یه مطلب خیلی جالب تو یکی از فرووم ها دیدم درمورد راه های رسیدن به خواسته هامون بود, به همراه تصاویر جذابی که همراه مطلب بود.

تو این مطلب خیلی ساده و راحت مراحل قانون جذب توضیح داده شده, امیدوارم براتون مفید باشه.

مرحله اول بخش تمرکز می تونید از طریق مدیتیشن یا مراقبه این کار رو انجام بدید.

 

قانون جذب سه مرحله داره ،درخواست ، باور و دریافت. 

در این مقاله این سه مرحله به صورت مراحل ساده تر و مختصر تر تعریف شده:

1-آرامش ذهن, 5 الی 10 دقیقه تمرکز کنید.

اینکار موجب افزایش آرامش و قدرت ذهنی می شود. هرچند مرحله آرام سازی اختیاری است, اما توصیه می کنیم قبل از انجام مراحل بعدی, انجام شود.



مراحل قانون جذب  

2- مطمئن شوید که دقیقا دنبال چه چیزی هستید, زمانی که تصمیم گرفتید دیگر شک نکنید.

به یاد داشته باشید که شما درخواستتان را به کائنات می فرستید که از انرژی ساخته شده است و همواره به احساسات مثبت و هماهنگ با افکارتان پاسخ می دهد.

باید بصورت دقیق بدانید که چه چیزی می خواهید, اگر خواسته تان شفاف و واضح نباشد, کائنات فرکانسی مبهم را دریافت می کنه و در نتیجه نتایج ناخواسته ای را به شما باز می گرداند, پس اطمینان حاصل کنید که خواسته ای شفاف دارید که برای رسیدن به آن اشتیاق فراوانی دارید.

مراحل قانون جذب  

3-از کائنات درخواست کن
یه تصویر از چیزی که می خوای به کائنات ارسال کن.کائنات پاسخ خواهد داد.خواستتو از حالا از آنِ خودت ببین.تو ذهنت تصورش کن که بهش رسیدی.هر چقدر تصورت با جزئیات بیشتری باشه بهتره.اگر می خوای ازدواج خوبی داشته باشی،خودترو ببین که در کنار همسرت هستی،حلقه ی ازدواجتونو لمس کن ،لحظه ی خواستگاری شدنترو ببین ،چه احساسی داری؟چه مدل لباس عروسی دوست داری؟تو ذهنت تصویرشو بساز و ببین ،تصور کن با همسرت به ماه عسل رفتی و زندگی خوشی داری . ایده هاتو دریافت کن و تو ذهنت تصویرسازیشون کن
مراحل قانون جذب  


4- آرزوهاتو بنویس.اینطوری شروع کن.”من شاد و سپاسگذارم حالا که….” و جملتو (پاراگراف) با چیزی که می خوای تموم کن.جملتو با فعل زمان حال بنویس.جمله های منفی بکار نبر(اینو یه اخطار بدون ).هر روز تا زمانی که به خواستت برسی ،چشماتو ببند و با احساس واقعی و مثبت تصورش کن ،طوری که الان بهش رسیدی و داره اتفاق می یفته.

مراحل قانون جذب  

5-احساسش کن
احساسی که بعد از رسیدن به خواستت خواهی داشترو حس کن.انگار الان داریش ،حس اون لحظرو مزه مزه کن و وانمود کن که خواستت اتفاق افتاده .گفتارت ،پندارت و کردارت* باید طوری باشه که انگار به آرزوت رسیدی.این مهمترین و قدرتمند ترین مرحله ی قانون جذبه چون این مرحله جایی هست که قانو جذب به کار می یفته ،گاهی دیگه احساس نمی کنی بهش نیاز داری چون واقعا حس* می کنی الان اونو داری.و بعد ،کائنات به افکار و احساست عینیت می ده و تو دریافتش می کنی.

مراحل قانون جذب  


6-سپاسگزار باش
تمام چیزهای خوبی که کائنات بهت دادرو بنویس.به خاطر تمام چیزهایی که داری و چیزهایی که کائنات بهت داده شکرگزار باش.کائنات کارهای زیادی به خاطر ما انجام داده.با کمی شکرگزاری برای جبران نیکی های کائنات،باعث می شی تا کائنات برانگیخته بشه و خیر و نیکی بیشتری به زندگیت راه پیدا کنه.اگر نشانه هایی دریافت می کنی که بهت نشون میده که به خواستت می رسی،سپاسگذار باش،اگر هنوز به خواستت نرسیدی بازم سپاسگذار باش،اگر حس می کنی که داری به خواستت نزدیک می شی شکرگذار باش.تو باید در تمام طول این پروسه و حتی برای خود این پروسه و طی کردن اون شکرگزار باشی.شکرگزاری قدرت موتور محرک کائناتو برای رسیدن به خواستت چندین برابر می کنه.


مراحل قانون جذب  

7-به قدرت کائنات اعتماد کن .دنیایی رو تصور کن که کاملا شبیه به جهان واقعیه اما هر چیزی که در اون آرزو می کنی فورا پدیدار می شه.خودت رو در اون دنیا(بُعد دیگر) ببین ،درحالی که هر چیزی که از کائنات درخواست می کنی فورا ظاهر می شه .مرتب در جستجوی خواستت نباش؛ مردم معمولا اینطوری جذبشونو خراب می کنن.اگر تو مرتب نگران و چشم انتظار رسیدن به آرزوت باشی فقط داری به کائنات می گی که اونو نداری و چیزی که جذب می کنی ،نداشتنه بیشتره … صبور باش،نا امید نشو اگر خواسته هات هنوز برآورده نشده،به خودت استرس نده که “آخه چطور ممکنه؟”.اجازه بده کائنات این کارو برات انجام بده.
وقتی تو به جای کائنات نگران “چطور” انجام شدن کارهایی،یعنی باورت کمه و داری به کائنات یاد می دی که چی کار کنه در صورتی که کائنات دانسته ها و قدرت بیشتری از ما انسانها داره.

مراحل قانون جذب  

منبع 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

مراحل قانون جذب  

مراحل قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

734 نظر

    عالی بود ..مرسی نویسنده ی عزیزم

    من اکثر این کارا رو قبل از اینکه با این سایت اشنا بشم کردم ولی نشده :'(

    باسلام خدمت خانوم رضوی، راستش من تمام کارایو که گفتین و انجام دادم و حتی انقد واضح به اون چیزی که میخوام فکر کردم و اونو توذهنم پروروندم که روزبه روز قوی تر میشه ینی واقعا به اونی که میخوام میرسم؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا حتی یه لحظه ام به خواسته ام شک نکردم!!!

      سلام عزیزم, باید جملات طرح الهی رو بگی و در نظر بگیری که اگر نشد قرار یا زمان بهتری اتفاق بیوفته یا شرایط بهتری برات جور بشه, توکل می کنی به خدا و همچی رو می سپاریش به خودش.

    مرسي سحر جان سرحال شدم با خوندنش،داستان بذاريد

    با سلام
    وب سایت خوب و جالبی داری و با تصاویر زیبا و جملات ساده به راحتی در مورد قانون جذب صحبت میکنی 🙂

    مرسی،خیلی خوب بود

    سلام سحر خانوم
    خواستم بپرسم این روشها برای پسرا هم جواب میده ؟ :دی
    آخه هم بیشتر مثالها در مورد خواستگاری و … و هم هر کسی که دیدم نظر داده زیر مطالب دختر بوده

      سلام, بله چرا جواب نده؟
      شما می تونید مثلا برای پیشرفت تو کار استفاده کنید.
      من برای کار خیلی استفاده کردم, واقعا تاثیر داره.
      تو چه زمینه ای می خواید از این قانون استفاده کنید؟

    راستش من استعداد بینظیری توی آهنگسازی دارم ولی نه امکاناتش فراهمه برام نه وسع مالیم میرسه که بخوام این کارو انجام بدم. البته هنوز 20 سالم نشده ولی خب نمیخوام وقتی که به 40 سالگی رسیدم تازه شرایطش فراهم بشه … دوس دارم تا وقتی که جوونم کاریو که برام لذت بخشه انجام بدم

      سازی که انتخاب کردی گرونه یا کلاسش رو نمی تونی بری؟ اگر مشکل کلاسه پیشنهاد من اینه که از منابع اینترنتی کمک بگیر, حتما دنبال خواسته قلبیت رو بگیر.

    راستش من به ویالون و پیانو خیلی علاقه دارم البته به آهنگسازی الکتریکی با دستگاه هم علاقه دارم …
    پیانو که خیلی برای من گرونه … ویالون هم تقریبا هزینش برام سنگینه ولی خب میتونم به سختی جورش کنم ولی هیچ استادی نیست که ویالونو به صورت حرفه ای تدریس کنه
    آهنگسازی با دستگاه هم به استدیو نیاز داره

      پیشنهاد من اینکه یه کیبورد (ارگ) بگیری, اصول اولیه خوندن نت ها و نواختن رو یاد بگیری, بعد که احساس کردی برات راحته زدن, با قانون جذب پیانو رو به دست بیاری, یادت نره, هیچ چیز غیر ممکنه نیست, فقط باید ایمان فعال نشون بدی و برای رسیدن به خواستت قدم برداری.

        درود و عرض ادب
        من شغلم نوازندگی هست و قبل از خدمتم ارگ اجاره میکردم و میرفتم جشن و وقتی رفتم خدمت با یکی آشنا شدم که خیلی بیشتر از یه توضیح قانون جذبو بهم فهموند و تونستم درک کنم و وقتی از خدمت اومدم نه تنها ارگ خریدم بلکه لوازم آهنگسازی خریدم و الان درحال کارم و واقعا قبل از خدمتم اینا برام ارزو بود و اینم بگم مهمترین اصلش این بود که خودمم دنبالشون رفتم نه اینکه بشینم خونه و از آسمون خواستهایی که دارم بباره نه اینطور نیست من اول خودمو میدیدم که آهنگسازی میکنم و یکمم تلاش کردم و نتیجه داد و تمامه اینارو اول خدا و بعد مدیون قانون جذب هستم پس بچه‌ها اصن شک نکنید این یه واقعیته مهم باور شما نسبت به این موضوع هستش باید قلبن به این موضوع باور داشته باشید و شک نکنید سپاس از مطالب خوبتون

        سلام دوست عزیز، خیلی عالیه، موفق باشید.

      الان میتونی بت اف ال یا کیوبیس اهنگسازی کنی؟

    سلام.من یک لیست کامل از مشخصات همسر الهی خودم نوشتم.بعضی جاهاش مثلا نوشتم به غیر از من به زنی دیگر توجه نکنه.آیا این یک جمله منفی هست؟

      سلام عزیزم, بله یعنی انگاری داری می نویسی غیر از من به زنی توجه کنه.

      بگی پاکدامن و صادق بهتره.

    ببخشید این مرحله که بایذ احساس کنی خواستتو خیلی سخت.آخه یه چیز ز دست رفته است و سخته واسم احساس کنم دارمش.چیکارکنم؟

      عزیزم هر چیزی رو که قبلا تونستی به دست بیاری پس دوباره می تونی به دست بیاری, یا هر کاری خوبی و موفقیتی رو که دیگران به دست اوردن تو هم می تونی به دست بیاری.
      پس اگر خواستت مثبت هستش, نگرانی به خودت راه نده و رو هدفت متمرکز شو.
      با تمرین مداوم عادت می کنی و کار راحتی می شی, از مقاله هایی که گذاشتم استفاده کن, خیلی بهت کمک می کنه.

    سلام. خیلی بده که نتونستم کپی کنم. میخواستم تو لپتاپم داشته باشمش که هروقت ناامید شدم بخونمش

      سلام عزیزم, برای انگیزه گرفتن باید از جملات تاکیدی استفاده کنی یا بنویسی.

      سلام یعنی اگر فقط وفقط از این هفت مرحله استفاده کنیم وهیچکار دیگه ای انجام ندیم میتونیم به خواستمون برسیم؟؟؟

        سلام عزیزم, مطالبی که درمورد رسیدن به خواسته ها هستش هر کدوم درصدی ناچیزی هستن, اما همشون باهم سهمی قابل توجهی رو برای رسیدن به خواسته ها تشکیل می دن.
        پس انجام دادنشون از انجام ندادنشون قطعا بهتره.

    سلام سحر جان.ممنون از این نکات مثبت و این انرژی بسیار مثبت و امیدوار کنندت.عزیزم من دارم وارد29سالگی میشم ومجردم.یکی از ترسای زندگیم اینه که نتونم همسری که شایستم رو پیدا کنم وممکنه تا آخر عمرم تنها بمونم.شاید همین یه انرژی منفی بزرگ برام ایجاد کرده که نتونستم تا حالا ازدواج کنم.تا میام احساس کنم که ازدواج کردم وکسی کنارمه یاد این موضوع میفتم که من هنوز تنهام و…به نظر ت چیکار باید بکنم؟البته به این قانون ایمان دارم.درضمن کسی رو میشناسید که از طریق قانون جذب همسرمناسبش رو پیدا کرده باشه؟؟ممنون عزیزم

      سلام عزیزم, خواهش می کنم.
      عزیزم کاملا باید فکر و احساس تنهایی رو از خودت دور کنی, الان عامل درونیت که ترس هستش مانع از این می شه که به خواستت برسی.
      این قسمت رو ببین, تجربه کاربرا از ازدواج با کمک قانون جذب هستش, آرامش تو این زمینه خیلی مهم هستش.

    ممنون از راهنماییت سحر جان.راستش به لطف شما وراهنمای که کردید دیشب برای اولین بار تجسم کردم به خواستم رسیدم و تمام احساس شادی وشعف رو در تاروپودم حس کردم.اونقدر واقعی بود که نمیتونم توصیفش کنم.امیدوارم بتونم ازتمام راهنماییهات استفاده کنم و به خواستم برسم که ایشا الله یه شیرینی خوب پیش من داری عزیزم به پاس قدردانی.اشنایی من با این سایت تصادفی نبوده و مطمینا نشانه ای از سمت خدابوده.انرژی های مثبتی وارد زندگیم شدن که دیگه رسیدن به خواستم رو محال نمی بینم.بازم سپاسگذارم

    سلام
    من مدتی بود که درمورد قانون جذب مطالعه میکردم تا بتونم اون کسی رو که دوست دارم برگردونم اما نتونستم مراحل دقیق و متوالی این قانون رو پیدا کنم و بی خبالش شدم
    امروز تو سایت دنبال فردی که هم اسم شماست و تو کار ساخت زیورالات دستیه میگشتم که با سایت شما و مراحل قانون جذب مواجه شدم
    خوب این دیگه همون قانون جذبه
    و اما در مورد کسی که دوستش دارم میتونم امیدوار باشم که برمیگرده چه تمریناتی باید انجام بدم مطالب سایت رو خوندم اما میخوام توصیه شما هم بدونم

      سلام عزیزم, اگر زیورآلات پرتره منظورته خودم هستم ❤
      عزیزم باید از جملات طرح الهی استفاده کنی, این قست بیشتر توضیح دادم.

    جدا
    اره منظورم همونه
    مرسی از اینکه وقت گذاشتید و جواب دادید

    سلام:)
    خداقوت
    سایت زیبایی دارید الخصوص مطالب آن واقعا عالی بود من دقیقا نه سال هست در زمینه موفقیت دارم کار میکنم و خیلی مطالب و کتابهای فراوانی مطالعه کردم. و لازم به ذکر هست بیشتر مطالب شما روان و به قول گفتنی خودمونی هست این عالیست.
    ارزوی سربلندی و تندرستی برای شما خواستارم از خداوند بزرگ:)

      سلام, خیلی ممنونم.
      خوشحالم که مطالب سایت براتون مفید بودم.
      منم امیدارم شما سلامت و موفق باشید.

    سلام پس چرا جواب سوال منو ندادین؟؟؟؟؟

      سلام دوست عزیزم.
      تمام کامنتها پاسخ داده شدن.
      نظرات در همین لحظه 0 هست.
      یکبار دیگه سوالتون رو بپرسید.

    مشکل پوست خواهرم تا فردا صبح خوب بشه.
    لطفا دعا کنید برای من که هیچ سحر و جادویی علیه بخت و کارو امورات من کارساز نباشه وبزودی زود به همه آرزوهام برسم مثل:شخصی رو که دوسش دارم تا 22آبان اگه خدا بخواد جذب من بشه و بسمتم برگرده و دیگه هیچ مانعی برای رسیدنمون بهم دیگه وجود نداشته باشه دوست دارم تا بهمن امسال به خوشبختی و آرامش برسم،و اگه خدا بخواد دوست دارم تا 22 آبان به محل کار سابقم تو آریا شهر برگردم یعنی از اونجا با من تماس گرفته بشه و من هم همکاری مجدد داشته باشم.یشاپیش بینهایت سپاسگزارم.

    سلام جاش اینجا نیست, چرا آخه راست کلیک سایتو بلاک کردید میدونم میخوایین جلوگیری از کپی مطالب بکنید اما واسه امثال من که عادت داریم مطالب رو توی ی صفحه جدید باز کنیم و مطالعه کنیم و گاه ی مقایسه هم داشته باشیم بین مطالب صفحات کار سختی شده

      سلام, این سوال رو قبلا هم ازم پرسیده بودن, دکمه کنترل رو نگه دار و روی مقاله های مورد نظرت کلیک کن, همشون تو صفحه جدید باز می شه.
      متاسفانه مطالب سایت رو به راحتی و بدون ذکر منبع استفاده می کنن و از اونجایی که برای پیدا کردن مطالب خیلی وقت می ذارم, فعلا رایت کلیک رو برداشتم.

    سلام یه سوال داشتم آیا میشه همزمان روی چندتا آرزو تمرکز کرد؟

      سلام عزیزم بله،‌اما سعی کن اول مهم ترین هارو انتخاب کنی که بتونی روشون تمرکز بهتری داشته باشی.
      تمرکز بهتر باعث ایجاد فرکانس قوی می شه و به خواستت نزدیک تر می شی.
      اما اگر تعدادشون زیاد باشه درست نمی تونی روشون تمرکز کنی.

    سلام دوست عزیزم.
    این که حس وابستگی کمرنگ شده چیز بدی نیست و طبیعیه تو هر رابطه ای که بهم میخوره اتفاق میوفته.
    اما اگر به ایشون علاقه دارید اجازه بدید برگرده.از خدا بخواید طرح الهی زندگیتون رو بهتون نشون بده.

    برگشت سحر دلیل رفتنشو گفت و حلالیت گرفت حالش بده
    من واقعا سلامتیشو میخوام
    میتونم از طرف اون نامه بنویسم

    الان هم میخوام خوب بشه هم قسمتم بشه میتونم همزمان 2تا نامه بدم

    سلام بازم
    میخواستم یه کتاب معرفی کنید در ارتباط با بدست آوردن سلامتی با قانون راز
    بینهایت مچکرم

    سلام
    مثلا من اگه بخوام يك گوشي موبايل داشته باشم چطور بايد جذبش كنم؟
    ممنون ميشم سريع جواب بديد

    ببخشيد ولي تو اين كه درباره ي چرخ اقبال نوشته ولي شما گفتين تابلو تجسم؟

    سلام.من هرچه نامه مینویسم و تقاضای نشانه میکنم هیچ نشانه ای نمیبینم.باید چکار کنم؟

    اگه اين كار با شكرگزاري و تجسم خلاق انجام بشه چطوره؟

    سلام سحر جون من تازه دارم از راز استفاده می کنم اما چون ذهن خیلی منطقیی دارم نمی تونم در مورد این قانون شک و تردید نداشته باشم البته خودم چیزای کوچیکی تو زندگیم جذب کردم ولی می خوام با یکی که با استفاده از این قانون به خواسته هاش واقعا رسیده از نزدیک گفتگو کنم و آشنا بشم تا با این کار بتونم اعتماد و اعتقاد صد در صد به این قانون داشته باشم واسه همین از شما تقاضا دارم که به من کمک کنین اگه ممکنه ایمیل شما رو داشته باشم تا بتونم از تجربیات شما بهره مند بشم واقعا به یه راهنما نیاز دارم و همچنین ممنونم که به سوال قبلی من جواب دادین

    مرسی ناردونه جونم من عضو شدم ولی اصلن نمی دونم چطوری می تونم تجربیات خودمو پست بذارم

    مرسی ناردونه جونم

    سلام این چندمین نظره میزارم ممنون از سایت خوبتون ..من 1 ماهه با کسی که دوسش دارم کات کردم جدا شدن خیلی بد 1 ماهه هم دارم تجسم میکنم که برگشته و بهم پیام داده حتی لباسی که میخوام سر قرار باهاشو پوشم خریدم ولی هنوز هیچی به هیچی خیلی نازاحتم .من هر روز تجسم میکنم واقعا خسته شدم چیکار کنم …کمکم کنید تو رو خدا

      سلام عزیزم.
      خوشحالیم مطالب مفید بوده
      از خدا طرح الهی زندگیتون رو بخواید
      از خدا و فرشته هاش بخواید که بهتون نشون بدن آیا این فرد مناسب شما و جزوی از طرح الهی زندگیتون هست یا نه.

    سلام علاوه بر نامه دادن به فرشته ها هر روز باید تجسم هم بکنیم؟یا نامه دادن کافیه؟
    ممنون

      سلام عزیزم, هر چی از روشهای بیشتری استفاده کنی, احتمال اینکه به خواستت برسی بیشتر هستش.
      البته در صورتی که طرح الهی زندگیت باشه.

    سلام موقعي رو يادم مياد كه تازه ميخواستم رانندگي ياد بگيرم. من فقط يكبار پشت رول نشسته بودم و اون هم بسيار پراشتباه! متوجه نبوم ولي هر روز در ذهنم خودم رو در حال رانندگي تجسم ميكردم كه بسيار راضي كننده بود. بعد از مدتي حدود يكماه براي بار دوم پشت رول نشستم و رانندگيم باعث تعجب خودم شده بود. انگار چندين سال راننده بودم. مطالب كتاب راز كاملاً درسته. مطمئن باشيد.

      خیلی خوبه دوست عزیز, به این روش تجسم خلاق می گن, اتفاقا امروز یه مطلب درمورد همین موضوع قرار دادم.

    سلام.واسه اینکه دانشگاه مورد علاقه ام قبول شم.علاوه بر تجسم و جملات تاکیدی کاره دیگه ای هم باید انجام بدم.؟

    سلام خسته نباشید واقعا بابت مطالب خوبتون.
    میخواستم بدونم آیا افرادی که دعا مینویسن و رمالها و…. از همین قانون جذب و نامه به فرشتگان و …. استفاده میکنن؟!!
    ممنون میشم جواب بدین!

    سلام بچه ها
    من حدود 2-3 ساله که قانون جذبو باورکردمو درموردش کتابا و مقالات زیادی خوندم ولی حدود 10روزه که توی این سایت عضوشدم توی کامنتای قبلی نوشتم براتون که یکیو دوست دارم که کارمندبانکه تمام مشخصات همسرایده آل منوداره ولی چندماه پیش به شعبه دیگه ای منتقل شده وازش بی خبرم یعنی باورتون نمیشه چقددلتنگش میشدم توی مشورتی که با سحرجون داشتم بهم پیشنهادکرد که به فرشته عشق اون و نگهبان خودم نامه بنویسم من اینکاروکردمو باورداشتم که بازم می بینمش تا اینکه امروزهمینطورکه تویه منطقه دیگه داشتم پیاده روی میکردم وتوی ذهنم بهش فکر میکردم حس کردم کسی پا به پای من داره میادنمی دونم اون لحظه چه حسی داشتم اون کنارمن بودمثل یه خواب…نتونستیم زیادحرف بزنیم چون همکاراش باهاش بود ولی یقین دارم که اون برای همیشه مال من میشه،من این لحظه رو دائم توی ذهنم تصورمیکردم برا همین به واقعیت تبدیل شد،،،
    دوستای گلم نا امیدنشین یقین داشته باشین که قانون جذب عمل میکنه
    سحرجون بخاطراحساس قشنگی که توی این لحظه دارم ازت واقعاممنونم

    به نظرتون ذکر گفتن هم مثل جملات تاکیدی عمل میکنه ؟مثلا من نیت میکنم که برای رسیدن به خواستم امروز صدبار بسم الله بگم خیلی هم آرامش پیدا میکنم اما سیر نمیشم و میگم حالا که صدتا گتم 200تای دیگه بگم .احساس میکنم با این روشم به کاینات نشون میدم که بهش اطمینان ندارم .حالا موندم چیکار کنم .البته ذکرا رو فقط به این خاطر میگم که فکرای منفی نکنم

      ذکر گفتن از جملات تاکیدی جداست.
      جملات تاکیدی برای جلوگیری از افکار منفی و ارسال فرکانس مثبت و ارتباط با ضمیر ناخودآگاه هستش.

    سلام من با کسی که خیلی دوستش دارم بعد از 10 سال جدا شدم یعنی اون دیگه نمی خواد خیلی افسرده و نا امید شدم تا اینکه خیلی اتفاقی با قانون جذب آشنا شدم الان چند روزه که دارم روی خودم و افکارم کار می کنم تا بتونم با استفاده از این قانون دوباره عشقم رو بدست بیارم ولی باز افکار منفی به سراغم میاد و حالم بد می شه دائم به این فکر می کنم که اگه نیاد چی میشه یا اینکه واقعا این قانون در مورد من صادقه یا نه نمی دونم چکار کنم خواهش می کنم من را راهنمایی کنید و لطفا از طریق ایمیل من به من پاسخ بدید چون نمی خواهم مطلب من در سایت بیاد با تشکر

    سلام. شما از نشانه صحبت می کنید تا اونجا که من مطالبتون و همینطور نظر ها رو خوندم.
    من راستش کسی رو دوست دارم. میخواستم بدونم مثلا فال حافظ هم میتونه یه نشونه باشه؟ من عادت دارم روزانه برای خودم فال میگیرم. هر روز. در واقع چون به حافظ علاقه دارم. گاهی وقتا حتی یک سری از غزل ها برای من تکرار میشه و اکثر مواقع مضامینشون امیدوار کننده هستن. میتونم اون رو یه نشونه در نظر بگیرم؟

    ممنونم بابت مطالب عالیتون و این که جواب دادید.
    اگه بدونید که چه امیدی رو در من زنده کردید. :* :* ممنونم واقعا.

    خانم مثبت گرا و شاد و مهربان :
    با سلام و احترام
    راستش دوست داشتم مطالب رو پرینت بگیرم و هر روز بخونم آیا امکانش هست راهنماییم کنید.
    با تشکر

    به نام خدا

    با سلام خدمت شما سر کار خانم رضوی احتراما سایت شما بخش تماس با ما نداره
    که ما بتوانیم از طریق ایمیل با شما سرکار محترم در ارتباط باشیم
    لطفا ایمیل تان را به ایمیل بنده ارسال بفرمایید
    تا بنده سوالات خودرا از شما بپرسم
    با سپاس فراوان
    بسم الله تاجیک

      سلام دوست عزیز, سوالتون رو تو بخش کامنت می تونید مطرح کنید, یا من یا همکارم راهنمایی می کنیم.

    سلام مجدد سرکار خانم رضوی همه سوالات را که نمی توانیم تو بخش کامنت بپرسیم
    چیکار باید کرد؟

      سلام دوست عزیز, راه ارتباطی کامنتها هستش, دوستان بصورت مختصر سوالشون رو می پرسن و ما راهنمایی می کنم.
      به علت مشغله زیاد مغدور نیست سوالات دوستان رو بصورت اختصاصی جواب بدم.

    سلام
    روزتون به خیر و شادی همیشه

    من عاشق ماشین BMW هستم.چند وقت پیش یک قرعه کشی رو جذب کردم که جایزه اش این ماشینه.قرعه کشی دیروز انجام شده و برنده ها 2 روز دیگه معرفی میشن…من تو این مدت برای اینکه این ماشین رو بدست بیاورم خیلی کارها از طریق قانون جذب انجام دادم و نتایج خیلی خوبی گرفتم.همه چیز در مورد ماشین جذب کردم تو این مدت و البته با تمام وجودم از نظر مالی در این قرعه کشی شرکت کردم…
    خیلی امیدوار هستم ایشالله به لطف خدا که خیلی کمکم کرده بهش برسم…برام دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید. برنده شدم حتما میام اینجا اعلام میکنم.
    ممنونم از سایت بسیار عالی تون… موفق باشید

      سلام دوست عزیز, امیدوارم که همیشه موفق باشید.
      اگر از جملات طرح الهی برای خواسته هاتون استفاده کنید و یکوقت اون خواسته اتفاق نیوفته, بعدش مطمئن می شید که به صلاحتون نبوده و از اینکه به اون خواسته نرسیدید زیاد ناراحت نمی شید.

    سلام خانوم رضوی عزیز.
    من چندین بار بهتون پیام دادم درباره تجسم و شما منابعی رو به من معرفی کردید اما تا الان نتونستم تجسم رو انجام بدم بسار مشتاق هستم که این کار رو یاد بگیرم اما نمیشه فقط سیاهی مطلق میبینم و بس.
    از طرفی هم هیچ احساسی ندارم چون چیزی نمیبینم! خواهش میکنم کمکم کنید

    سلام
    نمی دونم باورتون میشه یا نه اما قسم می خورم من قبل از این که با راز آشنا بشوم منفی گرا بودم وزیاد فکر منفی می کردم و همه هم اتفاق می افتاد دیگه کلافه شده بودم.اصلا تعجب می کردم و فکر می کردم کسی داره ذهن منو می خونه و از هرچی بدم میاد رو سرم میاره و این نگرانی منو بیشتر می کرد تا اینکه مستند راز رو دیدم بعد از دیدن مستند راز کاملا بهش ایمان اوردم چون من تمام اون مراحل و می رفتم همیشه خودمو توشرایط بد حس می کردم.اما بعد از دیدن مستند و رفتار کردن عین قانون و مراحل راز این بار به شیوه مثبت.زندگیم از این رو به اون رو شد الان چنان خوشبخت هستم و به هرچه خواستم رسیدم و باز هم خواسته هامو دریافت می کنم و این و مدیون اون افکار قبلی هستم چون شاید اگه اونا نبود من به این قدرت به راز ایمان نمی اوردم.من رفتم کتاب راز رو هم خریدم و کاملا خوندم و الان هم روزی نیم ساعت وقت صرف می کنم برا خوندش چون خوندنش باعث می شه یادم نره و همچنین حس خوبی به من میده. من عاشق رفتن به خارج و خوندن رشته فلسفه بودم که الان بهش رسیدم و سالی چند بار می رم خارج حتی سفارش کار هم دارم تو آلمان تو یه شرکت.الان که فوق لیسانس کامپیوترم رو گرفتم می خواهم برم آلمان در کنار کار تو دانشگاه فلسفه تا سطح فوق دکترا رو هم بخونم.
    از شما بسیار ممنونم.موفق باشید

    سلام خانم رضوی..خسته نباشید.یه سری مسايل هست که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده .من دو سه سالی که درباره جذب تحقیق میکنم .فقط یه سری مشکل پیش اومده که خواهشا راهنماییم کنین.اول اینکه من با تمرکز خواسته هامو بیان میکردم و چون زیاد بودن و بخوستم خودمو توی اون حالات نگه دارم ذهنمو درگیر میکرد…بعد اودم جعبه ارزو ها درست کردم و خیلی عکس انداختم توش ولی بازم تمرکز روی عکس سخت بود..پس به نوشتن رو اوردم.یه لیست از اهداف ماه اینده یه لیست برای سال آینده و یه لیست برای 5سال اینده .ارزو ها رو همه رو به شکل زمان حال نوشتم و کم کم دارم تاثیرشو میبینم .میخواستم ببینم یک بار نوشتن کافیه؟؟یا چند بار بنویسم ؟..افکار رو چطور کنترل کنم؟؟؟جملات تاکیدی بنویسم یا شفاهی بگم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

      سلام دوست عزیز, سعی کنید مهم ترین خواسته هاتون رو مشخص کنید و فقط رو همونا تمرکز کنید, هر از گاهی اهداف و آرزوهاتون رو مکتوب کنید که فرکانس قوی تری ارسال کنید.
      جملات تاکیدی رو در طول روز تکرار کنید کافی هستش اما برای اثر بخشی بیشتر می تونید بنویسید.

    سلام. یه سوال داشتم. اینکه به وقایع و حوادث ویا بیماری فکر کنیم یعنی اونو جذبش کردیم ؟
    درباره پیامبران که حوادث و بیماری داشتند .. ایا خودشون جذبش میکردند یا خواست خدا بوده؟

      سلام عزیزم
      به هر چی فکر کنیم به واقعیت در میاد
      اینکه انسان ناگهان به یک بیماری دچار میشه دیگه دست خودش نیست و تقدیرش این بوده.اما اینکه یک انسان سالم هی به سرطان فکر کنه و اخرش جذبش کنه این دیگه خودشوم دخیل بوده.

    سلام گلم .متشکرم از این همه مهربونی که داری نسبت به ادما.
    من 5سال اازدواج کردم اما یه سال زندگیم مثه سابق نیست .6ماه قهر بودم خونه پدرم حالا که برگشتم شوهرم رفته دادگاه کتاب 4اثر فلورانس .راز.قانون.قدرت.معجزه شکرگذاری رو هم فعلا دارم انجام میدم هنوز اثری ندیدیم میشه یه کم کمکم کنینی چیکار کنم میشه عشق دوباره رو برگردونم به زندگیم شوهرم مییگه هیچ حسی بهت ندارم دوست ندارم برو..جمله تاکیدی واسه حفظ زندکی بگین مرسی گلم

      سلام عزیزم از جملات طرح الهی استفاده کردی که از خدا بخوای اون چیزی رو که به صلاحته نشون بده؟ گاهی اوقات صلاح ما تو چیزی هستش که در ظاهر برامون خیلی دردناکه.
      از فرشته زناشویی و نگهبان کمک بگیر که طرح الهیت رو نشون بدن, وقتی از جملات طرح الهی استفاده می کنی دیگه واگذار کن به خدا و مطمئن باش هر اتفاقی که بیوفته به صلاحت بوده.
      برای من خیلی جواب داده.

    واسه بدست اوردن دل و عشق شوهرم به چه فرشته ای لطفا به اسم بگین امه بنویسم روز26دادگاه داریم مرسی

    سلام
    تو رو خدا منو راهنمایی کنین چندین سال هست که واسه رسیدن به خاستم همه این راهها رو امتحان کردم با دنیایی از امید اما بعد از مدتی که ب نتیجه نرسیدم تنها چیزی که در من باقی گذاشت ناامیدی و بدبینی به همه چیز هست.نمیدونم چیکار کنم انگار به ته خط زندگی رسیدم .کاش میشد از زندگی کردن انصراف بدم ….

    سپاسگذار از جوابتون….
    با این تفاصیر میشه گفت هیچ چیز صددرصد نیست .حتی قانون جذب …..درسته؟
    حدود هفت هشت سال پیش تابلو تجسم از تمام خاسته هام تهیه کردم ولی الان که بهش نگاه میکنم فقط به موردش رسیدم اونم بعد از این همه سال اونم تنها ب کوچکترین خاستم …. خودم ک اول خیلی خندیدم ولی بعدش ناراحت شدم الانم خیلی ناراحتم …..

    ويانا جان تو قانون جذب چيزي كه مهمه اينه كه شما طرح الهي بخواي ممكن حتما به اون هدف نرسي و بهترشو به دست بياري خود من درمورد خيلي مسائل اين تجربه رودارم

    سلام سحرجان براي اينکه بتونم حس خوبي به خودم داشته باشم وآرامش داشته باشم به کدوم فرشته ي خودم نامه بنويسم؟دلم ميخادارادموتقويت کنم تابتونم تغييرمثبت داشته باشم توزندگيم

    خیلی زیبا و قشنگ بود مرسی هم رنگ نوشته ها هم تصاویر هم متن و مفهمو . عالی بود …..

    سلام سحروناردونه عزيز
    يکسري مسائل هست که منوآزارميده يعني پشيمونم که انجام دادم ميخام از يه جايي شروع کنم که ديگه تکرارنکن وزندگيمودرجهت مثبت تغييربدم….با عذاب وجدانم چه کارکنم چه جوري خودموآروم کنم…به کدوم فرشته م نامه بدم تا آروم بشم

      سلام عزیزم, از فرشته آرامش کمک بگیر, می تونی یه سری کارهای مثبت تو زندگیت انجام بدی به جبران کارهای گذشته و از خدا طلب بخشش کنی.
      مطمئنا خداوند کسی رو که تصمیم گرفته زندگیش رو در جهت مثبت تغییر بده, می بخشه.

    سلام سحر جان با خوندن کامنت ها آرامش میگیرم. خدا بهت خیر بده بانوی مهربان.

    سلام. من 29 سالمه و هنوز ازدواج نکردم خیلی تنها ام دیگه خسته شدم راستش کلا نا امید شدم لطفا راهنماییم کنید.

      سلام عزیزم
      ذهن و تفکرت و مثبت کن
      از قانون جذب و نامه نوشتن به فرشته ها کمک بگیر
      مقالات سایت کمکت میکنن

    نامه نوشتن به فرشته ها یعنی چی؟من کلی دعا خوندم بعداز نمازم،2بار نمازجعفر طیار خوندم،40روز سوره یاسین خوندم،40روز دعای نخودکی خوندم،40روز 61 هزار بار خدارو به خودش قسم دادم اما هیچ اتفاقی نیفتاد،دوس ندارم ایمانم ضعیف بشه اما من خیلی از این کارا و دعاها انجام دادم نشد!8سال پیش آرزوهامو نوشتم رو کاغذ به خیلیاش رسیدم اما نمیدونم چرا به ازدواج نمیرسم اینقد تنهام که دیگه از تنهایی توی قبر نمیترسم!

    سلام خانم رضوی لطفا یک خبرنامه بره سایت تون درست کنید
    تا ما با عضویت در خبرنامه سایت از مطالب جدید سایتتون با خبر شیم
    روز تون خوش یا حق

      سلام دوست عزیز, ممنون از پیشنهادتون, ولی سایت هر روز به روز می شه و آخرین مطالب تو صفحه اصلی هست, سعی می کنم هر روز سایتو با 2 الی 3 مطلب به روز نگه دارم, به همین دلیل هر زمان که سر بزنید مطالب جدید برای مطالعه وجود داره.

        آیا افکار دیگران هم می تواند زندگی مان را تغییر دهد؟
        من که تمام افکارم موفق آمیز بوده اما الان وضع خوبی ندارم برام دعا کنید

        ممکنه دیگران با حرفهاشون باعث بشن انگیزه های ما کمرنگ بشه.
        اما ما باید با جملات تاکیدی و مرور کتابهای انگیزشی, همیشه این انگیزه های تلاش رو در خودمون زنده نگه داریم و بر اساس خواسته هامون دست به عمل بزنم, چون فکر کردن به تنهایی هم نتیجه ای نداره.
        فکر و عمل باید باهم باشه.

    خانم رضوی شما خودت به قانون جذب ایمان داری و نشانه ای دیدی؟

      دوست عزیز, اگر برای مفید نبود که دیگران رو به مثبت اندیشی دعوت نمی کردم.
      تجربیات من و دوستان رو می تونید تو بخش تالار گفتگو ببینید.

    سلام سحر جون من میخواستم بدونم که آرزو های بزرگ هم براورده میشه یا فقط آرزو های کوچک ؟ مثلا من آرزو دارم نظام آموزشی مثل سابق بشه آیا با نامه نوشتن و تجسم حل میشه ؟ خواهش میکنم جواب بده

      سلام عزیزم, ببین آرزویی که داری چون شخصی نیست, برای همین به تنهایی انرژیت کافی نیست, چون می خوای یه چیزی تو کل کشور تغییر کنه, به نسبت تمام کسانی که تو این سیستم آموزشی هستن, مثل قطره تو اقیانوس هستی.
      اما درمورد خواسته های شخصی که فقط به خودت مربوط می شه به خواسته های بزرگ هم می تونی برسی چرا که نه, به همین دلیله که گاهی اوقات افراد عادی به موفقیت های خیلی خیلی بزرگ می رسن, چون خواستشونو باور داشتن.

    سلام لطفا یه سایت معرفی کن که مراحل دقیق رسیدن به آرزو ها رو بگه،دستت درد نکنه.
    خیلی خیلی ممنونم از سایت بسیار خوبتون ، من از وقتی با سایت شما آشنا شدم نگاهم به زندگی تغییر کرد من همیشه برات دعا میکنم و ازتون ممنونم

    به نام خدا
    سلام خانم رضوی
    من از قانون چذب در حد یک اسم و اینکه جیزی را اگه واقعا بخواهی به اون می رسی شنیده بودم ولی تا حالا هیچ وقت دنبال اون نبودم تا با اون به خواسته هام برسم. ولی همیشه تو زندگی به چیزهایی که می خواستم فکر می کردم و به دیگران می گفتم من بالا خره بدست می ارم و خداراشکر تا حالا به هر چی خواستم رسیدم اخریش قبولی توی کارشناسی ارشد بوده حتی وقتی به خواهرم گفته بودم من فلان سال دانشجو هستم اصلا فکر درس خوندن نبودم به خاطر فرزند کوچیکم.و خداراشکر همون سالی که گفته بودم دانشجو بودم حالا هم مطمئنم که چند ساله دیگه ازمون دکترا قبول می شم یعنی دوساله پیش بدوستم گفتم من 96 دانشجوی دکترام امیدوارم به اون برسم وارزوهای دیگه ای که همشون مربوط به موفقیت تحصیلی و شغلیه. حالا نمی دونم قانون جذب شماهم همینه

      سلام عزیزم, بله قانون جذب همینه, یعنی اهدافمون رو مشخص کنیم و برای رسیدن بهشون تلاش کنیم و به هیچ چیزی به جز موفقیت فکر نکنیم.

    سلام سحر جون دو سال پیش با آقایی آشنا شدم که اوایل علاقه ی خاصی بهش نداشتم و زمانیکه ازم خواستگاری کرد متاهل بود و قرار بود جدا بشه ولی چون این اتفاق نیفتاد من ازش خواستم که زندگیمو ترک کنه و زمانیکه اون حضور داشت همه چیز آروم بود و حالا که نیست دل تنگش میشم حالا باید چیکار کنم ؟

      سلام عزیزم, دل تنگیت فقط به خاطره اینه که بهش عادت کردی و حالا که نیست احساس خلا می کنی.
      باید از خدا بخوای که طرح الهی زندگی خودت رو بهت نشون بده که یه زندگی خوب داشته باشی.

    سلام سحر خانم امیدوارم همیشه شاد باشید شوهر من بر اثر یه اشتباه کوچیک بعد از ده سال از کار اخراج شدهوابروش رفته، حالا همش گریه میکنه خودمم افسرده شدم انقدر مشکلات دارم سه تا خاهر مجرد و… به نظرتون میشه یعنی به همه خاسته هام برسم بیشتر راهنماییم کنین خدا خیرتون بده

      سلام
      تفکر مثبت داشتن اولین قدم به سمت خوشبختیه
      دیگه به گذشته فکر نکنید امروز و به خاطر دیروز از دست ندید و خراب نکنید
      ابروی رفت رو برگردونید و کار جدید پیدا کنید
      یا اگر جا داره طلب بخشش کنه همسرت و برگرده سرکارش

    سلام
    من شوهرم چهارساله زندانه وقاضي باهاش همكاري نميكنه ميخواستم به فرشته قاضي نامه بنويسم به چه فرشته اي بايد بنويسم.

      سلام عزیزم, از فرشته نگهبان شوهرت و فرشته نگهبان قاضی کمک بگیر, امیدوارم به لطف خدا مشکلت حل بشه.
      از خدا بخواه اون چیزی که طرح الهیه زندگیته اتفاق بیوفته بعد با ایمان کامل همچی رو بسپار به خدا.

    خانم رضوی نوشتن نامه به فرشته یعنی چی
    کاملا توضیح بفرمایید برام جالبه

    ممنونم مطالب عالی بود .. سحر جان شما تو برنامه های مجازی منظورم واتساپ یا هرکدومشون گروه دارین عضوم کنید؟
    من هر وقت وارد این سایت میشم کلی عشق دریافت میکنم

    سلام من تجربیات عجیبی از قانون جذب دارم
    فقط نمی دونم چه جوری باید تعریف کنم
    واقعا به طور 100 درصد به این قانون ایمان دارم و ازش نتیجه گرفتم

    سلام سحرجون سایت خیلی خوبی داری تبریک میگم بهت.من خودم به این قانون اعتقاد دارم و تا حالا چندین مورد جذب کردم اما چیزایی عادی بودن و تابحال اون چیزی که میخواستم جذب نکردم البته کاملا واسه خواسته هام این مراحلو طی نکردم و حالا میخوام این مراحلو انجام بدم.فقط ازت میخوام اگه خودت با استفاده از قانون جذب به خواسته هات رسیدی برامون بگو تا دلگرم بشیم.ممنون

      سلام عزیزم, ممنونم, تو تالار گفتگو, بخش تجربه های قانون جذب و نامه نوشتن با کاربرا تجربیاتمون رو نوشتیم.

    سلام با تمام وجودم به قانون جذب یقین دارم .
    موفق باشید.
    و سپاسگزارم از این حال خوبی که این چند مدت از سایتتون گرفتم…

      سلام عزیزم, موفق باشی.

      سلام سحرجون
      من چند روزی میشه که لیست همسرآیندمو نوشتم و چند بار مرور میکنم خواستگاری برام میخواد بیاد که 50یا60 درصد شرایطش طبق لیسته… حالا سوال من اینجاست بازم باید اون مواردی رو که ایشون ندارند و من توی لیست نوشتم و بازم باید مرور کنم یا نه دیگه باید این خواستگاری که میخواد بیادو در نظر بگیرم افکارم کاملا مثبته فقط موندم چه چیزی را باید دائم با خودم تکرار کنم ؟
      مرسی عزیزم
      خیلی دوست دارم انشالله حاجت روا شی…

        سلام عزیزم, باید از خدا بخوای که همسر الهیت پیدا بشه, اگر برای تصمیم گیری مشکلی داری می تونی از خدا و فرشته ها در خواست نشونه کنی که بهت کمک کنن تصمیم درست بگیری.
        جملات طرح الهی رو باید تکرار کنی.

    . من شخص خاصی رو دوست دارم و میخوام جذبش کنم برای ازدواج. و اینکه تو یه ماه هر از گاهیاخر شبا بهش فکر میکردم تجسم کردم ک با همیم اون شبایی ک بهش فک میکردم واقعا حسش کردم انگار ک الان در کنار همیم نمیدونم چرا ولی حتی گریم گرفت نه گریه اینکه ندارمش گریه اینکه دارمش و کنارش احساس خوشبختی میکنم. یه شب از همین شبا ک بهش فک کردم خواب دیدم باهاش ازدواج کردم و بچه هم داریم. و اینکه اینو هم بگم حتی برا خودم دنبال لباس عروسم و حتی حلقم. و اینکه الان فک نمیکنم بهش فقط گاهی شبا ک حس خوب ددارم بهش فک میکنم ک در کناار هم خوشبختیم. چون ک میگن نباید از خواستت دلسرد شی ولی من الان ک خوندم میبینم ک نوشته شده باید فراموشش کنی کلا؟ و اینکه من حتی روز خواستگاری و ازدواجمونم مشخص کردم. لطفا اگه راهنمایی هست ک بتونه کمکم کنه ممنون میشم
    در ضمن من در حال نوشتن نامه به فرشته عشق و ازدواج اون هستم و و از فرشته و خدا ممنون شدم بخاطر فراهم کردن شرایط ازدواج. و اینم بگم وابستگیم بهش کم شده. و هر از گاهی بهش فکر میکنم اینها فایده داره؟

    سلام سحر جان. میگم که دیروز بعدازظهر یه پر کوچیک دیدم به طور اتفاقی که روش قلب داشت . یعنی تو روز هفت نامه نوشتن به فرشته شخص مورد نظرم برا ازدواج میتونه خوب باشه. اعداد ساعت هم به طور ناخودآگاه 1818 یا 1616 یا 0101 اینجوریا خیلی میبینم.

      سلام عزیزم, دیدن پر یعنی اینکه فرشته ها درخواستت رو دریافت کردن, برای اعداد, این قسمت رو بخون ببین معنیش چی می تونه باشه.

    سلام سحر جان امیدوارم خوب و سلامت باشید.عزیزم من میخواستم بدونم شما توی فیس بوک هم ÷روفایلی دارید؟آخه اینطوری بهتر میشه در ارتباط بود.ممنون میشم جواب بدید و سوال دیگه من میخوام راجع به فرشته ها و ارتباط کامل باهاشون اطلاعاتی ازتون بگیرم ممنونم از جوابتون

      سلام عزیزم, سوالات فقط تو همین سایت جواب داده می شه.
      بخش آشنایی با فرشته هارو بخون, اطلاعات جامعی قرار داده شده.

    ســـــحر عزیزم
    خواستگارم اومدند من از ایشون خوشم اومده چون60/70 درصد دلخواهمه و احساس میکنم اونم ازمن خوشش اومده
    یک روز از اومدنشون میگذره هنوز خبری نشده سحر جان من الان چی رو باید تکرار کنم دائم ؟؟؟
    با اینکه افکارم وتصورم و مثبت میکنم ولیکن کمی استرس دارم……..
    لطفا بخشای مورد نیاز و با لینک برام بزار تا بخونم عزیزم
    بازم ممنونم از سایت خوبتون

    سلام سحر جان توروخدا راهنماییم کن
    من خوب می تونم خواستگار جذب کنم ولی متاسفانه من پسندشون میکنم اما خود پسرشون منو پسند نمیکنه یعنی باهم توی اتاق صحبت میکنیم ولی بعدش دیگه خبری نمیشه تا الان چند مورد این جوری شده…

    چکار کنم تا پسرشونم منو پسند کنه وبی قرار وصلم بشه ؟؟؟
    قصد درام دوباره تلاش کنم راهنماییم کنید لطفا عزیزم

      سلام
      اگر کسی در طرح الهی زندگی ما باشه با جذب ما هرچه سریعتر میاد سمتمون و به هم میرسیم
      بهتره از جذب کمک بگیری
      مراحل مختلفش و طی کنی تا به شخص مورد نظرت برسی

    ممنونم ناردونه جون
    باشه عزیزم دوباره مراحل جذب وشروع میکنم نه برای این پسره برای یکی بهتر
    (البته هرکی که بخت الهیم باشه)

    سلام ممنون از سایت خوبتون. من برای ازدواج با فرد ایده آلم توی مراحل تجسم و نوشتن ، افکارم خیلی از این شاخ به اون شاخ می پره. مثلا یه روز خواستگاری و نامزدیم رو تجسم می کنم، یه روز عروسی، یه روز مسافرت ، دوباره ممکنه افکارم برگرده سمت همون آشنایی اولیه. این جوری درسته تجسم هام ؟؟؟؟
    خیلی ممنون

      سلام
      نه درست نیست
      افکار باید منسجم باشه و دقیق و الویت دار

        مرسی ناردونه جان . خب شما پیشنهاد می کنید کدوم مرحله رو بیشتر تجسم کنم ؟ مرحله قبل از ازدواج یعنی نامزدی و … ؟ یا بعد از ازدواج ، یعنی خودم رو توی خونه خودم ببینم ؟

        عزیزم تجسمت هر روز باید یکسان باشه, که این تصویر های جدید تو ضمیر ناخودآگاه هک بشه.
        نتیجه نهایی و دلخواهت رو باید تصور کنی.

    سلام سحر جون.
    من امشب پانزده روز نامه نوشتنم تمام شد
    متن نامم این بود
    به فرشته عشق و ازدواج در….. همسرالهی ام
    تو را تقدیس و برایت برکت میطلبم و خدا را سپاس میگویم. که اکنون و بلافاصله میان من و همسر الهی ام عشق برقرار میکنی و مقدمات ازدواج من و همسر الهی ام را فراهم میکنی. خدایا سپاسگزارم
    ایا روش نامه نوشتن درسته؟ تا چقدر دیگه جواب میگیرم

      سلام عزیزم, چک کن ببین طبق توضیحات نامه نوشتن که تو سایت گذاشتم هست یا نه.
      اگر طرح الهیت باشه می رسی, زمانش رو که من نمی تونم بگم عزیزم.

    سلام خانم رضوی
    قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم چندتا کتاب در رابطه با این موضوع خونده بودم اما هنوز انجام نداده بودم.
    اما بعد عید تمام نکات رو به ترتیب انجام دادم، لمسش کردم.
    الان بعد دو ماه از شغل همسرم گرفته تا کوچکترین مسائل به امید خدا حل شده.
    و در حال درست شدنه.
    قبل از شروع به این کار شاید فکر اینکه به این زودی درست بشه رو نمی کردم.
    انقدر دغدغه داشتم که حدو حساب نداره.
    خیلی ممنون از مطالب خوبتون.
    فقط یه سوال داشتم در مورد اینکه چطور ذهنم رو از حسادت کردن دور کنم؟

      سلام
      چه عالی
      خوشحال میشیم عضو انجمن بشی و تجربیاتت و با دوستان دیگه در میون بذاری : http://ghanunejazb.ir/forum/forumdisplay.php?fid=67

      دل رو از کینه و حسادت خالی کردن یکی از مراحل قبل از شروع به جذب هست…مرحله ای از تزکیه ی روح
      به فرشته ی نگهبانت امه بنویس و کمک بخواه روزانه جملات تاکیدی مربوطه رو تکرار کن…

    سلام سحر عزیز چقدر خوب بود اگه همه آدمها مثل شما روشن بین و مثبت بودن واقعا دیگه اتفاقهایبد از بین می رفتند من تازه امروز این سایت رو دیدم و یه نامه عشق به نگهبان عشق فرستادم جالبه ک یه جورایی مطمین بودم این نامه به اعمال میرسه0
    جوابشو بهت میدم

    سحر عزیز اگه بخوایم کسد رو عاشق خودمون کنیم چه راهی رو پیشنهاد میکنی؟
    البته از اون طرف هم کلی نشونه دیدم ولی میترسم از اینکه پا پیش بذارم و بعد نشه افسرده بشم

      اگر در طرح الهی هم باشید صد در صد میشه
      هم نامه نوشتن به فرشته ی عشقش و هم تکرارجملات تاکیدی مربوطه رو

    با عرض سلام خسته نباشید راستش مطالب واقعا مفید بود.
    من یه 8ماهی هست عاشق یک نفر شدم و کارم روزو شب شده فکر کردن ب اون دیگه یه زمانایی واقعا دیوونه میشم و احساس میکنم هیچ جوره نمیشه البته من فکر میکنم ایشون هم نسبت به من بی میل نیست چون رفتاراش اینو نشون میده.و ایشون یکی از استاد های ما هستن منتهی برای درس من نیست ولی من هم میشناسمش هم ایشون منو کامالا
    میشناسه و با هم سلام علیک داریم.میخواستم بدونم من از طریق قانون جذب چطور میتونم بهش برسم.
    توروخدا کمکم کنید واقعا درگیر شدم.
    ببخشید زیاد حرف زدم
    ممنون

    سلام سحر عزیزم . من تمام کارها رو انجام دادم وحس می کنم باید تو مرحله رهاسازی برم.می دونم باید حس خوب داشته باشم و شکرگزار باشم. اما من برای این که حس خوب داشته باشم مجبورم تجسم کنم یعنی تجسم به من حس خوب میده، می تونم تجسم کنم هنوز؟
    و این که شکرگزاری باید اینجوری باشه که من سپاسگزارم برای این که فلان خواستم رو دارم ؟. یا این که بگم سپاسگزارم برای این که دارم به خواستم میرسم؟
    بعد توی این مرحله باید هنوز جمله تأکیدی رو بگم ؟ چون جمله من به این صورته من در حال دریافت …هستم ، خب این جوری تناقض پیش میاد که؟

    ممنون واقعا مفید واقع شد.فقط یه سوال داشتم بعد از نامه نوشتن به فرشته ها حالا زمانیکه به خواستمون رسیدیم نامه هایی که نوشتیمو چیکار کنیم؟میشه پاره کنیم بندازیم دور؟اشکال نداره؟
    بعد تا چه وقت نامه رو نگه داریم؟مثلا اگه به خواسته نرسیدیم هنوز نگه داریم؟

      بهتره بسوزونیم یا به اب بسپاریم
      نه شما باید از بین ببریدش نگهش ندارید مثل یک نامه ی پست شده باهاش برخورد کنید

    سلام سحر جان
    سحر عزیزم چه جوری میتونم زمان عقدمو به تاریخ دلخواه تغییر بدم…؟
    مثلا من دوست دارم توی یکی از این دو تا عیدشعبان باشه…؟
    ولیکن خواستگارم بعد از این تاریخ میتونن منو عقد کنند …!
    لطفا بگین چه جمله ای رو تکرار کنم تا به مقصودم برسم عزیزم…

    عزیزم یه سوال دیگه هم داشتم؟؟؟
    من یک گربه توی خونمون بچه آورده، چند روز پیش یک پرنده شکار کرده بود…
    ویه عالمه پر سفید یا سیاه رو باد آورده بود تو خونه…
    فقط میخوام بدونم این آیا این میتونه نشونه ای باشد یا نه؟؟؟؟؟؟

    سلام یه سوال فوری … من میخوام تا چن روز دیگه یه اتفاق کوچیک برام بیوفته که یه روز خاصی تو یه امتحان شرکت نکنم و بجاش وقت بیشتر بگیرم تا خوب مطالعه کنم احتمالشم خیلی کمه که تو یان زمان کم به خواسته م که نمره قبولی هست برسم. سوالم اینه که من رو رسیدن به آرزوم متمرکز شم یا رو یه اتفاقی افتادن وقت زیاد گرفتن ؟؟؟ درضمن من خیلی واردم به قانون جذب فقط همین سوالمو بیزحمت جواب بدید ممنون میشم 🙂

      سلام
      روی اینکه این کار از بهترین راه به زمان دیگه ای موکول بشه اگر در طرح الهی زندگیتون هست

    فرانک جان هیچ کدوم باید بگی من سپاسگزارم چون به فلان چیز(خواسته) دست پیدا کردم

    سلام من 6ساله با قانون جذب اشنا شدم و همه ی مراحلا انجام دادم ولی هنوز همسر الهیمو جذب نکردم چکار کنم کمکم کنید

    ممنون ناردونه جان… اینکه گفتی “از بهترین راه” خیلیخوب بود چون خیلی وقت بود این جملات یادم رفته بود .. 🙂
    اگه رو طرح الهی زندگیم نباشه چی؟ میدونم که چیزی غیر خواست خدا تو قانون جذب اتفاق نمی افته … کاش خدای خووبم بخواد !!!…. راستی امروز صب یه امتحان داشتیم من دیر کردم یعنی ساعتشو یادم رفته بود 8 بود که من فک میکردم 9ونیم هست و سر جلسه دیر رسیدم این بنظرم یه نشونه ست…..

    و اینکه امروز یه بحثی تو مدرسه پیش اومد در مورد فردی که پارسال همین موقع اتفاقی براش افتاده بود و همین آزمونی که من میگم شرکت نکرده بود منظورم کنکوره .. اینا نشونه است نه ؟ خداااااااااااااا 🙂

      نشونه های فرشتگان اینها هست : http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=286
      اما نشونه هایی که طی قانون جذب طلب میکنیم….هر چیز مثبتی که دلمون و اروم کنه و ما رو به هدف نزدیکتر میتونه نشونه باشه

        ممنونم ازت ناردونه جان 🙂

    ممنونم ناردونه جون و سحرجون عزیز
    به لطف خدا تمام تلاشمو میکنم…

    با سلام ممنونم ازشما به لطف شما به خواسته هام میرسم

    سلام
    با تشکر از سایت خیلی عالیتون. واقعا سایت شما یک مرجع کامل از قوانین اولیه جاذبه و توانگری ما انسان ها است.میخواستم خدمت دوستانی که نسبت به این قوانین قدرتمند جهان هستی شک وتردید و واهمه دارند عرض کنم که بنده تمام چیزهای خوب و موهبت هایی که در زندگی کسب کرده ام را را از طریق به کار بستن همین قوانین بدست آورده ام و همیشه از این بابت از خداوند و هستی بسیار زیبایش سپاسگذارم.

    سلام ببخشید من سردرگم هستم ..منظور از کائنات تمام جهان هستی که دورمون هست میشه ؟؟یعنی فرشتگان وسیارها وستارگان وخورشید وماه وگیاه ها؟؟؟من هنوز نمیدونم کائنات به چی میگن…. ببخشید نمیدونستم کجا سوالمو بپرسم

    سلام مرسی واسه مطلبت خانومی خیلی واضح بود
    یک سوال . من چند تا ارزو و هدف ددارم که همیشه پیکیرشونم حتی بعضی وقتا خودم رو روی سن فرض میکنم طوری که پدرو مرم فکر میکنن دیوونم . همیشه در حال فکر به ارزوهام و تمرکز روی اونهام
    . از وقتی با ن قانون اشنا شدم ، از جیز های کوچیک شروع کردم و عکس اون هارو گرد اوردمو روی بکگراند گوشیم چسبوندم تا همیشه چشمم بهشون باشه و اونارو تصور کنم و برای داشتنشون شکر گذار باشم ، ولی جواب نمیده ؛(
    چرا اخه؟

    سلام.من تازه کنکور دادم وباقانون جذب از عید آشناشدم وشکرگزاری رو انجام میدم راستش من رتبه ودانشگاه خاصی مد نظرمه وتجسم هم انجام میدم وعبارت تاکیدی هم گفتم وبه فرشته ها هم نامه نوشتم میخوام بدونم میتونم این رتبه و دانشگاه رو جذب کنم یانه؟کنکورمو خوب ندادم میخوام بدونم باید چیکار کنم تا به خواسته ام برسم لطفا کمکم کنید به کمکتون نیاز دارم خواهش میکنم چون تنها چیزی ک تواین دنیا آرزو دارم همینه

      سلام عزیزم, اگر جزیی از طرح الهی زندگیت باشه می تونی جذبش کنی, اگر هدفت بزرگ بوده, باید براش به خوبی تلاش می کردی, از قانون جذب انتظار معجزه هم نمی شه داشت عزیزم.

    سلام.یعنی تلاش براش کردم ولی میترسم اونجا قبول نشم یعنی هیچ راهی نداره.آخه بعضیا هم با تلاش کوچولو کردن ولی تونستن با قانون جذب به نتیجه برسن .برام دعاکنید خواهش میکنم.

      سلام
      شما نهایت تلاشت و بکن
      از فرشته هات کمک بخواه
      اگر در طرح الهی زندگیت باشه اتفاق میوفته

    البته اینو هم بگم ک از فرشتهه هانشونه خواستم وبهم کلی نشونه دادن ابرها وپر شماره 6و4رو خیلی میدیدم

    سلام

    تشکر از زحماتتون

    من تازه با سایتتون آشنا شدم،می خواستم در رابطه با مشکلی که به هر دری زدم و نتونستم حلش کنم ازتون کمک بخوام

    مدتهاست که وسواس فکری و عملی عذابم میده،طوری که به هیچ وجه از نماز خوندن لذت نمی برم و حتی در زندگی روزمره هم به شدت دچار مشکل شدم

    می خواستم بدونم آیا با روش هایی که در سایتتون مطرح کردین می تونم وسواسم رو کنار بذارم؟

    سلام
    آیا در مرحله رهاسازی اصلا نباید تجسم خلاق داشته باشیم؟
    الان یک روز هست که نامه نوشتن تموم شده و رهاسازی کردم ولی خوب در طی روز ناخودآگاه چیزایی پیش میاد که من یاد اون شخص میفتم ولی سعی میکنم فکرم ادامه پیدا نکنه. افکر میکنم چند روز طول میکشه تا بتونم دیگه بهش فکر نکنم. آیا این طبیعیه؟
    ممنون از راهنمایی تون

      سلام عزیزم, اینکه هر از گاهی بیاد تو ذهنت اشکال نداره, ولی رها سازی یعنی اینکه به کلی از طرف ما رها شده و دیگه بهش فکر نمی کنیم و سپردیم به خدا و کائنات.

    سلام

    از سایت پر انرژی و پر بارتون واقعا ممنونم.با خوندن مطالب به یه آرامش ذهنی رسیدم

    ممنون از حرفاي خوب و پرانرژيتون ك بطور خلاصه و مفيد ب ادم انگيزه ميده- برخلاف مطالب قوي شما نظرات رو ك ميخونم ي حس بدي ب من دس ميده، اول اينكه يجور طرح ميكنن ك امگار كائنات فقط واسه خانوما عمل ميكنه! انرژي منفي ميده و چون ميترسم ك طبق اين نظرات از كائنات واسه رسيدن ب عشقم نااميد شم… من ب قدرت كائنات اميد دارم

      سلام خواهش می کنم, مثبت اندیشی برای همه جواب می ده.
      اگر چیزی یا کسی طرح الهیتون باشه بهش می رسید.

    سلام من به سایت اصلی “راز قانون جذب”
    http://www.thesecret.tv/stories مراجعه کردم. در قسمتی داستانهایی از کسانی که از قانون راز استفاده کردن و زندگیشون پر از معجزه شده نوشته شده. اونا همشون میگن که همیشه با اون رویاشون زندگی میکردن. مثلا یه آلبوم از عکس درست کردن یا در ذهنشون خودشون رو تجسم میکردن که با فرد مورد علاقه شون خیلی روزهای خوب و خوشی رو دارن. تا اینکه بعد از یه مدت دقیقا همون اتفاقات افتاده.
    این یعنی اینکه اونها رهاسازی نکردن؟ راستش یه کم گیج شدم!! خب این با قضیه رها سازی تضاد داره.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

      سلام عزیزم, اونجا خلاصه گفتن چه کارهایی کردن شایدم اسما با رهاسازی آشنا نبودن که بگن, داستانهایی که ما ترجمه کردیم موارد زیادی بوده که زمانی که بهش فکر نکردن, اتفاق افتاده.

    سلام.ببخشید مزاحمت شدم.
    من قیافه ام خخوبه خودم که عاشق قیافه مم ولی دوست دارم جلویه بقیه هم زیبا باشم ولی کسی بهم توجه نمیکنه میخوام بدونم بیاید چیکار کنم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    من خواستگار زیاد ندارم دوس دارم خواستگار داشته باشم لطفا راهنماییم کنید باید چیکارکنم؟ممنونم ازتون

      سلام
      اگر واقعا خودتون رو دوست دارید بدونید دیگران هم دوست دارن!
      برای اومدن بخت خوب سراغتون…میتونید مراحل قانون جذب رو طی کنید..به فرشته ی زناشوییت هم نامه بنویسی

    سلام سحر جان
    مرسی از جواب.
    خیلی سخته که بهش فکر نکنم. ناخودآگاه هر روز به یه بهانه ای میاد تو ذهنم.
    ولی سعی میکنم هر روز کمتر از روز قبل بهش فکر کنم.
    مرسی

    سحر خيلي دوستت دارم ..هر بار كه به سايتت سر ميزنم كلي عاشق خدا و خودمو جهان ميشم..خيلي از ت سپاسگذارم بابت مطالب بسيار مفيدي كه برامون ميذاري…

    سلام.میشه مراحل قانون جذب بگید برای تو دل برو رفتن وخواستگار پیدا کردن خواهش میکنم بگید لطفا باید چچیکار کنم

    قانون جذب چیزیه که چه خوب و چه بد رو جذب میکنه و اصلا به این فکر نمیکنه که به صلاح آدم باشه یا نه.اون فقط چیزی که درخواست میشه رو میده.طرح الهی زندگی حرف غلطیه و ربطی به اون نداره.مال قسمت نامه نوشتن به فرشته هاست.این قانون فقط میده.مگر اینکه چیزی باشه که واقعا خدا نخواد.اما هر چیزی که فکرشو بکنیم قابل جذبه

      همینطوره و ما سعی می کنیم چیزی رو جذب کنیم که به صلاحمون باشه, همونطور که تو کتابهای فلورانس اسکاول شین و کاترین پاندر روش تاکید شده و به مواردی اشاره شده که چیزی رو به دست اوردن که به صلاحشون نبوده, چون طرح الهی رو در نظر نگرفته بودن.

    سلام.وای خیلی ازتون ممنونم .از خدا وفرشته ها خیلی سپاس گزارم.ماتونستیم با نوشتن نامه به فرشته ها خونه ایی که دوسال طول میکشید بهمون بدن در عرض 1ماهونیم بهمون دادن.خداروشکر

    سلام.ممنون
    به ففرشته زناشویی بنویسم ک خواستگارام زیاد بشه؟وبرایه تو دل برو وجذاب شدن به کدوم فرشته باید نامه بدم؟وجملات تاکیدی چی بگم؟وتوذهنم هی فک کنم که برام خواستگار میاد؟

    سلام.ممنون
    میشه یه جمله تاکیدی برایه جفتش برام مثال بزنید

    سلام سحرجان
    شوهرم قصد داره خونه بخره و دنبال وام(هنوز جورنشده) ویه مقداری هم پس انداز داره…
    من بااینکه میدونم اگه پولمون جورشه خیلی کمه ولی دوست دارم خونه ی خوب و بزرگ و با امکاناتی داشته باشم

    سوالم اینه که چه جوری با فکرمثبتم همون خونه ای رو که میخوام جذب کنم؟؟؟

    (با این وجود که هنوز اصلا پولی برای خرید خونه جور نشده ولی میخوام فرض کنم که همه چی به نحو احسن درست شده)

      سلام
      مراحل جذب بالای سایت هست روش کلیک کنید و یکی یکی انجام بدید
      به فرشته ی نگهبانتون هم نامه بنویسید تو این راه کمکتون کنه

    سلام
    ببخشید من چند تا سوال دارم و مشکل درباره قانون جذب اینجا باید مطرح کنم؟

    من یه خواسته ایی دارم که هم خیلی براش تلاش کردم و می کنم و هم خیلی بهش فکر می کنم و خیلی هم نزدیک شدم بهش اما نمی دونم چرا من به عر چیزی که فکر میکنم با اینکه خیلی دقیق و عالی اتفاق میافته ولی من توش حضور ندارم یعنی انگار فقط من یه کسی هستم که دارم از راه دور کارگردانی می کنم این اتفاقارو بدون اینکه خودمو کسی بشناسه یا ازش لذت ببرم انگار فقط از ذهنیت های من استفاده می شه خیلی عجیب و گیج کنندس نمی دونم واقعا دلیلش چیه خیلی دوست دارم بفهمم این اتفاقات یعنی چی انگار یکی ذهن منو می خونه و می دزده…لطفا راهنماییم کنید اگه دلیلش رو می دونید

      درمورد این مشکل که تا حالا چیزی نشنیده بودم, فکر می کنم تو تجسم خلاق مشکل داشته باشی.
      خواستت رو درست تصور نمی کنی.

    نه من خیلی دقیق همیشه تجسم می کنم حتی همه اتفاقاتی میافته دقیقا مثل تجسم منه ولی بدون اینکه خودم حضور داشته باشم
    مثال می زنم مثلا فکر کنید شما دوست دارید به جشن تولد یکی از دوستانتان برید و همیشه خودتون رو تصور می کنید تو اون جشن با همون دوستتون که تولدشه…حالا روز تولدش می رسه تولد می گیره همون جایی که شما تصور می کردید با همون آدما!!!! ولی اصلا شما حضور ندارید تو اون جشن اصلا خبر دار هم نشدید یا اتفاقاتی ازین دست مثلا من یه طراحی کردم برای دکور یه مکانی خیلیم شوق و ذوق داشتم براش ولی فرصتش پیش نیومد که طرحمو اجرا کنم یا حتی نشون کسی بدم بعد 2 سال الان دیدم طرحی که من 2 سال پیش زدم اجرا شده همون مکانی که می خواستم فقط با این تفاوت که من نزدمش …ازین موضوع نمی دونم باید چه حسی داشته باشم خیلی عجیب برام …اینم بگم که همه این تلاش ها برای اینه که من می خوام به عشقم کسی که خیلی دوسش دارم برسم یعنی من همه این کارارو دوست دارم انجام بدم تا به اون فرد برسم… به نظر شما اینا نشونس؟چی می خواد بفهمونه بهم؟؟

    سلام.ممنونم ازمطالب عالیتون.
    یه نفر هس ک احساس میکنه مریضی داره .ونمیتونه بره دکتر ویا ب خانواده اش بگه از شما میخوام بهش کمک کنید وبهش بگید چیکارکنه!

    سلام ممنون از کمک هاتون
    من الان میخوام از قانون جذب استفاده کنم . خوب طبیعتا یکسری آرزو ها و خواسته های بلند مدت دارم و یکسری خواسته هایی که رسیدن بهشون نزدیکه و تعداد خواسته هام هم زیاده خوب باید برای هر کدوم از این خواسته هام تک تک همه مراحل بالا رو طی کنم یعنی مثلا اگه بخوام خودم رو تصور کنم که به خواسته هام رسیدم باید برای هرکدوم جدا خودم رو تو اون شرایط تصور کنم .
    مثلا اول خودم رو تصور کنم که دو ماه دیگه توی ماشین مورد علاقم نشستم بعد یه بار دیگه خودم رو تصور کنم که 10 سال دیگه با همسر مورد علاقم ازدواج کردم ؟
    پیشاپیش ممنون از جوابتون

      سلام دوست عزیز, تجسم شما باید به صورتی باشه که انگار الان به خواسته هاتون رسیدید.
      روی زمان اصلا مانور ندید, اما تو دفتری که اهدافتون رو مکتوب می کنید, می تونید زمانش رو بنویسید.

    ببخشید سحر خانوم جواب این سوالم رو ندادید الان موقعی که من دارم تجسم میکنم که به خواسته هام رسیدم تک تک تجسم کنم یعنی یه بار تجسم کنم که تو شرایطی هستم که به یه خواستم رسیدم و یه بار دیگه واسه یکی دیگه ؟
    چون بعضی از خواسته هارو نمیشه با هم تصور کرد که بهشون رسیدی .
    ممنون

    سلام خانم رضوی

    چند سالی است که به آقائی علاقمند شده ام و برای رسیدن و ازدواج با اون بیقرارم احساس می کنم که اون هم به من علاقمند است ولی هیچ وقت پایه دوستی با هم را هم نریخته ایم من را راهنمائی کنید که چگونه به خواسته ام برسم .(خیلی هم به خدا نذر و نیاز و دعا نموده ام )

    سلام.یه مدته من به دخترخالم ک خواستگار زیاد داره وجذابه وهمچنین به خواهرم که همیشه همه جا جلبه توجه میکنه حسادت میکنم خواهش میکنم بهم کمک کنید ک این حس بد ازم بره بیرون وبجایه اینکه به اینا ففک کنم به زندگیه خودم برسم بخدا عصابم خورده من هیچوقت اینطوری نبودم

      سلام
      هر روز جملات تاکیدی مثبت رو بگو…به فرشته ی نگهبانت نامه بنویس کمکت کنه این خصلت بد رو خاموش نگه داری

    سلام.من امسال پزشکی قبول نشدم.میشه یه سال دیگه بمونم وبا تلاش ووقانون جذب رشته پزشکی قبول بشم ؟

    سلام من توزندگیم به چیزهای که میخوام نمی رسم هر کاری هم که بکنم خوب باشه برعکس میشه اگه هم یه چیز خوب بخوادبیادتوزندگیم حتد چندروزم طول نمیکشه لطفاراهنماییم کنین

      سلام
      شما فکرتون اونجور که باید مثبت نیست و جذب منفی داری
      حالا یا از ترسه یا از وسواس فکری

    خیلی خوب بود بیشتر بزار مو هموجور که فکر کردپم هموطورم شد الن خیلی راضی هستوم دمت گرم برادر

    سلام
    من چن سال قبل راز رو شناختم و شرو به مطالعه در موردش کردم و ب دنبال او کتابای زیادی مطالعه کردم و از طریق اطالاعات زیادی کسب کردم
    ولی ی سوال خیلی درگیرم کرده با افراد زیادی که راز رو کامل میشناسن حرف زدم ولی نتونستن قانعم کنن
    چطور بعضی مواقعه ک کامل مراحل راز رو انجام میدی و همه چیز در مسیر رسیدن به هدفت قرار داره ولی اخرش به نتیجه نمیرسی؟؟
    در چند موادر همین اتفاق برام پیش اومده

      سلام مطالب بخش سوالات متداول رو بخونید تا حدی جواب سوالتون رو می گیرید, زمان الهی رو هم باید مد نظر داشته باشید و اینکه بنظر من هیچ تضمینی برای رسیدن به خواسته ها وجود نداره, اما با پشتکار می تونیم احتمال موفقیت رو چند برابر کنیم.

    سلام .من همیشه در طول زندگی جذبهایی انجام داده ام اما چون با افکاری بیماری بوده به شکست رسیدم الان متاهلم در یک ازدواج اشتباه اما راه پس پیش ندارم.چکار باید کرد ؟به فرشته نگهبان شادی شفا عشق مرتب نامه مینویسم.
    برای شفای بیماری اعصاب همسر مینویسم
    برای علاقمند شدنش به عشق مینویسم برای شادی اش
    و برای خودم.اما همچنان سردرگمم.و روز به روز بیشتر تحلیل میرم

      سلام
      تفکر مثبت حرف اول ما هست
      شما قبل از انجام به کاری و نامه ای و جذبی باید خودت و روحت و پالایش کنی
      مثبت فکر کن بعد شروع کن

    سلام ممنون و سپاسگزار بخاطر مطالب فوق العاده کاربردیتون
    چطور از قانون جذب برای یاد گرفتن و به تسلط رسیدن یک مهارت یا مطلب درسی با تمرکز فوق العاده زیاد تا یک زمان خاص باید استفاده کنم؟
    آیا ممکنه توجه به تفریحاتی مثل درهنوردی وشنا توی جذب موفقیت تحصیلی تاثیر بزاره
    آخه من موقع انجام اون کارا هیچ فکری به این هدفم نمی کنم
    درصورتی که عاشق هر دوشون هستم

    سلامو امیدوارم خوب باشین
    ممنون از سایت مفیدتون
    همین امروز با این سایت آشنا شدم و به چند نفر هم معرفی کردم چو ن فکر میکنم مطالب خیلی مفیدی داره.
    من خیلی زمانها میشه که تماما در حال صحبت با خدام و امیدوارم اما گذشت زمان و بعضی از موارد گاهی منو خالی از هر امید و انرژی میکنه و غمگین میشم.
    حالا یه سوالی برام پیش الومده و اون اینه که درخواست از فرشته ها به این موضوع اشاره نمیکنه که م ا نتونستیم با خدا ارتباط برقرار کنیم و خدای بزگ کدوم روش رو دوست داره ؟ آیا بهتر نیست با خودش صحبت کنیم و این صحبت با فرشته به نوعی توسل به غیر محسوب نمیشه؟
    اکه اینرو میپرسم بخاطر اینه که یه مدتی خیلی به غیر متوسل شدم و فهمیدم تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته.

    بازم ممنون

      سلام
      ممنون
      اگر به طرح الهی زندگی باور داشته باشیم نرسیدن به بعضی خواسته ها مارو نا امید نخواهد کرد
      عزیزم مبحث اثبات فرشته ها خیلی مبحث طولانی ای هست پیشنهاد میدم خودتون مطالعه کنید و به باور برسید
      به طور خلاصه میتونم بگم که فرشتگان افریده های خدای بزرگ هستند و مامورن برای کمک به ما
      حالا هر کی هرجور دوست داره و اعتقادشه
      مثل اینکه مریض میشیم و پیش دکتر میریم…میتونیم بگیم خدا هست من نیازی به پزشک ندارم!

    سلام. با تشکر از شما . میدانم که برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمون باید تلاش کنیم و از طریق قانون جذب و مثبت اندیشی منتظر زمانی باشیم که خداوند خودش صلاح میدونه ولی میخواستم بپرسم من اگه بخوام کل وقایع و رویدادهای زندگی و اتفاقات روزانه حتی روال عادی زندگی خودم را خودم انتخاب کنم آیا راهی هست یا نه ؟

    با سلام. من یه مادر باردارم که برای جنینم مشکلی پیش اومده که باید یک هفته صبر کنم و دوباره سونو انجام بدم. میخوام از کاینات برای شفا کمک بگیرم. برای فرشته نامه نوشتم. تو مرحله آخر قانون جذب نوشته زیاد بهش فکر نکنید و زیاد درخواست نکنید و نگران برآورده شدنش نباشید که حالت عکس اتفاق میفته. من تو این یه هفته علاوه بر قانون جذب به ایمه اطهار هم متوسل شدم و هر روز شاید ۵,۶ساعت درحال دعا کردن و خوندن نماز برای فرزندم هستم… این دوتا با هم مغایرت نداره؟ چون تو دعا کردن همش درحال درخواست خواسته ای و منتظر استجابت دعا…

      سلام عزیزم, از خدا درخواست کن هرچیزی که طرح الهیته پیش بیاد بعد به خدا اعتماد کن.

    سلام خسته نباشید
    سوالی داشتم از خدمتتون
    میخاستم بدونم منظور از کائنات در قانون جذب چیه؟
    آیا منظور تمام آفریده های خداست
    حتی ارواح و اجنه و ….
    یعنی اینا رو هم شامل میشه؟

    یعنی اینکه ما شکر گزار تمام کائنات باشیم و درخواست کمک کنیم
    حتی از روحهای مقدس و پاک مثل امامها و معصومین
    و یا حتی ملائک و اجنه؟؟؟؟
    منظور از کائنات اینهاست
    یا اینکه کلا آفریده های خدا زمین آسمان گیاهان درختان….
    همه اینا شامل میشه؟؟؟

    واقعا واقعی هست هااا مو بهش ابمان پیدا کردوم هرچی مخامدره فراعم مشه کمکم

      خیلی طول کشید تا بخونم چی نوشتید, برای دوستان رمزگشایی کردم:
      “من بهش ایمان پیدا کردم, هر چی می خوام فراهم می شه, کم کم”.

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    من تمام کارهایی که برای جذب همسر الهی هست و انجام دادم ولی نتیجه خاصی نگرفتم و اینکه تمام خصوصیات ظاهری و باطنیشو نوشتم همیشه این برام سو اله که مردی با این خصوصیات از نظر خدا به صلاحم هست یانه؟؟
    هیچ پسریم تو زندگیم نیست فقط تجسمش میکنم ازکجا بدونم که این خصوصیاتی که من میخوامو خدا هم برام میخواد؟؟
    میگم شاید خدا پسریو برام در نظر گرفته که اصلا شبیه این چیزی که من دوس دارم نباشه ویا
    شاید خدا پسری با خصوصیاتی که من دوس دارم و بفرسته ولی باهاش خوشبخت نشم…

    ممنون نار دونه جان
    من احساس میکنم دچار یه مشکلی شدم یا همون وسواس ذهنی چون یک سال ونیم همه جور دعا عبارت تاکیدی نامه به فرشتگان و… انجام دادم ولی هنوز جوابی نگرفتم همش میگم نکنه (ازدواج تو طرح الهی من نباشه و خدا بخواد تنها بمونم )واسه همین تو دعا هام خیلی دلهره و اضطراب دارم دست خودمم نیست از شوهودم استفاده کردم ولی فایده نداشته خیلی وقتاام خودمو آروم کردم وبدون استرس دعا کردم، یابرای اماده شدن فرد مقابل ولی بازم نتیجه نداشته
    چون ببارم همه چیز تا مرحله عقد داشت پیش میرفت ولی بهم خورد البته بعدا فهمیدم که اصلا اون پسر به دردم نمی خورده و دروغ می گفته
    از اون موقع که یک سال ونیم پیش میشه من احساس خوبی ندارم اصلا
    لطفا بهم کمک کنید ممنون

      عزیزم هر چیزی زمان الهی خودش رو داره, رها سازی کن و مطمئن باش در بهترین زمان اتفاق میوفته.

    این قانون جذب درمورد کنکورم جواب میده؟
    مثلا چجوری برا کائنات در این مورد نامه بنویسیم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    ببخشید من تصور کردنم ضعیفه یعنی تصاویرو خیلی خوب نمی تونم ببینم چه برسه که بخوام لمس کنم….چیکار کنم به نظرتون؟

    ببخشید سما دلیلتون برای اینکه میگید هرچی به صلاح باشه چیه؟یعنی خدا به جای ما تصمیم میگیره هرچی خوبه بیاره دراین صورت اختیار اینسان زیرسوال میره.شما میگید بعضی چیزا رو که صلاح نباشه خدابرامون ایجاد نمی کنه در صورتی که در قرآن گفته که هرکسی هر راهی رو انتخاب کنه چه خوب چه بد ما شرایط لازم رو برای رسیدن به هدفش رو براش فراهم میکنیم تا به هدفش برسه…. حالا این صلاح چیه که شما میگید من نمی دونم .لطفا اگه دلیل دارید بگید شاید من اشتباه میکنم.

    ببخشید منبع شما از اینکه میگید خدا از اول سرنوشت مارو تعیین کرده ؟از کتاب یا شخص معتبری خوندید یا شنیدید؟

      سلام دوست عزیزم, سایت ما تمرکزش روی مثبت اندیشی و رسیدن به اهداف هستش, برای پاسخ سوالهاتون نیاز هست از منابعی که روی مطالب مورد نظرتون تمرکز دارن کمک بگیرید.
      اگر درمورد اهداف و مثبت اندیشی سوالی داشتید من در خدمتتون هستم, خیلی خوشحال می شم سوالاتتون در حیطه موضوع سایت باشه تا من و همکارانم بخونی بتونیم شمارو راهنمایی کنیم.

    سلام.ممنون ازمطالب خوبتون.میشه راهنماییم کنید من بایه نفرم ک همودوس داریم اما یه شرایطی نمیزاره من اجازه بدم بیاد خواستگاریم.میخوام کمکم کنید ک چیکارکنم بفهمم تو طرح الهیم هس یا ن!چیکارکنم ک این شرایطو درست کنم

    سلام ، من به کمک نیاز دارم ، پر از احساسات منفی شدم و نمی تونم تمرکزمو رو چیزای مثبت بذارم دوره ی بدیو داشم کابوس و بی خوابی و بی اشتهایی حتی فکرخودکشی داشم ، من نسبت به همه چیز احساس بد دارم آزار دیدم و دایم خودمو سرزنش می کنم لطفا کمک کنید میخوام شاد باشم و به خواسته هام برسم .

      سلام عزیزم, الان بهترین کار اینه که مدیتیشن رو استفاده کنی برای اینکه به آرامش برسی و اینکه کتاب “از دولت عشق” نوشته کاترین پاندر رو مطالعه کن خیلی کتاب باریکیه, اینترنتی هم می تونی تو سایتهای مختلف پیدا کنی و سفارش بدی.
      فقط کتاب فعلا می تونه بهت کمک کنه, وقتی می خونی کم کم احساس می کنی افکار منفی از بین می رن و جاش عشق و زیبایی میاد.
      کتاب رو که خوندی بعدش مطالب سایت رو بهت معرفی می کنم که بهت کمک می کنه.

    سلام
    من یک شی مهم گم کردم توی خونه
    چه جوری میتونم ازتلقین واسه پیداشدنش کمک بگیرم؟؟؟

      سلام عزیزم, باید از تجسم خلاق (تصور کنی که پیدا شده) و کمک از فرشته نگهبان برای پیدا شدنش استفاده کنی.

    Salam, azizam y soal daram age b lotfe khodaye mehrabun neshunehaye ziyadi bebinam yani daram b khastam miresam?

      سلام عزیزم, راستش سوال سختیه, امیدوارم که همینطور باشه.
      همیشه یادت باشه وقتی از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده می کنی, دیگه بعدش بسپار به خدا و حتما رها سازی کن.

    سلام ببخشیدمن پسری رودوست دارم اگه بارهابه خودم بگم اون دوستم داره وایمان داشته باشمآیاهمینطوری می شه؟

    دوست گرامی سلام
    مقاله بسیار زیبایی بود
    با اجازه اتون با ذکر آدرس ویلاگ شما این مطالب رو در وبلاگم میذارم.
    از حضورتون در ویلاگم خوشحال میشم
    پیروز باشید

    سلام.ببخشید کمزاحمتون میشم .ممنون ازمطالب مفیدتون .ازتون میخوام کمکم کنید وبهم بگید چیکارباید انجام بدم .من میخوام امسال هم کنکور شرکت کنم رشته ام تجربیه ومیخوام درکنار اینکه دانشگاه آزاد رشته بیوشیمی میرم واسه کنکورم بخونم و اون رتبه ایی ک مدنظرمه رو بگیرم اما واقعا میخوام بخونم ومیخوام شماهم کمکم کنید

      سلام عزیزم مراحمی, خوشحالم مطالب سایت برات مفید بوده.
      از تجسم خلاق استفاده کن (تصویر سازی ذهنی خواستت قبل از خواب) و همینطور پشتکار, هدف بزرگ بدون پشتکار واقعی نتیجه نمی ده.

    سلام،سوال بزرگی ذهنمو درگیر کرده ازتون تقاضای کمک دارم،شوهرم به یکی از زنان فامیل من علاقه مند شده،ازون جایی که فرزندو وابستگی شدیدی بهش داشتم واینکه از حرفه فامیل واسه طلاق میترسم یکسال سعی درجدایی داشتم نتونستم،الان فقط دیدن سنگه قبرش ارومم میکنه اگه اینکارو نکنم خودکشی میکنم تا میام اروم شم دوباره تومهمونیا میبینتشو دیوونم میکنه،هرکاری میکنم اونجایی که اون هست نرم بازم میبینمش،ازونجایی که من قدرت جذب بالایی دارم و هرچی خواستم تاحالا بهش رسیدم ایا این طرزه فکرمن قتل حساب میشه? اخه خداخودش زمان مرگ ادمارو تعیین میکنه اگه من درمرگش دخیل میشم راه چاره نشونم بدیدلطفا راهنماییم کنید چون کمکی بجزشما ندارم ممنونم

      سلام عزیزم, بله قتل محسوب می شه و مقصر خودت می شی و در نهایت طبق قانون کارما یکی دیگه همین کار رو با خودت می کنه.
      قانون جذب می گه باید کینه و نفرت رو دور کنیم چون مثل زهر می تونه برای بدن خودمون.
      من پیشنهاد بهتری دارم, چرا روی یه زندگی فوق العاده برای خودت تمرکز نمی کنی که شوهرت بفهمه چه اشتباهی کرده ولی دیگه جای برگشتی نباشه؟ یه زندگی که همه آرزوشو داشته باشن.
      فکر نمی دنبال این باشی که زندگی خودتم تباه کنی, عزیزم لیاقتتو نداشته.
      قوی باش آینده زیبات رو بساز.

    یعنی میفرمایید جداشم ویک زندگیه دیگه شروع کنم?

      اگر فکر می کنی که شوهرت دنبال کسی دیگه ای هستش و زندگیتون دیگه مثل قبل نمی شه, بله.
      بهش ثابت کن چقدر درموردت اشتباه کرده, بذار تا آخر عمرش حسرت این زندگی به دلش بمونه, با قانون جذب تو زندگیت و کارت پیشرفت کن, اگر بچه داری به بهترین شکل تربیتش کن و بهش برس, نشون بده به کمک کسی نیاز نداری.

    مرسی ازراهنماییتون،ازخدا میخوام عمر پرازشادیو سلامت داشته باشید

      ممنونم عزیزم, امیدوارم موفق باشی.
      یه نکته مهمو همیشه بهش دقت کن, قانون جذب می گه رو هر چیزی تمرکز کنی, برات اتفاق میوفته, پس روی موفقیت و خوشبختی تمرکز کن, وقتتم برای کسانی که لیافت ندارن, هدر نده.

    سلام ببخشیدآخه من سوالم این بودکه اگه.من این جمله دوست داشتن که دربالانووشتم می خواستم ببینم فقط صدق پیدامی کنه یانه؟حالادرمورداین شخص نه یاهرکس.دیگه مثل دوستام.فقط می خوام ببینم تاثیرگذاره یانه؟ممنون

      سلام عزیزم, نه تاثیری نداره, قرار نیست ما بتونیم به افراد دیگه سلطه پیدا کنیم و چیزی رو که می خوایم بهشون تلقین کنیم.

    بابت طولانی بودن متن معذرت میخوام باورکنیدبه خلاصه ترین صورت نوشتم اگرپاسخ بدین ممنون میشم
    سلام
    من تازه باسایتتون اشناشدم.مطالبتون بسیارزیباو امیدبخشه.من 20ساله هستم وازحدود17سالگی سعی دراستفاده ازقانون جذب وبهبودشرایط زندگیم دارم
    اماالان هیچ ندارم.بعداینکه بطورواضح اطرافیانم به تصاویرذهنی من راجبه خودم رسیدن بکلی دلسرد شدم وبه این نتیجه رسیدم که این قانون دروغی بیش نیست.وفقط وسیله ای برای سرگرم کردن انسان های ساده لوح هست.حالا ازتون یه سوال دارم که خواهش میکنم کاملا صادقانه جواب بدین
    واقعا وبطور100%ازوجوداین قانون مطمئنید؟ اگه طبق مطالب سایت پیش برم ودقیقابهشون عمل کنم تبدیل رویابه واقعیت حتمیه؟

      سلام
      قانون جذب می گه به هر چیزی فکر کنیم تو همون راستا جذب می کنیم, افکار خوب اتفاق های خوب افکار بد اتفاقهای بد, تمام مطالب مفید این زمینه رو هم تو سایت قرار دادم, فکر نمی کنم با وجود مشغله خیلی زیادی که دارم که اونقدر بیکار باشم که رایگان بیام برای دیگران وقت بذارن که دنبال یه چیزی دروغی برن, چون در این صورت موفقیت یا عدم موفیت کسی مسلما فرقی به حال من نداره که بخوام وقت بذارم براش.
      پس نتیجه اشتباه افکارت رو نباید بسط بدی به یه موضوع نه تنها من بلکه افرادی مثل برایان تریسی هم بیکار نبودن که بیان درمورد قانون در سطح بین المللی جذب صحبت کنن.

      نکته مهم هم اینه که این سایت رو فقط برای دوستانی تاسیس کردم که می خوان دنبال مثبت اندیشی و موفقیت برن, نمی تونم وقت بذارم دوستان منفی نگر رو قانع کنم, ترجیح می دم این وقت رو برای افرادی که پذیرای افکار موقیت هستن بذارم.

    سلام.ممنون از راهنماییتون.اما میخوام بدونم این کاری ک انجام میدم درسته؟
    توقسمت شکرگذاری توطول روز درزمان استراحت اینو بگم خوبه؟خدایا،برایه اینکه کمکم میکنی کنکورمو عالی بدم سپاس گزارم ومتشکرم/خدایا ازاینکه کمکم میکنی رتبه ام ..کشوری بشم متشکرم/خدایا برایه اینکه کمکم میکنی رشته …دانشگاه علوم پ زشکی…قبول بشم سپاس گزارم /وجملات تاکیدی رو اینجوری بگم :من تمرکزم عالیه .من درفلان درس خیلی قوییم.وهرشب خودمو تجسم میکنم تواون دانشگاه قبول شدم وحتی کارنامه کنکورمو تجسم میکنم ک اون رتبه توش نوشته شده ومن باخوشحالی اونو به بقیه نشون میدم به نظرتون جواب میده ؟البته اینوهم بهتون بگم من پارسالم همچین چیزی توذهنم بود اما فک میکنم چون تلاشم زیاد نبود نتیجه نگرفتم .لطفا کمکمم کنید ایمانمم بره بالا یعنی ازاتفاق نیفتنش نترسم؟ممنونم ازتون ببخشید زیاد شد

    بازم سلام حالا یه مشکل جدید دارم اگه کل اموالشو بگیرم باتوجه به اینکه مهریه ام میباشد طبق قانون کارما بعدا سره منم میاد?ببخشید خیلی اذیتتون کردم ممنونم

      سلام عزیزم, اگر مهریت بوده چرا مشکلی پیش بیاد؟ توافق کردید و مشکلی نیست.
      آفرین که به جای کینه الکی داری زندگیت رو می سازی, طرح الهی رو تو هر مرحله ای از زندگیت استفاده کن, وقتی هدفت ساختن یه زندگی خوب باشه, خداوند و کائنات به بهترین شکل بهت کمک می کنن.

    سلام ببخشیدیک سوال دیگه ای هم داشتم من یک مدتی بودباپسری دوست بودم الان باافکارمنفی اونوازخودم طردکردم ومی دونم حتی برای ازدواج درطرح الهیم است خیلی بهش پیله شدم حتی اندازه سی دفعه دریک روزبهش التماس کردم می خوام بدونم اگهمن ازروش تجسم استفاده کنم هرطوری باشه تجسم من واقعیت پیدامی کنه؟ وبرمی گرده؟یعنی تجسم اینقدرقویه که من وبه اون برسونه؟

      سلام عزیزم, هیچ کسی نمی تونه با قاطعیت بگی کسی طرح الهیش هست یا نه, جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کن, اگر طرح الهی باشه رابطه ای بدون هیچ مشکل و سوءتفاهم دوباره شکل می گیره.

    سلام خانم رضوی عزیز.
    از تلاش شما برای کمک به دیگران در رسیدن به هدف هاشون سپاسگزارم.
    یه سوالی داشتم.من این قسمت قانون جذب رو به طور واضح متوجه نمیشم. الان که خواستم رو نوشتم و کاملا میدونم چی میخام باید رهاش کنم یا نه با یه انرژی مثبت و قوی تجسمش کنم؟
    البته برام سخته که کلا بهش فک نکنم و رهاش کنم. ناخودآگاه میاد تو ذهنم و خیلی هم بهش ذوق و شوق دارم.

      سلام عزیزم, اگر داستان های راز رو بخونی, می بینی بیشتر افراد با رهاسازی کامل به خواسته هاشون در زمان الهی رسیدن, برای آشنایی بیشتر مقاله رها سازی رو بخون.

    سلام . یه سوال داشتم اگه بخواهیم با قانون جذب یه فردی رو جذب کنیم، اگه اون فرد مشخص باشه که کی هست (مثلا فلانی )، بازم این قانون جذب در این مورد هم جواب میده؟

    سلام ممنون از سایت خوبتون و اینکه حسابی خسته نباشی من خیلی وقته سایت شما رو مطالعه میکنم
    من نمیتونم کائنات رو درک کنم چون معنی درستی ازش در ذهنم ندارم مگه این درست نیست که ما هر چیزی رو که بخوایم باید از خداوند متعال درخواست کنیم؟ پس این کائنات این وسط چه معنی داره؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید چون خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده

      سلام دوست عزیز, کائنات کل هستی هستش که از انرژی تشکیل شده, برای همین از طریق فرکانس می تونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم و ما نتیجه افکارمون رو در زندگی روزمره می بینیم.

    با سلام خدمت سحر عزیزم
    دختری26 ساله هستم لیسانس و دبیر هستم.بسیاری از فرصت های زندگی از جمله ادامه تحصیل و ازدواج را از دست داده ام انتظاری که من در دوره ی نوجوانی از آینده ی تحصیلی و زندگی زناشویی آن گونه که ایده آل بود را از خود داشتم برآورده نشد.خیلی قبل تر ها تصوراتم از زندگی بهتر بود ولی امسال پس از ورود به 26 سالگی کاملا احساس یأس ناامیدی می کنم و مدام گذشته ی از دست رفته را به خود یاد آور می شوم و خود را مقصر اول و آخر از دست رفتن فرصت ها می دانم با راز چن سالی است آشنا هستم ولی از آن استفاده نمی کنم و یا تمرکز لازم در استفاده از آن را ندارم و یاشاید به آن اعتقادی ندارم.این حس نا امیدی از 18 سالگی با من است و شاید ریشه در کودکیم دارد و باعث می شود از زندگی بهره ی لازم نبرم و مدام بگویم دیر است و یا نمی توانم .من باید چه کنم تا آرزو هایم را جذب کنم و شاد بمانم و در همه حال به خدا توکل کنم.

      سلام عزیزم, گذشته هر چیزی که بوده تموم شده, با افسوس خوردن نمی شه تغییرش داد, باید الان وقت و انرژیت رو برای آینده بذاری, همیشه اینو بدون احساساتت چه خوب چه بد, آیندت رو می سازه.

      رها کردن گذشته
      خلق آینده

    من هنوز نامه ای به فرشتگان ننوشتم ولی درمورد جاذبه از سایت شما مطالبی خوندم خ دوس دارم پیادش کنم امروز یه پر سفید رو کفشم بود میتونه نشونه باشه؟

    سلام.خیلی ممنون که سوالات مارو پاسخ میدید .
    من فقط شب ها به مرحلی 5 یعنی احساس کردن میرسم و همون طور که اشاره کردید،واقعا احساس میکنم که به خواستم رسیدم.ولی در طول روز ذهنم مدام درگیر مسایلی مثل کنکور و چیز های دیگه است هر چقدر هم سعی میکنم نمیتونم در طول روز به مرحله ی احساس برسم.بنظر شما همون احساسم در شبها کافیه یا اگه کافی نیست چکار کنم که در طول روز با توجه به کنکوری بودنم بتونم تمرکز کنم؟

      سلام عزیزم, اگر احساس خوشحالی بهت دست نمی ده به این دلیل هستش که خواسته ای که انتخاب کردی انگیزه لازم رو بهت نمی ده, شاید باید هدفت رو تغییر بدی یا مشخص کنی به چه دلیلی دنبال این هدف هستی.

        ضمن تشکر از اینکه پاسخ من رو دادید،من نمیخوام هدفم رو تغییر بدم چون عشق و دلیل کافی براش دارم و نمیتونم هیچ هدفی بجز اون برای خودم در نظر بگیرم.و این “انگیزه”ای که شما میگید زمانی به سراغم میاد که ذهنم از دغدغه های عادی روزانه ام خالیه،یعنی هست ولی فقط وقت هایی که ذهنم آرومه
        چکار کنم؟
        ممنون

        پس شاید لازمه که با تجسم خلاق و تصویر سازی اینکه به هدف رسیدی اشتیاق و انگیزه رو ایجاد کنی.

    سلام سحر جان یه سوال دارم. آیا باید هر روز در مورد آروزم تجسم خلاق کنم؟ پس رها کردن چی میشه؟
    فرق تجسم خلاق با خیالپردازی که اکثریت آدما انجامش میدن چیه؟

      سلام
      تجسم خلاق هدفمند و يكي از مراحل قانون جذب خست،،،مطالب مربوط به تجسم حلاق در سايت هست ميتونيد مطالعه كنيد

      رهاسازي اخرين مرحله ي جذبه

    سلام من فیلم راز رو دیدم هیچ جاش نگفته یه خواسته باید طرح الهی زندگی آدم باشپپس چرا شما اینو میگید؟

      سلام, فیلم راز فقط یه مقدمه بوده, خود افرادی که تو فیلم راز بودن در کتاب مکمل راز گفتن که نتونستن اصل مطلب رو توضیح بدن و خیلی از نکات جا مونده و باعث برداشت های اشتباه شده.
      فیلم راز مگه مرجع اصلی که همه مطالب رو بهش استناد کنیم؟ فقط یه مستند هستش.
      طرح الهی هم هیچ لزومی نداره, شما می تونی به هر خواستی برسی و مسلما اگر طرح الهیت نباشه, خیر و برکتی هم به دنبال نخواهد داشت.
      مطالبی که من تو سایت می ذارم اجباری توش وجود نداره, یکی دوست داره استفاده می کنی, یکی نه.
      هیچ فرقی هم به حال من نداره که استفاده کنید یا نه, فقط تجربیاتمو تو سایت دارم قرار می دم.

    ببخشید قصد ناراحت کردنتونو نداشتم فقط یه سوال ازروی کنجکاوی بود.

    سحر جون من بعضی اوقاتوقتی چیزی رو که دوست داشتم مثلا یه مانتو ازش خوش آومده وخواستم داشته باشمش ودیگه بهش فکر هم نکردم واگه اتفاق می افتاد یادش بیفتم دوباره توی ذهنم دوست داشتم داشته باشمش وبعد از مدتی اون مال منبود نمی دونم واسه رشته دانشگام چه جوری فکر کنم که جواب بده

      مراحل و قانون جذب مشخص و معيته
      مراحلش رو دقيق و كامل طي كنيد
      اگر در طرح الهي زندگيتون باشه به اونچه خواستيد ميرسيد

    سلام ، مرسي بابت مطالب خوبتون ، من كتاب راز رو خوندم خيلي اميد گرفتم يع دفتر براي خواسته هام داشتم ، يك سنگ مرجان ابي داشتم و اون رو همه جا داشتم تو جيبم هر وقت ميديدمش يا بهش دست ميزدم شكرگزاري ميكردم هر شب به خواسته هام فكر ميكردم و بابت اينمه از الان دارمشون كلي شكر گزاري مي كردم. ولي به هيچ كدوم از خواسته هام نرسيدم ، و واقعا همچي بدتر شد جاي اينكه مشكلم با پدرم حل شه روز به روز بدتر ميشه نامزدم تركم كرد در حالي كه هرشب باهاش تا صبح حرف ميزدم چون شبا از درد نومور معدش نمي تونست بخوابه ، همه دوستام رو از دست دادم و واقعا نا اميدي و افسردگي كه قبل از اشنايي با راز داشتم بهم برگشت با اين تفاوت كه همه چيزايه مه تنها اميدام بودن رو از ديت دادم، از جمله ارزو هام ازادي و استقلال بيشترم براي ديدن نامزدم كه فقط يك ماه بيشتر ايران نبود و وقتي ميرفت معلوم نبود به مريضي پيروز بشه يا نه:)) كلن زندگيم در استانه نابوديه ديگه گذر زمان برام حس نميشه انقد بي انگيزه ام و هر روزم عينا مثل روز قبل با گريه تموم ميشه :))

      سلام شما ذهن منفي بافي داري
      مطالعه و گفتن جملات تاكيدي ،،مديتيشن و تمرين براي كنترل افكار منفي بهترين راه حل هست
      كمي هم صبور باشيد

    سلام میشه لطفا راجبه تابلو ارزوها بگید. من یه سری عکس جمع کردم میخوام بچسبونم. ولی راهکارشو نمیدونم. ممنون میشم

    برادری دارم همیشه در هر کاری به مشکل برمیخوره الان هم که بعد از مدتها توانسته ازدواج کنه در شغلش مشکل داره درآمدی نداره و از طرفی مشکل سربازی هم داره خیلی زندگیمون رو تحت خودش قرارداده

      سلام
      سايت ما و راه حلهاي ارايه شده پيرامون قانون جذب ،،، تفكر مثبت ،،، نامه به فرشتگان و ،،، است
      مطالعه بفرماييد
      سوالي بود بپرسيد

    از مطالب قشنگتون بسیار متشکرم. سحرجون چون دیدم که شما خیلی دلسوزانه دیگران را راهنمایی می کنید من هم خواستم از شما کمک بگیرم تا مرا راهنمایی کنید. من کارمند هستم و دارای 3 فرزند می باشم که کوچکترین آنها دوساله است. الان دودل هستم که به کارم ادامه دهم یا بمونم خونه و بچه هامو تربیت کنم . خودمم خیلی دوست دارم که یک کسب و کار شخصی داشته باشم چون ایده های بسیار در سر دارم ولی کم می ترسم چون تقریبا 18 سال عادت به حقوق کارمندی کردم. خواهش می کنم راهنمایی کنید ضمنا خیلی به این مطالب و کتابها علاقه دارم. متشکرم

      سلام, باید سبک سنگین کنید ببینید رویای واقعیتون چیه, این که روند الانی رو ادامه بدید یا اینکه یه هنری رو که بشه ازش درامد داشت شروع کنید.
      کسب و کار خونگی خوبه, ولی ممکن تا مشتری پیدا کنید کمی زمان ببره, باید همه مسائل رو بسنجید.
      در کل کار کردن در خونه مزایای خیلی زیادی داره, هر هنر جدیدی رو شروع می کنید, هم درآمد دارید و هم بیشتر در کنار خانواده هستید.

    سلام خسته نباشید
    اینکه باید احساس کنیم خواستمونو بدست آوردیم سخته
    خب من تاحالا اون مقدا پولی که میخوام رو نداشتم چجوری حسش کنم که دارمش؟ چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید چندساله همه ی آرزوهام برآورده شدن ولی نمیتونم پول بدست بیارم، چرا،؟مشکلم کجاست؟

    سلام.ممنون ازاین همه مطالب عالی.
    یه سوال داشتم یک نفر به من گفت ک این قانون و باور داشتن وایمان به این قانون فر به خداست آیا درسته ؟من خودم قبل این که اون شخص این حرفو بزنه بهش ایمان داشتم اما الان دودلی و ترس اومده سراغم که نکنه همچین چیزی ک اون خانومه گفته باشه؟میشه راهنماییم کنید

      سلام عزیزم, بستگی به خودت داره که باور داشته باشی “جایگزین کردن افکار ناامید کننده با افکار مثبت و درست”, چقدر درسته.
      اگر فکر می کنی کار اشتباهیه, پس همونیه که آشناتون گفته و مثبت اندیشی کفر به خداست.

    سلام.ممنون از سایت تو پت.من میخواستم ببینم با استفاده از قانون جذب میتونم به قد مورد نظرم برسم .چون من تازه با این قانون آشنا شدم میشه یه راهنمایی بکنید که مثلا باید دقیقا برای رسیدن به این هدف چه کارهایی بکنم. بازم ممنون

      سلام, راستش خودم تو این زمینه تجربه ای نداشتم, کسی هم نبوده که دقیق بگه نتیجه گرفته یا نه, اما می تونید از تجسم خلاق و مدیتیشن استفاده کنید.

    سلام سحر جان
    مطالبی که تو این چند وقت از روانشناسان خوندم حتی دکتر هلاکویی اینه که میگن راز دروغه و اصلا حقیقت نداره الان این موضوع خیلی پیچیده
    من خودم وقتی این قانون رو فهمیدم خیلی انرژی گرفتم ولی الان
    میگن ما داریم خودمونو گول میزنیم
    این درسته؟؟؟

    وجود داشتن ی قانون یا وجود نداشتن اون ک ب دیدگاه ما مربوط نمیشه
    تو کتاب راز نوشته مثل قانون جاذبه زمین،قانون جذب هم وجود داره
    سوال منم کلی بود نه فقط واسه خودم
    مثلا دیدگاه من این باشه ک قانون جاذبه وجود نداره،
    ولی دنیا کاری ب دیدگاه من نداره ک وجود داره

      دقیقا همینطور چه باور داشته باشیم و چه نه, افکار قالب ما زندگی مارو تشکیل می دن.

      و خوشحالم که این قانون رو قبول داری چون باعث پیشرفت زندگی خودت می شه.

    سلام
    وقتتون بخیر
    یه سوالی داشتم.. مقصود از کائنات دقیقا چیه؟ یعنی ما ک میگیم خواسته هامونو از کائنات میخوایم، یعنی دقیقا به چه چیزی میگیم فلان چیزو میخوایم؟؟
    ممنون بخاطر مطلب مفیدتون

    سلام من میخوام بزودی بامرد ایده آل خودم آشنا بشم وباهاش ازدواج کنم ترخدا چه جوری اگه خدابخواد میخوام زود بهش برسم چه چیزای رو بگم که زود جذبش کنم من خیلی چیزارو بااین قانون جذب کردم خیلی آسون چون قدرت تجسمم خیلی قوی ولی هنوز وقت و ساعت جذب روبلد نیستم

      سلام
      با خوندن مطالب مربوطه تو سايت به خيلي از جواب سوالاتتون ميرسيد
      از كجا شروع كنم و مراحل جذب رو بخونيد اول از همه

    سلام دوست عزیز
    من اتفاقی با این سایت برخوردم و اونقدری مطالب زیبا و کاربردی داره که 2 ساعت پیوسته در حال خوندن بودم.
    اما ازونجایی که خیلی درگیرم معمولا فراموش می کنم به این گونه سایت ها سر بزنم. شما در فیس بوک پیج ندارید که من لایک کنم و نوتیفیکیشن ها همیشه خود به خود توی پیج home بیاد و من بخونم و ازش استفاده کنم؟
    ممنون میشم جواب سوالمو به ایمیلم بدید و یا اینکه هر موقع جواب دادید از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید تا بیام بخونم جوابتون رو. ممنون و موفق باشید

    سلام.ببخشید من هر چند وقت یکبار مزاحمتون میشم،تو نوشته ی بالا ذکر شده که واقعا احساس کنیم به خواستمون رسیدیم
    سوال من اینه که موقع تمرکز روی خواستمون چجوری بدونیم اون احساسمون واقعی هست یا کاذبه؟و اگه کاذبه یعنی اون احساس از صمیم قلبمون نیست،چکار کنیم که اون احساس واقعی بشه که لازمه ی قانون جذبه؟
    ممنون

      سلام عزیزم, برای اینکه احساس و ارتعاش فکری رو بررسی کنی, مطالب بخش ارتعاش و فرکانس رو بخون, کامل توضیح دادم باید چیکار کنی.

        ممنونم

        موفق باشی عزیزم.

    سلام سحر جونم من ب کارگاه ازدواج رفتم ولی بهم اجازه نداد ثبت نام هم کردم ولی باز نشد گفت پسوردتون خرابه میشه منو عضو کنی و ثبت نام کنی تا تو تمام قسمتها بتونم برم ممنون کلی

      سلام عزیزم, متاسفانه برای سایت مشکلی پیش اومده و بخش ثبت نام غیر فعال شده, در حال پیگیری هستیم, اکانتهارو باید به صورت دستی فعال کنم.

    قانون جذب یه قانون خیالی برای امید دادن هست به هیچ وجه قابل اثبات به وسیله فرمول های ریاضی نیست
    و قانونی هم که با فرمول های ریاضی اثبات نشه مسلمن به درست بودنش باید شک کرد

      سلام دوست عزیز, هدف سایت اثبات قانون جذب نیست, بخش در سایت به این موضوع اختصاص داده شده که خواسته ها و اهداف باید منطقی باشن, قرار نیست به هر چیزی که می خوایم برسیم باید باور پذیر باشن.
      هدف سایت تفکر مثبت و موفقیت هستش و خلاصه کتابهای افراد موفق تو این زمینه در سایت قرار داده می شه, پس هدف قانع کردن دوستانی که مایل هستن دنبال افکار غیر منطقی باشن نیست.
      اگر شما جز این افراد هستید امیدوارم جوابهای قانع کننده ای رو در سایت های دیگه پیدا کنید و براتون مفید باشن.

    سلام .مرسی از سایت خوبتون . من قبلا از طریق قانون جذب یه نفر را جذب کردم که خیلی به هم علاقه مند شدیم اما بنابه مشکلاتی هنوز جور نشده که باهم ازدواج کنیم عشقم الان دوماه جواب تلفنها و پیامها ما نمیده احساس میکنم خیلی تو روی من شرمنده . الان دوباره دارم تلاش میکنم از طریق جذب مشکلات حل بشه و با هم ازدواج کنیم . اما گاهی خیلی دلتنگی میکنم براش و دلم میخواد خودم باهاش تماس بگیرم حالا سوالم اینه که دلتنگی و تلاش برای تماس جلوی جذبا میگیره ؟ لطفا راهنماییم کنید چون مهلتی که مشخص کردم نزدیکه

      سلام
      وقتي ذهن ازاد و رها باشه، فركانسهاي قوي تري از خودش متساعد ميكنه
      كمي رهاسازي كنيد

    سحرجون عاشقتم مرسی ازراهنماییت،باید برم یه مسلمون واقعی بشم خدا خیلی بزرگتراز اون چیزیه که توسط ما آدما قابل درک باشه شایدم میخواد تو قیامت بهم بگه دیدی هرچی ازم خواستی بهت دادم کو قدرشناسیت?به هرحال عاشقتم خدا عاشقتم دنیا عاشقتم سحرجون ممنونننننننم

    من یک پسر ۱۸ ساله هستم
    یک مدت هست من دچار یک عشق یک طرفه و محال شده ام، من عاشق یک بازیگر ترکیه ای شده ام
    خیلی افسرده شدم، خودم می دانم که هیچ وقت نمی توانم به ایشان برسم، شبها چند ساعت با عکس این بازیگر حرف می زنم و گریه می کنم عکس هایش همدم دردها و تنهاییم شده، تمام این درد مدتهاست در دلم مانده و به هیچ کس نگفته ام و نمی گویم چون جواب اطرافیان را می دانم «می گویند این یک هوس است و تو عاشق قیافه و چهره آن دختر شدی و از زندگی واقعیش خبر نداری و…» بعضی وقتها خودم را فریب میدهم که فراموشش کنم اما بازهم نمی شود.
    تصمیم گرفته ام کارکنم و پول جمع کنم بروم ترکیه زندگی کنم من وضعم خوب نیست ولی دارم تلاشم را می کنمبان ترکی را هم در خانه و باکمک چند نرم افزار آموزشی کامل یاد گرفتم فقط به عشق آن بازیگر»، می خواهم با ایشان ازدواج کنم دوست دارم همسرم باشد، شریک زندگیم باشد.
    سلام در جایی بحث بود که با قانون جذب میشود چنین خواسته هایی را بهش دست یافت درست است? ممنون میشوم پاسخ دهید?

      سلام دوست عزیز, ما می تونیم به خواسته های منطقی و چیزی که جزیی از طرح الهی زندگیمون هست برسیم.
      استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواح به ما کمک می کنه, که همسر الهیمون رو پیدا کنیم و زندگی خوبی داشته باشیم.

    سلام‌من امروزر به کانالتون تلگرام پیوستم.قبلااشنایی داشتم باقانون جذب وراز ولی استفاده نکردم.رابطم بانامزدم بهم خورده ولی میخوام باقانون جذب درستس‌کنم.ولی‌نمیدونم طرح الهی روازکجامتوجه شم همچنین‌نامه نوستن به فرشته ی نگهبان و زناشویی سحرجان لطفا راهنماییم‌کن.مذسی

    سلام. وقتی خودتون منبعی که مطالب رو از اون جا کپی میکنید نمیذارید، چطور انتظار دارید بقیه نام سایت شما رو ببرند. موفق باشی

      سلام دوست عزیز, لینک منبع انتهای مقاله هست, لطفا با دقت بیشتری نگاه کنید, بعد کامنت بذارید, ممنون.

    سلام،میشه با قانون جذب رفتار کسی رو عوض کنیم؟ یعنی طرز فکرشو به طرز فکر خودمون شبیه کنیم؟

      سلام عزیزم, ما دیگران رو نمی تونیم تغییر بدیم.

      اما تمرینات خودسازی به ما کمک می کنه که به بهترین شکل با دیگران هماهنگ بشیم.

    کامنت های من به شما میرسه ?

    سلام با تشکر ازمطلبی که فرستادید. میخواستم بگم من یک جاخوندم که اعمال دارای انرژی هستند واعمال منفی بازتاب منفی دارند. این به این معنیه که حتی اگه کاملا مثبت فکر کنیم ممکنه اعمالمون مانع براورده شدن خواستمون بشه. من بهه خاطر این قضیه دچار وسواس شدیدی شدم .تموم وقتم رو جای اینکه سر مثبت اندیشی بگذارم روی این متمرکزم که مبادا کاربدی ازم سربزنه که انرژی منفی ایجادبشه به خاطراین وسواسم ناخواسته دچار اشتباهات زیادی میشم وهمیشه خودم رو سرزنش میکنم من کلا ادم منفی نگری بودم وبا دونستن این موضوع همون امیدواری کمی که ناخداگاه داشتم روهم ازدست دادم. هرچی سعی میکنم نمیتونم باارامش روجذب تمرکز کنم چون بطورناخداگاه یاد گناهایی که مرتکب شدم میفتم حتی گناه های کوچیک هم مدام به صورت وسواسی ب ذهنم میادکه اگه فلان کاررو انجام ندم یا از فلانی عذرخواهی نکنم ارتعاش منفی ایجاد میشه واحتمال رسیدن به خواستم کم میشه حتی اگه فقط یک درصدموثرباشه دونستن همین یک درصدکافیه تامن کلا منفی بشم.واقعا ازاین موضوع درعذابم شما هم بااین دیدگاه که اعمال روی قانون جاذبه تاثیر داره موافقید؟

      سلام عزیزم, مطمئنا اعمال و گفتار ما آینه افکارمون هستن, نمی شه این سه مورد جدای از هم باشن.
      مطالب بخش تلقین رو بخون, سعی کن باورهای منفی رو از بین ببری.

    لطفا دراولین فرصت جوابم روبدین. چون تنها چیزی که امیدوارم میکرد قانون جذب بود اما باخوندن این مطلب ازاینترنت پراز تردید شدم ومشغله ذهنی زیادی دارم

    سحر جان سلام.میخواستم بپرسم شما واقعا از این راز تو زندگیت استفاده کردی؟ از کجا انقد میتونی خوب به کار بگیریش؟! من فیلم رو و کتاب رازرو خوندم ولی الان میخوام توی روز مره به کارش بگیرم ولی با این که احساس خیلی خوبی دارم و قدرت تجسم بالا…ولی خیلی کم عمل میکنه یا اصلا عمل نمیکنه .لطفا راهنمایی کنید(:(
    ممنون :****

      سلام عزیزم, منم مثل شماها از مطالب سایت استفاده می کنم, هر چند ممکنه همشو موفق نشم بکار ببرم اما مطمئنا مطالبی که یاد گرفتم نقش خیلی بزرگی توی زندگیم داشتن.
      این قسمت تجربه های منو کاربرارو می تونید بخونی.
      درمورد مشکلت, فقط بخاطر کمبود انگیزس, کلمه انگیزه رو سرچ کن و مطالبشو بخون.

    و سوال دیگه اینه که چطوری بفهمیم احساس خوبی که نسبت به یه خواسته داریم واقعیه و کامل با خواستمون هم جهتیم؟ مطالب ارتعاش و فرکانس رو خوندم جواب نگرفتم.

    سایت بسیار دلنشینی دارید
    متشکرم.

    یک سوال مهم دارم یکم گیج شدم ،من ارزوهامو به زبان حال بنویسم و اولش سپاس گذاری کنم، جملات تاکیدی چطور؟ من قبل ارزوهامو معمولی مینوشتم و مینوشتم این درخواست دارم و میخام این چیزو،و جملات تاکیدی به زبان حال مینوشتم و طوری که انگار به ارزوم رسیدم

      سلام
      جملات تاكيدي بايد مثبت باشند به زمان حال استمراري كه يعني در حال انجام هست يا انجام شده بايد باشه،قبلا هم روشتون درست بوده

    سلام.من براي ازدواج شكل كسي توي نظرم نيست.دقيق .چکار کنم

    سلام من بد از مدتی باز اومدم قصد جروبحث دیگه ندارم وفقط قصدم برسش هست البته نه که جوابی نداشته باشم بلکه به دلایل دیگری شما اخرین بار گفتید که اگه با 4 خط میشد قانون جذب فهمید این همه کتاب راجع به اون نوشته نمیشد که من به دلیل مشغولی زیاد اون موقع تا الان جواب ندادم اما جواب امروز میدم قصد جر وبحث ندارم بازم میگم ولی باید بگم اگه 600 تا کتاب هم نوشته شده باشه کلش همون 4 جمله اولشه 1 خواسته هات بنویس وتصور کن 2 باور داشته باش واگه هربار که نشد میگند چون باور نداشتی نشد 3 دیگه خواستت رها کن وبهش فکر نکن وفکر نکن که چه جوری بهت میرسه وهروقت که بد چند وقت اعتراض کنی چرا به خواستم نرسیدم وبگیم این قانون کار نمیکنه میگند چون فکر کردی این قانون کار نمیکنه قانون هم این فکر تو رو جذب کرد درحالی که نمیگند چرا اون موقع که فکر میکردیم قانون کار میکنه قانون کار نکرد 4 اگه خواسته ای هم انجام نشه میگند حتما صلاحت نبوده خب که اینجوری هم که اصلا قانون جذبی وجود نداره چون چه ما به چیزی باور داشته باشیم چه نداشته باشیم اون چه صلاحه اتفاق میفته واونچه که صلاح نیست نه

      سلام, مطالب سایت و کتابهای معرفی شده رو مطالعه کنید که بتونید جواب سوالاتونو پیدا کنید.
      موفق باشید.

    سلام خیله خب جواب موارد قبلی رو که ندادید حالا دلیلش نداشتن جواب وتناقض گویی قانون جذب بوده یا وقت کم شما وسوالات براکنده من یا واقعا نوع بد نگارش من که حرفام ناواضح درمیاد تو نوشته نمیدونم وبماند اصلا مهم نیست ولی لا اقل این سوالم جواب بدید که اگه کسی تصمیم به اجرای هدفی میگیره یعنی کسی که دیگه اعتقاد بیدا کرده به جذب ومیخواد ازش استفاده کنه ومیخواد اون هدفش رو روی کاغذ بیاره مثلا اگر کسی بخواد تو درسش موفق شه اما به دلایلی نخواد این کاغذ کسی ببینه میتونه اون نوشته رو بندازه دور یا نه وسوال دیگم اینکه تو یه جای سایت نوشته بودید که جملات به زبان حال نوشته شه ولی جای دیگه نوشته بودید که برا باور بذیر تر شدن از جملات من تصمیم گرفتم استفاده کنید کدومش درسته بالاخره هرچند که من به دلیل مشخص نبودن زمان خواسته ها تو قانون جذب با این قانون زیاد میانه خوبی ندارم که البته بیشترهم به همین دلیل ولی ممنون میشم جواب بدید

      سلام لطفا با سرچ در مطالب سایت یا کامنت ها جوابتونو پیدا کنید.

      تمام مقاله ها توضیحات کاملا واضح و شفافه و برای من واقعا مقدور نیست جواب سوالات تکراری و حاشیه ای رو بدم.

    سلام من می خواستم بدونم اگر برای هدفمون تاریخی رو معین کنیم.دراون تاریخ به خواستمون می رسیم.

    سلام.امیدوارم تک تک ثانیه های زندگیتون شادباشید.همون طور که من تا۵روز پیش بودم.کسی که باتمام وجود دوسم داشت بعدازیکسال خواست تاازش جدابشم وفراموشش کنم.چون توآیندش جایی ندارم وممکنه ازایران بره بهش گفتم بدون تو میمیرم ودست به خودکشی میزنم اما اون اعتنایی نکرد.همیشه ترس ازدست دادنشو داشتم و خیلی وقتاباتفکراتم فقط باعث ناراحتیش شدم ومطمئن اگ رفته بخاطر تفکرات منفی من بوده وگرنه اون زندگیشم بامن تصورمیکرد.تازه چن روزه با کتاب راز وقدرت جذب آشناشدم.عاجزانه ازدوستانی که نتیجه گرفتن میخوام ک راهنماییم کنن تادوباره جذبش کنم.وقتی بااین قدرت آشنا شدم ی چیزه مهم روفهمیدم,کسی ک دوسش دارم بدون اینکه بدونه به این قدرت اعتقادداشت وداره چون همیشه بهم میگفت به چیزی که فکرکنی بهش میرسی.ولی من تازه اینو فهمیدم وبیش ازپیش عاشقش شدم.عاجزانه به کمکمتون نیازمندم.
    تک تک لحظه هاتون شاد وبه سلامتی

      سلام عزیزم, باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنی تا چیزی که برات خیره پیش بیاد.

    سلام .من امروز با سایت جذاب و مفید شما اشنا شدم و از این توفیق خوشحالم وسپاسگزار شم هستم .من از چند سال پیش با قانون حذب اشنا شدم واین اشنایی در حقیقت نقطه عطف زندگیم است وبا توکل به خالق یکتا وبکار بستن دقیق فوانین جزب موفقیتحای بسیاری کسب کرده ام .ضمنا با توجه به علاقه وعادت روزانه ام به مطالعه تقریبا اکز کتب مرتبط با قانون جذب را خوانده ام واز تعداد زیادی از انعا خلاصه تهیه کرده ام وامیدوارم با ارتباط بیشتر ازمطالب ارزنده شما استفاده کرده ودرصورت لزوم مطالبی را تقدیم سایت نمایم .برای شما ارزوی توغیق وشادی روز افزون خواستارم .

      سلام دوست عزیز, خیلی خوشحال می شیم مطالب خوبتون رو برامون تو بخش تالار گفتگو هم قرار بدید که بتونیم کتابهای بیشتر و مطالب بیشتری درمورد کتاب جمع آوری کنیم و تبدیل به یه منبع خوب و معتبر بشیم.

    سلام خسته نباشی مدیر پرانرژی
    من خیلی اتفاقی و برای اولین بار که داشتم تو نت میگشتم به اینجا برخوردم و تو کانالتونم عضو شدم تو این نیم ساعتی که داشتم تو مطالبتون میگشتم خیلی خوشم اومد .من در مورد قانون جذب خونده بودم ولی نه این طور جمع و جور و مرحله ب مرحله
    حالا ی سوال داشتم و امیدوارم راهنماییم کنید:
    من توی فضای کاری و روزمره ای که دارم قبلا خیلی موقعیتم از لحاط احتماعی و روانی خوب بود اعتمای ب نفس فوق العاده ای داشتم و افراد دورم یا ب قول خودمون کائنات خیلی انرژی مثبت بهم میدادن و احترام میزاشتن بهم و شخصیتم واسه همه فوق العاده بزرگ قابل احترام و در عین حال خیلی به روز و جنتل من بود.
    اما حدود یه سال پیش بخاطر اتفاقایی که افتاد و یه سری دروغ از طرف من ک مجبور بودم بزنم و ی سری سوءتفاهما دیگه اون ادم قبلی نشدم و از نظر اطرافیان هم فوق العاده افت کردم . جوری که الان حتی 1% از شخصیت قبلیمو هم در فضای موجود ندارم و اعتماد به نفسمم فوق العاده کاهش پیدا کرده
    حالا میخواستم ازتون کمک بگیرم ببینم با استفاده از قانون جذب میتونم جو جدیدی رو ایجاد کنم و شرایطو برگردونم به همون طوری که بود اگر اره لطفا راهنمایی کنید و اگرم نه لطفا منبع یا موضوعی رو واسم معرفی کنید تا اونو مطالعه کنم تا کمی از این شرایطم دور شم .
    ببخشید دیگه سرتونو درد اوردم.به دلم افتاد که میتونم ازتون کمک بگیرم

      سلام دوست عزیزم, زندگی ما نتیجه درون ما هستش, اگر می خوایم که محیط رو تغییر بدیم لازمه که دوباره به درون خودمون مراجعه کنیم, برای خودشناشی کتاب نیمه تاریک وجود از دبی فورد رو مطالعه کنید و هر روز مدیتیشن انجام بدید, به مرور می بینید که چه اتفاقهای خوبی در محیط کار و همه جا براتون میوفته, نتیجه رو معمولا بعد از یکی دو ماه می تونید ببینید.

    سلام من امتحان ارشد دادم الان منتظر نتیجه هستم قبلش هم خیلی تلاش کردم اما امتحانم رو اونطوری که باید نشد و الان خیلی ناامید و نگرانم و همش افکار منفی دارم.تازه با این قانون آشنا شده ام.ایا من میتونم نتیجه ای که میخوامو جذب کنم میشه منو راهنمایی کنین که چطور این کار رو انجامدهم که نتیجه بگیرم؟مطالب سایت رو خوندم اینکه تمرکز کنم و اون چیزی رو که میخوام بهش فکر کنم این کافیه؟

      سلام عزیزم, فقط چیزی رو می تونی جذب کنی که جزیی از طرح الهی زندگیت باشه و به اندازه بزرگی هدفت تلاش کرده باشی.

        خیلی تلاش کردم الان نمیتونم قبل از امدن نتیجه ی تلاشم جذبش کنم؟

        جملات تاکیدی طرح الهی.

    سلام دوست عزیز سحر جان خیلی وبلاگ خوب و جالبی داری ،میخواستم ازت بپرسم که موهبت الهی یعنی چی !؟یعنی باید چی بگیم و همچنین جملات تاکیدی میشه واسم مثال بزنید ممنون میشم جواب بدین

    با سلام من خواسته ایی دارم که از لحاظ اخلاقی ممکنه صحیح نباشه ولی می خوام به خواسته ی خودم برسم ممکنه بتونم از طریق این قانون این کار رو انجام بدم ؟؟؟ لطفا راهنمایم کنید ممنون

      سلام عزیزم, تمرکز این سایت فقط روی مواردی هست که مشکلی برای دیگران ایجاد نکنه و جزیی از طرح الهی زندگی ما بشه.

    سلام دوست عزیز
    ممنون از مطالب زیباتون واقعا جالب و ارزشمند هستن.
    من شرمنده هستم که اینجا سوالمو مطرح میکنم. می خواستم ببینم من از مطالب زیباتون در انجمنی که عضو هستم میتونم استفاده کنم البته با ذکر منبع؟

      سلام عزیزم, فرقی نداره کجا بپرسی, هر جا باشه جواب می دم.

      بله عزیزم می شه, اگر انتهای مطلبی که استفاده کنی به سایت اصلی لینک بدی, ممون می شم.

    سلام-ببخشید سوالمو اینجا میپرسم
    چرا تو بخش گفتگو بعد ثبت نام لینک فعالسازی ب ایمیل ارسال نمیشه-؟
    اگه گروهی تو مسنجرا یا لینک گفتگو دارین
    خواهشا معرفی کنید

      سلام دوست عزیز, اکانت کاربرای جدید فعال شده می تونید فعالیتتون رو شروع کنید.
      گروهی نداریم دوست عزیزم, محل گفتگوهامون در انجمن سایت هستش.

    عاقا سوالها و جوابها برام خیلی مبهم هستند.خب به جای این همه دردسر و نامه نوشتن و…. به خدا توکل کنم راحت تر و مطمءن تره که. اصلا به فرض که واقعا و بدون هیچ تلقینی نامه نوشتن موج مثبت ایجاد میکنه ترجیح میدم این نامه رو به خودم بنویسم تا به قدرت خودم اطمینان پیدا کنم. اگرم قراره واسطه ای بین منو خدا باشه چرا فرشته ای که اصلا نمیشناسمش میتونم کسایی رو واسطه قرار بدم که خود خدا گفته مثل اءمه یا حتی مادرم..

    سلام من میتونم از این قانون استفاده کنم ونتیجه داده ولی ولی ترس دوباره برگشتن اون مشکلو دارم یبار از طریق راز مشکلمو برطرف کردم ولی همش فکر میکردم ک نکنه دوباره برگرده ودوباره همون مشکلو دارم چیکار کنم؟ک بتونم نگهش دارم

      سلام عزیزم, بخش کنترل احساسات منفی رو بخون و با استفاده از قدرت تلقین سعی کن روی موارد مثبت تمرکز کنی.

    سلام.من خیلی وقته از قانون جذب میدونم بهش باور دارم.ولی از یه لحاظی که روحانیون میگن اصلا قانون جذب خیالی بیش نیست و وجود نداره از دیدگاهشون:بجای اینکه بیایی درخواست یا آرزوتو از خدا بخوایی میایی از دنیا میخوایی.من و یکی از دوستام در مورد قانون جذب از یک روحانی سوال کردیم بهمون گفت همش خرافست بابا چرت و پرته نمیشه خیاله گفت برین با قانون جذب به آرزوهاتون و خواسته هاتون برسین.

      سلام دوست عزیز, علتش اینه که مردم تعریف اشتباهی از قانون جذب دارن, فکر می کنن قانون جذب می گه فقط با نشستن و فکر کردن به همه چیز می رسید.

      قانون جذب می گه درون ما و افکار ما هر چیزی که باشن موارد بیشتری از همون طیف رو جذب می کنن, اگر این افکار خوب باشن منجر به جذب اتفاقهای خوب و دوستان خوب می شه و اگر نه موارد برعکس رو جذب می کنیم.

    سلام عزیزم خسته نباشید….میخواستم بدونم قانون جذب حتما باید به فرشته ها نامه بنویسیم؟؟؟میتونیم به فرشته ها نامه ننویسیم اما اون شخص یا چیزرو که میخوام جذب کنیم؟؟؟بعد زمانی که دوروبریمو موج منفی میفرستن چکارباید انجام بدیم ؟؟؟

      سلام عزیزم, روش نامه نوشتن به فرشته ها جدای از قانون جذب هستش.

      باید سعی کنی اهمیت ندی.

    من میخوام نامزدمو جذب کنم…چندوقته ازهم دوریم…کمکم میکنید چکارانجام بدم…خواهش میکنم کمکم کنید خیلی واسم مهمه…

    ممنون از شما سحر جان
    بله حتما با ذکر منبع گذاشته میشه
    سپاس فراوان

    با سلام من سالهاست با رویای ثروتمند شدن و رسیدن به اون چیزی که میخوام زندگی میکنم همش تو ذهنم پرورشش میدم و یه صحنه هایی تو ذهنم مثل یک فیلم میسازم اما هیچوقت به خواسته هام نرسیدم پس کی

      سلام دوست عزیز, برای هر چیزی باید تلاش کرد, امکان نداره شما افکارتون درست و دقیق باشه و با پشتکار به اهدافتون نرسید.

    سلام واقعا ممنونم به خاطر مطالبتون.فقط یه سوال اینکه همه این مراحلو باید با هم انجام بدیم؟ یا اینکه یه مدت مراقبه و بعدش درخواست و …؟

    سلام .تاثیر گزار ترین کتابی که راجع به قانون جذب خوندین چیه

      سلام دوست عزیز, هر نویسنده ای رو یه مطلب تمرکز کرده, کتابی که همه مطالب رو پوشش داده باشه ندیدم.

      مثلا استر هیکس روی ارتعاشات و احساس تاکید می کنه, مایکل لوسیر جملات تاکیدی, کاترین پاندر و اسکاول شین جملات تاکیدی به همراه طرح الهی, ژورف مورفی قدرت ذهن, ناپولئون هیل قدرت تلقین و ….

      برای همین سعی کنید حداقل چند کتاب رو باهم بخونید.

    سلام قبلا مزاحمتون شده بودم گفتید که هدف این سایت اثبات نیست وبه کاربستن نکاتی برای خوشبختی هست من منتها الان جند سوال درمورد به کار بستن نکات وچند سوال هم راجع به همون قضایای اثباتی داشتم هرچند که میدونم هدف سایت اثبات نیستش راستش من تو تعیین چکونگی اهدافم مشکل دارم ومثلا اولین هدفم که سلامتی جسمانی دایمی هست رو نمیدونم اگه بخوام دقیق بنویسم چه طور بنویسم از طرفی دیدم که میگند سلامتی یا مثلا زیبایی اندام واین ها ارزش هست نه هدف وواسه همین نمیدونم اگه دقیق بخوام بنویسم چه جوری باید بنویسم ضمن اینکه تو تجسم هم خیلی مشکل دارم وتصاویری که تو ذهنم میبینم واضح نیست وحتی شنیدم اگر کسی خوردن لیمو ترش تصور کنه ودهنش اب نیفته یعنی تجسمش خوب نیست ومن هم همینطورم همچنین تمرینات تجسمی وقتی تو اینترنت مطالعه میکنم هم از لحاظ ذهنی متوجه نمیشم هم بدنم انعطاف اجرای اونها رو نداره

      سلام دوست عزیز, بخش هدف و تاثیر پذیری جملات تاکیدی رو بخونید. برای اندام بهتر می تونید از تجسم خلاق هم استفاده کنید.

    وهم اینکه چون از بچگی فقط تو خونه بودم وکاری نکردم نمیدونم به چه شغلی علاقه دارم وتو چه شغلی استعداد والان هم فکر میکنم برا ازمون وخطا کردن دیر شده باشه چون بیست وسه سالم هست واگر همه شغل ها رو بخوام ازمون وخطا کنم چهل سالم شده یه هویی واصلا کل عمر تلف شده کسی واسه این مشکل من که راهکاری نتونسته بده امیدوارم شما بتونید ضمن اینکه میترسم اگر اهدافم اشکارا باشه وکسی اونها رو ببینه مورد تمسخر قرار بگیرم وباعث از دست رفتن اعتماد به نفسم بشه اما اون سوالم درمورد قضیه اثباتیش مثلا شما میگید باید رها سازی کنیم خب بعضی خواسته ها یه وقت مشخصی داره که اگه از اون وقتش بگذره دیگه تموم شده وما عملا به خواستمون نرسیدیم وخب اینجا رها سازی چه فایده ای داره

      بخش کسب و کار مقاله هایی برای کار هست, مطالعه کنید ببینید به چه حوزه ای علاقه دارید.

    واقعا ار توضیحاتتون ممنونم .

    سلام من ی چیزیو نمیفهمم مثلا اگه بخوام ی پو ست خوب داشته باشم و فک کنم که بهش رسیدم کاری که انجام میدم اینه که هرروز مرطوبش میکنم و کار دیگه ای انجام نمیدم اگه اینطوری کنم.و باورش کنم چی میشه؟ذهن من بهش تلقین میشه و مشکلات پوستم رفع میشه یا اینکه بعد ی مدت از طریق کائنات ی دارو یا درمانی میرسه؟یعنی فقط باور و دست روی دست بزارم؟حتی درمان های خونگی هم انجام ندم؟چیکار کنم؟ممنون میشم اگه بهم کمک کنین.

    سلام دوستان. می خواستم بگم که من تا حالا با این قانون به هر چی می خواستم رسیدم. محاله که شما چیزی رو چه خوب چه بد واقعا باور کنی،ولی بهش نرسی.
    به چیزایی که میخواین با تمام وجود فکر کنین و اون حس. رسیدن به اون چیز رو در خودتون احساس کنین،بهش می رسین

    سلام سحر خانوم یه سوال داشتم که
    آیا افکار و نظرات منفی دیگران هم در زندگی ما تاییر دارن ؟؟؟ بابای من خیلی ادم منفی هست. افکارش و نگرشش و نظراتش و باورهاش و عقایدش کلا منفیه. منم درست بر عکس اون هستم بیشتر از 2 سال هم که هست با قانون جذب و اینا اشنا هستم تمام کتاب هارو خوندم. و کاملا درک میکنم. و واقعا هم زندگیم رو دوست دارم ادم مثبتی هستم. ولی اون نگرشش به من منفیه ایا تو زندگیم تاثییر میزاره. مثلا میگه تو هیچ چی نمیشه آیندت یا میگه ما همیشه فقیر و بد بخت میمونیم. ایا تو زندگی من تاثیر میزاره؟؟ تو فرکانس افکارمنفی اونم خیلی قویه.به هر حال ارتعاش منفی در مورد من میفرسته. یعنی ممکنه به زندگیم لطمه بزنه

      سلام دوست عزیزم, بستگی داره که ما چقدر اون حرفهارو بپذیریم, اگر قبول کنیم تاثیر منفی داره, اگر قبول نکنیم و با پشتکار مسیر موفقیت خودمونو طی کنیم قطعا هیچ تاثیری نداره.
      با استفاده از کتاب ها و فیلم های انگیزشی اونقدر انرژی مثبت رو در خودتون زیاد کنید که اجازه نفوذ افکار منفی رو از بین ببره.

    سلام سحــــرجونممممم.شاد باشی. سوالم اینه که من یکی از بازیگران مردو خیییلی دوست دارمو دلم میخواد همسرم اون شکلی باشه. واسههمین عکسای ایشون جمع کردم و تو تابلو تجسمم هستش! حـــالا میخوام بدونم فکر کردن به این بازیگر انرژی من هدر میده و به سودم نیست؟ یا همسری این قیافه ای جذب میکنم؟ اخه فقط اخبارو مجلات و عکسش اتفاقی بیرون میبینم! چکار کنم؟ چجوری عکسی از همسرم درست کنم؟ اون بازیگر فایده داره عکسش برای جذب؟????

      سلام عزیزم, خودم تو این مورد, از این روش استفاده نکردم اما معمولا تجسم خلاق قبل از خواب می تونه مفید باشه.

    سلام سحرجان. مرسی از مطالبت عزیزم. من یه دوسالی میشه با قانون جذب اشنا شدم. چن باری سعی کردم ازش استفاده کنم ولی هربار بعد چن ساعت پشیمون شدم. نمیدونم چیکارکنم میشه کمکم کنی؟ من با قیافم همش مشکل دارم البته قیافم بد نیستا ولی همش به این و اون حسودی میکنم عکساشون رو جمع میکنم و خودمو اون شکلی تصور میکنم بنظرت این ممکنه؟ من به قیافه ای که خودم رو اونطوری تصور میکنم برسم؟البته اون قیافه با قیافه خودم چندان فرقی نداره ولی بنظرم غیر ممکنه. خواهش میکنم کمکم کن .

    سلام.با آرزوی سلامتی برای شما .سوالی داشتم از خدمتتون. گفتین که شکرگزاری تو این مراحل خیلی مهمه …من همیشه و تو هرلحظه شکرگزاری میکنم و لفظی که به کار میبرم الهی شکرت یا الهی سپاسگذارم هست. میخوام ببینم که شکرگزاری رو با لفظ کائنات به کار ببرم یا همین درسته؟

      سپاسگزاریتون درسته . اول خدا و بعد کائنات و فرشته ها . میتونید بگید الهی شکر به خاطر تمامی نعمت هایی که در اختیارم گذاشتی

    و اینکه فقط تصویر سازی و تجسم چیزی که میخوایم کافیه یا جملات تاکیدی هم باید بکار ببریم؟

    سلام سحر جان درباره با تجسم فرشته ها چیزی نمیدونم میشه درموردش کامل بدونم یا مقاله خاصی دارین در موردش واسم ایمیل کنین ممنونم

    باسلام من چندتا آرزوی بزرگ دارم که یکسال منتظرم وا ونو تجسم میکنم ولی وقتی هیچ نشانه ای نمیبینم فک میکنم این آرزوی من محاله باید چی کار کنم

      سلام
      آرزوی محال ممکن نیست . چون خدا آرزویی در دلتون میذاره که راه رسیدنش هم بهتون نشون میده
      شما بخشی از قانون جذب رو انجام میدین . اگه میبینی تا الان جواب نداده ممکنه زمان الهی رسیدن به خواسته تون فرا نرسیده و یا اینکه راه های دیگه مثل نامه نوشتن و جملات تاکیدی رو انجام بدین

    سلام و درود
    ازتون کمک میخوام.من از نوجوانی با کتاب خانم اسکاولشین اشنا شدم و به موفقیتهایی که با ایمان واقعی که با مطالعه کتاب به دست آوردم ،رسیدم.منو همسرم به دلیل مشکلات مالی شروع کردیم یه مدت جملات تاکیدی رو خوندیم و از خدا خواستیم راهی عالی جلوی ما بزاره به طرز عجیبی یه وام با مبلغ عالی و شرایط عالی به ما پیشنهاد شد .منم پیش خودم گفتم وای این همون کمک خداست .تا اینکه به خاطر این وام کلی مجبور شدیم پول قرض بگیریم تا بتونیم مالیات و عوارض ووو همه چیز رو پرداخت کنیم ولی به مدت سه ماه همش یکی از ضامنها که بازرس وام ما هم بودن همش بهونه میوردن و هر روز یه بهونه…و من شروع کردم به فرشته رهایی و بخشش اون شخص و همسرم نامه نوشتم.باز هم به طور ناگهانی همسرم رفت و با رئیس اداره شون که در واقع وام ما رو میدن صحبت کرد و فهمیدیم وام ما از همون ماه اول پرداخت شده و ضامنمون مبلغ زیادی از وام رو برداشته ان و به ما دروغ گفتن.حالا مجبور شدیم دوباره یه سری مراحل رو از نو انجام بدیم…همش طلبکارا به ما زنگ میزنن …من واقعا خودمو این مدت باخته بودم باز میخوام شروع کنم به مثبت نگری…به نظرتون به چه فرشته ای نامه بنویسم .میترسم باز کسی به ما دروغ بگه و سرمون کلاه بزاره .چه طور ترسم رو از بین ببرم..جملات جذب ثروت رو هم امروز شروع کردم.

    سلام بر مدیر محترم سایت راستش از بچگی به چیزهایی که زیاد فکر کردم رسیده ام واز خدا ممنونم ایا این یک قانون است.ممنونم

      سلام
      بله همه ی ما از کودکی تصوراتی در ذهن داشتیم که بهشون رسیدیم و این قانون جذب هست

    سحر جووون ممنون بابت مطلب خوبت. من چند ماه پیش اتفاقی مطلبتو خوندم، همیشه به چیزایی ک میخواستم فک میکردم ولی از اون شب به همین شکل و با تمرکز تصورش کردم، تو همین مدت کوتاه اتفاق هایی افتاده ک باور کردنی نیست. ممنونم

    سلام سحر خانم عزیزم، ی سوالی ازتون داشتم می خواستم بدونم قانون جذب برا آرزو کردن در مورد دیگران هم میشه یعنی مثلا من آرزو کنم براشون و آرزوهای اونا برآورده بشه؟؟؟

    ببخشید این نامه هایی رو که به فرشته ها مینویسیم تا کی باید نگه داریم؟؟؟تا وقتی ارزومون برآورده شد؟؟؟

    سلام خانوم رضوی من الان دارم با قدرت زیادی به اون چیزی که میخوام فکر میونم و امیدوارم که بهش برسم اما میخوام بدونم اینکه دعا بکنی و از خدا بخوایش یا دعایی بخونی اون اثر منفی رو میفرسته واسه کاعنات؟ممنون میشم اگه بگین

      فکری که بار منفی نداشته باشه ، فرکانس منفی به کائنات نمیفرسته .. افکارتون رو مثبت نگه دارین تا همیشه فرکانس مثبت ارسال و دریافت کنید

    سلام خسته نباشین .ببخشید من همیشه.این جمله رو تکرار میکنم…به زودی من به ازن خدا صاحب ماشین می شوم….لازمه تصور دقیق داشته باشم یا نه مثلا باید نوع رنگ و اسمشو هم تصور کنم یا همین قدر خوبه لطفا جواب رو ایمیل کنید خیلی خیلی ممنون انشاالله خدا بهترین ها رو به شما بده

    سلام سحرجان.ممنون از سایت و مطالب عالیت .انشالله خدا صدبرابر اجرشو بهت بده
    راستش من چند روز پیش یِ کلیپ انگلیسی با زیرنویس فارسی دیدم که یِ آقای روانشناس راجع به ایمان و ترس صحبت میکرد هم محتوای کلیپ برام جالب بود و هم اینکه زیرنویس داشت و به زبنم کمک میکرد .سؤالم اینه : اول اینکه روانشناس اون کلیپ کیه؟ و دوم ممنون میشم اگه ادامه اون کلیپ زیرنویس دار رو دارید تو سایت و یا کانال قرار بدید و سوم اینکه شما کلیپ های این چنینی راجع ب قانون جذب رو کجای سایت میذارید؟ هر چی گشتم چیزی ندیدم .مرسی دوستم

      سلام دوست عزیز
      در این قسمت ویدئو های سایت قرار داره
      در مورد کلیپی که مشاهده کردین نمیدونم چی بوده که راهنمایی کنم

    سلام من کمک می خوام من الان گوشی نوت 7 می خوام میشه کمکم کنین که چجوری اونو از طریق قانون جذب بدستش بیاورم ممنون می شوم می شوم??

    سلام من کمک می خوام من الان گوشی نوت 7 می خوام میشه کمکم کنین که چجوری اونو از طریق قانون جذب بدستش بیاورم ممنون می شوم می شوم??

    مرتب در جستجوی خواستت نباش اگه مرتب منتظر رسیدن باشی……وای خدا من دقیقا مشکلم همینه نمیدونم رها سازی رو چجوری انجام بدم مطالبشو خوندم ولی نمیتونم من با قانون جذب چیزاهایی ززیادی رو اوردم تو زندگیم الان ولی تو این یه مورد موندم الان دلم میخواد همسر ایده المو جذب کنم همه ی روشها رو بخوبی انجام میدم ولی نمیتونم رهاسازی کنم وابسته ی هدفم شدم
    بدجور…میدونم این قانون چجوری کار میکنه تجربشم داشتم ولی این وابستگی گاهی وقتا امیدمو میگیره اینم باعث میشه جذب اون چیزی بشم که نمیخوام …کمممممکم کنید لطفا

      مطالب بخش رها سازی مطالعه کنید
      تا زمانی که شما به خواسته تون وابسته باشین نمی تونین انتظار داشته باشین برآورده شه . چون در این صورت کائنات در نظر میگیره که شما هنوز دو دل هستین و قاعدتا دریافتی هم ندارین
      و نکته ی دیگر وسواس داشتن و وابستگی بیش از حد به خواسته میتونه نتیجه عکس بهتون بده و بجای جذب هدفتون رو دفع کنید
      این نکته رو در نظر داشته باشید که رها کردن خواسته تون یعنی یکقدم به خواسته تون نزدیکتر شدن .. هر چی دیرتر رها سازی کنید به طبع دیرتر هم به خواسته تون خواهید رسید

    سحر جون منو عشقم پارسال کنکور دادیم اون پزشکی قبول شد و رفت اما من پشت کنکوری شدم و دلم فقط پزشکی میخواد خیلی ام دوست دارم شهری که عشقم قبول شده قبول شم . میشه راهنماییم کنی چیکار کنم . بعد یه سواله دیگه هم که هست اگه بخوام برا این خواستم نامه هم بنویسم به کدوم فرشته بنویسم؟ مرسی عزیزم ?

      عزیزم بخش جملات تاکیدی تحصیل, پشتکار و طرح الهی رو بخون, قبولی نیاز به پشتکار داره, نامه نوشتن معجزه نمی کنه عزیزم.

        اخه من پارسال ام خیلی تلاش کردم اما متاسفانه بعضی وقتا میترسم از اینکه شکست بخورم یا اینکه نکنه موفق نشم نکنه نتونم نکنه رقیبام از من قوی تر هستن همین افکار اراده و انگیزمو میگیره حتی همه ی اطرافیان هم بهم میگن که اعتماد به نفسم خیلی پایینه و خیلی استرسی هستی برای همین میخواستم از قانون جذب برای انگیزه و ارامش کمک بگیرم

        مطالب بخش غلبه برترس و اعتماد بنفش رو بخون.

    سلام به همه و به سحر عزیزم. مرسی بابت مطلب های خوبت عزیزم سایت عاااالی داری. دوستان به هیج وجه امیدتون رو از دست ندین من با تموم وجودم میتونم تاثیر مثبت اندیشی و شکر گذاری رو حس کنم واقعا زندگیم از این رو به اون رو شده من چن وقت پیش با یه ایمیل و اسم دیگه پیام دادم و از سحر پرسیدم که ایا میتونم به قیافه ای که دوس دارم برسم و به من گف قسمت خود دوستی رو مطالعه کنم و من این کارو گردم توی یک مدت کوتاه جواب گرفتم سعی کردم خودم رو دوس داشته باشم و همیشه خودم رو جلوی اینه تعریف میدادم کم گم خودم باورم شد زیبا هستم و اینو دیگرانم بهم میگن. وای خدایا شکرت . الان به تازگی هرجا میرم همه بهم میگن خیلی خوشگلم. بدون هیج ارایشی و با حجاب. دیگه به کسی حسودیم نمیشهههه. نمیدونم چجوری این حس خوبو باهاتون شریک شم ولی بازم خدایا شکرت. امیدوارم همه به خواسته هاتون برسیددددددد. دوستون دارم زیااااد.

      چه عالی
      موفق باشی دوست من ممنون از شما که تجربه تون رو با ما و دیگر دوستان به اشتراک گذاشتین

    راستی چن وقت دیگه هم عروسیمه. من و عشقم بعد از دوسال بهم میخوایم بهم برسیم و نزدیکای عید و شب تولدم میخوایم عقد کنیم . امیدوام همهههه عاشقا بهم برسن . الهی امین.

    هدف من از دید خیلیا ممکنه خنده دار باشه ولی خودم جونمو پاش می زارم.من 17 سالمه و عاشق پروازم.میخوام برو کلاسها ی خلبانی ولی به دلیل ضعف مالی پدرم نمیتونم.چون هزینه ای حدود 200 میلیون تومان دارد.برای همین راهی ندارم جز اینکه وارد خلبانی جنگنده ارتش بشم که هزینه نداره.اما مراحل گزینشی خیلی خیلی سختی داره.به هر حال مهم نیس هرچی که میخواد باشه من مطمئنم استخدام میشم و به آرزویی که تمام عمرم داشتم میرسم.هرکیم منو مسخره میکنه فدای سرش .والا.

      سلام
      هدف شما خیلی عالیه و مطمئنن موفق میشین
      میتونین به فرشته ثروت خودتون و یا پدرتون نامه بدین تا هزینه کلاس های خلبانی رو جذب کنید
      تجسم خلاق با جزییات دقیق و ریز حتما داشته باشین
      در این راه موفق باشین

    ببخشيد من يه سوال مسخره دارم
    يه اجي خوشكل دارم
    دوس دارم خيلي شبيه اون بشم
    در حدي كه همه بهم بگن خيلي شبيهشي
    چكار ميتونم بكتم؟!
    مثلا توي تجسم خلاق تصور كنم شبيش شدم؟
    يا مثلا تويه عبارات تاكيدي بگم من شبيهشم؟
    درسته ؟

    فقط تجسم خلاق؟
    يعني تجسم كنم شبيهشم درسته؟

    سلام مرضیه جان
    من چند سالی هست که رویاپردازی میکنم و کموبیش ب ی سری چیز ها رسیدم
    اما الان کسی که دوسش دارم رفته و من میخوام با این قانون برشگردونم
    باید چند روز ب فرشته ی عشقش نامه بنویسم؟
    من توی نامه باید چه چیزایی رو دقیقا بنویسم؟
    اخه من دیشب دوتا نامه نوشتم ولی نمیدونم درست نوشتم یا نه؟
    درضمن این اعداد رو من برای ساعت میبینم
    مثلا تا حالا چند بار 12:12 رو دیدم که معنیش میشه قرار دارید،میتونه نشونه باشه؟

      سلام دوست عزیز
      شما 15 نامه رو طی 15 روز به فرشته ی عشقش بنویسید (روزی دو نامه ) و هر چیزی که دوست داری بنویس .. اینکه میخوای برگرده و …..
      دیدن اعداد در صورتیکه درخواست نشونه کرده باشید ، نشونه است و در غیر این صورت معنی خاصی نداره
      زیاد روی متن نامه حساس نباش هر چیزی که دل و اساست میگه رو بنویس فارغ از ادبیات خاص و وسواس

    سلام.راستش من خیلی ادم رویا پردازی هستم ولی سرشار از انرژی منفی.نمیتونم کنترلش کنم.گهگاهی که یه جمله ی مثبت میبینم انرژیم مثبت میشه ولی فقط تو همون لحظه چون اطافیانم هم با اعمال و رفتار و جملات روزه ی منفیشون افکارم رو منفی میکنن.البته تاثیری هم در مثبت کردنشون نداره و این باعث میشه که بدوبدتر بشم.من امسال کنکور دارم و بسیار افسردم از طرفی یه موقعیت شغلی که سالها ارزوشو داشتم داره برام فراهم میشه و ترس اینودارم که نشه.چیکار کنم که منفی دیگران بهم وارد نشه..واین که منظور از نشانه ی فرشته یا خدا دیدن چیه؟باید چیکار کنم که از خدا نشونی ببینم؟بایدحتما نامه بنویسم؟غیر این نمیشه؟

      سلام
      باید افکارتون رو مثبت نگه دارین و به حرفا و انرژی هایی که اطرافیان میدن توجه نکنی هر زمان دیدی انرژی منفی داره میاد ، فورا ذهنت رو مثبت کن و با گفتن جملات تاکیدی مثبت ذهنت رو مثبت نگه دار
      مثل جمله ی ” من در پناه خداوند هستم و هیچ نیرویی نمیتونه ذهن مثبت منو خراب کنه ”
      با افرادی که منفی هستن نشست و برخواست نداشته باشید و سعی کن همیشه حنبه ی مثبت اتفاقات رو ببینی . موقعیت شغلی که برات پیش اومده رو دوست داری پس تمام تلاشت رو بکن تا درش موفق باشی و انرژی منفی ترس اینو دارم نشه رو از خودت دور کن .. کافیه واقعا بخوای تا براورده بشه
      بصورت شفاهی هم از فرشتگان درخواست نشونه کنی نشونه هاشونو میبینی حتما لازم نیست نامه بنویسی .. نشونه هام یعنی فرشته ها در کنارت هستن برای پیشرفت و کمک در کارهات

      موفق باشی

    سلام من ارزوم اینه که ت کنکور از رشته پزشکی دربیام و امسال سال سومم با مطالبی که گذاشتین میشه واقعا بهش رسید ؟

      سلام بله میشه . مطالب بخش تحصیل رو مطالعه کنید و البته فراموش نکنید در کنار درس خوندن و تلاش کردن خودتون هست که میتونید از این قانون استفاده کنید برای موفق شدن در زشته ی پزشکی
      موفق باشید

    سلام

    من تازه با این قانون جذب آشنا شودم سایت ها متعددی رفتم و هم کتاب راز و مستند راز رو دیدم

    سوالم آینه که این قانون حقیقت داره چون نقد ها زیادی بهش شوده
    کسی با این قانون به اهدافش رسیده؟

      سلام دوست عزیز
      یه نگاه کلی به سایت و نظرات دوستان بکنی متوجه میشی که این قانون عمل میکنه و خیلی از دوستان نتیجه گرفتن و اگر یک درصد کار نمیکرد، این سایت به کارش ادامه نمیداد
      پس مطمئن باشین اگر خودتون بخواین که تغییرات اساسی در زندگیتون انجام بدین 100% عمل میکنه

    سلام
    من يك دانش آموز كنكوري هستم و امسال سال اوليه كه مي خوام كنكور بدم وخيلي هم تلاش ميكنم و هميشه با تمام وجودم به اين فكر ميكنم كه پزشكي قبول ميشم و اين خواستمو حسش كردم كه روپوش پزشكي رو به تن ميكنم ولي بعضي وقتا نا اميد ميشم.آيا من همين طور تفكر مثبتم رو كه حتما امسال قبول ميشم ادامه بدم تاثيري داره؟واقعا من مي تونم به خواستم برسم؟خيلي نكرانم….

      سلام
      ترس و نگرانی رو از خودتون دور کنید و مطمئن باشید که با تجسم و جملات تاکیدی مثبت و البته تلاش و کوشش در این زمینه میتونید موفق باشید

    سلام.خدا قوت به شما
    ميخواستم بدونم چه زماني بايد رو خواسته هامون تمركز و تجسم كنيم و چه زماني بايد اونها رو رها كنيم؟

    ببینید دوستان و عزیزان هرچیز رو که تصور کنید + احساس اون چیز به دست میارید این قانونه و “باید” روی همه کس یکسان کار کنه.البته اگه باور و ایمان داشته باشید.

    سلام چطور می تون واسه کنکور از این قانون ا ستف؟اده کنم؟

    سلام من تازه با این قانون آشنا شدم…..من نامزدی هستم .سال دیگه تصمیم به عروسی داریم.چطور باید اینکه بتونیم خونمون رو درست کنیم جذب کنم…همینطور اینکه شوهرم کارش به شهر خودمان انتقال پیدا کنه و درآمدش خیلی خوب باشه…لطفا راهنمایی دقیق کنید ممنون

      سلام
      تجسم خلاق و استفاده از جملات تاکیدی کسب و کار و درامد ( تو دسته بندی جملات تاکیدی سایت موجود هست )

    سلام وقتتون بخیر میخواستم ازتون بپرسم که از قانون جذب برای قد بلند شدن یا زیباو جذاب شدن میشه استفاده کرد و اگه میشه بهترین روش یا مرحله ای که خیلی بیشتر باید روش تمرکز داشته باشم چی هست؟

    من از قانون راز اولش استفاده میکردم زیاد کار نمیکرد ولی با یه اتفاق جالب به چیز خیلی مهم فهمیدم در مورد این قانون ک همیشه جواب میدع من با این قانون و تجربیاتی و اون نکته مهم تونسم به رتبه خوب در کنکور برسم با تلاشی کم به هدفم به پزشکی برسم

      موفق باشید همیشه

      سلام پیمان جان
      میشه برام توضیح بدی دقیقا چیکار میکردی؟یعنی از تجسم یا عبارت تاکیدی استفاده میکردی؟
      و بعدش تلاشت چطور بود؟یعنی چقدر و جطور میخوندی؟
      ممنون میشم جواب بدی و کمکم کنی
      من دو ساله پشت کنکورم

      ممکنه این موضوع مهم رو بگید؟

    آقایون داداشام به همتون میگم من ایمان خیلی زیادی به قانون جذب دارم هرکسی میخواد اطلاعات بیشتری بدست بیاره توی اینتر نت مستند رازو ببینه از آپارات هم میشه دانلودش کرد
    من که میخوام چند تا لامبرگینی او بوگاتی بخرم با یه خونه ویلایی بزرگو چند تا پنت هاوس مطمئنم که بدست میارم چون وقتی تجسم میکنم حس خیلی خوبی بهم دست میده راستی یادم رفت بگم چند تا شرکت او توی هر کشوری هم میخوام هتل و رستوران او مرکز خریدای بزرگ بسازم
    هیچ چیزی نشدنی نیست کافیه اینجوری تصویر سازی ذهنی انجام بدین مثلا من فکر میکنم توی ماشین سوپر اسپرتم که لامبرگینی اونتادوره نشستم او دکمه روشن شدنشو فشار میدم بعد روشن شدنش یه صدای وحشتناک از اگزوزش میاد بیرون از روی داشبورد بلندو پر دکمش از حالت رانندگی عادی میزارمش روی حالت کورسا صدای اگزوزشم تغییر میکنه بعدش پامو از روی پدال ترمز ورمیدارم گازو فشار میدم وای نمیدونین چه کیفی میده بعد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت که سرعت عادیشه توی یکی از بزرگ راهای خلوت امارات شهر دبی حرکت میکنم صدای اگزوز ماشینمم کل اون منطقه رو فرا میگیره
    کافیه اینجوری فکر کنین تجسم کنین تا کائنات بهتون جواب بدن او به خواسته هاتون برسین کافیه حس خوبی بهتون دست بده وقتی این چیزارو روی کاغذ مینویسینو هروز بهش نگاه میکنین
    مهم نیست الان کجا هستین یا چی هستین فقد کافیه بخواین خواستن مثل این میمونه که توی جاده تاریک حرکت کنی او فقد دو متریه جلوتو ببینی در اون لحظه که بخوای به شهری یا آبادیی برسی و ادامه بدی به راه رفتن صد در صد میرسی
    حسین ۱۸ ساله از اهواز
    شرمنده اینقدر بلند توضیح دادم
    مرسی سحر جان

    باسلام در همین طور که هممون میدونم خدا در هرشرایط به ما کمک میکنه .یه سوال آیا قانون جذب با اسلام مغایرت داره ؟چون در آیه 4 سوره حمد ذکر شده که ((خدایا ماتنها تورا میپرستیم و ازتو یاری میخواهیم))
    پس چرا باید از کائنات چیزی بخوایم؟

    سلام من یه مدت که با قوانین نامه نوشتن فرشتگان اشنا شدم
    نامه نوشتم به فرشته کار برای پیداشدن کار همسرم و خیلی امیدوارم که درست بشه
    همچنین برای اینکه زودتر ازدواج کنیم
    فقط نمیدونم برای زودتر ازدواج کردن باید به کدوم فرشته نامه بنویسم؟؟؟؟

    سلام.ببخشید میشه با قانون جذب به مردی که دوس دارم برسم؟؟ ینی با قانون جذب عاشق من میشه؟؟

    سلام تو ی سایتی خوندم واسه زیبایی باید ادکلن خوشبو استفاده کنی به خودت احترام بزای ارایش کنی .خوب اگه ارایش کنی اینطوری به کائنات نمی گی که من فقط با ارایش زیبا هستم خودم زیبا نیستم ؟؟؟

      عزیزم پاسخ این سوال رو میتونی از همون سایت بپرسی
      من نمیتونم راهنماییت کنم چون به این موضوع اصلا اعتقادی ندارم . کائنات افکار رو دریافت میکنن و به مسائل جانبی اهمیتی نمیده

    سلام .سایتتون عالی و کامله.میخواستم بدونم اگه بخوایم روی موضوعی مثل:من میخوام به فلان چیز تبدیل بشم خیلی تمرکز کنیم و همه ی این کارهایی رو که گفتین انجام بدیم خواستمون برآورده میشه؟؟؟؟

      سلام
      بستگی به این داره که خواسته تون معقول باشه و اینکه خودتون چقدر مصمم باشین در این راه

    سلام خسته نباشید،
    میخواستم ببینم اگه بخوایم یه شخص رو جذب خودمون بکنیم که وابسته بشه باید چیکارکنیم؟دوس داشتنش چندبرابربشه،ب جای جذب دفع نشه

      طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید
      جزیی از طرح الهی زندگیت بود رابطه تون گرمتر وصمیمی تر میشه
      میتونبد به فرشته عشق هم نامه بدین

    ببخشید نامه به فرشته عشق چه جوریه؟من تازه وارد این سایت شدم و متوجه منظورتون نشدم ،ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

    من دو هفته باکسی اشناشدم و میخوام هرطورشده مال من بشه و اصلا نمیخوام از دستش بدم،میخوام رابطمون به ازدواج ختم بشه،ولی ازهم دوریم و احساس میکنم این دوری باعث جدایمون میشه و میخوام هرطور شده بهم وابسته بشه جوری که نتونه فراموشم کنه و بیاد،تازه واردسایت شدم و اصلا درموردش دقیق نمیدونم،ممنون میشم کامل راهنماییم کنین

      دوست عزیز
      اولین قدم شما طرح الهی زندگیت رو طلب کن ایشون جزیی از طرح الهی زندگی ت باشه در کنارت میمونه و هیچ فاصله ایی نمیتونه شما رو از هم جدا کنه
      بعد از اینکه مطمئن شدی طزح الهی ت هست میتونی به فرشته ی عشق نامه بنویسی که توضیحات نامه نوشتن تو سایت موجود هست میتونی مطالعه کنی

    سلام میخواستم بدونم میتونیم با قانون جذب به چیزهای بیش از حد غیر ممکن برسیم؟ مثلا نامریی شدن یا …؟

    سلام من شوهرم خیلی منفی بافی می کنه بیشتر از خیلی من قبل اینکه با اون آشنا بشم اتفاقهای عالی برام افتاده بود ولی دیگه آنقدر منفی بافی می کنه فکر کنم منم تغییر داده 2سال ازدواج کردیم بچه دار نمیشیم و دکترها میگن هیچ مشکلی وجود نداره ولی فکر کنم از منفی بافی شوهرمه چکار کنم؟

      به فرشته ی عشق و یا نگهبان همسرتون نامه بدین و درخواست هاتون مطرح کنید
      برای بچه دار شدن هم میتونی به فرشته ی بارداری نامه بدی

    سلام شما چند تا راه برای اینکه نامه مان به فرشتگان را کجا بگذاریم گفته بودید:۱-سوزاندن ۲-سپردن نامه به آب روان ۳-گذاشتن نامه لای قرآن
    کدوم راه موثر تره؟

      تمامی راه ها موثر هستن هر کدوم که راحتتر هستین
      فقط نامه های لای قران رو بعد از اتمام نامه ها با به اب بسپارید و یا بسوزونین
      پیش خودتون نگه ندارین

    عااااااااااااااااااالی بووووود مرررسی سحر جوووووون

    سلام یه سوال داشتم ، اگه این چیزی ک من میخوام توی طرح الهی نباشه چی ؟از کجا باید بفهمم ک توی طرح الهی هست یا خیر؟

      با طلب کردن طرح الهی متوجه خواهید شد که طرح هست یا نیست
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کنید

    سلام دوستهای عزیزم.فکرکنم دوهفته ای میشه که مدام مطالبتون راپیگیری میکنم…خیلی هم کمکم کردید…اینکه واقعا خودم نخوام جلوی خیلی چیزهارابگیرم یامقاومت کنم…تشکرررررر یک عالمه…
    …………………….

      سلام عزیزم
      این اتفاق ممکنه ناراحتت کنه ولی مطمئن باش خیر و صلاحی توش بوده
      امیدوارم با استفاده از قانون جذب بتونی زندگیت رو از نو بسازی و طعم خوشبختی واقعی رو بچشی
      بهترین هارو برات آرزو میکنم

    سلام مرضیه جان❤❤ممنونم ازت
    بله.یکم بخاطر این قضیه ناراحتم.ولی ازمطالب سایتتون وجملات تاکیدی وهمه مواردش دارم استفاده میکنم که واقعا خودم روتحت حمایت خداوند بدونم…منم واسه شما آرزوی بهترین هارودارم…وخوشحالم که دوستان خیلی خیلی خوبی مثل شمارو دارم…💕💕

    با سلام چند روز طول میکشه تا به خواسته مون برسیم؟

    سلام خانوم سحرو مرضیه واقعا دمتون گرم وخسته نباشی که تمام مطالب همه رو بدقت میخونیدو بهشون پاسخ میدید همینطور که من تمام سوالات وجوابهای شما را میخونم به جوابهای خودم میرسم ممنون

      سلام دوست عزیز، امیدوارم موفق باشید.

      ایکاش دوستان دیگه هم مثل شما بودند، اول مطالب سایت و کامنتهارو می خوندن بعد سوال می کردن.

    سلام.سحر خانم مثلا این قانون برای چیزای خیلی بزرگ که خیلی سخته هم هست یا فقط برای چیزای کم؟مثلا کسی بخواد بازیگر هالیوود بشه این قانون کاری براش میکنه؟؟من عااشق بازیگری هستم یعنی تمام ذهنم بازیگریه.

      سلام دوست عزیز
      قانون جذب در هر موردی کار میکنه و البته برای رسیدن به هر خواسته ایی خود شما هم باید تلاش کنید برای اون خواسته تون
      اینطور نمیشه که مثلا بشینی تو خونه و فکر کنی که بازیگر هالیوود هستی و دست اخر کارگردانی هالیوودی به شما پیشنهاد بده .. خودتون هم باید در این راه تلاش کنید و پیگیری های لازم رو انجام بدین . قانون جذب در کنار تلاش ما

    سلام خسته نباشید. مطالب قشنگی بود ممنونم. فقط من یه سوال دارم. من چشمام سبزه اما عاشق چشمای مشکیم. ایا قانون جذب برای عوض کردن رنگ چشمم بدرد میخوره؟
    اگه میخوره باید همین کاراییو که گفتید انجام بدم یا کارای دیگه؟
    اگرم نمیخوره که هیچی.
    بازم ممنونم

    سلام ……………

      سلام
      در این مورد میتونی تجسم خلاق داشته باشی همون مدلی هست که دوست داری دیده بشه و با این کار این احساس رو به دیگران هم انتقال میدی
      و راه دیگه ش رو پزشک جراح بهتره میتونه کمک کنه

    سلام ببخشید من این سایت رو از طریق دوستم فهمیدم اون یک فیلمی ب من نشون داد که 6 تا راهکار میگفت اونها تو کدوم قسمته؟؟

    سلام ببخشید هر خواسته ای میتونه باشه مثلا تو بارسا بازی کردن؟؟

      سلام دوست عزیز، خواسته های بزگ نیاز به تلاش زیاد داره، اگر بتونید خودتون رو به حدی حرفه ای کنید که در تیم های اروپایی بازی کنید ،هیچ چیز غیر ممکن نیست. ولی باید در راستای هدف قدم های درست و بزرگی بردارید.

    سلام ببخشید من یه مشگل خیلی حاد برام پیش اومده واضح بگم گرفتار نزول شدم وفرصتم خیلی کمه لطفا کمکم کنید این راه شما به نظر خیلی درسته

      دوست عزیز نمیتونم به قطع یقین بگم موفق میشی چون باید خودت هم در این راه به خودت کمک کنی
      میتونی به فرشته ی نگهبان اون شخص نامه بدی تا حداقل اندک زمانی رو بتونی داشته باشی .. منظورم گرفتن وقت هست

    دوست عزیز اصلا قصدم این نیست که وقت گرامی شما رو بگیرم .چون با خوندن این مطالب شما چیزی در وجودم میگه من با این روش موفق میشم .کمکم گنید لطفا

    سلام
    ببخشید میشه یک توضیح مختصر درباره نامه نوشتن به فرشته ها بدید؟؟نامه رو بنویسیم بعد چکارش کنیم؟؟ممنون

    slm iin ravesh mitone dar tark khoerzaey ham karsaz bashe??

    onvaght bayad bra tark b ki payam bdm??

    با سلام ، من چند تا سوال دارم ، اول اينكه براي اين كه وضع مالي بهتر شه بايد به فرشته ثروت خانواده نامه داد يا فرشته ثروت پدرم!؟ و اين كه من يه زمان با شخصي دوست بودم ، بعد يه دوره اي رابطمون به هم خورد، تو اون دوره اين اقا با من صحبت ميكرد هم دانشگاهيمه ولي نميدونست من با كسي در ارتباطم و الان قهريم بعد از ٢ هفته من اشتي كردم و از عكس ها متوجه شد كه كسي بوده و ديگه به من هيچ پيامي نداد . من الان با اون پسر ديگه ارتباط ندارم ميخوام ارتباط داشته باشم، و جذبم شه اما حس ميكنم تصور بدي داره از من با اينكه مثلا من باهاش خيلي جدي بودم ، ميخوام جذبم شه چيكار كنم كه ارتباط و شروع كنه و لجبازي نكنه و تصورش ازم بد نباشه؟

      سلام بله میتونی به فرشته ثروت خانواده نامه بدی
      در مورد دوم طرح الهی زندگیت رو در مورد این شخص طلب کن . طرح الهیت باشه برمیگرده تو زندگیت و خبری از لج و لجبازی نمیشه
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن

    راستش ميخوام مثلا دوست صميمي خيلي خوب باشم پسره اين شخص اما زماني كه اون ميخواست من با كسي دوست بودم نميتونستم باهاش ارتباط برقرار كنم الان ميخوام باز بياد مثل دونا دوست صميمي شم ، به فرشته عشق بدم؟

      طرح الهی زندگیت در مورد این شخصطلب کن
      جزیی از طرح الهی زندگیت باشه میاد تو زندگیت
      بعد میتونی به فرشته ی عشقش نامه بدی

    سلام در قسمت جذب گروهی ثبت نام کردم ولی ایمیل فعال سازی بربی من ارسال نشد اگر ممکن هست تایید بفرمایید

      سلام دوست عزیز، نیاز به ثبت نام نیست، بخش جذب گروهی داخل مقاله بصورت کامل توضیح داده شده.

    سلام سحرجان مرسی از مطالب آموزندت من الان دو روز میشه که این جذب و نامه به فرشتگان رو شروع کردم و حس میکنم که داره نتیجه میده و تاثیرات خوبی داشته برام.اما یه مشکلی هست من قبلا هم جذب رو کار کرده بودم ولی ان چنان اثری نداشت میترسم که باز نتیجه بخش نباشه و اینکه وقتی به خواسته ام فکر میکنم کاملا حسش میکنم ولی بعدش احساس میکنم دارم خودمو گول میزنم چیکار کنم؟😢

      عزیزم باید روی خودت و کنترل احساساتت کار کنی
      مطالب لخش کنترل احساسات منفی مطالعه کن

    و یه سوال منظورت از اینکه نامه ها تموم شد به اب بسپاریم رو متوجه نشدم یعنی بعد از اینکه به خواسته ام رسیدم همه رو از لای قران جمع کنم به آب روان بسپارم؟!

    دستتون درد نکنه مطالب بسیار عالیه لطفا درصورت امکان بندبه بند مطالب موشکافی
    شود

      سلام دوست عزیز، مطالب هر نکته، بصورت دسته بندی جامعی تو سایت قرار داره که می تونید از مطالبش استفاده کنید.

    سلام بسیار عالی بود ممنونم. میشه با جدب کارشناسی ارشد قبئل شد؟ کسی تجربه این کار رو داشته؟ من مدتی هست روی این موضوع فکر میکنم . نیاز به روحیه دارم. لطفا جواب را به جیمیلم بفرستید سپاسگزارم

    با سلام
    من در زندگی مشترکم به مشکل خوردم. بعد از 10سال فهمیدم که همسرم به مدت 7 سال با خانم منشی خود ارتباط نزدیکی داشته است که بعد از بر ملا شدن موضوع و بحث و جدلها بالاخره من از همسرم جدا شدم یه دختر 7 ساله دارم برای بهبود شرایطم چه اری باید انجام بدم .

      سلام دوست عزیز، بهتر برای مسائل به این مهمی از کمک و راهنمایی مشاور خانواده استفاده کنید که نمونه های مشابه زیادی رو دیدن و به خوبی می تونن راهنماییتون کنن، قانون جذب صرفا روشی جانبی در کنار راه حل اصلی هستش.

    سلام خسته نباشید
    میگن اگه خواسته ای داشته باشید و دیدید خواستتون واسه کسی دیگه برآورده شد یعنی نفر بعد خودتونین و این یه نشونس
    درسته؟؟؟

    سلام سحر جان ممنون از مطالب خوبت.از کجا شروع کنم من دختری هستم که میدونم قراره با چه مردی ازدواج میکنم و ما در شرف ازدواج هستیم.ولی ایشون ماشاالله از قد و هیکل خیلی نسبت به من درشتر هستند من دلم میخواد قبل از اینکه با ایشون ازدواج کنم کمی افزایش وزن و افزایش قد داشته باشم من با راز به تمام خواسته هام رسیدم و هیچ شکی ندارم فقط یکم کمکم میخوام اونم از شما؟ میدونم باید چیکارکنم ولی تو اینه نگاه کردنو برا خودم ممنوع کردم درسته بنظرت چون تو اینه نگاه میکنم تصور از چیزی که میخوام بشم خراب میشه رو سرم چه کنم؟

      سلام عزیزم
      در مورد افزایش وزن هم میتونی از غذاهای پر کالری استفاده کنی و هم از تجسم خلاق (اما نمیدونم چه زمان بهت نتیجه ی مطلوب میده )
      در مورد افزایش قد تاکنون گزارشی در سرایر جهان داده نشده که نتیجه ی درستی گرفته شده باشه پس نمیتونم با اطمینان بهت بگم میتونی نتیجه بگیری
      و در مورد ممنوع کردن ایینه .. این میتونه جذب منفی بهت بده
      میتونی توی ایینه نگاه کنی و قسمتی رو میخوای بهش عشق بورزی و توی آیینه تصورش کنی که همونی شده که میخوای .. اینجوری انگیزه ی بیشتری پیدا میکنی تا ممنوع کردن نگاه کردن به ایینه

    جواب دادنتون بیشتر از دوروز طول کشیدا😚

    ممنون از راهنماییت مرضیه جان خیلی ممنون من خودم درباره افزایش قد فقط شنیدم تا الانم ۳ کیلو افزایش وزن داشتم اونم تو یه ماه منی که اصن تکون نمیخوردم ولی چون تمرین روی افزایش قد رو تازه شروع کردم فعلا تغییری ندیدم ولی خب هیچ چیزی نشد نداره کاعنات مثل همیشه از من حمایت میکنه بازم ممنون

      خواهش عزیزم
      درسته روی هدف متمرکز باشی میتونی به نتایج خوبی دست پیدا کنی
      موفق باشی

    سلام ممکنه این روش ها طی چند روز جواب بده ینی من یه خواسته ای دارم هی روش فک کنم و انرژی بذارم جواب میده؟؟؟

      دوست عزیز
      خواسته های ما زمان الهی دارن و وقتی وقتش برسه براورده میشه
      ممکنه یکروز بعد و ممکنم هست ماه ها طول بکشه

    البته میخوام خیلی زود جواب بده

    برای ایجاد آرامش و صلح و دوستی در خانواده چه کار کنیم؟

    سلام سحرجون درحال حاضر عقد هستیم و مدتی است که رابطم با نامزدم به هم خورده چکار کنم تا دوباره مث قبل بشه؟؟؟

    سلام..خسته نباشید.ملکی داریم برای فروش نیاز فوری به پولش داریم ،چکار کنیم که در کمترین زمان به فروش برسه؟؟

    سلام.ممنون از اینکه به سوالام جواب دادی….برای اینکه وضع مالیم خوب بشه ب کدوم فرشته نامه بدم؟

    درود
    این سایت بی نظیرههههه
    مرسی وخسته نباشید

    سلام خیلی سایت خوبی دارین و خیلی خوب در رابطه با قانون جذب توضیح دادی و با حوصله به سوالات جواب میدین
    براتون آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم

    سلام من ۲۴ سالمه و خداروشکر با قانون جذب پایان نامم عالی پیش رفته
    در مورد ازدواج هم چندروزیه درخواستمو به زمان حال نوشتم دقیقا مشخص کردم چی میخوام اما نمیدونم چطور باید طرح الهی روبکار بگیرم ینی نمیدونم تو قسمت اسم چی باید بنویسم چون فقط نشونه شخص موردعلاقمو میدونم ومطمئنم چنین شخصی میادتو زندگیم و نامه به چه فرشته ای بدم
    تجسمم فقط باید روز جشنم باشه یا میتونه درهم باشه ینی امروززندگی مشترکمون و فردا نامزدی رو تجسم کنم عیبی داره؟ چون من ناخاسته این کاررو کردم اگ درست نیس فقط ب روز جشن تمرکز کنم.ممنونم از پاسخی که میدین ببخشید طولانی شد

      برای طرح الهی میتونی بگی شخصی مطابق لیست دلخواهم
      و برای تجسم هر لحظه ایی که دوست داری رو میتونی تجسم کنی بدون محدودیت

    سلام من یه مشکلی برام پیش اومده.
    خصوصیات شخص مورد علاقم رو ک درخواست دادم متاسفانه ۹۰%شبیه پسری که قبلا به من پیشنهاد دوستی داده بوده و الان فقط از نظر سن و شخصیت و رنگ چشم بااون پسر متفاوته و وقتی شخص مورد علاقمو تجسم کردم بااین خصوصیات دوباره این پسر اومده ک من اصلا دوست ندارم چه کاری باید بکنم و چ تمرکزی بکنم تا اون شخصیت تو زندگی من حضور پیدا کنه نه این پسر؟چون شخص خاصی هم مدنظرم نیست که بتونم چهرشو دقیق تجسم کنم. ممنون میشم زود جواب بدین سحرجان.سردرگم شدم.

      سلام
      نامه به فرشته ی رهایی این شخص بده تا از زندگیت خارج بشه
      و دوم لیستت رو مرور کن شاید موردی رو باید تغییر بدی

        ممنون عزیزم. خیلی سایت خوبی دارین، پُر از انرژی مثبته💜 موفق باشین

        خواهش عزیزم
        موفق باشی

    سلام ممنون بابت سایت خوبتون . وقتی عصبانی میشم میشه روشی بگید که بتونم حالمو خوب کنم

    چرا من قانون جذب و اين مطالب رو نميتونم به خودم بقبولونم يعني يجورايي باورم نميشه كه وجود دارن

      دوست عزیز باور و اعتقاد به قانون جذب به خود شما برمیگرده که امتحانش کنی و نتایجش رو ببینی
      اگه غیرقابل باور بود و نشدنی ایجاد این سایت کار درستی نبود . خوندن تجربیات دیگر دوستان در کامنت ها و انجمن سایت اینو نشون میده که این قانون کار میکنه و دوستان با انجام دادن مراحل قانون جذب به موفقیت هایی دست یافتن

    سلام سحر جان
    ……………..

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبان و عشق همسرت نامه بده و همین درخواست ها رو در نامه ذکر کن

    من دوست دارم با مرد مورد علاقم ازدواج كنم. اميدوارم هر چه زودتر ازم تقاضا كنه. من بايد به چه فرشته اى نامه بنويسم و چند بار؟ زناشويى يا عشق؟و جديداً يك عدد روزى ٢٠ بار جلوى چشمم مياد. نميدونم معنيش چيه؟ متشكرم

      اول طلب کردن طرح الهی در مورد این شخص
      جزیی از طرح الهیت باشه شرایطی پیش میاد که خودش پیشقدم باشه در این امر
      معانی اعداد در قسما پیام های قرشتگان مطالعه کنید

    سلام خسته نباشید
    من بعد اینکه باسایت شما آشنا شدم کتابایی که معرفی کردین رو خوندم.یکی راز و یکی هم از دولت عشق رو.هم نامه مینویسم هم جملات تاکیدی و هم طرح الهی رو میخوام/
    نمیدونم خیلی سردرگم هستم.هیچی جور نیس البته توی ظاهر ولی تهِ دلم خیلی روشنه.
    نمیدونم که من واقعا درست استفاده میکنم از قانون جذب یا نه؟!!!
    پسری که اومده بود خواستگاریم یهویی رفت و من اینو از خدا خواسته بودم که بره و واقعا هم رفت
    ولی قبل دیدنش از خدا خواسته بودم
    بعد دیدنش فهمیدم دوسش دارم
    چیکارکنم؟واقعا سردرگمم.خدا هیچ وقت حرفای منو اینجوری نشنیده بود ولی یهو شنید
    هرچی بخدا التماس میکنم برگرده هیچی نمیشه.چیکار کنم؟

    ببخشید طولانی شد چون واقعا دلم داره از دلتنگی میترکه:(

      عزیزم کائنات به افکار شما پاسخ میدن
      پس هر فکری داشته باشی عملی میشه چه مثبت چه منفی
      جستجو کن ببین چه چیز مانع از جذب درست میشه
      شاید یه تفکر منفی باشه یا ترس و نگرانی که باعث میشه جذب معکوس داشته باشی
      در مورد اون اقا هم طرح الهیت رو در موردش طلب کن جزیی از طرح الهیت باشه مجددا وارد زندگیت میشه

        ترس-بزرگترین مشکلم ترسه.ترس از دست دادن.نمیدونم چجوری باهاش مقابله کنم

        هر چیزی که تو ذهنمون روش تمرکز کنیم و بهش قدرت بدیم، نمودشو تو زندگی می بینیم و اگر این افکار منفی باشن این موضوع منجر به جذب اتفاقات منفی می شه، از طرف دیگه چرا باید غصه چیزی رو خورد که اتفاق نیوفتاده؟ مطالب بخش ارتعاش افکار رو بخون و خودت رو روی ارتعاش درست فکری برای جذب موارد بهتر متمرکز کن.

    سلام خوبین؟ یه سوال داشتم ازتون کلا من ذهنم آشوبه… من به فردی علاقه دارم که ازم دوره تهرانه…. من خودم دانشجوی پزشکیم …. ولی اون شغلش هنره… من خیلی بهش علاقه دارم اگه به فرشته نامه بنویسم تو طرح الهیم باشه میشه بهش برسم؟

      سلام عزیزم، ما نمی تونیم کسی رو به زور انتخاب کنیم، باید به خدا بسپاریم، مطالب بخش طرح الهی رو حتما بخون.

    بعد یه سوال داشتم اگه نامه بنویسیم به فرشته ها و شک داشتیم نشانه فرستادن یا نه باید چیکار کنیم؟

    بعدش امکان داره ازدواج کنم باهاش/ آخه چنتا نشانه دیدم

    پس ما نمیتونیم به زور انتخاب کنیم پس قضیه این نامه ها چیه؟

    سلام سحر جون…من خواستمو نوشتم و جوری وانمود کردم ک پستش کردم با تمام جزیئات الانم حس خوبی دارم و تو دلم انگار عروسیه این میتونه ی نشونه باشه واسه براورده شدن آرزوم؟مرسی از تماااام زحمتات.

      سلام عزیزم
      برای خواستتون درخواست نشونه کنید و نشونه ها رو دنبال کنید
      موفق باشی

    سلام دوستان
    شک نکنین شک نکنین اصلا اصلا شک نکنین
    من یه دختر از یه خانواده ی متوسط رو به ضعیف بوذم اما همیشه ی همیشه خودم رو توی زندگیم خیلی خیلی بالاتر تصور می کردم. میخوام بهتون بگم که چه نتیجه ی شگفت انگیزی گرفتم. بعد از لیسانسم به چند کار متفرقه با حقوق کم مشغول شدم اما اینا چیزایی نبودن که میخواستم سنم رسید به 28 سال و هنوز هیچ خبری از خوشبختی ای که میخواستم نبود… چون به همون چیزایی که داشتم راضی شده بودم و ارزوهام بخاطر منفی بینی هام و حتی شاید واقع بینی هام درمورد شرایط خودم و خانوادم کمرنگ شده بودن و بهشون دیگه اونقد فکر نمی کردم تا اینکه بعد از همه ی اینا دوباره تصمیم گرفتم به آرزوهام فکر کنم… ازجایی که مشغول به کار بودم بیرون اومدم شروع کردم به درس خوندن و با رتبه ی زیر 20 فوق لیسانس توی یکی از بهترین دانشگاههای ایران درس خوندم، تا نتایج بیاد رفتم توی یه کارخونه کار کنم تا وقتم تلف نشه، بین 80نفر پرسنلی که اونجا داشت و بیشترشون خانمهای مجرد و زیبا بودن مدیر مجموعه که فردی بسیار جنتلمن و باشخصیت و جوان بسیار آینده داری بود تصمیم گرفت با من ازدواج کنه!!!!!!
    الان که این مطالب رو می نویسم یکساله از ازدواجمون می گذره، شرکت و کارخونه ی خودمون رو زدیم، رتبه ی دکترای من 13 شد و کم کم تمام تصوراتم دارن واقعی می شن…
    پس ازتون خواهش می کنم به خودتون شک نکنید و به اون چیزی که شایستشین…
    اینارو فقط به یه دلیل گفتم.. اونم این که میدونم همتون ته دلتون یه کوچولو تردید و دودلی هست… مثل اون زمانای خودم… که سایه ی ترس روی آرزوهام بود… اما من رسیدم و هنوز چیزای زیادی هست که دارم روشون تمرکز می کنم…امیدوارم هممون معنی اصلی قانون جذب رو درک کنیم…

      سلام دوست عزیز
      خوشحالم که موفق شدی به خواسته هات برسی
      و ممنون از اشتراک تجربیاتت با دوستان
      موفق باشی

    سلام ببخشید مم به سوال داشتم.می شه تز قانون جذب به دور هم زمان برای 2 چیر استفاده کرد؟

    سلام مرضیه جان خوبی؟ یه سوال داشتم ازت اگه یهو یه کسی بیاد تو ذهن و قلبمون بعد عاشقش بشیم و اون تو یه شهر دیگه باشه میتونیم اگه جزو طرح الهی بود به فرشته عشقش نامه بدیم که اگه خدا خواست ما رو به هم برسونه

    سلام ،من سه سال است كه با مردي دوست هستم از لحظه ي آشنايي مان تا همين حالا عشق و دلبستگي عميقي بينمان ايجاد شده بسياري از حالات و روحيات مان با هم همخواني دارد و هميشه با هم ديگر تفاهم داريم و مهربان و هماهنگ هستيم و من هميشه با ديدن هر رفتار او فكر ميكنم كه اين شخص دقيقا نيمه گمشده من است اما فرد مورد علاقه ام به دليل مشكلات مالي و ترس از شكست در ازدواج بخاطر اختلافات پدر و مادرش و فوت پدرش در سال پيش اصلا موافق ازدواج نيست نه با من بلكه با هيچ كس من حالا نميدانم كه آيا با قانون جذب اين مسايل حل ميشود و اين شخص حق الهي من است يا نه بايد ايشان را فراموش كنم؟چون در كتاب چهاراثر نوشته بودند كه اگر اين شخص حق الهي تو نباشد و خواست خدا نباشد قائدتا تو نيز نبايد او را بخواهي پس از آنجا كه از خدا جدايي ناپذيري از اين عشق كه حق الهي توست نيز جدايي ناپذيري ممنون ميشم به سوال بزرگ ذهن من جواب بدين🙏🏻

      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کنید و در مورد این شخص طرح الهیت رو طلب کن
      جزیی از طرخ الهیت باشه شرایط جوری رقم میخوره که پا پیش بذاره و بهت نزدیکتر بشه

        سلام از همه عزيزاني كه زحمت ميكشن تا دانش مارو بالاتر ببرن و توي مسير بي نظير زندگي كمكمون كنن خيلي خيلي سپاسگزارم من قبلا راجب ازدواج با فرد موردعلاقه ام پيام داده بودم و با راهنمايي شما طرح الهي عشق و ازدواجم رو طلب كردم و خداروشكر ميكنم كه در بهترين زمان بهم عطا شد به راستي كه خواست الهي براي همگان خوشي و بركت مي آورد و كاملا هماهنگ است .
        حالا من با مسئله تحصيل و شغلم مواجه هستم من بدون هيچ فكره بلندمدتي و علاقه شديدي رشته كامپيوتر رو انتخاب كردم حالا دانشجوي ترم شيش كارشناسي هستم اما در طول تحصيل فهميدم كه كامپيوتر رادوست دارم اما خيلي كم همش احساس ميكنم كه يه چيزي تو وجودم هست كه هنوز كشف نكردم يه علاقه و استعداد فوق العاده كه هرروز با عشق برم دنبالش نه مثل كامپيوتر كه كلاس هاي دانشگاه رو هم يكي درميون ميروم من در مورد انتخاب يك شغل يا حرفه كه واقعا عاشقش باشم و آنرا حرفه اي دنبال كنم و ازآن درآمد خوبي هم كسب كنم بسيار درمانده هستم بيشتر از هركاري آشپزي را دوست دارم اما ميترسم كه برم دنبالش چون فكر ميكنم آينده اي نداره و براي حرفه اي شدن در آن هزينه زيادي لازم است اگر كه راهي هست تا من بتونم انتخابي عالي داشته باشم خيلي خيلي ممنون ميشم راهنماييم كنيد🙏🏻

        سلام عزیزم
        خوشحالیم به نتیجه رسیدی
        در موارد دیگه باید بگم میتونی به فرشته ی نگهبانت نامه بدی تا در زمینه ایی که میتونی درش موفق باشی رو بهت نشون بده
        رس و نگرانی بایت خواسته هامون باعث جذب معکوس میشه از خودت دورش کن و مطمئن باش که موفق میشی

    سلام من یه چند وقتی هست که به یکی از هم مدرسه هام علاقه مند شدم دوست دارم که اون دوست من بشه باید چیکار کنم.و یه چیز دیگه من یه مدتی هست یه گوشی میخوام خیلی دوست دارم که این گوشی رو داشته باشم چیکار کنم که اینا برای من اتفاق بیفته و برام فراهم بشه؟؟؟لطفا جواب بدید خیلی ممنون

      سلام
      مورد اول به فرشته ی نگهبانش نامه بده
      مورد دوم به فرشته ی نگهبان پدرت و یا ثروت و توانگری خوذت

    حالا من مشکلم اینه که از کجا فرشته اونو با فرشته پدرم پیدا کنم اونوقت مشکل اونجاست که چطور نامه بنویسم؟؟؟ خددداااااااااااااااااایاااااااااااا.لطفا کمک کنید

      خواسته تونو درخواست کنید فرشته هاشون پاسخ میدن
      نامه هم هر چی تو ذهنت هست و به دلت میشینه رو روی کاغذ بیار

    سلام خسته نباشید ببخشید من یه سوال داشتم اگر میشه فقط زود جوابم بدین …..
    من نزدیک به چند هفته شروع کردم به توجه به داشته هاممثلا سلامتی خودم و پسرم از لحاظ سلامتی هیچ مشکلی نداشتیم و من بابتش مرتب خداروشکر میکردم اما بلد از یک هفته مرتب برای خودم و پسرم مریضی و مشکل سلامتی پیش میاد.
    حالا سوال من اینه اینها مشکلات کوچیکی هستن اما چرا بلافاصله بعد از اینکه من بهشون توجه خوب کردم و حس خوب داشتم و شکر گذاری کردم همه چیز بهم ریخت؟

      دوست عزیز شما با تکرار زیاد و حساسیت روی این موضوع باعث جذب ش شدین
      خواسته رو درخواست کنید و سپس رها سازی
      چند هفته نمیدونم چه زمان بوده ولی برای هر مورد 2 هفته کافیه و سپس رها سازی

    کامنت ع.ا چقدررررر خوب بود مرسیییی ک ب اشتراک گذاشتین 😉😉

    ایا میشه ادم بفهمه استعدادش دقیقا تو چه کاریه تا تو همون راه قدم بزاره من یه احساس خیلی قوی تو خودم احساس میکنم چطور میتونم بفهمم برای چه کاری افریده شدم تا تو اون راه قدم بزارم

    ممنون میشم دقیق بگید چیکارکنم

    سلام. من میخام با قانون جذب رابطه مو با یه دوست که دو ساله از هم پاشیده و تقصیر منم بوده ترمیم کنم. اما بدلیل اینکه بخاطرش خیلی اذیت شدم و بعد اون همش تمرین میکردم که فکرشو از خودم دور کنم و به خودم بقبولونم که اون ازم متنفره الان احساسات و عواطفم رو از دست دادم. یعنی نمیتونم اونجور که باید حین تمرکز به تجسماتم انرژی مثبت و احساس عشق بدم. حس میکنم بی حس شدم. چیکار کنم؟ 😢😢😢

      عزیزم مواردی که گفتی تلقین هست و با مثبت کردن افکارت میتونی مجدد احساسات رو درست کنی
      و به فرشته ی نگهبان دوستت نامه بده و درخواست هایی که داری رو مطرح کن

    من دو سال قبل دانشگاه بصورت خیلی تصادفی با کتاب راز نوشته راندا برن آشنا شدم و از وسط دو صفحه شو خوندم انقد جذاب شد برام همون روز کتاب گرفتم و خوندم درست از اون روز زندگیم رنگ خوبی گرفت
    تا الان که هنوز دانشگاهم تموم نشده زندگی دارم که پدرم با 50 سال زندگی الان اونو نداره.
    قانون جذب حقیقت داره اکثرا که میان ازم مشاوره میگیرن من متوجه میشم که اونایی که به خواستشون نرسیدن باور ندارن به خواستشون میرسن یا شک دارن.
    جملاتی مثل یعنی امکان دارره من به فلان خواستم برسم مثل سرطان هست که که انرژی که میفرستی رو میگیره و از کار میندازه و نهایتا نمیشه رسید بهش.
    باور و اعتقاد قلبی کلید رسیدن به خواستن هست فقط و فقط همین..
    ممنون از سایت خوبت

    سلام سحرجان من تازه اشناشدم باقانون حذب اما نمیدونم چه جوری نامه بنویسم نیتونی ننونهوای ازنامه فرشتگان روبزارید که ببینم چه جوریه…اگه براتون مشکل نیس

    سلام
    ممنون از اینکه در انبوه اطلاعات راجع به قانون جذب بالاخره یک کانال با ساختار منظم و اصولی ایجاد شد توسط شما و ممنون از اینکه اطلاعاتتون رو به اشتراک گذاشتین
    فقط این سایتتون چرا نمیشه new tab باز کرد توش
    من گاها چنتا مطلب به چشمم میخوره دوست دارم همه رو باز کنم به نوبت بخونم اما سایت این اجازه رو نمیده!!!
    بخوام بنوبت بخونم بالکل یادم میره!؟
    میشه یکاریش بکنین؟؟؟؟؟آیاا؟؟pleasssseee
    s’il vous plait????

      سلام
      کلید CTRL روی کیبورد رو نگه داشته و روی مطلب جدید کلیک کن در صفحه ی جدید باز میشه

    سلام دوستان در قانون جذبب اگه کاری رو که میخواهید به صورت واقعی اجراش نکنید رو خودتون جواب نمیده تجسم خالی کافی نیست اینجوری یا جواب نمیده یه به صورت ناقص اتفاق میفته
    1تجسم کنید2 به صورت واقعی کاری که دوست دارید اجرا کنید3در مورد جزعیاتش بنویسد یا جستجو کنید یا عکساشو ببینید 4خوشحال و شاد باشد د مورد اون موضع یا شکر گذاری کنید و ایمان داشته باشید که اجرا میشه و بسپارید به کاعنات و رهاش کن
    در مورد همه چیز جواب میده

    سلام،خسته نباشیدمن چندوقت بودهمیشه خواب دوستی که باهاش نداشتم ومیدیدم ودوست داشتم دوباره باهام ارتباط برقرارکنه وقتی باقانون جذب آشناشدم استفاده کردم ودیدم جواب دادوخودش باهام بعدازسه سال ارتباط برقرارکردحالامهرماه توبانک قرعه کشی است ومیخوام باقانون جذب به دستش بیارم چون جالب بودبرام یه کارمندبانک بهم پیشنهاددادمن حساب بازکنم وبرنده میشم حالاچیکارکنم؟

    سلام من یه مشکل دارم من اگه بخوام قانون جذب انجام بدم اصلا درست نمیشه مثلا اگه من بخوام که یه نفر یا یه اتفاق رو جذب کنم برعکسش اتفاق میفته چیکار کنم لطفا جواب بدید ممنون؟؟؟

      سلام باورتون نسبت به این اتفاق که برعکس اتفاق میفته رو تغییر بدین تا راه رو درست برید

    سلام.یه سوال این طرح الهی قضیش چیه؟؟؟

    حالا چطوری باورمو نسبت بهش تغییر بدم؟

    سلام مرضیه جون من دوماهه همش عدد 33 میبینم بعد نشانون ها رو نگا کردم میگه شما با دو نفر از اساتید مقرب رابطه شفافی دارید اساتید مقرب چیه؟

    چرا جواب نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      دوست عزیز 120 کامنت در انتظار پاسخگویی هستش، تمام جوابها هم تو سایت قرار داده شده، هیچکدوم از جواب هایی که من و مرضیه جون می دیم راهنمایی جدیدی نیست.

      اگر شما برای خودت ارزش قائل نمی شی که مطالب سایت رو بخونی تا به جواب برسی، زمان ما هم خیلی ارزشمندتر از این حرفاست که وقتی همه مطالب رو تو سایت قرار دادم، بشینیم به سوالات تکراری جواب بدیم.

    سلام،میشه چندتاچیزوباهم جذب کردیافقط بایدرویه هدف تمرکزکرد

      سلام، اولویت با خواسته های مهم هستش. قدم به قدم و با برنامه ریزی می تونی به همه خواسته ها برسی، همش با هم منطقی نیست.

    من میخوام چندتاچیزوباهم جذب کنم میتونم؟

    ببخشیددوباره سوال پرسیدم خواستم اینکاروبکنم ذهنم بهم میریزه

    سلام چندباربایدبه فرشته هانامه بنویسیم؟هروز؟برای برنده شدن درقرعه کشی به چه فرشته ای نامه بنویسم؟وچه جمله تاکیدی به کارببرم؟

      سلام عزیزم، انتظار معجزه نباید داشته باشی، از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن، و همچیز رو به خداوند بسپار.

    سلام ممنون برای مطالب عالیتون
    من همیشه با جزییات کامل هرجیزی ک خواستم رو تونستم تصور کنم همیشه!
    اما الان برای جذب کسی ک عاشقشم میخوام قانون جذب رو اجرا کنم و اصلا اصلا نمیتونم تصورش کنم فکرشو میکنم اما نمیتونم چهرش یا هرمیزی ک بهش فکر میکنمو ببینم ایا ممکنه این نشون دهنده ی این باشه ک ایشون جزو طرح الهی زندگیم نیست؟!
    اما از طرفی از فرشتگان و خودشون و… نشونه های مثبت خیلی زیادی دریافت کردم ک بقیه میگن نشونه نیستو تو اینطور فکر میکنی

    و اگر ک کسی جزو طرح الهی زندگیم نباشه بازم با قانون جذب ممکنه بتونم جذبش کنم؟
    خیلی ممنونم

      سلام عزیزم، قرار نیست ما یه شخص واقعی رو تصور کنیم، چون نمی تونیم کسی رو به زور وادار به ازدواج کنیم، باید جملات طرح الهی رو بگی که کائنات کسی رو که طرح الهیته تو مسیره زندگیت قرار بده.

    مشاوره خصوصی خارج از سایت دارین؟ تلفنی یا چت؟

    سلام .ممنون از مطالب خوبی که تو سایت قرار دادین.
    1 ما چقدر باید روی خواسته هامون متمرکز بشیم ؟
    2 بعد از خواستن آیا باید فکر اون رو رها کنیم یا نه باید مداوم بهش فکر کرد ؟
    3 رها کردن خواسته باید چه زمانی صورت بگیره ؟
    4 آیا تمرکز زیاد یا فکر زیاد در ارتباط با خواستمون باعث دور شدن اون از ما میشه ؟
    چون گاهی اوقات که خیلی فکر میکنم واقعا میخوام که همین الان باشه گاهی اوقات احساس داشتنش رو دارم و گاهی اوقات فکر میکنم پس چرا اتفاق نمیفته آیا این در پروسه جذب تاثیر منفی داره ؟

    با سلام
    سپاسگزارم از مطالب عالیتون من مدتیه که با قانون جذب اشنام ومرتب دنباشم که بیشتر سر در بیارم
    یه سوال مثلا اگه بخوای بدهیات رو تسویه کنی باید نوع خواستت چگونه باشه؟همین کافیه که بگی خدایا از بابت50ملیون پول ساسگزارم

      سلام عزیزم، شکرگزاری روزانه برکت زندگی رو خیلی زیاده می کنه، عبارت تمرین شکرگزاری رو تو سایت سرچ کن، همینطور مطالب بخش جذب ثروت رو هم بخون، امیدوارم موفق باشی.

    سلام_ میخواستم بدونم قانون جذب برای کاهش وزن تاثیر داره یه نه؟؟؟؟؟

      سلام عزیزم، ترکیب پشتکار و تجسم خلاق می تونه مفید باشه ولی اینکه قانون جذب به تنهایی معجزه کنه، نه اثر نداره.

    سلام ……………………..

      سلام سایه جان
      من بعد مدتها اومدم و متاسفانه از کامنتایی که گذاشتی چیزی متوجه نشدم که راهنمایی کنم
      امکانش هست یکبار دیگه در مورد موردی که پیش اومده توضیح بده

    سلام خوبید؟میشه لطفا ادامه کامنتمو خصوصی کنید؟خیلی ممنون.❤❤❤

      سلام عزیزم، راستش نمی دونم شدنی هست یا نه، چون هزینه رو پرداخت کردید و دیگه کاری نمی شه کرد 🙁

      کامنتتو خوندم خیلی ناراحت شدم ولی هیچ ایده ای به فکرم نمی رسه، مدت زیادی هم گذشته آخه 🙁
      نمی شه حالا یه تماس باهاشون بگیری ببینی چی می گن؟ تفاوت قیمت خیلی زیاده واقعا حق داری.

    سلام خوبید؟ببخشید میشه ادامه کامنتمو خصوصی کنید؟ممنونم❤❤❤

      سلام عزیزم، سایه جون کامنت هاتو مرضیه باید جواب بده، یکم سرش شلوغه ولی به زودی میادش، فعلا از این جملات تاکیدی استفاده کن:

      * آنچه متعلق به من است به من باز خواهد گشت.
      * خداوند این وضعیت را به بهترین شکل هماهنگ می کند.

      همراه با جملات تاکیدی طرح الهی، امیدوارم که همچی به بهترین شکل درست بشه عزیزم.

    سلام خسته نباشید یه سوالی که داشتم اینکه میگید باید راجب خواسته ها مثلا ازدواج لیست نوشت یه سری کارا انجام دادچطوربقیه خیلی راحت به خواستشون رسیدن بدون اینکه هیچکدوم این کارا بخوان بکنن یا بهش فک کنن براشون اتفاق میفته ولی من با نوشتن لیست و بقیه کارا برام اتفاق نمیفته هنوز

      سلام عزیزم، اینطور نیست که بدون مطالب سایت نتونیم به خواسته هامون برسیم، این مطالب برای کمک به مثبت اندیشی و تمرکز بیشتر روی خواسته هامون هستش.

    سلام
    من در کتابی خوندم که میگفت برای اینکه به خواستتون برسین براش تدارک ببینین
    خب حالا اگه من بخوام در فلان اداره ای مشغول به کار بشم چجوری باید تدارک ببینم؟؟؟

      سلام دوست عزیز، بررسی کنید به چه توانایی ها و خصوصیاتی نیاز دارید و سعی کنید اونارو به دست بیارید، امیدوارم که موفق باشید.

    سلام
    من بیکار هستم ودنبال کار میگردم چند جا هم ثبت نام کردم واسه کار ولی نتیجه ای نگرفتم.اگر بخوابم به فرشته نامه بنویسم باید به کدوم فرشته نامه بنویسم؟؟

    سلام
    واقعا عالی و کامل. ممنونم.
    من عاشق قانون جذب هستم.
    من امیدوارم روزی مثل شما مدرس قانون جذب بشم.

    سلام ممنون از سایت خودتون
    من قبل از اینکه این راهکارهارو یادبگیرم همین کار هارو امتحان کرده بودم یعنی ۴ ساله هم خواستگاری هم ازدواج همه چیو بارها حس و فکر کردم بهش ولی خبری نمیشه گفتم شاید قسمت نیست که تو همین سایت شما طرح الهی که گفته بودین امتحان کردم و نشونه هم گرفتم پس چرا جواب نمیده دلیل دیگه ای میتونه باشه؟

      دوست عزیز
      خواسته های ما زمان الهی دارن که موقعش برسه دریافت میکنیم
      ممکن یکروز و ممکن هم هست ماه ها و شاید سال ها طول بکشه
      در این مدت میتونیم شکرگزاری کنیم و ایمان داشته باشیم که دریافت میکنیم
      وقتی به خداوند میسپاریم دیگه ناامیدی و ترس رو کنار میگذاریم تا خداوند و کائنات دست بکار بشن

    سلام مرضیه عزیزم خوبی؟😍😍😍😍😍😍……………..

      سلام سایه عزیزم ممنون از لطفت منم همینطور عزیزم ♥
      متاسفم برای اتفاقاتی که برات افتاده .. اما بدون این پایان راه نیست چون اگه خودت اراده کنی خیلی راحت میتونی این بحران رو پشت سر بگذاری ( تجربه ی شخصی )
      ببین عزیزم متاسفانه انسانهای امروزی به دردی دچار شدن که عقلشون به چشمشون کار کنه .. ایشونم کاملا به این معضل دچار شده
      اولین کار هر چی کینه و کدورت نسبت بهش داری رو رها کن و ببخشش .. بعد مثل سابق شروع کن به فرشته ی عشقش نامه نوشتن و حرفاتو بزن
      توجه نکن که کی چیکار میکنه و حرف میزنه تو فقط چشم و گوش خودتو ببند و کارتو انجام بده بدون کوچکترین تردید و ترس و ناامیدی
      در کنارش یه نامه ی رهایی برای کلیه ی افرادی که باعث و بانی این اتفاقات شدن بنویس و در نامه هم ذکر کن که میبخشی و رهاشون میکنی
      ادامه بده و بهم خبر بده ببینم چکار میکنی میدونم موفق میشی عزیزم

    سلام وب سایتتون خیلی خوبه خودمم خیلی با قانون جذب ارزوهامو جذب کرم اما تازگیا تصمیم به جذب یک فرد خاصی گرفتم یکم افکار منفی جلومو میگیرن.. چه کاری و انجام بدم؟؟ یعنی با چه راه کاری میتونم اون فردو جذب کنم

      مطالب بخش کنترل احساسات منفی رو مطالعه کنید تا بتونید بر این احساسات غلبه کنید

    سلام سحر خانوم خدا قوت
    خیلی از کارشناسان قانون جذب میگن نمیشه با این قانون یک فرد خاص رو جذب کرد چون اون فرد هم قدرت اختیار داره من میخواستم بدونم ایا میشه جای اینکه تجسم کنیم اون فرد عاشق ما بشه خودمون رو فردی دارای ویژگی هایی که مورد علاقه فرد مورد نظرمون هست((شخصیت رویا های اون)) تصور کنیم و اون رو جذب کنیم؟

      جذب کردن فرد خاص ستگی به این داره که توی طرح الهی زندگیتون هم باشه
      بهمین علت میگیم قبل از هر اقدام طرح الهی طلب کنید
      راهکار شما هم میتونه جواب بده

    سلام. من یک سوال داشتم من نزدیک به چهار ساله ازدواج کردم و یک بارداری ناموفق داشتم که خودم فکر میکنم دلیلش فقط افکار منفیه خودم بود و حالا مجددا میخام اقدام کنم و کمی میترسم و تا میام مثبت فکر کنم همش میگم مکنه بازم مثل قبل شه. بنظرتون چطور با قانون جذب بتونم یه بارداری سالم و یه بچه سالم بدنیا بیارم

      اولین قدم برطرف کردن ترس و نگرانی هست که خودش باعث جذب همونی میشه که نمیخوای اتفاق بیفته
      و سپس به فرشته ی بارداری نامه بنویس

    سلام و خسته نباشید
    من چن وقته عاشق ی دختر خانومی شدم
    مکانی که من دیدمش جوریه که اصن نمیشه رفت باهاش حرف زد یا هر کار دیگه به نطرتون با قانون جذب میتونم یه هرفم برسم؟؟

      طر الهیتون رو طلب کنید در مورد این خانم .. جزیی از طرح زندگیتون باشه شزایطش جور میشه

    میشه بیشتر توضیح بدید؟؟؟

    سلام . میشه بگید آرزو کردن در زمال حال یعنی چی ؟ یه مثال برام بزنید

    سلام و درود بر شما

    مقاله آموزشی خیلی خوبی بود از مطالعه آن واقعا لذت بردم.

    امیدوارم همیشه مقالات آموزشی خوب تون به صورت منظم تولید بشه تا بتونیم ازش نهایت استفاده رو ببریم.

    با ارزوی موفقیت و کامیابی برای شما و تیم قدرتمند تون.

    اگه به چیزی که میخوایم شک داشته باشیم که واقعا اون رو میخوایم یانه خواستمون براورده نمیشه؟؟؟

      اونوقت باید با ایمان کامل طرح الهی رو از خدا طلب کنی که خداوند راه درست رو نشون بده.

    چقدر شما خوب بودید و چقدر کمکم گردید…نور و برکت بر شما باد….
    من هرگز خوبیهای شما را فرامدش نمیکنم هرگز که چقدر چقدر چقدر منا کمکم کردید که آدم مثبت گرتیی بشم بعد از اون طلاق سرد که من سر زدم به سایت شما…و مطالب شماراخوندم و کمک گرفتم….
    ممنونم ازتون

      سلام عزیزم، امیدوارم که همیشه بهترین ها برات پیش بیاد و بهت افتخار می کنم که اینقدر قوی هستی.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds