قورباغه را قورت بده! | قانون جذب  

 

یک انسان معمولی اگر بتواند این عادت را در خود ایجاد کند که کارهای خود را بطور واضح اولویت بندی کند و کارهای مهم تر را سریع تر انجام دهد, می تواند از یک نابغه که زیاد حرف می زند و نقشه های عالی می کشد اما کمتر کاری را به سرانجام می رساند, پیشی بگیرد.

از قدیم گفته اند که اگر اولین کاری که باید هر روز صیح انجام بدهی این باشد که قورباغه زنده ای را قورت بدهی, در بقیه رو خیالت راحت خواهد بود ه سخت ترین و بدترین اتفاقی که ممکن است, را انجام داده ای.

قورباغه شما در واقع بزرگترین و مهم ترین کاری است که باید انجام بدهید. همان کاری که اگر الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد همینطور برای انجام آن تنبلی خواهید کرد.

در ضمن این کاری که باید انجام دهید می تواند بیشترین تاثیر مثبت را در زندگیتان بگذارد.

قدیمی ها همچنین گفته اند اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری, اول آن یکی را که زشت تر است را بخور!!!

منظور این است که اگر دوکار مهم را در پیش رو دارید, اول کاری را که بزرگتر, سخت تر و مهم تر است را انجام دهید.

خود را موظف کنید که بلافاصله دست به کار شوید و آنقدر مداومت به خرج دهید تا کار را به اتمام برسانید, پیش از آنکه دست به انجام کار دیگری بزنید.

به این کار مانند یک “امتحان” فکر کنید و با آن مثل یک مبارزه فردی روبرو شوید, در برابر این وسوسه که اول کارهای آسان تر را انجام دهید مقاومت کنید.

مدام به خودتان یاداوری کنید که مهم ترین تصمیمی که هر روز می گیرید این است که اول چه کاری انجام دهید و بعد از آن به چه کاری مشغول شوید, البته درصورتی که کار اول را به اتمام برسانید.

حرف آخر این است, اگر باید قورباغه زنده ای را بخوری, هیچ فایده ندارد که مدت زیادی بشینی و به آن نگاه کنی.

 

 

کتاب قورباغه را قورت بده

برایان تریسی

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds