خیلی اتفاقی دوباره دیدمش همون دانشگاهی میره که من میرم ولی از طرفی پا پیش نذاشته حتی باهام حرفم نزده و من میگم شاید این اون کس نباشه هر چند از هر لحاظ واقعا عالیه نمیدونم باید چکار کنم میگم شاید کس دیگه ای تو زندگیش باشه چهار سال میگذره از طرفی هم میگم شاید خواست خداست که بعد از اون عاشق هر کسی شدم از زندگیم رفتند بیرون و با کس دیگه ای ازدواج کردن تا من و ایشون بهم برسیم من چکار کنم تا این شک من از بین بره تبدیل به یقین بشه من هر روز طرح الهیه زندگیم رو از خدا میخوام

      سلام عزیزم.
      به فرشته ی نگهبانت و عشقت نامه بنویس و ازشون نشونه های واضح بخواه تا شکت برطرف شه.
      به فرشته ی عشق اون فرد هم نامه بنویس و بخواه اگر با کسی نیست بیاد طرفت.

    سلام سحر عزیز. درمورد انتخاب همسر الهی، یه شخصی تو ذهنم هست که شبیه یه هنرمنده که خیلی دوسش دارم. خیلی دوست دارم به شخصی که هم سنگ اون هنرمند هست برسم . میخوام با نامه نوشتن و چیزهایی که تواین سایت هست کمک بگیرم ولی ذهنم همش درگیر این میشه که خیلی تخیلی و رویاییم و اینکه اگر اینطور بود هرکسی به دلخواهش می رسید.به همین خاطر ناامید میشم. چیکار کنم شخصی مثل اون فرد که همسر الهیم هم باشه در مسیر راهم قرار بگیره و به ارزوم برسم مثل یه معجزه.ممنون که کمکم میکنی

      سلام عزیزم
      تا به کاری که میکنید ایمان نداشته باشید معجزه ای اتفاق نمیوفته !
      هم میتونید نامه بنویسید به فرشته ی زناشوییتون
      هم از طریق مراحل قانون جذب..جذبش کنید

    سلام وبلاگتون عالیه لطفاطرزنامه نوشتن به فرشته زناشویی وازدواج روبرام بنویسیدفردخاصی مدنظرم نیست فقط یکسری خصوصیات اخلاقی مدنظرم هست،کلی تووبلاگتون سرچ کردم ممنون میشم اگه واضح بنویسید آخه خیلی گیج شدم ممنون میشم کمکم کنید

    سلام سحرجان ممنونم ازپاسخت لینک روخوندم ولی من طریقه نامه نوشتن به فرشته زناشویی رونمیدونم ،اول نامه بایدچی نوشت مثلا بنویسم به فرشته زناشویی خودم (اسم خودم روبنویسم)بعد ملاک های که دوست دارم همسرم آینده ام داشته باشه لیست کنم بعد بنویسم خدایاشکرت ،فرشته زناشویی ام ممنونم ازت،ودرادامه بنویسم به لطف الهی روندازدواج من بافردی کامل وایده آل هم اکنون آغازشده است/جای گفته بودیداول طرح الهی زندگیمون روبطلبیم چه جوری طلب کنیم؟روکاغذچی بنویسم ؟بایدبه فرشته زناشویی همسرآینده ام نامه بنویسم؟توی نامه چه چیزی قیدکنم ؟گفته بودید ازجملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفادکنیدبازم بایدبگم روندازدواج من بافردی کامل وایده آل هم اکنون آغاز شده است منظورفقط همین جمله تنها است ،خیلی ببخش منواین همه سوال پرسیدم شرمنده سحرجان/

      سلام عزیزم
      نامه نوشتن به تمام فرشته ها یک قاعده داره و فرقی نداره
      طرح الهی بیشتر برای زمانی هست که سردرگم هستید
      همچنین انتهای نامه هاتون همیشه بگید اگر در طرح الهی زندگی من هست این اتفاق بیوفته
      قاعده ی کلی که اینجا نوشته شده : http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=8
      جملات تاکیدیتون هم درسته
      متن اصلی هم هرچی میخواید بنویسید
      زیاد هم سخت نگیرید

    سلام،از سایت خوبتون ممنونم
    من مدتیه با کسی آشنا شدم که تمام مشخصاتی که میخوام رو داره ولی قصدش فقط دوستیه و اصلا به ازدواج فکر نمیکنه،اما همدیگرو دوست داریم و در بیشار موارد خوبیم.با این قانون میتونم نظرشو تغییر بدم؟

      سلام عزیزم, این قسمت توضیح دادم.

      سلام سحرجون،اگه فکرکنم که شخص مورد نظرم جز طرح الهیم هست ولی قصد ازدواج نداره و فقط دوستی میخواد،چه کار باید بکنم؟باید نامه بنویسم؟آیا میتونم به نتیجه دلخواهم برسم؟

        سلام عزیزم, می تونی به فرشته عشقش نامه بدی, تا اگر طرح الهی همدیگه هستید, جدی تر درمورد این موضوع صحبت کنه.

    سلام وخسته نباشین
    به نوشتن خواسته ها اعتقادداشتم اما نوشتن نامه به فرشته خاصی روالان میبینم
    اگه کسی رودوست داشته باشیم وندونیم اون مارودوست داره یانه ویه شهردیگه زندگی کنه
    این نوشتن نامه چطوریه؟وماچطوری جواب میگیریم؟لینک شو خوندم ولی لطفا بیشترتوضیح بدین

    سلام من فردخاصی برای ازدواج مدنظرم نیست اما یکسری معیارها دارم به فرشته زناشویی خودم نامه مینویسم باید به فرشته زناشویی همسرالهی ام هم نامه بدم؟متنش روچی بنویسم؟

    سلام خسته نباشید من شدیدا به کمک شما نیاز دارم توروخدا کمکم کنید من الان بیست و دو سالمه امه هنوز حتی یک خواستگار هم نداشتم ظاهرم مشکلی نداره من در شرایطی هستم که شدیدا به یک مرد ایده آل نیاز دارم من واقعا به یک همدم برای آرامش روحم و روانم احتیاج دارم آخه خیلی تنهام
    منتظر جوابتونم

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم کسی کاری با من کرده که خیلی ناراحت شدم میخوام ببینم به چه فرشته ای از اون شخص نامه بنویسم که اون به سمت من برگرده و به اشتباهش اعتراف کنه و اظهار پشیمانی بکنه ؟ ممنونم از کارتون…..

    سحر جان من به کمک شما نیاز دارم.من با کسی قرار بود ازدواج کنم که مادرش مخالفت کرد .به فرشته ها نامه دادم که اگه جز طرح الاهیم هست و نامه دادم که مامانش راضی بشه نشونه بدن 4 بار پر دیدم.این نشونه جیه الان چیکار باید بکنم مرسی کمک کنی جملات تاکیدی هم میگم مرسی

    سلام دوستان عزیزم خوبین؟
    میخواستم بدونم اگه به فرشته مون نامه بنویسیم واونو داخل یه دفتربنویسیم وبعدی هاروهم داخل همون میشه؟

      سلام عزیزم, بهتر تو کاغذهای جدا باشه که دیگه بهشون مراجعه نکنی و رها سازی داشته باشی.

    سلام میتونیم نامه مینویسیم اول اسم خدا رو بنویسیم تشکر کرد بعد موقع سوزوندن روی اسم خدا خط بکشیم

    سلام سایتتون خیلی عالیه من به فرشته زناشویی خودم 20تانامه نوشتم نمی دونم طی چندروزشد،یه لیست ازهمسرالهیم نوشتم وهمیشه مرورش میکنم اماتاحالا هیچ نشونه ای ازفرشته هاندیدم چیکارکنم؟

      سلام عزیزم, همه چیز نیاز به زمان داره تا اتفاق بیوفته, فعلا رها سازی کن, بعد از یکی 2 ماه دوباره نامه نوشتنو شروع کن, مطالب بخش رهاسازی رو هم بخون که بیشتر آشنا بشی.

    سلام من20تانامه به فرشته زناشوییم نوشتم اماهیچ نشونه ای ندیدم چیکارکنم

    با سلام و خسته نباشید و ممنون از کمکها و مطالب عاليتون ، میخواستم ببینم اگه بخوایم کسی رو برای ارتباط با شخص دیگر تشویق کنیم باید چگونه نامه بنویسيم ، طوری که حتی به اون شخص نتونيم بگیم که تو فلانی رو تشویق کن برای ارتباط با شخص دیگر البته در جهت خیر باید چطوری نامه بنویسم ازتون بخاطر زحمتهاتون از خداوند بزرگ خیر و سعادت آرزو دارم….

    …..فقط ببخشید اگه ممکنه واضح بهم لطف کنید بگید چجوری نامه رو بنویسم ، شدیدا احتیاج دارم بهش ممنونم از کارتون….

    سلام ناردونه جون ببخشید میخوام واسه یه خانمی نامه بنویسم که داداششو تشویق کنه برای ارتباط احساسی و عاشقانه با من….منظورم این بود عزیزم ببخشید اذيتت میکنیم ممنونم از مهر و عشق بيدريغت …

      سلام عزیزم, باید ببینی این شخص طرح الهی زندگیت هست یا نه, در غیر اینصورت می خوای به زور به خواستت برسی که درست نیست, این قسمت کامل توضیح دادم.

    سلام اولین باره که این جا می نویسم از سایت فوق العاده مثبتی که دارین ممنون به آدم آرامش می دین حدود شرایط سختی دارم هروقت که به فرشته ها نامه می نویسم یا عبارات تاکیدی رو تکرار میکنم یا به لیست جفت الهیم نگاه می کنم احساسم به پسری که 1 سال پیش تو زندگیم بود زیاد وزیادتر می شه جوری که دلم می خواد همین لحظه کنارم باشه اما شرایط جوریه که انگار این موضوع ممکن نیست نمیدونم شهودم درست میگه شرایط درست می گه ؟ چی کار باید اانجام بدم ؟

      سلام عزیزم, می تونی بسپاری به خدا و فرشته ها که همسر الهیت رو تو مسیر زندگیت قرار بدن.
      جملات تاکیدی رو در حالت کلی استفاده کن.

    سلام ببخشید که من خیلی سوال میکنم ، ولی من خیلی از شما و مطالب پرمحتواتون انرژی میگیرم ، من چند روز پرهای کوچولو تا متوسط میبینم تو سايتتونم دیدم نشانه فرشته هاست و میخواستم بدونم این میتونه نشانه های خوبی باشه و اینکه آیت پرها رو گذاشتم لای قرآن کار درستی کردن؟ ممنونم از،مهر بيدريغتون….

      سلام عزیزم
      معنی نشونه ی پر رو که خب خودت متوجه شدی.به نظرت خوبه یا بد؟ 🙂

      کار خوبی کردی

    سلام عزيزم،خسته نباشين.
    عزيزم من الان يك مدتي هست كه از قانون جذب و جملات طرح الهي استفاده ميكنم و ٢ نفر تو زندگيم پيدا شدن،هر دو مورد مناسبي هستند،ولي من نميدونم كدومشون تو طرح اليهيم هستند و البته شايدم هيچ كدومشون نيستن،سوالم اين هست كه ميتونم به فرشته عشق و زناشويي هر دو تاشون نامه بدم و ازشون نشونه بخوام كه ايا تو طرح الهي من هستن يا نه و اگر نيستن از زندگيم حذف شن؟يعني ميشه تو ١ روز به ٢ فرد متفاوت نامه داد؟

    عزيزم وقتي اين ٢ فرد رو خوب با هم مقايسه ميكنم ميبينم كه يكي از انها برايم مناسبتر هست،ولي الان حدود ١ هفته هست كه اون فرد تقريبا به كلي از زندگيم خارج شده است،اين ميتونه يك نشونه باشه كه اون فرد تو طرح الهيم نبوده؟راستي به نظرتون ميتونم با تجسم و نامه نوشتن به فرشته زناشويي ايشون باعث شم ايشون دوباره برگردن؟
    ممنون بابت وقتي كه براي جواب دادن به سوالات ميذارين.

      عزیزم اینجور مسائل رو به سادگی نمی شه نتیجه گرفت, باید مدتی بگذره که بتونی یه نتیجه گیری قطعی داشته باشی و باید از فرشته ها بخوای که نشونه های واضحی نشونت بدن.

    سلام خسته نباشید من یه همکلاسی داشتم س سال خواهان من بود منم کم کم علاقه من کرد الانم سر ی حرف ی دعوا اساسی راه انداخت بعد واسه خرص دادن من با دخترا دیگه حرف میزد الان بااون دختراهم دیگه حرف نمیزنه تنعاست همش من خیلی دوسش دارم جبهه گرفته میدونم دوسم داره اما تا خرف میشه داد بیداد,میکنه نیگه من همه چیو فراموش کردم جملات طرح الهیو گفتم ک دیگه بااون دخترا خرف نمیزنه پنج شیش,بار پر دیدم چند,بارم اسکناس و سکه امروزم یه نفر صدام کرد اما خانوادم گفتن صدام نکردن

    به فرشته عشقشم دارم نامه میدم ب وهاییشم نامه میدم ک موضع گرفتنو رها کنه
    اینل ک گفتم نشونه اینه طرح الهی زندگیمه؟چ کنم الان؟اصلا یهو انرژی منفی نیاد,سراغم فکر اینکه حتی بادخترا حرف بزنه لهم میکنه
    اونم رو من حساسه
    درضمن اصلا دوست نبودیما خیلی از نظر اعتقادی خساسیم
    از کجا بفهمم دوسم داره هنوز یا ن

      سلام عزیزم, ممنون می شم کامنت های کوتاه تری برام بذاری که فرصت کنم کامنت همه دوستان رو هم بخونم.
      عزیزم قبل از هر چیزی باید ببینی این شخص طرح الهیت هست یا نه, این قسمت توضیح دادم.

    توی کامنتم گفتم طرح الهی رو گفتم جملاتشو الان نشونه هایی که توی کامنا قبل گفتم دیدم نشونه چیه؟این ک دوسم داره یا طرح الهیمه؟ببخشید کامنت قبل طولانی شد اما لازم بود,نکاتی رو بگم ک طولانی شد
    الان واسه این ک از موضع گرفتن بیاد,بیرون ب رهاییش نامه بدم؟

    یه مدت گذشته تقریبا یک ماه.من شیش ماه مشکل دارم با کسی که دوسش دارم من یک ماهه دارم با جذب کار میکنم براش بعد نشونه هارو دیدم الانم مثل قبل موضع نگرفته
    نشونه هام درسته؟
    اصلا این نشونه ها نشونه ی چیه؟این ک درست میشه یا طرح الهیمه؟
    ی نفر هست ک واسطه بشه و اکی کنه ب فرشته عشقش نامه بدم ک واسطه بشه؟

      عزیزم باید رها سازی کنی, با این وسواس فکری فقط داری مانع ایجاد می کنی, بسپار به خدا دیگه.

    سلام به سحر عزیز من یک مشکل خیلی کشنده دارم وسواس فکری شدید تو عشق بیشتر از یک سال هست که دارم عذاب می کشم دیگه واقعاً می خوام تموم بشه من یک لیست کامل از خصوصیات مرد ایده آلم نوشتم و بعد از سالها این شخص وارد زندگی من شد اما انقدر کامل بود که نمیتونستم خودم رو در سطح اون بیبینم و انقدر انرژی منفی فرستادم که اون رابطه تموم شد بگذریم از تمام موضوعات بعد اون ..من اون آدم رو همچنان تو زندگیم میبینم چون استادمه ..من تصمیم گرفتم دیگه به اون فقط به چشم یک استاد نگاه کنم و شروع کردم بعد از یک سال دوباره 28 روز شکرگزاری عبارات تاکیدی طرح الهی رو تکرار کردن و همه چیزهایی که توضیح دادی حتی رها سازی دقیقاً تو روز اول شکرگزاری این آدم اعتراف کرد که همچنان من و دوست داره وحتی خواست دوباره صحبت کنیم و… خانواده و دوستام عقلم قلبم حتی نشونه هایی که میگیرم این آدم رو تو زندگیم پررنگ میکنه اما از اونجایی که برای ازدواج ما یک مشکلی وجود داره دلسرد میشم شک میکنم که نکنه این آدم حق الهی من نباشه من باید چیکار کنم از کجا باید مطمئن بشم این آدم طرح الهی من هست یا نه بدون شک و وسواس (از متن طولانی عذرخواهی میکنم میخوام برای آخرین بار این موضوع تموم بشه هرجوری که درسته)

      سلام عزیزم, موانع ازدواجت رو هم بگو که بهتر بتونم راهنمایی کنم.
      می تونی از خدا و فرشته ها کمک بگیری که بتونیم تو این شرایط بهترین تصمیم رو بگیری که به خیر و صلاح همه باشه.

    سلام
    چطور میشه فهمید اون فرد مورد نظر طرح الهی زندگیه من هستش یا نه؟

    ممنون سحر جان درواقع موانع همون ترس من و ایشون هست این که ما هردو به دلیل شکستی که داشتیم تو عشق قبلی خیلی محافظه کار شدیم همش تو تردیدیم انگار هردو میخوایم یکی بهمون تضمین بده این رابطه 100 درصد درسته چه جوری میشه این ترسهارو ازبین برد ؟

    سلام سحر عزیزم
    پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم و بخاطر زحمات این مدت از تو و ناردونه جان تشکر میکنم و براتون بهترین ها رو از خدای مهربون می خوام…

    من دو تا 15 نامه جداگانه برای تجلی طرح الهی زندگیم و ازدواج موفقم نوشتم و جملات تاکیدی رو هم مدام تکرار کردم و شکر گزاری.
    یه نفر شش ماه پیش خواستگارم بود که به دلایلی اون زمان رد کردم.دلایلم محکم نبود اما باید بررسی میشد و من تو شرایطی نبودم که بخوام اون زمان این استرس رو تحمل کنم.
    دیروز دوباره به بهانه تبریک عید تماس گرفته و ابراز علاقه کرده…
    به نظرت ممکنه جزئی از طرح الهیم باشه؟
    فعلا دارم بازم جملات تاکیدیمو میگم اما خیلی نگرانم.
    ممنون عزیز مهربون

      عزیزم باید به کائنات زمان بدی, امیدوارم همسر الهیت رو پیدا کنی و راضی باشی.
      نگرانی رو از خودت دور کن, فقط از خدا و فرشته ها بخواه که کمکت کنن بهترین تصمیم رو بگیری و با نشونه راهنماییت کنن.

    مرسی سحر عزیزم
    سعی میکنم نگران نباشم…
    من جملات تاکیدیمو که مربوط به ازدواجم بر اساس طرح الهی بود رو قبلا کلی میگفتم، الان تغییرش بدم و اسم این فرد رو بیارم( مدل جمله اولی که خودت گفتی) یا همون کلی بگم بهتره؟
    ممنونم

    ممنون ناردونه جان
    پس از این به بعد اسمشو توی جملات تاکیدی طرح الهیم میگم.

    سلام عزیزم
    من این چند روز که فکرم مشغول بود جملات تاکیدیمو نگفتم.

    یه سوال حتی اگه نگران باشم هم جملات تاکیدی اثر داره؟ یا باید اصلا نگران نباشم؟
    آخه دارم شرایطو بررسی می کنم و نمیشه…

    تو این شرایط بجز جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج که اسم اون فرد رو میگم، جملات تاکیدی طرح الهی زندگیمم بگم؟

    اینجوری خیالم راحت تره..
    نظر شما چیه؟

      سلام عزیزم, زمان نگرانی و استرس می تونی از جملات تاکیدی ای استفاده کنی که این حست رو از بین ببره.
      اینکه چندتا جمله بگی مهم نیست, مهم باور داشتنه.

    متوجه شدم. مرسی سحر جان

    سلام سحر جان،من 32 سالمه.از طریق قانون جذب یک فردی رو جذب کردم که در ابتدا کاملا با خواسته های من یکی بود اما پس از مدتی کم کم متوجه شدم که یه سری چیزها دروغ بوده و اونطوری که من تصور می کردم نبوده،اما به اصرار اون آقا و به خاطر علاقه ای که بوجود اومد رابطه ادامه پیدا کرد و به خواستگاری من اومدن،اما من خیلی وسواس پیدا کردم و نمی دونم چیکار کنم از یک طرف امتیازات و علاقه اش به من و از یک طرف کم و کاستی هایی که نسبت به همسر ایده آلم داره مرددم کرده و می ترسم،خیلی دعا می کنم اما به نتیجه نرسیدم،چندین بار رابطه رو کات کردم اما اون و خانوادش بیشتر جلو اومدن و تمام شروط منو قبول کردن،نمی دونم آیا این همون همسر الهی منه یا نه؟در ضمن من فکر می کنم نمی تونم دوباره در رابطه با شخص دیگری برم و ریسک کنم،خواستگارای دیگری هم که تو این مدت داشتم باب میلم نبودن،واقعا بین زمین و آسمون موندم چیکار کنم؟

      سلام
      عزیزم ایا دروغهایی که متوجه شدید قابل چشم پوشی و بخشش هستن یا خیر؟
      ایا از دل شما دراوردن؟ ایا بعدش دوباره تکرار کردن؟
      میتونی به فرشته ی زناشوییت نامه بدی و نشونه بخوای ازش

    با سلام و خسته نباشید . یه سوال داشتم . توروخدا کمکم کنین . من 30 سالمه و هنو مجردم . تاحالا پیش چندتا دعانویس محترم و مذهبی رفتم .همشون میگن طلسم شدم و دقیقا به یه نوع طلسم خاص اشاره میکنن . هرکار میکنن نمیتونن طلسممو وا ککن . تو روخدا بگین با کمک فرشته ها میتونم طلسممو وا کنم و ازدواج کنم . دارم دیوونه میشم

    من همش طرح الهی زندگیمو طلب میکنم و به نظرتون این طلسم میتونه مانع تحقق طرح الهی زندگیم بشه ؟ تو رو خدا کمکم کنین

    بچه هاسلام من ده روزبودمشحصات فرددلحواهم رومینوشتم وهرروزمرورمیکردم تابلوتجسمم درست کرده بودم باورتون نمیشه الان سروکله اون باهمون مشحصات پیداشده!!!امتحان کنین لطفا!

    سلام ناردونه جون
    ۱)من بایه پسری دوست هستم ماخیلی باهم مشکلو دعواداشتیم من یروزطرح الهی ازدواجمودرخواست کردم بعدچندروزکات کردیم امابعدچندروزدوباره برگشت ازم خواست آشتی کنیم ماخیلی باهم قهرمیکنیم جوری ک مثلا۳٫۴روزازهم خبری نداریم ولی هردفه خودش پیش قدم شده و من اصلا یبارم حتی پیش قدم نشدم الانم باهمیم یعنی امکانش هس ک طرح الهی ازدواجم باشه؟
    ۲)یه مورددیگه اینکه من خیلی بهش شک دارم همش درحال چت کردنه خودش میگه باپسراس ولی من باور نمیتونم بکنم نمیدونم چیکار باید بکنم دیشب موقع خواب خواستم تو خواب حقایق برام روشن بشه بعدصب موقع بیدار شدن دیدم ک جواب دختراروخیلی مهربون و گرم میده مثلادرحد یه جمله ولی خوابم یکمی مبهم بود نمیدونم چیکار باید بکنم خیلی گیجم

      سلام عزیزم, مورد اولی, روابط پر از مشاجره یعنی طرح الهی هم دیگه ممکنه نباشید, اینکه آشتی کردید یه امر عادی هستش و ارتباطی به طرح الهی نداره, روند همیشگی مشاجره هاتون بود.
      در مورد دومی اطلاع خاصی ندارم عزیزم.

    سلام . در جواب دوستمون الهه خواستم بگم پیش هیچ دعا نویسی نرو . این کار کلا از لحاظ شرعی درست نیست .باید توبه کنی و به خدا توکل کنی. فقط خدا از آینده خبر داره. اینها فقط با شیطان در ارتباط هستند .هر دعایی بهت دادند همشو بسوزان .خوشبین باش و زیاد دعا کن و از خدا بخواه هر زمان که به مصلحتت است شرایط ازدواج برات فراهم کنه . کسی که طلسم شده باشه ،نشونه هایی داره مثلا طرف خواب آرومی نداره و همیشه سرش گیج میره و دلش میخواد گریه کنه و … طلسم فقط با قرآن خواندن بر خودت باطل میشه. زیاد قرآن بخوان. مخصوصا سوره بقره. موفق باشی

    سلام
    من ٢ سالونيم هست كه تو يكى از كشوراى اروپائى مشغول تحصيلم، با پسرى ارتباط دارم كه با همه بدى و خوبى هاى هم بعد ٢ سال تصميم به ازدواج گرفتيم و با كلى اميد و آرزو عيد امسال به اميد ازدواجمون ايران برگشتيم. ولى با مخلفتهاى شديد خانواده ايشون ازدواجمون بهم خورد. و ايشونم با همه تلاشهايى كه كرد نتونست راضيشون كنه. چون شرط من ازدواج بود و در غير اينصورت به ايشون گفتم كه يا خودمون ازدواج كنيم يا ديگه نمى تونم به اين دوستى ادامه بدم. ايشونم ميگه بايد درسش تموم بشه بعد اين كارو ميكنه ( ايشون ٣٠ سالشه ومقطع دكترى مشغوله) ولى من اعتمادى به آينده بدون تضمين ندارم و مى ترسم به ازدواج ختم نشه و بيشتر ازين آزار ببينم. هردو هم زمان داريم برمى گرديم و نتونست ايشون كارى از پيش ببره، از طرفى هم با اينكه رابطمون بهم خورده ولى از طريقى هنوز توجهشو نشون ميده. خواهش مى كنم كمكم كنيد خيلى دوسش دارم و آيندمو با اون مى بينم و دارم واقعاً آزار مى بينم. كمكم كنيد چى كار كنم؟ يك دنيا ممنونم.

    سحر خانوم ممنونم از اينكه جوابمو دادين،ايميلى هم كه فرستادين خوندم. ولى من نبايد نامه اى به فرشته بدم؟ اين مسئله واقعاً برام مهمه و آرزومه كه به خوبى و خوشى به سرانجام برسه. چيكار كنم؟

      عریرم منظورت از ایمیل چیه؟ همه سوالا تو همین سایت جواب داده شده.
      فقط جملات تاکیدی طرح الهی.

    سلام.خسته نباشید.با تشکر از سایت خوبتون.
    در حال حاضر مهم ترین مسئله زنگیم ازدواج هست و دوست دارم عروس ماه شعبان باشم.ولی احساس میکنم یه گره کوری در زندگیم افتاده و تا آخر عمرم مجرد میمونم و این حس خییییییییییلی بدی بهم میده.
    یه مدتی هست که با سایتتون آشنا شدم و راستش دقیق نمیدونم از کجا باید شروع کنم و همسر الهیمو جذب کنم؟
    با تشکر از وقتی که میذارید.

    سلام.
    خیلی ازتون ممنونم بابت وقتی که گذاشتید.
    سربلند باشید.

    تا بحال دو بار در اوج عشق و خوبی، ترکم کردند.
    کجای کار من اشتباه است؟

      عزیزم هر اتفاقی بازتابی از درونی ترین افکار و باورهای ما هستش که باید این افکار بازدارنده رو پیدا کنی, این قسمت رو بخون.

    سلام. خسته نباشید . من مطلقه و سی وهفت ساله ام . تا حالا با هر پسری که آشنا شدم چه توی نت و چه دنیای واقعی همشون از من خواستند یک مدت با هم دوست باشیم و اگه به نتیجه رسیدیم ازدواج کنیم من هم بخاطر اینکه دوست ندارم یه مدت فکرم درگیر کسی باشه ووابسته بشیم و بعد از هم جدا شیم به همه جواب رد دادم . لطفا کمکم کنید

    سلام
    ممنون از مطالب قشنگتان
    سوالی داشتم کسی را من دوست داشتم و مدتی ایشان در سفر بود و و بعد از 5 سال برگشته و من در این مدت دوست نداشتم با کسی دیگر ازدواج کنم و همیشه از خدا خواستم که اگر به صلاح ازدواج کنیم آیا برگشتش می شود جزئی از طرح الهی من باشد

    با سلام ببخشید من یک سوال برایم هم پیش آمد در طی سوال قبلی چون من هم تازه با سایت شما آشنا شدم می خواستم بدانم اگر ایشان جزئی از طرح الهی من باشد آیا باید به فرشته عشق ایشان نامه بدهم لطفا مرا در این باره بیشتر راهنمایی کنید

    سلام سحر و ناردونه عزیز، خسته نباشین ، راستش من از طریق نامه به فرشته ها درخواست طرح الهی ازداوجم رو انجام دادم ، نمدونم زمان الهیش کی هس؟ولی خیلی دوست دارم بدونم همسرم کیه یا کی میاد ، میخواستم بپرسم میتونم از فرشته ها بخوام که تو خواب چهره اونو بهم نشون بدن یا از طریقی اسمشو بهم بگن؟

      سلام عزیزم, راستش نمی دونم این روش جواب بده یا نه, ولی می تونی تست کنی, اما به نظر من رها سازی کن و همچی رو بسپار به خدا.

    ممنون سحرجون، شاد باشی

    ممنون ناردونه جان از جواب شما به علت سفر نتونستم زودتر ازشما تشکر کنم

    سلام من تازه با سایت شما اشنا شدم من درمورد قانون جذب خیلی مطلب میخونم اما تاحالا جوابی نگرفتم مدتی پیش باپسری اشناشدم بعدازمدتی بهم علاقه مند شد پیشنهاد ازدواج داد منم چون ازش خوشم اومده بود قبول کردم همه چیز عالی بود اما بعد 3ماه گفت من بیمارم و شرایط ازدواج ندارم و منو تنها گذاشت من خیلی بهش علاقه دارم ونمیدون چطور میتونم رابطمون رو ب حالت اول برگردونم؟راهنماییم کنید لطفا

    من تازگیا با یه پسری توی نت اشما شدم که همدیگه رو دوست داریم . ایشون همش از احساسش نسبت به من میگه ولی نمیدونم واقعا مناسب هم هستیم یا نه . درباره ازدواج و اینده حرفی نمیزنه . فقط از علاقه واحساساتش …

    سلام ناردونه و سحر عزیز.من خالم 44 سالشه ازدواج نکرده.هر خواستگاری میومد به هر دلیلی یا خودش اسم میزاشت روشون یا همسایه ها خراب میکردن.بخدا دختر پاک بانماز و خیلی خانومه.ولی دلش خیلی شکسته و ناراحته.کلا دیگه نا امید شده.با مادربزرگم زندگی میکنه.من چطور میتونم کمکش کنم.دلم میخواد امسال ازدواج کنه.خیلی غصه میخوره.ممنونم

      در ضمن لازمه که بگم خیلی موقعیت ازدواج هم واسش پیش اومد هردوطرف پسند میکردن ولی از از در که بیرون میرفتن دیگه پیداشون نمیشد.وبه هربهونه ای جواب رد میدادن.خودشم مونده که نکنه کسی دعاش کرده

        اصلا سمت دعا و ورد و جادو و طلسم نرید

      سلام
      به فرشته ی عشق جفت الهیش نامه بنویس تا هرچه زودتر سر راهش قرار بگیره

    ممنون عزیزم یعنی من باید بگم ک اگر جزو طرح الهیمه برگرده؟؟ خب خیلی وقتا پیش میاد دو نفر برای مدتی از هم دور میشن اما باز بعد چندسال بهم میرسن از کجا مطمعن شم اگه خبری ازش نشد در اینده هم برنخواهد گشت؟

    سلام. خوبین ؟ من حدود هشت ماه قبل مشخصات همسر الهی مو نوشتم و همچنین از روش نامه نوشتن هم زیاد استفاده کرده ام و از جملات تاکیدی هم استفاده میکنم .
    در حال حاضر دو نفر به من ابراز علاقه کردند و من دودل هستم چون تقریبا شرایط مشابهی دارند و نمیتونم تصمیم قطعی بگیرم . الان باید چکار کنم . نمیدونم کدوم یکی شون به مصلحتم هستش!

      سلام ممنون
      به فرشته ی زناشوییت نامه بنویس و نشونه بخواه ازش
      ببین چه نشونه هایی سر راهت قرار میگیره

    با سلام خدمت دو استاد عزیز. من ازاواخرسال گذشته که با سایت شما آشناشدم شروع به نوشتن نامه ازدواج باشخص خاصی کردم اما شخص دیگری به خواستگاریم آمدوبا خودم گفتم شاید آن شخصی که مورد نظرم بود جزیی ازطرح الهی زندگی من نبوده واین شخصی که به خواستگاریم آمده جزیی از طرح می باشد ودر لحظه که فکر می کردم همه چیز تمام است آن فرد رفت وچون به آن فرد علاقه مند شدم شروع کردم به نوشتن نامه به فرشته زناشویی خودم وایشان ولی الان سه ماه گذشته وخبری ازایشون نیست به نطرشما من باید چه کارکنم به نوشتن نامه ادامه بدهم ؟لطفاراهنماییم کنید

      سلام عزیزم, فکر می کنم طرح الهیت نبوده, بنظر من به جای اینکه جملات رو برای فرد خاصی استفاده کنی, همیشه باید در حالت کلی استفاده کنی که همسر الهیت تو مسیر زندگیت قرار بگیره, این قسمت توضیح دادم.

    سلام.خوب هستین؟
    یه سوال ضروری وفوری ازتون داشتم خیلی ازتون ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.
    من یه مدتی هست که به فرشته عشقم نامه میدادم و مشخصات همسر الهیم رو مینوشتم تا اینکه تقریبا بیست روز پیش یه موردی برام پیش اومد با مشخصاتی که میخواستم و حتی خیلی بهتر از اون.
    یه جلسه باهم حرف زدیم و قرار شد جلسه دوم رو باهم هماهنگ بشیم البته از طریق واسطه که تو این مدت به دلایل مختلف نتونستیم برای بار دوم باهم حرف بزنیم با توجه به اینکه من دو روز فرصت دارم و برمیگردم شهرستان چطور میتونم از فرشته ها کمک بگیرم؟
    البته یکی دو بار به فرشته زناشویی اون آقا نامه دادم تا هر چه زودتر تماس بگیره.
    به کدوم فرشته باید نامه بدم و چی باید بنویسم؟
    خیییییییییییییییلی ببخشید که طولانی شد
    منتظر جوابتون هستم همش دو روز فرصت دارم.
    مرسی از وقتی که میذارید.

      سلام عزیزم, طرح الهی رو بسپار به خدا, الان این استرسی که داری و روی این شخص پافشاری می کنی باعث می شه از خواستت دور بشی.
      فقط این جمله رو تکرار کن, هر کسی که طرح الهیت باشه, خودش پیداش می شه:
      *به لطف الهی روند ازدواج موفق من با فردی کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده است.

    سحر خانم واقعا ازتون تشکر می کنم که بااین مطالب باارزشتون تونستید یه امید تازه ای رادر ما به وجود بیارید ودیدمان رابه آینده مثبت کنید من با آشنایی باسایت شما در این مدت کوتاه که کمتر از یه ساله وبه کاربستن مطالب مفیدش در زندگیم تونستم به خیلی چیزهایی که دوست داشتم برسم ازجمله قبولی در کنکور ارشد. من با به کاربستن جملات تاکیدی بعد از سالها بیکاری تونستم کار پیدا کنم اما اون کاری نبود که واقعا دوست داشته باشم به نظر شما ایراد کجا ست که به همه اون چیزهایی که می خوام می رسم اما نه در اون حد عالی که انتظارش رادارم؟درمورد سوال قبلی که ازتون پرسیدم قسمتی رو که گفتید مطالعه کردم اما دقیقا متوجه نشدم که منظورتون ازجملات درحالت کلی چی بود؟میشه لطف کنید نمونه ای از این جملات را بنویسید.ممنون

      سلام عزیزم, شاید باید ایده آل هات رو بالاتر ببری و خودت رو شایسته بهترین ها بدونی, تا اتفاقهای بهتری رو جذب کنی.

      جمله در حالت کلی اینه, یعنی اسم شخص نمیاریم:
      *به لطف الهی روند ازدواج موفق من با فردی کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده است.

    سلام سحر جونم.یه دنیااااااااااااااااااااااا سپاس بابت حوصله و وقتی که میذارید واقعا ازتون سپاسگزارم.
    انشا…بهترین ها براتون اتفاق بیفته.
    سحر جون بعد اینکه بهتون پیام دادم به فرشته عشق آقا و فرشته نگهبان خودم نامه دادم و اتفاقا اون روز باهام تماس گرفتن و قرار جلسه دوم رو گذاشتن.
    بازم ممنون بابت محبت هاتون.
    التماس دعا

    سلام بر سحر و ناردونه عزيز:)
    من ميخواستم از شما بابت سايت خوبتون تشكر كنم كه واقعا انرژي زندگي را درونم زنده كرد و باعث شد فرد مثبتي بشم و براي خيلي چيزا از خدا تشكر كنم و با اين نگرش تونستم همه كائنات را به سمت خودم بكشم و با كمك خداي مهربان و فرشته ها با فرد مورد علاقه ام ازدواج كردم و الان واقعا خوشبختي را حس ميكنم:)

    سلام سحرعزیزم ممنون به خاطر وقتی که می زاری برای ما چندماه پیش راهنماییم کردی در مورد طرح الهی و.. من تو این مدت همه اون مراحل رو انجام دادم و رها کردم و بعد از یک مدتی که گذشت دوباره همون پسری که همدیگرو دوست داشتیم وارد زندگیم شد کسی که هم خودم هم خانوادم اون رو مناسب من می دونن . اما مشکل اینجاست که هروقت که اون وارد زندگیم می شه و از من میخواد که یک قراری بذاریم تا جدی در مورد خودمون صحبت کنیم وقتی من قبول می کنم اون دیگه خبری ازش نمیشه البته چون این آقا استاد من هست هرهفته سرکلاس همو می بینیم اما دیگه صحبتی از قرارمون نمیزنه من هم روم نمیشه در این مورد چیزی بپرسم ازش واقعا گیج شدم ودارم اذیت می شم میشه راهنماییم کنی چه عبارت تاکیدی رو باید دراین زمینه تکرار کنم یا به چه فرشته ای نامه بنویسم ؟ 🙁 ممنونم

    سلام سحر عزیز من به کمک احتیاج دارم خوشحال میشم کمکم کنین
    من با یه پسری چند وقتی توی یه شبکه اجتماعی آشنا شدم که اتفاقا اون پسر دوست همسایه ماست! مراوده زیادی باهم نداشتیم اما خب من ازش خوشم اومده!!! 🙁 میخواستم ببینم کلا از چه راه و روشی باید از اول تا آخر استفاده کنم تا این فرد جذب من بشه! سحر عزیز ممنونم میشم کمکم کنی سپاسگذارم از لطفت

    سلام سال پيش تو ارديبهشت يه خواستگار داشتم كه زن داييم معرفي كرده بود خانواده ي خيلي محترمي بودن اما من شرايط ازدواج نداشتم هم مشغول درسم بودم هم خانوادم از نظر مالي نميتونستن چون خواهرم عقد بود..انگار همون موقع هم من دلم باهاش نبود خلاصه جواب منفي داديم و مامانم بهشون گفت چون اون يكي دخترم عقده هنوز واسمون سخته..به محض اينكه جواب منفي داديم انگار دنيا رو ازم گرفتن واسه خودم عجيبتر بود كه من چرا اينجور شده بودم روز و شب گريه ميكردم و به خودم لعنت ميفرستادم كه چرا جواب منفي دادم…خيلي روزهاي سختي بوود..خيلي..تا اينكه با قانون جذب بيشتر اشنا شدم..وسعي كردم جذبش كنم..توي زمستون بود كه خبر ازدواج پسر همون خانواده اومد ..واقعا ناراحت بودم..روزها گذشت و من خودمو با درسام مشغول كردم ولي همش فكر اون تو سرم بود..ميدونستم كه اون خانواده دو تا پسر داشت سعي كردم به اين فكر كنم كه واسه اون پسرشون ميان خواستگاري به خدا توكل كردم و گفتم خدايا واسه هر چي برام مقدر كردي چشم ميگم ولي در عوض بهم كمك كن كه بتونم تحمل كنم.. و خواستم كه واسم نشونه بفرسته كه ايا تو طرح الهيم هست يا نه..تا اينكه يه نشونه ي محكم گرفتم توي فيسبوك ديدم كه اوني كه ازدواج كرده بود در واقع برادر خواستگار منه و خواستگار من هنوز مجرد بود از تعجبم شاخم دراومد باورم نميشد بازم نشونه خواستم كه نكنه من اشتباه ميكنم درست فرداش از يكي از اقوام هم همينو شنيدم و ديگه مطمعن شدم كه خواستگارم هنوز ازدواج نكرده اين نشونه ها واقعا اميدوارم كرده بود و نشونه هاي ديگري هم بود كه ديگه نميگم.. اما ديروووز از خالم شنيدم كه همون رفته خواستگاري يه دختري و در گيرو دار شدنه!!!چرا مني كه توكل كردمو چشم به خدا گفتم و نشونه از خدا خواستم و خدا چند تا نشونه ي بزرگ بهم داد باز نااميدم كرد!!. و در اوج ايمان و با وجود اون همه تصوير سازي و اطمينان!!من الان بايد چيكار كنم احساس سرخوردگي ميكنم يكساله با تموم وجود ايمان داشتم هميشه از خدا خواستم اگه كسي در طرح الهيم نيست از ذهنم بره همه رفتن ولي اين موند و منو داغون كرد چيكار كنم؟؟؟؟

      سلام عزیزم, کامنتهای طولانی رو نمی رسیم بخونیم لطفا خلاصه بگو.
      اگر جایی مشکل داری باید از خدا و فرشته ها برای تصمیم گیری درست کمک بگیری.

    سلام .خداقوت ..من دو ساله که یه رابطه ای رو تموم کردم پسری رو که بزور عاشقش کرده بودم با رفتارای سردش و دروغاش منو به فکر یکی دیگه انداخت ..من رفتم با یکی دیگه که خب بعد دو سال از اون هم جدا شدم..اما الان یه هفت هشت ماهی هست که عاشق یک نفر سومی شدم که به شدت شبیه به عشق اولم هست منتهی تمام نواقص اون عشق اولم رو نقطه ی مقابلشو داره..ینی اگه اون 20تا بدی داشت این همون بیستارو خوبشو داره…حتی صداش ..تیکه کلاماش. ولی من هرر وقت حس میکنم که عشق با این جدیده دراه جدی میشه یکی در درونم میگههههههههههههههههه نهههههههههههههه تو عشق اولتو میخوای …اینو نمیخای..این واست دردر میشه…در صورتی که فقط دلم واسه عشق اولم میسوزه اززینککه خیلی مهربون بود …با همه دروغاش و حرص دادناش مهرونیاش یادم نمیره ..چیکار کنم؟

      سلام عزیزم, باید ببینی طرح الهیت کیه, این قسمت توضیح دادم.

        اخه م طرح اهی رو چند روز پیش انجام دادم …همون روزش یه چند ساعت بعد .،دوس پسر جدیدم که ده روز بود که بهم پیام نداد بود بهم پیام داد و دقییییییییقا مث روزای اول آشناییمون باهام رفتار کرد..تعریف کرد…حس کردم اصن تموههههه…یک روز کامل باهام پیام بازی کرد…اما به محض اینکه من به عشق اولم فک کردم اون رفت …و یکی دو روز پیش هم خواهرم عشق اولمو دیده که همون ژولیدهه پولیده و همونجوره و تغییری نکرده…من الان باید این دوتا رو نشونه بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/که دوس پسرم اومده و همووووووووووون روز کلی تحویلم گرفته؟ اگه اره پس فکر و عذاب وجدان عشق اولم رو چطور از بین ببررم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

        عزیزم باید یه تصمیم نهایی بگیری هی بین چند نفر بخوای سوئیچ کنی نمی شه, مطالب این قسمت رو بخون و تصمیم نهاییت رو بگیر, من تو این زمینه نمی تونم مشاوره بدم چون مطالعات من درمورد خود شناسی و قانون جذب هستش.

    مرسي!!

    سلام
    من امروز اینجا دیدگاه گذاشتم اما نمیدوم تو کدوم صفحه گذاشتم که رم جواب رو چک کن …میشه همینجا اون جوابم رو بدید یا یه جوری ج بدید که به ایمیلم بیاد من بفهمم ؟!!! ممنونم

      سلام عزیزم, این قسمت سوال پرسیدی ولی هنوز جواب داده نشده, کلی کامنت هست که باید به ترتیب جوابشونو بدم, فردا پس فردا برای جواب چک کن.

        مچکرمم 🙂

        خواهش می کنم.

    سلام سحر جون.تو دوران دانشجویی از کسی خوشم میومد احساس میکردم اونم همین حسو نسبت بهم داره.منتظر بودم جلو بیاد ولی هیچوقت این کارو نکرد گفتم شاید ب مصلحتم نیس و سعی کردم فراموشش کنم الان شخص دیگه ای مدنظرمه و از وقتی باسایتتون آشنا شدم برای فرشته عشقش نامه مینویسم ک اونو ب سمتم بیاره و نشونه ای بهم بده ولی هرجا نگاه میکنم اسم پسری ک تو دوران دانشجوییم بودو میبینم.موندم چیکا کنم؟؟:(

      سلام عزیزم, اول از همه باید ببینی چه کسی طرح الهیته,فعلا نباید نامه بنویسی چون ممکنه چیزی رو جذب کنی که به صلاحت نباشه, این قسمت توضیح دادم.

    این لینکی ک گذاشتین برام باز نمیشه ادرسشو لطف میکنین بگین

    مرسی سحر جون پیداش کردم.ممنون از سایت خیلی خوبت امیدوارم شمام ب هرچی میخای برسی:*

    سلام
    من یه سوالی برام پیش اومده شما میگید اون شخصیو که میخواید تودهنتون تجسم کنید باهاش زنذگی کنید حسش کنید تابه خواستتون برسید بعد میگید ازجمله ای استفاده کن به لطف الهی اگر فلان شخص جزیی از طرح الهی …….خب اینکه منافات دداره مازحمت بکشیم بعد جزیی از زندگیمون نباشه میشه توضیح بدید

      سلام
      نه منافات نداره…ما خواستمون و از جون و دل میخوایم از خدا و کائنات….بعد رهاسازی میکنیم و میسپریمش دست خدا و کائنات و طرح الهی زندگیمون….اگر در طرح الهی زندگیمون باشه اتفاق میوفته

    ینی نوشتن نامه به فرشته ی رهایی اصن فایده ندار؟
    من تو کامنتاتون دیدم که نوشتید یه پیام از سمت طرف مقابل ینی نشونه…خب دوس پسرم کلی پیاممم داد اون روزش … این ینی میشه بهش نامه بدم؟ و به فرشته رهاییه عشق اولم امه بدم که رهام کنه و از زندگیم بره بیرون؟خیلی دو دلی بده…کاش میشد به فرشته ای امه نوشت و دو دلی رو از بین برد ..خدا کمکم کنه ..

      به فرشته ی نگهبانت برای دو دلیت نامه بنویس و ازش بخواه طرح الهی زندگیت و بهت نشون بده

        ممنوم

        سلام …
        به فرشته ی نگهبانم نامه دادم گفتم یه نشونه محکم بده اولش سکه دیدم گفتم ببا سکه که همه جا هست.اما درست همون یه روز بعدشش دیدم دوس دختر قبلیه دوس پسرم واسش تو کامنت بوس گذاشته..خیلی ناامید شدم اما گفتم ان ک نشد دلیل اگه اونم بوس بزاره حسابه…باز به فرشته نگهبانم نامه دادم گفتم یه نشون بده که درش شکی نکنم ..فرداش یه پر دیدم…ولی درست همون شبش رفتم تو پیج دختره دیدم که دوس پسرمم واسش بوس گذاشته اصصصصصصصصصلا نمیفهمم این تضاد رو ..اولین بار که طرح االهی رو اجرا کردم هم دوس پرم مث روزای اول که بودم یک صبح تا غروب پیام داد و کلی نحویلم گرفت..من گیج شدم کدومو باور کنم …پیام دادم به دوس پسرم اون گفت ریدم ب اون دختره حالم خوب نیست..من گیجم تورو خدا بگید من چیکار کنم ؟

        سلام عزیزم, من که نمی دونم فرکانس افکارت چطوریه و باعث جذب چه چیز هایی می شه, برای همین خودت باید یکی 2 ماه نشونه هارو بررسی کنی, جملات طرح الهی یادت نره.

        فرکانس افکار؟ خب معلومه فرکانس افکارم این بود که همش میترسیدم و میگفتم نکنه دوس دخترش برگرده؟ نکنه اینا الان با هم هستن….اگه تو طرح الهیم هست باید دختره رو چک کنه…راستش من اوووونقد ازون کامنتا دلم به درد اومد که دیگه حتی نه جملات رو تکرار کردم نه هیچی ..اخه ترسیدم این دفه دیگه رل بزنن…راستی اون روز که واسه اولین بار واه دوس پسرم طرح الهی روتکرار کردم یه حس شوق عجیبی داشتم و به یکی از عکسام نگاه اداختم و گفتم یادش بخیر به این عکسم گفت خوشگل که البته همون روز بهم پیام داد و گفت خوشگل شدی..ینی شما میگید تا دوماه بنویسم و بگم و منتظر چه نوع نشونه ای باشم اینقد اخه باهم فرق دارن…بهم میگه خوشگل شدی عوض شدی..کل پیامو چت..باز میره واسه اون بوس میزاره ..ینی جهت فکریه من مهمه که اگه فکرم منفی باشه حیله ذهن منفی هارو نشونم میده؟ من سکه و پر دیدم …نمیدونم تو اون دوما چی باید ببینم

        کامنتت خیلی قر و قاطی هست عزیزم…منسجم تر و کوتاه تر بنویس
        الان سوالت چیه؟؟

        سوالم اینه که اگه من موقعی که طرح الهیم نسبت به شخصی رو میطلبم …همش ترس برگشتن عشق قبلیشو داشته باشم و یا حتی بعد از دریافت اولین نشونم ازش (که پیام دادن طرفم باشه)هی بگم پس دوس دختر قبلیش جی؟ تو نشونه هام و چیزایی که میبینم تاثیر داره؟نمیشه فقط بگم پر یا سکه بده یا ابری چیزی ؟!! تا به اون اتفاقاتی که جذب میکنم گمراه نشم؟

        عزیزم کلا نگرانی, افکار بازدارندس و ما رو از خواسته هامون دور می کنه, وقتی از جملات طرح الهی استفاده می کنی باید خیالت راحت باشه که هر چیزی که پیش بیاد, چه خوب چه بد, خیر و صلاحت در اون بوده.

    سلام
    سوالی داشتم
    در مورد طرح الاهی. من کسی رو دوست دارم و ارزومه که باهاش ازدواج کنم ولی الان از هم جدا شدیم جریانش مفصله که نمیشه گفت چون خیلی طولانیه.خلاصش اینه که ما توی اذر ماه 93 رفتیم مشاوره و مشاوره گفت که ما میتونیم باهم خوشبخت بشیم ولی باید چند وقتی از هم جدا باشیم و من نباید به هیچ وجع ایندفه درخواست برگشت بدم و اگه میخواین باهم ازدواج کنین باید حتما اون برگرده .دلایلشم زیاده.خلاصه من الان فقط منتظرم که برگرده.یک احساسم میگه که اونم دوستم داره و بلاخره بر میگرده و همیشه حالم خوبه و سعی کردم احساس وابستگی رو ازش دور کنم و رها باشم ازش . با اینکارم همیشه حالم خوبه و وقتیم که بهش فکر میکنم حالم خوب میشه و احساس بد جدایی و همیچین چیز هایی رو ندارم خلاصه من دو ماهی نامه به فرشته نوشتم و طرح الاهی
    خواستم. توی اون دو ماه فقط یک باز با من تماس گرفت . بعد یک بار دیگه هم که اس دادکه گفته بود ببخشید که نتونستم جواب عشقی که بهم دادی رو بدم همیچین چیز هایی .خلاصه من نامه نوشتم و توی قران نگه داشتم و بعد که تموم شد سوزوندمشون.حالا نمیدونم اون طرح الهی من هست یا نه. بنظر خودم که من نشونه زیاد میبینم مثلا خیلی زیاد وقتی مثلا میخوام ببینم ساعت چنده به عنوان مثلا این ساعت هارو میبینم 2:2 یا 11:11 یا 5:5 و الی اخر.بعضی روز ها خیلی زیاد میبینم بعضی روز ها هم کم یا اصلا نمیبینم. من احساس میکنم اینها نشونس که داره به من فکر میکنه و اینکه ایشون طرح الهی من هست . میخواستم راهنماییم کنین کن من چیکار کنم .ایا این احساس که توی قلبم داره میگه داره بر میگرده و اینکه هر روز احساس عشقم بهش بیشتر میشه اینها نشونس؟و… ممنون میشم راهنماییم کنین با سپاس

      سلام دوست عزیز, چون معقوله ازدواج خیلی مهمه و پای یک عمر زندگی در میون هستش, ما نشونه هارو در طول یکی 2 ماه بررسی می کنیم, البته الان بهتره که کلا رها سازی کنید, اگر طرح الهی باشه خودش همچی جور می شه.

    سلام خسته نباشی سحر جان
    ممنون بخاطر راهنماییای خوبت
    یه سوال از خدمتت داشتم ،من یکسال پیش با پسری خیلی خوبی اشنا شدم تا 6ماه بعدش که دیگه میخواست بیاد خواستگاریم ،ولی توی یه امتحانی که ایشون از من کردمتاسفانه بخاطر ندونم کاریم و برداشت اشتباهش ازمن بامن کات کرد الان چند ماهه سعی میکنم که توجیهش کنم درمورد من اشتباه کرده ولی قبول نمیکنه چون فکرمیکنه من بش خیانتی کردم….خیلی دوستش دارم تمام زندگیمه ،واقعا عاشقشم……….لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم با استفاده از این قانون دوریاره به رابطه برش گردونم و رابطه رو ترمیم کنم..خیلی ممنون میشم

      سلام
      به فرشته ی عشقش نامه بدید و حرفاتون و بهش برسونید…نشونه بخواید…و یادتون نره همیشه تاکید داشته باشید اگر در طرح الهی زندگی هم هستید همه چی حل بشه

    سلام از مطالب خوبتون ممنون وخدا قوت،من پسری رو دوست دارم که ازدوست داشتن اونم مطمئنم اما چند وقته بینمون دلخوری پیش اومده وازهم فاصله گرفتیم من شروع نامه نوشتن کردم هم به فرشته عشق اون هم فرشته زناشویی خودم برای طرح الهی زندگیم کارم درسته؟ میشه همزمان به دو فرشته نامه نوشت البته اصل نامه ها یکیه!!

    سلام ناردونه ی عزیزم مرسی از راهنماییت ولی چه جوری باید برای فرشتهی عشقش نامه بنویسم ؟چی باید بنویسم ؟وچه تاثیری داره؟ببخشید زیاد سوال کردم

    برای فرشته عشقش نامه نوشتم ومتوجه شدم همه چی دروغ بوده و فرشته بهم گفت که جز طرح الهی من نبود میخام فراموشش کنم واز اول شروع کنم چیکار کنم وچطور فردی رو که قسمت خودمه ومال خودمه جذب کنم که همیشه کنارم باشه ودوستم داشته باشه؟ ممنون که حوصله می کنین وهمه پیامها رو جواب میدین

    سلام عزيزم
    اينجور كه مطالعه كردم يعنى با انجام دادن اين كارهايى كه شما ميگيد خودمون و به قضا و قدر بسپريم تا چى پيش مياد .ولى خدا خودش گفته در دعا اصرار و مداومت داشته باشيد تا اجابت بشه.خود خدا گفته كه با دعا كردن حتى سرنوشت ادمها رو هم عوض ميكنه اين حرفها با اين كه ميگيد به طرح الهى بسپريد ميشه همون كه بوده و هست يعنى خودمون هيچ نقشى نداريم .
    لا تمل من الدعاء فانى لا أمل من الاجابة(از دعا كردن خسته مشو زيرا من از اجابت كردن خسته نميشوم)
    إن الله يحب السائل اللوح(همانا خداوند درخواست كننده اى كه اصرار كند را دوست دارد.

      سلام
      برداشت شما اشتباه هست!
      کی کجا گفته هیچ کار و تلاش نکن بذار هرچی پیش اید خوش اید؟؟!!
      رهاسازی اخرین مرحله ی جذب هست…مراحل جذب و مراحل قبل از جذب هم بسیار دقیق و کامل هستند
      پیشنهاد میدم مطالعه تون رو بیشتر کنید

    سلام من کسی رو دوست داشتم..یعنی برای هم میمردیم..ولی بزور خانواده ازدواج کرد و ما از هم دورشدیم و ازش خبری ندارم..ولی هنوز دوسش دارم و میدونم اون هم هنوز توفکرمه ولی بخاطر فشارخانواده و کسی که باهاش عقد کرده حساسه نمیتونه ز بزنه..و خودش میگه دیگه نمیتونم برگردم..بنظرشما منتظرش باشم و بخوام که برگرده یا فراموشش کنم؟

    سلام
    مرسی که صبورانه جواب میدین
    من خواستگاری دارم که تقریبا شرایطش خوبه ولی خیلی خجالتی و کمرو و اعتماد به نفس پایینی داره…این کمرو بودنشون منو تا حدی اذیت میکنه و از این لحاظ خیلی باب میل من نیست از طرفی میترسم شخص بهتری نیاد…این آقا خیلی وقت منتطر جواب منه و من نمیدونم چکار کنم ..من میتونم به فرشته رهایی نامه بنویسم تا این شخص اگر به صلاحم نیست دیگه سراغی از من نگیرد؟

    سلام. ممنون از سایت خوبتون و مطالب پر از انرژیتون
    من پارسال روز تولد 22 سالگیم با قانون جذب اشنا شدم و فکر میکنم بهترین هدیه ای که میشد دریافت کنم همین بوده 🙂
    1.5 سال میشه که زندگی خواهرم از هم پاشیده و شوهرش ترکش کرده و خبری ازش نیست. خواهرم از نظر روحی خیلی آسیب دیده و همه خانواده ما توی این مدت شدیدا ناراحتن…
    خودم به قانون جذب خیلی اعتماد و اعتقاد دارم و کتابهای راز و قدرت و جادو و چهار اثر رو خوندم اما خواهرم امیدش رو از دست داده…
    هرچی هم سعی میکنم شادی و خوشبختی و سر و سامان گرفتن دوباره زندگی خواهرم رو جذب کنم اما باز هم ناکام موندم…
    خواهش میکنم کمکم کنید چطوری زندگی خواهرم درست بشه..
    میشه من به فرشته شوهرخواهرم نامه بنویسم؟

      سلام
      بله عزیزم میشه
      به فرشته ی نگهبانش نامه بده که یه خبری از خودش بده…

        مرسی حیلی خوبین شما

    سلام ناردونه و سحر عزیز
    من مدتیه به واسطه درس و انتخاب موضوع پایان نامه توسط شخصی به آقایی که تو این زمینه میتونستن کمکم کنن معرفی شدم..کم کم ایمیل ها و بعد چتمون بیشتر شده..ولی با وجود صمیمیت بیمون اکثر صحبتامون در حیطه درس و کار بوده..ایشون تقریبا تمام ایده الامو دارند و من بشون علاقمند شدم.ولی بخاطر حجب و حیای هر دومون هیچ کدوم در خواست عکس از هم نکردیم..ما هم استانی و هم رشته ولی ایشون در شهر دیگری تحصیل میکنند..بنطر شما درسته که ما با اینکه همدیگه رو ندیدم به فرشته عشق ایشون نامه بدم و در صورتی که در طرح الهی من هستند برای ازدواج پیشقدم بشن؟
    ممنونم

    سلام ناردونه و سحر عزیز
    از وقتی که صرف پاسخگویی سوالاتمون میزارید ممنونم
    من مدتیه به واسطه درس و انتخاب موضوع پایان نامه توسط شخصی به آقایی که تو این زمینه میتونستن کمکم کنن معرفی شدم..کم کم ایمیل ها و چتمون بیشتر شد ولی با وجو صمیمیت بینمون صحبتامون خیلی فراتر از درس و کار نبوده البته اوایل آشنایمون در مورد خانوادم زیاد میپرسید… ایشون تقریبا تمام ایده آلامو دارند و من بشون علاقمندم…ناگفته نمونه که ما بخاظر حجب و حیامون تا الان از هم حتی درخواست عکس نکردیم.. ما هم استانی و هم رشته ایی هستم ولی ایشون در شهر دیگه ای تحصیل می کنند..یا این توضیحات بنظر شما با اینکه همدیگه رو ندیدیم میتونم به فرشته عشق اون نامه بدم و در صورتی که در طرح الهی من هستن ازش نشونه بخام و آشنیمون بیشتر؟
    ممنونم

    سلام سحرجون وقتی برام خواستگار پیدا میشه یه مشکلی پیش میاد که نمیاد یااگرم میان ظاهرشون باب میلم نیستن,به نظرتون چیکار باید بکنم

      سلام
      اونهایی که میرن مشخص هست که جزوی از طرح الهی زندگی شما نبودن که رفتن…پس خوشحال باشید
      برای جذب جفت الهیتون مراحل قانون جذب رو طی کنید…نوشتن نامه به فرشته ی زناشوییتون توصیه میشه

    مرسی ناردونه جونم که با راهنمایی خوبت بهم امید دادی مطمعنم خیلی زود نتیجه میگیرم,الهی هرچی از خدا میخوای خدابهت بده وموفق باشی

    خیلی اینجا همه چیز عالیه.

    سلام سحر عزیز
    سوالی داشتم در مورد اینکه مدتی با کسی آشنا شدم برای ازدواج شخص موردنظر یکی از دوست های برادرم بودخصوصیاتش خوب بود تاحدودی ایده آلای من رو داشت ی آدم فوق العاده صمیمی و خوش برخورد اما از زمانی که منو دید بیشتر در مورد خودش و برادرم صحبت میکرد صحبت های که کرد فهمیدم برادرم با ایشون خیلی صمیمی هست که خیلی از حرفای خانوادگیشونو بهم میزنن حتی از ناراحتی های که بین ما وجود داشته منم با شنیدن این حرفا کلی ناراحت شدم و از خودم دفاع کردم اما از اون زمان کلی ناراحتم که چرا اون حرفارو زدم اما دیگر از اون شخص خبری نیست در صورتی که من هر روز منتظر تماسی از جانب ایشون هستم حتی برای فرشته ی عشق اون شخص نامه نوشتم احساس میکنم بخاطر حرفای که زدم شخص موردنظر پشیمون شده الان نمیدونم باید چی کار کنم به نامه نوشتن ادامه بدم یا از خدا بخوام طرح الهی زندگیم رو نشون بده
    میشه لطفا کمکم کنید؟؟؟

      سلام
      به نامه نوشتن تا 15 روز ادامه بده و بعد رها کن
      اگر در طرح الهی زندگی هم باشید در زمان الهیش به هم خواهید رسید

    سلام صدتا سلام
    من میخواستم با کسی ازدواج کنم دوسش داشتم به علت مشکلات و سو تفاهم ها مدتی قهر و دعوا بود به سایت شما رو اوردم مطالعش کردم چند ماهی دور از هر چی شروع کردم به تمرینات و نوشتن نامه و جملات تاکییدی جمله تاکدی طرح الهی زندگیو گفتم اما ته دلم راضی بود به این ازدواج تاریخ نعین میکردم و نمیشد بالاخره اردیبهشت جذب اتفاق افتاد هم خواستم تجربمو بگم هم اینکه بپرسم با توجه به گفتن جملات تاکیدی طرح الهیی ایشون الان طرح الهی زندگی منه؟

    به زور به دست نیاریم یعنی تلاش نکنیم؟ادم مگه نباید تلاش کنه واسه سختیاش و ارزوهاش؟

    یه سوال دیگه
    من پر زیاد میبینم اینا نشونه اینه که طرح الهی زندگی همیم؟من طرح الهی رو5 ماه گفتم و 5ماه نشونه بررسی کردم الان که جذبش کردم عشقو پرها نشونه چیه

    سلام سحر خانم . امیدوارم حالتون خوب باشه. برای شروع باید چیکار کرد؟

    پس سحر جان یعنی طرح الهیی رو جملاتشو بگیم اگه نشونه دیدیم تلاش کنیم براش

    سلام سحر جان الان مرحله خواستگاری و نامزدیم
    پس جز طرح الهیم بوده؟

    سحر گلی کلا من نششونه فرشته هازرو زیاد خوندم گیرم اینه که کلا معنیش چیه که پر زیاد میبینم.فرشته ها میخوان چی بگن؟

      سلام عزیزم, مرحله خواستگار به تنهایی طرح الهی رو نشون نمی ده, طرح الهی یعنی خوشبختی, یه زندگی عالی به همراه آرامش, هر وقت همه چیز به این صورت بود یعنی طرح الهی.
      یعمی اینکه فرشته ها در کنارت هستن.

    ناردونه ی گلم
    برای اینکه راهمون اسونتر شه چه کار کنم؟یه کم با مامانم به خاطر رفتاراش مشکل دارم

    سلام سحر جون من تازگیها با سایتتون اشنا شدم ومیخواستم ازتون تشکر کنم وبگم من خیلی به نامه نوشتن ایمان دارم بخدا که هر کی نامه بنویسه به فرشته مورد نظرش ودید مثبت نگاه کنه وبذاره فرشته کاره خودشا انجام بده حتما جواب میبینه ازشما مردم خواهش میکنم به نامه نوشتن ایمان داشته باشین وفکر منفی نکنین در مورد خواستتون من اثرشا بخدا دیدم ممنونم

    سلام سحر جان
    اگر براتون ممکنه ,جوابمو برام ایمیل کنین
    من چند سال قبل با یه اقایی اینترنتی اشنا شدم که خیلی از من دوره,خیل دور.فقط دوبار سه بار تونستم ببینمش,اونم بسیار کوتاه
    اونم طی یک سفر
    ولی تلفنی خیلی حرف زدیم
    این اقا یه مانع بزرگ برای ازدواج داره,اونم مراقبت از پدر بیمارشه تمام وقت و انرژیشو می گیره و بخاطربیماری پدرش حتی فرصت سفر نداره و نمیتونه ازدواج کنه
    و میگه برو دنبال زندگیت و هرگز به ازدواج با من فکر نمیکنه
    من تو این چند سال ساله همه خواسگارامو رد کردم و نمیتونم جز این اقا به کسی فکر کنم

    حتی از خدا خواستم کمکم کنه ازش دل بکنم ولی حتی یه لحظه هم نمیتونم
    من بایدچه کارکر کنم؟؟کنم

      سلام عزیزم, سوالات فقط و فقط تو سایت جواب داده می شه.
      جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کن, اگر طرح الهیت باشه, همچی جور می شه.

    سلام ممنونم از سایت خوبتون راستش من سالها بود با یک آقایی ارتباط داشتم اما همیشه به خدا میگفتم که اگر زندگی با این فرد به صلاحم نیست خدا اجازه نده به هم برسیم و همین اتفاق هم افتاد و این فرد از زندگیم رفت و من متوجه خیانت هاش شدم اما بعد از یکسال و نیم که از جداییمون گذشت دوباره به من پیام داد و من موندم سر دو راهی که دوباره جذبش کنم و به زندگیم راه بدمش یا نه چون خیلی پشیمون بود. بخاطر همین سر نمازم از خدا خواستم که اگر فرد دیگری سهم منه و قراره وارد زندگیم بشه وقتشه که منم از سردرگمی بیرون بیام فردای اون روز من بیرون رفتم و بدون فکر کردن به حرفای دیشبم با فروشنده ای رو به رو شدم که همیشه ازش خرید میکردم ولی هیچ وقت بهش به چشم یک گزینه برای ازدواج نگاه نکرده بودم اون به حض دیدن من دستپاچه شد و من تازه فهمیدم چقد رفتارش با من متفاوته. ومنم حالا بهش علاقمند شدم و انگار همونیه که میخواستم به نظرتون این میتونه یه نشونه ازخدا یا فرشته ها باشه؟ و اینکه من نه اسم ااین اقا را میدونم نه فامیلشا چطر برای فرشته ی عشق نامه بنویسم؟ لطفا راهنماییم کنید

      سلام
      یه دست پاچه شدن از طرف کسی نباید حس ازدواج و اینکه شما میشناسیدش و … تو دلتون بندازه
      اصلا فکرتون رو مشغول چیزهایی که معلوم نیست اخرش چی میشه نکنید
      به فرشته ی زناشویی خودت نامه بنویس…

    سلام من هرکارمیکنم فکرم منفیه همش استرس شدیدمیگیرم, هرچقدر باخودم کارمیکنمک ولب فکرای منفی رو نمیتونم مهارکنم چکارکنم؟

    سحر جان من قبلا پیام دادم توی پیاما قبلی گفتم که 5ماه جملات تاکیدی طرح الهیو گفتم و قهر به اشتی تبدیل شد و جذب انجام شد
    نشونه زیاد دیدم نامه به فرشته هم نوشتم حالا طرح الهیی هست؟

      عزیزم, من اصلا نمی تونم نظر بدم نه از افکارت خبر دارم, نه شرایط و اتفاقات رو می بینم, امیدوارم که باشه و خوشبخت بشی.

    سلام برای کارم در مرحله استخدامم به فرشته ی عشق یا نگهبان مسوول استخدام نامه بدم؟اخه نمیدونم اسمش چیه مشوول استخدام

    سلام.
    من 3 سال پیش با یه پسرس تو دانشگامون آشنا شدم و با هم تصمیم به ازدواج داشتیم اما موقعیت اون جور نمی شد و بالاخره اومد خواستگاریم اما خانوادم موافقت نکردن اما ما همچنان همو دوست داشتیم و قرار شد وقتی موقعیتش جور شد و یکم واسش تلاش کرد دوباره بیان.. چند ماه پیش هم با شما و نوشته هاتون آشنا شدم و به فرشته های مختلف نامه می دادم اما یه مدت دل سرد شدم و نامه ای ننوشتم. الان یه ماهی میشه سر یه موضوع که سوتفاهم بود با هم قهر کردیم و ارتباط نداریم.. اولین باره انقدر طول کشیده. ولی اینو می دونم که هر دو همو خیلی دوست داریم و اون از سر غرورش هیچی نمی گه می ترسم دیگه دوسم نداشته باشه .. چکار کنم ؟ هر لحظه دارم دعا می کنم که برگرده خیلی ناراحتم..خیلی حالم بده و از خدا می خوام کمکم کنه.. چکار کنم میشه کمکم کنید و چیزی پیشنهاد کنید؟ ممنونم.

      سلام عزیزم, جملات طرح الهی رو استفاده کن, اگر خیر باشه همچی به خوبی پیش می ره.

    سلام سحر عزیزم
    ممنون از اینکه وقت میذاری
    اگر بخوام به فرشته ها نامه بدم و ازشون بخوام کمک کنن
    به فرشته عشق یا نگهبان باید بنویسم؟!
    ادرد دلمو بگم و شرح دلتگی و احساسم؟یعنی به زمان حال باشه؟!
    یا به زمان اینده که این عشق و ازدواج اتفاق افتاده؟!
    دو سه روزه همش دارم بخش فرشتگان و کامنتارو میخونم تا یه نامه بتونم بنویسم
    کاش یه نمونه نامه میذاشتین,عشقولانه;-)
    بازم ممنون از سایتتون و زخمتاتون

      سلام عزیزم, درمورد اینکه به چه فرشته ای نامه بدی, تو بخش سوالات متداول/نامه نوشتن به فرشته ها, توضیح دادم.

    سلام عزیزززم
    ممنون از اینکه اینقد زود جواب میدی,کاش فرشته ها هم همینقد زود جواب نامه ها رو بدن
    سحر جان ,من اون قسمت که معرفی کردیو خوندم,نوشتید اول ببینم جز طرح الهیم هست؟!بعد جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج و بعدشنامه نوشتن
    من چند بار باید جمله تاکیدی طرح الهی زندگیمو بگم و طلب کنم؟!چند روز و چند بار؟!
    خیلی دلم برای اون اقا تنگ شده ,میتونم به فرشته عشقش نامه بنویسم و احساسمو بگم,خیلی دلتنگشم
    ممنون از جوابت ,مرسی

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی رو بصورتی باید استفاده کنی که دچار وسواس فکری نشی, یعنی بدونی وقتی طرح الهی رو می گی, چه اتفاق بیوفته و چه نه, خیری توش بوده برات, باید به خدا اعتماد داشته باشی.

    با سلام خدمت شما سحر عزیز من مدتی است از پسری خوشم امده و فقط به هم نگاه می کردیم و در همین حد.
    تا این که توانستم توسط افکار مثبت و فانون جذب ان را جذب کنم وبا هم یکی دو بار حرف زدیم و به من کمک کرد اصلا فکرش را هم نمیکردم. واز آن به بعئد باهم سلام علیک داشتیم برام غیر قابل باور بود .
    تا اینکه چند روزی است از اینجا رفته ولی هنوز همین محل مینشیند و من باز هم امید دارم چون هنوز هم محلی هستیم حال نمیدانم که چکنم می شود راهنماایی کنید مرا ممنون ؟

    سلام سحر و ناردونه عزیز
    نامه هارو بعد پونزده روز باید از بین برد؟!
    نارودونه جان گفتن تو مطالب بسوزونید یا اب روان بندازید,شما گفتید تو کشو و قران و ..بذارید
    من میذارم تو ی کیف تو کشو کمد,بعد پونزده روز بسوزونم؟!بعدش دیگه بهش فک نکنم؟!
    روزی چندا نامه میشه نوشت؟!
    برای چندتا فرشته میشه در روز نامه نوشت؟!
    مثلا برا فرشته نگهبان و زناشویی هر کدوم یکی و برای فرشته عشق چندتا
    ممنون میشم جوابمو بدین.میدونم ازتون وقت میگیره,لطفا خودتون جواب بدین ,لینک نذارین,خواهش میکنم

      سلام
      میتونی بلافاصله بعد نوشتن از بین ببری
      تو کشو یا لای قران تا زمانی که موقعیت به اب روان سپرده شدن براتون فراهم شه….
      برای هر موضوع یکی…که دچار وسواس نشید
      برای توضیحات بیشتر ما لینک میذاریم به خاطر خدا شما..و اللا سرچ و کپی کردن لینک برامون سخت تر از یه خط تایپ کردنه 🙂

    سلام در مورد وسواس فکری چطور بفهمیم وسواس داریم یا نه

    مرسی که جواب میدین
    بازتاب کار خیرتونو حتما خواهید دید
    بقول معروف از هردست بدین از همون دست میگیرین
    خدا همیشه پشت و پناهتون باشه
    تا امشب چندین بار سر زدم ببینم جواب دادین یا نه
    مرسی;-)

      سلام عزیزم, ممنونم.
      بخش کامنتها به مشکل خورده, فقط کامنتهای جدید رو می بینم که بتونم جواب بدم, فردا پیگیری می کنم ببینم مشکل از چی هستش امیدوارم بتونم کامنت اصلی رو هم به زودی جواب بدم.

    سلام عزیزم
    ممنونم که جواب میدین,واقعا این توجه و شما قابل تقدیرهسوالم اینه,وقتی داری نامه مینویسی,,به فرشته عشق و نگهبان,خوب از دلتنگی و بی توجهی عشقت میگی به فرشته ها و دردل دل میکنی,این میشه امواج منفی.اشکال نداره؟چجوری بنویسم؟!

      سلام عزیزم, نه افکار منفی نیست, مشکلی نداره.
      اما اگر بتونی رو موارد و خواسته هات متمرکز بشی خیلی بهتره.

    سلام سحر و ناردونه عزیز
    ممنون از وقتی که میذارید
    من تقریبا پونزده روزه دارم نامه مینویسم به فرشته نگهبان خودم و فرشته عشق اونی که دوسش دارم و ….
    فرشته عشقم که کلا یا خیلی تنبله یا اضافه وزن داره چون اصلا کاری نکرده تا الان
    ولی فرشته نگهبانم خوب و مهربونه
    حالا باید نامه هارو چکار کنم,اب روان اطرافم نیست
    نامه ها تو کشو هستن
    و اینکه بازم نامه بنویسم؟چکار کنم؟!
    عشقم رفتارش هنوز سرده و تصمیم ازدواج نداره و مانع داره

    سلام من ١5روز نامه نوشتم ولی نامه هامو بین همون دفتری که نوشتم نگه داشتم مشکلی نداره؟

    سلام عزیزم
    این زمان الهی کی اتفاق میفته,
    وقتی دیگه فایده ای نداره؟!
    مثلا وقتی دیگه خیلی پیر شدیم؟!
    نمیدونم گیر کار من کجاست
    خیلی وقته صبر کردم

      سلام
      نا امیدی و فکر منفی از جملات شما میباره
      قرار نیست کار خارق العاده و غیر واقعی اتفاق بیوفته برای همه
      با تفکر مثبت و امید به هر چیزی میرسیم

    سلام سحر. من میخوام از طریق نامه نوشتن به فرشتۀ زناشوییم طرح الهی ازدواجم رو ازش بخوام. راستش من قیافه و ظاهر طرف مقابلم خیلی برام مهمه و در این مورد وسواس دارم.شما میگید وقتی یه آرزویی داری اونو با تمام جزئیاتش بنویس و برای خودت تجسمش کن، ولی وقتی که من هنوز اونو ندیدم چطوری جزئیات قیافشو بنویسم و بعد تجمسش کنم؟

    اگه از قیافۀ یه نفر خوشم بیاد میتونم بگم شبیه اونو برام پیدا کن؟

      سلام عزیزم, نه منظور از تجسم این نیست که چهره طرف رو تصویر سازی کنی, شرایط رو باید تصویر سازی کنی, اینکه به چیزی که می خواستی رسیدی و خوشحالی.
      بله عزیزم می شه.

    سلام سحر عزيز،من خيلي وقته با أين قانون آشنام ولي تأ الآن به طور جدي ازش استفاده نكردم تأ يه هفته قبل كه اتفاقي واسم افتاد كه فهميدم ديكه بايد دس به كار شم(شرمنده كه بعضي كلمات جا به جاس من كيبورد فارسي ندارم) كسي رو كه خيلي دوست داشتم و به خاطرش از خيلي جيزا كذشتم يه دفعه تنهام كذاشت و كفت نميتونه ادامه بده و ميخواد تنها باشه ،من خيلي شوكه شدم و هنوزم تو شوكم و ته دلم مطمعنم بر ميكرده وتلقينم مي كنم كه أين اتفاق ميافته من به بقيش فك نميكنم و فقط ميخوام بركرده تأ روح آسيب ديده ي من بهتر بشه از نظر شما أين فكر مثبت يا منفي،فكر ميكنين خود خواهيه? بعد اينكه برأي بركشتش بايد زمان بزارم و روش با فشاري كنم يا فقط تلقين كنم و نامه بدم و زمانوبسبارم به خدا،در ضمن از نظر روحيم خيلي به هم ريختم أين رو جذبم تأثير ميزاره? مرسى كه وقت ميزارين و جواب ميدين

    در ضمن من به خاطر كارى كه بام كرده نميتونم ببخشمش ولي ميكم اكه بركرده مي بخشمش أين رو جذبم تاثير ميذاره?

      منظور از بخشش این نیست که بدی دیگران رو فراموش کنیم, بلکه به این منظوره که این کینه رو برای خودمون تبدیل به سم نکنیم.

    با سلام من دختری26 ساله لیسانس و شاغل هستم یک مدتی هست افکارمنفی با ورود به 26 سالگی آزارم میده.احساس میکنم فرصت های زیادی تو زنگیم از دست دادم .با وجود خواستگاران زیاد ندیده نشناخت رد کردم.خیلی قبل ترها باید ارشدم رو می گرفتم و به فکر دکترا می بودم چون درسم عالی بود ولی زمان رو به راحتی از دست دادم.از وقتی یادم میاد چاقی برام یک مشکل اسای بوده ولی هر بار که تلاش کردم و البته گاهی موفق شدم در میانه ی راه دست از تلاش کشیده و رها کردم. د ر کل الان شدیدا افسرده ام به خاطر از دست دادن زمان ،نیمه کاره رها کردن کارام،ودقیقه نود بودنم،و اینکه الان فقط از خدا می خوام برگردم چند سال به عقب تا همه چیز رو درست کنم با راز خیلی وقته آشنام ولی افکار منفی مانع استفاده ازش میشه چیکار کنم

      عزیزم با این فکر ها فقط فرصتهای آینده رو از دست می دی, گذشته رو رها کن و روی آینده ی ایده آلت تمرکز کن.

    سلام سحر جون من نميدونم تو کدوم سايت مشکلمو به شما گفتم،گمش کردم لطفا اينجا جوابمو بدين راستش زیاد سر در نميارم از اين ساینا.

    سلام سحر خانم من به طور اتفاقی با سایت بسیار جذاب شما آشنا شدم مطالب این سایت خیلی به دلم نشست انگار مدتها بود منتظر این حرفا بودم راستش من الان حدود یه ساله از همسرم که تو دوران عقد بودیم توافقی و سر بحثای کوچیک جدا شدیم ولی خب من خیلی وقنه پشیمونم حتی قبل از جداییمون ولی ایشون قبول نکردن و … همش هم حرف از تکرار گذشته و دعواهامون تو آینده میترسه میگه اگه بجه دار شیم و دعواهامون بالابگیره چی ؟همش میترسه حالا من باید از کجا شروع کنم از نوشتن نامه یا طرح الهی . میشه منو راهنمایی کنی بخدا دوتاییمون داریم تو این آتیش اشتباهاتمون میسوزیم طوری که حتی الانم میگه دیگه تا آخر عمر نمی خواد ازدواج کنه .چطوری دلش رو آروم کنم به فرشتش نامه بنویسم ؟

      سلام
      به فرشته ي نگهبانشون نامه بنويسيد،،،ازش بخوايد مطالعه كنه مشورت كنه مديتيشن كنه و اروم باشه
      شما هم جملات تاكيدي مربوطه و مثبت رو هر روز بگو،،،به فرشته ي زناشوييتون نامه بنويس،،،و هىه چيز رو مثبت و آروم بخواه
      اگر واقعا در طرح الهي زندگي هم باشيد در زمان الهي اتفاق ميوفته

    سلام سحر جان من یک کسی رو دوست دارم و می خوام نامه بنویسم اما یاد ندارم و نمی دونم چه جملات تاکیدی رو برای رسیدن به اون تکرار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

      سلام
      جملات تاكيدي رو خودتون با توجه به خواسته هاتون بگيد
      فقط مثبت باشه و به زماني كه انگار اتفاق افتاده يا داره اتفاق ميوفته

    سلام سحرجون.حدود ۷-۸ماهی هس ک دوتا از دوستام منو برای ازدواج به بقیه معرفی کردن اما هیچ خبری نشده ازشون.چ‌مشکلی هس که خاستگارام هیچوقت جلو ‌‌‌
    نمیاین؟از طرفی زمانی ک دانشجو بودم از کسی خوشم‌میومد خیلی منتظر بودم بیاد و احساس میکردم این علاقه دوطرفس شایدم اشتباه فک میکردم.هنوز بهش فکر میکنم حتی وقتی ذهنم جایی دیگس یهو اسم کوچکیشو تو تبلیغ تلویزیون یا جایی دیگ میبینم.البته فک میکنم منو اون اقا بدرد هم نمیخوریم.الان میخام از فرشته ها برا ازدواج کمک بگیرم اما نمیدونم چیکاکنم‌چی بنویسم!لطفا کمکم کن

      سلام
      اولا كه اون اقا رو رها كنيد!
      دوما تو سايت ما روشها و مراحل جذب رو كامل توضيح داديم
      مطالعه كنيد انجام بديد سوالي بود بفرماييد

    سلام.
    من یه سال پیش چله سوره یاسین گرفتم و از خدا خواستم یه آدمی که شبیه خودمه و اهل حلال و حروم و انسان با خدایی باشه قسمتم بشه. بعد یه مدت یه خونواده به خواستگاریم اومدن که وضع مالی خوب بود و گفتن که خونواده مذهبی هستن. بعد که با اون آقا صحبت کردم یه چیزایی رو میگفت که دقیقا منم اونا رو میخواستم. خلاصه ازدواج کردیم. بعد ازدواج نمیدونم چرا من همش نگران بودم ته دلم فکر میکردم که من قیافم و هیکلم و نمیپسنده. از طرفی اونم با اینکه نامزد بودیم دیر دیر زنگ میزد مثلا هفته ای یه بار. بعد شروع کرد گاه گاه از قیافه و قدم ایراد گرفتن. خلاصه بعضی موقع خوب بودیم و بعضی موقع سدد میشدیم وقتی بهش چیزی میگفتم میگفت که بعد عروسی همه چی درست میشه. نمیدونم وسط چی شد که اکقدر بهش سرد شدم و گفتم میخوام جدا بشم. اونم چند سری زنگ زد که مک و ببخش درست میشم. ولی چون یه چند تا دروغ ازش شنیده بودم نتونستم اعتماد کنم و درخواست طلاق دادم اونم در کمال تعجب گفت ازین کارت خیلی ناراحت شدم مگر چیکار کرده بودم حالاکه اینجوریهمنم راضیم. وقتی رفتیم دادگاه پشیمون شدم گفتم به هم یه فرصت بدیم ولی اون قبول نکرد که دیگه نمیشه. الان بعد دو ماه خیلی پشیمونم چیکار کنم؟ دعا میکنم برگرده ولی بعد میگم شاید قسمت هم نبودیم ولی بعد دوباره احساس عذاب وجدان میگیرم که چرا این کار و کردم. دارم دیوونه میشم چیکار کنم؟

      سلام
      لطفا مختصرتر بنويسيد
      شما جذب منفي كرديد
      حالا تلاشتون رو بكنيد اگر در طرح الهي زندگيتون باشه برميگرده
      اگر نه براي جفت الهيتون تلاش كنيد

    سلام.. من حدود شش ساله که ازدواج کردم و خیلی مشکلات رو هم از سر گذروندم و هیچوقت در طول این شش سال به فکر استفاده از طرح الهی در زندگیم نبودم و امشب خود خدا خواست که به این سمت کشیده بشم… در حال حاضر اصلا از شرایط روحی و زندگی مناسبی برخوردار نیستم… البته من و همسرم با عشق ازدواج کردیم اما الان عشق تقریبا ناپدید شده اگه میشه من رو راهنمایی کنید که از کدام فرشته باید کمک بگیرم تا زندگیم رو دوباره پر از عشق و نور کنم.. آیا نیاز هست که از فرشته همسرم هم کمک بگیرم؟

      سلام
      شما ديگه ازدواج كرديد،،بهترين كار الان از بين بردن مشكلاته و رسيدن به ارزوها و خواسته هاتون
      بله از فرشته ي ايشون هم ميتونيد كمك بگيريد
      براي هر كاري فرشته اي خاص هست
      بايد ببينيد مشكلتون دقيقا چيه و كدوم فرشته ميتونه كمك كنه

    سلام خدا قوت
    سال قبل خواستگاری داشتم همه شرایط منو داشت و باهم صحبت کردیم و وهمدیگرو پسندیدیم قرار بودبیان وبقیه مراسم. ولی نمیدونم چرا دیگه خبری نگرفتن وبعداز اون هم خواستگار دارم ولی نمیدونم چرا دلم رضایت نمیده و همش به اون فکر میکنم،به فرشته ها نامه نوشتم و درخواست نشونه کردم و نشونه دیدم.یه چیزی ته دلم میگه که برمیگرده ولی گاهی نا امید میشم ومیگم دیگه بهش فکر نکنم شاید قسمت هم نباشیم!ولی باز دلم و فکرم پیش اونه.خواستم منو راهنمایی کنید چکار کنم؟آیا اونم به من فکر میکنه و برمیگرده؟

      سلام عزیزم, اگر کسی طرح الهیت باشه برمی گرد, جملات تاکیدی رو در حالت کلی بگو و فرد خاصی رو مشخص نکن, که چیزی برات پیش بیاد که به خیر و صلاحت باشه.

    سلام
    منم دقیقا مشکل این خانومی که مثال کتاب شده رو داشتم وقتی طرح الهی زندگیم رو خواستم و هروز تکرار میکردم فرد قبلی از زتدگیم بیرون رفت و فرد دیگه ای که که هرگز فکرشو نمیکردم و فقط اسمشو میدونستم به من اظهار علاقه کرد و الان بعد از گذشت چندماه با اینکه همچنان منو دوست داره ولی هرگز اسمی از ازدواج نمیاره . ممکنه لطفا راهنمایی کنید که باید چکار کنم؟ ایا این فرد همون فردی هست که من با طرح الهی زندگیم خواسته بودم یا نه.
    ممنون میشم زودتر جواب بدین خیلی فکرم و احساساتم درگیره

      سلام عزیزم, از اونجایی که ازدواج مسئولیت سنگینی هستش نمی تونه از یه مرد انتظار داشته باشی به راحتی زیر بار این مسئولیت بره, باید بهش زمان بدی, البته با هنوز مشخص نیست طرح الهیت هست یا نه, می تونی به جملات تاکیدی ادامه بدی و درخواست نشونه کنی.
      عزیزم تعداد کامنتها زیاده و جواب دادن زمان می بره, دوستان دیگه ای هم غیر از شما منتظر جواب هستم.

    ممنونم ازشما
    میشه لطف کنید بگید چطور و چه نشونه ای باید بخوام؟
    ضمنا من چون اهل دوستی باجنس مخالف نیستم و ازاینکه احساساتم جلوی تصمیم درست رو بگیره چندروزه ارتباطم رو با این آقا قطع کردم تا قصدش از این دوست داشتن رو هم بفهمم. کار درستی کردم؟ اگه قصد ازدواج داشته باشه برمی گرده؟

      می تونی بصورت شفاهی از خدا و فرشته ها درخواست نشونه کنی.
      جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کن, بعد رها سازی کن همچی رو بسپار دست خدا.

    سلام سحرجونم.من الان ی خواستگار دارم تو جلسه اول ک اومدن خونمون ادم خوبی بنظر میرسه منم بدم نمیاد باهاش ازدواج کنم؛) ولی هم خودم هم خونوادم خیلی ب استخاره اعتقاد داریم و هرچی استخاره بگه عمل میکنیم.دفعه اول استخاره بد اومد بعد از جلسه اول ک فقط همو دیدیم قراره دوباره استخاره بگیریم.اما من میخام قبلش از فرشته ها کمک بگیرم اما هنو دودلم نمیدونم چی بخام بگم ی کاری کنن بشه یا بره؟؟شما روشی برای شناخت بهتر افراد مدنظرندارین؟

      سلام
      با کمک از فرشته ی زناشوییتون طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید و تو نامه و جذبهاتون بخواید اگر در طرح الهی زندگی هم هستید همه چی خوب پیش بره

    سلام سحر جان….چطور میشه طرح الهی ازدواجو طلب کرد؟؟؟ فقط جملات تاکیدی کافیه یا باید نامه بنویسی؟؟

      سلام
      نامه به فرشته ي زناشويي و عشق خودتون

        متن نامه باید چجوری باشه دقیقا؟ باید بنویسم طرح الهی ازدواجمو برای من آشکار کن یا چیز دیگه ای؟

        این قسمت کامل درمورد نامه نوشتن توضیح دادم.

    سلام اما من فكر ميكنم اگه ما اونقدر باورمون قوي باشه ميتونيم كسي كه دوست داريم بهش برسيم به صلاحمون نباشه رو به صلاح دربياريم مثل اينكه خدا گفته سرنوشتمون با دست خودمون عوض ميشه شايد كسايي كه شخصي رو جذب ميكنن و بهش نميرسن دليلش ترس از دادن چون با يه حرف از طرف مقابل شايد بهم بريزن اما وقتي يك چيز اشيا جذب ميكنيم ترس از دست دادنشو هم ديگه نداريم اين باورمونو بيشتر ميكنه چون تمركزي رو نشدن نداريم.

      سلام, اگر قرار بود ما بتونم چیزی رو به روز طرح الهی کنیم, این همه “جدایی” اتفاق نمیوفتاد, همه فکر می کردن خوشبخت می شن.

    سلام سحر جان و ناردونه ی عزیزم،
    راجع ب فرشته عشق،ازدواج و… طرف مقابل ، من به نتیجه نرسیدم واسه این دیگه نامه نمیدم و نوشتن نامه رو رها کردم
    طرح الهی ازدواجمو خواستم از خداوند، برام دعا کنید دوستان گلم که همسر الهی و جفت روحیم تو زندگیم به همین زودیا متجلی شه، چون 32سال م شده و اکثر دخترای کوچیک تر از من تو فامیل و خانوادم ازدواج کردن.
    سپاس ، عشق الهی همراهتون باد.

    سلام ناردونه خانم عزیز
    ار اینکه جوابم رو دادید ازتون سپاسگذارم (94.7.23). از شما میخوام که این پیام رو به صورت خصوصی نگه دارید و نمایش ندید ولی نمیدونم جوابم رو چطوری بهم میدید؟ من الان حدود یک ماه ،،،،؟؟؟ خواهش میکنم لطفا به سوالاتم جواب بدید و برام دعا کنید. از اینکه طولانی نوشتم من رو ببخشید.

      سلام
      چرا همين حرفايي كه اينجا براي ما نوشتيد رو به خودشون نمگيد؟
      با يك دنيا تفكر مثبت و فكري مثبت و قلبي آرام و مطمئن اين جلسه ي مشاوره رو بريد،، به خدا و قدرت كائنات ايمان داشته باشيد،،،جملات تاكيدي مربوطه فراموش نشه

        سلام ناردونه خانم
        واقعا ممنونم از اینکه جوابم رو دادید… همین پاسخ شما امروز به من کلی انرژی داد… امیدوارم همیشه زیر سایه خداوند خوشبخت و سعادتمند باشید و کلامتون برای یاری به دیگران، قدرتمند و با نفوذ باشه.
        همیشه موفق و پایدار باشید.

        سلام
        سپاس عزيزم،،موفق باشيد و ممنون

    سلام… من بعد از گفتن جملات تاکیدی و نوشتن 9 تا نامه احساس کردم حسی به اون دختره ندارم.
    اولا از کجا بدونم اون واقعا توی طرح الهی زندگیم نبوده؟
    دوما بازم به نامه نوشتن تا 15 تا نامه ادامه بدم یانه؟

      سلام
      پونزده عدد نامه رو بنويسيد و بعد رها كنيد
      از فرشته تون نشونه بخواهيد و طرح الهي زندگيتون رو طلب كنيد

    سوال اول . ایا امکان این وجود داره که اصلا تو طرح الهی یک نفر کسی وجود نداشته باشه ؟
    سوال دوم .خیلی برام سوال شده که چطور خیلی هارو میبینم رابطه برقرار میکن و هدفشون هم که مشخصه بعد میرن سراغ بعدی که تو جامعه ما به دلیل بسته بودن فضا بسیار این موارد قابل روئیت هسش در اخر هم یه زن خوب گیرشون میاد دیدم که میگم . برام سوال شده این چه عدالتیه .

      دوست عزیز, طرح الهی یعنی بهترینها برای همه, یعنی ارتقا شخصیت و موفقیت در زندگی و کار و همینطور سلامتی. اگر ما راه اشتباه بریم از طرح الهیمون دور می شیم.
      راستش زمینه عدالت خیلی گستردس, منم متاسفانه جوابهای قانع کننده ای ندارم, اما چیزی که مطمئنم و زندگی منو تغییر داده اینه که با خود سازی و مثبت اندیشی می تونیم بهترین زندگی رو داشته باشیم.

    سلام سحر جون
    ممنونم از مطالب بسیار عالی و آموزندتون
    من یه مدت کوتاهیه به یه فردی علاقمند شدم اون شخص دندونپزشکمه اما هیچ اطلاعاتی ازشون ندارم حتی نمیدونم متاهل هست یا مجرد !!!!!!!و همینطور بابت شغل و موقعیت اجتماعی که داره نمیدونم اصلا این علاقه منطقی هست یا باتوجه به اینکه من یه کارمند ساده هستم و از لحاظ اقتصادی در طبقه بسیار متوسط اجتماع هستیم خیالاته محضه
    راستش خیلی فکرم مشغوله همش با خودم میگم ممکنه به یه طریقی اون شخص به من علاقمند بشه؟؟؟؟؟!!!!!!
    بنظرتون من باید الان چیکار کنم طرح الهی زندگیمو بخوامو و بعدش نامه بنویسم یا نه با توجه به مسائلی که توضیح دادم کلا رهاش کنم؟؟؟؟؟

      سلام عزیزم, استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی, بعد اینکه هر چیزی رو نمی شه نشونه در نظر گرفت و بر می گرده به بازتاب افکار خود ما, پس من درمورد نشونه ها نمی تونم هیچ راهنمایی داشته باشیم.
      مدتی جملات تاکیدی رو استفاده کن, بعد بسپار به خدا عزیزم, هر چیزی که خیر باشه برات پیش میاد.

    باسلام
    ممنونم از مطالب بسیار زیباتون
    من چندوقته به یه اقایی علاقه مند شدم اون شخص دکتر دندونپزشکمه اما نمیدونم ایا این علاقه منطقی یا نه با توجه به موقعیت اجتماعی و شرایط اقتصادی یه خیاله محضه
    لازم به ذکر من از یه کارمند ساده هستم و از یه سطح طبقاتیه متوسط .بنظرتون کلا از فکرش بیام بیرون یا طرح الهی زندگیمو بخوام ؟؟؟؟!!!یه راهی لطفا بهم بگید
    سپاسگزارم

    سلام ممنون از سایتتون
    من ی زمان طولانی همه کارایی که تو سایت گفته رو کردم حتی مرحله اخر رهاسازی، ولی جوابی نگرفتم و فقط دارم صبر میکنم البته به سختی، چون طاقتم تموم شده و توکل به خدا که درست بشه چون میخوام با فرد الهیم ازدواج کنم
    ولی چون نمیدونم دیگه باید چیکار کنم گاهی ناامید میشم
    چطوری باید فهمید که چقدر دیگه باید صبر کنم و یا چطوری باید بفهمیم که به خواستمون یعنی همون ازدواج میرسیم یا نه؟؟
    ممنون

    با سلام و درود بر سحر گرامی و تشکر بابت سایت عالیتون . امیدوارم همیشه پر توان باشید . راسش با اتفاقاتی که ادم تو زندگی میبینه هزاران سوال تو ذهنش بوجود میاد حتی با مطالعات زیادی که داره . ولی به نظر من طرح الهی زندگی قابل تغییر هسش چرا که خیلی از کسانی که به اشتباه یا با زور خانواده یا ناپختکی تن یه ازدواج میدن و پس از چند سال با طلاق مواجهه میشن . احتمال اینکه به اون کسی که قرار بوده تو طرح الهی زندگیشون باشه قبل از این که ازدواج کنه که اگه صبر داشتن و به زمان بندی خدا اعتماد میکردن بهش میرسیدن ولی حالا احتمالش بسیار بسیار کمه . پس یه فردی که طلاق میگیره احتمالا طرح الهی زندگیش با یه شخص دیگه شکل میگیره . نظر شما چیه ؟

      سلام
      مباحث مربوط به جبر و اختيار رو مطالعه كنيد

        سلام ناردونه عزیز . میشه یه منبع یا لینک یا کتاب در رابطه با مباحث جبر و اختیار به من معرفی کنید

        سلام دوست عزیز, متاسفانه کتابی توی این حوزه مطالعه نکردم به دلیل اینکه مطالب سایت روی مثبت اندیشی تمرکز داره, چرا باید ذهنمونو از موضوع اصلی منحرف کنیم؟

    ناردونه جان
    تو بخش چرا به خواسته هایمان نمیرسیم نوشته که رهاسازی کنیدو وسواس فکری نداشته باشید و منتظر زمان الهی باشید
    یعنی من اگه به خواستم فک نکنم بهش میرسم؟؟
    اخه میگم شاید بیخیال ی قضیه بشه ادم دیگه بهش نرسه
    و اینکه میگن به هرچی فکر کنی جذبش میکنی منم میخواستم همین کارو کنم
    حالا باید فکر کرد یا نکرد؟؟
    ی سوال دیگه ممکنه ازدواج کردن تو طرح الهی شخصی وجود نداشته باشه؟؟
    یعنی خدا به صلاحش بدونه که تا اخر عمر مجرد بمونه؟؟

      عزیزم بخش سوالات متداول رها سازی توضیح دادم, لطفا مطالب بخش رها سازی رو هم بخون.

      طرح الهی یعنی بهترین ها در زندگی شامل یه ازدواج خوب هم می شه.

    مرسی عزیزم
    ممنون بابت سایت خوبتون و پاسخ دادن به این همه سوال

    سلام ..سحر عزیزم ..می خواستم بدونم آگر کسی تو طرح الهی ما نباشه با باور و احساس خوب می تونیم طرح الهی رو تغییر بدیم ؟ من دقیقا معنی احساس خوب داشتن و درک نمی کنم ..یعنی باید چکار کرد ؟ و اگر در مورد آرزوها و جذبش با کسی صحبت کنیم تاثیری تو عدم دریافت داره ؟ چون من ۸۰٪ جذب کرده بودم ولی به محض صحبت با کسی در این مورد بلافاصله همه چی بهم ریخت ..جواب در مورد تغییر طرح الهی برام خییلی مهم هست ..ممنونم

      سلام عزیزم, طرح الهی چیزی نیست که ما بتونیم تغییرش بدیم.
      یکی از دلایلی جدایی های بعد از ازدواج هم همینه, ما فکر می کنیم با بهترین کسی که تا حالا دیدیم ازدواج کردیم بعد می بینیم اشتباه کردیم.
      کسانی که به مثبت اندیشی و … اعتقادی ندارن, احتمالا اینکه باعث انرژی منفی در جذب خواسته های ما بشن, رو دارن.

    سحر عزیزم سوال دیگه ای دارم .در مورد عزت نفس..وقتی یه رابطه ای خراب هست و توش مدام بهت توهین میشه و برای بهبودش از قانون جذب کمک می گیری ..آیا اون رابطه رو باید کات کرد و منتظر جذب بشینی ؟ یا به رابطه هر چند خراب ادامه بدی بلکه قانون جذب کمک کنه ؟ من قسمت عزت نفس و خوندم اما چیزی متوجه نشدم ..الان عقلم میگه کات کنم ..ولی دلم میگه صبر کنم ..موندم تو دو راهی

      عزیزم جملات تاکیدی طرح الهی باعث می شه ما بهترین ها برسیم که توش رابطه ای سرشار از آرامش و احساس خوب داریم.
      اگر چیزی غیر از این باشه به صلاحمون نیست.

    سلام سحر عزیز.ممنون از سایت خوبتون.
    عزیزم من شخصی مد نظرم هست که تقریبا خصوصیات همسر ایده المو دارن اما نمیدونم به من احساسی دارن یا نه اما چون از اقوام نزدیک هستن میدونم نظر خودشون و خانوادشون نسبت به من مثبت هست و منو فرد خوبی میدونن حالا اینکه منو برای ازدواج مناسب میدونن یا نه ازش اطلاع ندارم.
    میخوام بدونم چطور میتونم این شخص و به طرف خودم جذب کنم.
    ممنون میشم کامل راهنماییم کنین.تشکر.

    سلام سحر جان .ممنون ميشم راهنماييم كننين .من با شخص 4 ساله دوست شدم .خودم با ايمان ميگم روز به روز بيشتر از روز قبل همديگر دوست داريم خودم با وجودم احساس مي كنم .ولي تصميم صدر درصد براي ازدواج نميگيره .يه هفته با هم خوبيم يه هفته پيداش نيست .من الان 32 سالمه دوست دارم ازدواج كنم .طرح الهي ازدواجم شبها مينويسم از خدا بهترين خواستم وقتي ازش ميگزم و ميخوام ازدواج كنم دوباره بر ميگرد و ازدواج با شخص ديگه هم جور نميشه .واقعا ازدواجم دست خدا سپردم ولي نميدونم با اينكه ازش ميگذرم و بي خيالش ميشم و از خدا شب لحظه خوابيدن ميگم من لايق بهترين همسرم همين كه ميخوابم مي بينم نصف شب بهم اس داده .شما رو خدا راهنماييم كنين چه جمله تاكيدي استفاده كنم .مطلب زياد خوندم فقط ميخوام نتيجه بگيرم .ممنون ميشم بهم بگين .

      سلام عزیزم, هر چیزی زمان الهی خودشو داره باید به خدا اعتماد داشته باشی, بخش زمان رسیدن به خواسته توضیح دادم.

    سلام
    من به طور رسمی از یه دختری خواستگاری کردم . ازش خوشم آومده بود. در جلسه خواستگاری بد پیش رفت و به من جواب منفی داد.
    اما نتونستم فراموشش کنم . سعی کردم نقاط ضعفم را بهبود بدم.
    چند ماه بعد شمارشو پیدا کردم که باهاش صحبت کنم دلیلشو بگه . اما اجازه نداد باهاش صحبت کنم.. من بهش علاقه مندم و نمی تونم فراموشش کنم . آیا به نظر شما تلاشم را کردم ؟
    راه حل قانون جذب پیاده کردم . اما نشانه درک نمی کنم؟شاید هم من سطح هوشم پایینه؟

      سلام دوست عزیز, بخش سوالات متداول ازدواج کامل توضیح دادم, مواردی که گفته شده رو انجام بدید, خیر باشه کارا خوب پیش می ره.

        سلام
        من همونی هستم که از یک دختری خواستگاری کردم بعد گفت نه بهش زنگ زدم . اجازه نداد باهاش صحبت کنم .
        قانون جذب رفتم جلو متوجه شدم داره پروفایلمو چک می کنه. حالا چه کار کنم. یعنی داره بهم فکر می کنه؟
        تو رو خدا کمک کنید چه کنم؟

        سلام, جواب سوالاتونو در مطالب سایت پیدا کنید.

    سلام سحر جان
    من چند روزه با سایت شما آشناشدم من سال گذشته خواستگاری داشتم که دوسم داشت و واقعا منو انتخاب کرده بود مثل خواستگارای دیگه م نبود که با یکی دو جلسه تموم بشه اما من ایرادهایی آوردم که الان که فکرشو میکنم میبینم جدی نبودن ومیشد ازشون چشم پوشی کرد خلاصه بعد ازگذشت مدتی جواب منفی دادم الانم چند وقته با قانون جذب دارم کار میکنم و درمرحله رهاسازی هستم اما خیلی میاد تو ذهنم میترسم مانع جذب بشه همش بیرون منتظرم ببینمش فکرم بیش از گذشته بهش میره این یک سال واقعا اذیت شدم لطفا راهنماییم کنید …ممنون عزیزم

      سلام عزیزم, مدیتیشن بهت کمک می کنه که از دست افکار غیر مفید راحت بشی.

        سحر عزیز ممنون میشم ازت که در مورد مدیتیشن راهنماییم کنی………

        سلام دوست عزیز, بخش مدیتیشن سعی کردم مطالبی رو به زبان ساده و خلاصه قرار بدم و خودمم از همین روشها استفاده می کنم.

    سلام خانم رضوی وقتتون بخیر

    یه نفر تو فامیل خودمون داریم که 34 سالشه و مجرده ، بعد از آشنایی با سایت شما سه سری به فرشته ازدواج نامه نوشته و جملات تاکیدی رو هرروز تکرار میکنه اما تابحال موفق به ازدواج نشده (فرد مورد نظرشو پیدا نکرده) .
    حال میخواد خود شما این کارو براش انجام بدین شما مقررات نامه نوشتنو بهتر میدونید.

    حال اگر میتونید لطفا تقاضاشو قبول کنید حتما جبران میکنه (اسمشو اگر بخواین براتون میفرستیم).
    با تشکر

    سلام من نزدیک 15 ماه با یک آقا آشنا شدم و واقعا مهرش رفته توی دلم.. ولی موقعیت ها متفاوته نمیشه این دوست داشتن رو بهشون بگم.. طی این مدت خیلی عذاب کشیدم خیلی… به تموم خواستگارام هم جواب نه دادم اصلا نمیتونم به کس دیگه ایی فکر کنم.. همش از خدا میخواهم اگر خوشبختی و ازدواجم با این آقا نیست هر چه سریعتر از مسیر زندگی ام خارج شه و اگر هم خوشبختیمون با هم هستش خدا هر چه سریعتر به هر طریقی شده موجباتش رو فراهم کنه… بخدا روانی شدم.. حتی از دوتا از دوستای صمیمی ام هم که در جریانند، خواستم واسم سر نمازاشون از خدا کمک بخواهن… روزیی که میخواهم یه ذره از یادم بره به هر شکلی که شده کائنات دست به دست هم میدن که اسمش یا خودش جلو چشمام ظاهر شه.. آخه پس خدا چرا کمکم نمیکنه؟؟!! خسته شدم خدایااااااااااااااااا کاریی بکن.. تورو خدا واسم دعا کنید دیگه بریده ام

      سلام
      اينكه خواستگارها را بي دليل منطقي جواب كرديد خب كار درستي نبوده!
      گفتن جملات تاكيدي مربوطه بعد از اون رهاسازي ميتونه كمكتون كنه

    سلام، ممنون از سایت خوبتون. من کتاب چهار اثر اسکاول شین رو خوندم وخیلی خوشم اومد. راستش من یه سالی هست عقد کردم ولی دقیقا از هفته دوم عقدمون یه سری مسایل الکی الکی و بیخود و حرفای مسخره باعث شد که ما اصلا طعم ارامش رو نچشیم. بعد هم تو این یه سال درگیریای بشدت بد و بی حرمتی هایی بین خونواده ها و همسرم با خونوادم به وجود اومد که الان گریبانگیر منم شده و باعث شده که مادرم حتی دست به نفرین من بزنه.
    بعد خوندن کتاب و سایت شما فهمیدم شاید اصلا من و همسرم توی طرح الهی هم نبودیم چون ما خودمون همدیگرو دوس داشتیم و اصرار به ازدواج کردیم.
    حالا ازتون راهنمایی میخوام که چه جملاتی رو برای طرح الهی زندگیمون بگیم ؟ با همسرم هر شب قبل خواب تکرار میکنیم که خدا خودش طرح زندگیمون رو آشکار کنه، چون واقعا تو این مدت ارامش که سهله حتی روز خوش خوب نداشتیم.درضمن ما هنوز دوران عقدیم و نرفتیم خونه خودمون.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

      سلام عزیزم, پیشنهاد من اینه که برای مسائل به این مهمی اول از مشاور کمک بگیری در کنارش از قانون جذب استفاده کنی.

    سلام و خسته نباشید سحر و ناردونه ی عزیز
    واقعا تشکر میکنم از مطالب خوبتون و واقعا خدا قوت میگم بهتون که با صبوری پاسخ سوالات تکراری دوستان رو میدید. و تقریبا متوجه شدم اکثر دوستان مشکلات و مسایل مشابه دارن و اصلا پاسخی که شما به بقیه دادید رو مطالعه نکردن که باز همون سوالها رو مطرح میکنن.
    واقعا خدا قوت

      سلام عزیزم, خوشحالم حداقل زحماتم به چشم یه نفر اومد, دوستان واقعا کم لطفی می کنن.

    و در عیت حال واقعا متاسفم چون همین سوالات تکراری ان هم از جانب دختران نشون میده اکثر ما که به سمت قانون جذب کشیده شدیم مشکلات تقریبا مشابهی داریم. اکثرا سنمون بالا رفته و اکثرا در روابط سر درگم و بلاتکلیف هستیم یا از روابمون اطمینان نداریم و انگار این مشکلات برای اکثر مردم اپیدمی شده.
    و جالبه برام که تقریبا هیچ آقایی نیست که مطالب قانون جذب رو خصوصا در مبحث دنبال کنه. 🙁

      عزیزم به خدا ایمان کامل داشته باش که در بهترین زمان بهترین همسر رو تو مسیر زندگی قرار می ده.

    سلام سحر جون اولا تشکر میکنم از سایت خوبت دوما میخواستم یه مساله ای رو باهات در میون بزارم
    من یک سال پیش با یه پسر خوشگل و جذاب اشنا شدم اولش از ازدواج و دوست داشتن حرف میزد بعد یه مدت ول کرد و رفت و بعد دوباره برگشت و دستیمون رو ادامه دادیم من چند بار بهش گفتم که اگه منو واسه خاطر سرگرمی و هوس میخوایی بگو که وابسته نشیم و ناراحتی پیش نیاد و هرچی حقیقت رو بگو اون هم گفت نه که من واقعا دوستت دارم و زمان میخواد و که بیشتر همو بشناسیم و بعد راجب ازدواج تصمیم بگیریم . راستش زیاد هم بهم زنگ نمیزنه میخواستم بپرسم ایا واقعا میشه رو قول همچین پسرس اعتماد کرد؟؟؟ایا پسری که با دختری ارتباط داشته واسه ازدواج میخوادش یا نه؟؟ ممنون میشم جواب بدین

      سلام عزیزم, من که این شخص رو نمی شناسم بتونم نظری بدم, باید از مطالب سایت استفاده کنی و ببینی فرد مناسبی هست یا نه.

    سلام ادمین عزیز
    راستش من یه سوالی داشتم.
    میخواستم بدونم که خوندن دعای نادعلی کبیر به جهت جلب محبت شخص مورد نظر برای ازدواج، آیا کارما داره؟
    با این توصیف که من مظمئنم که خوندن این دعا قلب شخص رو واقعا متوجه من میکنه…. اما از طرفی هم اعتقاد دارم که اتفاقی اگر صلاح نباشه محاله که اتفاق بیفته….
    لطفا به من کمک کنید تا از اینن سردرگمی در بیام.
    ممنون از محبتتون

    با سلام مجدد خدمت سحر و ناردونه عزیز
    مجددا بابت مطالب عالیتون و پاسخگویی پیامها سپاسگزارم.
    و مطلب دیگه اینکه خواستم بدونم اگر امکان داره لطفا توضیح بدید که به چه طریقی مجلات راز رو میشه تهیه کرد.
    ضمنا من هم یه بلاگ دارم که توش مطالب تکنولوژی فکری گهگداری میذارم اگر تمایل داشتید خوشحال میشم از اون بازدید کنید. و اتفاقا ادرس سایت شما رو در بلاگم لینک کردم.
    در آخر هم سال خیلی خوب و خوشی رو برای شما و همه دوستان عزیز تکنولوژی فکری آرزومندم.

      سلام عزیزم, برای تهیه مجله راز به سایتشون مراجعه کن, شماره تماسشون هست, راهنماییت می کنن.
      در آینده نزدیک امکان خرید مجله رو تو سایت قرار می دیم.

    سلام… من کتاب راز و معجزه و قدرت رو خوندم ولی با این حال فکر میکنم یه جای کار ایراد داره… و اینکه من یکی رو دوست دارم ولی اون خیانت کرده و رفته … میخوام معذرت خواهی کنه و برگرده … باید چیکار کنم دقیقا؟

      سلام عزیزم, جایی ایراده نداره, شما انتظار معجزه داری عزیزم.
      دنبال طرح الهی زندگیت باش.

    سلام سحر جان… من حدود 4سال با پسری دوست بودم اوایل به بهانه ازدواج … وضع مالی خوبی نداشت .. وقتی باهم دوست شدیم ماشین نداشت ارشدشو نگرفته بود دو دست لباس کلا نداشت… رفته رفته رفتارش با من عوض شد بهونه گیر شد… یعنی روزی نبود که نازشو نخریده باشم.. براش گل میگرفتم موقع ناراحتی هاش پیشش میرفتم .. دلداریش میدادم.. با نداری هاش کنار اومدم …………………………………

      سلام عزیزم, برای این موارد از مشاور خانواده کمک بگیری بهتره, اگر کسی با من این رفتارو می کرد دیگه طرفش نمی رفتم.

    سلام عالی بود

    سلام سحر و ناردونه عزیز.
    توضیحات کاملی مینویسم چون بنظرم در دیدگاهتون موثره.

    من یک سال و نیم پیش وقتی که خیلی به رابطه عاطفی نیاز داشتم از خدا میخواستم که عاشق مردی بشم که اونم متقابلا به من علاقمند باشه و با هم ازدواج کنیم و همدیگرو خوشبخت کنیم، و هیچوقت به کسی که سهم من نیست علاقمند نشم – در واقع درخواست همسر الهی –
    دو سه هفته بعد رابطه م با یکی از همکلاسیها نزدیک تر شد و رابطه خوبی داشتیم، حدود دو ماه بعد متوجه شدم که بهش علاقمند هستم. طی همین زمانها از مسیرهای گوناگون به سمت کتاب راز و قانون جذب کشیده شدم. از خرداد به علت سردی ناگهانی ایشون به مدت چندین ماه با هم قطع ارتباط بودیم و همدیگه رو هم که میدیدیم مثل دو غریبه برخورد میکردیم. اما مدام نشونه میگرفتم و افرادی که بهم امید میدادن. به مدت دو سه هفته مداوم هم در خواست همسر الهی میکردم که با هیچ شخص جدیدی آشنا نشدم و فقط در مورد ایشون نشونه میگرفتم و توجه ایشون هم به من بیشتر شده بود، تا اینکه دی ماه با هم آشتی کردیم.
    ایشون اول گفتن که با کسی هستن ولی میتونیم با هم مثل قبل “دوست ساده و معمولی” باشیم. تا اینکه 12 روز پیش وقتی صحبت به علاقه ی من و بودن ایشون با شخص دیگه ای کشیده شد خیلی ناگهانی گفت که با کسی نیست اما هنوز بعد از چندسال نتونسته عشق اولش رو فراموش کنه.
    حالا با توجه به نشونه هایی که من این یک سال گرفتم و برخوردهای ایشون از سال گذشته تا به حال با من که همیشه خوب بوده و ما تله پاتی خیلی قوی ای هم داشتیم امکانش هست که علاقه ش به اون فرد از بین بره و به من علاقمند بشه؟
    من یک ماهه دارم باز طلب طرح الهی میکنم اما از نشونه ی واضحی خبری نیست. به شدت گیج شدم. نامه به فرشته کارسازه و میتونه عشقش رو زیاد کنه؟ تو اون مدت قهر هم تجسم و جمله تاکیدی داشتم هم چندبار نامه به فرشته.

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    سلام عزیزم

    من سال 93 از خدا خواستم که فقط عاشق همسر الهیم بشم و دو سه هفته بعدش رابطه م با یکی از همکلاسی ها نزدیک تر شد و بهش علاقمند شدم و رابطه خیلی خوبی بود (دوستی اجتماعی ) بعد مشکلاتی پیش اومد و از خرداد تا دی 94 قطع ارتباط بودیم. – تو دانشگاه میدیدیم همو اما قهر بودیم- تو اون مدت هم من کلی نشانه گرفتم و با ایشون تله پاتی داشتم.
    بعد از آشتی ایشون گفتن که با کسی هستن و امکان رابطه عاطفی ما دو نفر وجود نداره. اما اصرار داشتن به دوستی معمولی مون ادامه بدیم. و من طبق چیزایی که از قبل اطلاع داشتم میدونستم که این حرف حقیقت نداره.
    تا اینکه توی عید وقتی باز صحبتش پیش اومد و من خواستم با ایشون دوستی مون رو به هم بزنم، خیلی ناگهانی حقیقت رو گفت، اینکه با کسی نیست اما هنوز بعد از چندسال نتونسته عشق اولش رو فراموش کنه.

    من قبلا هم درخواست طرح الهی کردم و جز ایشون در مورد هیچکس نشونه نگرفتم.

    با توجه به رابطه خوبی که ما این یک سال و خرده ای داشتیم و داریم امکانش هست با تجسم و جمله و نامه به فرشته ایشون عشق سابق رو فراموش کنه و احساسش ب اون خانوم از بین بره و به من علاقمند بشه؟

    پیشاپیش ممنون از راهنماییت

    )عذر میخوام کوتاه تر ممکن نبود.)

      سلام عزیزم, ممنون می شم کامنت خلاصه برام بذاری.

      گذرا خوندم و فقط می تونی چیزی رو جذب کنی که طرح الهیت باشه, جملات رو استفاده کن اگر خیر باشه همه چیز درست می شه, قرار نیست ما برای خدا مشخص کنیم که باید همسرمون کی باشه.

        سحر جان من خوندم که همسر در قضای الهی تعیین نشده و انتخابش بر عهده ی خود انسانه. پس قضیه ی همسر الهی و اینکه میگی قرار نیست ما تعیین کنیم چیه؟

        جملات تاکیدی طرح الهی به ما کمک می کنن, بهترین هارو به سمت خودمون جذب کنیم که باعث خوشبختی ما بشن.

    سلام سحرجون
    من یه رابطه ی عشقی داشتم که بهم خورد اونم واقعا با جملات تاکیدی وتاثیر این جملات که من تازه اونموقع با راز اشنا شده بودم کلا واینکه تونستم طاقت بیارم
    دو سال از اون ماجرا میگذره چندین خواستگار داشتم واسه همشون از جملات تاکیدی استفاده کردم و واقعا بدون هیچ ناراحتی ای خودشون رفتن
    سحرجون من همه کار واسه ازدواج الهی کردم همه جور دعا و مثبت بودن جملات تاکیدی و حتی رهایی
    خداییش واسه همه ی کارام جواب داده چرا واسه ازدواج جواب نمیده؟ اخه چقدر باید واسه یه چیز مهم صبر کرد من سنم رفته بالا
    واقعا نااااراحتم خیلی خواهشا کمکم کنید چون دیگه باهیچی دلگرم نمیشم من کجای کار اشتباه کردم؟

    سحرجون میشه این مطلب رو تو دیدگاهها نذاری فقط جوابشو بدید ممنون میشم
    یکی دیگه از چیزهایی که در مورد ازدواجم هست اینه که مدام اطرافیانم میگن باید بری تو محیطایی که بتونی کسیو انتخاب کنی یعنی کلاسایی که پسر توشه خودمم رشتم عمرانه انقد که گفتن این مسئله ذهنمو درگیر کرده چندباری میخواستم کلاسای مختلف برم اما شرایطش رو نداشتم
    اینم بگم که کار میکنم ولی با جنس مخالف خیلی ارتباط ندارم بیشتر با بچه ها و خانواده هاشون در ارتباطم حالا باید کارمو عوض کنم؟و اینکه واقعنم نمیتونم کار دیگه ای رو انجام بدم یعنی باید به زور اینکارو کنم
    بعد که میبینم الان همه دوستام یا خانوادمون دارن ازدواج میکنن و اکثرا باهم دوست بودن میگم نکنه منم باید با یکی دوست بشم ولی چون احساساتیم میترسم شکست بخورم و اصلا حوصله دوستی رو ندارم 28سالمه از نظرم دیگه دیره واسه این کارا
    ولی همه میگن تو نشستی هیچ کاری واسه ازدواج نمیکنی اونوقت از خدا توقع داری برات بفرسته دم در خونه تو خودت باید عرضه داشته باشی
    واقعا گیج شدم
    ممنون از راهنمایی های خوبتون هرچی که شما بگی برام یه دلیل قانع کنندس

    سلام خسته نباشید من یه همکلاسی داشتم
    بعد از من خوشش اومد و به خاطر رفتاراش ازش حوشم اومد رابطمون دوستی نیست اما خوب بود
    بعد دعوا شد و چند ماه فاصله بود طرح الهی رو طلبیدم یع راه به ذهنم رسید اشتی کودیم و من بله ازدواک دادم اما به خاطر شرایططش هنوز جدی نبومدن خواستگاری و خوانودش میدونن
    حالا به خاطر اعتقاداتمون یه کم رفتارامون سینگین شده.بی توجه بهم مبگه نامحرمی
    دلگبرم.از طرفی چندتا دیگه خواستگارم دارم
    حالا چه کار کنم.این اقا طرح الهیم هست؟

      سلام عزیزم, ازدواج چیزی نیست که به این راحتی بشه طرح الهی رو تشخیص داد, بنظر من خیلی منطقی همه خواستگاراتو بررسی کن و از خدا بخواه اگر کسی همسر الهیت هست بهت کمک کنه که بتونی بهترین تصمیمو بگیری.

    من همچن سحرم که نظر قبلیرو در مورد همکلاسیم دادم
    ادم سالم و مومنیه از طرفی میگه اگه ازدواج کنیم باز مث قبل میشم و بااحساس مبشم
    یکساله که هرکاری میکنه مشکل سرراهش حل نمیشه که بیاد جلو و با خونوادش بیان خونمون.طرح الهیم هس؟

      عزیزم من نمی تونم درمورد همسر الهی دیگران نظر بدم مخصوصا اینکه خیلی از کاربرا نشونه هارو درست تشخیص نمی دن چون تمام فکر و ذکرشون اینه که به فرد مورد نظرشون برسن.

      فقط می تونم بگم مطالب سایت مربوط به ازدواج و بخش رها سازی رو دوباره مرور کن.

    خب چطوری نشونه هارو بفهمیم

    سلام سحرخانم
    من 37 سالمه ازدواج نکردم. یه شکست عشقی داشتم که خداروشکر تونستم رها کنم و براش آرزوی خوشبختی و سعادت کنم. الان جوری شدم که انگار تنهایی رو دوست دارم حس می کنم آرامش دارم ولی گاهی به فکر ازدواج میفتم و دلم میخاد با ایده ال خودم ازدواج کنم تمام موارد ایده الیم رو نوشتم و کلا مثبت می نویسم. میدونم این دو موضوع با هم تضاد دارند. میخام راهنماییم کنین که چطور باید مسیر درست رو برم. ممنون میشم ازتون اگر راهنمایی کنین

    سلام…بعد از چند ماه دوستی با یک خانم با دقیق شدن روی رفتارم فهمیدم روی ایشون وابستگی دارم…از اون موقع با تکرار جملات تاکیدی سعی کردم بفهمم واقعا علاقه ی خاصی دارم به ایشون یا نه…تو این مدت حس می کنم تمایلم به ایشون زیاد شده ولی نمیتونم بفهمم این احساس واقعیه یا نه؟
    خیلی وقته که میخوام با خودش حرف بزنم و حرف دلمو بهش بگم ولی خب نمیتونم
    دوست دارم از طریق فرشته ها حرفمو بهش بگم چه کنم؟

      سلام دوست عزیز, فکر می کنم یکم بیشتر به خودتون زمان بدید که ببینید حستون تا چه حد جدی هستش, می تونید معیار های همسر دلخواهتون و اهدافتون و… همه چیز رو مشخص کنید بعد بررسی کنید که آیا این خانم معیارهای مورد نیاز شمارو رو دارن یا نه.

      پیشنهاد من فعلا استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج هستش و نشونه هایی رو که دریافت می کنید تو مدت چند ماه بررسی کنید.

    سلام
    سحر جان من یه سال و نیم پیش با آقایی آشنا شدم ولی به دلیل مشکلات زیادی که پیش اومد بعد از 9 ماه ولش کردم. چند هفته از جملات طرح الهی استفاده کردم و دیدم نشونه های اون آقا ظاهر شد و برگشت و من قبولش کردم، ولی ما باز مشکلا پیدا کردیم و من به خاطر رفتاراش ازش سرد شدم. بعد از عید حدود دو هفته از جملات طرح الهی استفاده کردم و اون آقا با یه دعوا رابطه شو تموم کرد و از زندگیم بیرون رفت. چرا طرح الهی دو بار نتیجه متضاد داشت؟؟ آیا باز به تکرار جملات طرح الهی برای پیدا کردن عشق واقعیم ادامه بدم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

      سلام
      مطمئناََ ما در راه تلاش براي رسيدن به خواسته هامون هميشه از خدا و كائنات ميخوايم بهترينها برامون اتفاق بيوفته،اومدن و رفتن اين فرد شمارو در فراموش كردنش كمك كرد! پس مثبت به اين قضيه نگاه كنيد

        واقع راس میگید، حق با شماس، ممنون از راهنماییتون

        با عرض و سلام و تشکر از این که با حوصله جواب سوالات رو میدید، سوالی که من راجب طرح الهی دارم اینه که من این جمله رو واسه کسی که رفته بود استفاده کردم و ایشون برگشت، بعد از یه مدت که با هم مشکل پیدا کردیم دوباره این جمله رو استفاده کردم و ایشون تموم کرد و رفت. ولی دقیقا 4 هفته بعد در حالیکه سعی داشتم فراموشش کنم مجددا برگشت و قول داد که جبران می کنه. من الان نمی تونم بفهمم که آیا این آقا جزئی از طرح الهی من هست یا نه!! چرا با تکرار جملات تاکیدی طرح الهی، به یه نتیجه قطعی نمی رسم؟ من باید از کجا بفهمم که این آقا جزئی از طرح الهی زنذگی من هست یا نه؟

        سلام عزیزم, لزوما برگشت کسی به معنی طرح الهی نیست, طرح الهی زمانی هستش که همه چیزی به خوبی و خوشی پیش بره, برگشت اون شخص بازتاب افکار خودت بوده که می خواستی برگرده.

    سلام من 6سال با یه پسری دوست بودم که خیلی دوسش داشتم اما بهم خیانت کرد وقتی ازش جدا شدم با پسری آشنا شدم کهاوایل علاقه ای بهش نداشتم اما اینقد باهام خوب بود و درکم میکرد که کمکم بهش علاقه مند شدم اما به خاطر رابطه قبلیم خیلی شکاک شدم و اینقدر بهش گیر دادم که خسته شد و تو اوج رابطه رفت حالا با همه وجودم دلم میخواد برگرده میشه راهنماییم کنید سپاس فراوان

    باسلام وخسته نباشید من وپسری هم دیگر را دوست داریم اما هنوز شرایط برای خواستگاری وازدواج را نداره خیلی همدیگر را میخواهیم به نظر شما چه کار کنم به فرشته عشق نامه بدم ویا طرح الهی را بطلبم ممنون میشم پاسخ بدین خیلی دوسش دارم ومن الان سی ودو سالم اس

    با سلام خسته نباشید سحر جان بابت پاسخ گویی شما تشکر فراوان دارم اما دو دل نیستم من وآن پسر همدیگر را دوست داریم اما آن پسر الان سرباز اس ودر ضمن برادر بزرگ اش نامزد اس ما همدیگر را میخواهیم حتی با مادرم صحبت کرده اما شرایطش آماده نیس اما گفته که میاد برا خواستگاری حتی به من همسر آینده ام میگوید حال باید نامه بنویسم یا کار دیگه ای از اینکه به شما زحمت میدهم عذر میخواهم با تشکر ممنون میشم پاسخ بدهید

      سلام عزیزم, همچنان استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی که همه چیز در بهترین زمان جور بشه.

    سلام میشه بگید از کجا باید شروع کنم من خیلی وقتم کمه خیلی درسام سنگینه سپاس

    سلام ممنونم اما اون قسمت هم خودش کلی قسمت داره و من ولا گیجم ولی زود قضاوت میکنم زود پشیمون میشم میشه راهنماییم کنید سپاسگزارم

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من مدتی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم و مطالب آن را خواندم
    از قبل اطلاعات زیادی درباره قانون جذب و جملات تاکیدی و تفکر مثبت و تجسم خلاق و ………. داشتم و حتی در یک دوره کلاس موفقیت هم شرکت کردم که باعث شد خیلی خیلی آرامش داشته باشم توی زندگی ام.
    من در حال حاضر یک مشکل دارم و آن هم مشکل ازدواج من هست ، من شخصی را دوست دارم که از هر نظر ایده آل من هست فردی سختکوشتلاشگر دارای هدف خودساخته و سالم ، اما خانواده من بخاطر دوری راه ( ایشون در شهر دیگه زندگی می کنن ) و اینکه حرف اشون این هست که نمیتونیم شناخت خوبی از ایشون داشته باشیم و همچنین بخاطر درامد پایین اشون با این ازدواج مخالف هستن ، من خیلی خیلی دوستشون دارم و تصور اینکه بخوام با شخصی دیگه ای زندگی کنم مرا آزار میده
    از وقتی با وبلاگ شما آشنا شدم شروع کردم به نامه نوشتن به فرشته ها و تکرار عبارات تاکیدی اما تا الان جوابی نگرفتم
    بزرگتر من برادرم هست و ایشون باید نظر موافق داشته باشن من تعداد زیادی نامه به فرشته درون برادرم و همچنین فرشته نگهبان برادرم نوشتم ولی جوابی دریافت نکردم
    لطفا و از شما میخوام که راهنمایی کنید منو که به چه شکل و به کدام فرشته نامه بنویسم تا مشکل من حل بشه
    این را هم ذکر کنم که برای این مسئله همیشه توکلم به خدا بوده و همیشه ابتدا از خدا کمک و یاری خواستم

    با تشکر از شما

    سلام من یه بار تو سایتتون مشکلمو گفتم.. من احساس میکنم ایشون تنها مردی هستن که من با تموم وجودم بهش اعتماد داشتم و پیشش راحت بودم یعنی کسی که همه جوره کنار هم بودیم… حالا 4ماه میشه که رفته 3 هفته پیش باز من مسیجج دادم گفت از خدا خیرت و بخواه من تموم شده ام.. واست آرزوی خوشبختی می کنم… من مقاله های خارجی و برای برگشتن my ex خوندم اونم با قانون جذب همه میگن باید شادی قبلت برگرده و بعد let him go… و همشونم برگشتن .. یعنی منی که 4سال عاشق اون بودم شب و روزم فکر به اون بود هم میشه این اتفاق برام بیافته؟؟ خیلی تحقیر شدم اما بخاطر این دوست داشتن لعنتی م بودم هیچی کم ندارم نه از زیبایی نه از تحصیلات و حونواده… من براش میترسم تو این بلبشو اگه کسی به پستش بخوره که انداره من دوستش نداشته باشه چی؟؟؟ دلم میخواد بهم فکر کنه منو بخواد مث این همه آدم دیگه که از عشقشون جدا نمیشن… من همه دنیامو با اون ساختم… الانم هرجی میشه تو سرم باهاش حرف میرنم .. هنوز دارمش میدونین چی میگم؟؟

      سلام عزیزم, باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی, ما اینجا کسی رو به زور جذب نمی کنیم, فقط روی طرح الهیمون تمرکز می کنیم.

        مرسی سحرجان 🙂

    سحر جان من برای ازدواجم با کسی که دوستش دارم با مخالفت برادرم مواجه هستم ، این اقا از همه نظر مناسب هستن مخالفت برادرم بخاطر دوری راه و درامد نسبتا پایین هستش ، بارها برای فرشته درون و فرشته نگهبان برادرم نامه نوشتم اما جوابی نگرفتم
    میشه لطفا راهنمایی کنید که به کدوم فرشته نامه بدم و چه جملات تاکیدی را استفاده کنم ؟
    لطفا زودتر جوابم را بدین مرسی از شما

    باسلام
    من پارسال یعنی 94 کنکور ارشد شرکت کردم. دو ماه قبل از این که نتایج نهایی اعلام بشود من خواب دیدم که یکجا قبول میشوم و بعد از قبول شدن یه دختری هم میاد اونجا قبول میشه یعنی دقیقا این حس رو داشتم که بعد از من اونجا قبول میشه. گذشت و نتایج اعلام شد و من در گرایشی از رشته ام که اصلن فکرش راهم نمی کردم قبول شدم در همون دانشگاه لیسانسم قبول شدم. بعد که وارد دانشگاه شدم ورودی ما چند تا دختر بودن که من به هیچ کدامشان هیچ حسی نداشتم و من فکر کردم که خوابی که دیدم هیچ تعبیری نداشته و شاید یک درگیری ذهنی بوده من اون خوابو دیدم. گذشت و وسطای آبان ماه بود که یه نفر دیگه به ورودی ما اضافه شد و اون یک نفر یه دختره است که از طریق استعداد درخشان وارد شده بود و کنککور نداده بود و علت دیر آمدنش هم این بود که سازمان سنجش دیر اعلام کرده بود اسم هاا رو. بعد در همون نگاه اول هیچ حسی بهش نداشتم مثل بقیه دخترا و پیش خودم گفتم که خواب بیخود بوده شایدم تعبیرش یه چیز دیگس شایدم تعبیرش همینه منظور این نبوده که شما با هم ازدواج میکنین صرفا یه رویای صادقه از اتفاقات بوده. گذشت بعد از یه مدتی متوجه شدم که گرایش کارشناسی اش هم مثل من بوده و او هم تغییر گرایش داده. بعد گذشت زمان انتخاب استاد راهنما رسید ما بدون اینکه به هم اطلاع داده باشیم هر دو یک استاد راهنما رو انتخاب کردیم. همینجوری با یک شیب ملایم یک علاقه نسبت به ایشون در من داره شکل میگیره و همین جور که میگذره ارتباطمون بصورت خیلی کند داره بیشتر میشه و احساس میکنم ایشون هم نسبت به من به همین صورت کند داره به من علاقه پیدا میکنه از مقایسه ارتباطش با من و دیگر پسرا برداشت کردم. دیروزم متوجه شدم هردو مون مثل هم تو حفظی جات مشکل داریم.
    ولی به غیر از اون مورد خواب بقیه روو نمیتونم به عنوان نشانه در نظر بگیرم و میتونه اتفاقی باشه.
    حالا من سوالم اینه که جفت الهی مگه نباید زمانی وارد زندگی آدم بشه که آمادگی شو داشته باشه؟ من که الان نه هیچ پولی دارم نه هیچ کاری تازه برادر بزرگتر مجرد هم دارم
    ومیخواستم بدونم نشانه ها چه شکلی ؟ شاید این توهم من هست و هیچ جفتی در کار نیست.

      کلا میخواستم بدونم الان باید چی کار کنم؟

        بسته به خواستتون جوابو از دسته بندی موضوعی سایت می تونید پیدا کنید.

      سلام دوست عزیز, خیلی کامنتتون طولانی بود لطفا برای اینکه من کامل بتونم بخونم دفعات دیگه در 2 3 خط توضیح بدید.
      برای هر هدفی باید به همون اندازه پشتکار داشته باشیم, پس تنها حس خوب کافی نیست.
      همسر الهی ما, تشخصیش به این راحتی نیست, باید چند ماهی بگذره و مجموع اتفاق هارو بررسی کرد که می تونید فعلا از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنید که در بهترین زمان اتفاق بیوفته.

    سلام سحر جون
    من خیلی دلم میخواد یه ازدواج عالی ونزدیک به معیارهام داشته باشم احساس میکنم تاا حالا موردی نبوده که من تقریبا خوب باشه ومتناسب من. حتی به نظر خانواده ام. ..احساس میکنم همه چیز در این مورد عادیه واتفاقی نمیفته. .با اینکه خددا تو بقیه امور خیلی هوامو داره وبه حرفم میکنه این مورد انگار اینطور نیست. ..با این که احساس میکنم بقیه خیلی راحت ایده الششون رو پیدا میکنن…..چیکار کنم؟؟

    سلام
    ممنون از سایتتون واقعا به ادم انرژی میده
    یه سوال داشتم من خیلی به انرژی و قدرت خدا ایمان دارم فقط یه چیزی برام سوال شده اونم اینه که گاهی خدارو واسه چیزایی که بهم داده شکر میکنم بعد از یه مدت خدا انگار ازم میگیره البته بعضی وقتا اینطوری میشه
    مثلا واسه ارامش همیشه شکر میکردم بعد کلا ارامش خانوادگیمون بهم ریخت یکم وقتی شکر میکنم میترسم
    به نظرتون چرا اینطوریه بعضی مواقع
    ممنون از سحرو ناردونه عزیز

      سلام عزیزم, احتمالا ترس از دست دادنشون رو داری که این اتفاق میوفته, فراموش نکن هر چیزی که الان داریم و برامون اتفاق افتاده رو با افکارمون جذب کردیم چه مثبت چه منفی.

        ممنون عزیزم احتمالا همینطوره چون کلا ترس و نگرانی توم زیاده دارم کنترل میکنم خودمو
        یه سوال دیگه داشتم تو یه سایتی خوندم که وقتی معیارای ازدواج رو مینویسیم مثل قیف میمونه هرچی بیشتر معیار بنویسیم تهش تنگ میشه و این باعث میشه شما به چیزی که میخواید دیرتر برسید یا شاید خدا اون پسری رو که شما نوشتیدو هنوز نیافریده باشه
        پس باید معیارا یه چیز مختصرو کلی باشه
        این تا چه حد درسته؟؟
        ممنون

        عزیزم در مورد چیری که گفی خودم ندیدم, اما تعریف معیارهای اولیه ما از همسر ایده آلمون درحد اعتدال لازم هستش.

    سلام وقتتون بخیر من قبل عید با آقایی که همسایه کوچه پشتیمون هست تصادفی از طریق شبکه مجازی آشنا شدم و از لحاظ اعتقادی با خوایته من جور بود وقصدشون اول آشنایی و بعد ازدواج بود اما نمی دونم چی شد از 13 فروردین رابطش کم رنگ شد و تلفن وپ یام روجواب نمی داد ومن چندبار با شماره ناشناس تماس گرفتم گفت باشه بعد حرف می زنیم و فرصت بده با خانوادم حرف بزنم … الان دوماهه ازش خبری ندارم از تلگرام هم پیام می زارم فقط می خونه و جواب نمی ده چطور می تونم همسو با مصلحت خدا جذبش کنم و برگرده و جز طرح الهی باشه

      سلام عزیزم, ز جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن و تمرکزت رو روی این بذار که همسر الهیت رو پیدا کنه.

    سلام ببخشید ولی میشه از خدا درخواست کرد سرنوشت رو تغییر بده و چیزی رو به صلاحمون بکنه … پس چرا به جای طرح الهیت نوشتن نخواهیم چیزی که دوست داریم رو به صلاحمون بکنه؟ طرح الهیت تغییر پذیره مثلا همینکه خیلیا با کسایی که توی طرح الهیت یه نفر دیگه بودن ازدواج کردن …

    سلام مجدد من نامه ها رو هنوز نگه داشتم وموقعيت پیش نیامده که بندازم تو دریا یا رودخانه ای حال آیا مشکلی پیش میاد با تشکر تا حال سه هفته مگزره از اتمام نانه ها

    باسلام
    من چنتا سوال دارم خیلی وقته با این سوالا درگیرم خواهش میکنم جوابموکامل بدین
    حدود8ماه قبل یه بسری رو به طوراتفاقی تودانشگاه دیدم و ازهمون لحظه یه حالی شدم اصلا بایه نیم نگاه یجوری شدم فکرش همش توسرم بود چندبارم به طرزعجیب دیدمش حالا بتون میگم که شمام ببینید عجیبه یامن بزرگش کردم مثلا یروز اصلا قرارنبودبرم بیرون با اصراردوستام رفتیم تفریح و بعدش قرارشدبریم شیرینی بخریم همون حین توخیابون فیس توفیس دیدمش اصلا خیلی عجیب قبلشم توکافی شاب تجسمش کرده بودم دوتایی خ عمیق بهم نگاه کردیم ولی اصلانمیتونم معنی نگاهشوبفهمم– یامثلا بعدازیکم سرچ کردن فهمیدم دوست صمیمیش مشاور تحصیلیم بوده و خیلیم منومیشناسه وارتباطمون باهم خوبه– یامثلا یه روز امتحان داشتم به یه کتابی نیاز داشتم فرداش اون یسری کتاب برده بود انجمن دانشگاه وتوانجمن خودمون کسی نبوده تحویلشون داده به انجمن یه رشته دیگه اون طرفم فقط منومیشناخته که توانجمنم و کتابارو داد بمن و گف فلانی داده وقتی اسمشوگف کف کردم و گفتم مگه میشه میتونس به یکی دیگه تحویل بده چرا داده به اون و یاچرااون تواون لحظه توانجمن بوده که بده بش
    شاید یکم بد توضیح دادم و یکم مبهم ولی بدونیدقضیه خیلی مبهمه من اون فردو اصلا نمیبینم هروقتم میبینم به طرز عجیب – اتفاقاته دیگه ای ام بوده ولی فعلادرهمین حدم بسه- هیچ راه ارتباطیم باهم نداریم – من بش علاقه مندشدم واقعا نمیدونم چراااا الان سوالم اینه اینا اتفاقه عادی هستن و من بزرگش کردم یاواقعا این چیزاخاست خداس؟خسته شدم ازاینهمه فکر-نظرشماچیه؟

    سلام سحر جان
    عزیزم منو خانوادم تو ی شرایط سختی هستیم و این شرایط یدفعه ای ایجاد شده و زندگیمون ازین رو به اون رو شده و خیلی سریع هم داره پیش میره
    برای رهایی از چشم زخم کاری میشه انجام داد؟؟

      سلام عزیزم, خودتو در هاله از نور الهی تصور کن که هیچ چیز منفی ای نمی تونه بهش راه پیدا کنه.

        سلام خدمت شما_من یه فردی روتوشرایط عجیب دیدم یعنی اگه چندثانیه زودتریادیرترمیرسیدم نمیدیدمش جالب اینه هروقت میخام ببینمش قبلش اتفاقادست به دست هم میدن ببینمش وهیچ وقت به اراده ی خودم نبوده_درطی این دیدن ها علاقه ازطرف من به وجوداومده دوباریم باهم حرف زدیم ازیسری راه هابه هم مربوط شدیم واسه خودم عجیب بوده میخام ببینم این علاقه ی من واینکه فکرم درگیرشه دوطرفس واونم همینطوره یا من تخیلاتی شدم _من کم خاطرخاه ندارم ولی بادیدن این اقادیگه نمیتونم به بقیه فک کنم میخام ببینم این اتفاقا میتونه طرحواره الهی وخاست خداباشه؟؟؟

        سلام عزیزم اینکه چطوری مشخص بشه رو نمی دونم, جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کنی اگر چیزی خیر باشه خودش جور می شه.

    سلام سحرخانم عزیز همیشه انسان معتقدی بودم وامورزندگیم رادست خالقم سپردم حدوددوسال پیش اقایی راملاقات کردم که حالاتی رانسبت به ایشون احساس کردم واشتیاق واشنایی دیرینه نسبت به این فردوچون به فرشتگان اعتقادداشتم نشانه هایی هم دریافت کردم وبعدازمطالعات متوجه شدم بااین تفاسیرایشون جفت روحی من هستند امامن فرصت بیشتری برای دیدن اوداشتم واین آقا حتی درست من ونمیشناسه خواستم باهاشون صحبت کنم امتناع کردند ودلیلش وشروع یک رابطه جهت ازدواج بافرددیگری اعلام کردند جهنمی برام درست شده وحال درناکی دارم لطفا راهنمایی کنیداساسی ممنون ممنون میشه جوابموخودم ببینم بازم ممنون

      عزیزم وقتی خودت داری می گی کم می دیدی و از صحبت امتناع می کرده, هیچ چیزی از طرح الهی بودن من تو این رابطه نمی بینم.

    سلام ببخشید یه نفرو دوست داشتم اما شرایط طوری شد که از هم دور شدیم الان باید چیکار کنم که اوضاع دوباره مثل قبل شه؟

    سحرجان یک سوال.شمامیگی شمابخواید تا در زمان خودش اتفاق بیافته و همسر الهیتونو بخواید.خوب چه کاریه چرا اینقدر انرژی مصرف کنیم .بیخیال باشیم یا جذب کنیم که فرقی نداره!بازم باید در زمان خودش پیش بیاد.پس تلاش وجذب چه معنایی داره?!!اینطوری بازم میشه قسمت دیگه.پس هرچی قسمت باشه میشه چه ماجذب کنیم چه بیخیال باشیم.والا!چرا الکی سر خودمونو درد بیاریم.کسی که بخواد از جذب استفاده کنه هدفش زودتر رسیدن و کسب همون خواستس .اگه قرار باشه قسمت کار خودشو بکنه چرا اینهمه انرژی خرج کنیم!

      صد در صد مثبت انديشي و استفاده از قانون جذب در رسيدن به خواسته هامون كمكمون ميكنه
      اين ديگه بستگي به اراده و اعتقادات شخصيه هر فرد داره

    سلام سحر خانم
    شما میگین ویژگیهای همسر دلخواهمونو تصور کنیم و بعد از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنیم،اگر کسی ک توی طرح الهی ما هست این ویژگی هارو نداشته باشه،چه اتفاقی میافته؟

      سلام
      شما با مفهوم طرح الهي به طور كامل و درست اشنا نيستيد
      اين بخش رو بخونيد
      http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=28
      و باقي بخشها راحع به طرح الهي رو

        سلام ناردونه جون
        طبق این صفحه،باید فقط طرح الهیمونو بطلبیم از خدا چون شاید چیزی ک خودمون توی ذهنمون میخوایم بهترین چیز و به عبارتی طرح الهی زندگیمون نباشه
        خب در این صورت قانون جذب که اصلش،درخواست و باور چیزیه ک خودمون توی ذهنمون میخوایم،اینجا چه نقشی داره؟و حتی به کار بردنش بده!

        سلام
        ما مبحثي داريم به اسم جبر و اختيار كه توضيحش مفصله ، در انجمنمون يه تاپيك مفصل راجع بهش گذاشتم،مطالعه كنيد جواب سوالتون و ميكيريد

    سلام روزتون به خیر.من چندهفته پیش کامنت گذاشتم فکر کنم نرسیده.به یکی علاقه داشتم رفت جمله تاکیدی طرح الهی گفتم بعداز10ماه برگشت بازغیب شد.این بار طرح الهی کلی گفتم و خصوصیات همسر دلخواهم رو نوشتم .یکی که .خیلی عجیب شبیه خصوصیات ایده المه در ظاهر وشخصیت و شغل و قیافه و بهش قبلا بی تفاوت بودم ناگهانی تو ذهنم اومد ومتوجه توجهش شدم..جمله تاکیدی طرح الهی گفتم خیلی نشونه دیدم و حتی در یک هفته خودشو دوبار دیدم تو ادره شون و هربارسوال کوتاه ازم پرسید و نسبت به من کنجکاو بود.شروع کردم نامه به فرشته عشقش.اما ازروزی که نامه نوشتم هیچ نشونه ای ندیدم.باز طرح الهیم رو خواستم اما دریغ ازیه نشونه.حتی نشونه ای که بفهمم ناممو خوندن نشونم نمیدن.پراز حس ناامیدی شدم و همش میرم جلوی آینه و روی خودم عیب می ذارم .باوجوداینکه عاشق خودم بودم و قیافمو دوست داشتم الان حس می کنم زشتم که هرکی میادتو زندگیم غیب میشه..باورم شده جفت الهی ندارم.

      سلام, با چه اسمی کامنت گذاشته بودید؟

      اگر کسی یا چیزی طرح الهی زندگی ما باشه همچیز به خوبی پیش می ره اما اگر بخوایم چیزی رو به زور جذب کنیم, کارا به بدترین شکل ممکن پیش می ره.
      افکار منفی = جذب موارد منفی بیشتر در زندگی.

    سلام با تشکر از سایت خوبتون.میخواستم بدونم وقتی یه نفر که باهاش ارتباطی ندارم و قهرم پشت سرم حرفای نا مربوط در میاره باید چکار کنم.به کدام فرشته نامه بنویسم که متوجه اشتباهش بشه

      سلام عزیزم, می تونی از فرشته نگهبان کمک بگیری, رها سازی دیگران هم می تونه کمک کنی که دیگه بهت کاری نداشته باشن.

    سحر جون مرسی از جوابی که دادی.به فرشته نگهبان خودم نامه بنویسم یا کسی که اذیتم میکنه.امکانش هست جمله ای که باید به کار ببرم رو بهم بگید؟

    سلام خیلی ممنون از پاسختون سحرعزیز.اجرتون باخدا.
    باهمین اسم بود دوکامنت دیگه گذاشته بودم احتمال قوی نرسیده دستتون.عیبی نداره.
    حق باشماست بهم ثابت شده نباید چیزیو به زور از خدابخوام.
    ولی چندوقته باتمام احساسم طرح الهی ازدواجمو طلب می کنم همش گنگه.نمی فهمم صلاحم چیه؟الان دو شخص تو مسیرزندگیم هستن که باهیچ کدوم دوست نبودم و هیچ صمیمیتی در کارنبوده.فقط توذهنم اولیودوس داشتم دلم می خواست همسرم باشه وقتی هیچ اقدامی نمی کرد. توذهنم رهاش کردم دومی خیلی نزدیک به ملاکام تو زندگیم ظاهرشد.ولی اونم هیچ اقدامی نکرده فقط درموردم کنجکاوبود.بازرهاکردم اولی بازظاهرشد ولی باز حرفی نزد وکارنکرده.
    نمی دونم چرا طرح الهیم این جوریه.من دخترم غرورمودوست دارم .دلم می خوادانتخاب بشم نه این که انتخاب کنم.به فرشته ازدواجم نامه دادم و مشخصات همسردلخواهمونوشتم و دفترشکرگذاری درست کردم باجون و دل شکرمیگم..اماهیچ اتفاقی نمیفته.هیچکس منونمیبینه.

      سلام عزیزم, نباید نامه بنویسی فقط باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی, با خودسازی می تونی موارد خوب و هماهنگ با خودتو جذب کنی, کتابای دبی فوردو بخون.

        سلام سحر جان
        میشه راهنمایی کنید که خودسازی و خودشناسیو چطور انجام بدیم کتاب بخونیم یا از کلمات تاکیدی استفاده کنیم یا …؟
        یه درخواست دارم اگه براتون امکان پذیر هست انجام بدید
        اینکه میشه تجربه خودتون برای ازدواج رو برامون بگید
        چون یجای سایت یادمه نوشته بودید که از قانون جذب استفاده کردید
        ممنون از اینهمه انرژی که میذارید واقعا بهم انگیزه میده ??

        سلام
        برای خودشناسی مطالب این قسمت مطالعه کنید

    سلام سحرجان من دو دفع شکست عشقی خوردم که در هردو مورد مادر پسر موافق ازدواج پسرشان بامن نبود از این دومی خیلی رنجیدم الان هم دائم به اون فکر میکنم میدانم که رسیدنم به اون غیر ممکنه حال چه کار کنم تا اون را فراموش کنم وکسی را بخوان که در طرح الهی من باشه لطفا کمک کنید البته من برا دومی نامه نوشتم حتی نشانه هارو هم میدیدم حتی تا مرز خواستگاری هم پیش رفتیم اما نشد خیلی داعونم

    سلام خدمت شما،
    سوالي داشتم اينكه اگر اسم یک نفر خاص رو همیشه و همه جا ببینیم آيا اين يك نشاني ست؟ اسمي شخصي بهش فكر ميكنيم،
    ممنونم از شما

      سلام عزیزم, کسی نمونه درمورد نشونه ها نظری بده به دلیل اینکه ما نمی دونیم به چی فکر می کنی و قاعدتا به هرچیزی که زیاد فکر کنی در اطرافت هم زیاد می بینی.

    باسلام وخسته نباشید به سحرخانم وناردونه عزیز
    چیزی که برام سواله اینه منم مدتی عاشق کسی بودم خب چون خوشبختی برام مهمتر بود به مرور زمان متوجه شدم اون شخص لایق من نیست وهمچنین از خدا خواستم شخص موردنظرم بیاد… خب سه نفر عین خواستم واردزندگیم شدن به نفراول حسی نداشتم اما به نفردوم و سوم حسم قوی بوداما یهو حس درونیم منوسمت نفراول رهنمودکرد برام عجیب بود همینکه به طرف اهمیت دادم ظرف ده روز وارد زندگیم شد وباهم ارتباط خوبی داشتیم اما یهو و خیلی عجیب ازمن فاصله گرفت البته اینو بگم از اولی که باهاش اشنا شدم بادوستم درموردش حرف میزدم و متاسفانه بگونه ای غیبت ومسخره اش میکردم حالانمیدونم این شخص طرح الهی من بوده و من باغیبت و مسخره کردن ازخودم دورش کردم یانه جز طرح الهیم نبوده؟

      سلام
      یکبار دیگه طرح الهیت زندگیتون رو طلب کنید جزیی از طرحاون باشه برمیگرده
      مسخره کردن و غیبت کردن کارما داره و به خودمون برمیگرده و باعث مشکلاتی میشه

    سلام ناردونه جون و سحر جون.راسش من ازعاشق پسری هستم ک دسترسی بهش فوق العاده سخته…عاشقشانه دوسش داشتمو یه روانی بودم خلاصه…تا اینکه از این وبسایت باهبر شدمو مطالعه کردم طرح الهی درخواست کردم و طلبیدم تا اینکه روز بروز بهش نزدیک ار شدم و فهمیدم ک این شخص حتماجزو طرح الهیمه ک رای رسیدنه بهش راه باز شده…ممنونم و مدیونه شما…تشکرررررخدااااااا

    سلام،خسته نباشید و خدا قوت.
    من دختری هستم ۲۴ ساله،دانشجوی ترم اول ارشدم.تا الان هیچ خواستگاری نداشتم و از این بابت کمی ناراحت بودم تا اینکه…..
    من از ترم اول دانشگاه با یه دختر بسیار محجب به اسم کیانا سر یه کلاس بودیم و تقریبا تو هفته دو باری باهم برخورد داشتیم اون با ۴ نفر دیگه صمیمی شده بود و من با یه نفر دیگه دوست شده بودم خب البته ترم اول بودیم و ناخودآگاه دیر یخ همه آب میشد،سر کلاس ریاضی عمومی یشتر باهم صحبت میکردیم و اونم درمورد درسا و دانشگاه،من کلا کمی شوخ طبعم و همیشه سعی میکنم محیط رو شاد نگه دارم.از اواخر ترم دوم منم کم کم به جمع ۴ نفرشون راه پیدا کردم و کم کم باهم خو گرفتیم،روزگار و ایام دانشجویی جوری سپری شد که با کیانا بیشتر صمیمی شدم چون میدیدم خیلی بهم شبیه هستیم تا اینکه لابه لای صحبتای دوستانه ی همیشگیمون فهمیدم برادری داره به اسم محمد حسن که ۵ سال از خودش بزرگتره و هنوز ازدواج نکرده،من اولش خیلی به این موضوع توجه نکردم ولی کم کم وقتی زیاد راجع به اعتقادات و رفتارهای خودش و برادرش میگفت و البته ما هم از خودمون و خانواده هامون میگفتیم فهمیدم دلم میخواد برادرش همسرم بشه.یک سالی هست هر روز و هر ساعت تو ذهنم تقور میکنم اومدن خواستگاریم و یا تصور میکنم دارم براش شام درست میکنم و یا تصور میکنم باهم رفتیم ماه عسل….
    دیگه تمام فکرم شده ازدواج با برادر دوستم،هنوز که هنوزه باهم در ارتباطیم و همدیگرو میبینیم و حال احوال میکنیم هر وقت بهم زنگ میزنه یا هر وقت بهش پیام میدم تو ذهنم این طور تصور میکنم که دارم با خواهر شوهرم حرف میزنم.حتی مدل کارت عروسی(با متن و اسمای خودمون)،حلقه و ماشین عروس و سفره ی عقد و تالار رو تو اینترنت پیدا کردم.من غرق در این فکر شدم،هنور به هیچ کس چیزی نگفتم… این کارایی که من یه ساله دارم میکنم قانون رازه؟من باید دقیقا چی کار کنم؟خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.

    سلام، خسته نباشید،
    من کامنتی قبلا اینجا نوشته بودم، گویا جوابی داده نشد، یه باره دیگه میپرسم، اینکه اگه اسم یک شخص دائما و در همه جا به چشم بخوره، این یک نشانه محسوب میشه یا نه؟ اسم شخصی که تمایل قلبی به ایشون حس بشه،
    اگه ممکنه جواب بدید، ممنونم

    salam man 4 sale asheghe yekiam koli doa kardamo razo niaz bade 2 sal behem pishnahad dad 1 sal baham budim badesh alan 1 sale tamum shode vali man daram divune misham torokhoda nagin tarhe elahim nist fgt begin chikar konam hadeaghal yek bar dige bebinamesh fgt ya fgt yek bar dg bahash harf bezanam aslan khodesh behem bege chera mano nakhast …ma tu 2 ta shahre jodaim

    سلام می خواستم بدونم آیا می تونیم در نوشتن اون لیست از گزینه یا هم استفاده کنیم؟ مثلا برای من مهم نیست همسر آینده ام مهندس باشه یا کارمند..یکی از این دوتا رو دوست دارم…چطور باید بنویسم؟
    ممنون

      سلام
      گزینه ایی نوشتن فرکانس درهم به کائنات ارسال میکنه و نتیجه هم دریافت درهمی میشه
      فکرتون رو یکی کنید و یه گزینه رو انتخاب کنید

    سلام سحر خانوم..من دوباره مزاحمتون شدم..راستش من خیلی از قانون جذب تا حالا خیر و منفعت داشتم..ولی در امر ازدواج نه…علتش هم اینه اعتماد به نفسم رو از دست دادم..فکر می کنم چون شغلم جوریه که زیاد در چشم نیستم پس مشکل از اینجاست…یا فکر می کنم چون بعضی شرایطم مورد پسند خانواده ها نیست نمی تونم ازدواج کنم..چیکار کنم این افکار دست از سرم بردارن..چون از بعضی جهات این افکار منفی رو تقریبا منطقی و باور پذیر می دونم! بعدش خیلی ناراحت میشم اما همین که امید توو دلم زنده میشه که قانون جذبی هم وجود داره دوباره دنیا بهم لبخند می زنه و خودم رو در دو قدمی خواستم میبینم…
    راستی..ممنون که برای ما ها وقت میذاری انشالله خدا همیشه چیزیهای خوبی برات جذب کنه..

      سلام دوست عزیزم
      مطالب این قسمت رو مطالعه کنید و اعتماد به نفس خودتو بالا ببر .. افکار منفی که شما در مورد کارت داری باعث میشه فرکانس منفی ساطع کنید و ناخودآگاه دیگران هم این افکار رو جذب میکنند و برای ازدواج از جملات تاکیدی ازدواج استفاده کنید

    سلام ممنون از سايت بينظيرتون،ببخشيد من چند روزي هست كه از كسي كه قرار بود ازدواج كنيم جدا شدم،احساس خيلي بدي دارم نميدونم بايد رهاسازي كنم يا به فرشته ي ازدواج براي طرح الهي نامه بنويسم؟ميشه كمكم كنين؟خيلي از اين حالم بدم مياد دلم براي روزايي كه خوب بودم تنگ شده لطفا بهم كمك كنين انشالله كه اجر كمك هايي كه بهمون ميكنيدو بگيريد

      سلام دوست عزیز
      در اولین قدم گذشته و اتفاقاتی که باعث شده جدا بشین ، رهاسازی کنید و ذهنتون رو آرام کنید
      و بعد جملات طرح الهی رو بگید و نامه بنویسید

    سلام من از دوست برادرم خوشم ميومد و تونستم جذبش كنم جوري ك پيام دادو ابراز علاقه كرد بعد يهو رفتوً هيچ پيامي نداد از خدا خواستم اگر مال من نيس از سر راهم و فكرم ببره بيرون ولي همش نشونه مياد مثلا پدر بزرگم يهو ميگه النازو دادين به ارمان ؟يا تو اهنگي تو راديو همش اسم ارمان ميومد يا فيلم ميديدم اسمش ارمان بود اينجور نشونه ها زياد شده تو زندگيم چكاربايدكرد؟

      نشونه های دقیقتر و واضحتر طلب کنید . مواردی که عنوان کردین نشونه های دقیق نیست و نمیشه روشون حساب کرد

        سلام مرضيه ي عزيز ممنون از پاسخگويي و وقتي كه گزاشتي بعداز اين جريان بيشتر نزديكم شد ولي هي بينمون فاصله ميوفته ولي هروقت بهش فكر ميكنم اعدادو شارج گوشيم باهم رند ميوفته مثلا ١٢:١٢. ١٢٪‏ يا خودش پيام ميده يا پر برام ميوفته حالا نميدونم بااين نشونه ها جزيي از طرح الهي زندگيم هست يا فاصله هاو بحثا تشونه هاي بديه

        سلام عزیزم
        نشونه های فرشتگان در این قسمت توضیح داده شده
        طرح الهی زندگیت رو طلب کن . اگر این شخص طرح الهی زندگیت هست بهت نزدیکتر میشه و روابطتون گرمتر میشه و اگر نباشه دورتر میشه
        نشونه ها رو دقیق دنبال کن

    سلام
    ممنون از سایتتون
    من خیلی وقته سایتو میخونمو استفاده میکنم
    در خیلی جاهای زندگی قانون جذب رو دیدم و تجربه کردم ولی چرا در مورد ازدواج نمیشه؟؟
    من تمام کاراییکه گفتیدو انجام دادم هر موقع از ازدواج صحبت میشه یکی عطسه میکنه این میتونه نشونه باشه؟؟
    این باعث شده هرموقع دعا میکنم احساس میکنم خیلی دیگه باید صبر کنم
    که اینو اصلا دوست ندارم
    هیچ انگیزه ای واسه کارام ندارم دیگه

      سلام
      ممکنه زمان الهی ازدواج شما فرا نرسیده
      ناامید نباشید و جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی رو از تو سایت مطالعه کنید
      یکی از ارکان قانون جذب صبر است .. صبور باشید به زودی به خواستتون میرسید
      هیچ انگیزه ایی ندارید واسه کاراتون .. این خودش یه موج منفی هست که باعث میشه به جای جذب ، دفع کنسد
      افکارتون رو مثبت کنید تا مثبت ها جذب کنید

    سلام سحر و ناردونه عزیز
    من یه دختر 26ساله و مجرد هستم.
    ………………………..

      سلام
      لیستی تهیه کنید از خصوصیاتی که دوست دارین همسرتون داشته باشه و روزانه مرورش کنید
      و تصور کنید این شخص در کنار شماست و همه چیز همونطور اتفاق میوفته که شما دوست دارین
      تجسم کردن سخت نیست .. فقط کافیه بدون وسواس مثه یک سناریو اونو توی ذهنتون پیاده کنید

    سلام مرضیه عزیز ممنون از اینکه جواب دادی.
    من این لیستو تهیه کردم تو یه جعبه که روش نوشتم هر چه که میخواهم در این جعبه هست قرار دادم همینطور نامه هایی که برای فرشته ها مینویسم میذارم تو این جعبه.
    هر روز و مختص یه موضوع قرار دادم تا جملات تاکیدی و بگم.مثلا شنبه برای سلامتی و تندرستی.دوشنبه برای ازدواج و خوشبختی و روزای دیگه هفته هم همینطور.
    هر روز سر یه ساعت خاصی خدارو بابت جز جز چیزایی که بهم داده شکر میکنم بعد جملات تاکیدی اون روز و میگم بعد شروع میکنم تشکر کردن از خدا برای همسر فوق العاده ای که بهم داده و تک تک تشکر میکنم.واقعا با باورم اینکارو میکنم به خصوص قسمت شرگزاری از خود خدا.
    نامه هم هرروز به فرشته زناشویی شریک زندگیم مینویسم سه روزه اینکارو میکنم اما هیچ نشونه ای ندیدم.
    صبورم.از جز جز جهیزیه و وسایل و لوازم عروسی و زندگیم از نت عکس تهیه کردم و تو فایلای مختص خودشون سیو کردم.
    سعی میکنم همه رو ببخشم و به همه انرژی مثبت بدم و خوبی کنم.از اخبار و افراد بدبین و منفی هم دوری میکنم.
    امروز سعی کردم تجسم کنم و تقریبا خوب پیش رفتم و حدود 10 مینو صرف اینکار کردم.
    معذرت میخوام از اینکه طولانی شد.
    دیگه باید چه کارایی انجام بدم؟
    من دقیقا باید تجسم چیو بکنم؟تجسم زندگی کردن با همسرم یا مراسم خواستگاری و عروسی یا کلا بودن در کنار یه اقا؟دقیقا کدومشون؟

      سلام عزیزم
      بسیار عالی هست کارهایی که تا الان انجام دادی .. دقیق و مرتب
      سه روز خوب یه کم زمان کمی هست .. مدتی ادامه بده و در آخر نامه هات درخواست نشونه کن و نشونه هارو پیگیری کن
      تجسم کن اون فرد مطابق لیست پیدا شده . خواستگاری و نامزدی و بله برون و ………….. حتی تا انتخاب اسم برای فرزندان .. همه رو جز به جز تجسم کن .. هر چی تجسم با جزییات باشه بهتره
      ان شالله خیلی زود پاسخ میگیری

    سلام مرضیه عزیز
    واقعا ازت ممنونم که بهم جواب میدی و همراهمی.
    حتما کارایی که گفتید و انجام میدم و خدا میخواد که به خواستم برسم خیلی زود.
    موفق و پایدار باشید.

    سلام…سپاس از اینکه هستید
    راستش من در مورد شغل آینده ی همسرم گیج شدم و همین رو کائنات هم تاثیر گذاشته..مثلا من دوست دارم شغل با آبرو و با کلاسی در حدود 2، سه میلیون درآمد ماهیانه داشته باشه…
    ولی شما دو نفر که مغازه دارن رو در نظر بگیرین..یکیش بقالی باز کرده اون یکی یه سوپرمارکت باکلاس و شیک و امروزی…
    یعنی نوع کارش برام مهم نیست مهم باکلاسی اونه..اینو چطور به کائنات بفهمونم!!؟

      سلام
      شما خیلی راحت میتونید یک شغل که تمامی مشخصات رو دارا باشه انتخاب کنید و همون رو مطرح کنید
      شما وقتی میگی شغل آبرو دار و با کلاس و فلان مبلغ درامد داشته باشه ، هر کسی رو گیج میکنه چه برسه کائنات .. هدفتون رو مشخص کنید اینجوری راحتتر به نتیجه میرسید
      اینجوری که شما میگی فرکانس درهم و برهم ارسال میشه و کائنات هم جوابی سردرگم کننده برای شما ارسال میکنه .

    سلام سحر جون.من تمام خصوصیات همسر الهیمو نوشتم ولی همش افکار منفی تو سرمه آخه هرکس میاد خواستگاریم میره و دیگه پشت سرشم نگاه نمیکنه همش فکر میکنم هیچوقت ازدواج نمیکنم.و تا آخر عمرم مجرد میمونم.چهره خوبی هم دارم نمیدونم چرا هیچکس دوستم نداره تا حالا هرکس اومده خواستگاریم دیگه برنگشته نمیدونم دلیلش چیه همش فکر میکنم بختم بستست.

      سلام عزیزم
      تفکرات شما منفی هست و همین منفی بودن تفکراتت باعث دفع افراد و موقعیت ها میشه
      چرا فکر میکنی ازدواج نمیکنی . خداوند هر انسانی رو آفریده جفتشم هم آفریده ..
      ذهنیتتون رو مثبت کنید مطمئن باشید نتیجه میگیرید
      یک تفکر منفی کوچیک ممکنه کل زندگی شما رو تحت شعاع خودش قرار بده ..
      مراقبت کنید افکارتون مثبت بشه

    سلام مرضیه جون
    با امروز 9روزه که دارم برای فرشته ها نامه مینویسم اما هیچ نشونه ای دریافت نکردم و اتفاق خاصی برام نیفتاد.
    نه شکل ابری.نه پری نه قاصدکی نه حرف و عدد خاصی.نه سکه ای.هیچی.
    ازشونم چندبار خواستم که بهم نشونه بدن.اما ندادن.
    کارای قبلیم که گفته بودم انجام دادم.
    چرا بهم حتی یه نشونه نمیدن؟
    ممکنه نخوان یا نتونن نشونه بدن؟اگه جواب مثبته دلیلش چی میتونه باشه؟

      سلام عزیزم
      دقیق به اطرافت نگاه کن .. گاهی ما نشونه ها رو میبینیم ولی راحت از کنارشون عبور میکنیم ..
      چون وقتی درخواست نشونه میکنی امکان نداره نشونه ایی داده نشه .. فقط ما باید دقیقتر باشیم ..
      هر وقت احساس کردی لازمه درخواست نشونه کن . ده بار بیست بار . اصلا مهم نیست

    سلام…خیلی خیلی ممنونم که جواب سوال ماها رو می دید…واقعا خدا اجرتون بده
    آیا میشه در مورد چیزی که مطمئن نیستی ، به کائنات بسپری که اونا در موردش تصمیم بگیرن!
    مثلا فرض کنید در مورد شغل اداری یا شغل آزاد همسر…وقتی آدم نتونه تصمیم بگیره کدوم بهتره…
    می تونه این یه مورد رو به کائنات واگذار کنه که اونا به جاش تصمیم بگیرن؟؟

      سلام
      میشه اینکار رو کرد در صورتیکه ایمان داشته باشید هر چه پیش آید خوش آید .. یعنی بعد از اینکه اتفاق افتاد آه و ناله نباشه که عهه این خواست من نبود و ….
      کائنات بهترین رو انتخاب میکنه

    سلام؛ ببخشید من میخواستم بدونم تکرار جملات تاکیدی طرح الهی تا وقتی که نتیجه حاصل بشه باید ادامه پیدا کنه یا بعد یه مدت که تکرار کردیم باید رها کنیم تا نتیجه رو مشاهده کنیم؟

      سلام
      هر زمان که احساس کردین کافیه ، میتونید رها سازی کنید .. کافی بودن به این منظور که ببینید احساستون نسبت به خواسته ایی که دارین چطوره .. بستگی به خودتون داره

    سلام می خواستم بدونم در مورد چهره و ظاهر همسر آینده مون تا چه حد مجازیم آرزو کنیم و تصویر بسازیم؟
    سپاس

    سلام مرضیه جون……………

      سلام عزیزم
      خوب با این تفاصیر که گفتی امکان داره با نامه نوشتن به فرشته ی عشق بتونی مجدد ایشون رو ملاقات کنی
      با توجه به اینکه اسم و نشونی ازش نداری میتونی ازش یه نشون بدی یعنی یه نشونه ایی که اون شخص داشت رو در عنوان فرشته ش استفاده کنی
      و یا بنویسی که اون شخصی که دیدم و بهم درخواست داد ..
      ان شالله که نتیجه ی مثبت میگیری
      و اینکه در اینجور مواقع که میبینی با معیار هات جور در میاد میتونی یه فرصت کوچیک بهش بدی تا خودشو نشون بده
      از تجسم خلاق هم میتونی استفاده کنی .. تجسم کن ایشون رو دوباره دیدی و همه چیز همونطور که خواست تو هست پیش میره

    وااااااای مرضیه جون واقعا ممنون که انقدر سریع جوابم و دادی حتما همین کارو میکنم.
    به زن داداشمم گفتم گفت اشتباه کردی ردش کردی برای همینم پشیمون شدم.
    اگه تو طرح الهیم بود و من جذبش کردم پس میتونم یه بار دیگه هم جذبش کنم.درسته؟

      خواهش عزیزم
      بله حتما میتونی .. ناامید نباش و کارهایی که گفتم رو با آرامش انجام بده

    مرضیه جون ممنون از اینکه بهم امید میدی.
    …………….

      خواهش عزیزم
      شک نکن اگر ایمان 100% داشته باشی به این ملاقات حتما اتفاق میفته . الان ذهنت رو درگیر احتمالات و درصد ها نکن
      و فقط به این موضوع فکر کن که حتما این اتفاق میفته و بیرون هم که میری این اطمینان رو داشته باش که هر لحطه ممکنه سر راهت سبز بشه
      اگر طرح نبود اینجوری پشیمون نمیشدی با توجه به موارد قبلی که پیش اومده و براتم مهم نبوده . پس مطمئن باش طرح الهی بوده و با کارهایی که گفتم پیام قبلی این درصد رو بالاتر ببر و اطمینان داشته باش که تو اگه بخوای میتونی به واقعیت تبدیلش کنی
      فعلا 15 تا نامه رو بنویس و یک لحظه هم نذار فکر منفی بیاد سراغت
      مطمئنم به زودی با خبر خوش میایی تو سایت

    سلام مرضیه ی عزیز و بی نظیر….من طبق گفته های شما به فرشته ها نامه نوشتم و خدا رو شکر خیلی روحیه ام بهتره..انگار کم کم دارم می فهمم من واقعا به عنوان همسر چی می خوام…شنیدم هم دوتا خواستگار که نمیشناسم در موردم تحقیق کردند…می خواستم از نشونه ها بپرسم…من در نامه ام حتی اسم همسرم و همین طور ماشینش چی باشه رو هم نوشتم و تقریبا نشونه هایی در مورد هر دوشون دیدم..البته چون آدم خوش باوری نیستم گاهی شک می کنم که واقعا نشونه بودن یا چون من نسبت به اون ماشین و اون اسم حساسم فکر می کنم نشونه ام..ولی اینو بگم کلا در مورد این نامه ها و مهربونی های کائنات خوش بینم…می خواستم بپرسم : 1- از کجا بدونم چی نشونه است و چی نه؟
    2- حالا باید در ادامه کار..دیگه چیکار کنم ؟
    مرسی.انشالله هر دعایی داری توو زندگیت اجابت به خیر بشه

      سلام عزیزم
      خداروشکر روحیه ی بهتری داری و همین دو مورد خواستگار نشون میده که راه درست رو رفتی
      اینم میتونه نشونه ایی باشه برای رسیدن به خواسته ات
      نشونه های زیادی هستن مثل ابر ، پر ، سکه ، تکرار اعداد و گاهی نشونه هایی هستن که معمول نیستن ولی حس خوبی رو در شما ایجاد میکنن
      بعد از تهیه ی لیست میتونی نامه به فرشته ی زناشویی و تجسم خلاق و همچنین جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی رو تکرار کنی
      ان شالله به زودی شخص مورد نظرت سر راهت قرار میگیره و سعی کن خوش باوری رو در خودت عادت کنی و شک و تردید به خودت راه ندی چون ممکنه با همین شک از کنار نشونه ها عبور کنی و متوجه شون نشی ..

    مرضیه عزیز واقعا ممنونم از این همه امید و انگیزه و انرژی مثبت دادن و همینطور جواب دادنت.
    واقعا خداروشکر که هستی و جوابمو میدی.
    ……………………

      خواشه عزیزم
      مطمئنم این اتفاق به زودی میفته شما هم تلاشت رو بکن تا با تجسم خلاق بتونی زودتر به واقعیت تبدیلش کنی
      موفق باشی عزیزم

    و یه سوال دیگه که یادم رفت بپرسم در مورد قیافه و ظاهرشه…من واقعا تا حالا نمی دونستم چی می خوام و چه قیافه ای دوست دارم ولی با نوشتن نامه ها روی خودم تمرکز کردم و فهمیدم از چه جور قیافه ای خوش میاد و گشتم ، شبیه ترین مرد به اون رو در بازیگرا پیدا کردم تا هر روز به عکسهای اون بازیگره نگاه می کنم آیا این کار خوبیه؟ فایده ای داره؟ یا اینکه کائنات خوششون نمیاد انقدر واضح بگی می خوام این شکلی باشه؟

      نه عزیزم بهترین کار رو کردی . چون تصویر واضحی از خواسته ات رو پیش روت داری و اینجوری کائنات هم واضح میدونه شما چه خواسته ایی داری

    سلام…اگه ما شروع کنیم به نوشتن مشخصات دلخواه همسرمون…اینکه چه شکلی باشه و چه شغلی داشته باشه و از این جور تعاریف….از کجا معلوم چنین مشخصاتی جزیی از طرح الهی زندگی ماست!؟ مثلا فرض کنید توو نامه مون بنویسیم دوست داریم همسر آینده مون مومشکی باشه ولی در طرح الهی همسرمون باید مو بور باشه!! می خوام بدونم نکنه این لیست ما یه چیز بگه لیستی که طرح الهی ماست یه چیز دیگه بگه! من از این می ترسم با نوشتن لیست آرزوهام در مورد همسرم هوایی بشم..همین…کمکم کنید!!!

      عزیزم طرح الهی بهترین نتیجه رو برای شما میخواد و مطمئن باشید تقریبا با لیست شما همخونی داره شما تمامی معیارهایی که دوست دارین همسرتون داشته باشه رو بنویسید و نگرانی هوایی شدن نباشید

    سلام.
    من از طرح الهی استفاده میکنم ی مدته.اما در برای ازدواج عاشق نشدم
    یک آقایی تو زندگی منه ک یکسال و نیمه بخاطر حرف و حدیث مردم و خامی جفتمون حتی یکبار نشده بشینیم از نزدیک هم رو ببینیم و صحبت کنیم.همکلاس دانشگاهم بوده ولی من بعد دانشگاه ایشون رو شناختم از من جلوتر بوده.
    خیلی از همکلاسیام خیلی حرف زدن پشت سرمون که پشیمونمون کنن…از طرفیم نگران حرفهای خونواده هام و از این بذتر حرصم میگیره میگه منو دوست داری نه بخدا…
    از پریشبم انقد بحث داشتم باش خیلی دلم زود میشکنه و حساسم خصوصا به این حرفا…نمیخوام نه خودش.نه دیگران چیزی بگن.
    چه جمله ای بگم که این افکار خودمو و مردم رو مسدود کنم و با اینکه هردوی ما خیلی خامی داریم تو روابطمون کمتر بحث کنیم و تا بالکل شیرین و با عشق زندگی کنیم؟
    دوست دارم مادرشوهر و جاری هام دوسم داشته باشن نمیخوام بحثی باشه…خودشم وقتی میخواد آرومم کنه بیشتر آتیشم میزنه همش میخنده و سر به سرم میذاره یا میگه الکی ناراحتی…
    کمکم کنید به این حس ها غلبه کنم و تمومش کنم این بلاتکلیفیا رو…

      سلام
      با نامه نوشتن به فرشته ی رهایی افرادی که در روابطتون دخالت میکنن میتونید راه نفوذشون رو مسدود کنید که سرشون به کار خودشون باشه
      در مورد خود این اقا هم میتونید به فرشته ی عشق نامه بدین و درخواست هاتون رو مطرح کنید تا زودتر از این بلاتکلیفی رها بشید
      از جملات تاکیدی مثبت موجود در سایت ایده بگیرید و برای کارهاتون مورد استفاده قرار بدید
      نمونه : جملات تاکیدی روابط خانوادگی

    مرضیه جون..خیلی خیلی ممنونم…می دونی حس می کنم همین سایت و حضور دختر خوش قلبی مثل تو اولین و بهترین نشونه واسم بوده!! خیلی ممنون…هم از تو ..هم از خدای مهربون…ممنونم گلم…خیلی…

    سلام دوباره
    می خواستم بدونم نشونه ها برای چی هستند؟ واسه اینکه ما به هدفمون برسیم ؟ من درست متوجه نمی شم نشونه ها چطوری می خوان اینکار و بکنن..منظورم در مورد ازدواجه…می شه راهنماییم کنی…ممنون دوست عزیز و مهربون و بی نظیرم

      سلام
      نشونه ها راهنمایی هایی هستند از طرف فرشته ها که شما رو به سمت خواسته اتون نزدیکتر میکنن
      در مورد ازدواج نشونه ها میتونن شما رو در جهت یافتن فرد مورد علاقه اتون راهنمایی کنن در صورتیکه خودتون درخواست نشونه کنید

    سلام وقتتون بخير
    من خدود يكساله با اقايي اشنا شدم كه از يكسري لحاظ( اخلاق) با ليستم مطابقت داره و از يسري جهاتم( تحصيل و موارد مالي كه پايين هم نيس ولي در سطح من نيس) با چيزي كه من تو ليستم داشتم نميخوره رابطمون خوبه و دوسش دارم و از طرفي خانوادم هم خيلي راضي نيستن (بهخاطر همون دو مورد) الان واقعا دو دلم كه ايا ايشون همون كسي هستن كه من واقعا ميخوام يا نه هر چقدر هم از خدا خواستم برام نشونه بفرسته اتفاقي نيفتاده بايد چيكار كنم

      سلام
      طرح الهی زندگیتون رو طلب کتید
      جزیی از طرح الهیتون باشه به شما نزدیکتر میشه و روابطتون صمیمی تر میشه و اگر نباشه از شما دور تر میشه

    سلام، سحر و مرضیه عزیز، من ۳ ساله با یه پسری دوستم، البته مداوم نبوده، خیلی قهرو آشتی داشتیم، من از ۱ سال پیش همش جمله تاکیدی میگفتم که اگه طرح الهییم نیست بره از زندگیم، البته خیلی دوسش دارم، ولی به خواسته های من توجه نمیکنه همش دعوامون میشه، اسفند پارسال که خیلی بد دعوا کردیم وخداحافظی کردیم طوری که اصلا احتمال نمیدادم که برگرده، ولی نامه به فرشته ی عشقش نوشتم، نشونه هم خواستم که دیدم، و بعد به بهانه ی تبریک سال نو مسیج داد و دوباره دوست شدیم، اما من راضی نیستم، میخام رابطمون جدی باشه. میخام به خواسته هام توجه کنه، هی نگه نمیشه. البته برای فرشته ی عشقش هم دارم نامه مینویسم و خواسته هامو به اون میگم، اما نتیجه ای نگرفتم،خسته و ناامیدم. دوسش دارم دیگه باید چیکار کنم؟

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبان و عشقش نامه بده و درخواست هاتو مطرح کن و بعد از 15 نامه رها سازی رو انجام بده و دیگه در این باره فکری نکن تا کائنات دست بکار بشن
      اینکه مداوم نامه بنویسی یعنی هنوز روی هدفی که داری متمرکز نیستی و احتیاج به زمان بیشتری داری و اینجاس که کائنات دست به عمل نمیزنه تا شما درخواستتون تکمیل بشه بعد دست بکار میشه

    سلام مرضیه جان
    عزیزم ی سوال اینکه من همه کارای مربوط به ازدواج رو انجام دادم منتها گاهی وقتی دارم دعا میکنم ته دلم استرسه یا میگم نکنه صلاح خدا نباشه یا اینکه نکنه الان خدا واسم نخواد در صورتیکه 27 سالمم هست
    اون حسی که منم میتوتم یکیو داشته باشم توم نیست انگار برام خیلی عجیبه که منم یه عشقی داشته باشم
    چیکار کنم که این حسای منفی از بین بره و بتونم حس داشتنشو داشته باشم
    یه چیز خیلی قشنگ خوندم اینجا براتون مینویسم
    《نوشته شده بود ما وقتی میخوایم مثلا یه گوجه سبزو جذب کنیم تو تصوراتمون خیلی راحت اونو تجسم میکنیم با تمام مزه اش چون بارها و بارها گوجه سبز خوردیم و طعمشو میدونیم
    ولی ازدواج چیزیه که ما طعمشو نچشیدیم حس نکردیم پس باید خیلی تلاش کنیم که بتونیم خوب اونو تجسم کنیم》
    منم همینو مشکل دارم?اون حسه نمیاد باید چیکار کنم؟؟
    ممنون ??

      سلام عزیزم
      در این مورد استرس شما کمی طبیعی هست ولی باید ایمان داشته باشید که بهترین رو جذب میکنید
      وقتی شما لیست معیارهای شخص مورد نظرتون رو مینویسید اگر به جزییات دقت کنید و اونایی که دلیل استرستون هست رو وارد لیست کنید و باور داشته باشید همچین شخصی سرراهتون قرار میگیره ، این استرس از بین میره . بخش خودشناسی سایت رو مطالعه کن تا بتونی بر ترس هات غلبه کنی و تمرکز بیشتری رو این مسئله داشته باشی

    سلام . من الان تقریبا 2ماه میشه که به صورت جدی روی خواسته ام که پیدا کردن همسر دلخواهم هست تمرکز کردم ولیست خوصوصیات همسر دلخواهم رو هم نوشتم البته هنوز تموم نشده و گاهی بهش اضافه میکنم و یه جمله تاکیدی هم همیشه تکرار میکنم وسعی میکنم تجسم خلاق هم انجام بدم ولی خیلی موفق نیستم توش سوالم اینه که آیا روند کار رو درست رفتم ؟ چکار کنم که احساس خوبی داشته باشم هنگام تکرار جملات تاکیدی و این که چه کار دیگه ایی انجام بدم که رودش زود تر بشه ؟ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نیاز دارم به کمکتون .

      سلام
      نوشتن لیست همسر دلخواهتون عالیه
      سعی کنید روی تجسم خلاق کار کنید و همان خصوصیات موجود توی لیست رو تجسم کنید ( بخش تجسم خلاق سایت مطالعه کنید )
      باور داشته باشید که گفتن این جملات تاکیدی شما رو به هدفتون میرسونه احساس خوب رو در خودتون تقویت میکنید ( مطالب بخش تاثیر و کارکرد جملات تاکیدی سایت رو مطالعه کنید )
      شما هر کاری رو انجام بدین باید منتظر باشین تا زمان الهیش اتفاق بیفته و خواسته تون عملی بشه .. راهی نیست که زودتر به هدف برسید مگر تلاشتون رو در کارهایی که انجام میدین و همچنین ایمان و باورتون رو بیشتر کنید

    سلام خداخیرتون بده راهنمایی وکمکم کنید.
    من خیلی نا امیدو ناراحتم نگرانم27سالم هست خاستگار ندارم. دختری باقیافه معقول هستم چندین موردبرام پیش اومد ک فقط اسم گرفته شد ولی سرانجامی نداشت خیلی نا امید وناراحتم خداو معجزاتش و حتی قانون جذب را باور دارم ادم نمازخون هم هستم ذکر وعبادت میکنم ولی نمیتونم جذب کنم یعنی هرچیزی برای خودم میخام توزندگی دیگران اتفاق میفته. واقعا خسته م دلم میخاد تکلیفم مشخص بشه توروخدا بگید ازکجاشروع کنم چطوری بخام چطوری دعاکنم چطوری جذب کنم خاهش میکنم بهم بگید ب مرحله بدی رسیدم ولی خاهان تغییرم کمکم کنید خداخیرتون بده راهنماییم کنید ازکجاشروع کنم چه مطالب بخونم چطوری جذب کنم اگ جواب سوالام توسایتتون هست حداقل راهنمایی کنید چه قسمتهایی ازسایتتون مطالعه کنم فقط راهنماییم کنید دعاخیرم بدرقه شما.

    سلام عزیزم
    من در مورد ازدواج اکثر اوقات که صحبت میکنم یکی عطسه میکنه گاهیم صداش انقد بلنده ک جلب توجه میشه این میتونه نشونه باشه؟؟
    چون من اصلا موقع حرف زدن به عطسه توجه نمیکنم که بگم خودم تلقین میکنم
    ممنون

    سلام انقدر این سایت شما خوبه که آدم حس می کنه توو خونه ی خودشه…خیلی ممنون …ممنون از اینکه هستین…………………….
    .ای کاش آدم می دونست قراره با کی ازدواج کنه اونوقت بدون ترس اجازه می داد یه حس خوب بین خودش و اون شکل بگیره.. ممنون که به درد ودلام گوش کردین..خیلی احساس سبکی دارم

      سلام دوست عزیز
      در مورد این مسئله باید روی خودتون کار کنید و ترس هاتون رو کنار بگذارید
      با گفتن جملات تاکیدی مثبت برای ترس غلبه کنید و این سد میان خودتون و دیگران رو بشکنید تا به راحتی بتونید با دیگران ارتباط برقرار کنید بدون ترس
      ذهنتون رو مثبت کنید و اجازه ندین افکار منفی در مورد این موضوع به سراغتون بیان
      شما در پناه خداوند هستین و هیچ چیز نمیتونه مانع از پیشرفت شما بشه
      بخش جملات تاکیدی و خودشناسی و غلبه بر ترس سایت رو مطالعه کنید و از جملات تاکیدی ایده بگیرید

    وای چقدر زود جواب دادین…واقعا ممنونم مرضیه ی عزیز….بله حق با شماست ..می دونید من از این می ترسم که پسرها رو به خودم علاقه مند کنم و احساساتشون رو جریحه دارم کنم! دوست دارم کسی که واقعا قراره همسرم باشه بیاد جلو..چون می ترسم با جواب رد دادن به پسری قلبش رو بشکنم…یا غرورش رو جریحه دار کنم…همینم باعث شده تا حالا اجازه ندادم کسی بهم علاقه مند بشه…حالا به نظر شما چه جمله ی تاکیدی رو در روز تکرار کنم که این ترس و عذاب وجدان برطرف بشه؟

      خواهش عزیزم
      اولین قدم باید غلبه کنی بر ترست که مهمترین مرحله هست
      بخوام دونه دونه بگم از حوصله ی سایت خارجه .. این بخش مطالبی داره که خیلی راحت کمکت میکنه .. این بخش رو مطالعه کن و هر کجا سوالی بود بپرس
      مدتی روی این مسئله کار کن وقتی امادگی داشتی درباره باقی مسائل صحبت میکنم
      الان بگم ممکنه ذهنت رو درگیر کنه

    ممنون مرضیه جان…این مطالب که توصیه کردی رو قبلا خونده بودم ولی باز هم خوندم… من روش غلبه بر ترس رو بلدم، به شرطی که خودم قبول کنم ترسم غیرواقعیه…مشکلم اینه که من مطمئنم همین که این ترس رو کنار بذارم، مورد توجه و علاقه اطرافیانم قرار می گیرم و این یعنی رفتن زیر بار یک مسئولیت سنگین!!! نه اینکه فکر کنی اونقدر اعتماد به نفس کاذب دارم و فکر می کنم عالم و آدم قراره از من خوششون بیاد نه!! همین که یک نفر رو به غیر از کسی که قراره همسرم بشه، به خودم علاقه مند کنم، برام وحشتناکه! چون این یعنی شکستن قلب اون یک نفر…یعنی جواب پس دادن در قیامت!! ولی خوب این رو هم می دونم که با همین روشی که من در پیش گرفتم حتی یک نفر هم به طرفم جذب نمیشه….اگه کسی بهم بگه کنار گذاشتن این ترس گناه نیست شاید بتونم به ترسم غلبه کنم ممنون گلم

      خواهش عزیزم
      من به شما میگم کنار گذاشتن این ترس گناه نیست
      وقتی این ترس رو کنار گذاشتی ، شروع کن به نوشتن لیست همسر دلخواهت و با جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی و تجسم خلاق همون شخص رو به سمت خودت جذب کن
      مطمئن باش شخصی که سر راهت قرار میگیره و طبق مواردی هست که تو لیستت هست کسیه که باهاش به نتیجه میرسی
      و دوم اینکه همین ترسی که داری اگه دل کسی رو بشکنم یعنی ناخواسته داری همین رو جذب میکنی
      خیلی راحت میتونی با این قضیه کنار بیایی فقط باید خودت بخوای که این مانع رو برداری

    سلام سحر جان یا مرضیه ی گل…ایشالله خدا هر خیری که می خواد بهتون بده ده برابرش کنه…من الان یک ماهه دارم طبق توصیه های شما عمل می کنم و خدا رو شکر وضع روحیه و فکرم خیلی خوبه و حس می کنم قدم به قدم دارم به شوهر ایده آلم نزدیک میشم..فقط مسئله ای دارم در مورد بی قراری ها و هیجاناتم..خصوصا بعد از تجسم خلاق دچارش میشم طوری که انگار یکی منو از وسط اون دنیای واقعی قشنگم می کشونه به این دنیا و بی صبر و بی قرارم میکنه….اینو چطور باید برطرف کنم؟ و سوال دیگه در مورد اطرافیانمه…وقتی یه خواستگار برای خواهر کوچیکم میاد نگاه خانواده به من خیلی سنگین میشه و ناراحت و افسرده ام می کنه .با کنایه ای از روی دلسوزی سعی می کنن حالمو بهتر کنن..مثلا می گن فکر نکن درست میشه…یا مگه بقیه که شوهر کردن چه گلی به سرشون زدن…اونها با این حرف مسمومشون تمام تلاشهام رو از بین می برن و باید از نو شروع کنم…
    حتی من نمی تونم گاهی برای سبک شدن دل خودم کمی گریه کنم یا مثلا از سر درد ناشی از سرماخوردگی بنالم چون اطرافیان هر چیز منو به ازدواجم مربوط می کنن و ناخودآگاه افسرده ام می کنن..نمی دونم چطور مقابله کنم…گاهی واقعا خسته می شم..ولی امیدم به خداست
    ممنون دوستای گلم

      سلام عزیزم
      خوشحالم حال و هوات تغییر کرده و در راستای مثبت اندیشی جلو میری
      درباره هیجاناتت میتونی مراقبه و مدیتیشن هم داشته باشی
      در خصوص خانواده و مواردی که عنوان کردی به فرشته ی نگهبانشون نامه بده و درخواست هاتو مطرح کن که از این دست مسائل دیگه پیش نیاد

    سلام من دچار وسواس شدم که در لیستم چیزی رو بنویسم که در واقع خواسته ی واقعی من نیست و بی خودی برای خودم محدودیت درست کنم..مثلا نوشتم همسرم متولد فلان سال باشه در حالی که چندان برام مهم نیست سن شناسنامه ایش چند سال باشه و سن شخصیتیش بیشتر برام مهمه…اینو چطور باید اعلام کنم؟
    آیا کائنات منظور واقعی منو می فهمن؟

      سلام عزیزم
      اینکار شما کائنات رو هم دچار سردرگمی میکنه
      کائنات به خواسته ی مستقیم شما پاسخ میده و اینگونه افکار وسواس گونه نتیجه ی مطلوبی نداره

    سلام. اکثر کامنت هارو خوندم…
    تا زمانی که فقط به فکر سیر کردن شکم خودتون باشید, از نیروی الهی نخواین که به خودخواهیتون کمک کنه…
    تمام ماورا و قوانین الهی برای این که آدم بشیم و دگربین باشیم نه خودبین. لذا اگه می خواین بختتون باز شه و یا به نتیجه برسین , برای تمام دختران و خانوم ها دعا کنید و فقط خودتونو نبینید…
    و
    هر چه بیشتر روی چیزی حساس باشید اون چیز مقاوم تر میشه…
    اندکی بیخیالی
    اندکی لذت بردن از تجرد
    و
    نترسین…

    سلام…خیلی سایت خوبی دارین..اومدم کمکم کنید..راستش من تمام مراحل رو پیش رفتم..خوب هم پیش رفتم ولی تا میام امیدوار شم که یه روزی ازدواج می کنم نا امید میشم ..چون همش در اطرافم می بینم که خانواده ها دنبال دخترهایی با شغل و حقوق خوبن برای پسراشون..این موقع واقعا سر خورده میشم…تو روخدا یکم بهم امیداواری بدین…..

      سلام عزیزم
      قدم اول اینکه هرگز نباید ناامید بشی ..شما مشخصات همسر دلخواهت رو تهیه کن و روزانه تجسم خلاق داشته باش .. خیلی زود همون شخص سر راهت قرار میگیره
      اصلا به دیگران توجه نکن .. مردم همیشه برای ناامید کردن دیگران اماده به خدمت هستن و این تو هستی که باید اونقدر افکارت مثبت باشه که از کنار این حرفا بگذری

        چشم مرضیه جان…حتما
        می دونستی قلب خیلی بزرگی داری…ممنونم ازت

        خواهش عزیزم ممنون از مهر و محبتت
        موفق باشی

    سلام از سایت خوبتون ممنون، من از یه آقا پسری خوشم اومده و خیلی دوست دارم که طرح الهی ازدواجم بشه، البته برخورد زیادی باهم نداریم یکی، دوبار تو دانشگاه دیدمش و باهم تو گروه تلگرامی دانشگاه عضویت و گاهی از این طریق باهم خیلی کوتاه چت میکنیم، من چطور میتونم به خودم جذبش کنم؟ تا به حال به هیچ کدوم از فرشته ها نامه ندادم نمیدونم باید چی بنویسم و چی ازشون بخوام؟ من قبلا فکر میکردم ایشون نامزد دارن و از خدا خواستم یک جوری برام مشخص کنه که مجرده یا متاهل که یک هفته بعدش از طریق یکی از دوستام متوجه شدم که مجرده، در ضمن همین دوستم هم به این آقا علاقه داره و علاقه شو به آقا ابراز کرده ولی این آقا به علاقه این خانم باز خوردی پس نداده آیا من دارم به دوستم خیانت میکنم؟ آخه وقتی به ابراز علاقش جواب نداده….. ممنون میشم کمکم کنین

    سلام می خواستم بدونم چجوری از دست دلسوزی های مخرب خانواده ام راحت شم…با توجه به دو خواهر کوچکترم من تقریبا کم خواستگارم و هر کدوم از اعضای خانواده طبق نظر خودش این مسئله رو تحلیل می کنه..یکی میگه چون تو ازنظر فیزیکی جثه ات کوچیکه همه فکر می کنن کوچیکی…یکی شون میگه شغلت رو عوض کن چون شغل آزاد داری کسی جلو نمیاد…اون یکی خواهرم میگه تیپت خوب نیست..یا میگن بلد نیستی مردا رو جذب کنی…واسشون جالب نیستی..فلان رفتارتو عوض کن..فلان برخورد رو بکن..این جوری بخند…خلاصه دارن شخصیتم رو به نوبه ی خودشون له می کنن …حس می کنم انقدر عوض شدم که چیزی به اسم من در من وجود نداره… مدام هم با خواهرهای کوچکترم مقایسه ام می کنن …کم کم دارم باور می کنم هیچکی منو همینطور که هستم نمی خواد….دوست دارم از دست همه شون فرار کنم برم یه جایی که حتی کسی به اسم شوهر هم وجود نداشته باشه..چه می دونم کره ی ماه….شکلک ناراحتی

      سلام دوست عزیز
      میتونید به فرشته ی رهایی افرادی که اینجوری شما رو ناراحت میکنن نامه بدین و در نامه ذکر کنید که این رفتارشون رو دوست ندارین
      و هم تجسم خلاق داشته باشین و سعی کنید با مثبت اندیشی اجازه ندین که حرفای دیگران روی شما تاثیر بگذاره

    سلام مرضیه جان …………….

      سلام عزیزم
      متاسفانه ارسال ایمیل مقدر نیست
      خوشحالم مطالب سایت تاثیر مثبتی داشته برات
      عزیزم طرح الهی زندگی بهترین و ایده آل ترین برای شماست و باعث حس خوب و حال و هوای عالی داره برای شما
      اینکه اینکاررو انجام میدین برای دیده شدن خوبه ولی نباید حس بدی رو در شما القا کنه
      لیست شخص دلخواهت رو بنویس و مرورش کن مطمئنن زودتر به نتیجه میرسی
      راستش منم بودم حس بدی بهم دست میاد و بقول خودت ممکنه تا سالهای سال این حس بد از ذهنم پاک نشه
      بهترین گزینه نوشتن لیست دلخواهت هست و دنبال کردن نشونه هایی که میبینی .. ان شالله خیلی زود شخص الهی زندگیت خودشو بهت نشون میده

        ممنون مرضیه جون…ایشالله توو زندگیت همیشه موفق و سرحال باشی

        خواهش عزیزم همچنین شما

    سلام من دختری ۲۹ ساله٬ لیسانس الکترونیک٬ از خانواده ای از لحاظ مالی و فرهنگی متوسط رو به بالا هستم. دو خواهر و دو برادرم ازدواج کردن و زندگی های خوبی دارن.احساس میکنم شرایط خانوادگی خوبی دارم ولی تا حالا خواستگار بجز یکی یا دوتا که اونم زیاد خوب نبودن داشتم. خیلی برام جای سواله که چرا تا حالا کسی نبوده. به نظر شما یعنی فقط با استفاده از تجسم و تفکرات مثبت و نامه نوشتن میشه همسر دلخواهم رو پیدا کرد؟ اینکه میگن اگه خوب باشی یکی مثل خودت گیرت میاد درسته؟ من خودم البته دیگران هم بهم گفتن که خیلی خوبم!!! یعنی حسود نیستم همه رو دوست دارم تا حالا بد کسی رو نخواستم دروغ دو رویی …. خیلی افکار و اعمال بد رو هم تو زندگیم انجام ندادم. همیشه هم از خدا خواستم که اونی که من میتونم باهاش تو ارامش و خوشبختی باشم قسمتم قرار بده ولی میبینم که اتفاق‌ نیوفتاده…. چرا؟؟؟ البته اینم بگم بعضی موقع هام نا امید شدم و گله کردم ولی اخرش ته ته دلم روشنه که ازدواج خوبی خواهم داشت.به نظر شما اشکال کارم کجاست؟

      عزیزم مطالب این بخش رو مطالعه کن و همچنین لیست همسر دلخواهت رو بنویس و با تجسم خلاق و از جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی استفاده کن

    سلام مرضیه عزیز من قبلا بهتون پیام دادم یه سوال؟
    حدود یک سال پیش شوهر خواهرم من رو به یکی از دوستانش معرفی کرد. البته این اقا منو اصلا ندیده. ایشون تمایلی به اشناییت نشون ندادن. از تعریف هایی که از خواهرم راجع به این اقا شنیدم دوست دارم با این اقا اشنا بشم از نزدیک و باهاش ازدواج کنم.چون حس میکنم کیس خوبی هست… باید برای جذب جملات رو تکرار کتم نامه به فرشته این اقا بنویسم؟؟ و اینکه میتونم به خواهرم بگم. که از شوهرش بخواد با اون اقا تماس مجدد بگیره؟؟( لطفا بهم نخند:) لطفا راهنماییم کنید…

      سلام عزیزم
      اولین قدم طلب کردن طرح الهی که اگه این اقا جزیی از طرح الهی زندگیت باشه خود به خود همه چی ائکی میشه و تمایل به آشنایی پیدا میکنه (چون یکبار معرفی شدین ) بعد از اون میتونی نامه به فرشته ی ازدواج و خوشبختی بنویسی و یا جملات تاکیدی رو تکرار کنی

    سلام مرضیه عزیز
    من یه هفته ای میشه لیست همسر دلخواه رو نوشتم. تجسم خلاق و جملات تاکیدی هم به کار میبرم حتی یه نامه برای جذب اون فردی که بهتون گفتم نوشتم از خدا خاستم که برام جور بشه….تو این مدت نشونه ای دریافت نکردم… باید چکار کنم؟

      عزیزم هر زمان که دیدی نشونه ایی دریافت نمیکنی
      دو حالت داره یا باید بیشتر دقیق بشی هم به اطرافت و هم به خواسته ات و یا اینکه مجدد درخواست نشونه ایی واضح کنی
      خیلی راحت به فرشته ها بگو اگه نشونه هم دادین من ندیدم پس لطفا یه نشونه واضح تر بهم نشون بدین

    سلام مرضيه جون. من ۶ سال توی رابطه با پسری هستم که همه جوره ایده الم هست و رابطه ما دو طرفه عاشقانه و وفادارانه هست، خانواده پسر هم من رو به خوبی میشناسن و من رو دوست دارن، البته یکبار اوایل ارتباطمون، دوستم به دلیل مشکلاتی که براش پیش اومده بود و خانوادگی درگیر بودن ارتباطمون قطع شد و امیدی به ادامه دادنش نبود چون شرایطمون جور در نمیومد ولی ناگهان همه چی تغییر کرد و دوستم پیشنهاد باهم بودن رو داد و قضیمون خیلی جدی شد حتی برای آشنایی به خونمون اومدن با خانوادشون و همه از هم خوششون اومد، و قرار بود راجب زمان خواستگاری ناریخ بدن که شرایط مالی و خانوادگیشون بهم ریخت و فعلا خبری نشد ازشون، و همچنان درگیرن، و این پسر هم شرایط روحیش بهم ریخته و درگیر شده و قضیه ما هم فعلا رو هوا و زمین مونده، حتی به خاطر شرایطش 1 ماه در ارتباط نبودیم، من الان واقعا موندم چی کار کنم! آیا این آقا همسر الهی من هست؟ بارها معجزه خدا رو در رابطمون دیدم ولی اينبار چه کنم؟؟ شب و روزم شده دعا که خدا کمکمون کنه، لطفا راهنماییم کنین

      به فرشته ازدواج و خوشبختس هم میتونی نامه بدی و مواردی که عنوان کردی رو مطرح کنی تا بتونین با هم براشون راه حل پیدا کنید

    اینم بگم از خدا خواستم تکلیفم رو تا تا آخر امسال معلوم کن، جعبه جادویی درست کردم، تو گوشيم تابلو تجسم درست کردم، و حرفامو واسه خدا مینویسم، کتاب ۴ اثر میخونم تا مثبت اندیشیم بیشتر شه! با تمام این داستانایی که پیش اومده و اواخر روم فشار آورده و حتی 1 ماه باهاش در ارتباط نیستم، بر خلاف همیشه آرامش عجیبی دارم انگار همه کارامون داره درست ميشه، ایمان دارم به وفاداری طرف مقابلمم حتی در نبود من، ميدونم زنگ بزنم دوباره ارتباطمون مثل سابق ميشه، مثل هميشه. ولی این بار ادامه این ارتباط رو گذاشتم به عهده خودش، آیا این کارم درسته؟

      سلام عزیزم
      گاهی این اتفاقات پیش میاد و ما باید صبور باشیم
      مثبت اندیشی میتونه خیلی کمک کننده باشه و همچنین استفاده از جملات تاکیدی مثبت برای برطرف شدن اوضاع و شرایط فعلی
      به نظرم بهتره پیشقدم باشی اگر فکر میکنی موثر هست با توجه به شزایط روحی که میگی داره بهتره در کنارش باشی

    سلام عزیزم من یه سال پیش از خدا همسر طرح الهیمو خواستم جعبه آرزوهایم رو هم درست کردم بعد 3ماه یکی تو زندگیم اومد که خیلی از خصوصیاتی که من میخواستم داشت و در این چند ماه خیلی نشانه دیدم دلم خیلی روشن بود ولی اصلا خبری از خواستگاری نشد میشه لطفا راهنمایی کنید

    ببخشیدباید بگم که فقط دو ماه باهم در ارتباط بودیم ولی بعداز اون مدت توی این 7 ماه هر بار از خدا نشونه خواستم خیلی نشونه های واضح دیدم ولی ازش خبری نشد موندم چرا ؟؟

      چراشو باید در خودت جستجو کنی
      در حال حاضر میتونی به فرشته ی ازدواج و خوشبختی و یا فرشته ی عشق اون شخص نامه بنویسی

    سلام مرضیه جون من الان چندماهه که خواننده سایت شمام و …………………………….

      سلام المیرا جان
      خیلی خوشحالم که این موقعیت عالی برات پیش اومده
      عزیزم نظرم اینه که خیلی راحت اجازه بدین تشریف بیارن و با هم صحبت کنید
      پدرها همیشه روی خواستگار دخترشون اینجوری میشن و خیلی هم طبیعی هست و تو میتونی با نامه نوشتن به فرشته ی نگهبان پدرت راضیش کنی که این ملاقات و خواستگاری سر بگیره
      به حرف دیگران توجه نکن در این باره و تو تنها تصمیم گیرنده نهایی هستی
      میتونی درخواست طرح الهی کنی و متوجه بشی جزیی از طرح الهی زندگیت هست یا نیست

    مرسی عزیزم واقعا ممنون از لطفتون ایشالله زندگینون سرشار از شادی باشه.

    مرضیه جون میشه دقیقا بگی چطور باید طرح الهیم رو خواستار بشم؟ جمله تاکیدی داره؟ صفحه ی طرح الهی سایت شما رو خوندم ولی می خوام بدونم برای خودم چطور باید بگمش و همین طور در مورد این انرژی منفی پدر و خانواده ام همین نامه نوشتن به فرشته های نگهبانشون کافیه؟ یا باید اقدام دیگه ای هم بکنم؟

      بله عزیزم دو نمونه جمله ی تاکیدی تو سایت داریم که میتونی از اونها استفاده کنی ( جملات تاکیدی برای طرح الهی )
      میتونی نامه بنویسی و هم تجسم خلاق داشته باشی که همه چیز به همون طریقی پیش میره که تو دوست داری

        ممنون مرضیه جان همین کار رو می کنم……………….

        خواهش عزیزم
        برای کنترل احساسات منفی (اینجا)مطالعه کن
        و ترس و نگرانیو اضطراب رو ازخودت دورکن .. ترس ونگرانی که در اینجور مواقع سراغت میاد باعث میشه جذب کنی دقیقا همون اتفاقی بیفته که تو دلت نمیخواد بیفته
        مثبت اندیش باش تا اتفاقات خوب جذب کنی

    سلام. من اسم طرف مقابل رو نمیدونم فقط ویژگی اش و شغلش رو میدونم میخام جراح باشه ولی دقیقا رشته جراحی اش برام مهم نیست .

      عزیزم متوجه منظورت نمیشم
      کائنات به افکار پاسخ میدن پس هر آنچه که دوست دارین رو به کائنات ارسال کنید

    سلام مرضیه جون
    عزیزم من یه مشکل ذهنی دارم که نمیدونم باید چیکار کنم میشه شما منو راهنمایی کتید
    اینکه در مورد ازدواج همه کار کردم ولی یه چیزی که هست همش میگم اگه خدا صلا ندونه چی؟اگه خدا نخواد من ازدواج کنم چی؟اگه خدا ازدواج کردنو صلاحم ندونه چی؟یا اگه خدا منو هنوز اماده ندونه یا همسر الهیم اماده نباشه و ….یعنی در کل با اراده خدا من مشکل دارم البته میدونم حرفم درست نیست ولی دچار وسواس شدم همش از جانب خدا حرف میزنم که تو الان اماده نیستی الان صلاحت نیست و….
    بعد تو دلم میگم پس همه کارای من بیهودس تا وقتی خدا نخواد اتفاقی نمیوفته پس خدا باید بخواد شایدم اصلا نخواد
    بعد کلی این فکرا ناراحتم میکنه ولی نمیدونم چطوری خودمو نجات بدم از شرشون

      سلام عزیزم
      خداوند هر بنده ایی رو جفت آفریده و بنابراین هیچ کس تنها به این دنیا نیامده مگر با جفت الهیش
      این افکار که ذهنت رو به خودش مشغول کرده رو باید رها سازی کنید و بجاش از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنی
      روزانه تکرار کنی و اجازه ندی افکار منفی به سمتت بیان
      هر خواسته ی ما زمانی الهی که مشخص نیست چه زمان طول میکشه
      پس برای اینکه خودت هم کمکی کرده باشی لیستی از همسر دلخواهت رو تهیه کن و روزانه مرورش کن و تجسم خلاق داشته باش که اون شخص در کنارت هست و هر چیزی که در اینباره دوست داری اتفاق بیفته
      مطمئن باش خیلی زود تغییرات رو مشاهده میکنی

        مرسی عزیزم چشم حتما جملات تاکیدی رو بکار میبرم
        لیست تهیه کردم خیلی وقته از وقتی لیست نوشتم مرضیه جون خواستگارایی ک بهم معرفی میشن خیلی شبیه لیستم هستن فقط نمیدونم چرا از نظر چهره و ظاهر شبیه چیزی ک من میخوام نیستن
        وگرنه از همه جهات شبیهه حتی در مورد ظاهرم نوشتم ولی نمیدونم چرا شبیه نیستن😊
        عزیزم من تو این مورد ظاهر چیکار باید کنم چون با اینکه شرایطشون خوبه ولی هیچ جوره ب دلم نمیشینن

        عزیزم گاهی لازمه لیستمون رو بررسی کنیم و تغییراتی درش ایجاد کنیم
        هیچ کس بی عیب نیست و ممکنه همه چیزش اوکی باشه و یک موردش شبیه اون چیزی نباشه که ما میخوایم
        با خودت فکر کن شاید بتونی تغییراتی رو ایجاد کنی
        من خودم لیستی که نوشتم هفتاد درصد اوکی بود و با اون سی درصد تونستم کنار بیام و خوشبختی رو لمس کنم

        درسته عزیزم اتفاقا همه چیزایی که نوشتم مثلا شصت درصد شبیه باشن اوکی هستم مثلا تحصیلات و کار و … تقریبا شبیه اون چیزیه که میخوام
        ولی ظاهر اصلا شبیه اون چیزی که میخوام نیست
        حتی شبیه چیزی که تصور میکنم تو ذهنمم نیست
        به دلم نمیشینن
        بعد عزیزم من هر کسی که بهم معرفی میشه واقعا میرم میبینمو اشنا میشم ولی ته دلم یه حسی میگه اینم نیست
        این اونی که میخوام نیست نمیدونم چقدر به این حس میشه اعتماد کرد؟

        به احساس خودت ایمان داشته باش
        شاید هنوز زمان الهی فرا نرسیده که باهاش روبرو بشی
        یه بررسی کلی دیگه رو لیستت داشته باش و بعد رها سازی رو انجام بده
        ان شالله خیلی زود همون شخص دلخواه وارد زندگیت میشه

        مرسی عزیزم حتما همین کارو میکنم
        من آدمی بودم که یه زمانی به هیچ نشونه ای دقت نمیکردم ولی با یه تغییراتی که تو زندکیم بوجود اومد مطمئن شدم که واقعا رازو قانون جذب و فرشتگان وجود دارن عقل ما محدوده و ذات خدا نامحدود
        ممنون از سایتتون
        وقتی شما میگی به حسم ایمان داشته باشم دیگه مطمئنم که باید داشته باشم😙😙

        خواهش عزیزم موفق باشی

    سلام من چند روز پیش نوشتن نامه رو شروع کردم
    …………………………………..

      درخواست نشونه کنید و یک بار دیگه طرح الهیت رو درخواست کن
      ممکنه این آدم طرح الهی باشه و با ارتباط بعدی این نفرت برطرف شه
      و ممکنه نباشه و دیگه خبری ازش نشه

    با سلام و تشکر از سایت خونتون
    نمیدونم از کجا بگم فقط دلم میخواد با یکی حرف بزنم،حالم بدجور گرفته، کمک میخوام که از خودم از فکرام آزاد شم.
    ……………………………

      سلام سارا جان
      بخاطر متن طولانی ادیت کردم چون بیشتر صحبت هات هم خصوصی بود
      میدونم سختی ها زیاد بوده و یه جورایی بالاخره آدم کم میاره
      حالا که دست بکار شدی تا شرایط رو تغییر بدی یعنی یک قدم جلو اومدی و همیشه بدون خدا پشتیبان تو هست و هیچ وقت تنهات نمیذاره
      اولین قدم میتونی یه کار خوب پیدا کنی که خیلی از مسائل رو حل میکنه .. با مدرک تحصیلی که داری میتونی خیلی راحت کار مورد علاقه ات رو جذب کنی
      مطالب بخش کار و درآمد مناسب رو حتما مطالعه کن
      برای مورد ازدواج هم قبل از هر چیز اون پسر و خانواده ش رو کاملا از ته قلبت ببخش و رهاشون کن تا موقعیت های جدید سمتت بیان
      بعد از اینکار میتونی لیستی تهیه کنی از مشخصات همسری که دوست داری .. اون لیست رو روزانه مرور کن و تجسم کن در کنارت هست خیلی زود شخصی با همون خصوصیات سر راهت قرار میگیره
      فعلا همین دو مورد رو انجام بده .. سوالی بود بپرس تا به مراحل بعدی هم برسیم
      ناامیدی و ترس و نگرانی رو از خودت دور کن و مثبت اندیش باش

    اینم بگم ………………..

      خدا رحمت کنه پدرت رو و روحشون شاد باشه
      در این مورد هم میتونی به فرشته ی عشق و یا فرشته ی نگهبان خواهرت نامه بدیو درخواستت رو مطرح کنی .. اینکه بدون گفتن به شما خواستگاری رو رد نکنه و در کل هر چیزی که لازمه بهش گفته بشه و نمیتونی مستقیما بهش بگی رو بنویس

      من مطمئنم موفق میشی چون خودت میخوای که تغییرات رو در زندگیت ایجاد کنی

        سلام عزیزم
        ممنون از اینکه پست بلند بالای منو خوندید و جواب دادید
        خیلی خیلی ممنونم راستش وقتی جواب شما رو خوندم حس خوبی پیدا کردم
        شاید شما و سایت خوبتون نشونه ای باشید از طرف خدا برای کمک به من
        بازم ممنون امیدوارم تنهام ندارید
        پاینده باشید

        سلام عزیزم
        خواهش میکنم
        در کنارتون هستیم ان شالله که خیلی زود تغییرات اساسی رو توی زندگیت مشاهده میکنی
        فقط مثبت اندیشی فراموش نشه و ایمان به اینکه کاری که داری انجام میدی سرانجام به موفقیت میرسه

    سلام
    مرضیه جون…………………

      سلام عزیزم
      گاهی ممکنه همه چیز بهم بریزه و بعد در مدت کوتاهی همه چیز درست بشه
      نگرانی از این بابت نداشت
      ولی برای اینکه ذهنت ارومتر بشه میتونی یک بار دیگه طرح الهی زندگیت رو بدون هیچ گونه حساسیتی طلب کنی

    مرضیه جون حتی به درخواست دوباره طرح الهیم نکشید…….

      عزیزم بابت این اتفاق متاسفم که اینجوری ذهن و روح و روانت رو بهم ریخته
      دقیقا نمیدونم چکارهایی انجام دادی و چی شد که یهو اینجوری شد
      تا اونجا که یادمه گفتی پدرت کمی مخالفت میکنه و گفتم حساسیت رو کنار بذاری واجازه بدی بیان خواستگاری
      این اتفاق افتاد ؟ یا قبل اون اینجوری شد

    سلام من 8 سال از عمرم رو …………………….

      سلام عزیزم
      کامنتت موارد خصوصی داشت اینه که حذف کردم ..
      در این باره میتونم بگم خودت جذبش کردی .. البته نه اینکه ناامیدت کنم عزیزم . چون ذهنیتت هنوز نسبت به اون شخص قبلی باز بوده و در باره ش فکر میکردی و باعث شدی شخصی مثل همون رو مجدد جذب کنی . در کامنت دوم گفتی وقتی اون ابراز علاقه کرد به یاد اولی افتادی و حتی اسمش رو هم اشتباه میکردی .. این یعنی هنور اون شخص از ذهن و ناخواداگاهت پاک نشده و یه گوشه پنهان بوده .
      در نهایت میتونی مطالب بخش رها کردن گذشته و بخشش دیگران رو مطالعه کنی و قبل از هر اقدامی این دو نفر رو که مشابه هم هستن کلا از ذهنت ، روح و روانت فراموش کنی
      فکر نکردن به اونها نمیتونه کمکی بهت بکنه چون مجدد باعث میشی یکی دیگه با این مشخصات جذب شه .. این دوتا رو کاملا با تمام خوبی ها و بدی هاشون ببخش و رها کن
      و سپس با نوشتن لیست دلخواهت در مورد همسر آینده ات شروع کن تا بتونی شخصی که واقعا میخوایی رو جذب کنی
      ناامیدی ترس دلهره نگرانی و …… مانع از جذب دلخواه میشه و باعث میشه چیزی رو جذب کنی که اصلا بهش علاقه ایی نداری
      مطالبی که گفتم مطالعه کن (دسته بندی سمت چپ سایت ) سوالی بود مطرح کن
      موفق باشی

    می دونید می تونم این جور هم به قضیه نگاه کنم……………….

      میتونسته یک هشدار باشه که شما ازش رد شدی
      اما اشکالی نداره باز هم میتونی این شانس رو داشته باشی که در جهت درست قدم برداری

    سلام مرضیه جان …………………..

      سلام عزیزم
      متاسفم بابت این اتفاقات . این آقا کلا با خودشم روراست نبوده
      درک میکنم الان چه حالی هستی ولی پیشنهاد میکنم این موضوع رو رها کنی و دیگه بهش فکر نکنی .. این شخص رو ببخش و کاملا رهاش کن . خودت هم آرامش بیشتری پیدا میکنی
      مطلبی که خودم طی این سالها بهش رسیدم اینه گاهی ممکنه از این دست اتفاقات بیفته . خودمم در همین مورد تو داشتم از جذب فاصله میگرفتم ولی باز به خودم یه فرصت دادم و دوباره از نو شروع کردم و خداروشکر هم موفق شدم و همین دلیل اون اتفاقی که افتاد رو متوجه شدم
      بهمین خاطر بهت پیشنهاد میکنم بجای نگرانی از آینده یه فرصت دیگه به خودت و جذب بده

    ممنون مرضیه جون حضورت شکر خدا بهم قوت قلب میده………………….

      سلام عزیزم
      کاملا درک میکنم روحیه ایی که الان داری رو . خودم ازش عبور کردم
      المیرا جون این ترس درونی رو باید رها کنی . چون همین ترس باعث میشه ناخوداگاه اون چیزی رو جذب کنی که خودتم ازش واهمه داری و متاسفانه افکار منفی خیلی زود جذب میشن
      پیشنهادم عمل کردن به کتاب نیمه تاریک وجود هست و مطالب بخش اعتماد به نفس و خودشناسی و همچنین مطالب بخش غلبه بر ترس
      اول باید خودت و درونت رو بشناسی و هر چی باعث جذب موفق میشه رو پاکسازی کنی و سپس اقدامات دیگه رو انجام بدی
      مطمئنم موفق میشی عزیزم

    سلام وقتتون بخیر. من چند سوال درباره ی جفت الهی داشتم.
    1. اگر جفت الهی ما مرده باشه و یا با کسی دیگر ازدواج کرده باشه. ما باید چیکار کنیم و چه کسی برای ما مناسب است؟
    2. اگر جفت الهی ما امادگی عشق را نداشته باشد. انوقت تکلیف چیست ؟ چون گاهی اگر زمان مناسب نباشد این چنین میشود برای همینه که ما در دعاهامون حتما باید به زمان الهی ایمان داشته باشیم. چون اگر جفت الهی ما امادگی عشق را نداشته باشد هیچ وقت دیگر هم نمیتواند داشته باشد چون انسانها خیلی کم پیش میاد تغییر کنند.
    3. جفت الهی ما در تقدیرمان هست. پس این همه ادم مگر میشود به جفت الهیشان برنخورده باشند. اونوقت باید دنیا رو عاشق و معشوق برداره. در حالیکه عکس ان در جریان است. چرا؟؟؟؟؟؟
    سپاسگزارم

      سلام عزیزم، همسر الهی ما کسی هستش که اگر به خداوند اعتماد داشته باشیم که اونو در مسیر زندگی ما قرار بده، در کنار اون زندگی خوبی داریم، پس مرده و … معنا نداره، سایر مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن.

    سلام تينا ……………………..

      سلام تینا جون
      نظری نمیتونم بدم که ایا شناخته یا نه .. چون چیزایی که گفتی معمولا توی همه پسرها یکی هست و زیاد نمیشه اطمینان کرد به این کارهاشون که فقط خپاص خودشون هست
      بهر ترتیب میتونی طرح الهی زندگیت رو در مورد اون شخص طلب کنی
      طرح الهی زندگیت باشه سر راهت قرار میگره و ارتباط بهتر و گرمتری رو باهم دارین و اگر نباشه که کلا هیچ اتفاق خاصی نمیفته
      بعد از روشن شدن طرح الهی میتونی به فرشته ی عشقش نامه بدی
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن کامل توضیح داده شده

    سلام مرضيه جون واسه استفاده از طرح الهي مطالبشرو از كجا پيدا كنم
    اخه اينجا كه فقط يه داستان كوتاه گفتن
    روش استفاده طرح الهي و جذبش از كجا ميشه دقيق پيدا كرد؟؟؟؟؟

    سلام
    مرضيه جون ميشه بهم يه راه كار بگي كه بتونم اوني كه عاشقم و ازش دورم
    ديوانه وار عاشقم بشه كه بياد پيشم و بهم وفادار بمونه
    جوري كه هيچ دختري جز من و نخواد

      اول طرح الهی زندگیت رو طلب کن در موردش
      اگر جزیی از طرح الهی زندگیت باشه به سمتت میاد و روابطتون گرمتر و صمیمی تر میشه و هیچ کس دیگه ایی تو قلبش نمیاد
      بعد میتونی به فرشته ی عشقش نامه بدی و هر چی لازمه رو به فرشته ش بگی

    سلام مرضیه جون..خوبی عزیزم؟ دارم از نو شروع می کنم..می خوام با خوشحالی یه فرصت دیگه به خودم و جذب بدم…دارم به شدت با افکار منفیم مبارزه می کنم…اعتماد به نفسم رو بالا بردم و از این نظر مشکلی ندارم…سایه ی ذهنیم رو هم پیدا کردم و سعی کردم بر طرفش کنم…حتی می خوام به فرشته ی عشق همکارم نامه بنویسم اگه شد مصمم تر از قبل اقدام کنه اگه هم نه از خدا و کائنات می خوام یکی بهتر از اون رو سر راهم قرار بده انشالله… ممنون که هستی

      سلام عزیزم خوشحالم که این راه رو در پیش گرفتی
      ان شالله که موفق میشی در این راه
      موفق باشی عزیزم و خوش خبر برگردی تو سایت

    سلام.
    ممنون از مطالب خوبتون. درباره ازدواج با فردی مشخص طرح الهی ازدوج رو باید چند بار در روز بنویسم؟ و کی برای نوشتن نامه به فرشته ازدواج اقدام کنم؟
    با سپاس فراوان

    سلام..سوالی برام پیش اومده اگر خدا واسه ما طرح الهیه ازدواجمون رو فرستاد و ما اون فرد رو حالا با یه روش اشتباه بدون فکر و بکارگیری عقل رد کردیم ایا بعد از بهم خوردن اوضاع ک دلیلش بی فکریه خودمون بوده ما دیگه باید تا اخر عمر چوب اون اشتباه رو بخوریم؟ تکلیفه ما این وسط چیه.؟ برای مثال منی ک سی و اندی سال سن دارم و تازه الان فهمیدم طرح الهی چیه و عقلم بکار افتاده و فهمیدم نسبت ب طرح الهیم بی اعتنایی و بد کردم چکار میتونم بکنم؟ تکلیفه زندگیه من چی میشه؟
    سپاس از شما

      سلام
      گذشته رو رها کنید با تمامی اتفاقاتی که افتاده و از امروز شروع کنید .. طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید
      اگر طرح الهی زندگیتون در گذشته به سراغتون اومده و اعتنایی نکردین مجدد برمیگرده توزندگیتون و اگر نیومده بعد از طلب کردن میاد توزندگیتون

    سلام، من كمتر از دو سال پيش به طور كاملا اتفاقي با اقايى اشنا شدم با اينكه قبلش با كسي دوست نبودم دوستي با ايشونو شروع كردم چند ماه اول علاقه اي نداشتم بعدش اما هفت هشت ماه يك رابطه و عشق عالي و رويايي و دو طرفه رو تجربه كردم، هنوز يادم ميفته مثل خواب و رويا بود، تو همه موارد هم تفاهم داشتيم،
    تو خونه ما هميشه تنش هست، پدر و مادرم هردو بد اخلاق و منفي هستند من هم پيش اونها بزرگ شدم و مثل اونا شدم، كم كم ترس از دست دادن در من رخنه م
    كرد و همه اش شاكي بودم : چرا زنگ نزدئ چرا نيومدي، چرا برام فلان چيزو نخريدي، اين كارو كن اون كارو نكن، اگر الان نياي خاستگاري با همين خاستگار ازدواج ميكنم،
    اون هميشه ميگفت يه كم مثبت باش هميشه غر نزن شاكي نباش، انقدر دعوا الكي راه ننداز، چند بار قهر كرديم باز اشتي كرديم،
    اخرين بار يه دعاي بزرگ كرديم و بعدش هركاري كردم ديگه جوابمو نداد، هرچي گفتم پشيمونم گوش نكرد، الان سه ماه گذشته هنوز حاضر نيست يه كلمه حرفامو بشنوه،
    هر شب تا صبح گريه ميكردم و به شرايطي كه قدرشو ندونستم حسرت ميخوردم افسرده شدم دكتر داروي ضد افسردگي داده بود، تا اينكه روز اول اتفاقي سايتاي قانون جذب رو ديدم، بعدش كتاب راز و قدرت و از دولت عشق و … خوندم حالمو بهتر كرد اميدوار شدم، داروهارو كنار گذاشتم ديگه گريه نميكنم،
    الان هر روز تصور ميكنم امين برگشته و باهم هستيم، رفتم حلقه ازدواجمونو انتخاب كردم ، تو تقويمم روزي كه دوستيمون جشن ميگيريم علامت زدم، لباس رنگ هاي مورد علاقه اشو خريدم، شبا به فرشته اش نامه مينويسم و ازش ميخوام عشق و اشتي رو بين من و امين ايجاد كنه..
    الان راه درستي ميرم؟ بايد ديگه چيكار كنم؟ برام دعا كنيد برگرده، كاش زودتر اشنا ميشدم با قانون جذب و كارم به اينجا نميكشيد الان عروسيمون بود و غرق در شادي بودم،،، ميگم شايد قسمت بوده اينجوري شه قدر رابطه مونو بيشتر بدونيم بعد اشتي، كلي انرژئ ميدم اما رفتار سرد و تندشو ميبينم نا اميد ميشم از همه جا، بلاكم كرده حتي نميخواد منو ببينه يا خبري داشته باشه ازم، چيكار كنم،،،،،؟!! 😔😔😔😔

      سلام
      میتونی طرح الهی زندگیت رو در مورد این شخص طلب کنی
      طرح زندگیت باشه برمیگرده به زندگیت و ورابطتون گرمتر از قبل میشه
      بعد میتونی به فرشته ازدواج و عشق نامه بدی

    با سلام و خسته نباشید ………………

      سلام دوست عزیز
      میتونید همین الان طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید در مورد همسرتون
      طرح الهی زندگی هم باشین روابطتون روز به روز بهتر میشه و اگه نباشه از زندگیتون خارج میشه
      اینکه چه چیزی رو از دست خواهیم داد دست ما نیست و اون دیگه برمیگرده به خداوند و کائنات
      ولی پیشنهادم به شما اینه که قبل از اینکه بفکر جدایی باشین نامه به فرشته ی عشق همسرتون بنویسین و هر چیزی که لازمه بهش گفته بشه رو تو نامه ذکر کنید .. محبت بیشتر عشق و علاقه و … میتونید مطالب زندگی بهتر و زندگی مشترک رو مطالعه کنید و از جملات تاکیدی موجود در این بخش ها استفاده کنید
      در روند بهبود روابطتون
      موفق باشید

    شرمنده سوال دیگه داشتم که یادم رفت بنویسم برا اینکه مشکلم حل بشه به کدوم فرشته میتونم نامه بنویسم؟بازم ممنونم از لطفتون

    با سلام و تشکر فراوان از سایت بسیار عالیتون……………….

      سلام
      میتونی طزح الهی زندگیت رو طلب کنی
      اگه مشخص بشه که طرح الهی زندگیت نیست شرایطش پیش میاد که بتونی زندگیت رو از نو شروع کنی
      میتونی مطالب بخش زندگی بهتر و زندگی مشترک رو هم مطالعه کنی

    سلام مرضیه جون یه سوال دارم من فهمیدم مانع ذهنیم واسه ازدواج چیه میشه راهنماییم کنید
    اینکه من 28 سالمه ولی هرموقع دعا میکنم انگار خدا میگه صبر کن از 25 سالگی من دارم دعا میکنم منتها تو ذهنم همش این مساله میاد که شاید هنوز به صلاحم نیست که ازدواج کنم یا خدا صلاح نمیدونه یا من اماده نیستم یا شوهرم اماده نیست یا … و حتی بخاطر این فکرا کلی در جهت ازدواج قدم برداشتمو مدام خودمو اماده کردم
    از نظر اجتماعی بودن خونه داری مهارتای ازدواج و …. از خیلی دخترای اطرافم بیشتر نسبت به ازدواج میدونم حتی خانمای سن بالا واسه خواستگارای دخترشون از من کمک میگیرن تو محیط کارم
    ممنون راهنماییم کنید خیلی دوست دارم زودتر ازدواج کنم

      سلام عزیزم
      میتونی از جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی استفاده کنی
      مشخصات همسر دلخواهت رو لیست کنی و از تجسم خلاق استفاده کنی
      گاهی ممکنه ندای درونی خودمون رو به اشتباه تعبیر کنیم و بهمین دلیل عقب بمونیم

    سلام مرضیه خانوم. من حدودا سه ماه پیش بهتون پیام دادم. ببخشید شاید ناراحت بشین ولی من فکر میکنم که اینا همش توهمه.چون من جوابی نگرفتم. از وقتی یادم میاد همیشه دیر فهمیدم تو زندگیم چکارکنم… تو سی سالگی یادم افتاده چکارا باید میکردم و نکردم چه موقعیت هایی رو از دست دادم به خاطر اینکه اعتماد به نفس نداشتم. و الان تو این سن از نظر تحصیلات٫ شغل٫ ازدواج …. هیچی… از خدا خاستم بهم نداد. شایدم من لیاقت ندارم… دیگه مهم نیس. میخام زندگی عادی داشته باشم. دیگه هم نمیخام به ازدواج و این که چزا خواستکار ندارم فک کنم.خدا خاست بده نمیخواد هم باشه ولی من ازش طلبکار میمونم همیشه گفته بخوانید تا اجابت کنم شمارا… پس کجاست چرا اجابت نمیکنی خدا…

      سلام عزیزم، مثبت اندیشی یه روش جانبی هستش، آیا ما تضمین کردیم همه به خواسته هاشون می رسن؟ اگر اینطور بود که اراده خدا این وسط چی می شه.
      ما می تونیم با مثبت اندیشی موارد خوب رو به سمت خودمون جذب کنیم و از خداوند درخواست طرح الهی زندگیمون رو داشته باشیم.
      اگر چیزی در زندگیمون خلاف خواسته ما هستش، بازتاب افکار منفی خودمون، باید درون خودمون شروع کنیم.

    خانم رضوی عزیز سلام ، سایتتون بسیار مفید و جالبه ، از مطالبتون خیلی چیزا یاد گرفتم ، اما الان که میخوام عمل کنم کاملا گیج شدم ، شما در جایی به شخصی گفتید اگر کسی رو دوست داره باید ببینه اون شخص در طرح الهی هست یا نه ، من واقعععا نمیفهمم این طرح الهی رو چطور باید طلب کنم و کجا باید ببینم؟ توروخدا بگید دقیقا باید چیکار کنم و چی بگم و کجا منتظر جواب باشم

      سلام
      شما وقتی طزح الهی رو طلب میکنید بعنی میسپارین به کائنات که بهترین و ایده آل ترین رو به شما بدن
      زمان الهی خواسته تون برسه اون شخص وارد زندگیتون میشه
      شما میتونی مثبت اندیش باشی و ذهنیتت نسبت به این موضوع و کاری که میکنی رو مثبت نگه داری .. همه چیز به وقتش براتون نمایان میشه

    سلام خوبید؟ ببخشید تازگی ها کسی به خواستگاریم اومده که متوجه شدم اونم دقیقا مثل خواستگار چند سال قبلمه…هر دوشون قدرت تصمیم گیری و ریسک پذیری نداشتن؟ چرا من این دو نفر رو جذب کردم؟ یعنی منم قدرت تصمیم گیری ندارم یا نه علت دیگه ای داره؟ گیج شدم

      سلام عزیزم، وقتی اتفاقهای مشابهی در زندگی برامون پیش میاد، نشون دهنده این هستش که افکاری در پس زمینه ضمیر ناخودآکاهمون داریم که منجر به جذب افراد و موقعیت های مشابه می شه. باید ببینی چه افکاری در این مورد داری که این اتفاق ها میوفته.

    سلام و وقتتون بخیر. اگر دو نفر مطمئنا طرح الهی هم باشند ولی خانواده طرف مخالف باشه ایا این دو به هم می رسند؟ چه جوری میشه خانواده رو راضی کرد؟ ایا وقتی تو طرح الهیمون باشه با همه ی مشکلات به هم میرسند؟
    ممنون از سایت مفیدتون

      سلام عزیزم، طرح الهی یعنی همه شرایط به خوبی پیش بره و زندگی خوبی در پیش باشه، مطمئن باش اگر چیزی طرح الهی ما باشه خداوند خودش بهتر از هر کسی می دونه چطوری برامون شرایط رو محیا کنه، مشکل ما اینه که به خداوند اعتماد نداریم.

    سلام مرضیه جون ………………

      سلام عزیزم
      بله عزیزم یادم هست
      نمیدونم چه اتفاقی افتاده که خراب شده روابط
      اگه مختصری برام بنویسی ممکنه راحتتر بتونم راهنماییت کنم

      شاید لازم باشه روی روابط کار کنی البته بیشتر اون شخص .. چون خودش میاد و خودش خراب میکنه .. ممکنه مشکل از ارتباط ایشون باشه

    می دونی چیه مرضیه جون …………………

      به نظرم دچار وسواس فکریه . نمیدونه چی رو کجا بگه و چه کاری رو کجا انجام بده و نتیجه ش میشه همین اتفاقات الان
      رفتن و امدن زیادی آدما تو زندگیمون نتیجه ی درستی برامون نداره
      پیشنهادم اینه که مدتی این موضوع رو رها سازی کنی و دیگه پیگیرش نباشی
      و مجدد همون لیست رو تکرار کن . یه بررسی کلی هم انجام بده شاید موردی توی معیارات هست که باعث جذب این شخصیت میشه . حتی اگه هیچ تغییری هم نداره مجدد تکرارش کن
      و اینکه خودت هم سعی کن با خودت یکدل باشی
      ما همیشه چیزی رو جذب میکنیم که زیاد بهش فکر میکنیم
      و این ممکنه هم منفی باشه و هم مثبت

    سلام❤❤خداقوت
    انشاالله که حالتون خوب باشه دوستان خوبممم.یکی از دوستام چندسال پیش خیلی خواستگار داشت.یعنی خواستگارهای عاشق.والان که سراغش رفتم خیلی ناراحته و داره وقتش رو الکی میکذرونه.بین این پسرا خیلی پسرای خوبی بودن که میخواستندش.ولی اون قدر ندونست وحالا پشیمونه.خیلی دلم میخواد واسه ش کاری کنم که بتونه گذشته رو جبران کنه وبا پسری که حالا فهمیده چقدر خوب بوده توی خواستگاراش ازدواج کنه…چون اون آقاهم مجرده.فقط نمیدونم چه طوری کمکش کنم؟؟؟افسرده شده وناامید.براش به فرشته عشقش نامه بنویسم؟یا براش طلب طرح الهی کنم باجملات تاکیدی؟کدوم بهتره به نظرتون؟؟؟
    مثل همیشه ممنونم ازتون که زحمت میکشید وکمک میکنید❤❤❤

      سلام عزیزم
      طرح الهی زندگیش رو طلب کن .. اون شخص جزیی از طرح الهیش باشه شرایطی پیش میاد که باهم در ارتباط باشن

    ممنونم ازتون😍😍
    وممنونم که باصبوری تمام،پاسخ میدید

    مرضیه جون می دونی چیه…………………….

      سلام عزیزم
      متاسفانه افکار منفی و ترست باعث جذب همون چیزی شده که ازش هراس داشتی .. مهم نیست چقدر بهش فکر کردی همینکه از ذهنت هم بگذره متاسفانه همه چی رو خراب میکنه
      باید با این موضوع کنار بیایی و ترست رو از بین ببری .. مثل قدیمی از هرچی بترسی سرت میاد همینه
      قوی باش و با ترس هات روبرو شو و برای همیشه رهاشون کن . وقتی روی این موضوع کار کردی و برطرفش کردی امکان داره با افکار مثبتی که جایگزین افکار فعلی کردی همه چی برگرده به حال سابق و همین چیزی که الان از دست دادی رو مجدد بدست بیاری و یا بهتر از این رو

    سلام مرضیه جون😙
    عزیزم من با تموم چیزاییکه از تو سایت شما و از کتابای دیگه برداشت کردمو بکار گرفتم خواستگارای زیادی دارم منتها هیچکدوم اونی نیست که من میخوام میشه کمکم کنید که چطور میتونم شوهر خودمو جذب کنم؟
    ممنونم ازت عزیزم

      سلام عزیزم
      لیست مشخصات همسر دلخواهت رو نوشتی ؟
      اگه ننوشتی بنویس و اگر نوشتی و باز هم فرد دلخواهت نمیاد بررسی کن شاید لازمه مواردی رو تغییر بدی

        بله لیستو نوشتم و هرچندروز یبارم دوباره از اول مینویسم که واقعی تر بشه و حتی مشخصات خودمم نوشتم و لیستم و انتظاراتم از همسر ایندم هم ترازه با مشخصات خودم
        اینکه من تجسمم خیلی خوبه و هرکسی میاد انگار یه حسی میگه نه اون نیست
        و واسه همین اکثرا به دلم نمیشینن و حتی انگیزه دوباره صحبت کردن باهاشونو ندارم البته اینم بگم حسم کلا قویه
        میگم زودتر بره تا بعدی بیاد یا اونی که باید بیاد
        ی سوال دیگه
        اینکه درسته من انقد تجسمم قویه که انگار مثلا من با این ادم بودم یا عشقم بوده تو یه زمانی و همیشه بامنه
        اخه بعضی از دوستام میگن این خیال پردازیه و باعث میشه موقعیتاتو بخاطر توهمت از دست بدی
        الان این تجسمه یا توهم؟؟
        باتوجه به اینکه واقع گرا هست یعنی یه مرد دور از واقعیت نیست به نسبت خودم و من بیشتر مردایی رو جذب میکنم که از خودم خیلی پایین ترن

        قدرت تجسمت خوبه و به هیچ وجه توهم نیست
        تجسم یعنی تصویرپردازی از خواسته ایی که داریم
        و نکته ایی ک میمونه اینکه احساس میکنم نسیت به این موضوع حساس شدی و همین باعث جذب معکوس میشه
        مدتی در این زمینه که هر کسی میاد به ایم مورد توجه کنی که نه این ، اون که میخوام نیست .. فرصت حرف زدن بهشون بده
        ممکنه بخاطر حساس شدنت موردی باشه و تو با تکیه به این حس رد کنیو همین باعث میشه انتظار طولانی بشه

    سلام مرضیه و سحرجون…………….

      سلام عزیزم
      گاهی خواسته های ما در اطرافیانمون تجلی پیدا میکنن و این ممکنه نشونه ی این باشه که به زودی به این مورد دست پیدا میکنیم
      و یا اینکه اونقدر غرق این موضوع میشیم که از خواسته ی اصلی دور شدیم و ناخوداگاه چیز دیگری رو جذب میکنیم
      دو سه هفته تجسم و نامه و تکرار جملات تاکیدی و سپس رها سازی کن تا در وقت مناسب به خواسته ات برسی

    سایتتون عالیه
    وعالی تر اینکه ارتباط بر قرار می کنید و به سوالاتمون و حتی تشکرهامون جواب میدید
    این حس خوبی میده بهمون میده
    مرسی

    سلام سحر و مرضیه عزیز
    من برای مشخصات همسر ایده ال م مشخصات کلی رو میدونم که چه شخصیتی مد نظرم هست اما جزییات شو نه
    مثلا شغلش
    چندتا شغل هست که دوس دارم
    چطوزی عنوان کنم عزیزم؟؟

      سلام عزیزم
      کائنات به افکار ما پاسخ میدن . ذهنت رو متمرکز کن ببین چه چیزی رو کاملا و از ته دل میخوای همون رو در لیستت بنویس
      وقتی شما سردرگم باشی که کدوم رو انتخاب کنم همین فرکانس رو به کائنات میفرستی و نتیجه ش چیزی میشه که با خواسته ی شما زمین تا آسمان فرق داره

    سلام. سایت بسیار خوب و جامعی دارین و من خیلی چیزهای مفیدی رو یاد گرفتم و بکار گرفتم.
    راستیاتش من مدتی هست مداوم عددهای 11و44 و ترکیب عددهای یک و چهار را میبینم میدونم اینها نشانه هست ولی معنی این نشانه را نمیدانم و در قسمت نشانه ها هم مطالعه کردم ولی نگفته این دو عدد یک و چهار کنار هم چه معنی دارند

    سلام .ممنون از سايت بسيار خوبتون من30سالمه و مدت 1 سالي هست با آقاي دوست هستم و اون اصلا قصد ازدواج نداره ولي من خيلي دلم ميخواد ازدواج كنم احساس ميكنم وقتمودارم از دست ميدم از طرفي وابسته شدم بهش چندين بار خواستم جدا شم ولي بعدش احساس تنهاي و احساس اينكه هيچكس دوسم نداره و افسرده شدم از طرفي مشخصات همسر ايده آلم نوشتم ميخوام بدونم تا زماني كه اين فرد تو زندگيمه ميتونه مانع رسيدن من به همسر الهي و ايده آلم باشه ؟و اينكه الان بايد نامه نوشتن به فرشته عشق رو شروع كنم؟

      سلام عزیزم
      اگه مشخصات لیستت با ایشون همخونی نداره ، باید رهاش کنی .. چون تا زمانی که این شخص در زندگیت هست ، این پیام رو به کائنات ارسال میکنی که من همچین آدمی در کنارم هست و قاعدتا نتیجه درستی نمیگیری
      میتونی طرح الهیت زندگیت رو در مورد همین شخص هم طلب کنی ، جزیی از طرح الهیت باشه تو زندگیت میمونه و میتونی به فرشته ی ازدواج و خوشبختی نامه بنویسی و اگر نباشه از زندگیت خارج میشه بعد میتونی روی لیستت متمرکز بشی

    سلام ممنون از پاسخگويتون ، با ليستم همخوني داره من واقعا دوسش دارم خيلي كم كسي به دلم ميشينه ولي اون همه جوره منو جذب كرد ولي چون 4 سال از من كوچكتره از اولشم فقط رابطمون دوستي بود و بهم گفت تا زماني كه بخواي ازدواج كني باهميم برام جداي ازش واقعا سخته ولي نميخوام وقتمو براي ازدواج از دست بدم و بعدا حسرت بخورم ، طرح الهي بايد نوشت يا فقط تكرار كردن كافيه؟

      طرح الهی رو دو هفته تکرار کن و سپس رهاسازی کن
      جزیی از طرح الهی زندگیت باشه میمونه توی زندگیت و هیچ نیرویی نمیتونه مانع بشه

    یه سوال فنی من نمیتونم از کسی ک زندگیمه بگذرم یعنی اجازه اینکه بهش خیانت کنم رو به خودم نمیدم درسته مادرش شرایط سختی گذاشت ولی من پای شرایط هستم😉

    سلام . با تشکر از پاسخگویی هاتون. من چن وقت پیش از ته دلم از فرشته عشق کسیکه دوسش دارم خواستم که اگ اونم دوسم داره و طرح الهی هم هستیم امروز بهم پیام بده و با اینکه خیلی وقت بود سراغمو نمیگرفت اون روز و همون لحظه بهم پیام داد. میخواستم بدونم ایا این نشونه است؟

      سلام
      نشونه ها به احساسات شما در حین دریافت نشونه ها داره
      اگر دچار ابهام هستین دریافت نشونه ی واضحتر کنید

    واقعا شوکه شدم وقتی بعد درخواستم از فرشته عشق طرفم بهم پیام داد. باز دوباره بعد چن وقت صب از ته دلم از خدا خواستم که اگ ایشون طرح الهی من هستن امروز یه نشونه بهم بده و نمیدونم چطور حس کردم نشونه میبینم اونروز و دیگه رها کردم . عصر همون روز یه خانوم باهام تماس گرفت و راجب ایشون صحبت کرد. و من یاد خواسته صبحم افتادم. من وقتی موفقیت دوستان رو اینجا میبینم از ته دلم خوشحال میشم و دوس دارم و حس میکنم بزودی منم موففیتم رو اینجا به اشتراک میزارم . با تشکر از سایت خوبتون. و به امید بهترینها برای همه دوستان

    سلام مرضیه جون خوبی؟ ……………………

      سلام المیرا عزیزم
      خداروشکر که اتفاقات خوبی داره میفته و این نشون میده راه رو درست رفتی
      حیفه تا اینجا اومدی و تا ته ادامه ندی
      یکم زمان میبره ولی اخرش پیروزی با شماس
      شرایطی که میگی رو درک میکنم هر دختری کم و بیش باهاش سروکار داره
      پیشنهاد تجسم خلاق میکنم که هر اتفاقی دوست داری اتفاق بیفته رو تجسم کنی .. یکی از راه های میانبر حساسب میشه و وقتی تصویر واضحی از خواسته ات به ضمیر ناخوداگاهت میدی خیلی زود نتیجشو میگیری
      انجام بده ان شالله که خیره و خوش خبر میایی تو سایت

    سلام مرضیه عزیز ……………..

      سلام عزیزم
      طلب کردن طرح الهی اگه جزیی از طرحتون باشه ارتباطتون با ایشون گرمتر میشه وشرایط پیش میاد که موردی که گفتی عملی بشه
      پرو نشونه هایی که دیدی زیاد کامل نیست در این زمینه ..
      میتونی به فرشته ی عشق ش نامه بدی و هر درخواستی رو که داری توی نامه بنویسی .. هر چی لازمه در این موزد بهش بگی رو بنویس و از فرشته ش کمک بخواه که کمکش کنه تا بر این ترس غالب بشه

        بسیار ممنونم مرضیه جان بابت پاسخگوییتون

        خواهش میکنم موفق باشی

    سلام مرضیه جون
    من سوالم در مورد سلامتیه میخواستم ببینم از قانون جذب میتونم کمک بگیرم واسه موهام چون خیلیشو از دست دادم خیلی ناراحتم باید چیکار کتم؟

      سلام عزیزم
      بله میتونی . تجسم خلاق کن و روبروی اینه از موهات تعریف کن و بهشون عشق بورز
      ناراحتی از یک عضو بدت مانع از جذبی که میخوایم میشه بهش عشق بورز تا بتونی مجدد موهای زیبا داشته باشی
      جملات تاکیدی هم میتونی تکرار کنی

        عزیزم از چه جملات تاکیدی میتونم استفاده کنم؟

        دسته بندی سمت چپ سایت بخش جملات تاکیدی سلامتی رو مطالعه کن و از بین جمله ها یکیشو که به دلت میشینه انتخاب کن

    سلام من با كسي كه 1 سال و 2 ما باهاش بودم ولي اون قصد ازدواج نداشت مدام منو تحقير ميكرد و بد رفتاري و چون من وابستش بودم نميتونستم باهاش تموم كنم چون من ازش بزرگتر بودم همش آزارم ميداد الان طرح الهيمو خواسم و رابطمون تموم شده ولي خيلي داغونمو قلبم شكسته چون اون همه سعيشو ميكرد منو عذاب بده بايد به چه فرشته اي نامه بدم يا چيكار كنم دووباره زندگي جديدي شروع كنم

      سلام عزیزم
      اون شخص رو ببخش و رها کن ( میتونی به فرشته ی رهاییش نامه بدی تا از ذهنت خارج بشه )
      بعد میتونی با کمک فرشته ی نگهبانت زندگی جدیدی رو اغاز کنی پر انرژی و پر از جذبای عالی

    سلام..من خواستگاری دارم که بهش علاقه دارم و همونطور که تو بخش رهاسازی گفتم مخالفت مادرم باعث شده ازدواج نکنیم سوالم اینه من وقتی با قانون جذب اشنا شدم و تصمیم گرفتم برای ازدواجم با این اقا استفاده کنم نشونه های خوبی دریافت کردم ولی اون موقع نامه نوشتن ب فرشتگان رو نمیدونستم حتی پیدا کردن همین سایت و فهمیدن نامه نوشتن رو یه نشونه میدونم..تا اینکه الان چند روزی هست به فرشته رناشویی برای ازدواجم نامه مینویسم ولی نشونه جدیدی ندیدم حالا نمیدونم این اقا طرح الهی من هست یانه؟میخام بدونم نشونه های قبل از نامه نوشتن نشون دهنده اینه ک ایشون طرح الهی من هست؟

      عزیزم دیدن نشونه ها به حس و حال شما در اون لحظه بستگی داره که خودتون نشونه تلقیش کنید یا نه .. هر زمان دچار ابهام شدین درخواسته نشونه ی واضحتر کنید
      من نمیتونم بگم فلان چیز نشونه است و نیست

    سلام ميخواستم بپرسم اگه چند خواسته داشتم باشيم و همزمان بخواييم به همشون فكر كنيم و به فرشته ها نامه بديم جواب مطلوب ميگيريم يا بايد دونه دونه خواستهامون دنبال كينم؟

      سلام
      تمرکز و توانایی همزمان چند مورد رو داشته باشی مشکلی نیست ولی ترجیحا یک هدف رو دنبال کنید و وقتی رهاسازی کردین هدف بعدی
      اینجوری خودتون هم راحت میتونید به خواسته هاتون فکر کنید

    سلام .من چند ماهه با سایت شما اشنا شدم چندتا خواسته داشتم که تونستم با راهایی که اینجا یاد گرفتم بهش برسم.الان مهمترین چیزی که مد نظرم هست ازدواجه.نامه نوشتن.جملات تاکیدی.درخواست طرح الهی همه رو انجام دادم.شبا هم تو جذب گروهی شرکت میکنم ولی الان چندماه میشه نه نشونه دیدم نه هیچ نقطه امیدی.الان باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید شخص خاصی مد نظرم نیست ولی خب هیچ اتفاقی نمیافته.ممنون میشم پیامم رو نشون ندید

      سلام عزیزم
      شاید باید تعییری در خصوصیاتی که نوشتی بدی
      و اینکه بعد از مدتی رها سازی کن تا فرصت به کائنات داده باشی تا خواسته ات براورده بشه

    سلام عزیزم مرسی از کانال خوبتون

      سلام عزیزم، هر اتفاقی در زندگی ما بازتاب افکار درونی ما هستش، سراغ افکارت برو.
      نکته دوم، طرح الهی یعنی اعتماد کامل به خدا، نه اینکه به زور بخوایم کسی رو برای خودمون کنیم، حرفی که زدی کاملا نشون می ده که انتظار معجزه داری و اصلا به مطالبی که ما تو سایت قرار می دیم دقت نمی کنی.

      اعتماد و آرامش رمز موفقیت ما در زندگی هستش.

    سلام مرسییییییی بابت سایت عالی ک دارین من شش ماهه باسایت شما آشناشدم واز طریق راهنماییاتون تونستم پسری رو ک تو طرح الهیم بود رو جذب خودم کنم الانم داریم باهم نامزدمیکنیم فقط اینکه من فقط ۷ تا نامه ب فرشته عشق و فرشته های نگهبانش دادم،حالا ک ب خواستم رسیدم بازم باید نامه ها رو ادامه بدم تا ب پونزده تا برسه یا اینکه دیگه نامه ننویسم؟

      سلام عزیزم، امیدوارم بهترین ها برات پیش بیاد.
      نه عزیزم نیاز نیست نامه هارو ادامه بدی.

    ببخشید ک با وجود سحر جون و مرضیه جون من دارم اینا رو میگم ولی دوس دارم تجاربمو در اختیارتون بزارم،من قبل از هرچیزی از خدا خواستم تا یه پسر خوب،مومن و خانواده دار سر راهم بزاره بعد ک از این آقا پسر خوشم اومد از خدا خواستم ک اگه طرح الهی من باشه هر دوتامون عاشق هم بشیم و بعدشم ک شروع کردم ب نوشتن نامه ب فرشته عشقش ک بعد از دوتا نامه نوشتن متوجه علاقش شدم و وقتی نامه هام ب هفتا رسید اومد خواستگاریم اینم بگم ک من واقعا از ته دل و با انرژی زیاد تجسم میکردم روزی رو ک این آقا داره میاد خواستگاریم.ببخشید طولانی شد امیدوارم ک مفید واقع بشه.

    سلام خسته نباشید ببخشید من هفته پیش ازتون پرسیدم ولی جوابمو نداید سوالمم است بود که من چند وقت پیش همسر طرح الهیم از خدا خواستم خیلی هم نشونه دریافت کردم ولی ایشون یه ماه پیش ازدواج کردند لطف میفرمایید جوابمو بدید مممنون.

      سلام عزیزم، جواب دادن به کامنت ها کمی زمان می بره، ولی در کل هیچ سوالی بدون جواب نمی مونه.

    سلام عزیزم خیلی ممنون بابت پاسختون

    سلام خسته نباشيد من 3 ماهي هست ليست همسر الهيمو نوشتم ولي تو اين مدت به جز يه مورد كه بعد دومين بار ملاقات كه متوجه شدم همسر الهيم نيست مورد ديگه اي نبود ديگه از اينكه همش در فكر ازدواج وهمش دنبال پيدا شدن آدم مناسب باشم خسته شدم من چن ساله كه بهش فك ميكنم ولي نشد و تصميم گرفتم ديگه فقط به خودم فك كنم و علايقم اين قضيه رها كنم بسپرم بخدا و از زندگيم لذت ببرم اينكه هر دفعه با آدم جديدي آشنا بشم به اميد اينكه طرح الهيم باشه و اون آدمم نيست خستم كرده به نظرتون اينجور فك كردن درسته ؟

      سلام عزیزم، از جملات طرح الهی استفاده کن، حساسیت به خرج نده اگر چیزی طرح الهیت باشه به خوبی و خوشی جور می شه، قرار نیست ما بیش از حد انرژی بذاریم، در غیر این صورت انرژی منفی می فرستیم.

    سلام عزيزم
    وقتي براي فرشته ي كسي نامه مينويسيم بايد حتما اسم و فاميل اون شخص رو كامل ذكر كنيم؟ يا اسم تنها كافيه؟
    اين هميشه براي من سؤال بوده

    سلام سحر. من برای فرشته ی ازدواجم مشخصات اون فردی که برای ازدواج مد نظرم هست رو نوشتم. ولی مشکلی که برای رهایی خواسته ام دارم اینه که الان کارم شده چک کردن خصوصیات افرادی که وارد زندگی ام میشن، که ببینم کدومیک از اینها دقیقا همون فردی هست که من می خوام. چطوری باید رها سازی رو انجام بدم که در عین اینکه به خواسته ام وابسته نباشم ، راحت بتونم به فرد مورد نظرم برسم بدون اینکه نگران این باشم به خاطر بی توجهی ام اون فردی که وارد زندگی ام میشه رو از دست نمیدم؟

      سلام عزیزم، برای رها سازی به بخش جدا تو سایت داریم، پیشنهاد می کنم حتما اون بخش رو بخونی به همراه سوالات متدوال، خیلی مهمه که وسواس فکر نداشته باشی.

      با اعتماد کامل به خدا، از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن، قرار نیست تو کسی رو پیدا کنه، خودش وارد زندگیت می شه عزیزم.

    سلام سحر جون.من چندوقته ی سوالی فکرمو درگیرکرده.من ی اقایی رو دوست دارم چندسال باهم درارتباط بودیم تا پارسال ک کلا جداشیم.من چندوقت پیش نامه دادم ک اگر این اقا طرح الهی منه یا خبری ازش بشه یا من نشونه دریافت کنم.حدود دوهفته بعد هم پردیدم هم اون اقا پیام داد بهم.رابطمون صمیمی نیس میگه دوست دارم ولی نمیتونیم باهم باشیم ازاین حرفا.این نشونه هایی ک من دیدم این اقا میتونه جز طرح الهی زندگی من باشه یا ن!!!

    سلام خوبین ببخشید من میخواهم از طرح الهی استفاده کنم بلد نیستم تو سایت میگردم پیدا نمی کنم میشه راهنماییم کنید مرسی

    سلام سحر جان
    من ی دختر ۲۵ ساله هستم مدتی هست ک نامزد کردم ولی رابطه خونوادم با نامزدم اصلا خوب نیس,این رابطه نامطلوب اونها روی رابطه من و نامزدم تاثیر گذاشت و متاسفانه در استانه جدایی هستیم هم من و هم نامزدم همدیگرو دوست داریم ولی ب خاطر اینکه خونواده هامون رابطه خوبی باهم دیگه ندارن مجبوریم جداشیم , جواب منفیمو ب نامزدم گفتم و حالا منتظریم ک رسما همچی تموم شه و خونواده ها باهم صحبت کنن و همچیو تموم کنن, نمیدونم اصلا این جدایی ب صلاح من هست یانه ک از قانون جذب استفاده کنم نمیدونم چیکار کنم اصلا
    لطفا راهنماییم کنین

      سلام عزیزم، بهتر نیست قبلش از مشاوره خانواده هم کمک بگیرید؟ از خدا بخواه طرح الهی زندگیت رو بهت نشون بده تا تصمیم بهتری بگیری، امیدوارم هر چیزی که خیره برات پیش بیاد.

    سلام عزیزم،من پارسال کسی توزندگیم نبود ازخدا خواستم فردی رو سرراهم قراربده که موندنی باشه و همسرآیندم باشه،بعداز دوهفته یه نفرکه چندین سال ازش خبرنداشتم توسط یکی ازدوستام ازم خواستگاری کرد،اما مدت یکساله که اردواجمون جورنمیشه،خانواده ها موافق نیستن اما ماهمدیگه رو دوس داریم،چکار باید بکنم؟

      سلام عزیزم، همچنان از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن، شاید این شخص طرح الهیت نبوده و فقط نشونه ای از این بوده که در ارتعاش درستی داری قرار می گیری که افراد بهتر و بهتر رو به سمت خودت جذب کنی، امیدوارم که موفق باشی عزیزم.

    ممنونم سحرجون،اگه بخوام همین فرد تو زندگیم باشه چیکار کنم؟میتونم به فرشته های محافظ پدرو مادرش و مادر خودم نامه بنویسم که موافقت کنن؟چون دوسش دارم اونم دوسم داره،یه ساله که باهمیم

    ممنونم ازینکه وقت میذاری و جواب میدی عزیزم

    سحر جوووون ناردونه جووون کمکم کنید نمیدونم چرا سوالاتم تایید نمیشن

    سلام سحر عزیز و مرضیه عزیز با اجازتون تجربمو از صفحتون بگم
    من دوساله که صفحه شمارو دنبال میکنم واقعا پیج عالی و عالی تر از اون اینه که سوالامونو جواب میدید و حس خیلی مثبت و خوبی به ادم میده
    سحر جون من زمانی که با اینجا اشنا شدم یه شکست عشقی سختی خورده بودم که حالم واقعا بد بود ولی با قانون جذب نامه دادن به فرشته ها مثبت اندیشی واقعا حالم خوب شد یبار حتی تو همین صفحه شما نوشتم من همه اینکارارو کردم ولی همسر الهیمو پیدا نکردم و شما بهم روحیه دادی…
    بعد از سه سال از رابطه خواستگارای خیلی زیادی رو من جذب میکردم که یا شرایط نبود یا بودو دوسشون نداشتم و بعضی وقتا میگفتم نکنه جادو شدم(و اینو فهمیدم که بدون به دل نشستن نباید ازدواج کرد) ولی همیشه از فرشته ها کمک خولستم و از خدا سوالامو به صورت نامه میپرسیدم و هر سری جواب میگرفتم یعنی یه معجزه بود انگار جوابای خدا بهم هرسری به یه صورت
    بعدا جواب همه ی اینارو گرفتم واقعا معجزه بود که خود کسیکه بهم زده بودیم دوباره باهم شدیم و حتی عاشق تر از قبل و اینکه خیلی از مسائلمون حل شده بود و شروعش کلا برام غیر قابل تصور بود واقعا واقعا واقعا قانون جذب وجود داره
    حکمت خدا وجود داره
    این اولین معجزه زندگی من نبوده خیلی چیزای دیگه ام بوده که نمیتونم همشو اینجا بنویسم با راهنماییای خوب شما حکمت ازدواجم برام روشن شد و الان نامزدیم
    ایشالا خیرشو ببنید واسه منم دعا کنید دوستون دارم😙😙

    سلام دوست عزیز
    من ۴ ساله از یک آقایی خوشم میاد که من کاملا میشناسمشون هم خودش هم خانوادشو ولی ایشون اصلا منو ندیدن و نمیشناسن حتی برای همچین موردی هم میشه از طرح الهی استفاده کرد و یا ایشونو جذب کنم چون تقریبا میشه گفت رسیدنمون به هم فقط یک معجزس

      سلام
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کنید و طرح الهیتون رو در مورد این شخص طلب کنید
      جزی از طرح الهیتون باشه خودش به زندگیتون پا میذاره

    سلام خداقوووت ،سحرجون یه سوال دارم ،ابن امکان وجود داره که باجملات تاکیدی کسی رو که دوسش دارم وارد طرح الهی زندگیم کنم؟

      اگه به خیر و صلاحت باشه این شخص با طلب کردن طرح الهی بدون کشمکش وارد زندگیت میشه

    سلام مرضیه جون ممنونم بابت وقتی که میذاری عزیزم ،هم شما هم سحرجون و ناردونه جون

    سلام عزیزم من خیلی وقت بود طرح الهیمو خواسته بودم برای اینکه به یک آقایی برسم نشونه های زیادی گرفتم شروع کردم به نامه نوشتن هنوزم نامه ها کامل تموم نشده با وجود اینکه نشونه هایی خیلی واضح و واقعا عجیب میگیرم همونطور که تو نامه ها درخواست کردم ولی در حین امیدواری یکدفعه نا امیدم میکنن مثلا عکس اون آقارو میبینم که با خانومی هست و میفهمم با یک خانوم تو یک رابطس یجور بلاتکلیف موندم که بالاخره نشونه درسته یا این نا امیدی هایی که به من میدن چجوری باید متوجه بشم ببخشید اگه زیاد شد

      سلام عزیزم
      نشونه ها رو بسپار به فرشته ها و خودت تعیین نکن
      خودمون که تعیین میکنیم ضمیر ناخوداگاه به دنیال همون نشونه میره و درست و غلط بالاخره پیداش میکنه که مورد قول نیست

    سلام خوب هستید برادرم الان دو سال هست که خانومش بدون دلیل گذاشته رفته طلاق نگرفتند برای برگردوندش به کدوم فرشته نامه بدم که عشق علاقه مثل سابق بشه به فرشته بردارم باید نامه بدم؟
    خواهش میکنم جوابم بدید.

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم تجسم چهره برای همسر ایده ال مانعی داره مثلا بخوایم مثل فلان شخص باشه خصوصسات ظاهریش؟

    عزیزم ببخشید دوباره میپرسم ادامه همون کامنت قبلیم یکی از نشونه هایی که گرفتم مثلا این بود که یک خواستگار سمج داشتم که مادرمم اصرار به ازدواج با اون آقا داشت ولی من کس دیگه ایو میخواستم یک روز با خدا حرف زدم گفتم من به جز اون هیچکسو نمیخوام به یک ساعت نرسید مادرم گف کلا خواستگارتو فراموش کن خیلی برام عجیب بود مادرم که اصرار داشت یکدفعه نظرش عوض شد امیدوار شدم تا اینکه دیشب دوباره یک عکس دیدم با همون خانم بود که دوستشه بازم اون لحظه گفتم خدایا اگه ما مال هم نیستیم از ذهنم بره بیرون اگرم که هستیم یک نشونه بده از بلاتکلیفی درام جلو چشم یک پر سفید با یک عود دیدم دیگه واقعا نمیدونم بالاخره جز طرح زندگیمه یا نه گیج شدم ببخشید طولانی شد

      عزیزم طرح الهیت باشه وارد زندگیت میشه و هیچ نیرویی نمیتونه مانع از حضورش در کنارت باشه
      درخواست نشونه واضحتر کن تا کاملا متوجه بشی
      دریافت نشونه ها به احساسات در زمان دریافت داره و جز خودت کسی نمیتونه بگه نشونه س یا نه

    سلام عزیزان من طرح ازدواجمو در رابطه با شخصی درخواست کردم نشانه هم گرفتم ولی همزمان مورد های دیگری برام پیش اومد حسم این بود شاید آن فرد در طرح من نیست ولی هر وقت خواستم درباره اون اشخاص دیگر جدی فکر کنم کاملا از زندگیم محو شدن و ازشون خبری نشد و دوباره فکرم برگشت به سمت همون فرد اول برام واضح نیست نظر فرشتگان دقیقا چیه،شما جای من در این موقعیت به نظرتون اون شخص در طرح من هست یا نه ؟ البته چند روزی هست چون نا امید شدم نشانه نمیگیرم

    سلام ، خواهشمندم سوال بنده را جواب بدید، من ۸سال یکنفر را دوست داشتم که حس میکردم اونم دوسم داره ولی با قانون طرح الهی آشنا نبودم اونموقع ، تا اینکه پارسال یه شب خواب دیدم این آقا دارن بخاطر دوری از من گریه میکنن ، چند روز بعد از این خواب ایشون ازدواج کردن ، الان یکساله نامزد دارن و بعد ازدواجشون دیگه بهشون فکر نکردم و طرح الهیم را خواستم و خصوصیات همسرمو و هر کار دیگه در این زمینه ،ولی هر چندوقت یکبار که من اصلن بهشون فکر نمیکنم و زیادم نمیبینمشون ، خواب ایشون را میبینم .دیشب من قبل خواب از خدا و فرشته ها خواستم که بهم نشونه بدن درمورد طرح الهیم ،اصلا هم فکرم مربوط به ایشون نبود ولی خواب ایشون را دیدم ، بعد بیدار شدم کلافه بودم دوباره از خدا خواستم بهم یه چیزی نشون بده که واقعیت داره ، خواب پدر مرحوم این آقا را دیدم ک بهم گفتن احتمالش هست بازم بهش برسی . این یعنی چی دارم دیوونه میشم بخدا ، آخه ایشون زن دارن نمیخوام همچین فکری داشته باشم که منتظر باشم زندگیشون بهم بخوره تا به من برسن اصن دوست ندارم😟😟توروخدا راهنماییم کنید

      سلام
      خواب ها بازتاب افکار ما هستن و نشونه محسوب نمیشن
      به فرشته ی رهایی نامه بدین و افکارتون رو روی هدف دیگه ایی متمرکز کنید

    سلام خانوما وقت بخیر مدتیه نامه مینویسم برای ازدواج،صبح تو خواب بیداری یک لحظه رو دیدم که من و کسی که میخوام در ماشین نشسته بودیم درباره روز مادر چی بخریم صحبت میکردیم درحالیکه تا به حال ملاقات دو نفره با هم نداشتیم و تقویمو دیدم که روز مادر نزدیکه که خبر نداشتم ،این میتونه نشونه ای باشه از به هم رسیدنمون ؟

      نشونه های کلی فرشتگان که سایت موجود هست
      دیگر نشونه ها بستگی به حال و هوا و احساس شما در اون لحظه داره که خودتون باید حسش کنید
      نشونه ها متفاوت هست برای هر شخص و کسی نمیتونه نظر بده

    سلاممممم مرضيه جون❤️
    من ١ سال پيش………………….

      سلام عزیزم
      ممکنه سرد شدنت به این موضوع به این دلیل باشه کهطرح الهیت نیستن
      اگه میخوای مطمئن بشی مطالب بخش طرح الهی رو بخون و طرح الهیت رو در مورد هر دو طلب کن
      طرح الهیت رو که متوجه شدی میتونی برای استحکام یشتر رابطه نامه و جملات تاکیدی و .. رو انجام بدی

    سلام،وقت بخیر.ببخشید من راجع طرح الهی یه سوال دارم،اردیبهشت ماه یه موردی اومد خواستگاری که اولین بار در عمرم یه نفر به دلم نشست.ولی بعد اونها پیگیر نشدند،یادمه نامه به فرشته عشق نوشتم ۱۵ روز ولی خب نتیجه نداد.شش ماه بعد یه مورد از اون بهتر وارد زندگیم شد با اینکه هر دو راضی بودیم و خانواده ها هم همینطور،مادرش گفتن ما باید استخاره کنیم.و خب نتیجه استخاره خوب نبود.حالا سوال من اینه که امکان بازگشت هست ،و خب چون استخاره خوب نبوده،یعنی ما در طرح الهی هم نیستیم؟

      طرح الهی طلب کنید چزیی از زندگیتون باشه برمیگرده به زندگیتون و هر مانعی که هست برطرف میشه

    سلام عزیزم ،مدتی پیش طرح الهیمو در مورد شخص مورد نظرم طلب کردمو نشانه گرفتم نامه نوشتم و باز نشانه گرفتم نشانه های خیلی زیاد و جالب ولی چند روز متوجه شدم اون شخص خیلی وقته کسیو دوست داره و دیروز خواستگاریش رفته بود اصلا متوجه نمیشم من حتی همین الانشم نشانه میگیرم پس چطوری قراره با یکی دیگه ازدواج کنه ممنون از شما و سایت خوبتون

      سلام عزیزم
      ممکنه دریافت نشونه ها رو به اشتباه تلقی کرده باشی و یا اینکه درسته و ممکنه اون ازدواج اصلا سر نگیره و به سمت شما برگرده

    سلام من همه پرسش پاسخ ها رو خوندم و لذت بردم اولین بار اتفاقی وارده سایت شدم و خودم یکی از فعالان قانون جذب هستم…..من سوالی ک دارم اینه که در مورده دعا ها و جادوگری های ک مطمینی. برات انجام دادن و حتی تاثیرشو. داری میبینی چه باید کرد….منم عاشق مردی بودم ک زنی هست که از سالها قبل سعی داره با دعا نویسی اونو جذب کنه و آخر عاقبت کارهای شیطانیش باعث جدایی ما شد….من ماها اونو رها کردم و مرتب میگم اگر ماله من باشه …برمیگرده…..ولی در کل با این موضوع ها چجور باید برخورد کرد که این نیروهای شر خنثی بشه……نگید خرافاته ک واقعا هست….فقط راه حل می خوام

      سلام
      پیشنهادم در این مورد نامه به فرشته ی رهایی اون شخص
      و همچنین طلب کردن طرح الهی در مورد اون آقا هست اگه جزیی از طرح زندگی شما باشه هیچ نیرویی نمیتونه مانع بشه
      مطالب بخش طرح الهی مطالعه کنید

    سلام
    امیدوارم پیامم رو بخوانید و جواب دهید
    من یک نفر رو خیلی دوست داشتم و البته دارم که اون طرف نمیدونه من دوسش دارم … من شروع به جذب ایشون کردم و از خدا میخواستم اگر ایشون جز طرح الهی من هست و همسر الهی منه نشونه ببینم که من مدام اسم ایشون و نماد ماه تولد ایشون رو به طور مکرر میدیدم ولی چند ماه پیش متوجه شدم که ایشون با خانمی دوست هستن و الان ۵ ماهه که با هم هستند البته اینو بگم که من قبل از این جریان از این موضوع که ایشون ازدواج کنه ترس زیاد داشتم و طی این پنج ماه انقدر اون خانم رو تو ذهنم گنده کردم و بهش نفرت دارم جوری که بیشتر از فکر کردن ب فرد مورد علاقم ام به اون خانوم نفرت میدادم و دیروز فهمیدم علاقه بینشون خیلی زیاده و تصمیم گرفتم شخص مورد علاقه مو به طور کل فراموش کنم ولی خیلی سختمه چون دیوانه وار دوسش دارم
    سوالم اینه آیا اون شخص همسر الهی منه اصلا ؟؟؟ یعنی به نشانه ها کفایت میشه کرد؟؟؟ ترو خدا جواب بدین خیلی درگیرم

      سلام عزیزم، دیدم اسم و … به این دلیل بوده که با افکار روزانت جذبشون کردی و نشون واضحی نبوده، اگر با خانم دیگه ای هستش پس این یه نشونه می تونه باشه که طرح الهیت کس دیگه ای هستش.
      عزیزم گاهی اوقات ما فکر می کنیم کسی رو دوست داریم اما اگر به اون شخص برسیم، تو زندگی واقعی و مشترک می بینیم که اون چیزی که ما دنبالش بودیم نیست، پس از خدا بخواه که طرح الهی زندگی خودت رو بهت نشون بده.

      علاقه بیش از حدی که تو ذهنمون ساختیم باعث می شه منطفی به موضوع نگاه نکنیم.

    سلام مرضیه جون میدونم زیاده ولی به کمکت نیاز دارم من مدتها عاشق فردی بودم ک بعدا فهمیدم ب کس دیگه ای علاقه داره ولی بازم دوسشداشتم و دارم تا اینکه بعد پنج سال تو ی تاریخی قرار بود همو ببینیم با اینکه شک داشتم میاد ولی به فرشتش ،فرشته خودم حتی خدا نامه دادم ک اگ قراره تو اون تاریخ ببینیم همو نشونه بگیرم و گرفتم حتی ی نشونه عجیب این بود پری ک دو روز پیشش پیدا کردم رو میز گذاشتم شب ک دوباره درخواست کردم دیدم همون پر رو لباسمه ک رو میزو دیدم نبود در صورتیکه خودم دستش نزدم و خیلی چیزای دیگه ولی این تاریخ گذشت و ایشون نیومدنمیخوام کفر بگم ولی دارم دلسرد میشم دارم ب همه چی بی اعتقاد میشم فکر میکنم خدا هم داره سرکارم میزاره دیگه خسته شدم از بس بی اعتمادم کردن خودم حس اینو ندارم ک نشونه ها اشتباه بودن روشون مطمئنم ولی نمیدونم چرا اتفاقی ک براش نشونه گرفتم نیفتاد بازم عذر میخوام زیاد شده مرسی گلم

      سلام عزیزم
      بهمین دلیل هست که میگیم تاریخ .و روز مشخص نکنید .. چون اگه بنا به هر دلیلی اتفاق نیفته دلسردی میاره
      خواسته های ما زمان الی دارن و باید منتظر بمونیم برای دریافت
      بارها گفتیم اگه تاریخ هم مشخص میکنید باید این توانایی رو داشته باشید که دلسرد نشین و مجدد تاریخ دیگه ایی رو بنویسید و یا اینکه کلا زمان رو به کائنات بسپارید

    سلام . ببخشید اگ مثلا از خدا بخوایم اگ فلانی طرح الهی منه کاری کنه که اون شخص بهم زنگ بزنه و چند روز بعد اون شخص بهمون زنگ بزنه اونم بعد چن ماه. آیا این نشانه هست؟ یا بگیم اگ دوسم داره یه نشونه خیلی واضح بهم بده و فردای اون روز اون شخص تاریخ اولین ملاقات رو یادآوری کنه. آیا اینا نشونه س؟ حتی یه بارم از فرشته عشق خواستم اگ اون دوسم داره بهم پیام بده و همون لحظه بهم پیام داد. البته پر و سکه و ابر هم زیاد میدیدم. با وجود همه اینا اون برگشت ولی خودم خرابکاری کردم و توی کار کائنات دخالت کردم و دوباره دعوام شد باهاش. و الان خیلی کم نشونه میبینم. دلم مبخواد خودمو بزنم به بخیالی چون مطمعنم طرح الهیم باشه خودش جور میشه ولی فکرم اروم و قرار نداره و خسته شدم

      سلام عزیزم
      نشونه ها رو خودمون تشخیص میدیم که ایا نشونه س یا نه .. به اساسات خودت در لحظه ی دیدن نشونه ها رجوع کن
      و ذهنت رو آروم کن و به مسائل مثبت فکر کن تا بتونی شکرگزاری انجام بدی تا در زمان الهی خودش همه چیز به خوبی رقم بخوره

    سلام مرضیه جان.امیدوارم که حاات خوب باشه.پیشاپیشم سال نویی همراه با کلی خوبی واسه شما و دوستان فعال سایتتون آرزومندم❤❤❤واقعیتش اینه که من خیلی دعاگوتون هستم از کمک هایی که بهم کزدید بامطالب سایت و راهنماییهاتون.
    خداروشکر خداروشکر زندگیم سمت وسوی دیگه ای گرفته…اصلا انگار داشتم راهو قبلا اشتباه میرفتم…ممنونم ازتون از صمیم قلب❤❤
    حالا مساله ای که وجودداره اینه که الان احساس میکنم بعد از اون طلاق که یکسال گذشته و من روخودم کارکردم تاحدی و …الان به آرامش و رهایی رسیدم والان آمادگی پذیرش جنس مخالف رادارم…یعنی وقتش هست که بعد از تحقق خواسته های دیکه م،به ورود یه فرد جدید به زندگیم فکر کنم.وواقعتپا هم حس میکنم که وقتش رسیده که کسی را دوست داشته باشم…چون برای من مساله دوست داشتن خیلی مهمه…چون من خواستگارای زیادی دارم ولی قلبم سمت هیچکدوم نیست…
    سوالم اینه که برای این قسمت اززندگیم ،اولین کاری که میکنم این باشه که لیستی از فرد ایده آلم بنویسم؟ یا جلات طرح الهی را درمورد ازدواج بگم ؟
    ممنونم ازتون❤❤❤❤

      سلام عزیزم
      ببخش جواب سوالت دیر شد .. مدتی نبودیم
      خوشحالم که تونستی از این مرحله بحرانی خارج بشی و راه موفقیت رو در پیش بگیری
      اولین قدم میتونی لیست فرد ایده آلت رو بنویسی و تجسم خلاق رو شروع کنی

    سلام عزیزم.خواهش میکنم.شما ببخشید که من همیشه مزاحمتون میشم❤❤❤ممنونم ازت ی دنیااااا🙇🙇🙇

    سلام خسته نباشید من 26 اسفند با همین اسم سوالمو مطرح کردم خیلی منتظرشدم جوابشو ببینم الان میبینم سوالمو پاک کردین نه سوالم هست نه جوابش خواهش میکنم پی گیری کنین با تشکر

    باسلام وخسته نباشید چون میخوام رودتر جواب سلامو لطف کنین …………………

      سلام عزیزم
      اول باید بگم قانون جذی یک شبه معجزه نمیکنه و ما نمیتونیم تضمینی در این زمینه کنیم چون همه چیز به اعتقاد و ایمان شما بستگی داره
      در ادامه میتونی نامه به فرشته ی نگهبان مادرت بنویسی و قلبا راضی به این امر کنی تا خدایی نکرده اتفاق خاصی پیش نیاد
      به کارت ایمان داشته باشی مطمئنن پیروز میشی

    سلام عزیزم
    طرح الهی ازدواجمون در رابطه با شخصی امکان داره زمانش حتی یکی دوسالم طول بکشه؟ نامه رو نوشتم نشونه ام دیدم نمی دونم ب فال معتقدید یا ن ولی چند نفرم بهم گفتن میشه (چون حرفهای قبلیم ک بهم گفتن درست بود)فقط نزدیک یک ساله میگذره خودم امیدوارم ب اینکه شاید زمان الهیش حالا نیست ولی نمیخوام انتظار الکی کشیده باشم

    سلام سحرجان
    من با این که طاهر و موقعیت خوبی دارم ولی خواستگاری که مناسبم باشه رو نداشتم
    تنهایی خیلی عذابم می‌ده
    نه که من بخوام همه رو با بی‌فکری رد کنم، ولی یه شرایطی هم پیش اومد که سه سال وقتم گرفته شد
    خیلی ناراحتم سحرجون
    تنهایی امونم رو بریده…

      سلام عزیزم هر چیزی زمان الهی خودش رو داره٫‌ گاهی اوقات طول کشیدن نشونه اینه که قرار چیزهای بهتری به دست بیاریم. فقط کافیه الان روی زندگی دلخواهت تمرکز کنی که بهترین هارو به سمت خودت جذب کنی.

      یکی از قدم ها برای موفقیت اینکه به جای اینکه با اسم تنها کامنت بذاری با اسم خوشبخت اینکارو بکنی.

    سلام عزیزم
    من چندین بار از طرح الهی استفاده کرده ام اما هیچ تغییری یا نشانه ای ندیده ام. حتی نشانه ای کوچک. من احساس میکنم که اصلا بلد نیستم که از این انرژی استفاده بکنم.
    امکانش هست از شما بخوام که طرح الهی زندگی من را طلب کنید و با اون فردی که طرح الهی ام هست ازدواج کنم.؟
    با تشکر

      سلام عزیزم٫‌ چیزهای خوب همیشه نیاز به زمان زیادی دارن. اگر من واقعا این قدرت رو داشتم که بتونم برای دیگران بهترین هارو جذب کنم حتما اینکارو می کردم.

      تنها کاری که از دست من برمیاد اینه که از خدا بخوام که کمک کنه همه زندگی خوبی داشته باشن.

      نا امید نباش عزیزم و به مثبت اندیشی ادامه بده.

    سلام ببخشید من یسوال داشتم برای ازدواج با ینفر طرح الهی ازدواج چطوری باید اجرا کنم سایتتونو مطالعه کردم نفهمیدم میشه پاسخ رو با ایمیلم بفرستین

      سلام عزیزم نکته اولی که باید در نظر بگیریم اینه که ما نمی تونیم دیگران رو به زور به خودمون علاقه مند کنیم و نکته دوم اینه که جملات طرح الهی رو باید استفاده کنی و به خداوند اعتماد داشته باشی که برات بهترین هارو می خواد.

    سلام
    من سال پیش با پسری اشنا شدم که به گفته رابط بینمون قصدش ازدواج بود،خودم هم کم کم بعداز شروع رابطه به این نتیجه رسیدم.ولی موقع شروع رابطه ازش خواستم و از خدا هم خواستم که اگر قصدش موندگاری نیس و قسمت من نیس اصلا وارد زندگی من نشود.ولی گفت که مرا خیلی دوست دارد.اما بعد ازچند ماه ورق برگشت و من که ازش خواستم تقاضای ازدواج کند کاملا سرد شد و گفت که علی رغم میل باطنیش باید از من جدا شود زیرا مشکلاتی دارد که حل شدنی نیستند و هرچی ازش خواستم مشکلاتش را بگه توضیح نداد فقط گفت که مشکلاتش خانوادگیه. اما بمن گفت که خیلی خیلی دوسم داره و لحظه ای نمیتونه بهم فکر نکنه اما مجبوره!! با اینکه میدونم دختردیگری در زندگیش نیس اما من خیلی نفرینش کردم و نبخشیدمش. اما بعداز مدتها باوجود خواستگارای زیاد من اصلا نمیتونم اونو فراموش کنم. حتی از خدا خواستم که کمکم کنه که فراموشش کنم اما نشد که نشد. تااینکه خیلی اتفاقی کسی کتاب دولت عشق را بمن هدیه داد و من باخوندن اون امیدوار شدم و شروعت کردم به نامه نوشتن به فرشته هاش.فهمیدم که باید از ته دل ببخشمش.فهمیدم اگه به نکات مثبت فکر میکردم شاید برمیگشت.از کجا بدونم جز طرح الهی من هست یا نه؟ من طرح الهی خواستم نشونه هایی هم دیدم ولی گاهی فکر میکنم این نشونه ها بدلایل علاقه زیاد منه.من با خوندن کتاب از دولت عشق به این نتیجه رسیدم که خدا خواسته هردوی ما رو امتحان کنه تا عشق الهی رو درمن بیدار کنه و عشق الهی در او از طریق نامه های من به فرشته هاش بیدار بشه چون من از خدا خیلی دور شده بودم. ایا این نشانه نیست؟ بهم کمک کنید بفهمم از کجا بدونم در طرح الهی من هت یا نه؟ من برای حل مشکلاتش نامه نوشتم.حتی گفتم که اگه خیر و صلاحش در زندگی بدون من هست به سمت مصلحت خودش بره. ولی با این دل وامونده چه کنم.

      سلام عزیزم.

      مجموع اتفاقهای ۳ ۴ ماه اخیر رو خیلی منطقی برسی کن اگر رابطه خوب بوده می شه امیدوارم بود. اگر نه پیشنهاد من اینه که فرد مشخصی رو کلا روش تمرکز نکنی و اجازه بدی خداوند خودش طرح الهی زندگیت رو بهت نشون بده.

    سلام دوست عزیز😊
    طبق دیدگاه هایی که خوندم،این برداشت روکردم که
    ۱_لیست خصوصیاتی که دوست داریم طرف مقابلمون داشته باشه رو‌بنویسم
    ۲_۱۵روز به فرشته ی عشق نامه بنویسم واون نامه هارو بعد نوشتن بسوزونیم
    فقط الان موندم که برداشتم درست بوده یانه !😂
    واینکه چجوری می تونیم زمان رسیدن بهشو کم کنیم مثلا زیر یک ماه یا چند هفته !
    اصلا امکانش هست ؟
    و
    می خوام بدونم مثلا همین ک ۱۵روز باید نامه بنویسی بعد اون ۱۵روز به عشقت می رسی 😍؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا به دیدگاه من پاسخ بدید
    سپاس

      سلام عزیزم، هر چیزی زمان الهی خودش رو داره و من نظرم اینه که بهتره زمان تعیین نکنیم.
      مدتی رو خواسته تمرکز کنیم و بعد رهاسازی کنیم.

    سحر جان من با یه نفر یکسالو نیمه توی رابطه ام خیلی عاشقانه همو دویتداریم و از هرلحاظ بگی پسر خوبیه حتی اهل سرکار گذاشتن نبود و همون اول خاستگاری کردو اومد خاستگاریم الان ۷ ۸ ماه از خاستگاری اولمون میگذره و بخاطر مشکلات مالی یکم عقب افتاده بارها خودش برای فرشته ها نامه نوشت اما هنوز خبری نشده همش مشکلات مالیش داره زیادتر میشه خانواده هامونم خیلی هردومونو دوست دارن الان من چکار کنم تراخدا بگید چکار کنیم که زودتر بهم برسیم 😭😭😭😭

      سلام عزیزم، باید از خداوند و فرشته ها کمک بگیری که شرایط به بهترین شکل هماهنگ بشه.
      نگرانی خودت هم یکی از موانع هستش، حتما روزانه مدیتیشن کن عزیزم.

    سلام،من در طرح جذب همسر الهی شرکت کردم،من سن ازدواجم گذشته،آیا با این طرح میتونم همسر اللهی جذب کنم که معیارهای منو داشته باشه که اولینشم اینه که سابقه ازدواج نداشته باشد؟

      سلام عزیزم اصلا نگران نباش، ازدواج سن مشخصی نداره و همه ما لایق یه همسر مهربان و هماهنگ با خودمون هستیم.
      بله عزیزم، قطعا می تونی.
      خودت رو باید لایق بهترین ها بدونی.

    سلام خانومای گل من خیلی وقته جملات طرح الهی ازدواجمو با کسی که روش کراش دارم میگم اتفاقا ایشونو بیشتر میبینم اکثر وقتا اطرافم حضور داره ولی ارتباطی بینمون شکل نگرفته سوالم اینه اگه در طرحم باشه حتما باید بیاد جلو صحبت کنه باهام یا همین که میبینمش خودش یه نشونه مثبته؟ البته بگم این دیدنام طوری نیست که طرف بخواد لبخندی بزنه یا مکالمه ای بینمون برقرار شه

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds