فرشتگان مقرب - شمائیل و جبرئیل  

 

شمائیل (فرشته سپاس):

شمائیل فرشته سپاس است و به معنی جستجوگر خداوند. او احساس سپاسگزاری را در انسان ها بر می انگیزد و وجود آنها را از عشق ورزی به خود و قدردانی از خداوند, پر می سازد.

شمائیل این قدرت را به انسان ها می دهد که با وجود سختی ها و دشواری ها در زندگی, سپاسگذار خداوند باشند و به این ترتیب همیشه روحیه سپاسگذاری را حفظ کنند.

هر اتفاقی که در زندگی رخ می دهد حامل پیامی است و برخوردی که با آن می شود و فکر و احساسی که در قبال آن به وجود می آید بسیار دارای اهمیت است. زیرا  اگر حتی سعی به نادیده گرفتن افکار و احساسهای منفی شود, آنها برای ابد مدفون نمی شوند و بالاخره روزی سرباز می کنند.

بنابراین اگر انسان ها سپاسگزاری هر آنچه برایشان رخ می دهد باشند, احساس هایی که در مقابل بعضی رخدادها پیدا می کنند نه تنها منفی نخواهد بود, بلکه حس شکرگزاری, امنیت و فرصتهای مناسب تری را به زندگی شان می دهد.

او شما با را احساس عشق ورزیدن به خود, سپاسگزاری از خداوند, لبریز می کند.

 

جبرئیل (فرشته پیام رسان): 

جبرئیل پیام رسان خداوند است و به تحول و دگرگونی موجودات کمک می کند. این فرشته بزرگ, قهرمان خدا لقب گرفت و همان فرشته ای است که به مریم مقدس آمدن عیسی را بشارت داده است.

اون پیام خداوند را به بندگانش می رساند و فرصت هایی را که برای تجربه های جدید در زندگی شان پیش می آید, تغییرات شگرف در مسیر زندگی و وقایعی از آینده را به بندگان نجوا می کند.

زمانی که زندگی روندی یکنواخت و کهنگی به خود می گیرد, جبرئیل می تواند حیاتی دوباره به آن ببخشد.

او ارتباطی نزدیک با هنرمندان و نویسندگان دارد و در بسیاری از مواقع الهام بخش آنها در خلق آثار هنریشان است.

از جبرئیل کمک بخواهید تا در مواقعی که زندگی به بن بست می رسد و نمی دانید باید چکار کنید, به تحول زندگی تان کمک کند و به یاری اون بتوانید اوضاع را بهبود بخشید.

او همچنین کمک می کند تا قدرت ارتباط کار آمد و بهتری با دیگران و جامعه داشته باشید.

همچنین می تواند در آغاز هر حرکتی شما را به ایجا فرصت های بهتر و خلاقانه تر رهنمون سازد.

 

 

کتاب لبخند آسمانیان

ملیندا رودریگس

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

10 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds