قدرت ذهن و سلامتی  

اگر هیچ محدودیتی در آرزو داشتن وجود ندارد, آیا می توان آرزوهایی برای بازیافتن سلامتی, حتی درمورد بدترین بیماری ها, به مرحله ظهور رساند؟

در کنار روش های درمان همیشگی, آخرین تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده است, باید احتیاط لازم را به عمل آورد تا مبادا این راه به بن بست ختم شود.

در نظریه های جدید فیزیک کوانتوم, بیولوژی کوانتوم و اپی ژنتیک, همواره بر ما روشن می کند که نیروی تلقین, که به آن وابسته هستیم, بر هر چیزی که به آن ایمان داریم, در راستای سلامتی و بیماری حتی بر روی سیستم ایمنی, نیروی خود درمانی و در انتها قدرت داشتن یک زندگی سعادتمندانه و خوشبختی بسیار تاثیر گذار است.

بنابراین هیچ محدودیتی وجود ندارد, هر چه حد, مرز و محدودیت وجود دارد, از ذهنمان شروع می شود, درغیر این صورت برای هیچ انسانی, هیچ محدودیتی وجود ندارد که چگونه فکر کند و با قدرت فکر خود زندگیش را بسازد.

بر طبق نظریه دانشمندان از شگفتی خلقت انسان این است که درباره هر چه باور داشته باشد, این نیروی باور و ایمان دارای قدرتی است که فرد را مدام قوی و قوی تر می کند.

بنابراین هیچ جای تعجبی نیست که افراد بیشماری, ماجراهای شنیدنی درمورد رسیدن به سعادت و خوشبختی مربوط به “ایمان و باور” را دارند.

 

سایر مطالب بخش “سلامتی”

سایر مطالب بخش “زندگی بهتر”

کتاب “خودتان را بهتر بشناسید”

دیوید جی لیبرمن

انتشارات نسل نو اندیش

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

قدرت ذهن و سلامتی  

قدرت ذهن و سلامتی  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام
    با تلقین میشه بیماری هارو شفا داد؟ بیماری هایی که در تب پزشکی درمان ندارد یا مثلا با تلقین چشم ضعیف عینکی رو قوی کرد و یا چیز های دیگه.؟

      سلام
      چند نمونه تجربه تلقین دیدم که با نامه به فرشته س شفا و سلامتی و تکرار جملات تاکیدی و تلقین به این که سلامت هستن بیماری مانند سرطان رو شکست دادم

        ببخشین فرشته شفا و فرشته سلامتی دو تا هستند یا یکیه؟

        بله دوست عزیز.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds