قانون جذب و بهبود کیفیت زندگی | قانون جذب  

 

اگر بر ذهنتان مسلط شوید, می توانید صاحب اختیار احساسات و سایر حالتهای درونی تان, مثل انگیزش, پشتکار, پذیرش, کنجکاوی و چیزهای دیگر باشید.

در نتیجه می توانید صاحب اختیار این باشید که چگونه رفتار می کنید, چه چیزی و چه کسی را به زندگیتان جذب کنید و جذب چه کسی یا چه چیزی می شوید.

این چیزها باهم عمل می کنند تا تجربه لحظه به لحظه زندگی تان را رقم بزنند و می توانید صاحب اختبار آگاهانه و ارادی همه آن ها باشید.

این شما هستید که می توانید کیفیت زندگیتان را بهبود بخشید.

هرکسی که باشید, در گذشته و حال در هر موقعیتی و جایگاهی که بوده باشید, همیشه راهی هست که بتوانید به زندگیتان مسلط شوید و هر چه را می خواهید در زندگی رقم زنید.

توجهتان را به هر چیزی که معطوف کنید, در واقعیت تجلی پیدا می کند.

زمانی که توجهتان را بر چیزی متمرکز می کنید که می خواهید رقم بزنید, یا جذب کنید, اتفاقات زیادی می افتد.

ذهن شما همیشه دنبال پیدا کردن راه حل هایی برای رسیدن به اهداف است, فقط کافی ست که هدفی را به آن بدهید, آن وقت مشغول پیدا کردن راهی برای رسیدن به آن می شود.

بیشتر افراد ذهنشان را ناخودآگاه و بی اراده متمرکز می کنند و تمرکزشان بصورت خودکار عمل می کنید, به همین دلیل چیزهایی را که نمی خواهند جذب می کنند.

ذهنتان مدتی زمانی بر آنچه می خواهید تمرکز می کند و مدت زمانی هم بر آنچه نمی خواهید تمرکز می کند, اما در هر دو حالت آن را جذب می کند و رقم می زند.

 

سایر مطالب بخش قانون جذب

 

کتاب مکمل راز (آموزه های هشت آموزگار راز)

بیل هریس

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

12 نظر

    سلام وقتی 15بار به فرشته نامه نوشتیم حتما باید درخواست نشونه کنیم؟اینشونه به چه معناست؟یعنی جزئی از طرح الهی مان است یا اینکه در خواست ما در حال اجابت ؟ممنونم

    سحرجان داداشم خيلي زحمت کشه ولي اوضاع ماليش خوب نيست دلم ميخاد کمکش کنم به فرشته پول وثروتش نامه بدم جواب ميگيرم؟
    داداش ديگه م دنبال کارهست به فرشته نگهبانش نامه بدم؟جواب ميگيرم
    سحرمن عاشق فرشته هام ديروزفرشته ي ثروتم جواب نامه هامودادخيلي حس خوبي داشتن بغض کردم

      عزیزم برای بهتر شدن اوضاع مالی, اول باید شکر گزار بود, که برکت داشته هامون بیشتر بشه.
      به همون فرشته ها نامه بده, ازشون بخواه که طرح الهی زندگیشون رو بهشون نشون بدن.

    با سلام
    می خواستم بپرسم آیا نوشتن عبارات تاکیدی برای تلقین به نفس موثر است؟
    یعنی اینکه مثلا روزی 10 بار یا بیشتر جملات مورد نظرمون رو بجای تکرار بنویسیم؟
    مثلا بنویسیم حافظه ام هر روز قوی و قوی تر میشه
    این موثر تر از تکرار نیست؟

      سلام دوست عزیز, هر کسی باید ببینه به چه صورت فرصت استفاده از جملات تاکیدی رو داره, بخش “رازهای نوشتن” رو که بخونید, یه سری مطالب درمورد نوشتن جملات تاکیدی هستش, ولی مسلما همه فرصت نمی کنن از هر جمله تاکیدی 10 بار بنویسن.
      مطالبی هم که زیاد تو ذهن تکرار و مرور بشن, خیلی تاثیر گذار هستن, برخلاف موارد دیگه که روش نوشتن برای من خیلی مفید بوده(مثل نوشتن اهداف, آرزوها و …), تکرار جملات تاکیدی حس خوشایند و انرژی بیشتری برای من داره, تا نسبت به زمانی که می نویسمشون, ولی با این حال از روش نوشتن هم استفاده می کنم و دفتر مخصوصی رو برای این کار کنار گذاشتم.

    سلام ،وقتی فرشته ها با نشونه به من فهماندن که پیام مرا دریافت کردن من باید منتظر اجابت خواسته هاماباشم ؟ کار خاصی باید انجام بدم؟

    سلام وقتی رهاسازی میکنیم باید جمله خاصی رو تکرار کنیم ؟یا همین که دیگه بهش فکر نمیکنیم رهاسازی محسوب میشه؟

    سلام من الان چند مدت شروع ب نامه نوشتن کردم بیشتر از 15بار نامه دادم چ جوری بایدبفهمم اونا پیاممو دریافت کردن؟؟؟باید ازشون درخواست نشونه کنم؟؟؟یا خودشون نشون میدن؟؟؟نشونه میتونه چی باشه؟؟من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds