قدرت تجسم خلاق | قانون جذب  

 

روانشناسی به نام “ترووارد” می گوید: اگر هدفی را مد نظر داشته باشید, طبیعتا, خواهید توانست وسایل رسیدن به آن هدف را فراهم کنید.

در استرالیا جوانی را می شناختم که می خواست جراح شود.

اون حتی دیپلمش را نگرفته بود و برای امرار معاش, مطب پزشکان را تمیز می کرد یا شیشه های ساختمان را می شست و کارهایی از این قبیل انجام می داد.

یک روز به من گفت که, هر شب نام خود را تحت عنوان دکتر متخصص درون قابی می بیند.

برای او تجسم چنین صحنه هایی چندان مشکل نبود, چون روزها حین نطافت مطل, شیشه قاب گواهینامه پزشکی آنها را پاک می کرد و بنابراین می توانست نام خود را در عالم خیال بر یکی از آنها ببیند.

نمی دانم این رویای او چه مدت طول کشید, ولی می دانم ماه ها این رویا را در ذهن تصویرسازی می کرد.

طولی نکشید که نتیجه تخلاتش در زندگی واقعی تجلی یافت.

یکی از پزشکانی که مطلبش را نظافت می کرد, به وی آموزش داد که چگونه تجهیزات پزشکی و جراحی را استرلیزه کند, کار تزریقات انجام دهد و در مواقع اوژانس دستیار او باشد.

طولی نکشید که این پزشک او را به کالج و بعد هم دانشگاه پزشکی فرستاد و در حال حاضر او تبدیل به یکی از بهترین جراحان مونترال کانادا شده است.

مگر اون چه کرد؟

رویایی را به سر راه داد و بعد تصویر روشنی از آن ساخت.

به جای اینکه بگوید, من حتی دیپلم هم ندارم و دیگر از من گذشته است و فرصت تحصیل ندارم و سرمایه ای هم ندارم, تصویر پیروز را در ذهن نشاند.

 

 

کتاب راز قدرت جذب

ژورف مورفی/ ناپلئون هیل

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    جالب بود …. ممنون 🙂

    فوق العاده بود با تشکر

    سلام سحر عزیز
    منم سال 84کنکور داشتم،استاد کلاس کنکور گفت:هرکی هر رشته ایی رو دوست داره تویه کاغذ بنویسه،بذاره تو کیفش و هرروز نگاه کنه.
    اون موقع با قانون جذب آشنا نبودم.خلاصه همون رشته که نوشتم قبول شدم.بعدها فهمیدم این جذب کردنه.خیلی چیزایی که دوست داشتم از قانون جذب بدست آوردم.اما بعضی مواقع که بعضی ها مسخره می کنن ومی گن تو نرو توی توهم.ناراحت میشم و انرژی مو از دست میدم.
    به نظر شما چکار کنم که در مقابل کنایه دیگران استقامت کنم.؟
    ممنون

      سلام عزیزم
      یکی از مسائل مهم در قانون جذب اینه خواسته ها و جذبمون و تا اتفاق نیوفتاده به هیچ کس نباید بگیم

    سلام عزيزم،تو يكي از نظرها گفتين كه يكي از قوانين مهم قانون جذب اين هست كه به هيچ كس نگيم،در مورد من مادرم مشوقم براي استفاده از قانون جذب در زمينه ازدواج بوده، و منو تو اين مورد خيلي راهنمايي ميكنه،حالا كه من و مادرم در مورد استفاده من از قانون جذب ميدونيم،چون مادرم ميدونه مشكل داره؟

      سلام عزیزم, به کسانی نمی گیم که با منفی گرایی مانع جذب خواسته های ما می شن, کسانی که مشوق هستن بحثشون جداست.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds