نحوه نوشتن نامه به فرشته ها  

تو نوشته های قبلی در مورد نامه نوشتن به فرشته ها و ضمیر برتر دیگران و خودمون براتون نوشتم, امروز می خوام درمورد نحوه صحیح نامه نوشتن براتون توضیح بدم.

نامه نوشتن به فرشته ها در کتاب “از دولت عشق” نوشته کاترین پاندر مطرح شده, که بهتر زمانی که نامه می نویسید اسم و فامیل شخص رو کامل بنویسید چه خودتون باشید و چه دیگران.

متن نامه هم شامل خواسته خودتون به زبان ساده دقیقا همونطوری که با خدا صحبت می کنید, باشه, بعد از بیان خواسته از جملات تاکیدی در رابطه با خواستتون استفاده کنید و در آخر سپاسگذاری از خداوند و فرشته.

و این نکته مهم رو فراموش نکنید که هیچوقت از فرشته خودتون و دیگران نخواید که موجب آزار و اذیت دیگران بشن, فرشته ها که ضمیر برتر ما هستن به این خواسته ها توجهی نمی کنن.

تفکر مثبت و نامه نوشتن فقط برای موارد مثبت کارساز هستش که موجب خیر و برکت باشه و برای موارد منفی عملی نیست و اگر برای این موارد استفاده کنید متاسفانه اون اتفاقهای منفی رو به سمت خودتون جذب می کنید.

توصیه شده, 15 نامه طی 15 روز نوشته بشه, بهتر نامه رو به آب روان بسپارید. درصورتی که خواستید نامه رو بسوزونید که اصلا توصیه نمی‌کنم و نمی‌دونم کجا اشاره شده به سوزوندن, نام خدواند تو نامه نباشه.

سعی کنید نامه هارو جایی نگه دارید که کسی دسترسی نداشته باشه و نخونه.

 

برای هر مشکلی و خواسته ای می تونید از فرشته مربوطه کمک بخواید مثلا:

نگهبان – عشق – ثروت – کار – زناشویی – فزانگی – توانگری – سلامتی – بخشش و …

من اکثرا از فرشته نگهبان, عشق و ثروت کمک می گیرم.

 

نمونه نامه نوشتن:

 

به فرشته …………….. اسم شخص مورد نظر

موضوع خواسته (مثلا ازدواج موفق یا درامد بیشتر)

 

فرشته نگهبان عزیز لطفا با قدرت الهی که داری من رو در این کار یاری کن و بقیه خواسته هاتون.

جملات تاکیدی

سپاسگزاری از خداوند و فرشته

 

دوستای خوبم, لطف بخش “سوالات متداول نامه نوشتن به فرشته ها” رو هم چک کنید, شاید جواب سوالتون رو پیدا کنید.

 

 

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

نحوه نوشتن نامه به فرشته ها  

نحوه نوشتن نامه به فرشته ها  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2922 نظر

    سلام
    من میتونم نامه رو بسوزونم؟؟
    و یه سوال دیگه اگه ی کسی از ی اتفاقاتی برداشتای نادرستی داشته ب کدوم فرشته اش باید نامه بنویسم؟؟

      سلام عزیزم, بخش سوالات متداول نامه نوشتن توضیح دادم.

        سلام سحر جان. من مطالب شما رو خوندم،
        یک راهنمایی میخواستم ازتون ، اینکه من بابامو راضی کنم برای ازدواج من با پسری که میخوامش چیکار کنم؟ ب کدوم فرسته نامه بنویسم و چطوری؟ میخام بابام گیر نده و راضی شه. ممنون میشم جواب بدید.

        سلام عزیزم
        به فرشته ی نگهبان پدرت نامه بده و دلایلت رو توضیح بده در مورد ازدواج با این شخص و از فرشته ش بخواه کمک کنه تا مخالفتی صورت نگیره

    سلام من یکی رو دوست دارم . میخوام که باهم ازدواج کنیم . میخواستم نامه ای به فرشته عشق بنویسم میتونیم متن نامه ای که باید بنویسم را برام ایمیل کنید
    ک چجوری بنویسم که حتما حذبش کنم و اینکه ایا برای اینکه توی درسام موفق باشم وفرسته ای بهم کمک کند وجود دارد اگه میشه اونم برام بفرستین
    ممنون میشم
    فقط زود توروخدا

      سلام, استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج.
      جواب سوالات فقط در سایت داده می شه.

    سلام آیا 15 روز باید حتما متوالی باشه؟

    سلام سحرجون من اکثرمطالب راخوندم حتی نامه به فرشته هم نوشتم وجواب هم گرفتم فقط میخواستم بازم نامه بهدفرشته بنویسم برای موفقیت درکارم اخه من نتورک کارمیکنم نامه به کدوم فرشتهدبنویسم برااینکه سازمانم رشدعالی داشته باشه

      سلام عزیزم, از جملات تاکیدی کار استفاده کنی و تمرینات شکرگزاری رو انجام بدی بهتره.

    سلام منو عشقم بي نهايت عاشق هميم اما خونواده ايشون ب دليل اينكه من ي ازدواج كوتاه و ناموفق داشتم رضايت ب ازدواجمون نميدن در حالي كه هم من بسيار جوونم هم از لحاظ خودم و خونوادم سطح بالايي برخوردارم از چ فرشته اي برا پدر و مادر عشقم بايد خواهش كنم و براش نامه بنويسم كه مهر منو ب دل خونوادش بندازه و اونا راضي ب ازدواجمون بشن
    ما حتي باهم شيش ماه مشاوره ازدواج رفتيم كه كاملا ازدواجمون تأييد شده بود اما خونواده ايشون مخالفت ميكنن

    سلام ببخشيد متن نامه بايد مثل يك درخواست باشه يا وانمود كنيم كه خواستمونو بدست اورديم و از فرشته مورد نظر تشكر كنيم ؟

    ممنونم واقعا از شما كه به تمام سوالات با حوصله و صبر جوابگو هستين.خسته نباشين.

    Slm,yani chi jomalate takidi?

    ببخشید فرشته ای نیست که به هر چیزی که میخوایم جواب بده چون خیلی سخته که آدم فرشته ی مرتبط با چیزی که میخواد رو پیدا کنه

      عزیزم من از فرشته نگهبان برای امور مختلف کمک می گیرم برای اینکه هر آدمی حداقل دو فرشته نگهبان همراهشه.

    سلام سحر خانم من مجردم هستم دوس دارم با فردی مناسب ازدواج کنم کسی مد نظرم هم نیست میخواهم به فرشته زناشویی نامه بدهم نمی دانم چگونه بنویسم که به لطف خدا به خواسته ام برسم

    سلام.من 32 سالمه. بیکارم. چاقم. به شدت از خودم متنفرم. پارسال مرحله اول دکترا قبول شدم بعدش تو مصاحبه رد شدم. از اون روز به بعد از خدا بریدم. نماز میخونم ولی دیگه هیچی ازش نمیخوام و میخوام هم اونم به من برای خودم چیزی نده. خسته شدم از صدا زدن خدا از صدا زدن ائمه.دقیقا مطرود هستم.هزار بار قاون راز رو بکار گرفتم جواب نداد دو هزار بار هم نامه نوشتم که بی نتیجه بود. حالا چوری وضعم عوض میشه؟ صد درصد یکی از راههای در اینده من خودکشی هست وقتی مامانم بمیره. مطمئنم خدا هم راضیه که من دنیاش رو کثیف نکنم.

      سلام عزیزم, اگر می خوای وضع تغییر کنه اول از مشاور روانشناس کمک بگیری بعد یه کتاب خوب مطالعه می کنی مثلا کتاب “از دولت عشق” کاترین پاندر یا “شفای زندگی” لوییز هی.

      توی چند خط نمی شه توضیح داد باید چیکار کنی, ولی مهم ترین نکته اینه که ذهنت پر از افکار سمی هستش که باید اونارو دور بریزی.

    سلام ببخشید من بخوام نامزدم ازطلاق منصرف بشوه باید ب کدوم فرشته نامه بنویسم؟؟؟

      سلام عزیزم, از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کن و فرشته عشق یا نگهبان, بعدش باید بسپاری به خدا و به انتخاب خدا اعتماد داشته باشی.

    من دوسش دارم از اینک اونم دوسم داره مطما…ولی چند ماهی ک اون درگیر گذشتمه بخاطر گذشتم میخوادجدابشه….خواهش میکنم کمکم کنید من تازه دیشب با این سایت آشناشدم…میشه واضح تر توضیح بدید متوجه نشدم..جملات تاکیدی طرح ازدواج منظورتون چیه؟؟؟ممنون میشم سریع جواب بدید واقعا ازنظر روحی داغون شدم چندوقته

    ب فرشته خودم باید نامه بنویسم یافرشته اون

    سلام سحرجون میبخشید من دوباره اومدم شرمنده بخدا…اینکه میگید این قمست بخون منظورتون چیه؟؟؟؟

    سلام سحر عزیزم
    امروز در حین ناباوری با سایتتون آشنا شدم خیلی مفید بود و خیلی انرژی مثبت گرفتم من 24 تیر ماه کنکور دارم و همه هدفم قبولی در رشته پزشکی در بالاترین رتبه و بهترین دانشگاه هست همیشه تصاویری از اون دانشگاهی ک هدفم هست وبرای دوستام میفرستم یا تصاویری از وسایل پزشکی را بر روی صفحه گوشیم میزارم و همینطور جملاتی مثل کنکور آسان است یا من میتونم من جز 50 نفر اول کنکورم من در بهترین دانشگاه قبول میشم تکرار میکنم اما به نظر خودم اونطوری ک باید مطالعه داشته باشم ندارم باید چیکار کنم میشه به من کمک کنید ؟؟ و آیا این جملات با توجه به اینکه من آنچنان ک باید مطالعه داشته باشم و ندارم موثره و اینکه من باید به چه فرشته ای و چگونه نامه بنویسم و همچنین دوستانی دارم ک همیشه و از ته دل بهم امید میدن و انرژی مثبت و با نام خانم دکتر صدام میکنن و حتی دوستی دارم ک همیشه پیام موفقیت و تصاویری از موفقیت من واسم میفرسته و همیشه میگه من یقین دارم و مطمعنم ک تو پزشکی قبول میشی با وجود همه این صحبتا باز میخوام ک منو خیلی خوب راهنماایی کنید و از شما هم امید و انرژی بگیرم ممنون عزیزه دلم منتظر پیامهای خوب و مثبت و با انرژیتون هستم ….

    سحرجون شرمنده انقد سوال میپرسم قول میدم آخرین سوالم باشه….من میتونم به فرشته حل مشکلات زناشویی هم نامه بدم یاخیر؟؟؟ممنون میشم اگ زودتر ج بدیدباز شرمنده بخدا عزیزم وقتتون میگیرم….

      عزیزم مطالب بخش نامه نوشتن رو بخون, من راهنمایی جدیدی ندارم متاسفانه, هر اطلاعاتی رو که داشتم اون بخش قرار دادم.

    سلام….من یه چند وقتیه نامه مینویسم به فرشته ی عشق…به خاطر اون کسی که دوسش دارم…..الان مدت هاست از اون روزی که نامه رو شروع کردم هم اسمشو همه جا میبینم هم میشنوم حتی از یه جاهایی که فکرشم نمیکنم…اینا میتونه نشونه امیدوار کننده باشه….؟؟؟؟

      سلام دوست عزیز, نظر دادن درمورد نشونه ها مشکل هست به دلیل اینکه روی هر چیزی تمرکز کنیم چیزای مربوط به اونو بیشتر می بینیم که متاسفانه به راحتی با نشونه ها اشتباه گرفته می شن.
      گذشت زمان می تونه مشخص کنه آیا جز طرح الهی شما هست یا نه.

    ممنونم عزیزم مرسی بابت محبتت

    سحر خانم جملات تاکیدی چجوریه ؟؟؟

    سلام سحر جان .. خسته نباشید …
    یکی از دوستام به اجبار خانواده با فردی ازدواج کرده که اصلا نمیخاسته الان 3و4 ماه میگذره و اون کارش شده گریه و ناامیدی و دائم به خودکشی فک میکنه … چون هیچ علاقه ای به همسرش نداره .. حرفای منم هیچ تاثیری نداشته روش و فقط به رهایی از زندگی با شوهرش فک میکنه … و بخاطر خونوادش و افکار مذهبیشون نمیتونه جداشه ازش .. میخاستم بدونم ایا نامه نوشتن به فرشته ها میتونه کمکش کنه که شرایطی پیش بیاد که جدا شه؟؟اگه اره به کدوم فرشته ؟؟ سپاس ..

      سلام عزیزم, بنظر من اول بره با یه مشاوره خانواده باتجربه مشورت کنه, اونا از این شرایط زیاد دیدن, راهنمایی خوبی می تونن داشته باشن که خانواده ها چطوری راضی بشن.

      اگر کسی از زندگیش راضی نباشه این حق رو داره که دنبال زندگی بهتری باشه, نهایتش اینه که اولش خانوادش باهاش سرد می شن ولی بعد می پذیرن. در کنارش از فرشته نگهبان هم برای اینکه کاراش خوب پیش بره و جملات تاکیدی طرح الهی می تونه استفاده کنه.

    سحر عزیز تنها نوشتن 15 نامه کفایت میکنه؟ یا میتونیم 15 نامه رو که نوشتیم و مثلا به آب روان سپردیم باز نامه بنویسیم به همون فرشته؟

    سلام. خوبین
    ببخشید من میخوام به فرشته ازدواج نامه بنویسم که مهرم به دل عشقم بشینه .و بتونیم با هم ازدواج کنیم هر دو هم از موقعیت خوبی برخورداریم. میشه راهنماییم کنید ؟

    سلام.من نمیتونم جواب مردم رو پس بدهم به قول معروف حاضر جواب خوبی باشم.به کدام فرشته نامه بنویسم تا بتوانم جواب مردم را از روی عقل بدهم؟

      سلام عزیزم, نیاز به نامه نوشتن نیست باید مهارت های صحبت کردنت رو قوی کنی که نیاز به تمرین داره.

    یک سوال دیگه هم داشتم.اگر به فرشته تو نامه بنویسم که تا چهار ماه دیگه حاجتمو برآورده کنه به آرزوم میرسم؟

      نه متاسفانه, نامه نوشتن تضمین رسیدن به خواسته نیست, باید جزیی از طرح الهی زندگیمون باشه.

    سلام طرح الهیت همون سرنوشته؟ اگه اینطور باشه خب ما میتونیم از خدا درخواست کنیم طرح الهیت رو برامون تغییر بده تا به خواستمون برسیم مگه نه؟

      سلام عزیزم, نه یعنی چیزی که به خیر و صلاحمونه برای آشنایی بیشتر مطالب بخش طرح الهی رو بخون.

    یه سوال دیگه … میگن عشق خیلی چیزارو تغییر میده… اکه دو نفری که عاشق همن برای فرشته های عشق همدیگه نامه بنویسن حتی اگه توی سرنوشت هم نباشن به هم میرسن؟

      عزیزم همه با عشق ازدواج میکنن, اما متاسفانه تعدادیشون به جدایی می کشه, این نشون می ده که طرح الهی همدیگه نبودن.

    سحرعزیزسلام حدود2ساله باسایت زیبا ونوشته هات آشناشدم وتواین مدت تونستم به آرامش برسم خیلی خیلی ازت سپاسگزارم حالامیخوام روی همسرم ازطریق این قانون اثربذارم لطفاراهنماییم کن میشه به فرشتش واسه وفادارشدنش نامه نوشت واگه میشه به کدوم فرشته؟بازم بخاطرخوبیهات متشکرم

      سلام عزیزم, ممنون که این همه مدت همراه ما بودی.

      عزیزم بهترین روش استفاده از تجسم خلاق برای اینکه همسری رو که مد نظرته با شرایط زندگی ایده آلت تصویرسازی کنی, من از این روش استفاده می کنم عالیه و اینکه به فرشته عشقش نامه بدی.

    یه سوال دیگه شما به کسایی که مجردن میگین خصوصیاتی که میخوان همسرشون داشته باشه روبنویسن این در مورد متاهلا هم تاثیرداره دراین موردم راهنمایی کنید لطفا .سپاسگزارم

    سلام من قبلا اينجا نوشتم ك از طريق اين سايت و نامه نوشتن عشقم بركشت
    اما بعد از ٥ماه با اينكه من كلي هم دعا ميكردم ك همجي خوب بيش بره
    يهوويي بدون دليل مشكل رفت و ديكه جوابم را نداد نميدونم واقعا چيكار كنم ب نظر شما اين خودش نشونه نيست ك شايد جز طرح العي نبوده؟ اگ نبوده چرا برگشت كمك كنيد ممنون

      سلام عزیزم, برای اینکه تمام فکرت این بوده که فقط برگرده و به خدا واگذار نکردی که چیزی که خیره برات پیش بیاد, صرف تکرار جملات طرح الهی وقتی بهش اعتقاد نداری که فایده نداره.

    سلام سحر جان .چند سالی است که درگیرمشکلات مالی فراوانی هستم و باوجود شغل مناسبی که دارم وامها و بدهیهای من در این چند سال اخیر امانم رابریده با این که ادم ولخرجی نیستم فقط برای کمک به خانواده ام برای کمک برای نجات انها پول و وام قرض گرفته ام ولی حالا خود برای پرداختهای آن درمانده شده ام .از چه فرشته و طرح الهی باید کمک بگیرم یاریم کن .

      سلام عزیزم, بخش جذب ثروت رو بخون, باید ذهنیتت رو به رفاه و ثروت تغییر بدی که ثروت به سمتت بیاد.
      هر مشکلی بر می گرده به افکار خودمون, جواب هر چیزی رو در درون خودمون می تونیم پیدا کنیم.

    سلام سحر عزیزم
    من مدت 4 ساله ک درگیر طلاقم ولی تو این مدت شوهرم فراری بوده و من چند برگ جلب ازش دارم و به خاطر اینکه فراریه من بلاتکلیف مانده ام واسه اینکه بتونم پیداش کنم و بگیرمش باید روی چی تمرکز کنم و به چ فرشته ای نامه بنویسم؟؟ ممنون…

    سلام من یکیو تو دانشگاه دوست دارم خیلی زیاد دلیل دوست داشتنم هم سربزیر بودنشه…حس میکنم همونیه ک میتونیم در کنارهم خوشبخت باشیم..کلا ی جورایی بنظر میرسه خصوصیاتش بهم میخوره..من از کجا بدونم ک تو طرح الهیم هست؟؟چجوری میتونم جذبش کنم..ذهنم درگیره اصلا ارامش ندارم لطفا راهنماییم کنید.تشکر

      سلام
      اگر مراحل قانون جذب رو خونده باشيد به جواب سوالاتتون ميرسيد
      بخش هاي مختلف سايت رو ببينيد و نوشته هاي مربوطه رو مطالعه كنيد

    میگم این جملات تاکیدی چند روز و به چه تعداد باید گفته بشه؟؟؟و سوال دوم اینکه ایا15تا نامه رو میشه در عرض یک روز یا نهایتا ی هفته نوشت؟؟؟.تشکر

      هر قدر بيشتر بهتر
      حخانم پاندر روزي پانزده دقيقه رو كافي دونستن

      نامه ها رو پانزده عدد طي پانزده روز پيشنهاد ميكنن

    سلام.خسته نباشین.از مطالب مفیدتون بسیار سپاسگزارم.یه راهنمایی میخواستم ازتون در مورد اینکه آیا با قانون جذب و نامه به فرشتگان میشه قد همسرم هفت هشت سانتی بلند میشه؟
    اگه جواب مثبته ،بنده رو در مورد نحوه صحیح انجام این کار راهنمایی بفرمایید.
    از کدوم جملات تاکیدی باید استفاده کنم و به کدوم فرشته نامه بنویسم؟
    خیییییلی برام مهمه.
    یه دنیا سپاس

    سلام،ممنون بخاطر مطالب خوبتون،من حدود يكساله كه دارم نامه مينويسم به فرشته عشق و ازدواج طرفم،اما رابطمون سرد شده جديدا،هر چي من ميگم خداحافظ براي هميشه ،نميره،نه كامل ميره نه درست مياد جلو،از فرشته ها نشانه خواستم كه اگه طرح الهيمه يه نشانه قوي بهم نشون بدن،رنگين كمان دوقلو ديدم فرداش،فراوون هم پر ميبينم،اين يعني نشونه اينه كه طرح الهيمه؟خسته شدم ديگه.راهنماييم كنيد چكار كنم،ممنونم

    سلام خسته نباشین توروخدا میشه ج بدین هر روز ک نامه مینویسیم جمع کنیم15روز دیگ بسوزونیم یا هر روز بعد اینکه مینویسیم اتیش بزنیم

    خواهش میکنم میشه بگین اونجایی ک گفتین جملات تاکیدی مثلا اونجا چی بنویسیم

      عزیزم, جمله تاکیدی رو خودت باتوجه به بخش جملات تاکیدی که توضیح دادم قرار بدی.

    سلام
    ممنون ازسایت خوبتون
    سوالم اینه ایاباقانون جذب ونامه نوشتن به فرشته ها
    میشهخودراخودراپایین اورد؟اگه جواب بله اس به کدام
    فرشته نامه بنویسم…
    ممنون ازلطفتون.مچکرم

    منظورم وزن ایده ال هستش بدون ورزش ورژیم؟

    ممنون میشم اگه جواب بدین….
    سپاسگزارم

    سلام سحر عزیز ببخشید دوست من یه چند وقتیه که دوستم بهم میگه ………….. گفت اگه میتونم از روش خودم بهش کمک کنم حالا سوال من اینه که برای ترک عادت های زشتش باید به کدوم فرشته مرا جعه کنه

    یه سوال دیگه برای اینکه هیچ کدوم از نمازامون از قلم نیفته باید به فرشته نگهبان مراجعه کنیم؟

      عزیزم این موضوع نیاز به همت و پشتکار خودت داری, از جملات تاکیدی هم می تونی استفاده کنی.

    سلام.طرز درست و صحیح درخواست از فرشته های نگهبان چطوره؟
    1_ بگم ای فرشته های نگهبانم لطفا من رو کاملا سالم و سلامت کنید؟
    2_ یا بگم ای فرشته های نگهبانم لطفا به من کمک کنید من میخوام سالم و سلامت باشم کمکم کنید تا به خواستم برسم؟
    کدوش درسته؟

    سلام عزیزم من میخواستم بپرسم امکانش هست که مثلا به طور همزمان واسه دو تا فرشته ی جداگانه (هرکدوم برای یه خواسته ای) نامه بنویسیم؟ مثلا من میخوام برای فرشته ی کار بنویسم و تحصیلاتم. امکانش هست اینجوری؟

    یک سوال دیگه هم دارم.راستش فکر میکنم خارج از توان منه که بتونم تجسم کنم و …میخوام از فرشته هام بخوام کمکم کنن اما به صورت شفاهی.چیزی که میخوام اینه که دیگه عینک نداشته باشم.درخواستمو چطوری بگم؟طوری بگم که یعنی فرشته هام اینکارو برام کنن؟
    یعنی بگم
    1_ ای فرشته های نگهبانم لطفا کمکم کنید و چشم هام رو شفا بدید و سالمشون کنید؟
    یا بگم
    2_ ای فرشته های نگهبانم لطفا کمکم کنید من میخوام چشم هام عالی ببینن و خوب بشن و ده دهم بشن از شما میخوام کمکم کنید تا به خواستم برسم؟
    کدوم طرز درخواست درسته؟
    مثل اینه که بگم انگشتر گمشده ام رو پیدا کنید….. یا کمکم کنید تا انگشترم رو پیدا کنم
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      سلام عزیزم, برای سلامتی از جملات تاکیدی سلامتی استفاده کن برای بقیه موارد تو متن توضیح دادم.

    سلام.
    می خواستم بدونم برای ارتباطات بهتر داشتن و پیدا کردن دوست های بیشتری که همفکرمن، خودشون آدم های موفقی اند و باعث پیشرفتم می شن، به چه فرشته ای باید نامه بنویسم.
    ممنون می شم جوابم رو بدید.

    سلام.
    من نامزدم خیلی باهام قهر میکنه. زود ناراحت میشه و چند روزی قهر میشیم.
    به کدوم فرشته نامه بزنم تا دیگه اینکارارو نکنه؟
    برای اشتی کردنمون چی؟به کدوم فرشته نامه بنویسم.
    رابطمون خوبع. فقط زیادی زود رنجه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

      سلام عزیزم, بنظر من شاید اینا همشون سوتفاهم باشه که با شناخت بهتر هم دیگه بتونید حل کنید, کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی از جان گری, خیلی خیلی خیلی می تونه برات مفید باشه, حتما مطالعه کن.

    اگه راه دیگه ای هم وجود داره بهم یاد بدید، چون بعضی اوقات حس میکنم احساس خودمه باعث قهر میشه. چطوری این حس و از بین ببرم؟
    با نوشتن یا تصور؟
    ممنون

      می تونی کتاب نیمه تاریک وجود رو هم بخونی.

        ممنون سحر جون.

        موفق باشی عزیزم.

    سلام ، ممنون میشم در مورد نحوه پیدا کردن خونه ، توضیح بدین که به کدام فرشته نامه بدم ؟ممنونم خیلی بهش احتیاج دارم

    سحرخوبم سلام تازگی توی کانالی توتلگرام تبلیغاتی راجع به همایش قانون جذبه با قیمت بالا عناوینش دقیقا چیزایی بودکه شما رایگان دراختیارماگذاشتی میخوام بدونم اونجاهمینارو میگن یاچیزدیگه ای هم هست سپاسگزارم

      سلام عزیزم, منابع همه دوستان در ایران همین کتابهایی هستش که من تو سایت می ذارم, تا خود ما همت و پشتکار تغییر کردن رو نداشته باشیم هیچ کسی نمی تونه به ما کمک کنه.

    سلام من رژيمم و ميخوام لاغر كنم بعد مي خواستم هفته اي ٣ كيلو لاغر كنم مي خواستم ببنيم امكانش هست كه از فرشته كمك بگيرم كه هفته اي ٣ كيلو كم كنم اگه ميشه لطفا بگين به كدوم فرشته بايد نامه بدم
    منظورم اين هست كه خودمم هم رژيمم هم ورزش مي كنم فقط ميخوام زودتر وزن كم كنم

      سلام عزیزم, این موارد نیاز به پشتکار خودت داره, نامه نوشتن کمک چندانی نمی کنه, خودت هستی که باید همت ورزش کردن و رژیم گرفتن رو داشته باشی.

    من موهام ريخته و ميخوام دوباره پر بشه امكانش هست از فرشته كمك بگيرم اگه ميشه به كدوم فرشته نامه بنويسم

    سلام سحر جون خدا قوت .عزیزم.یه سوال لطفا ما به فرشته نگهبان طرف نامه میدیم باید بنویسبم فرشته نگهبان ؟یا سلام بر فرشتگان نگهبان …….؟چون دو فرشته همراه ما هست .لطفا بگید .تشکر

    سلام ببخشید برای ازدواج باید به فرشته خودمون نامه بدیم یا به فرشته شخص مورد نظرمون؟

    سلام سحر جان ممنونم ک تا حالا هر سوالی داشتم و به خوبی جواب داده اید و من را راهنمایی کرده اید
    سحر جان من ی سوالی داشتم ک ممنون میشم اینم بهم جواب بدید
    من بدنبال همسر آینده ام هستم و همیشه برای فرشته عشق شریک زندگی ام نامه مینویسم و اونا را داخل ی کیف مخصوص نگه میدارم و داخل کمدم میزارم و هر وقت ک جایی میرم ک اب روان باشه اونا را هر تعدادی ک باشه در اب میندازم فقط ی سوال اینکه من میتونم تو نامم زمان تعیین کنم ک مثلا من میخوام تا این زمان اون شخص بر سر راهم قرار بگیره امکانش هست ک به خواستم برسم ؟؟؟
    ممنون از لطفتون

      سلام عزیزم, بخش سوالات متداول ازدواج توضیح دادم, الان نباید وارد مرحله نامه نوشتن بشی, فعلا جملات تاکیدی طرح الهی و یه سری مواردی که توضیح دادم کافیه.

    سلام عزیزم
    من ی خط رمزی دارم که بین اعضای خانواده م خودم میتونم بخونمش میتونم با اون خط نامه بنویسم؟
    و اینکه من و عشقم به خاطر مخالفت مادرش از هم جدا شدیم چه نامه ای بنویسم که عشقم برگرده؟
    ممنونم ازت

    ضمن اینکه از لحاظ روحی در شرایط بدی هستم و افسرده شدم و ارامبخش مصرف میکنم
    برای ارامشم باید چه کار کنم؟

      سلام عزیزم, مدیتشین روزانه فوق العاده می تونه برات مفید باشه, بخش مدیتیشن آموزش دادم.

    سلام عزیزم من هر چقدر تو لینکا جستجو کردم جملات تاکیدی فرشته عشق رو پیدا نکردم

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی برای فرشته نداریم, جملات تاکیدی رو باید تو نامه استفاده کنی که نمونه های مختلفش تو سایت گذاشته شده.

    سلام فرد مورد علاقم از من خواستگاری کرد ولی یه مدت ازش خبر نیست حدود سه ماه هست نمیدونم دلیلش چی هس باید به کدوم فرشته نامه بدم تا بر گرده یادلیلشو بدونم. سپاسگزارم

    سلام خسته نباشيد براي گفتم جملات تاكيدي بايد اسم شناسنامه اي شخص مورد نظر و بگيم يا اسمي كه صداش ميزنن آيافاميلشم بايد بگيم لطفا راهنمايي كنيد

    سلام
    سحر خانم عزیز
    من به تازگی با فرشته ها آشنا شدم . ولی قبل از هر چیزی نیاز به کلاس حضوری دارم .
    نامه نگاری هم می کنم و سایر کارها رو هم انجام میدم ولی نیاز به کلاس حضوری دارم . اگر ممکن هستش و کلاسی هستش به من معرفی کنید
    سپاسگزارم

    ببخشید سحر جون من یه چیزی رو متوجه نشدم بخش سوالات متداول رو هم خوندم،وقتی به فرشته زناشویی شخص مورد نظرمون نامه میدم تو قسمت جملات تاکیدی تو قسمتی که نوشته به لطف الهی روند ازدواج موفق من با فردی کامل و ایده آل هم الکنون آغاز شده است،به جای من باید اسم شخص مورد نظر رو بنویسیم که به فرشتش نامه دادیم؟

      عزیزم قبل از هرچیزی فقط باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنی, الان زمان نامه نوشتن نیست.

    سلام سحر جون
    اقایی به خواستگاریه من اومد ولی به خاطر لج کردن مادر من و مادر ایشون قضیه بهم خورد
    من میخوام توی دل مادر اون اقا جایگاه خوبی پیدا کنم و مادرشون دوباره پیشنهاد بدن به خواستگاریه من بیان و اینکه اون اقا دوباره به سمت من بیان و ارتباط برقرار کنن
    روز 15 خرداد هم دوتا پست گذاشتم براتون

    با سلام نامه رو همون روز بايد بسوزونيم يا مي شه آخر ١٥ روز سوزوند

    سلام ،من اگه بخوام از شوهرم جدا بشم باید به کدوم فرشته نامه بدم یا کلا باید چیکار کنم ،شوهرم به دلیل عذاب زیادی که منوداده باعث سکته ی پدرم شده ،من نمیتونم تحملش کنم و ببخشمش،خواهش میکنم نصیحت نکنید و یک راه حل قطعی بدید.ممنون

      سلام عزیزم, از خدا بخواه که طرح الهی زندگیت رو بهت نشونه بده, ضمن اینکه حتما از راهنمایی مشاور خانواده استفاده کن, تجربه اونا در این زمینه بهتره و من نمی تونم تو این زمینه کمک خاصی کنم.

    با سلام و خسته نباشید خدمت خانم رضوی.
    خانم رضوی من میخوام به فرشته یکی از آشناهام نامه بدم اما موندم کدوم اسمش رو بنویسم.
    وقتی بدنیا اومد خانواده اش روش اسم گذاشتن و به همون اسم هم شناسنامه واسش گرفتن.
    بعد از چندین سال این فامیلمون اسمش رو دوست نداشت, و اسمش رو عوض کرد و همه به اسم جدیدش صدا میکردن, و الان هم به همون اسم صداش میکنیم, اما اداره ثبت احوال به این اسمش شناسنامه نداد, و به یه اسم شبیه به اون شناسنامه صادر کرد.
    الان من باید کدوم اسم رو بنویسم?

      با سلام خدمت خانم رضوی.
      خانم رضوی من میخوام به فرشته یکی آشناهامون نامه بدم, اما موندم کدوم اسمش رو بنویسم.
      وقتی به دنیا اومد واسش اسم انتخاب کردن وبه همون اسم هم واسش شناسنامه گرفتن, اما بعد از چند سال که بزرگ شد اسمش رو دوست. نداشت, اسمش رو عوض کردن, و همه هم به اسم جدیدش صدا زدیم, الان هم 19 ساله به همون اسم صداش میکنیم.
      اما اداره ثبت احوال به این اسمش شناسنامه نداد, و به یه اسم شبیه به اون شناسنامه صادر کرد.
      الان من باید کدوم اسم رو تو نامه بنویسم?

        سلام دوست عزیز, اسمی که همه با اون می شناسنش.

      سلام دوست عزیز, اسمی که الان همه با اون می شناسنش رو می تونید استفاده کنید.

    سلام.. من یه سوال مهم و حیاتی دارم. آیا درباره کمک فرشته ها به ما و نامه نوشتن به اونا تو قران اومده؟ میشه با ذکر ایه و سوره بگین ؟ ممنون

    سلام
    دختر من ٢٤تير كنكور داره ميخواستم تمركزش و موفقيتش بيشتر باشه ممنون ميشم راهنماييم كنين به كدوم فرشته نامه بدم بهتر تره
    سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

      سلام عزیزم, استفاده از جملات تاکیدی برای تمرکز بیشتر خیلی می تونه مفید باشه, بخش جملات تاکیدی تحصیل گذاشتمشون.

    سلام سحر جون من این پست رو گذاشته بودم ولی جواب نداده بودی عزیزم
    ببخشید که انقد مزاحمت میشم
    سحر جون آقای به خواستگاری من اومد ول به خاطر لج مادر من و مادر ایشون قضیه بهم خورد. من میخوام توی دل مادر اون آقا جایگاه خوبی پیدا کنم تا مادرشون دوباره پیشنهاد بدن به خواستگاری من بیان و اینکه اون آقا دوباره به سمت من بیان و ارتباط برقرار کنن
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنی که به کدوم فرشته چی بنویسم

    راستی سحر جان من توی فروم که عضو میشم برام ایمیل فعال سازی نمیاد چه کارکنم؟

    سلام سحر عزیز
    چن تا سوال دارم ممنون میشم جواب بدی
    چرا تو نامه ی اماده ک گذاشتی اولش گفتی ب فرشته مخصوص هر کار نامه بنویس و بعد نوشتی فرشته ی نگهبان.میخام بدونم فرشته نگهبان ی فرشته جداس یا نه قبل اسم هر فرشته ایی باید گفت؟ مثلا فرشته نگهبان ثروت افسون باید نوشت؟؟؟؟
    یا بدای ازدواج بگم فرشته ازدواج افسون ؟؟؟؟
    سحر جون میشه خودت چن تا نمونه نامه اماده بذاری ک متوجه بشم
    اخه نوشته فرشته سلامتی فاطمه یعنی خوده فاطمه ب ای خودش نوشته یا برای کسی نوشت؟؟؟؟؟

    سلام سحر جان.من تاحالا چندین بار به فرشته ها نامه دادم و واقعا هم جواب گرفتم.یه سوال دارم.اگه با کسی در ارتباط باشی و بخای که اون ادم به شما وفادار بمونه به چه فرشته ای باید نامه بدم؟که فقط به من فکر کنه و وفادار بمونه در رابطمون..

      سلام عزیزم, اگر کسی یا چیزی طرح الهی زندگیت باشه همیشه بهت وفادار می مونه نیاز به نامه نوشتن نیست.

    سلام عزیزم
    روزتون بخیر
    اینکه میگین نامه رو بسوزونیم،آیا انرژی اون نامه رو از بین نمیبره؟؟

    سلام خسته نباشید من به کسی علاقه دارم ودوست دارم باهاش ازدواج کنم میشه لطفا متن نامه به فرشته عشق و ازدواج رو بذارید

    با عرض معذرت بازم یک سوال دیگه پیش اومد!! من توی این 15 روز فقط برای یک فرشته مربوط به فرد مورد علاقه ام میتونم نامه بنویسم یا اینکه هر روز برای یکی از فرشته ها میتونم نامه بنویسم، در طول این 15 روز میتونم برای فرشته اشخاص دیگه هم نامه بنویسم؟!

    Feri4khooneh هستم
    فقط همین ی کاربری رو دارم

    ببخشید من نیتم گذاشتن سوال با دو اسم نبود
    اگر نه سوالم رو عینا تکرار نمیکردم

    باسلام و خدا قوت …من جدیدا توی دانشگاه ی اقایی هست بهم ابراز علاقه کرده .. من نمیدونم چکار کنم ک بدونم ایشون طرح الهی زندگی من هستن یا نه..اگ امکانش هست منو راهنمایی کنید..منتظر راهنمایی شما هستم.تشکر

    سلام سحر عزیز دوباره خوندم ولی خودتم نوشتی فرشته نگهبان عزیز
    اگه نامه نمونه س خب با ی اسم کامل بنویسید لطفا ادم درک کنه اکثرا مشکلشون همین طرز نوشتنه نامه س تو سوالات
    اگه ب نوشت ش ادم شک داشته باشه ک خوبه یا نه اونوقت چطور میتونه انرژی مثبت بده و منتظر گرفتن جواب باشه????

    سلام سحرجون.بعد از نوشتن15تا نامه حتی اگه به خواستمون نرسیدیم همون15تارو به آب روان بسپاریم یا به نوشتن ادامه بدیم تا هروقت که به خواستمون رسیدیم همه نامه هارو به آب بسپاریم؟

    سلام .میشه نامه ها لای قران گذاشت؟

    امکان داره طرح الهی زندگی ما تغییر کنه درسته؟ و اینکه ما با کسی که توی طرح الهی کس دیگه ای هست ازدواج کنیم …

    سلام سحر جون .مرسی که جوابمو دادی ..من درمورد اعداد یه کم گیج شدم….من به پلاک ماشینا زیاد توجه میکنم….بعضی وقتا تو پلاکا ناخوداگاه چشمم به عدد 7 میخوره.یعنی وقتی به پلاک نگاه میکنم اول عدد 7 اونو میبینم یا مثلا عدد 22 .
    چندبار که نشانه از فرشته ها خواستم عدد 2 و 9 زیاد میدیدم ….
    این درسته؟

      سلام عزیزم, خودم درمورد اعداد اطلاع خاصی ندارم اما مطلبی با همین عنوان تو سایت قرار دادم مطالعه کن امیدوارم برات مفید باشه.

    سلام من یه مشکل بزرگ در روابط زناشویی ج ن س ی دارم .دوساله ازدواج کردیم زندگی خوب همه چی خوب بجز اونکه بیان کردم .من خیلی ترس دارم برای ترس ازاین موضوع به کدام فرشته پیام دهم تا پونزدهم مرداد بیشتر وقت ندارم وگرنه همه چی تموم مشه وزندگیمو ازدست میدم

      سلام
      نگهبان
      اگرم مشكلتون خيلي خاد هست بهتره از يك مشاور كمك بگيريد

        سلام دوست عزيزم ميخوام دقيق واهنماييم كنيد توو دوستي جدا شديم ميخوام بركرده ميخوامهمه چي مثل روز اول بشه كمكم كنيد اطف

        سلام به فرشته ی نگهبان دوستتون نامه بدین و هر چی لازمه بهش بگین و رودرو نمیشه بهش گفت رو توی نامه به فرشته اش بگید

    سلام سحرخانم،من وپسری همدیگرومیخوایم خانوادش مخالفن رفتن واسش جای دیگه خواستگاری زورش کردن که اونم باید بره وگرنه …،بنظرتون چیکار کنم میخوام نامه بنویسم واسه طرف که میرن خواستگاری جواب منفی بدن چطور نامه بنویسم ؟؟خواهشا اگه میشه یه نمونه واسم بذارید نمیخوام جملات منفی بکار ببرم ممنون میشم اگه کمکم کنید

    متشکرم از سایت خوبی که دارید

    سلام .ممنون سحر خانم.اگر میشه به سوالم که پرسیدم میخوام به فرشته کسی که فقط اسمش رو میدونم نامه بدم جواب بدین ..ممنون میشم
    یه سوال دیگه هم دارم.
    میشه کسی هم که فوت شده به فرشتش نامه بدی؟

    سلام من الان چند ماهی میشه که له فرشته عشق شخص مورد نظرم نامه مینویسم اما تا الان جوابی نگرفتم امروز خوندم که میشه به فرشته رهایی و آزادی نامه نوشت اما نمیدونم چه جوری بنویسم چون احساس میکنم اشتباه اون نامه هارو نوشتم میشه یه مثال واسم بزنید

      فقط از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج باید استفاده کنی, اگر اتفاقی نیوفته شاید نشونه ای از این باشه که طرح الهیت نبوده.

    سلام ببخشيد من يه لكي روي پوستم ايجاد شده هرچي دكتر ميرم هرچقدر دارو ميدنم تاثيري نداشته،خيلي ناراحتم بابتش.ميخواستم بپرسم از طريق نامه ميشه بهبوديمو جذب كنم؟به مظر شما ميتونم از طريق نامه اميدوار شم؟اگه ممكنه لطفا تو متن نامه كمكم كنيد

      سلام
      پيرامون اينجور مسائل،طبق مطالعاتي كه داشتيم فقط تجسم خلاق ميتونه تا حدودي كمك كنه

    سلام
    میخواستم از شما تشکر کنم سحر خانم به خاطر کمک هاتون واقعا من اولش اعتقاد نداشتم . عبارات تاکیدی خیلی جواب میده واقعاا کارتون درسته ممنون و سپاس از شما …همیشه جاودان باشید.

    سلام ممنون از سایت عالیتون .. خانم رضوی عزیز اگر کمتر از 15 نامه بنویسیم و به اب بندازیم عیبی نداره ؟؟ من اومدم مسافرت نامه هامم اوردم باخودم میخوام بندازم به اب اما تعدادش کمه.
    ممنونم

    با سلام و خسته نباشید. من امشب با سایت جذاب و خوبتون اشنا شدم. میخواستم بدونم ۱۵تا نامه باید یه جور باشن؟ و حتما باید ۱۵نامه به یه فرشته باشه یا بیشتر هم میتونیم نامه بدیم؟یا مثلا حتما باید به اب روان بسپریمشون یا اتش بزنیم؟!؟!؟

      سلام
      جزيياتي كه ما ذكر ميكنيم از مطالب و منابعي كه مطالعه كرديم بدست اورديم
      نوشتن پانزده نامه بعد رهاسازي و انداختنش به اب هم تشخيص شخص ما نيست
      ما نقل قول ميكنيم
      بخش سوالات متداول رو و روش نامه نوشتن به فرشته ها رو مطالعه كنيد

    سلام خانوم نازدونه ببخشید مزاحم میشم من چند نامه تقریبا چهار یا پنج نامه نوشتم اما به خاطر مشغله زیاد دیگر یادم رفت بنویسم ورهاسازی صورت گرفت اما در این مدت من همش نشانه هارو دریافت میکنم ومیبینم ایا میشه این نشانه هارو تایید کنم باتشکر

    سلام ناردونه اگه نامه هارو که نوشتیم و به اب روان سپردیم بهترینشو ……..نتیجه میگیریم واقعا.مثلا اگه خواستمون خیلی دور باشه ممکنه بعد چند سال نتیجه اش یهو بگیریم ………..و راستی اگه بهترین نامه ام را به اب سپرده ام بقیه اشونو چیکار کنم

    سلام. ممنون از سایت خوب و انرژیهای عالیتون.
    چند روز دیگه حکم دادگاهی باید برای من صادر بشه. برای فرشته نگهبان رییس شعبه در حال نامه نگاری هستم و از جملات تاکیدی نیز استفاده می کنم و تتیجه رو هم به خدا واگذار کردم. به نظرتون کار دیگه ای هم باید انجام بدم که به نتیجه بهتری برسم؟

      سلام دوست عزیز, استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی که هر چیزی که خیره پیش بیاد.

    سلام میتونیم برای دوتا خواسته همزمان نامه بنویسیم؟

    سلام خدمت شما دوستان که اینقد پر انرژی به ما راهنمایی و کمک میکنید.ممنون از سایت خوبتون.ببخشید نامه نوشتن به فرشته ی خودمون یا دیگران حتما باید١۵ روز باشه؟و این که نامهی که به فرشته نگهبان دیگران مشکلی نیست که جایی که خودشون نیستند نباشه؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین.

      سلام دوست عزیز
      سپاس از همراهی شما .. بله روزی دو تا سه نامه طی پونزده روز . مشکلی نیست میتونید نامه بنویسید

    سلام خسته نباشید لطفا بگید که خواهشا نامه در طی 15 روز باید به یک فرشته نوشته بشه یامیتونه به فرشته های مختلف نوشته بشه؟/

    سلام سحر جون ..
    من به فرشته شخص نامه مینویسم و هربار از خدا و فرشته ها نشانه خواستم اعداد 222-444-111-888 دیدم یعنی به خواستم میرسم؟ البته من همه چی رو سپردم به خدا و مطمعنم خودش درستش میکنه.وبی میخوام بدونم این نشانه ها خوب هستن؟

    سلام حتما بايد در پانزده روز نامه نوشته شود يا اينکه اگر يک نامه در عرض دو الي سه روزه بنويسيم ومطلوب بود به اعتقاد خودمان ميشود به اب بياندازيم

    سلام. اگه شخصی دو اسمه باشه باید نامه رو به اسم تو شناسنامش بنویسیم یا اسمی که صداش میزنن؟ ممنونم

    سلام سحرخانم ایا ۱۵تا نامه باید متنش یکی باشه و همینطور هر پانزده تا برای یک فرشته باشد

    سلام ببخشین وقتی خدا هست چرا باید از فرشتگان کمک بخواهیم؟؟ممنونم میشم جواب بدین

      سلام
      فرشتگان زیر نظر خداوند عمل میکنن و در واقع فرستادگانی هستن از طرف خداوند برای کمک به انسان ها . و بدون اذن خداوند هیچ کاری انجام نمیگیره . فرشتگان واسطه هایی هستن بین انسان و خداوند

    سلام
    وضعیت مالی من و همسر چندان خوب نیست. تقریبا یک ماه پیش به فرشته ثروت همسرم نامه نوشتم و خواستم که مال حلال و با برکت در مسیر همسرم قرار بده. به فرشته نگهبان خودم هم نامه نوشتم. دقیقا بعد از نوشتن نامه، همسرم تصادف کرد و خسارت مالی بسیار زیادی به ما خورد. شرکتی که در آن کار میکرد ورشکست شد و مجبور شد محل کارش رو تغییر بده. من هم سرکار میرفتم، اما شرکت تعلیق شد.

    سوال من اینه که من اشتباه نامه نوشتم؟ من در نامه مساله کلی رو گفتم و فقط هم برای حل مشکلاتمون نامه نوشته بودم…..

      سلام عزیزم, هر اتفاقی در زندگی بازتاب افکار ماست, باید ببینی چه موضوع یا نگرانی در افکارتون هست که موارد منفی رو به خودش جذب می کنه, قانون جذب چیزی رو جذب میکنه که بهش فکر می کنید.

    سلام بر سحر و ناردونه جونه عزیزم
    ازتون میخواستم بپرسم که من بعضی وقت ها انرژی خیلییی زیادیدارم و بعضی وقتا هم اصلا انرژی ندارم من به همه ی فرشته هایی که اسمشونو میدونستم نامه نوشتم فقطم یه بار و ان هارو داخل جعبه ی در بسته گذاشتم نامه نوشتن یکی کافیه؟؟؟

      سلام دوست عزیز
      شما برای هر هدف خودتون باید 15 نامه بنویسید و یکبار نامه نوشتن به تمامی فرشتگان کافی نیست
      نامه هارو بنویسید و بعد به آب روان بسپارید

    با عرض سلام و درود
    من دوتا آرزو دارم
    1)من میخوام برم خارج از کشور
    2)دندانپزشک بشم
    داشتم فکر میکردم که اونقدر پول کافی ندارم که برم پس مثلا ی خانواده ای پیدا شه از پدرو مادرم درخواست کنه که منو ببرن خارج
    حالا به کی نامه بنویسم

    سلام خوب هسید ..قانون جذب برام سواله..چرا من هرچی به چیزایی خوب فک میکنم بام پیش نمیاد..من دلم نمخواد ی پسری بیاد خاستگاریم دلم میخاد از خودم دورش کنم و دوس دارم یکی دیگ بیاد برام..من از جملات تاکیدی ازدواجتون هم استفاده کردم دریغ از ی تغییر

      سلام عزیزم, بستگی به این داره که افکارت چه فرکانس و ارتعاشی دارن, بخش مربوطه رو مطالعه که بهتر بتونی افکارت رو کنترل کنی.

    سلام من می خواستم پدرم رو از رفتن به یک سفر منصرف کنم هر کاری می کنم منصرف نمی شه الان به کدوم فرشته نامه بنویسم

    سلام. من امروز سایت تون رو پیدا کردم. آیا نامه نوشتن نتیجه میده و واقعیت داره؟؟؟

    با سلام.یه سوالی دارم…اگر ما با کسی در ارتباطیم به قصد دوستی ساده و نه ازدواج .میتونیم به فرشته عشق نامه بدیم برای صمیمانه تر و قشنگ تر بودن رابطمون؟ و همینطور همزمان به فرشته ازدواج نامه بنویسیم که کسی که طرح الهی ما هست رو برای ازدواج سر راهمون قرار بده؟مشکلی نداره؟
    من روزانه به فرشته های ثروت .عشق.کار و ازدواج نامه مینویسم.این که همزمان به چند فرشته نامه بنویسی مورد نداره؟ممنون میشم جوابمو بدین و سپاس از شما

      سلام بله میتونید
      برای مورد دوم بهتره که روی یک موضوع تمرکز کنید و وقتی نتیجه گرفتین روی مورد و هدف بعدی تمرکز کنید

    سلام. ممنون از سایت خوبتون. من میخوام امسال توی قرعه کشی لاتاری برنده بشم. به کدوم فرشته باید نامه بنویسم؟

      سلام عزیزم, راه قطعی برای رسیدن به خواسته ها وجود نداره, فقط می تونید درخواست طرح الهی زندگیتون رو داشته باشید, بخش طراح الهی.

    سلام
    15تا ناممون باید همشونو برای یه فرشته بنویسیم و همشون یه جور باشه نوشتشون؟
    یعنی اگه خواستمون همون یه چیز باشه میتونیم 15 بار برای همون فرشته تکراری بنویسیم؟
    هربار که مینویسم باید بندازیم تو آب یا 15 تا که تموم شد همشونو باهم باید بندازیم تو آب رودخونه؟؟‍‍!!!

      سلام
      برای هرکارو هر فرشته 15 نامه یکجور
      و میتونی بعد از پایان 15 تا نامه بندازی آب روون

    سلام….
    میشه همزمان واسه چند تا فرشته نامه نوشت….من دنبال کار میگردم واسه فرشته ثروت و کار…و واسه ازدواج هم به فرشته عشق نامه بنویسم…
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید..

    سلام.
    من خیلی تمرکز میکنم و با نامه نوشتن به فرشته ها و نوشتن جملات مثبت ذهنم رو قوی میکنم و منتظر اتفاق و اتفاقهای خوب زندگیم هستم.
    اما مادرم مرتب ناله میکنه و ناامیده و همیشه گریه میکنه و انرژی منفی به کائنات میفرسته.
    بنظر شما با این تناقض چه میشه کرد؟؟؟
    آیا تفکرات منفی و ناامیدی هاش انرژی های مثبت و دعاهای منو زایل نمیکنه؟؟؟
    ممنون میشم دراین باره هم توضیحی بدین.

      سلام
      شما با تفکرات مثبتی که دارین میتونین با نامه نوشتن به فرشته ی مادرتوت کمک کنید که انرژی منفی ازش دور بشه و ایشون هم مثبت باشن

        تشکر از پاسخگوییتون.
        مستدام باشید

        خواهش میکنم
        موفق باشید

    باسلام واحترام. سپاسگزارم از جوابهایی که میدهید.برای درخواست کار از یک شخص بانفوذبه فرشته اش یک ماه است که نامه می نویسم اما اصلا جوابی نمیگیرم زندگی ام بسته به این کاراست برایم خیلی مهم است چکارمیتوانم بکنم.بی نهایت متشکرم

    سلام خسته نباشیدمن۳۷سال سن تولداول مهرهنوزازدواج نکردم نامه به فرشته بنویسم خداوندمتعال جواب من رامیدهدچطوری حاجت بگیرم برای ازدواجم م نامه به فرشته ازدواج ایمانم ازاصفهان خیلی مشکل برایم

    ممنون ازتون ایمان

    سلام خييييليييي ممنون براي اين همه انرژي
    براى افزايش قد به چه فرشته ايي بايد نامه بدم؟؟

    سلا سحر جان، ممنونم از وب سايت فوق العادتون
    سحر جان چشم چپ و راست من تقريبا يكرنگ نيست،در واقع چشم چپ من سبز هستش و چشم راستم بيشتر قهوه ايي
    آيا ميتونم كاري كنم كه هر دو چشمم شبيه هم سبز بشه؟
    اگر ميشه چطوري و بايد به كدوم فرشته نامه بدم؟ممنون

      سلام دوست عزیزم
      تا اونجا که من میدونم همچین موردی رو نمیشه نتیجه گرفت . چون این موردی خدادادی هست و تقریبا غیرممکنه عملی شدن این خواسته ی شما

    سلام، من حدود یه ساله که دارم یه سری کارایی رو واسه جذب همسر الهیم انجام میدم، تا حالا چند سری نامه نوشتن به فرشته ها رو انجام دادم که خوب تا حالا نتیجه ای ندیدم؛ 21 رو پیش دوباره نوشتن نامه به فرشته ازدواج همسر الهیم و خودم رو شروع کردم و دیشب تصمیم گرفتم تموم کنم، چند روزیم بود که درخواست نشونه میکردم، امروز نزدیکای صب که خواب بودم یه صدای آروم و لطیف زنانه خیلی آروم و مهربون اسممو صدا کرد که باعث شد فوری از خواب بیدار بشم، هوشیار که شدم صداش رو بارها و بارها تو ذهنم مرور کردم و مطمئنم که صدای مامانم نبود. حالا سوال من اینه که این صدا یه خواب معمولی و نتیجه تفکرات روزانم بود یا اینکه صدای فرشته و یه نشانه؟!

      سلام
      صدای فرشته ها معمولا لطیف و آروم هست و بعد از شنیدنش احساس خوشایندی رو حس میکنید
      اگر درخواست نشونه کرده باشید میتونید این صدا رو بعنوان نشونه در نظر بگیرید و زمانی که شک دارین نشونه هست یا نه درخواست نشونه ایی واضحتر کنید

        سلام، صداش همون طوری بود، آروم و لطیف و فقط یه کلمه اسممو گفت و بعدش غیر از آرامش یه حس هیجان و خوشحالی بهم دست داد، ولی بعد بیدار شدن به دفعات تقاضای نشونه کردم ولی اتفاق خاصی نیفتاده، به نظرم شاید این نشونه اون قدر عالی و روشن بود که نیاز به تکرار واسه اطمینان بیشتر نباشه، ممنون از جوابتون

        خواهش میکنم
        نشونه های زیادی دارن فرشته ها .. صدا زدن نام شما یکی از نشونه هایی هست که کمتر پیش میاد
        پس اگر درخواست نشونه ی دیگه ایی کردین با دقت به اطرافتون توجه کنید

    سلام.من شش سال از زندگیمو پای کسی گذاشتم که حالا ولم کرده خیلی دل شکسته هستم خیلی.من همه ی زندگیمو برای اون خراب کردم اما اون یهو تو یه شب رفت با یکی دیگه چند وقت پیشم نامزد بودیم و همه چی خراب شد و بهم خورد داشتیم دوباره تلاش میکردیم ازدواج کنیم اصلا نمیدونم چی شد؟؟من برای فرشته هاش نامه نوشتم اما جوابی نگرفتم من باید چی کار کنم؟

      سلام
      طرح الهی طلب کنید
      اگر این شخص جزیی از طرح الهی زندگی شما باشه برمیگرده
      بعد از اطمینان از طرح الهی میتونید نامه به فرشته ی عشقش رو شروع کنید

    سلام ازتون ممنونم به خاطر سایتی که دارید اگر بخواهیم کسی کاری را انجام دهد که درست است و دست از آزار و اذیت خانواده بردارد و ازدواج کند و یا کلا بخواهیم کسی کاری را انجام دهد که ما میخواهیم البته کار درستی است باید به چه فرشته ای نامه بنویسیم برای مثال این رو برای شخصی که گفتم میگید؟!!!
    این شخص برادرمه و دیگه تحمل رفتاراش سخته نه ازدواج میکنه نه مستقل میشه فقط میخوره و میریزه و میپاشه و مادرم مثل یه مستخدم باید بهش خدمت کنه!!! و همیشه هم از همه طلبکاره و اگه چیزی خلاف میلش باشه میزنه همه چیزو خورد میکنه تورو خدا ازتون خواهش میکنم کمکم کنید باید چه کاری انجام بدم که درست باشه

      سلام
      بله میتونید به فرشته ی نگهبان برادرتون نامه بنویسید و درخواست هاتون رو مطرح کنید
      وقتی برادرتون به صحبت های شما گوش نمیده میتونید با نامه نوشتن به ضمیر برتر برادرتون از اون بخواید که کمک کنه تا به راه بیاد و این مسائل و مشکلات پایان بگیره

    برای خانمهای خانه دار که کار نمیکنن خواست ثروت و پول از فرشتگان معنا دارد

      بله معنا داره
      جذب پول میتونه از هر راهی به سمت شما بیاد . چه خانه دار باشی چه شاغل فرقی نداره . از جایی میرسه که فکرش هم شاید نکنی

        از اینکه پاسخگو بودید سپاسگذارم

        خواهش دوست عزیز

    مرضیه جان از راهنماییت ممنونم

    ممنونم که جواب دادین.راستش سعی کردم نامزدمو فراموش کنم اما یه چیزی ته دلم نمیذاره همش تو ذهنم میگم برمیگرده من خوابهای میبینم که حقیقت دارن از بچگی اینطور بودم الان چند وقته خوابهای میبینم که راجع به اون آقاس و قشنگه.من یه شب از نامه نوشتن خسته شدم و خوابیدم و توی خواب چوپانی با یه گله گوسفند دیدم که نوشته بود تعبیره چوپان فرشته ی مقرب الهیه تو خواب.به فرشته ها اعتقاد پیدا کردم.طرح الهی رو باید چطوری بنویسم؟

      سلام
      بخش طرح الهی موجود در سایت رو مطالعه کنید .. و از جملات تاکیدی اون قسمت ایده بگیرید و طرح الهیتون رو طلب کنید
      نامزدتون جز طرح الهی زندگی شما باشه برمیگرده و در غیر اینصورت فردی بهتر از ایشون سر راهتون قرار میگیره

    سلام سحرجون خسته نباشی من ی سوال مهم دارم اونم اینه ک میشه واسه رسیدن کسی از نزدیکان ب حقش برای فرشته کارش نامه بدیم یا حتما خودش باید نامه بنویسه؟ و واسه اینکه رییسش اونو ب حقش برسونه ب فرشته کار رییس باید نامه نوشت؟؟ لطفا ج بده برام مهمه

    ببخشید بازم سوال میپرسم.اگه نامزد من جز طرح الهی زندگیم باشه کسی که تا لحظه ی آخر داشت برای رسیدن به من تلاش میکرد چطور یهو از زندگیم رفت بیرون و کنار یه دختر دیگه موند؟؟اگه تو طرح الهی من باشه الان پیش اون خانوم چی کار میکنه یهو راهش رو عوض کرد و رفت؟اگه کسی تو طرح الهی کسی باشه این اتفاق چرا افتاده؟من درکش نمیکنم؟؟؟نمیفهمم؟

      دوست عزیز
      ما از طرح الهی که خداوند برامون در نظر گرفته که خبر نداریم و تا خودمون پیگیرش نباشیم همچنان در حکمت بود و نبودش باقی میمونیم
      اگر نامزد شما تو طرح الهی زندگی شما میبود که شما رو رها نمیکرد . با اتفاقاتی که الان افتاده ممکنه شما طرح الهی رو طلب کرده باشین و ایشون جزیی از طرح الهی شما نبوده و بهمین خاطر از زندگی شما خارج شده .. شما باید در خودتون جستجو کنید ببینید چه چیزی باعث شد این اتفاقات بیفته ..
      طرح الهی یعنی بهترین برای شما .. به این نکته توجه کنید که با خروج این شخص از زندگی شما ،فردی مناسبتر و شایسته تر سر راهتون قرار بگیره

    سلامدخانم خواهش میکنم بگید برای سر به راهی فرزند به کدام فرشته باید نامه داد وایا متن پانزده نامه باید یکی باشد وایا از فرشته نگهبان میشود چند خواسته در یک نامه نوشت ممنونم خواهش میکنم جواب بدید انشالله خدا حفظتون کنه

      سلام
      به فرشته ی نگهبان فرزندتون نامه بدین
      و متن هر 15 نامه یکی باشه
      و در هر نامه به هر فرشته تنها یک خواسته رو مدنظر داشته باشید که هم خودتون دچار تشویش نشین و هم کائنات تمرکز روی یک هدف داشته باشه که به سرانجام برسه
      ایمجوری ممکنه همه موارد با هم تداخل کنن و نتیجه ی مطلوب نباشه

    سلام میخواستم بدونم این ۱۵ نامه باید متنشون مثل هم باشه یا فقط درمورد یه موضوع باشه
    و یه چیزه دیگه این که میگه یکی از بهترین نامه هارو بسوزون یا به ابی جاری بده باید یکیشونو بسوزنیم یا هر ۱۵ تارو

      سلام عزیزم
      بله متن هر 15 نامه یکی باشه و هر کدوم که براتون راحتتتره انجام بدین .. بسپاری به آب روان یا بسوزونین هر 15 نامه رو

    اینکه اولش باید اسم فرشته رو بگیم و بگیم برا کی میخواهیم رو میشه بگید چه جوری باید بیان کرد مثلا من از فرشته عشق یه کاری میخوام برا خودم
    یه چیزه دیگه برا هر خواسته باید ۱۵ تا نامه بنویسیم

    سلام خسته نباشید ببخشید من هرچی دعا میکنم برا آورده نمیشه من یکی دوسست دارم ک حتی یبارم باهم برخورد نداشتیم اما با خانوادش رخورد داشتم من چجوری و با کدوم فرشته میتونم بهش برسم همین زودیا

      سلام دوست عزیز
      به این دلیل براورده نمیشه که شما خودت قبولش نداری ( همین جمله ی من هرچی دعا میکنم برا آورده نمیشه ) یه جمله ی منفی که باعث میشه به جای جذب ، معکوس عمل کرده و دفع کنید
      مثبت اندیش باشید و ایمان داشته باشید هر چیزی که دوست دارین رو بدست میارید . ناامیدی مانع جذب میشه
      به فرشته ی عشقش نامه بدین 15 نامه طی 15 روز و بعد رها سازی .. زمان دست من و شما نیست . زمان الهی خواسته تون فرا برسه براورده میشه .. ممکنه یک روز ممکنه یک سال .. مهم اینه که تا براورده شدن خواسته تون صبور باشید و شکرگزار

    سلام, میبخشید من تازه این مطلبو خوندم,من چهارساله یکیو دوست دارم اونم اول دوستم داشت ولی الان دیگه نمیخواد اما من میخوامش به همه خواستگارام جواب رد,دادم, میخوام یکاری کنم اون دوباره عاشقم بشه و باهم ازدواج کنیم چکار کنم باید من عصرا کلاس دارم این نامهرو حتما باید عصر بنویسم, بغدش بسوزونم یا تو اب بندازم اگه تو اب بندازم هر روز مال همون روزو بندازم نمیشه یجا بندازم 15تارو اخه اطرافمون اب رون نیست.لطفا کامل بگید نامهرو چطور بنویسم من چهارساله داغون شدم.مرسی

      سلام
      قبل از هر اقدام طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید ..بعد نامه نوشتن رو شروع کنید
      15 نامه طی 15 روز به فرشته ی عشقش .. ساعت خاصی نداره . هر زمان تونستید نامه بنویسید و بعد از اتمام 15 نامه همه رو به اب روان بسپارید یا بسوزونید

    سلام ببخشیدمن میخام بندازم تواب روان ولی شهرمون نداره اب روان اگه زیرخاک بزارم خوبه

      سلام
      بسوزونین به انرژی برتر تبدیل شه
      اسم الله و خداوند رو دربیارید بعد بسوزونین

    با سلام
    من هم نتيجه گرفتم اولش ازتون ممنونم
    دومش هم دوستان خوبي كه اينجا سر ميزنيد من خودم شخصا به خيلي چيزها باور نداشتم سختيهاي روزگار آنقدر مچاله ام كرد كه هر كس هر راهي پيشنهاد ميكرد امتحان ميكردم رنج و مشكل 11 سال و بعدش با كمك از فرشته ها به نتيجه رسيدم ضمن اينكه از ته دل آرزو ميكنم مشكلهمه انسانها حل بشه به شما هم قول ميدم كه ميشه نتيجه گرفت نااميد نشيد

    سلام یک سوال ؟
    شما گفتید در آخر نامه از خداوند و فرشتگان تشکر کنیم ولی شما میگید که اگر بخواهیم نامه رو بسوزونیمتباید نام خدا توش باشه چون یک نوع بی احترامیه ؟ پس باید چی کار کنم ؟ خواهش میکنم در اصراع وقت جواب بدید /
    ممنون

    سلام.
    اگه امکانش هست در مورد فرشته ی “راگول” کمی توضیح بدین.
    گویا کار این فرشته بهبود روابطه…
    چه جوری باهاشون ارتباط برقرار کنیم؟؟

      سلام عزیزم, هر مطلبی رو که درمورد فرشته دیدیم تو سایت قرار دادیم, اطلاعات بیشتری غیر از این مطالب نداریم, می تونی برای آشنایی بیشتر همه مطالب بخش فرشتگان رو مطالعه کنی.

    عزیزم میشه ۲،۳, بار در هر هفته نامه بنویسم؟

    سلام یه سوال دارم فرشته کار چه اسمی داره یا مثلا فرشته ازدواج

      سلام
      روی اسامی فرشته ها حساس نباشین و به فرشته های موقعیت نامه بدین
      مثل فرشته ی کار و فرشته ازدواج و خوشبختی ، فرشته ی عشق و ………

    سلام سحر جان.من پانزده نامه رو طی پانزده روز ب فرشته ی نفر نوشتم الان میخام نامه هارو بسوزونم و رها سازی کنم.سوالم اینه تو مرحله رهاسازی بیخیال اون شخص بشم و حتی بهش پیامی هم ندم؟؟

      سلام
      رها سازی به معنی فکر نکردن به خواسته تون هست اگه خود این شخص جزء خواسته تون هست بهتره فعلا صبر کنی تا کائنات دست بعمل بزنه تا نتیجه مطلوب بگیری

    سلام دوستای گلم
    ممنونم از شما و سایت بی نظیرتون
    من ی سوال داشتم راستش قبلا ی آدمی تو زنگیم بود که بد ذات و بدجنس بود ولی من اون موقع انگار نمیخواستم قبول کنم شاید از سر تنهایی اما الان هم عاقل تر شدم و هم به طور جدی پیگیر قانون جذبم ولی خب اون آدم…. بعد از شاید گذشت چندسال دوباره سر و کلش پیدا شده و من یکم ترسیدم و نگرانم چیکار کنم که برای همیشه بره؟ به کی نامه بنویسم؟ اینم بگم خیلی فکر کردم که شاید بیاد انگار جذبش کردم اما جذب خوبی نبود
    ممنون میشم کمکم کنید

      سلام عزیزم
      بله اومدن مجددش جذب خودت بوده .. به فرشته ی رهاییش نامه بده و درخواست کن از زندگیت خارج بشه
      و سعی کن مثبت اندیش باشی و از ورود افکار منفی به ذهنت جلوگیری کنی

    ممنون ازت مرضیه جون.میتونم از جملات تاکیدی و تجسم و درخاست طرح الهیم استفاده کنم.یا اونارم بیخیال بشم؟بابت سایت پراز انرژیتونم ی دنیا ممنون

      خواهش عزیزم
      شکرگزرای بایت رسیدن به خواسته ات رو هر روز انجام بده .. تجسم و جملات تاکیدی در حدی که ذهنت رو نسبت به خواسته ات وسواسی نکنه . در حد یادآوری
      سپاس از همراهی شما

    ممنون عزیزم.شرمنده بازم سوال میپرسم.منظورت از شکرگذاری برای خواستم.یعنی فقط برای اون خاسته شکرگذاری کنم؟چی بگم مثلا.راستش من هروز بخاطر همه چی خدارو شکر میکنم و مینویسم.سرنمازم بعد دعا ازخدا بخاطر همه چی شکر میکنم

      خواهش دوست عزیز
      شکرگزاری برای رسیدن به خواستتون .. درست مثل وقتیکه اون خواسته رو بدست آوردی و از خدا سپاسگزاری میکنی . کاری که میکنی نوشتن و دعا بعد نماز هم عالیه

    سلام مرضیه جان

    چندین سوال دارم

    1.این که شما میگین نامه نوشتن به فرشته باید 15 نامه در طی 15روز باشه و در جای دیگه نوشته شوده روزی 2 یا 3 نامه منویسن 2یا 3 نامه در روز در طول 15 روز که بیشتر از 15 نامه میشه
    .
    2.این که در ظول روزمیتوانیم به فرشته هایم مختلف نامه بنویسم ؟اگرمیشه به چند فرشته؟ یا بهتره که تمرکزمون رو یه موضوع باشه وبعداز طی کردن 15 روز و رها سازی به فرشته دیگر و یک موضوع دیگر بپردازیم
    3.و در قسمت طرح الهی دوجمله تاکید برای ازدواج کفایت میکنه ؟و میتوانم جمله های تاکیدخودم در ادامش بنویسم یا نیاز نیست همون کفایت میکنه
    وتا چه زمانی ادامه بدم

      سلام عزیزم
      بله 15 نامه طی 15 روز .. یعنی میتونی دو روز یه بار 2 تا 3 نامه یا هر روزی روزی یک نامه بنویسی .. بیشتر بخاطر ارسال قویتر و مداوم فرکانس هست
      سوال دومت بله میتونی به هر چند فرشته ایی که میخوای نامه بدی ولی بهتره متمرکز روی یک یا دو هدف باشی و بهد از رها سازی بری سراغ نامه های دیگه .. اونم بخاطر اینکه نشونه ها رو درست دریافت کنی و بدونی هر نشونه مربوط یه کدوم خوئاسته ات میباشد که بتونی مسیر درست رو در پیش بگیری
      سوال سومت هم جمله ها کامل هستن ولی اگه خواستی بله میتونی در ادامه ش خودت اضافه کنی هر چیزی که به دلت میشینه
      طرح الهی و جملات تاکیدی هم میتونی دو تا سه هفته ادامه بدی و سپس رها سازی کنی

    ممنون مرضیه جان که با حوصله .ودقیق پاسخگو هستی عزیزم متشکرم

    سلام
    ببخشید برای دور کردن شخص مزاحم هم میشه به فرشته اش نلمه دادو ازش خواست که این شخص دیگه مزاحم نشه؟
    اگه میشه ، ممنون میشم راهنمایی کنید که به کدوم فرشته باید نامه داد و متن نامه چی باید باشه
    سپاسگزارم

    سلام من دانشجو هستم .متاسفانه یه استاد دارم که دو درس با اون دارم ولی زیاد بامن خوب نیستم میخوام استاد باهام خوب بشه چجوریباید نامه بنویسم و چی بنویسم متن نامه رو ؟
    خواهشا کمکم کنید
    بعد من بخوام با یک پسری رابطه ام خوب بشه و بفهمم دوستم دارد یا نه باید چیکار کنم و به که و چجوری نامه بنویسم ؟

      به فرشته ی نگهبان استاد نامه بزنین و همین درخواست هاتون رو بنویسید
      تو همین قسمت توضیح داده شده که چه کار کنید و متن نامه ها برخواسته از دل شما س
      برای ارتباطتون هم طرح الهی طلب کنید .. طرح الهی زندگیتون باشه روابطتون گرمتر میشه

        سلام
        سپاس فراون از پاسختون
        همین نامه ای که بالا نوشتید رو از همین مضمون استفاده کنم ؟
        همین درخواستهایی که اینجا نوشتم و بقیه چیزا رو بنویسم؟
        میتونم از همین نامه برای اینکه یه استاد راهنمای خوب برای پایان نامم بهم بدم هم استفاده کنم ؟ فقط توی متن نوشتنش میتونید کمک کنید؟

        سلام
        طرح اولیه ی نامه نوشتن به همین صورت هست که در بالا نوشته شده
        فقط اسم فرشته تغییر پیدا میکنه
        بله به فرشته ی نگهبان اون استاد نامه بدین
        قبلا هم بهتون گفتم متن نامه برخواسته از دل خوذتون هست وئ هیچ کسی نمیتونه کمکتون کنه
        همین مطالبی که برای پایان نامه دارین رو روی کاغذ بیارین .. فک کنید استاد روبروتون نشسته و میخواین باهاش در این رابطه حرف بزنید .. همونا رو بنویسید

    باسلام و وقت بخیر
    من تمام روز دعای افزایش رزق و روزی رو برای شوهرم می کنم.و تا حدی تجسم سازی.منتظر مشاوره شغلی هستم چون یه میزان سرمایه جزیی داریم.نمی دونیم چه کاری بایدشروع کنیم.هر دو شاغل هستیم .مد نظرم داشتن درآمد 5 تا 10 میلیون تومن در روزه .ولی اصلا هنوز نمیدونیم چه کاری باید شروع کنیم که ذهنمو متمرکز اون کار کنم؟در این شرایط میتونم نامه به فرشته نگهبان (ثروت) بنویسم؟ممنونم از حسن توجه و راهنماییتون

    با سلام و وقت بخیر
    در زمان نامه نوشتن قسمت جملات تاکیدی باید بگویم که به اون ثروتی که میخواستم رسیدم و تاکید کنم؟یا میخوام برسم؟لطفا بفرمایید کجای نامه باید زمان حال باشه کجای نامه آینده.ممنونم از راهنماییتون

      نامه ها به زمان حال نوشته میشه .. جوری که بهش رسیدی و شکرگزاری میکنی
      جملات تاکیدی هم همینطور به زمان حال بنویس یعنی رسیدی

    با سلام.برای درمان بیمایم هر روز بارافایل حرف میزنم.زمانیکه نلمه مینویسم اشکم جاری میشه.این گریه کردن مشکل داره؟

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم برای اینکه صاحب فرزند شویم به کدام فرشته باید نامه بنویسیم

    ببخشید من چند وقت پیش ازتون سوال پرسیدم منتها اصله پیامم و ندیدم سوالم اینهمن مثلا فخوام واسه فرشته ازدواج نامه بنویسم بگم سلام به فرشته ازدواج در وجوده …بعد اسم خودمو بیارم من کیسه مناسبی در نظر ندارم و این که واسه مسئله کاریم میخوام یه اتفاقی توی شغلم بیفته یعنی مدیرم دستوری بده که به نفعه منه فقط نمیدونم به کدوم فرشته پیام بدم خواهش میکنم جوابه منو بدین و لطفا به ایمیلم بفرستین مرسی

      سلام دوست عزیز
      امکان پاسخگویی خارج از سایت نیست
      درباره ی ازدواج اگر کیس خاصی مد نظر ندارید لیستی تهیه کن از صوصیاتی که دوست دارین همسرتون داشته باشه و با نجسم خلاقو جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی به خواسته تون برسید و درباره ی مدیر هم به فرشته ی نگهبانش نامه بدین

    سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم برای یک حاجت بسیار بزرگ شاید هم یک معجزه باید به کدام فرشته نامه بنویسم ایامیتونم به میکاییل نامه بدم ممنوم امیدوارم موفق باشید

      به هر فرشته ایی که میخواهید میتونید نامه بدین .. وقتی شما ایمان داشته باشید که اتفاق میفته حتما اتفاق میفته

    شوهرم مرده خیلی تنبلی هستش سرکار درست نمیرود شبا میگه میرم ولی صبح ها از خواب پا نمیشود یا اگه هم برود زود برمیگردد با اینکه شغل دائم وخوبی دارد الان یه ماه در مرخصی هستش خسته شدم پانزده تا نامه نوشتم به فرشته کار و اراده قوی و هنوز به آب ننداختمشون،آیا من درست نوشتم،آیا دیگه نامه را به آب بندازم یا بسوزانم،تا زودتر به آرزوم برسم

      نامه هاتون رو به آب روان بسپارید یا بسوزونید و در این مورد مثبت اندیش باشین ان شالله به زودی این مورد رفع میشه

    به فرشته ای که نامه نوشتم نام فرشته رو درست گفتم اگر نه چی بگم

    آیا میشود 15 تا نامه را در یه روز بنویسیم

      در تمامی کتابهای مربوط به نامه نوشتن ، نوشته شده 15 نامه طی 15 روز .. به این دلیل که در طی این مدت شما روزانه فرکانس ارسال میکنید و طبیعتا در تداوم نوشتن نتیجه ی بهتری میگیرید

    با عرض سلام وخسته نباشید ایا برای نامه به فرشتگان مقرب باید اسم وفامیلمون هم در نامه ذکر شود یا نه ممنون ازجوابتون

    سلام عزیزم
    سحر عزیز جملات تاکیدی طرح الهی رو هرجا مطالعه کردم ندیدم. و اینکه برای کسانط که دخالتهای زیادی در روابط افراد دارن و متاسفانه روشهاشون زیادی تاثیر گذاره چجوری و چا فرشته ای نوشته بشه. ممنون میشم راهنماییم کنید.
    از مطالب و راهنماییهاتون هم نهایت تشکر را دارم

    سلام. خسته نباشید. برای قبولی از تکمیل ظرفیت کنکور دکترا میخوام نامه بنویسم. میشه لطفا اسم فرشته ای رو که باید خطاب قرار بدم بگید؟ ممنونم.

    سلام ، وقتتون به خیر ، ببخشید اگه بخوام کسی که براش دعا گرفتن و اخلاقش عوض شده ، به چه فرشته ای باید نامه بدم ، ممنون

    سلام خسته نباشید
    برای اینکه شانس باهامون یار باشه تو مسابقه اینا شرکت کنیم و برنده شیم به کدوم فرشته باید نامه بنویسیم سوالات متداول رو خوندم ولی چیزی پیدا نکردم
    ممنون میشم پاسخ بدین

    سلام وقت به خیر.من دل همسرم و شکستم….الان از اون ماجرا شش ماه گذشته اما هردو ناراحتیم و من به شدت پشیمونم دارم تمام تلاشم و میکنم تا من و ببخشه اما بی فایده….چی کار کنم من رو ببخشه و رابطمون مثه سابق بشه به کدوم فرشته نامه بدم‌و چی بنویسم لطفا راهنمایی کنید خیلی به کمک احتیاج دارم ….خیلی…..همسرم همه خیلی ناراحته تو زندگیمون خیلی غم اومده کمکم کنید.مممونم

      سلام عزیزم به فرشته ی عشق همسرت نامه بده و ازش بخواه که اثرات اشتباه حرفی که زدی و دل همسرت شکسته رو از ذهنش پاک کنه
      از جمله ی تاکیدی هم میتونی استفاده کنی
      “فرشته عشق همسرم از شما میخواهم که اثرات این اشتباه، در همه جهت های زمانی از ذهن او پاک شود.”

    واقعا به کمکتون احتیاج داشتم از لطفتون ممنونم.بهترین هارو براتون آرزو‌میکنم

      خواهش عزیزم .. موفق باشی
      با ایمان و اعتقاد کامل جملات رو تکرار کن خیلی زود نتایحشو میبینی

    سلام سحر جون میتونم برای قاضی مربوط به پولم نامه بنویسم باید اسم قاضی وحتما ادرس مثلا نام شعبه یا شماره اتاق قید بشه. باید اسم چه فرشته رو بنویسم تشکر

    سلام عزیزم من همیشه ازین میترسم که مادرم طوریش بشه خدای تکرده از دست بدمش به چه فرشته ای نامه بدم ه مادرم سلامت باشه عمر طولانی داشته باشه
    یه سوال دیگم هست ما قراره خونمونو عوض کنین و بودجمون به تهران نمیرسه و کرج بعترین گزینه هست چون خونه های بزرگ و اجارخ ها پایینه و هم نزدیک مادرم هستیم اما محل کار همسرم ازش دور میشه چند روز دیگه باید شرکتو تخلیه کنن چون سر ساله میخوام ببینم امکانس هست به فرشته ای نامه بدم که محل کار همسر به کرج منتقل بشه یا اینکه نزدیک باشه به کرج یعنی جواب میگیرم؟ممنون ببخشبد طولانی شد

      سلام عزیزم
      قسمت مقابله با ترس رو مطالعه کنید .. ترس های ما مانع از جذب میشن و ممکنه جذب معکوس داشته باشیم
      به فرشته ی نگهبان مادرتون نامه بدین و نگران چیزی هم نباشین
      فرشته ی کسب و کار و درامد همسرتون نامه بدین

    سلام برای لاغری به کدام فرشته باید نامه بدیم
    ممنون از لطفاون

    سلام.خسته نباشید.من ۳سال نامزد دارم مشکل مالی دارم خیلی بدهی دارم و اینکه نمیتونم خواسته های نامزدم براورده کنم بخاطر همین زندگیمون داره از هم میپاشه توروخدا کمکم کنید من چکار کنم ی بار نامه نوشتم ولی جواب نگرفتم حتما باید ۱۵روز ۱۵تا نامه بنویسم اخه من خیلی مشکلم شدید و نمیتونم حتی ی روز هم صبر کنم خواهشا کمکم کنید

      سلام دوست عزیز
      بله 15 نامه طی 15 روز .. مسلما با یک بار نوشتن نتیجه ایی نمیگیرین و دوم اینکه شما افکارتون حول مشکلات هست و افکارتون رو مثبت کنید به سمت رفع شدن شون و مطالب بخش های مختلف سایت که مربوط به خواست هتون هست رو مطالعه کنید .. تو دسته بندی های سمت چپ سایت موجود هست

    سلام روز خوش من برای فرشته ی عشق همسرم تا الان ۶ نامه نوشتم اما احساس میکنم اوضاع پیچیده تر و رابطمون سردتر شده و اینکه نامه هارو باید کی بسوزونم؟بعد از ۱۵ روز؟…چی کارکنم زودتر جواب بگیرم اوضاع خونمون خیلی سردو سنگین و غم انگیزه….

      دوست عزیز بعد از نوشتن نامه ها اونها رو به آب روان بسپارید و شکرگزاری رو آغاز کنید
      ممکنه چندروزی اوضاع بدتر بشه اما به مرور تغییر شرایط رو احساس میکنید

    سلام ممنون سحر خانم.بعد نوشتن نامه را نزد خودم نگه دارم یا بسوزانم؟

    باعرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بعد از پایان پانزده روز باید حتما نامه هارو سوزاند وبه اب داد یا میتونیم برای خودمان نگه داریم واگر نمیتونیم اسم خدارو میشه لاک گرفت بعد سوزاند ممنون از جوابتون

      سلام
      بعد از 15 روز به آب روان بسپارید و یا اسم خداوند داره دربیارید و یا لاک بگیرید و بسوزونید

    سلام من میخام نامه بنویسم به فرشته عشق یه نفر اما اون دوتا اسم داره یه شناسنامه ای ویه اسمم تو خونه صداش میزنند تونامم کدوم اسمشوبنویسم که تاثیرش بیشتر باشه ؟
    ویه سوال دیگه من میخام بخونم وامسال کنکورمجدد بدم چکار کنم پزشکی قبول بشم واگه بخام نامه بنویسم به کدوم فرشته؟
    ممنون از راهنماییت

    سلام من چند روزیه که با سایتتون آشنا شدم و از این بابت خدارو شاکرم.من تا دو هفته پیش سرکار میرفتم و دوره طرحم بود.حالا طرحم تموم شده و بیکارم.ادارمون قرار بود نیرو جذب کنه اما فعلا کنسل شده و میگن مشخص نیس دقیق کی بگیرن نیرو.من قبلا با رئیس ادارمون صحبت کردم و قول مساعدت دادن.حالا میخوام نامه بنویسم به فرشته نگهبان خودم و رئیسم.سوالم اینه متن نامه ها باید دقیقا یکی باشه تو این ۱۵ روز.و با وجود این نامه ها به نظرتون نیازه با رئیسم حرف بزنم مجدد.میترسم اصرار زیاد کنم.
    برای ازدواجم کسی رو دوست دارم ولی اون نه ینی غیر مستقیم ازش پرسیدم ب نظرتون وقتی خودش گفته دوسم نداره پس طرح الهی زندگیم نیس؟

      سلام
      به فرشته ی نگهبان رییس تون نامه بدین
      گفتن حرف دیگران تایید بر طرح الهی نیست .. مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کنید و طرح الهی زندگیتون رو بررسی کنید

    سلام.چند روزه با کسی مشکل خوردم و رابطه دوستانه ما قطع شده و دلخوری پیش امدم.میخواستم بدونم به چه فرشته ای باید نامه بدم.تا باهم اشتی کنیم.

    سلام ببخشید میشه وقتی نامه نوشتیم روز بعد نانه بسوزانیم؟یا باید کل نامه ها نگه داریم روز ۱۵ام بسوزانیم؟

    سلام سحر عزیز من میخواهم از همسرم جدا شم ولی میگه که طلاقم نمیده با اینکه از هم جدا زندگی می‌کنیم میتوانید راهنمایی کنید که چه نامه‌ای به چه فرشته ای باید بنویسم

      میتونید به فرشته ی نگهبان همسرتون نامه بدین
      مطالب بخش زندگی بهتر و زندگی مشترک رو مطالعه کنید .. شاید بتونید زندگیتون رو حفظ کنید

    سلام ممنون جواب سوالهای مون رو باصبرو شکیبایی میدهید عذر میخوام اما منظور از آب روان حتما رودخونه ویا دریاس؟جایی کنه من زندگی میکنم آبروان وجود ندارهً.ًً..شما در جواب من گفتید باید به آب روان بسپارم

      سلام عزیزم
      جوی آب تمیز هم باشه میتونی بندازی و اگر نبود بسوزون تا به انرزی برتر تبدیل بشه

    مرضیه جون ممنونم از لطفتون

    سلام خسته نباشید برای اینکه به فرشته راگوئل نامه بنویسم چکار باید بکنم .شیوه ی نوشتن رو بلد نیستم

      دوست عزیز متن نامه ها برخواسته از دل شماس .. یعنی هرچی تو دلتون هست رومینویسید . شیوه ی خاصی نداره
      مطلب اصلی در نامه نوشتن رو در همین متن نوشتیم

    خسته نباشید ، برای برگشتن عشقم چه متنی باید به فرشته عشق بنویسم ، ممنون از لطفتون

      هر چی دوست داری اتفاق بیفته .. مثل وقتی که با دوستت داری در اینباره گفتگو میکنی همونارو روی کاغذ بیار

    سلام عزیزم وقتت بخیر خسته نباشی واقعا ب کمکت احتیاج دارم ممنون میشم کمکم کنی.متوجه شدم ک ملائکه خونمون نیستن وکلی گرفتاری برامون پیش اومده من باید ب چ صورت ب ملائکه نامه بدم

    سلام به مرضیه خانم مهربون.خدا قوت که پاسخگوی من و عزیزانین.مرضیه خانم وقتی میخوایم نامه بنویسیم توقسمت مثالی که زدین نوشتین مثلا فرشته نگهبان عزیز لطفا با قدرتی که داری منو رو در این کار یاری کن.خب الان من میخوام به فرشته ثروت شوهرم نامه بنویسم باید بگم شوهرمو تو کسب و کاری که میخواد راه بندازه ثروتمند کن یا بگم ثروتمند شده و سپاسگزاری کنم چون فرمودین درخواست رو جوری بنویس که به زبان حال باشه جوری که بهش رسیدیم میشه یه مثال کوچیک در این مورد بزنی ممنونم از پاسخگوییتون.

      سلام عزیزم
      میتونی به فرشته ثروت و توانگری همسرت نامه بدی و ذکر کنی که برای فلان کار احتیاح به این مقدار سرمایه هست و درخواست کنی همسرت رو یاری بدن که این مبلغ جذب بشه

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من با فردی دوست شدم که بعد از چند وقت دیدم ادم عصبی هستی و دست بزن داره میخوام ازش جدا بشم و ی جور بشه خودش ولم کنه به چه فرشته ای باید نامه بنویسم وکمک بخوام
    ممنونم زودتر جوابمو بدین

    سلام خسته نباشی ممنون ک همیشه پاسخگو هستید
    من دوهفته ک هر روز نامه مینویسم تا مشکلم حل بشه ولی هیچ چیزی جذب نشد میشه راهنماییم کنید ممنون

    سلام ببخشید روزانه نامه هارو اتیش بزنیم یا بریزیم.تو اب یا اینکه ۱۵ تا نامه رو سر ۱۵ روز بسوزنی یا…؟؟؟

      تفاوتی نداره هر زمان که تونستی بسپار به آب .. یا در انتهای 15 نامه همه ی نامه ها رو بسپار به آب یا بسوزون

    سلام وقت بخیر ببخشید خواهش میکنم بگید که نامه هارو به زمانی باید نوشت به زمان حال یا گذشته ممنون از جواب شما

    سلام ،باید نامه بنویسیم پیش خودمون نگه داریم؟خب بعدش چیکار کنیم؟هرچی خوندم توسایت متوجه نشدم

    باید 15 روز بنویسم؟یعنی هر روز تکراری بنویسم؟ یا هرچی دوس داشتم؟

    سلام من خیلی نیاز به کمک دارم راجب این چیزها
    نمیتونم به جز اینجا با شما در تماس با شم

      سلام عزیزم
      سوالاتون رو میتونید کامنت بگذارید پاسخ داده بشه

      سلام عزیزم
      سوالاتون رو میتونید کامنت بگذارید پاسخ داده بشه تا پاسخ داده بشه
      در غیر این صورت راهی نیست

    مرضیه جان وقت بخیر.
    تو نامه نوشتن برای جملات تاکیدی ثروت (دارم واسه شوهرم می نوسیم) از همین جملات سایت باید استفاده بشه ؟و وقتی داریم جملات تاکیدی رو مینویسیم و تشکر می کنیم باید تشکر کردن از خدا و فرشته از جانب من باشه یا شوهرم و همچنین جملات تاکیدی ثروت از جانب کی باید باشه.ممنونم از حسن توجهتون

      سلام عزیزم
      نمونه جملات تاکیدی تو سایت رو میتونی بنویسی و هم میتونی با خلاقیت خودت تغییرش بدی
      شما داری نامه مینویسی و تشکر هم از جانب شما .. تشکر بخاطر درآمد همسرتون
      و جملات تاکیدی هم که تکرار میکنید از طرف خودتون برای همسرتون

    سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بپرسم میخواییم یه چیزی پیدا کنیم باید ب کدوم فرشته نامه بنویسیم

    سلام عزيزم ممنون كه با حوصله جواب ميدي من تمام قواتين نامه نوشتن رو ميدونم فقط يه چيزي هست كه گيج شدم شخصي كه عاشق هم بوديم از زندگيم رفته حالا ميخوام نامه بنويسم توي نامه هنين كه از فرشته عشق كمك بخوام كافيه يا بايد از فرشته عشق اون شخص بخوام ممنون ميسم جواب بدي؟

      سلام دوست عزیزم
      قبل از نامه نوشتن طرح الهی زندگیت رو در مورد این شخص طلب کن
      جزیی از طرح الهیت باشه برمیگرده و یا خبری ازش میشه
      بعد از اون میتونی به فرشته ی عشق ش نامه بنویسی

    ببخشید واقعا این قضیه نامه حقیقت داره؟؟؟؟ نمیدونم چجوری باید نامه بنوییم

      دوست عزیز با نگاهی به کامنت ها متوجه میشین که این کار انجام میشه با اعتماد و باور قلبی شما
      همونطور که نوشته شده هر چیزی که توی دلتون هست و میخواین به کسی بزنید ولی نمیتونید مستقیما ، میتونید به فرشته ی اون شخص نامه بنویسید و درخواست هاتون رو مطرح کنید

    عزيز مهربونم ميشه بگي كدوم قسمت رو بخونم چون چند تا طرح الهي هستش ممنونت ميشم مهربونم

    مرضيه عزيزم ممنونم از پاسختون اين جله كه من انتخاب كردم درسته خدايا اينك من در مسير و طرح الهي قرار گرفتم اگر ( فلاني اون اقا) قسمتي از طرح الهي زندگي من است اورا به زندگي من برگردان
    و اينكه چند روز بگم؟؟؟

      خواهش عزیزم
      در ادامه بگو .. در غیر اینصورت شخصی شایسته تر سر راه زندگی من قرار گیرد

      دو سه هفته بگو و سپس رهاسازی کن

    سلام به مرضیه نازنین و مهربون.خدا قوت.مرضیه خانم تا الان حدود 5 تا 6 نامه نوشتم .تو چند تاشون فراموشم شد که جملات تاکیدی سایتو استفاده کنم هر چند در طول نامه نوشتن خیلی تاکید کردم که از فرشته ثروت شوهرم که مشکلشو حل کنه ولی مثل جملات سایت ننوشتم.هنوز هیچکدومو تو آب ننداختم میشه همونارو اصلاح کنم و اضافه کنم بهش یا دیگه نیازی نیست؟ممنونم از حسن توجهتون

      سلام عزیزم ممنون از لطفت
      اشکالی نداره عزیزم میتونی جملات تاکیدی مربوطه رو بصورت شفاهی روزانه تکرار کنی و تو نامه های بعدیت جملات رو هم بنویسی
      موفق باشی

    سلام و وقتتون بخیر. ممنون بابت مطالب آموزنده شما. لطفا منو راهنمایی کنید برای اینکه رشته مورد علاقه امو پیدا کنم به کی نامه بنویسم؟ فوق لیسانس حسابداری دارم ولی علاقه ایی بهش ندارم. ممنونم ازتون

    من با كسي مشكل داشتم.به فرشته عشق و نگهبانش نامه دادم.مشكلم.ن حل شد از قهر در اومديم ولي متاسفانه ايشون همچنان به تندي و لج بازي و برخورد بدش ادامه ميده و اصلا ادم صحبت و حل مسائل نيست.ولي برام خيلي جالب بود كه با 4 يا 5 بار نامه نوشتن به جواب رسيدم.

      میتونید نامه نوشتن رو ادامه بدین
      مطمئنن با پایان گرفتن نامه ها این اخلاق رو ادامه نمیدن

    سلام… یه سوالی برام پیش اومده. نامه هایی که به فرشته مینوسیم باید همون روز بسوزونیم یا اینکه بعد 15 روز یکجا همه رو بسوزونیم…. من هر روز که نامه مینویسم همون روز میسوزونمش. این کار اشتباهه؟!

    سلام.ممنون بخاطر وقتی که میذارید.
    من نوشته بودم دوسه روزپیس که تازه باسایتتون آشناشدم خداروشکر.
    اکثر موارد سایت راهم خوندم ولی متوجه نشدم که بعداز اینکه افکارمنفی روازخودم دور کردم ابتدا باید حتما طرح الهیم راطلب کنم؟ ونشونه بخوام وبعد نامه بنویسم؟یااینکه میتونم همین ابتداهم نامه بنویسم ودر حینش طرح الهی راطلب کنم ونشانه ها و…رابخوام که ببینم؟یعنی همین ابتدا شروع کنم به نامه نوشتن یانه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.تشکر

    سلام. من با در جریان بودن خانواده ها و موافقت و خواستگاری اولیه مادرش با پسری 36 ساله به آشنایی ادامه دادم و پس از به تفاهم رسیدن رسما دوباره خواستگاری اومدن ولی یکدفعه خانواده پسر کاملا مخالفت کرد در صورتیکه از اول کاملا موافق بودند. ولی به خاطر مخالفت جدا شدیم پس از نامه نوشتن به فرشتگان و استفاده از جملا ت تاکیدی طرح الهی ایشون پس از سه ماه پیام داده که واقعا منو دوست داره ولی باز نمیتونه با خانوادش درگیر بشه و مطرح کنه و این ارتباط یک سال طول کشید تا اینکه اخیرا روابط سرد شد و احساس کردم رقیب در زندگیم پیدا شده و با اینکه واقعا واقعا به قصد ازدواج منو دوست داشت و میگفت من بدون تو نمی توانم با کسی دیگر ازدواج کنم یکدفعه یک ماه پیش گفت این رابطه تموم بشه و من الان متوجه شدم ایشون با دختری که اصلا تمایل بهش نداشت ولی خانوادش موافق بودن به خواستگاری رفته ولی هنوز عقد نکرده آیا من میتونم دوباره از فرشتگان کمک بگیرم یا این که ایشون جزءطرح الهی من نبوده . لطفا راهنماییم کنید

      سلام به نظر من تو طرح الهیتون نبودن
      چون اگه بود هیچ مانعی نمیتونست ایشون رو از خواسته شون دور کنه
      پیشنهادم رها کردن گذشته و موقعیت های پیش روتون هست

        ممنونم از جوابتون. ولی من واقعا داغون شدم و ضربه خوردم چون شدیدا وابستگی داشتم و هدفمون ازدواج بود و با توجه به اینکه 34 سال سن دارم ميخوام ازدواج کنم. چطور بتونم فراموشش کنم و درخواستمو به کدوم فرشته بنویسم ? وایا چون هنوز عقد نکرده ایا دوباره تاکید داشته باشم ممکنه برگرده یا به فرشته رقیب و فرشته عدالت الهی نامه بنویسم تا اگر حق با هر کدوم باشه انجام شود. تو رو خدا بازم راهنمایی کنید دارم دیوانه میشم

        عزیزم مطالب بخش رها کردن گذشته رو بخون
        شما باید این شخص رو کاملا فراموش کنی تا موقعیت های دیگه رو که سر راهت قرار میگیرن ببینی
        شما وقتی تماما دهنت هنوز درگیر گذشته س مطمئنا موقعیت های جدید رو از دست میدی
        و با توجه به اینکه ممکنه نامه نوشتن شما باعث بشه زندگی اون اقا و خانوم بهم بخوره ، ممکنه کارمای اون اتفاق به زندگی شما برگرده و اونوقت متاسفانه مسائل پیچیده تر میشن

    سلام روزتون خوش
    من یه سوال داشتم من چند ماه پیش 15 تا نامه نوشتم اما چون به آب روان دسترسی نداشتم نگه شون داشتم حالا من بازم این نامه ها رو نگه دارم تا زمانی که بتونم به آب بسپورمشون یا اینکه بسوزونم؟ چون یه بار توی همین سایت خوندم نامه ها رو نسوزونیم؟

      سلام
      بعد از اتمام نامه ها اونها رو به آب روان بسپارید و یا بسوزونید
      هر کدوم که براتون راحتتره

    سلام من الان مدت ۱۱ ماه هست که از کسی طلب دارم میخواستم یه راهنمایی کوچیک بکنید من بابت دریافت طلبم چی بنویسم از چه فرشته ای کمک بگیرم سپاس

    زبون نامه ب زمان حال باشه اشکالی نداره؟یعنی یه طوری بنویسم ک انگار اتفاق افتاده و از فرشته تشکر کنم؟

    سلام سحرجان.توروخدا کمکم کنید.من به تازگی از رابطه ای خارج شدم و حس میکنم بخاطر این موضوع،الان شدیدا دارم به یکی از دوستانم وابسته میشم و عادت میکنم.و این خوب نیست…به چه فرشته ای نامه بدم که از این وابستگی بیام بیرون و فکرم ازاد بشه؟فرشته رهایی خوبه؟این وابستگی داره روی زندگی عادیم تاثیر منفی میزاره….

      سلام دوست عزیز
      در این مورد به فرشته ی نگهبان خودت نامه بده و دلایلت رو مطرح کن
      و گذشته رو رها کن و اون شخص رو کاملا ببخش تا بتونی به حال و اینده ات بهتر فکر کنی

    سلام سحر جان، ممنون بابت سايت خيلي خوبت.
    من يه سوال داشتم براي اينكه بخوايم يكي شك و بدبيني اش نسبت به ما از بين بره بايد به كدوم فرشته نامه بنويسيم؟ و اينكه چه جوري بنويسيم؟ بگيم شك و بدبيني از بين بره، يا اينكه نبايد جملات منفي به كار ببريم؟ اگه كمكم كني ممنون ميشم.

      سلام
      جملات تاکیدی به کار ببرید مثل
      از شما فرشته ها میخواهم که اثرات این اشتباه (حرفی که زده شده یا کاری که انجام شده )، در همه جهت های زمانی برای (اسم اون شخص ) پاک شود
      یا میتونید به فرشته ی نگهبان اون شخص نامه بدین و در مورد اتفاقی که افتاده توضیح بدین و بخواین که اثرات اون حرف اشتباه از ذهن اون شخص پاک بشه

    سلام مجدد
    وقتی تونامم ازخداوفرشته تشکرکنم بعدبسوزونم بده؟
    چون هم گفتین تونامه اسم خدانباشه هم گفتین ازخداتشکرکنید

    ممنونم عزيزم بابت اينكه با حوصله جواب همرو ميدين.
    ميشه كمكم كنيد…
    من ٢ سال با يه آقايي بودم كه خيلي دوسش دارم و اونم دوسم داره، ولي به خاطر چند تا اشتباه من الان يك ماهه رفته، ولي هنوزم مطمئنم دوسم داره و حتي ز زده بهم گفته، فقط ميگه اون اشتباهاتت از ذهنم بيرون نميره و شك داره بهم. چيكار كنم كه برگرده و همه اشتباهاتمو فراموش كنه. چون واقعا هموني كه ميخوام.

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبان و یا عشق ایشون نامه بده و ازش درخواست کن اثرات اشتباه حرف یا عملی که باعث رنجشش شده در همه ی جهت های زمانی از ذهنش پاک بشه

    سلام خسته نباشیدببخشید میخواستم بدونم برای اینکه دونفر که باهم مشکلی داشتن برای اینکه رابطشون خوب بشه من میتونم برای فرشتشون نامه بنویسم یا اینکه خودشون باید نامه بنویسن ممنون از جوابتون

    میبخشید فراموش کردم بگم که چه جمله تاکیدی متونم براشون بنویسم البته دوتا خانوم هستند ممنون از لطفتون

      قسمت جملات تاکیدی روابط بهتر مطالعه کنید و جمله ایی که به دلتون میشینه رو انتخاب کنید

    سلام سحر جان ، همسرم هنرمند هستن نویسنده نقاش و خواننده و همه بر این مسله اعتراف میکنن که ایشان نابغه هستن . اما متاسفانه کتابهاشون تو ارشاد گیر کرده حتی یه سی دی هنوز ندادن بیرون و همچنیین تابلوهاشون نمایشگاه نزاشتن البته خیلی تلاش میکنن و تا پای قرداد هم میرن ولی جور نمیشه یعنی نهایی نمیشه . سوال من اینه چطور میتونم از فرشته جوفیل که حامی هنرمندان است کمک بگیرم . ممنون از لطف و مهربانیت

      سلام دوست عزیز
      نامه بنویسید به فرشته ی نگهبان و فرشته ی جوفیل و درخواست هاتون رو مطرح کنید هر کاری که دوست دارین انجام بشه رو تو نامه بنویسید

    با سلام و عرض خسته نباشید
    خواهر من 31سالش و مجرد خیلی دوس داره ازدواج کنه ولی خیلی اعتقادی به نوشتن نامه به فرشته ها رو نداره ولی من چندبار نتیجه گرفتم و معتقدم. خواستم بپرسم امکانش هست من به جای خواهر به فرشته ازدواجش نامه بدم؟

    لام ببخشين من اگر بخوام براي اين كه تو محل كارم اعتباري كسب كنم و بين همكارا و بخش هاي مختلف شركت حرفم برو باشه به كدوم فرشته بايد نامه بدم؟به فرشته نگهبان خودم؟

      به فرشته ی نگهبان مسئول بخشی که کار میکنید و البته در کنار نامه نوشتن خودتون هم تلاش کنید تا بتونید این اعتبارات رو کسب کنید

    سلام،من خواستم اینجا به همه دوستان بگم که من از نامه نوشتن واقعا نتیجه گرفتم،خیلی عالیه،من وقتی در حال نوشتن هستم فرشته مورد نظرم رو هم کامل تجسم میکنم که داره به حرفهام گوش میده،خداوند متعال بسیار مهربان است،راههای زیادی پیش روی ما گذاشته، ممنون از شما که راهنمایی میکنید و با صبر پاسخگوی سوالات هستید،

    سلام سحر جان،ما اگه یه درخواستی داشته باشیم باید حتما پونزده تا نامه بنویسیم؟یعنی پونزده تا نامه مثل هم؟

    سلام دلم امروز خیلی گرفته منم ۵ یا ۶ روز نامه نوشتم رها کردم من کار دادگاهی دارم یه اقایی ۶۰۰ میلیون سرم کلاه گذاشته کاری باهام کرده که دیگه هیچ توانایی مالی ندارم برام دعا کند منم رها کردم نامه ها رو هم سوزوندم توکل بخدا

    ببخشید جواب منو میدید لطفا اگه بخوام جنسی فروش بره به کدوم فرشته نامه بنویسم

    ببخشید من یه کار قانونی استارت زدم بخاطر طلبم از کسی میخواستم ببینم برای چه کسی نام بنویسم بازپرس پرونده یا کسی که بهم بدهکاره و اگر به هر کدوم جدا بنویسم به کدوم فرشته اش باید بنویسم و اینکه برا ی فرشته وکیلم هم میتونم نامه بنویسم که تو پرونده ام موفق بشه

    سلام,چرا وقتی نامه مینویسم به فرشته عشق که فلان شخص بی قرار و بی تاب من گردد,خودم همینطوری میشم؟؟!!!

    سلام ممنونم بابت مطالب بسیارمفیدتون خداروقسم به جون میدم همیشه سلام وان لام ممنونم بابت مطالب بسیارمفیدتون خداروقسم به جون میدم همیشه سلام وان درست باشید .من شغلی دارم خدماتی مردم کارهاشون میارن میزارن انجام میدم میبرن چندسال کارمیکنم کارگر بودم حالا باعنایت خدا کم کم شریک شدم وپارسال خریدمش ولی متاسفانه روز به روز کارم بدترشد بعضی ازمشتریهام چون پولمو میخواستم نداشتن منم بارشونو مگه میداشتم تا پول بیارن ازم ناراحت شدن ومیشه بقیه ازم بدگفتن الان چندتا مشتری اصلی که باخودشون مشکل نداشتم ولی به خاطر شیطانی کردن دیگران دیگه بارنمیارن ومیبرن یه شهردیگه چون توشهرمون من فقط این شغل رو مهارت دارم خواستم راهنماییم کنید چه طور به همه یا به این چندتا مشتری اصلیم نامه بنویسم که بازبرگردن میشم کمکم کنید چون تا حال اصلا نامه نوشتن رواصلا نشنیده بودم خداخیرتون بده درپناه حق باشید .من شغلی دارم خدماتی مردم کارهاشون میارن میزارن انجام میدم میبرن چندسال کارمیکنم کارگر بودم حالا باعنایت خدا کم کم شریک شدم وپارسال خریدمش ولی متاسفانه روز به روز کارم بدترشد بعضی ازمشتریهام چون پولمو میخواستم نداشتن منم بارشونو مگه میداشتم تا پول بیارن ازم ناراحت شدن ومیشه بقیه ازم بدگفتن الان چندتا مشتری اصلی که باخودشون مشکل نداشتم ولی به خاطر شیطانی کردن دیگران دیگه بارنمیارن ومیبرن یه شهردیگه چون توشهرمون من فقط این شغل رو مهارت دارم خواستم راهنماییم کنید چه طور به همه یا به این چندتا مشتری اصلیم نامه بنویسم که بازبرگردن میشم کمکم کنید چون تا حال اصلا نامه نوشتن رواصلا نشنیده بودم خداخیرتون بده درپناه حق

      سلام میتونی دبه فرشته ی نگهبان اون اشخاص نامه بدین و درخواست هاتون رو مطرح کنید

    سلام جواب بدی ممنون

    سلام من تازه وارداین سایت میشوم ایاواقعامیشههه اعتقادپیداکرد…منکه گیچچچچچچ شدممممم😟

      سلام
      اگر نمیشد که این سایت راه اندازی نمیشد
      ایمان داشته باشی به کاری که داری انجام میدی مطمئنن موفق میشی

    جوابمووووخواهشااابدیددد

    سلام ببخشید اگه تمام چیز هایی که تو سایت گفته شده انجام بدیم بعد چند هفته جواب میگیریم؟؟

      سلام
      دوست عزیزم خواسته های ما زمان الهی دارن و دست ما نیست
      ممکنه دو روزه ممکنه مدتها طول بکشه

    سلام جواب من چی شد

    سلام
    آیا نامه نوشتن به فرشته ها

    لطفا راهنمایی کنید

      سلام دوست عزیز، لطفا برای آشنایی بیشنر کتاب “از دولت عشق” نوشته کاترین پاندر و کتاب “لبخند آسمانیان” نوشته ملیندا رودریگس رو مطالعه کنید، جواب سوال هاتون رو پیدا می کنید.

    سحرجان سلام مرسی بابت مطالب عالیتون
    من چندسال پیش باکتاب رازآشناشدم یه خاسته داشتم که برآورده شددیروزاتفاقی با نامه نوشتن به فرشته هاآشناشدم من چندین ساله دنبال کارم اماکارمناسبی پیدانکردم چندوقتیه که جایی سفارشموکردن برای کارحالا منتظرجوابم امایه محدودیت دارم اونم سن منه چون کاردولتی سن بالای۲۸ سال نمیپذیره به شدت به این شغل علاقه دارم چطورنامه بنویسم که سن من مانع این شغل نشه
    بعدازنامه نوشتن چون اسم خدارونوشتم چیکارکنم چون آب روان نزدیک ندارم جایی خوندمدمیشه سوزوندش توی راه اب سینک ظرفشویی ریختش ایا ممکنه ممنون میشم جوابمو بدین

      سلام عزیزم
      میتونی به فرشته ی نگهبان شخصی که مسئول استخدام هست نامه بدی .. ممکنه کمک کنه موضوع سن مطرح نشه
      و میتونی اسامی خدارو لاک بگیری و بعدبسوزونی

    با سلام.
    من یه دختر 4 ساله دارم که بینهایت عصبی و بد اخلاق هس ، تا حالا همه کاری کردم ولی متاسفانه جواب نگرفتم. خواستم بدونم اگه بخوام در این خصوص نامه به فرشته بنویسم. میبایست به کدوم فرشته نامه بنویسم؟
    ممنون از همکاریتون

    سلام یک سوال داشتم وقتی نامه مینویسیم باید تاریخ وقوع اون اتفاقی که میخواهیم بیفته بنویسیم؟؟؟؟
    مثلا بگم همسر من از این تاریخ با این مقدار درامد سرکار میره؟؟؟؟
    لطفا جواب من را هم بدهید ممنونم

      سلام عزیزم
      میتونی تاریخ تعیین کنی ولی باید این توانایی رو داشته باشی که اگر بهردلیلی در اون تاریخ اتفاق نیافتاد امیدت رو ار دست ندی و مجدد از نو شروع کنی
      بهمین خاطر هست که همیشه میگیم زمان رو بسپارید به کائنات

    سلام خانوم گل ببخشید مزاحم شدم یه سوال دیگ هم داشتم در مورد نامه نوشتن اینکه برای فرشته نامه مینویسم اینگونه باشه
    فرشته نگهبان ازت میخواهم که این شرایط بهتر کنی؟؟؟
    یا
    فرشته نگهبان ازت ممنون که این شرایط بهتر کردی؟؟
    نمیدونم چطوری باید بگم
    کدوم جمله درست
    درمورد زمان مشکل دارم متوجه نمیشم
    ممنون میشم بازم پاسخ بدین

    سلام
    میخاستم بگم نامه نوشتن به فرشته عشق برای بدست اوردن عشق بدرد نمیخوره من کلی نامه نوشتم بع=ه فرشته ی طرف اما بی فایده بود

      سلام دوست عزیز، عزیزم شما اگر سایت و توصیه هارو عمل کرده بودی، می دیدی گفته شده اول طرح الهی زندگی که بدونیم چیزی به صلاحمون هست یا نیست، بعد مرحله نامه نوشتن. نه جایی اشاره شده اینجا قراره معجزه اتفاق بیوفته، نه ما گفتیم راه ها قطعی هستن، اینکه شما انتظاره معجزه داری و اصرار داری بدون صلاح دید خدا با اجبار به چیزی برسی، مشکل از ما نبوده.

    شما جواب منو ندادین؟؟؟؟؟؟
    واقعا احتیاج به جوابتون دارم
    یه جیزی دیگه
    ممکن با نامه نوشتن اول اوضاع خراب بشه
    بعد بهترین شکل ممکن پیش بیاد؟؟؟؟
    توروخدا جواب منو بدین.
    من با اعتقاد کامل دارم مینویسم
    و توی زمان نامه مشکل دارم که چه جمله ای درست
    لطفا واضح بگید متوجه بشم
    باید وانمود کنم اون اتفاق افتاده
    یا بخام که بیفته

      به قسمتی که سوال کردین مراجعه کنید جواب داده شده
      نامه ها به زمان حال نوشته میشه
      و این احساس رو دارین که کارتون انجام شده و منتظر دریافت هستین

    باسلام خسته نباشیدمن خیلی وقت بیکارم پیش خانوادام شرمندام کارکرم.برای کسب کاروروزی میشه راهنمایی کنیدمن چطوروبرای کدام فرشته نامه.بنویسم شایدخداخواست فرشته جوابم داد خیلی ممنون

      سلام
      حس شرمندگی رو از خودتون دور کنید و از همین لحظه شروع کنید
      به فرشته کسب درامد و کار خودتون نامه بدین
      میتونید شغل مورد علاقه تون رو نام ببرید در نامه و حقوق دلخواهتون رو

    سلام.من نامه مینویسم و نشونه میخوااام.وواقعااا نشونه ها رو میبینم.ولی هنوز اون چیزی رو که تو نامه هام میخوام اتفاق نیفتاده.تا کی منتظر بمونم؟؟

    با سلام
    من میخوام که درسم خوب بشه ولی تمرکز ندارم از کدوم فرشته کمک بگیرم وچطوری بیان کنم؟

      فرشته نگهبان
      هر چیزی که لازمه و خودت احساس میکنی باید گفته بشه . میتونی شفاهی هم بگی .

    من دو روزه شروع كردم به نوشتن نامه و نشونه هم خواستم ولي هيچي نديدم ،. بايد صبر كنم ؟!

      عزیزم با دور روز ممکنه نتیجه ایی نبینی
      ادامه بده و زیاد روی این موضوع حساس نباش
      به وقتش میبینی

    سلام من یه سوالی داشتم.لطفا جوابمو بدین
    من 15 تا نامه نوشتم به فرشته عشق کسی که دوسش دارم الان بعد اینکه نامه ها رو سوزوندم خیلی بی قرارش شدم.امروز هم خوابی راجبش دیدم که خیلی خوب بود.
    اینکه من بی قرارش شدم طبیعیه؟؟من تو نامه هام بی قراری اونو خواسته بودم.
    یعنی الان اونم بی قرار من شده؟؟

      سلام
      دوست عزیزم احساسات شما در این باره رو خودت باید تشخیص بدی
      یه قانون خاص نیست که من بگم هست یا نیست
      رهاسازی رو انجام بده و شکرگزاری و منتظر دریافت خواسته ات

    سلام فرشته ي ارزو ها وجود داره ميشه من به فرشته ي ارزو ها نامه بنويسم همه ي ارزوهامو بنويسم ؟ ميشه

      سلام عزیزم، خب در درجه اول قانون جذب بیشتر مثبت اندیشی هستش و جذب اتفاقهای خوب، اینطوری نیست که یهو یکی بگه فلان خواسته رو دارم چیکار کنم بهش برسم، چون متعجزه نیست. ولی خب تجسم خلاق می تونه تا حدی کمک کنه.

      ولی باز نکته اصلی اینه که قانون جذب یه فرایند بلند مدت برای پاکسازی افکار هستش.

      برای آشنایی بیشتر می تونی بخش طرح الهی، و رسیدن به خواسته هارو بخونی.

    من يه سوال ديگه داشتم اگه ١٥ تا نامه رو نوشتيم بايد صبر كنيم يا دوباره از اول شروع كنيم به نوشتن ؟

      باید رهاسازی کنی.

        سحر جون رها سازي كنم يعني ديگه نامه ننويسم به اون شخصي ام كه در موردش نامه نوشتم فكر نكنم ؟! اگه بهش فكر نكنم ميترسم برام كمرنگ شه و ديگه نتونم بهش انرژي مثبت بدم … ممنون كه جواب تك تك سوال ها را با حوصله ميدين ممنونم

        عزیزم رهاسازی یعنی ترس و نگرانی هاتو نسبت به خواسته ات رها کنی
        میتونی از طریق شکرگزاری به خواسته ات انرژی بدی

    سلام من کارمند هستم میخواهم درخواست یک خانه سازمانی از مدیر عاملم کنم نمیدانستم به کدام فرشته خودم و یا مدیر عاملم نامه بدم آیا فرشته نگهبان برای این درخواست خوب است یا کسی دیگر ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام اینکه گفتین نامه رو رو به بالا بزارین تو کمد یعنی چی چجوری؟الان من میخوام نامه هارپ بزارم تو کشوم چجوری بزارم؟

    برای بهبود بیماری که سرطان داره باید به فرشته شفا نامه بدهیم؟

    سلاام خدا قوت
    من با شخصی اشنام که مدتیه برا طلاق اقدام کرده و همسرش سالها ازش بزرگتره و پولدار . ولی پدر خانومش با ترفند و چک برگشت انداختش زندان و ازش چندبرابر سفته گرفت و شرط رو برگشتن این مرد به خونش گذاشت .حالا این آشنامون ناامید و فقط داره روزاشو شب میکنه .من چجوری میتونم کمکش کنم .با نامه به کدوم فرشته ؟فرشته ی خانومش ؟فرشته پدر خانومش؟ چجوری کمکش کنم تا رها بشه؟

      سلام
      میتونید به فرشته ی نگهبان و یا رهایی این اشخاص که سد راه شدن نامه بدین

    سلام . من لیستی از مشخصات فرد ایده ال نوشتم و از جملات تاکیدی برای ازدواج استفاده کردم . الان فردی شبیه مشخصات در اطرافم میبینم حال باید به کدوم فرشته نامه بنویسم و چه درخواستی داشته باشم که همدیگرو جذب کنیم. با تشکر

    سلام .
    من نامه نوشتن رو چند روزي هست كه شروع كردم.دقيقا از همون روز اول اثراتشو ديدم.تغير رفتار فرد مورد نظرم كاملا مشهود بود و من خيلي اميدوار شدم.
    اما ديروز به اصرار يكي از دوستام پيش يه خانومي رفتيم كه به اصطلاح اينده رو پيش گويي ميكرد.
    حرفاي اون خانوم دقيقا مخالف خواسته ي من بود و روي روحيم و اميدواريم اثر منفي گذاشته.
    تو اين شرايط به نوشتن نامه ادامه بدم يا لازمه اقدام ديگه اي انجام بدم؟
    ممنون ميشم راهنماييم كنيد

      عزیزم قانون جذب و این مدل امور مثل پیش بین و فالگیر و ….. با هم در تضاد هستن و نتیجه ش موج منفی و اثرات مخربی هست که روی روح و روان شما میذاره
      کاریکه قبلا انجام میدادی رو انجام بده
      ایمان داشته باشی به کاری که داری انجام میدی هیچ نیرویی نمیتونه اونو از تو بگیره مگر خودت

    سلام.خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارین
    من یه سوالی داشتم.میشه دوتا مورد رو تجسم کرد و براشون جملات تاکیدی و طرح الهی رو گفت؟؟یا باید یکی یکی این کارو کرد؟
    مثلا من میتونم هم ازدواجمو بخوام و هم کارم رو؟؟

      سلام
      بله عزیزم میشه اینکارو کرد بشرطی که توانایی شو داشته باشی نشونه هاشو از هم تشخیص بدی و دچار سردرگمی نشی

    سلام من بخوام افكار مزاحم و منفي رو از ذهن خودم و همسرم جدا كنم بايد به چه فرشته اي نامه بدم؟

      سلام عزیزم، نیاز به نامه نوشتن نیست، از مطالب بخش از بین بردن افکار منفی باید استفاده کنید و ریشه افکار منفی رو از بین ببرید.

    سلام خانم رضوی. دوست داداشام دچار سرطان شده دکترا قطع امید کردن ما چطور میتونیم بهش کمک کنیم که بهبود پیدا کنه با توجه به گفته های لوئیز ال هی..
    ممنون

    من دوماه بایکی بودم همه چیز عالی ،انگار روابرا بودم بس که همه چیز قشنگ بود ،طرح الهی روخواستم نامه به فرشته عشق ونگهبان فردمقابلم کردم ،به دوروز نکشید ، گفت قصدازدواج ندارم وسردشدم دستش برام روشدو بادختردیدمش توخونش وکلا همه چیز زیروروشد
    الان سوالم اینه واسه تجسم خلاق مدلم چهره ایشون ظاهرمیشه و نمیتونم تجسم کنم،لطفابهم بگین چیکارکنم واین که این عادت ودلبستگی رو چجوری رهاکنم ممنونم پیشاپیش

    سلام مرضیه جونم ممنونم

    با سلام و سپاس
    من مبخاهم برای کسب پول و ثروت به فرشته نامه بنویسم با نهایت لطف راهنمایی ام میکنید
    تشکر
    نام فرشته پول و ثروت چیه؟
    و چگونه نامه رو بنویسم؟
    سپاسگزارم

      سلام
      به فرشته ثروت و توانگری خودتون نامه بدین
      متن نامه دلی هست و برگرفته از احساس شما
      ببین برای داشتن پول ثروت چکار میتونی انجام بدی باهاش چکار میخوای کنی و ………….. همه رو توی نامه بنویس

    سلام وسپاس به خاطر جواب و راهنمایی تان
    بی نهایت متشکرم

    سلام وقتتون بخیر.ی سئوال داشتم اگر امکانش هست راهنمایی کنین خیلی مهمه
    من 3ساله یه آقایی رو دوست دارم.و ی طورایی شده فکر شبو روزم تااین که پدر ایشون منو دیدن و گفتن منو میخوان واسه پسر بزرگشون بگیرن
    الان من باید چیکار کنم نمیدونم ب کدوم فرشته باید نامه بدم
    اصلا امکانش هست تجدید نظر کنن؟؟خواهش میکنم راهنمایی کنین ممنون

      طرح الهی زندگیتون طلب کنید
      جزیی از طرح الهی زندگیتون باشه شرابط تغییر میکنه

    سلام سحر جون،نامه که مینویسم باید بذاریم 15 تا بشه و بسوزونیم یا تک تک که مینویسیم بسوزونیم؟

    سلام مرضيه جون خدا قوت بده به شما من ميخوام به داداشم کمک کنم ايشون يه زمین دارن که شهرداری اون شهر گرفته الان دادگاهی داره که بتونه از شهرداری پول زمينو بگيره من چطور میتونم به داداشم کمک کنم که بتونه پول زمینشو بگيره به کدوم فرشته نامه بنویسم ممنون

      میتونی به فرشته ی نگهبان کسی که در این مورد دخیل هست نامه بدی و هم میتونی به فرشته ی نگهبان برادرت نامه بدی

    مرضيه جون من 15 روز در مورد هر چیزی که ميخوام نامه بنویسم و بعد اونو رو بسوزونم میتونم روزی چند تا نامه بنویسم مثلا تو پنج روز پانزده تا نامه رو بنویسم؟ چون من پنج روز تا زمان قرعه کشی فرصت دارم. بازم تشکر

      سلام عزیزم
      نوشتن ارتعاش داره و فرکانس بیشتری ارسال میکنه وقتی ما در نامه نوشتن تداوم داریم یعنی 15 نامه رو طی 15 روز مینویسیم انرژی بیشتری ارسال میکنیم برای خواسته مون و نتیجه ی مطلوب تری میگیریم
      دیگه بقیش یه خودت بستگی داره که اگه زمان کم داری نامه هارو بنویسی و از جملات تاکیدی مثبت هم استفاده کنی

    بازم سلام خدا قوت من ميخوام برای همسرم دعای خیر کنم تا ايشون درآمد شون بیشتر بشه ميشه راهنمایی کنید که من چطور نامه بنویسم. تشکر

      سلام عزیزم
      به فرشته ی ثروت و یا کسب درآمد همسرت نامه بده و یا از جملات تاکیدی استفاده کن

    سلام ممنون از راهنمايي و مطالب خوبتون، راستش من يه سوال دارم مجبورم سوالمو بپرسم فقط ، چون خيلي طولانيه ، با فرشته ها به خيلي چيزا رسيدم ، فقط ميخوام الان بدونم براي فروش زمين و راه اندازي يه كار براي پدر ٥٣ ساله ي من كه خيلي نا اميد و ايده آل گراست ممكن هست؟ راستش من به خواهرم فرشته ها و كمكاشونو گفتم و الان ميخوايم اين شرايط بد و با هم تغيير بديم ، گفتم راجع به بايا و يه سري اخلاق ها كه بدن اون نامه بده و به كسي كه ميتونه اون زمين و بخره اما نميكنه من نامه بدم ،خيليييي زياد درگيرم و ميترسم دوباره با تكرار اين وضعيت حتي بابام سكته كنه ، ميخوام اميدوار باشم و هستم فقط ميخوام بدونم اين كار كه قسمت. كردم و من و خواهرم در جريانيم درسته؟

    سلام.برادرام با ازدواجم مخالفن چطوری باید نامه بنویسم تا راضی بشن؟؟

    با سلام و احترام من نامه در مورد فرشته عشق و کار میخوام چندین بار پیام دادم

    سلام عزیزم خدا قوت

    ميخوام برای کسی که چند یار گرفتار اعتیاد شده و الان کمپ هست دعا کنم خوب بشه و خودش دوست داره خوب بشه و سر کار بره و زن بگيره چطور کمکش کنم اراده پیدا کنه واینکه لج میکنه ممنون از شما

      سلام دوست عزیز، می تونید برای ایشون طلب طرح الهی زندگیشون رو کنید و از فرشته نگهبانشون کمک بگیرید.

    سلام وخداقوت خدمت شماعزیزان…من شخصی رامیشناسم که ازنظرروحی اصلااوضاع مناسبی نداره..ورابطه خوبی هم باخانوادش بخاطرگذشتش نداره وهمش خانوادش اوناازشهروخونه دورنگهش میدارن..اون بخاطرشرایط ومحل زندگی ک داره حقوقش کفافش نمیده کلاوضع مالیشم خوب نیس‌..ب قول خودش کلازندگیش بهم ریخته وشلخته هست…هرچه ک من درباره خوشبینی مثبت بودن حرف میزنم ب مسخره میگره ومیگه ایناامیدالکیه..کلاناامیده..اون خیلی جونه من خیلی دوست دارم بش کمک کنم….شماراهنمایم کنین ازکجاشروع کنم.ب کدوم فرشته نامه بدم..باوضع که داره فرشته های ک بایدکمک بخوام خیلین..خودم موندم لطفاراهنمایم کنیدتااین شخص ازاین وضع دربیارم

    سلام عزیزم ی سوال
    اگه بخایم ازفرشته درخواست کنیم ک باکسی ک دوسش داریم ومیخایم ازدواج کنیم ب کدوم فرشته نامه بدیم زناشویی یاعشق؟
    چون چندساله یکیومیخام نمیتونم باهاش ازدواج کنم😢

    سلام من یک چیز رو نفهمیدم چجوری این نامه بدست فرشته میرسه یعنی باید چه کار کنم تا برسه یه بار بنویسید ممنون میشم

      سلام دوست عزیز، قرار نیست نامه ارسال بشه، نوشتن روشی برای افزایش تمرکز و ارسال ارتعاش درست به کائنات هستش.

    و اینکه ۱۵تا نامه درباره ی یک موضوع باشه یا بازم میتونیم از فرشته های دیگر چیز دیگه ای هم بخوایم

      ترجیحا اول خواسته های مهم تر که بتونی به خوبی روی چیزی که می خوای تمرکز کنی، چند خواسته مختلف میزان تمرکز رو کاهش می ده.

    سلام ببخشيد يه سوال مهم دارم من جايي دعوتم و شخصي اونجاس كه پدرم اصلا خوشوون نمياد بايدم برم ولي مجبور شدم راسشو نگم به هيچ عنوان نميخوام متوجه شه و پيگيري كنه به كدوم فرشته بگم كمكم كنه!؟ بفهمه خيلي بي اعتماد ميشه اخرين و اولين بارمه واقعا چيكار كنم

      میتونی به فرشته ی نگهبان پدرت نامه بدی و درخواستت رو مطرح کنی که مخالفتی نکنن

    ببخشیدسحرجان جواب من نمیدین…من راهنمای میخوام.

    سلام
    يه سوال داشتم ، من پدرم يه سري اخلاقاي خيلي بد داره كه ميخوام واقعا درست شه، مثلا به فرشته نگهبان بايد نامه بدم!؟ بد مشكلش چندتاس ، يا مثلا خودم نميفهمم مشكلش چيه !؟ يعني چه كلمه اي و به كار ببرم، كدوم فرشته نامه بدم !؟ ريشه ي رفتارشم براي كودكيشون هست ، اما وافعا به كمك احتياج داريم راهنمايي ميكنيد لطفا!؟

      عزیزم به فرشته ی نگهبان پدرت نامه بده و هر چیزی در این مورد لازمه رو توی نامه بنویس
      به این مورد کار نداشته باش که ریشه در کجا داره .. درخواست کن این موارد برطرف بشه

    سلام به من جواب ندادید

    سلام
    با عرض سلام و خسته نباشید
    امیدوارم که حالتون خوب باشه از شما یک راهنمایی میخوام می خواستم بگم مطالبتون عالی بود و در مطالب تمام فرشته های مخصوص یک خواسته ای بود ولی سئوال من اینکه در زمینه درسی
    از چه فرشته ای میشه کمک خواست مثل قبول شدن کارنامه؟
    ممنون میشم بگین

      سلام
      دوست عزیز شما قبلا امتحانات رو دادین و نتیجه رو نمیشه تغییر داد
      قبلش میتونستی به فرشته ی نگهبانت نامه بدی تا در طول امتحانات کمکت کنه
      الان نمیتونین تیجه ی کارنامه رو تغییر بدی

    سلام سحر جون عزيزم من ميخوام در مورده قبول شدنم براي كلاس بعديم براي سال تحصيلي امسال نامه بنويسم ، بايد به كدوم فرشته بنويسم؟! اخه خودم دانشدانش اموز همين مدرسم اما ميترسم كه قبولم نكنن !

    سلام وقت بخیر
    ببخشید کی از بچه های دانشکده مون نمیدونم چرا یه مدت یبار با من حرف نمیزنه
    من الان واقعابه کمکش نیاز دارم چیکار کنم که دیگه باهام قهر نکنه ؟؟؟ واقعا به کمکش نیاز دارم؟
    و فرشته نگهبانی که باید برای قبولی کنکور و دانشگاه مورد نظر پیام بدم کیه و چی بنویسم؟

      سلام
      به فرشته ی نگهبان اون شخص نامه بده و درخواستت رو مطرح کن
      و مورد دوم فرشته ی تحصیل خودتون

    نوشتن نامه واقعی هستش؟

      با نگاهی به کامنت های کاربران متوجه میشین که واقعی ست و هم میتونین امتحان کنید
      ایمان و باور شما کمک میکنه جواب مثبت بگیرین

    سلام مرضیه جون
    من دو سال پیش با آقایی دوست بودم اما خانواده هامون با ازدواجمون موافقت نکردن با این حال من ایشونو دوست داشتم و شروع کردم جمله تاکیدی طرح الهیمو با ایشون گفتن.میگفتم به لطف الهی اگر … جزو طرح الهی من است رابطه ما قویتر میشود و با هم ازدواج میکنیم درغیر اینصورت فردی در سطح ایشان و حتی بهتر در زندگی من پدیدار میشود.مدت زیادی اینو گفتم تا فهمیدم ایشون ازدواج کرده یه چند وقت طول کشید تا بهش‌دیگه فکر نکردم اما به محض اینکه فراموشش کردم یه آقایی که موقعیت خیلی بهتری نسبت به ایشون داره وارد زندگیم شد و به شدت بهم علاقه نشون میده.اوایل رابطمون جمله تاکیدی طرح الهی ازدواج ،همون جمله بالا رو خوندم اما نشونه خاصی ندیدم شایدم توجه نکردم اما رابطمون هم ادامه داره .به نظرتون برای اینکه متوجه بشم طرح الهی هم هستیم یا نه کار دیگه ای باید انجام بدم و یا اینکه ایشون میتونه همسر الهیم باشه به اضافه اینکه من وقتی فرد قبلی رو فراموش کردم مشخصات فرد ایده آلمو نوشتم و ایشون بسیار به اون چیزی که من میخوام شبیهه.
    ببخشید طولانی شد
    ممنون😘

      سلام عزیزم
      وقتی در مورد ایشون طرح الهی طلب میکنی ، جزیی از طرح زندگیت باشه توی زندگیت موندگار میشه و میتونی به فرشته ی ازدواج و خوشبختی نامه بدی

    سلام ببخشيد ما بين خانوادمون وخانواده مادريم دعوا بود سر ارث پرسيدم گفتين به نگهبان خانواده ها نامه بدين دادم بيشتر اونا مثلا چندتاشون بهتر شدن اما باباي من خيلي سخت شده درست كردنش برامم خيلي مهمه كينه بزاره كنار همش بهونه مياره كه بد ديدم…. من باباموًچيكار كنم؟ ازينورمً مامانم بهش ميگه بگذر اونم لجبازي ميترسم باهم بدشن چيكار كنم!؟ به كي نامه بدم؟كمكًميخوام حداقل بابام درست شه

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبان پدرت نامه بده و مطالبی که لازمه بهش بگی و رودررو نمیشه رو بنویس و از فرشته ش بخواه در این راه کمک کنه

    سلام میخواستم بپرسم میتونم هر نامه ای رو که مینویسم همانروز بسوزونم یا باید همشونو نگه دارم وبا هم بسوزونم ممنون از جوابتون در پناه خدا باشید

    سلام ترخدا زود جواب منو بدید.من عروس خانواده ای هستم ک از نظرمالی همش هوای پسر دیگشونو دارن مثلا الان واسشون وام جور شده همش مادرشوهرم میگه برای اون پسرم ماشین بخرم در خحالی که ما ی ز یرقرض هستیمکه اگه اون پولو به ما بده کلا مشکل ما حل میشه و خودش شمیدونه که همسر من یعنی پسر ایشون تحت چه فشاری هست چیکارکنن و به چه فرشته ای نامه بدم که خودش به دلش بیفته این پول رو به ما بده مشکلمون حل شه و اون پسرشو بعدا پول بهش بده

    سلام من۳۰سالمه کارمندم، ، ی ماه پیش آقای به خواستگاری من امد ولی از من ۳سال کوچکتر بود، اونم کارمند بود، ازش خوشم آمد ولی ازش خبری نشد ممکنه به خاطر سن منصرف بشه، به نظر تون به فرشته ازدواجش نامه میدم ، آیا نتیجه میگیرم

      سلام دوست عزیز
      نمیشه گفت به این دلیل ، شاید مورد دیگری بوده باشه
      طرح الهی زندگیت رو در موردش طلب کن جزیی از طرح الهی زندگیت باشه برمیگرده به زندگیت بعد میتونی نامه نوشتن آغاز کنی

    سلام ممنون برای مطالب خوبتون
    اگ فردی جز طرح الهی زندگیمون نباشه با قانون جذب و نامه نوشتن ب فرشته ی عشق و…. میشه بهش رسید؟

      سلام دوست عزیز، اگر چیزی رو به زور به دست بیاریم، متاسفانه عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت، ولی با این حال این شما هستید که انتخاب می کنید چه آیندی رو دوست دارید، هدف من اینه که زندگی همه دوستان همراه با احساس خوشبختی باشه.

    سلام…ببخشید برای جذب گوشی باید به چه فرشته ای نامه بنویسیم؟؟؟؟؟؟

    سلام خسته نباشید.ممنون از سایت هوبتون و اینکه با حوصله جواب میدین
    …………………………….

      سلام دوست عزیز، قانون جذب معجزه نیست، برای اینکه مسیر زندگی رو تغییر بدید، نیاز به زمان هستش و اینکه افکار مثبت و ثروت رو جایگزین افکار منفی کنید. تمام موارد معرفی شده در سایت نیاز به زمان و افکار درست و مثبت دارن.

      تعداد نامه ها زیاد مهم نیست، من خودم 2 الی 3 بار می نویستم و بعد رها سازی می کنم همچیز رو می سپارم به خداوند.
      لطفا سوالات متداول رو مطالعه کنید.

      فراموش نکنید شرایط الان شما بازتاب افکارتون هستش.

    با سلام سوالي داشتم اول اين كه. من خوندم تو يكي از كامنت ها. شخصي نخواد تغييير كنه ماهم به نامه دادن به فرشته اون شخص نميتونيم كاري كنيم اما من و خانوادم واقعا احتياج داريم يه ادمي عوض شه وگرنه پيشامد خوبي نداره اگه خودش نخواد از نظر خودش خوب ياشه اما از نظر نزديكانش نه خوب چيكار كنيم ما؟ لطفا راهنماييم كنيد ممنوم

      سلام دوست عزیز، می تونید از خداوند درخواست کنید به این طرح الهی زندگیش رو نشون بده.
      در حالت کلی ما نمی تونیم تاثیر خیلی زیادی در زندگی دیگران داشته مگر اینکه خود اون شخص پذیرای این تغییرات باشه.

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید برای اینکه بخوای از کسی ک بهش علاقه نداری جدا بشی باید از کدوم فرشته کمک بگیری؟؟

    سلام من یه مدت پیش خیلی دوست داشتم انگشترطلایی ک دیده بودم داشته باشم اما روم نمیشه ب شوهرم بگم برام بخر چون میدونم دستش تنگه یه مدت خواستم بدونم ب چ فرشته ای از همسرم نامه بدم و میشه تو نامه بخوام فلان تاریخ اون انگشتر رو شوهرم برام بخره؟ واینکه چکارکنم شوهرم بیشتر باخانواده من رفت وآمد کنه ظلم هایی ک خانوادش درحقش کردن رو اصلا نمیبینه محبتهایی ک خانواده من بش میکنن هم نمیبینه متاسفانه دیدم بددهنی میکنه ک خانوادش اینجورن اصلا اهل گل و هدیه خریدن نیست گاهی فکرمیکنم خدا ازمن بدش اومده ک خواسته همسراینجوری نصیبم بشه من همه ی بدیهاش رو وقتی زیرسقف رفتیم فهمیدم دوست ندارم طلاق بگیرم چجور میتونم شوهرم رو اونجور ک دوست دارم ازاب دربیارم کمکم کنین توروخدا من ۲۰سالمه شوهرم۲۳ بگین چکارکنم واینکه مادرهمسرم بشددددت نیش و کنایه و ازارم میده چکنم از شرش راحت شم کاری بم نداشته باشه شرمنده طولانی شد ولی دلم یهو پرشد راستی من اطلاعات دقیقی ازنامه نویسی نداشتم قبل از ایینکه شوهرم بیاد خاستگاریم نامه مشخصات رو فقط نوشتم ولی ناقص انگار اون چیزی ک نمیخواستم برام شد قراربود ادامه تحصیل بده ک زد زیرش گاهی میگم شاید من اشتباه جذب کردم طرح الهیم چیز دیگه بوده درهرحال کمک میخوام چون شرایط بیش از حد ازارم میدن ببخشید طولاااانی شد سپاسگذارم …

      سلام دوست عزیز، لطفا کامنت هارو بصورت خلاصه قرار بدید.
      ما نمی تونیم کسی رو وادار به انجام کاری کنیم، از طرفی خودتون می گید دستش تنگه، پس باز شما دارید علی رغم شرایط مالی نامساعد انتظار نابجایی رو ایجاد می کنید.
      پیشنهاد من این هستش که با مطالعه مطالب بخش جذب ثروت، خیر و برکت رو به زندگی خودتون بیارید و همینطور با کمک مطالب بخش خودسازی می تونید دیگران رو با خودتون هماهنگ تر کنید.

    سلام ببخشید بازم پیام دادم میدونم تعداد سوالات زیاده و شاید درکمترین زمان نتونید پاسخ بدید ولی انیدوارم شانس با من یار باشه و خیلی زود پاسخ بدید به سوالم
    من نامه به فرشته نوشتم و امروز تموم شد ولی فانیلمو پاک کردم از نامه که یوقت بدست کسی نیفته و بخونه و بجاش نوشتم به فرشته کار خودم ایرادی ک نداره؟ من نمیخام ناممو بسوزونم تو ابم میترسم بندازم بدست کسی بفته میتونم زیر خاک دفن کنم؟

      سلام عزیزم
      در مورد زیر خاک دفن کردن نامه ها اطلاعی ندارم چیزی که در کتب مختلف اومده سوزوندن و به انرژی برتر تبدیل کردن هست و یا سپردن به اب روان
      میتونی امتحان کنی و نتیجه ش رو ببینی

    و یه سوال دیگه ک جا موند میتونم اصلا نامه رو نه بسوزونم و نه تووی اب بندازم همینجوری بمونه چون من خوندم شما نوشته بودید هدف از نامه نوشتم اینکه سطح ارتعاش رو بالا ببریم؟

      بعضی گزارش ها داده شده که با نگه داشتن به خواسته شون نرسیدن و به محض به اب سپردن برآورده شده
      انتخاب با شماس

    کاملا صحیح حق باشماست اما اون رفتارش رو چ کنم زمانی که ظلم های خانوادش رو نمیبینه ولطف هایی ک خانوادم بش میکنن رو هم ب چشمش نمیاد

      عزیزم با نامه نوشتن به فرشته ش میتونی این درخواست ها رو مطرح کنی
      ایمان داشته باشی به کاری که داری انجام میده خیلی زود متوجه تغییراتش میشی

    سلام سحر خانم من یکی رو دوسدارم ب کدوم فرشته نامه بفرستم ک بفهمم اونم منو دوسداره یانه

    لطفا یه متن کامل بزارین که بتونیم از روی اون نامه بنویسیم.من هرچی میخونم ومیگردم نمیتونم چطوری نامه مو بنویسم.یه متن اماده لطفا

      به این دلیل که متن نامه ها دلی هست و باید ببین در مورد خواسته ات چی میخوای و همون رو بنویسی
      هیچ نمونه ایی موجود نیست چون باید به احساسات خودتون رجوع کنید

    سلام سحرخانم رضوی خسته نباشید.شرمنده من سایتتون و نظرات ددستان مطالعه کردم ولی بازم جواب سوالم و درست پیدا نکردم.من دوست دارم با کس مشخصی رابطمون جوش بخوره بخوبی و ازدواج کنیم .الان دو روزه شروع کردم به فرشته عشق اون نامه نوشتن.دیگه باید به چه فرشته ای نامه بنویسم که روابطمون نزدیکتر بشه واون به من علاقمند بشه و به من پیشنهاد ازدواج بده؟ و اینکه نمونه متن نامه فرشته عشق خودمون چطور هست و تاثیرش چطور هست من ۳۲ سالمه و هرکسی سمت من میاد زود میره دیگه دلم واقعا نمیخواد این فرد مورد نظر بره واقعا ممنون میشم خو وب راهنماییم کنید.دوستون دارم بانو

      سلام
      قبل از نامه نوشتن ، طرح الهیت رو طلب کن در مورد این شخص جزیی از طرح الهیت باشه شرایطی بوجود میاد برای ارتباط گرمتر ، اون موقع میتونی به فرشته ی عشق نامه بدی
      متن نامه برخواسته از دل و احساس شما نسبت به خواسته تون هست ..

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من نامه هارو 15 بار نوشتم بعد سوزوندم البته همه رو یجا نوشتم.نشانه هم خواستم.نشانه ها رو دیدم حتی یه خواب خیلی عجیب هم دیدم.که باعث شد خیلی امیدواربشم.ولی من یه مشکلی که دارم اینه که نمیتونم رها کنم همش فکرم درگیره موضوعه.چیکارکنم؟لطفا منو راهنمایی کنین.من یه جایی خوندم که اگه زیاد راجبش فک کنم از خودم دورش میکنم.

      سلام
      نامه ها 15 روز 15 نامه هست برای تداوم ارسال انرژی خواسته ی شما
      و دوم تا شما رها سازی نکنید نباید هم انتظار داشته باشی به خواسته ات برسی
      کائنات به افکار شما پاسخ میدن و وقتی شما همچنان به خواسته ات وابسته باشی این پیغام رو ارسال میکنی که من هنور با خودم کنار نیومدم و احتیاج به زمان دارم
      و کائنات هم دست بکار نمیشه
      شما ایمان داشته باشی با رها کردن خیلی زود به خواسته ات میرسی ، رها سازی برات راحت میشه

        خیلی ممنون از راهنماییتون.فقط ببخشید من الان نامه ها رو از اول شروع کنم بنویسم؟

        خواهش عزیزم
        بله روزی یک یا دو نامه بنویس و بعد تمام نامه هارو به آب روان بسپار و یا بسوزون و به انرژی برتر تبدیل کن

    سلام خسته نباشيدمن يه مشكلي دارم رانندگي كامل بلدم حتي تا جاده ولي هرگزنميتونم تنها بشينم به شدت ميترسم بااينكه شلوغ ترين و سخت ترين جاهارورفتم ولي استرس عجيبي دارم به طوري كه فكر تنها نشستن بدنم و ميلرزونه حالم و بد ميكنه به شدتم احتياج دارم بشينم الان ماشينم 4ماه كنارخونه افتاده به فرشته شجاعت نامه بنويسم خوبه

      سلام
      میتونی به فرشته ی نگهبان خودت هم نامه بدی
      ترس و نگرانی باعث جذب معکوس میشه .. از خودت دور کن و جملات تاکیدی مثبت بکار ببر

    با سلام من قبلا برای ازدواج ام به فرشته ها نامه نوشتم و طلب طرح الهی رو هم کردم اما متاسفانه همسرم اون چیزی نیست که صد در صد میخواستم ولی خدا رو شکر کلا راضی هستم حالا میخواستم بدونم برای خونه خریدن و یا اینکه شوهرم نماز خون بشه با نامه نوشتن به فرشته ها جواب می گیرم به کدوم فرشته ها نامه بنویسم بهتره بعد چکار کنم وسط کار نا امید نشم متاسفانه شدیدا منفی بافم برای داشتن بچه سالم و صالح چطور ممنون از سایت خوبتون

      سلام
      برای خرید خونه میتونی به قرشته ی ثروت و توانگری همسرت نامه بدی تا مبلغی که نیازه دستش بیاد
      برای نمار خوندن میتونی به فرشته ی نگهبانش نامه بدی و درخواستت رو مطرح کنی
      و ناامیدی یعنی جذب منفی ها .. بخش کنترل احساسات رو مطالعه کن تا در هر شرایطی بتونی احساساتت رو کنترل کنی و با تکرار جملات تاکیدی مثبت ذهنت رو مثبت نگه داری
      و برای فرزند میتونی به فرشته ی بارداری نامه بدی و هر چیزی رو دوست داری توی نامه بنویسی

      سلام فاطیما جان منم مهتاب ایمیلمو خوندی حتما جوابمو بده

    من هیچ دوست صمیمی ندارم و خیلی تنها هستم همچنین خیلی ساکت هستم خیلی وقت ها نمی دونم چی بگم اصلا سرزبون ندارم و چون تنهام اکثرا غمگینم به کدوم فرشته و چی نامه بدم؟

    با سلام و خسته نباشید…میشه جواب سوالمو بدید؟؟

    سلام و عرض ادب برای اولین بار سوالی را مطرح میکنم ممنونم که زحمت میکشید پاسخ میدهید:

    سوال: خانم کاترین پاندار در کتاب از دولت عشق بیان داشته برای طلبش از شخصی بنام جان به فرشته او نامه توشته و همان شب 15 بار اینکار را تکرار کرده پس آیا میشود در یک نوبت 15 بار را تکرار کرد؟

      سلام
      بله میشه
      در کتب امده 15 روز 15 نامه بدلیل ارتعاش بالایی که نوشتن داره و باعث میشه انرژی بیشتری ارسال بشه
      در کنارش هم میتونید جملات تاکیدی استفاده کنید

    سلام. قراره شخصی مبلغی را جهت خرید مغازه بهمون بده.خواستم بدون کدوم فرشته باید نامه بنویسم تا زودتر اون شخص پول رو بهمون بده.

    سلام باید اول نامه بگیم به کدوم فرشته نامه میخوایم بنویسیم اسمش رو بگیم ؟
    تو 15 روز باید 15 تا نامه بنویسیم ؟ همون خواسته رو بنویسیم تو 15 تا نامه یا خواسته های دیگمون رو بنویسیم ؟
    راستی بعد از سوزوندن چی میشه منظورم چطوری جواب میدن ؟؟؟
    خیلی سوال پرسیدم ولی برام خیلی مهمه پرسیدم

      درباره ی هر خواسته به همون فرشته نامه بده
      و هر خواسته یک فرشته و بعد از اینکه به انرژی برت تبدیل شد با سوزوندن به دنبال نشونه هایی باش که کائنات به شما میدن تا راه رو ادامه بدی
      و در زمان الهی خواسته ات برآورده میبشه

    این کار گناه نیستش ؟
    یعنی خداوند ناراحت نمیشه با این کار ؟

      خداوند از چی ناراحت بشه ؟
      وقت قدرت مطلق خداست و شما داری از خودش کمک میخوای به واسطه ی فرشته هاش

    اگه بخوایم تو درس یا یه چیزی رو ببریم موفق بشیم توشون به کدوم فرشته نامه بدیم ؟

    با سلام و خسته نباشید
    راسش من ۵ ساله عاشقانه کسی رو دوست دارم و به خاطرش تو این مدت دست ب هر کاری زدم.اما خودش هیچی از وجود من نمیدونه دیووونه وار دوسش دارم و عاشقشم .ب خاطر عشقی ک بهش داشتم خیلی نابود شدم خلاصه بعد ۵ سال دنبالش گشتن خانوادم مانع من میشن و منو تو خونه حبص میکننو خیلی ستم های دیگ.وقتی این اتفاق می افته من دیگ خسته میشم از پیدا کردنش و این جور چیز ها و ب کل زندگی برام تموم میشه و دیگ هیچ امیدی ب این زندگی و دنیاپیدا نمیکنم و تنها ارامش رو توی مرگ میبینم.تو همین حوالی یه پسری عاشقانه عاشقم میشه،همون عشقی ک من به معشوقه خودم داشتم این به من داشت.وقتی حالو هواشو دیدم،وقتی احساسشو درک کردم در قبال اینکه هیچ حسی جز ترحم بهش نداشتم باهاش ازدواج کردم.من واقعا این وضع رو نمیتونم تحمل کنم دوسم داره عاشقمه که من نیستمو شبو روزمو منتظر مرگم ک بیادو منو ببره بلکه اون دنیا ب معشوقم رسیدم.خلاصه ازین اوضای زندگی واقعا خسته شدم.شبو روزم خونه تو دلم و لبخند روی لبمه.توروخدا ازتون خواهش میکنم یه راهکاری بهم نشون بدید ک مهرم از دلش بره بیرونو بخواد ازم جداشه…خیلی ممنونم ازتون و سایت خوبتون

      بنده ایشون هستم مهتابم.لطفا کمکم کنید نمیدونم وتی شروع کردم ب نانه نوشتن و رهاسازی باید چه رفتاری داشته باشم مثلا باهاش مثه قبل خوب باشمو فیلم بازی کنم الکی بگم دوستت دارم یا نه بد رفتاری کنم نمیدونم هنگم بخدا🤔بزرگواری مسکنید کمکم کنید😊🙏🌷🌷🌷

    ازتون کمک میخوام خواهش میکنم بهم بگید لااقل برای اینکه عاشق یه فرد دیگه ای بشه یا اینکه بکل منو نخواد دیگ باید چیکار کنم؟؟؟؟

    جرات اینکه بهش بگم نمیتونم ادامه بدم رو ندارم.چون از طرفیم از خانوادش ترد شدست و اینکه سنش کمه ۲۲ سالشه و درک کامل نداره ممکنه دست بهرکاری بزنه.میدونم ک عشقی ک بهم داره سر کمبود محبتشه اخه یسری شکست عشقی خورده خلاصه من باید چیکار کنم ک مهر کس دیگه ای به دلش بشینه یا اینکه ازم بخواد جداشه.باید چیکار کنم؟خواهش میکنم خیلی کامل بهم توضیح بدین واقعا کم اوردم.از دعا و طلسم هم میترسم .
    یه سوال دیگ هم دارم اگر کسی ک میخواد با قانون جذب ب خواسته هاش برسه ربطی ب نماز خوندنش یا مذهبی بودنش داره یا نه؟؟؟
    توروخدا جواب بهم بدین خیلی به کمکتون احتیاج دارم

      به فرشته رهاییش نامه بدین تا از زندگیتون خارج بشه
      نمار خوندن و یا نخوندن اعتقادی شخصی هر کس و قانون جذب به این موارد کاری نداره

    خواهش میکنم جواب بنده رو بدین عزیزان ؛بخدا احتیاج به کمکتون دارم…🙏🙏🙏❤

    راسش خیلی دیووونه وار دوسم داره و به هیچ وجه نمیتونم کلمه جدایی رو بیارم بزبونم حتی…اگر به فرشته رهاییش نامه بدم ازم تنفر پیدا میکنه؟؟؟
    دیشب اسم طلاق رو اوردم گفت چرا جرات نکردم بگم الکی گفتم من لیاقت عشقتو ندارم بعدش گفت تو با لباس عروس اومدی با کفن از خونم میری من عاشقانه دوستت دارم…

      اول طرح الهیت رو طلب کن
      صلاح باشه خداوند راه رو بهت نشون میده عزیزم
      فقط آروم باش و با تمرکز کامل طرح الهیت رو طلب کن

    وقتی گفتم طلاق کم مونده بود سکته کنه….خواهش میکنم یه راهیو نشونم بدین…میخوام ازش جدا شم با خواست خودش میخوام برم پی شخصی ک ۵ ساله عاشقشم.نمیتونم بهش بگم احساسی ک بهش دارم از رو ترحمه

      عزیزم پیشنهاد اولم ساخت زندگی بهتر در همین زندگیتون هست
      ولی اگه فکر میکنی که چاره ایی نداری میتونی طرح الهیت رو طلب کنی اگر صلاحت در جدایی باشه شزایطش بوجود میاد

    خیلی پوزش میخوام مرضیه جون سوال زیاد میکنم شرمنده.

    خیلی ممنونم عزیزم خیلی ممنون.اگر بصلاحم نباشه با نامه نوشتن از زندگیم بیرون نمیره؟

    طرح الهی ام رو طلب کنم کی جوابمو میده؟؟؟

      بستگی به درخواستتون داره و دقت شما در دریافت نشونه ها
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن

    میشه کمکم کنید طرح الهیم رو چطوری درخواست کنم؟
    تو قانون جذب کلمات مهم هستن خب اگر من ب اجباربگم دوسش دارم و ازین جملات تاثیرداره؟

      عزیزم میتونی درخواست کنی اگر ایشون جزیی از طرح الهی زندگیت هستن در زندگیتون باقی بمونن و ورابطتون دو طرفه بهتر و گرمتر بشه

    خیلی ممنونم بابت کمکتون عزیزم کاش میتونستم جبرانش کنم خیلی ممنونم

    خیلی ممنونم بابت کمکتون عزیزم کاش میتونستم جبرانش کنم خیلی ممنونم 🙏🙏🙏🙏❤❤❤

    سلام مرضیه جون،راسش یه حالو هوای دیگه دارم؛راسش دلم نمیخواد دیگ زندگی شوهرم ک عاشقه منه و تنها امیدش منم رو خراب کنم البته من میدونستم که باید برای فرشته رهاییش نامه بنویسم برای همین سه روز پیش این کارو کردم توی دومین نامه دیروزم بودم که الکی بحثمون شدو باهم قهر کردیم که زد سرم برم بگم میخوام طلاق بگیرم که هی پرسید برای چی و حالش خراب شد هی میگفت مگ من چیکارت کردم ک میخوایی بری ک یهو گریه کردمو گفتم من لیاقت عشقتو ندارم و اشتی کردیم راسش از اون بحث ب بعد یه احساس خاصی تو دلم افتاد که علاقم بهش بیشتر شده و اینکه نامه هام بر عکس جواب دادنو منو بیشتر نزدیکش کردن فهمیدم که اونی ک عاشقشمو براش میمیرم مال من تو این دنیا نیست شایدم معلوم نیست تو اینده چه اتفاقی بی افته شاید حالا نباید بهش برسم.البته اینم بگم یه احساسی خیلی وقته بهم میگه ک مرگ منو شوهرمو از هم جدا میکنه و بعد از اون من به عشق اولم میرسم نمیدونم چرا ولی احساس میکنم که این اتفاق می افته .اول از همه کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین خیلی کمکم کرد و دوم سایت شما عزیزان که من واقعا یه ساله که با این قانون واقعا خو گرفتم و ایمان دارم.البته برای من خیلی زود تاثیراشو میبینم حتی اهنگی گوش نمیدم ک منفی بگه ک منم زمزمه کنم تا همه چی بهم بخوره….میدونم خیلی حرف زدم ولی اینو مینویسم تا کاربرای دیگه بخونن و ایمانشون قوی تر بشه….اگرم سوالی ازتون پرسیدم جهت این بود ک اشتباهی درکار نشه.ازتون خیلی ممنونم خیلی با سایتتون و نظر های کار برا اون اوایل اعتقادمو قوی کردین تشکر و قدردانی میکنم

      خوشحالم که به این نتیجه رسیدی زندگی حال حاضرت رو تغییر بدی
      موفق باشی همیشه و ممنون که تجربه ت رو به اشتراک گذاشتی

    ❤❤❤❤😘😘🙏🙏🙏🙏

    سلام
    من میخوام به فرشته یه نفر نامه بنویسم ولی فامیلیشو نمیدونم.اگه اسم کوچیکشو بنویسم درسته؟
    یا بنویسم مثلا (سارا زن آقای فلانی)
    فامیلیه شوهرشو میدونم ولی خودشو نه

    سلام .من تازه فانون توانگری رو یاد گرفتم .لطفا کمک کنید .کسی از من ناراحت هست ومن با فرشته او حرف میزنم چون نمی تونم بنویسم نمیخوام کسی بفهمه جمله تاکیدی اون چی باید باشه و ایا چون نمی نویسم میتونه اشکالی به وجود بیاره ؟

    سلام.توی این قسمت یه کم گیج شدم
    مثلا بنویسم سلام فرشته عشق یا فرشته غیره ی فلان کس
    بعد در ادامش خواستمون رو بنویسیم و توی نوشتن محدودیت نداریم که چی بگیم یا چجوری بگیم فقط درخواستی باشه و در اخرم جملاته تاکیدی رو که مربوط بهش تکرار کنیم و خدارو سپاس کنیم.درسته؟

    و اینکه برای خودم نوشتم مثلا فرشته عشق بعد اسممو نوشتم
    درخواستم خطاب به خودم باشه یا به اسمم.مثلا براش اینکارو انجام بده یا برام انجام بده؟

    سوال اخر که میتونم هر شب به چند فرشته جداگانه نامه بنویسم؟

      عزیزم هر چیزی که مهم بوده تو متن مقالات اشاره شده، اگر به چیزی اشاره نشده یعنی قانون یا روند خاصی نداره و باید وسواس فکر رو از خودت دور کنی.

    سلام..ی سوال مهم اینکه۱۵ نامه رو توی ۱۵ روز باید بنویسیم قضیش چیه؟واینکه حتما باید نامه ها رو بندازیم توی آب؟اگه کسی اونا رو خوندچی؟

      سلام
      چون نوشتن ارتعاش بالایی داره و این بخاطر ارسال ارتعاش بالاتر هست
      و بله نامه هارو نگه ندارین
      به این دلیلی که افراد ممکنه با موج و انرزی منفی باعث بشن شما هم منفی بشین و در نتیجه به نتیجه مطلوب نرسین

    سلام من خیلی خودمو با بقیه مقایسه میکنم اصلا هم دست خودم نیست.مخصوصا با دختر خالم.اون از بدوِ ورود به دانشگاه استخدام شد.ولی من رشته مهندسی خوندم هنوزم یه کاز مناسب پیدا نکردم.پدر و مادرم خیلی حمایتم میکنن.ولی با این حال خیلی بهش غبطه میخورم .چیکار کنم؟به کدوم فرشته نامه بدم و این احساس ها رو از خودم دور کنم.بااینکه میدونم خودم تو خیلی زمینه ها موفق هستم ولی این احساس از من دور نمیشه

      سلام عزیزم، تمریتات شکرگزاری خیلی کمک می کنه که تمرکزت بره روی داشته ها و توانایی های خودت و بتونی در ارتعاش درستی قرار بگیری، بعد هر زمان احساس حسادت کردی این قسمت جملات تاکیدیش رو تکرار کن و بدون اگر خداوند به دیگران چیزی رو داده بهترش رو به تو می ده، فقط کافیه قدردان باشی.

    سحرِ عزیزم ممنون بخاطر راهنماییت
    از صب که این پیامو برام فرستادی چندبار قسمت شکرگزاری و جملات تاکیدی غلبه بر حسادت رو خوندم
    و تصمیم گرفتم هرروز سر نماز این جمله هارو بگم
    حالم خیلی خوب شد.ازت خیلی سپاسگزارم عزیزم
    کاش میتونستم محبتت رو جبران کنم

    سلام.مرسی از جوابها.میدونم جواب سوالا توی کامنتا هست ولی اونقدر زیادن که نمیشه خوند همرو

    #سایتتون_عالیه

    من به فرشته ی شفای خاله ام که سرطان داشت و دکترا جوابش کرده بودند پانزده بارنامه نوشتم و معجزه رخ داد نا امید نشید حتما جواب میگیرید من خودم برای چند موضوع دیگه به فرشته هانامه دادم و هر بار جواب گرفتم

      سلام دوست عزیز
      خداروشکر حالشون خوبه
      ممنون از اشتراک تجربه ات
      موفق باشی

      شما چیکارمیکنین که زود جواب میگیرین؟؟؟پس من چرا هی مینویسم ولی هنوز جواب نگرفتم:(((((
      یکی منو راهنمایی کنه
      من همه راه رو اومدم.بنظر خودمم درست اومدم.چون حس خوبی هم دارم

        سلام دوست عزیزم
        ایمان به خداوند و کاری که داری انجام میدی و همچنین هم جهت شدن با خواسته ات .. یعنی فکر و ذهن و احساسات با هم هماهنگ باشن و اجازه ندی موج منفی سراغت بیاد

    سلام و خسته نباشيد براي رفع كدورت به كدام فرشته بايد نامه نوشت ؟

    سلام
    ببخشید من یه سوالی دلرم لطفا راهنماییم کنید
    یکی از فامیلای ما قول داده برای من یه کاری رو جور کنه که من شاغل بشم.در توانش هست که کارمو جور کنه ولی هی امروز و فردا میکنه والان یک سال و خورده ای.قولشم داده
    من باید چیکارکنم که زودتر کار منو راه بندازه به کدوم فرشته نامه بدم؟

    سلام
    من 15 تا نامه نوشتم.البته روزهاش متوالی نبودا
    از 24ام رها سازی رو شروع کردم. صبح ها موقع خوردن صبحونه سپاسگزاری میکنم و توی دفترم مینویسم.فقط شکروسپاسگزاری
    پرهم خیلی میبینم.تاکی باید این سپاسگزاری رو ادامه بدم؟؟؟درخواستم کی قبول میشه ؟؟

      عزیزم خواسته های ما زمان الهی دارن و زمانش برسه اتفاق میفته
      ممکنه یکروز بعد و ممکنم هست ماه ها طول بکشه
      باید در این مدت شکرگزار باشین و منتظر دریافت

    سلام
    منظور از کاینات چیه؟؟
    من اصلا نمیفهمم.همون خدا؟؟

    سلام چه سایت خوبی دارین خیلی خوشم اومد کلی انرژی مثبت:))))
    یه سوال وظیفه فرشته نگهبان چیه؟؟
    چه زمانی باید به فرشته نگهبان کسی نامه بدم؟؟؟

      سلام دوست خوبم سپاس از همراهی شما
      فرشته نگهبان همواره در کنار شماست تا به شما کمک کنه چه درخواست کنی چه درخواست نکنی وظیفه داره همیشه در کنارت باشه
      و هر زمان که بخوای میتونی بهشون نامه بدی

    راستی یه سوال دیگه هم داشتم
    وافعا حس خوب داشتن کمک میکنه به خواستمون برسیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چجوری؟؟

      عزیزم حس خوب داشتن به خواسته تون باعث میشه فرکانس مثبت بیشتری همراه با ارتعاش بالا ارسال کنید به کائنات و هرچقدر اشتیاق شما بیشتر باشه چند برابر اون رو کائنات دارن جهت براورده خواسته ی شما

    سلام مرضیه جون ممنون از راهنماییت شوهر من از رانندگی میترسه شدیدا ازش فراریه برای یه همچین درخواستی هم میتونم به فرشته ها نامه بنویسم به کدوم فرشته نامه بنویسم بهتره یه مشکل دیگه هم که دارم شدیدا حساس و زود رنجه برای این باید به چه فرشته ای نامه نوشت. ممنون از سایت خوبتون.

    ببخشید نامه حتما باید سوزانده بشه؟ اخه من حس خوبی به سوزوندن ندارم و اب روونم کنارم نیست. من همرو توی یک دفتر نگه داشتم. ایا باید حتما بسوزونم یا به اب بدم؟ نمیشه تو همون دفتر بمونن بدون اینکه دوباره مرورشون کنم؟

      عزیزم شما وقتی به کسی نامه میدی ، اونو پیش خودت نگه میداری ؟
      فرقی نمیکنه این نامه ها هم مثل نامه های دیگه وقتی نوشتی باید از خودت دورش کنی
      مرور کردن و تو دفتر نگه داشتن نتیجه ی مطلوبی بهمراه نداره در مورد خواسته تون

    سلام
    ببخشید فرشته عشق خودم وظیفش چیه؟
    چه درخواستی ازش میتونم داشته باشم؟

    ببخشید تروخدا یادم رفت بپرسم.
    طرح الهی هم که 15 روز نوشتم باید بسوزونیم؟ یا فقط نامه ها؟
    ممنون💐

    سلام
    من وقتی جملات تاکیدی رو مینویسم همراهش نامه هم مینویسم.حالم خیلی بهتره یعنی خیلی امیدوارشدم به زندگی ازتون خیلی تشکر میکنم
    یه سوالم داشتم این مشتاق بودنم وهیجان داشتنم میتونه نشونه این باشه که چیزی رو که میخوام تو طرح الهیمه؟اخه شما تویکی ازکامنت ها گفته بودین اگه تو طرح الهی نباشه خود به خود نوشتن جملات تاکیدی و نامه رو رها میکنین

      دوست عزیزم شور و اشتیاق و داشتن حس خوب لازمه ی خواستمون هست و باید همواره این حال خوب رو داشته باشیم تا دریافت کنیم
      طرح الهی بهترین برای شماست و به وقتش به شما داده میشه .. درخواست نشونه کنید تا طرح الهیتون روشن بشه

    سلام دوستان من تا الان نصف نامه هايي كه بايد مينوشتو نوشتم و هر روز ميذاشتم لاي كتاب امروز ميبينم نامه ها نيستن فقط ٣ تا كه براي فرشته هاي مختلف ِ ! مطمئنم كسي هم دست نزده نميدونم گم شدن يا چى اما هر جا رو گشتم نبودن !
    به نظرتون چيكار كنم ؟ از اول بايد نامه بنويسم؟

      سلام
      تا بحال به همچین موردی برخورد نکردم احتمالا کسی برداشته .. خود به خود که غیب نمیشن
      بهر ترتیب نامه هارو مجدد بنویس و به آب روان بسپار و پیش خودت نگه ندار

        ممنون از پاسختون❤️

        خواهش میکنم

    سلام
    من میخوام هم برای کار و هم برای ازدواجم جملات تاکیدی بگم و نامه بنویسم.من توی یکی از کانالهای تلگرام خوندم که نوشته هردو باهم نمیشن وباید یکی یکی بخوام.
    میشه من زوج و فرد کنم؟مثلا روزهای زوج برای کارم بگم ؟ و روزهای فرد برای ازدواج؟

    سلام ببخشید من شخص خاصی رو در نظر ندارم و میخوام اون شخصیی که دوس دارم باشه بیاد خاستگاریم به کدوم فرشته نامه بنویسم؟

    سلام.من تازه باسایتتون اشنا شدم.کلا تازه با قاون جذب و راز آشنا شدم.
    واقعا میشه با گفتن عبارات تاکیدی کسی رو جذب کرد؟
    آخه چجوری؟واقعا وقتی جمله ها رو میگیم اونم حس میکنه؟

      سلام دوست عزیز
      جذب معجزه نمیکنه .. شما میتونی با استفاده از قانون جذب به هر چیزی برسی بشرطی که قوانینش رو درست بکار ببری
      فقط تکرار کردن جملات کافی نیست
      مطالب سایت رو مطالعه کن

    سلام وخسته نباشید.
    میبخشین من یه سوال داشتم من توی تالار گفتگو خوندم که نوشتین باید تلاش جسمی هم بکنیم تا جملات تاکیدی نتیجه بدن.
    من میخوام با کسی که دوسش دارم ازدواج کنم و اون ترکم کرده من تو این زمینه چجوری تلاش جسمی داشته باشم؟؟؟/

      عزیزم برای هر خواسته ایی متفاوت هست
      شما میتونی طرح الهیت رو طلب کن اون شخص جزیی از طرح الهیت باشه برمیگرده به زندگیت
      میتونی به جای تلاش جسمی ، افکارت رو مثبت کنی و ایمان داشته باشی به کاری که داری انجام میدی

    سلام. من به فرشته کارم و ازدواجم نامه نوشتم از سال پیش نامه مینویسم ولی هیچی نشده.برای هرچیزی که مینویسم هیچی نمیشه.درخواست نشونه میکنم.پر میبینم.دیروز یه مسیر پیاده رو داشتم میرفتم مسیرم تا برسم به مقصد پر از پر بود.ولی بیشتر از یه سال و نیم شده جواب نگرفتم.راه درست چیه؟؟؟؟؟؟

      دوست عزیز یکسال مداوم درخواست کردین ؟
      خوب اینجوری فرصت ندادین کائنات دستبکار بشن
      درخواست کنید و رهاسازی کنید تا نتیجه رو بگیرین

    سلام
    من یه نفرو دوس دارم.چجوری درخواست طرح الهی کنم؟
    ویکی هم اینکه نامه رو کی بنویسم و جملات تاکیدی رو کی بگم؟منظورم ترتیبشونه
    تورو خدا منو راهنمایی کنین

      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن توضیح داده شده
      و ترتیبی نداره هر کدوم دوست داری شروع کن

        ببخشید یه سوالی هم داشتم.برای تجسم میتونم عکس اونی که دوسش دارم رو هرروز نگاکنم؟

        بله

    دوستان روش کمک کرفتن از کائنات کاملا حقیقی و واقعی بوده .
    من خودم بهش اعتقاد داشتم ولی وقتی جواب نمیگرفتم نا امید میشدم.
    الان روشی را خودم کشف کردم که هیچ جا پیدا نمیشه و نتیجه اش را هم دیدم.

    سلام روزتون بخیر اگر یه شب فراموش کردیم نامه ب فرشتمون بنویسیم باید چیکار کنیم
    از اول دوباره ۱۵ شب بنویسیم یا اشکالی نداره ؟

    سلام ویه سوال دیگه این ک من برای ازدواجم ک پدر و مادرم هر دو مخالف هستن
    میتونم در یک نامه ب فرشته نگهبان هردوشون بگم
    یعنی جای اسم شخص مورد نظر اسم دو نفر رو بیارم ولی فرشته نگهبان یکبار بگم
    یعنی فرسته نگهبان ……….و………….
    خواسته ام مشخصه برا هردووشون یکیه

    سلام ..خسته نباشید………………

      منفی نیست
      ولی میتونی دطرح الهی برای مادرتون طلب کنید تا بهترین و ایده آلترین اتفاق براشون بیفته
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کنید

    سلام
    من یه پسر بچه دارم خیلی ناآرامه.10 سالشه دکتر بردم میگه بیش فعاله چند ساله دارو میخوره ولی من داروهاشو خودم زیاد نمیدم چون میترسم براش تاثیر بد بزاره.من میتونم بانامه نوشتن به فرشته به پسرم کمک کنم؟؟اصلا به حرفم گوش نمیده بخدا دیگه از دستش پیر شدم.لطفا منو راهنمایی کنین

      سلام
      میتونید به فرشته ی نگهبان پسرتون نامه بدین و درخواستتون رو مطرح کنید
      فرشته ها کمکش میکنید تا همونی بشه که شما میخواید

    باسلام و تشکر از مطالب مفید سایتتون، من تازه عضو شدم و چندتا سوال داشتم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
    1- برای شخصی که بداخلاق و بددهن و کینه توز هست به چه فرشته ای باید نامه بنویسیم؟ چی باید بخواهیم ازش؟ میشه لطف کنید یکی دوجمله از مواردی که باید از فرشته بخواهیم رو بفرمایید.
    2- این شخص که بخاطر بداخلاقیش فامیل تقریبا بااون و خانواده اش قطع رابطه کردند، برای عزت و احترام و برقراری رابطه فامیل باهاش به چه فرشته ای باید نامه نوشت؟ فرشته خودش یا فامیل به کدوم باید نامه نوشت؟
    3- برای شفای از بیماری های اخلاقی و روحی و بیماری های جسمی به کدام فرشته؟

    متشکرم

      سوال اولتون به فرشته ی رهایی و یا فرشته نگهبان نامه بدین .. درخواستتون چیه ؟ همونو بنویس .. میخوای کینه توز و بددهن و … نباشه همونو بنویس
      سوال دوم فرشته نگهبان
      و سوال سوم فرشته شفا و سلامتی

    سلام ،همه نامه هارو باید باهم بسوزونی یا میشه هر موقع ک نوشتی بسوزونی؟؟؟؟؟

    سلام دوتا سوال داشتم
    1-گفته بودین برای ارتباط با فرشته ها نوشتن رو انتخاب کنید دلایلش چیه؟
    2-برای اینکه بتونیم فرشته نگهبان خودمونو ببینیم باید چیکار کنیم؟
    با تشکر

      1 : نوشتن ارتعاش بالایی داره برای ارسال انرژی بیشتر
      و سوال دوم فرشته ها از جنس نور هستن و دیدنشون کاری آسون نیست مگر با تمرکز و تمرین

    سلام مرضیه جان
    راسش یه سوالی دارم من نزدیک یسال هست با این قانون اشنا هستم ولی
    شروع ک میکنم بعدش ناامید میشمو بکل دست میکشم یا هربار ک شروع کردم تمرین کردم نامه نوشتم و کلی انرژی مثبت واقعا معجزه رخ میده و من تاثیرشو میبینم از شدت هیجان به همه میگم و کنترل نمیتونم کنم خودمو بعدش میزنم سر اودم ک چرا گفتم بعدش کلا بیخیال میشم و به ناامیدی خودم ادامه میدم.بارهاو بارها این کارو شروع کردمو بعداز چند روز بیخیال میشم میش ردهنماییم کنید چیکار کنم ک زود دست نکشم ولی خداییش بعراز سه چهار روز نتیجه میگیرم با گوشتوخونم حسش میکنم قدرت جهان و کائناتو ولی زود خسته میشم و دهن لقی میکنم جذابیتش برام میره نمیدونم دوباره دست ب کار بشم تا از زندگی ک دادم خلاص بشم یا ن 🤔اگ امکان داره کمکم کنید گاهی خیلی ضعیف میشم

      سلام عزیزم
      مطالب بخش کنترل احساسات رو مطالعه کنید و بدونید برای به نتیجه رسیدن در این قانون باید خودتون باشید
      افراد اطراف ما موج منفی دارن و با شنیدن حرفای شما خوداگاه و ناخوداگاه با ارسال منفی انرژی شون باعث میشن شما از این راه زده بشید
      یکبار امتحان کن و در مورد کاری که میکنی به کسی حرفی نزن و نتیجشو ببین

    راسی الان ک محرم میاد خواه نا خواه ادم محو مشکلاتش میشه و تقاضای حاجت میکنه خواه ناخواه ادم دلش میگیره و گریه میکنه دراین صورت چیکار کنیم؟؟؟

      وقتی مثبت اندیش باشید و ایمان داشته باشین به خداوند ذهنتون مثبت باقی میمونه و دل گرفتگی و نگرانی بابت خواسته هاتون ندارید

    سلام ببخشید اگه نامه رو نوشتیم و خواستیم بسوزونیمش نام خدارو لاک بگیریم باید کلمه فرشته رو هم لاک بگیریم بعد بسوزونیم؟

    در کل اینکه آیا رها کردن موضوعی به معنی توقف فکر و فعالیت و امیدواری در اون مورده؟

    سلام خانوم رضوی میخواستم بپرسم ایا نامه هایی را که برای خدا مینویسیم را میتوانیم بسوزونیم که با انرژی برتر تبدیل بشه من در این نامه ها اسامی خدا را فقط اینطور بیان میکنم خدای عزیزم یا اینکه پروردگار خوبم ایا باید این اسامی رو هنگام سوزاندن لاک بگیرم ممنون از پاسختون

      میتونید اسامی الله رو لاک بگیرید و بعد بسوزونید

        ببخشید اگه لاک نگیریم یا پاک نکنیم چی میشه؟ای وای من همونجوری سوزوندم الان چی میشه؟گناه کردم؟

        عزیزم چون نمی دونستی مشکلی نیست، خدا مهربون تر از این حرف هاست.

    میبخشید من یک سوال دیگه دارم ایا برای نامه به خدا هم پانزده تا نامه بنویسم یا اینکه تعدادش مهم نیست سپاسگذارم

    میبخشید مرضیه جون در بالا گفتید اسامی فرشته ها هم باید لاک بگیریم منظور شما فرشته های مقرب هست یا همه فرشته ها ممنون از پاسختون

    ایا میشود نامه را تایپ کرد ؟

      عزیزم نامه رو می نویسیم که افکارمون ارتعاش درستی به خودشون بگیرن. قسمت سوالات متداول به این سوال جواب دادم.

    سلام
    اگه کسی عاشق کسه دسگه ای بشه ک سالی فقط 10شب محزم میبینتش و نمیتونه پیش بره و نه طرف غرورش.میزاره ک بیاد جلو
    بعد اسم طرفو ندونم چجوری باید نامه ب فرشته دربارش بنویسم
    ینی بگم به فرشته ی کی؟اگه اسمشو ندونم پس چجوری دربارش نامه بنویسم ینی نمیشه؟لطفا راهی بهم پیشناهاد کنین

      سلام، از جملات تاکیدی طرح الهی باید استفاده کنی، مطالب بخش طرح الهی ازدواج رو هم مطالعه کن.

    سلام عزیزم ، من تو واقعیت هنوز نشونه از فرشته ها ندیدم،اما امروز که خواب بودم خواب دیدم و توی خوابم رنگین کمون و پر دیدم و همون لحظه تو خواب به خودم گفتم واااای اینا نشونه های فرشته هان! میخواستم بپرسم توی خواب هم حسابه؟یا فقط باید توی واقعیت نشونه ببینیم؟

      سلام عزیزم، واقعا سخته که ما بخوایم درمورد نشونه ها نظر بدیم، به هرحال اگر چیزی خیر باشه نشونه های واقعی رو در زندگیت می بینی که راه درست رو نشونت می ده.

    ببخشید قضیه این 15 روز چیه؟
    آخه همه میگن 15 روز 15 روز

    سلام بببخشيد براي اين كه مثلا با يه اكيپ دوستي تو دانشگاه بخواد آدم خوب شه دوست شه نميشه به فرشته نگهبانشون نامه داد؟ چي ادم بنويسه؟؟ چندتابپسر دخترن آخه ميشه راهنمايي كنيد

      سلام عزیزم، برای اینکه دیگران دوستت داشته باشن اول باید خودت، خودتو دوست داشته باشی، مطالب بخش خود دوستی رو بخون.

    سلام ببخشید مرضیه جون من یه سوال دارم.اگر کسی بخواد مهرش از دل شوهرش بره بیرون و طلاق بگیره از طریق کائنات یا همون قانون جذب باید چیکار کنه؟مثلانامه بنویسه ب فرشته رهایی همسرش و مطمن باشه ک همچین اتفاقی براش می افته و منتظر بمونه اونوقت شما گفتید رفتارهای ما تاثیر داره بروی قانون جذب پس چیکار کنم یعنی همچنان با همسرم بد رفتاری کنم یا باید فیلم بازی کنم؟لطفا کمکم کنید.من قبلا هم بهتون پیام دادم الان زیرش یه پیام دیگ میزارم ببینید.

      سلام، این بدترین کاری هستش که می تونی انجام بدی. اگر مشکلی تو زندگی دارید باید از مشاوره خانواده استفاده کنی در غیر اینصورت همون کاری که با شوهرت کردی، یکی دیگه با خودت می کنه.

    اگه بخوام از قوه ی تخیلم استفاده کنم که مثلا ازش جداشدم اونوقت چطوری میتونم باهاش خوب رفتار کنم یا سردی نکنم؟چیکار کنم

    یسری بهم گفتید ک از فرشته رهاییش کمک بگیرید

      هر کدوم از کارهای سایت راهکارهای مختلفی هستش که یکی دو درصد می تونه مارو به خواستمون نزدیک کنه، هیج راهکاری قطعی ای وجود نداره.

    همونطورک قبلا بهتون گفتم من قبلا۴ سال عاشق کسی بودم ولی وقتی ماجرایی پیش اومد ک کلا امیدمو از دست بدم بعدش کسی عاشقم میشه ک میبینم یه امید بزرگی از من میگیره و از سر ترحم باهاش ازدواج میکنم حالا هم نمیدونم چیکار کنم من واقعا خوشبخت نیستم من قلبم برای کسی دیگه میتپه اما تن ب ازدواجی دادم ک همش ترحم بود .بابت این موضوع میخوام ازش جدا بشمو پی عشق قدیمیم برم ک خیلی دوسش دارم بخاطرش واقعا۵ سااااله زندگیمو خراب کردم.خلاصه بگم تنها امیدم طلاقه نمیدونم چیکار کنم سری قبل گفتید ک برای فرشته رهاییش نامه بده

    پس من اگ بخوام ب ارزوم برسم باید چیکار کنم؟مگ این نبود ک هر چیزی بخوایی براورده میشه من واقعا عاشق هستم الکی اسم عشقو نمیارم ازیناییم ک ادای عاشقا رو در میارن بدم میاد من واقعا عاشق معشوقه امم ولی چه کنم از روی افسردگی و ناامیدی برای این ک جسمم حداقل ینفرو زنده کنه و دلم سوخت براش باهاش ازدواج کردم واقعا هم ازین قضیه درمانده ام و حال خراب به هیچ چیز امید ندارم چون عزیزمو ندارم

      سلام عزیزم، از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کن. مطالب بخش طرح الهی رو هم حتما مطالعه کن.

    البته مرضیه جون اینجوری عرض کردن ک باید برای فرشته رهایشش بنویسم

    سلام.من بخاطر استرس زیاد زیباییمو از دست دادمو خیلی لاغر شدم. میخواستم بدونم میتونم با استفاده از نامه نوشتن به فرشته ها ازشون بخوام که دوباره مثل قبل زیبا بشم؟اگه آره به چه فرشته ای باید نامه بنویسم؟

      سلام عزیزم، تجسم خلاق خیلی می تونه برات مفید باشه، اگر عکسی داری که در حالت ایده آل بودی هر شب قبل از خواب بهش نگاه کن و تصور کن که الان هم به همین شکل هستی و احساس خوبی داشته باش.
      مطالب بخش خود دوستی رو هم حتما مطالعه کن.

    ببخشید زیاد مزاحم میشم فقط یسوال یعنی برای فرشته رهاییش نامه بدم اشکالی نداره؟؟؟؟بعدش چه رفتاری داشته باشم باهاش؟

    بنده همه ی اینارو خونده ام من فقط یسوال دارم میگم توخونه باهاش چطوری باشم مثه الان با دوست دارم های دروغی که میترسم این حرفا تاثیر بزاره همونطور ک گفتید کلامات تاثیر دارن

    توروخدا سحر جون مرضیه جون کمکم کنید مگ رفتارمون کلاممون تاثیر گذار نیست؟پس من چطور میتونم دورغی ابراز محبت کنم تا کائنات خودش برام کاری کنه مگ کلماتم تاثیر ندارن؟

      عزیزم من ازت واقعا ممنونم می شم فقط یه کامنت بذاری، همینطورش 100 تا کامنت تو نوبت جواب هستش، همه بخوان 5 6 باهم بذارن که من کلا فقط باید دونه دونه کامنت جواب بدم.

    بگید دقیقا چه رفتاری داشته باشم

    اگ بخوام تو تخیلم بسازم ک این اقایی ک باهاش زندگی میکنم عشقه اولمه درسته اره؟که دارم با عشق اولم زندگی میکنم ؟خیلی گیج شدم تورو خدا راهنماییم کنید همه همه کتابای قانون جذب و کاترین پاندرو همه چیو میدونم ولی نمیدونم چطور برای شرایط خودم استفاده کنم یکم گنگه

    من یه نظریه دارم اگر من برای فرشته رهایی اقایی ک باهام زندگی میکنه نامه بنویسم و کلا تصور کنم که تو دنیایی ک ارزوشو دارم با معشوقم زندگی کنم قرار دارم مثلا تصور کنم برای معشوقه ام مثلا الان باهاش ازدواج کردم غذا میپزم ارایش میکنم و…وکلاوقتی شوهرمو میبینم تصور کنم معشوقه امه و منتظر باشم تا فرشته ها شوهرمو ازم دور کنن و کسی ک دوسش دارمو جاگزین کنن میتونم این کارو کنم؟؟؟
    خلاصه بهم بگید من چطور میتونم ازین اقا طلاق بگیرم توسط قانون کائنات اتفاقی بیوفته ک ازم بدش بیاد یا اصلا ازم ازندگیم جداشه و بره پی کسی ک میتونه خوشبختش کنه. نمیتونم بهش همچین حرفیو بزنم بگم ک من هنوزم معشوقه امو دوست دارم خواهش هر راهی ک میدونید بهم بگید اوضاع من واقعا خرابه
    خیلی ببخشیدک مزاحم میشم ولی واقعا احتیاج به راهنماییتون و کمک خداوند دارم اجرتون با خدا

      من منظورتو متوجه نمی شم، می خوای شوهرت ازت جدا بشه؟

      در هر صورت اگر متاهل هستی و تو زندگیت مشکلی داری، باید از مشاوره خانواده کمک بگیری، مطالب سایت کمک چندانی تو مشکلات به این بزرگی نمی کنه، چون باید خیلی رو خودت کار کنی که بتونی افکارت رو دوباره به سمت درست هدایت کنی.

    سلام
    آیا متن نامه هایی که مینویسیم لازمه که همشون 1متنی داشته باشن؟
    یا اگر نوشتمون متفاوت باشه(ولی تو 1سبک) اشکالی داره؟

    سلام و خسته نباشید
    من خیلی وقته باسایت شما آشنا هستم از وقتی مطالبتون رو خوندم و به اونا عمل کردم حالم خیلی بهتر شده خیلی مثبت شدم.میخواستم ازتون تشکر کنم.
    فقط من یه مشکلی دارم من دوستم خیلی بهم حسودی میکنه با رفتاراش خیلی منو اذیت میکنه.مثلا من یه لباسی بخرم ناراحت میشه ولی خدا شاهده که وضع اون اصلا بد نیست .من خیلی سعی میکنم مثبتش کنم ولی اصلا به جذب و اینا اعتقاد نداره واقعا اعصابم رو دیگه خورد میکنه.من خیلی وقته باهاش دوستم نمیتونم ارتباطم روباهاش قطع کنم.بنظر شما چیکارکنم؟

      سلام عزیزم، خوشحالم مطالب سایت برات مفید بودن.

      این مطلب رو بخون و جمله تاکیدیشو از قسمتی که گفته “دیگران به توانگری من حسادت نمی کنن …” استفاده کن.

    برای خرید خانه به کدام فرشته نامه بنویسم؟
    فرشته نگهبان پدرم یا خودم؟

    سلام خوبین خسته نباشید.من مشکلم اینه ک شوهرم به حرف خونواده اش هست وهر چی اونا بگن انجام میده الان 20 روزه اصلا سراغی از من و دخترش نگرفته هر چی خونواده اش بخوان همون کارو میکنه تورو خدا بگین من چیکار کنم دست از سر ما و زندگی مون بردارن و شوهرم سمت ما بیاد

      سلام عزیزم، این موارد یه مقدار به زمان زیادی احتیاج دارن، راه هم عجیب بنظر می رسه ولی فوق العاده کارآمده. کتاب نیمه تاریک برای پاکسازی روحی تمرینات خوبی داره وقتی انجام بدی اطرافیانت خیلی باهات هماهنگ و خوب می شن. مطالب بخش خود دوستی رو هم بخون.

    سلام عزیزم خوبین من هنوز منتظر جواب شما هستم.لطفا ب من بگید برای اینکه یک سری از افراد از دخالت در زندگی ما دست بردارن و شوهرم حرف اونها رو گوش نده به کدوم فرشته نامه بدم میشه لطفا ی الگو برام بذارین هم برای اینکه شوهرم فکرش سمت زن و بچه اش باشه هم اینکه به حرف بقیه گوش نده و ما رو اذیت نکنه خیلی ممنون

    سلام.من اگر بخواهم که کلا از شهری که ساکن هستیم با همسرم نقل مکان کنیم و به شهر دیگه ای بریم به کدام فرشته شوهرم نامه بنویسم تا راضی بشه و کار در آن شهر براش جور بشه که بریم؟
    سوال 2: میشه همزمان به چنتا فرشته نامه نوشت برای کارهای مختلف؟؟و نامه هایی که هرروز مینویسیم باید دقیقا مثل همان نامه ای باشه که روز قبل نوشتیم؟ و تا چند روز باید نامه رو تکرار کرد باید تا 15 روز نوشت یا تا وقتیکه به خواستمون میرسیم؟؟
    از اینکه نامه من رو خوندید و جواب دادین تشکر میکنم💐

      سلام عزیزم، از جملات تاکیدی طرح الهی باید استفاده کنی، مطالب بخش طرح الهی رو بخون. نیاز به نامه نوشتن نیست.

    نام فرشته ی مخصوص نماز خواندن و عبادت کردن چیست چون من خیلی برای نماز ارزش قائل نمیشم ولی وقتی هم نماز نمیخونم بعدش عذاب وجدان میگیرم فرشته ای هست که بهش نامه بدم و ازش درخواست کمک کنم

      عزیزم، مواردی که خودمون باید دست به کار بشیم از فرشته ها کاری برنمیاد، این مربوط به همت خودت هستش، خودت باید با اراده قوی خواسته هات رو انجام بدی، قرار نیست کسی دیگه ای مارو هل بده.

    با سلام
    پسر من خیلی عاشق پرنده و حیوانات خانگی هست و کبوتر قناری و ماهی لاک پشت …همه چی توی خونه نگهداری میکنه ایا فرشته ای هست که بهش نامه بنویسم تا از سر فرزندم رفع بشه و علاقه اش از بین بره

      سلام عزیزم، خواسته واقعا عجیبی هستش، نمی دونم قانون جذب که تمرکزش روی مثبت اندیشیه کمکی کنه یا نه. مخصوصا اینکه خودم عاشق حیوانات هستم.

    سلام .من مشکل مالی دارم ایا فرشته ثروت کمکم میکنه وچطوری .ممنونم

      سلام دوست عزیز، مطالب سایت به تنهایی نمی تونن معجزه کنن، در کنار تلاش و کوشش ما می تونن مفید باشن و افکار رو به سمت مثبت هدایت کنن.

    سلام و خداقوت مجدد بشما انسان های بامحبت و دوست داشتنی
    خانم رضوی عزیز 1سوال دیگه ای که واسم پیش اومده این هست که آیا میشه تو 1 زمان هم برای یکی از فرشته های خودمون نامه بنویسیم هم برای فرشته ی 1نفر دیگه؟
    ینی میشه تو 1 زمان دوتا نامه هم واسه خودم هم کس دیگه ای بنویسم؟
    جواب میگیرم اگه اینکارو کنم؟
    من چند شبه برای فرشته های کسی که دوسش دارم نامه نوشتم و واقعا تأثیر خوبی رو دریافت کردم تو مدت زمان کم که البته ۳-۴شبه،میخواستم بدونم اگه واسه خودمم بنویسم مشکلی پیش نمیاد تو تأثیرگذاری نامه ها؟
    سپاسگذارم ازتون دوستان خوبم💝

    سلام میخواستم ازتون تشکر کنم
    من کتابایی که معرفی کردین رو خوندم و به فرشته نگهبانم نامه نوشتم و تو نامه نوشتم که کاری که تو طرح الهی ام هست ازشون درخواست کردم بعد یه مدت اصلا از فکرم رفته بود دیروز ازجایی که فرم پر کرده بودم بهم زنگ زدن.قراره از فردا برم آموزش بعد ازم امتحان میگیرن اگه قبول بشم میرم سرکار
    خیلی خیلی ممنونم ازتون. خدارو شکر
    من نامه هارو 15 تا ننوشتم ولی وقتی مینوشتم از ته دلم از هدا میخواستم بعد تو جعبع آرزو هام میذاشتم بعد یه مدت هم کلا از یادم رفته بودن.خواستم بگم اصلا ناامید نباشین به قول سحر جون هرچیزی زمان الهی داره

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت سحر جان و ناردونه جان:
    من حدود 6 ماه هست که با پسری آشنا شدم و اون آقا پسر من را برای ازدواج می خواد.
    روزهای اول ارتباط خوبی باهم برقرار کردیم با اینکه من هرگز فکر نمیکردم از چنین شخصی خوشم بیاد…
    ولی متاسفانه به علت افسردگی و وسواس فکری شدیدی که من دارم در ارتباطمون همش تنش و دعوا بوجود میومد. هر بار که دعوامون میشد من به فرشته ی عشق اون آقا و فرشته صلح و دوستیش نامه میفرستادم وما باهم آشتی میکردیم…اما دوباره باهم بحث بدی رو شروع میکردیم که همیشه علتش من بودم و زودرنج و عصبی شده بودم…این رو هم بگم خیلی تو چشم مردم هستیم…الانم دعوامون شده و دو روزه گذاشته رفته و من رو بلاک کرده… لطفا راهنمائیم کنید. سپاسگزارم.

      سلام عزیزم، اول از همه اگر تصمیمتون جدی هستش حتما از کمک های مشاوره خانواده استفاده کنید، خیلی تاثیر داده.
      در کنارش از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کن، فعلا نامه ننویس، بذار نشون های اصلی خودشون رو راحتتر نشون بدن، بعد مجموع اتفاقهای 3 4 ماه رو بررسی کن ببین آیا مثبت بوده یا همش همراه با تنش بوده، امیدوارم که موفق باشی عزیزم.

    سلام من عاشق دختری هستم ک 4سال باهم بودیم ولی الان 2ماه میشه ک جدا شدیم برای اشتی کردن و برگشتنش باید چجور نامه بنویسم؟

      سلام دوست عزیز، تو متن کامل توضیح دادم، الان مشکل چیه؟ خیلی راحته فقط کافیه شروع به نوشتن کنید.

    سلام خسته نباشيد. من عاشق كسي شدم و رابطمونم از اول خوب بود ولي الان جدا شديم. ٥ روزه كه به فرشته عشق نامه مينويسم و نشونه هاي تكرار اعداد رو زياد ميبينم ولي اتفاقي نيوفتاد. حتي امروز فهميدم كه برگشته به رابطه قبليش. بايد چكار كنم كه برگرده؟
    من به فرشته اون خانمي كه باهاش در ارتباط بود نامه نوشتم و خواستم كه مانعي بوجود نياره ولي همه چيز بدتر شد. ممكنه اصلا فرشته به درخواست من پاسخ نده يا اينكه اين همون شرايطيه كه گفتين ممكنه همه چيز بدتر بشه و بعد تغييرات شروع بشه ؟

      سلام عزیزم، از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن، بعد بسپار به خدا، ما نمی تونیم هر چیزی رو که می خوایم به زور به دست بیاریم عزیزم.

    سلام ممنون از سایت جالبتون، من جدیدا با این موضوع آشنا شدم، و برای فرشته نامه نوشتم، متاسفانه چند روز هعی اتفاقات بد افتاد و اوضاع بدتر شد، میشه بگین اشتباه من چی بوده، ممنون از راهنمایی

      سلام دوست عزیز، پیشنهاد می کنم اول بخش “پیشنهاد سحر” و سوالات متداول رو بخونید، اونجا همچیز رو بصورت خلاصه و مفید توضیح دادم.

      اینکه ریشه افکار ما مثبت هست یا منفی، خیلی تو جذب اتفاقات زندگیمون تاثیر داره.

    سلام
    تورو خدا منو راهنمایی کنین
    من از هرکی خوشم میاد به فرشتش نامه میدم بیشتر ازم دورمیشه.ینی هیچکس تو طرح الهی من نیس؟؟؟؟
    تورو خدا بگین چیکارکنم؟

      سلام عزیزم، بخش سوالات متداول رو بخون، هیچوقت نباید با نامه نوشتن شروع کنی، اول جملات تاکیدی.

        ببخشید یعنی اول جملات تاکیدی بگم بعد نامه بنویسم؟؟میتونم همزمان هم جمله بگم هم نامه بنویسم؟؟

        بله فعلا فقط جملات تاکیدی.

    یه سوالم داشتم.تورو خدا جواب بدین
    من یه مدت برای یه نفری که قبلاخواستگارم بود و یهویی ترکم کرد هم جمله تاکیدی میگفتم هم مینوشتم هم نامه برای فرشته ازدواج و عشقش مینوشتم..هربارم نشونه میخواستم فقط پرمیدیدم.ولی هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.یکم باورهامو از دست دادم چیکارکنم؟
    الان میخام برای کس دیگه ای این کارو انجام بدم هی با خودم میگم شاید بازم نشه.کمکم کنین لطفا منو راهنمایی کنین

      عزیزم گاهی نرسیدن به خواسته ها یعنی اینکه باید رهاسازی کنیم و ذهنمون رو برای پذیرش چیزهای بهتر باز بذار، باید به انتخاب خدا ایمان داشته باشی. و اینکه خیلی زمان ها ما نشونه هارو اشتباه برداشت می کنیم.

    سلام
    من با رها کردن مشکل دارم.چجوری رها میکنین؟چجوری دیگه به موضوع فک نمیکنین؟؟میشه منو راهنمایی کنین؟چیکارکنم که دیگه بهش فک نکنم؟و رهاش کنم؟

    سلام.
    من مدتی با پسری اشنا شدم شرایط و معیار یکیه قرار همو ملاقلا کنیم
    سوال من اینه
    من چند روز نامه نوشتم واسه فرشته ازدواج او و خودم یعنی زیاد مرتب نه گاهی فرشته خودم و گاهی او بخاطر مسافرت ننوشتم الان باید از اول بنویسم یا ادامه بدم چون یه هفت روزی نوشتم
    بخاطر اینکه این وصلت و ازدواج سریعتیرانجام شه بهتر به فرشته او نامه بدم یا خودم
    فرق فرشته ازدواج و عشق چیه
    ممنون ازتون دوستتون دارم

      سلام عزیزم، فعلا فقط باید از حملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنی، قرار نیست ما چیزی رو به زور به دست بیاریم.

    سلام وقتتون بخیر. یه نفر من رو خیلی دوست داشت اما من بخاطر یه اشتباه دل ایشون رو شکستم و الان ایشون قهر کردن و من رو ترک کردن. واسه آشتی و برگشت ایشون چکار باید انجام بدم و به کدوم فرشته نامه بنویسم؟

    سلام عزیزم
    برای خانه دارشدن
    برای چه فرشته ای نامه نوشت؟
    چه عبارت تاکیدی گفت؟
    تجسم خلاق چی باشه ؟
    متشکرم وسپاس گزارم

      سلام عزیزم، این قسمت توضیح دادم، تجسم خلاق نتیجه دلخواهته، برای هر کدوم مطالب هر بخش رو بخونی کلی ایده جدید می گیری، امیدوارم موفق باشی.

    سلام،امکانش هست طی این 15 روز به 2 فرشته نامه بنویسیم؟
    مثلا صبح به فرشته عشق
    عصر به فرشته ثروت

    سلام خسته نباشید من میخوام کسی جذب کنم که بعد ازدواج بتونم برم خارج کشور زندگی کنم امکانش هست؟و اینکه به کدوم فرشته نامه بنویسم؟

      سلام عزیزم، مطالب بخش سوالات متداول توضیج دادم، روی معیار های دلخواهت تمرکز کن، بعد از جملات تاکیدی طرح الهی زندگی و تجسم خلاق استفاده کن.

    سلام من از پدر و مادرم به شدت ناراضی ام از هیچ جهت با هم جور درنمیایم
    میخوام هر جوریه تغییر کنن و صاحب پدر و مادر ایده الم بشم چه از لحاظ رفتار و عقاید و تیپ ظاهری چیکار میتونم کنم ،ایا فرشته ای هست که با نامه نوشتن بهش مشکلم حل شه

      سلام عزیزم، کتاب نیمه تاریک وجود کمک می کنه که با افراد دیگه هماهنگی داشته باشیم، حتما کتاب رو کامل بخون و تمریناتشو انجام بده. اما در نهایت ما نمی تونیم دیگران رو کلا تغییر بدیم فقط می تونیم هماهنگشون کنیم.

    سلام سحرجان ممنون از سايت بسيار خوبتون
    ميخواستم براي نامه نوشتن به فرشته الان من درخواست انتقالي دادم از شهرمان براي شهر ديگه ك متاسفانه مدير موافقت نميكنه الان من ب كدام فرشته مديرمان نامه بنويسم اسم اين فرشته چيه؟فرشته نگهبان مدير(اسم مدير )يا فرشته انتقالي😁ممنون ميشم راهنمايي كنيد دستتون درد نكنه🙏🏻🙏🏻

    سلام من به سوال داشتم خدمتون من یک مشکل قضایی دارم میخواهم برای قاضی پرونده ام نامه ای بنویسم ولی اصلا معلوم نیست چه کسی پرونده من را به عهده میگیرد و اسم و فامیلشم نمیدونم پس چطور نامه بنویسم نام آن شخص نمیدونم و کسی هم اطلاع نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام میخواستم برای تقویت هوش و حافظه برای فرشته نامه بنویسم میشه لطفا بگید باید چکار کنم؟

    سلام سحر جان
    من تونستم تو کمتر از یک روز با فرشته ارتباط برقرار کنم🙊خیلی خوشحالم.
    میتونم روزی بیشتر از ۱نامه بنویسم؟؟؟؟
    واقعا سایت خوبی داری💛

      سلام عزیزم
      خوشحالم موفق شدی تداوم در نوشتن باعث ارسال انرژی بیشتر به کائنات هست
      روزی یکی یا دو نامه کافیه

    سلام برای سلامتی باید به کدوم فرشته نامه نوشت؟

    سلام.وقت شما بخیر
    من مدتی تو کارم ازدواج و زندگیم گره افتاد…انگار همه چیزقفل شده…بهم مبگن طلسم شدم…
    میتونم واسه فرشته نگهبانم نامه بنویسم وازش بخوام اگه طلسمی هست باطل کنه…اخه خودم دوس ندارم پیش این دعا نویسا برم
    لطفا منو راهنمایی کنید ….که اگه میشه واسه کدوم فرشته و چطور بنویسم
    ممنون

      میتونی به فرشته ی نگهبانت نامه بدی و در مواردی که مشکل داری درخواستت رو مطرح کنی

    سلام من امروز بصورت اتفاقی با سایت خوب شما آشنا شدم. یک سوال برام پیش اومده که من به دلیل کم داشتن وقت اصلا فرصت ندارم همه کامنت ها رو بخونم که ببینم کسی این سوال براش پیش اومده یا خیر
    پس اگر تکراری هست از مسئولین محترم سایت پیشاپیش عذر می خوام.
    سوال من این هست که اگر قرار هست 15 تا نامه به فرشته موردنظر نوشته طی 15 روز، بعد گفته میشه که دو سه تا نامه در روز کفایت میکنه خوب تا 15 روز که تعداد از 15 تا نامه بیشتر میشه اگر قرار هست دو سه تا نوشته بشه. ببخشید من یکم گیج شدم روی این مساله ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

      سلام دوست عزیز تاکید بر این هست که روزی یک نامه نوشته بشه که تداوم در نوشتن خودش باعث میشه انرزی بیشتری ارسال بشه
      و بعضی دوستان تمایل دارن که دو نامه بنویسن که توصیه میکنیم تا 15 روز جملات تاکیدی و درخواست شون رو مرور کنن
      و سپس رها سازی انجام بدن

        سلام مجدد از پاسخگویی شما بسیار سپاسگزارم.

        خواهش دوست عزیز
        موفق باشی

        سلامی دوباره خدمت مرضیه خانم من اسمم سارا هستش. اولش اسمم رو نوشتم یک دوست. از روزی که نامه نوشتن به فرشته رو شروع کردم یعنی دوم بهمن و اینکه مرتب هم درخواست کردم که یه نشانه به من بدن اگر صدای منو می شون و واقعا وجود دارند. امروز یعنی 10 بهمن عصر اومدم آرایش صورتم رو بشورم حوله مخصوص خودم رو برداشتم رفتم تو حمام صورتم رو بشورم دیدم یه پُرز روی حوله هستش دقت کردم دیدم یه پَر هست ولی خیلی کوچولو اینقدر کوچک و ظریف انگار ماله یه جوجه پرنده هستش در صورتیکه پنجره اتاق من خیلی باز نمیشه و چون خیلی سرد هست جلوش هم کیسه کشیدیم اصلا نمی تونیم باز کنیم. این واقعا یه نشونه از حضور این فرشته هاست؟
        یه سوال دیگه هم دارم. من میخوام یه نامه ای رو به فرشته نگهبان کسی بنویسم که متاسفانه نمیشه فامیلش رو بدونم یعنی اصلا امکانش در هیچ صورتی نیست. فقط اسم کوچک میدونم. امکانش هست؟ مثلا به فرشته نگهبان طرف مقابل به اسم کوچک نامه بدم؟؟؟

        سلام سارا جان
        بله یه نشونه س .. معمولا نشونه ها جاهای عجیب غریب که به فکرتم نمیرسه پیدا میشن
        و در مورد سوال دومت بله میتونی فقط اسمش رو بنویسی

        ممنون مرضیه جان من امروز روز آخر نامم بود و حسابی نا امیدم 🙁

        ناامیدی رو بذار کنار اونوقت میبینی که چثدر عالی همه چیز پیش میره
        افکار ما باعث میشن به خواسته هامون برسیم
        مثبت اندیشی رو فراموش نکن عزیزم

        چشم. شماهم واسه من دعا کنید. رابطتون با فرشته ها خوبه سفارش منم بکنید

        حتما عزیزم
        ان شالله به زودی با خبرای خوش میایی تو سایت با کلی جذب های عالی

        مرضیه جان من نامه هایی که نوشتم نه تونستم بسوزونم نه تونستم بسپارم به آب روان. اصلا موقعیتشو ندارم. همینطوری مونده مشکلی پیش میاد؟

        نه عزیزم مشکلی نیست نگه دار به وقت مناسب بسپار به آب

        ممنونم مرضیه جون :-*

        خواهش عزیزم

        سلام مرضیه جون مدتها پیش تو سایت شما پیام زدم و سوالی پرسیدم راجب جذب و نوشتن نامه به فرشته ها . و اگر خاطرتون باشه که ممکن هست نباشه گفتم برای افزایش حقوق دارم درخواست میدم چون باتوجه به اینکه دو سال هست کار میکردم حقوقم افزایش پیدا نمی کرد و اضافه نمی کردن. نامه ها رو نوشتم و سعی کردم صبر شکیبایی داشته باشم ولی بصورت ناگهانی تو بدترین شرایط مالی با بی احترامی و به راحتی از محل کارم اخراج شدم. 🙁 اینقدر راحت که مخم سوت کشید شوک شدم اعصابم بهم ریخت. نمیدونم چرا برعکس عمل کرد. حالا من چطوری دوباره تو این ایران که همه دارن اخراج می شن کار پیدا کنم. من برای کسانی و کسی کار میکردم که از انسانهای بسیار با خدا و با ایمان هست که به واسطش با خدا ارتباطم قوی تر شد ولی نامه من برای فرشته ها اثر نکرد.. الان دو هفته شد که بیکارم و حالم خرابه خرابه …. 🙁

        سلام عزیزم٬‌از چیزی نگرانی شدید داشتی؟ چون اگر اشتباهی رو چیزی که نمی خوایم تمرکز کن کنیم چیزای خوبی رو نمی تونیم جذب کنیم. گاهی هم ظاهر یه اتفاق می تونه بد باشه اما باعث خیر بشه.
        همین اتفاق برای دوست من افتاد از یه شرکت اخراج شد و یه کار خیلی خیلی بهتر پیدا کرد طوری که همه ازش درخواست می کردن که تو اون شرکت براشون کار جور کنه.

    عزیزم سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز که با صبوری جواب همه رو میدید.میخواستم بپرسم هر نامه رو همون روز به اب بدیم یا بسوزونیم یا در پایان 15 روز؟؟؟دوم اینکه شهر کوچیک ما جوی های ابی داره کنار خیابون هاش که مثل شهرهای بزرگ به فاضلاب نمیخوره.میشه نامه ها رو توی اون انداخت ؟؟؟یا منظور از به آب دادن فقط رودخونه هست؟؟؟؟؟مرسی جواب میدید .ممنون میشم سریعتر جوابمو بدبد .با تشکر

      سلام عزیزم
      هر زمان که تونستی میتونی روزانه به اب بسپاریو یا بذاری 15 تاشو باهم .. نه مشکلی نداره میتونی به همون آب بسپاری

    ………..

    سلام.ازسایت خوبتون وراهنماییهای عالیتون سپاسگذارم
    من مشکل بزرگی دارم خانمی عاشق همسرم شده وهمش پیام ارسال میکنه وزنگ میزنه و شوهرمم باهاش ارتباط برقرارکرده ودرجواب نارضایتی من توحجیههاای نامعقول میاره به کدوم فرشته اون خانم نامه بنویسم که زندگی من روازهم نپاشه ودست ازسرشوهرم برداره وبه کدوم فرشته شوهرم نامه بنویسم که اون زنوفراموش کنه؟
    باسپاس

    سلام سحر خانم.عزیز من یه سوال دارم.
    یه نفر اومده خواستگاری ولی سر مهریه با ما کنار نمیان ما واقعا حد پایین گرفتیم ولی باز بابت مهریه با ما را نمیان میخوام بدونم به کدوم فرشته نامه بنویسم تا اونا با ما کنار بیان ?عزیزم خواهش میکنم اگه میشه زود جواب بدین .خیلی ممنون.

    سلام عزیزم…راستش خواسته من اینه که بابام راضی شه و خونمونو عوض کنه ولی خود بابام اصلا نمیخاد..حالا واسه راضی کردنش باید ب فرشته نگهبان بابام نامه بدم و دلایلمو بگم؟
    مرسی عزیزم واسه مطلبای خوبت😘

    سلام سحر جون مرضیه جون و ناردونه عزیز،من نامه نوشتم ولی طی پانزده روز هفت الی هست نامه نوشتم واسه سه تافرشته خواستم یکی بوده ولی کاملا متن نامه هام شبیه هم نبود،الان بایددوهفته رهاسازی کنم بعدش چیکارکنم میشه راهنماییم کنین ممنونم

      درخواست نشونه کن و نشونه ها رو دنبال کن
      ان شالله هر چی خیر و صلاحت هست پیش میاد

    سلام خسته نباشید یه مدت کوتاه با پسری بودم بشدت عاشقش شدم الان رفته و با کسی دیگه ای هس و ظاهرا خیلی خوشاله و دوسش داره اما من از جدایش دارم اب میشم میخام دوباره برگرده و خودش گفته به هیچ عنوان برنمیگرده دارم نامه مینویسم به فرشته عشق و فرشته رهایی اون دختر چیکار کنم که برگرده دوباره اینطور پیش برم هلاک میشم تورو خدا کمکم کنین

    سلام. من یه خواستگاردارم که خیلی دوستم داره و منم بهش علاقمندم اما شوهرخواهرم و مادرش اجازه این وصلت رو نمیدن و بشدت جلوشو گرفتن. شاید اون آدم تنها شانس زندگی من بود اما اونا نذاشتن. باید به کدوم فرشته نامه بدم تا اینا دست از دخالت بردارن و خواستگارم دوباره برگرده و ازدواج کنیم؟

    باسلام وخیته نباشید،سوالی داشتم مبنی بر اینکه من دوست دارم یه شغل دولتی وخوبی پیدا کنم تحصیلات دانشگاهیم دارم منتهی چون دیراقدام کردم الان شرط سنی شاملم شده فقط هم دوس دارم جای دولتی استخدام بشم به کدام فرشته نامه بنویسم؟

    سلام .خدا قوت .من یک نفرو شدیدا دوست دارم اونم همین طور ولی خواهرش نمی ذاره که باهم حرف بزنیم به فرشته نگهبان نامه بدم ؟اگه بر فرض اسم خواهر ندونیم چی بگیم؟

      میتونی به فرشته ی رهایی خواهرش نامه یدس و درخواستت رو مطرح کنی که دخالتی در این زمینه نداشته باشه
      بنویسی خواهر فلانی (اسم دوستت ) کافیه

    مرضیه جون درخواست نشونه کردم یه مدت پرخیلی میدیدم حتی رو درخت تو خیابو یه پرسفید خوشگل و سفید دیدم،نامه هارو هنوز به آب روان ننداختم اگه بعداز ده روز از نامه نویسی تو آب بندازم اشکالی نداره؟

      سلام عزیزم
      اگه بتونی زود به آب روان بسپاری بهتره
      موادر زیادی داشتیم که نامه ها رو نگه داشتن و نتیجه ایی نگرفتن ولی به محض به آب سپردن نتیجه رو گرفتن

    مررسی عزیزم پس زودتر اینکارو انجام میدم،مرضیه جون ممنونم واسم دعا کنین

    سلام روز به خیر
    با تشکر از توجه شما
    وقتی ک در هر روز نامه نوشتم باید همون روز نامه رو بسوزونم ک از خودم دورش کنم؟؟؟مثلا صبح نامه بنویسم و شب بسوزونم؟

      هر طور که راحتی میتونی روزانه انجام بدی و هم اینکه نگه داری همشو باهم به انرژی برتر تبدیل کنی

    خوب من ک آب روان ندارم چیکار کنم….مگه نگفتید ک اکر گوشع کمد و جایی مخفی بشه هم درسته ؟؟؟؟

      تا فرصت مناسب برای به اب سپردن اشکالی نداره نگه داری
      مثال ساده میزنم شما وقتی برای کسی نامه مینویسی نامه رو پست میکنی یا نگهش میداری برای خودت ؟
      پس باید نامه رو رها کنی تا فرشته ها دریافت کنن
      یا بسوزون و یا به آب بسپار

    ببخشید من این سوال رو قبلا پرسیذم متاسفانه پیداش نکردم کجا زیر کدوم پست گذاشته بودم ….برای کسی ک زندگیش دچار سیاهی دعای بد و طلسم شذه چ پیشنهادی میدین ک حوابگو باشه…

      عزیزم هیچ طلسمی وجود نداره، مگر اینکه ما به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که دیگران می تونن مارو طلسم کنن. پس اجازه نده این انرژی منفی بهت راه پیدا کنه و با تجسم خلاق زندگی دلخواهت رو تصویرسازی کن.

    سلام من یه مدت چله جذب فراوانی ادامه دادم و چهل بار گوش کردم و نامه ننوشتم دو ماه شده نه گوش کردم و نه نامه نوشتم ایا می تونم الان نامه بنویسم ؟من نخبه هستم و برای جشنواره اختراعات خارج ثبت نام کردم

    ….

      سلام دوست عزیز، محدودیتی برای زمان نامه نوشتن وجود نداره، پیشنهاد می کنم از تجسم خلاق هم استفاده کنید، امیدوارم که موفق باشید.

      کامنت ها فقط در سایت جواب داده می شن.

    سلام سحر عزیزسوالی داشتم ازتون ممنون میشم اگرراهنماییم کنید من برای اینکه بتونم کار بکنم باید توی امتحان قبول بشم سالهاست که درگیر این امتحان هستم البته یکی دوبارهم قبول شدم اما متاسفانه با پارتی بازی واین مسائل نتونستم سر کار برم الان می خواستم کمکم بکنید به کدوم فرشته ها باید نامه بنویسم یکی برای قبول شدن یکی هم برای اینکه پارتی بازی نشه وحقم خورده نشه

    سلام من میخوام قدم بلند بشه به کدوم فرشته نامه بدم؟ راستی باید تا 15روز پشت سر هم نامه بنویسم؟

      سلام دوست عزیز، متاسفانه من خودم مطلب قابل ارجاعی درمورد این موضوع جایی ندیدم، برای همین نمی دونم واقعا جواب می ده یا نه، اما شاید تجسم خلاق بتونه کمک کنه.

    سلام من 12 اسفند همین جا پیام گذاشتم جواب ندادین

      سلام عزیزم، من با این اسم کلا هیچ سوالی دریافت نکردم، تو لیست انتظار هم سوالی با اسم شما ندارم متاسفانه.

    ببخشید یه سوال یگه هم دارم میتونیم در طول اون 15روز همه خواسته هامون یکی باشه فقط متن نامه رو یجوری تغییر بدیم؟و منظورتون از رها سازی چیه؟ممنون

      کلیت نامه یکی باشه کافیه.

      برای آشنایی با رهاسازی بخش سوالات متداول رو مطالعه کنید.

    پس اگه اجازه بدین یبار دیگه بپرسم ممنون
    میبخشید توی طرح الهی که گفتین بگیم که” اگر فلانی در طرح الهی من است با اون ازدواج کنم در غیر اینصورت کسی در سطح ایشون یا حتی بهتر از ایشون سر راه من قرار بگیره”
    من اینو بارها گفتم توی دفترم نوشتم نامه نوشتم وجملات تاکیدی هم گفتم بعدم رها سازی کردم
    ولی نه اون اومد نه کسی دیگه میشه منو راهنمایی کنین؟؟؟

      عزیزم خواسته های ما زمان الهی دارن اگه هنوز خبری نشده باید شکرگزار باشی و منتظر دربافت تا زمان الهیش فرا برسه
      و اگه فکر میکنی زیادی طول کشیده یکبار دیگه از اول مرور کن

    ببخشید میشه به جای اینکه روزی ۱ نامه در ۱۵ روز بنویسیم به جاش مثلا روزی ۲ تا نامه بنویسیم که مثلا در ۸ روز جمعا بشه ۱۵ نامه؟

    چطورنامه ای به فرشته ی کسی بنویسیم

    سلام… ممنون از سایت خوبتون…
    این چیزی که میخوام بگم خیلی ذهنم رو مشغول کرده و نمیفهمم ینی چی!!! یه کم طولانیه ولی لطفا بخونید و کمکم کنید…
    من مشخصات فرد ایده الم رو نوشتم اون ادم اومد تو زندگیم…ولی گفت قصد ازدواج نداره فعلا و یه شهر دیگه بود برای یه پروژه ای… یکسال و نیم گذشت و دورادور باهم بودیم… بهم علاقه مند شدیم… تو این مدت جملات طرح الهی رو گفتم اما اقدام برای ازدواج نکرد…تصمیم گرفتم نامه برای فرشته نگهبانش بنویسم که کاراش ردیف بشه و برگرده تهران… تو مدت نامه نوشتن حس کردم دلم میخواد رابطه تموم بشه و اینو یه نشونه فرض کردم و تمومش کردم و رها کردم و دیگه بهش فکر نکردم… دوهفته گذشت و من تو این مدت بازهم هر روز جملات طرح الهی رو میگفتم و همسر الهیم رو طلب میکردم… یه روز دیدم بهم پیام داد و بعدش زنگ زد… ابراز علاقه زیاد و این حرفا… با جدیت گفتم قصد ازدواج دارم و اگر میخوای باید به این موضوع فکر کنی… چند روز درباره این موضوع حرف زدیم و گفت فکر میکنم بهش و میام تهران همو ببینیم…
    حالا من دقیقا نمیدونم باید چیکار کنیم… اینکه رابطه تموم شد و من بازهم جملات طرح الهی رو گفتم و همسر الهیم رو طلب کردم درحالی که فکر نمیکردم این آقا برگرده ولی برگشت… این میتونه نشونه طرح الهی باشه یا نه؟؟؟ هنوز دو دل هستم و نمیدونم باید بمونم باهاش یا تمومش کنم…

      مطالب بخش طرح الهی رو بخون و طرح الهیت در مورد این شخص رو طلب کن جزیی از طرحت باشه همه چیز به روشنی اتفاق میفته

    سلام من ۱۵روزه که به فرشته عشق طرف مقابل نامه نوشتم الان بعد ۱۵روز چیکار کنم؟ میتونم دوباره نامه نوشتن به فرشته عشق و ادامه بدم ؟و نامه های قبلی و چیکار کنم؟

    سلام سحر جان ممنونم از سایت خوبتون

    عزیزم من تو شرکتی که کار میکردم اقایی بهم علاقه مند شده که منم هم متقابلا علاقه دارم بهشون و اینکه ایشون خیلی به من نشان دادن علاقه اشون رو ولی جلو نیومدن من هم کاری نکردم . حالا طی یک موضوعی ناگهانی از اون شرکت اومدم بیرون و بین من و اون اقا فاصله افتاده .
    می تونم به فرشته عشقش نامه بدم که از خودش خبری بهم بده یا بیاد مطرح کنه علاقه اشو ؟

    خودم خیلی دوست دارم با هم تو رابطه قرار بگیریم که شاید اشتباه ازمن بود که خودمم اقدام نکردم که بهش بگم منم متقابلا بهش علاقه دارم

      سلام
      طرح الهی تونو در مورد این شخص طلب کنید
      جزیی از طرح زندگیتون باشه خبری ازش میشه

    سلام خداقوت بهتون ..واقعیتش من دویزگی های همسر ایده المو نوشته بودم بعد شروع کردم ب نامه نوشتن به فرشته عشق و ازدواجم بعد از تمام شدن نامه شنوتنم به فرشته عشقو ازدواجم یکی وارد زندگی من شده که همون ویزگی ها رو تا90درصد داره اماخیلی چارچوب نگه نمیداره.و الان کات کردیم بنظرتون باید به فرشته عشق و ازدوجشون نامه بنویسم ؟؟

      میتونی نامه بدی و درخواست هایی که ازش داری رو مطرح کنی
      طرح الهی در مورد این شخص طلب کن جزیی از طرحت باشه شرابط رو میپذیره و چارچوب ها رو نگه میداره

    و اینکه ایشون میتونن طرح الهی زندگی من باشن؟

    سلام
    من با یکی از همکارا چند ماهه اشنا شدیم و صحبت کردیم. ایشان تمایل به برقراری ارتباط بیشتر و به قصد ازدواج داشت منتها گفت که قبلا در رابطه ای شکست عشقی خورده و آثار ضربه روحی هنوز در وجودش باقی مانده و میگوید اگر با همین روحیه وارد رابطه با من گردد احساس خیانت میکند و به همین دلیل یکم تمایل دیگه نشان نمی دهد. حال من نمی دونم چیکار کنم ایا ایشان در طرح الهی من هست یا نه ؟ از کدام فرشته و چطور کمک بگیرم ؟ ممنونم

    سلام وممنون از راهنمایی های شما
    ازتون سوالی دارم که خواهش میکنم جواب بدین آیا امکان داره ………………..

    سلام میشه با نامه ب کسی ک خودش ندونه برسونم دوسش دارم
    یعنی کاری کنم این علاقه تو اون فرد به وجود بیاد ؟ و ب جز نامه و تجسم راهی هست؟ ممنون

      سلام٫‌نه عزیزم نمی شه. ما فقط چیزی رو جذب می کنیم که به خیر و صلاحمون باشه که بتونی زندگی خوبی داشته باشیم. از جملات تاکیدی بخش طرح الهی استفاده کن.

    سلام.شبتون بخیر.من میخوام رابطه گرم و صمیمی با مدیرم داشته باشم و ذهنیت های اشتباهش نسبت به من تغییر کنه و پست مسولیتم و ارتقا شغلیم رو بهم بده.باید به کدوم فرشته نامه بدم و چه کارهایی انجام بدم؟

      سلام دوست عزیز٬‌ پیشنهاد من استفاده از تجسم خلاق و جملات تاکیدی هستش.

      شروع خودسازی هم کمک می کنه دیگران با ما خیلی بهتر بشن.

    سلام.من سه سال پیش یکی اومد خواستگاریم که همه چیز جور بود ولی یهو ولم کرد و رفت من همون روزا بود که باسایت شما آشنا شدم.سه سال مدام جملات تاکیدی میگفتم طرح الهی درخواست میکردم و نامه مینوشتم خوابای خوبی میدیدم که به حساب نشونه میزاشتم.اواخر سال پیش بود که تو تلگرام یه دختری بود که برام فال تاروت گرف بهم گف کسی که تو ذهنته اواخر فروردین ازدواج میکنه.من دیروز فهمیدم اون پسر ازدواج کرده.من الان خیلی ناراحتم از خدا از اینکه اون همه دعا کردم و به فرشته هاش نامه نوشتم ولی خواستمو نشنید.من به قانون جذب اعتقاد داشتم ولی الان خیلی از اعتقاداتمو از دست دادم. دیگه به خدا اعتماد ندارم خیلی وقته دیگه نماز نمیخونم.یجوری شدم.شکستم.میشه منو راهنمایی کنین؟؟

      سلام عزیزم٫‌ اگر جملات طرح الهی رو استفاده کردی و به چیزی نرسیدی پس می تونه دلیلش این باشه که انتخاب مناسبی نبوده. من یادم نمیاد تو سایت گفته باشم هرکسی از این جملات تاکیدی استفاده کنه حتما به چیزی که خودش می خواد می رسه.
      هدف من اینه که دوستایی که تو سایتم میان به چیزی که به خیر و صلاحشونه برسن.

    سلام عزیزم ببخشید یکم درد و دلم طولانیه اول از همه واقعا تشکر میکنم از سایتتون خیلی اعتقاداتمو زیر رو کرد واقعا ممنونتونم من ی مدت تمام ایمانمو از دست دادم ولی شما خیلی بهم کمک کردید راستش چند ساله عاشق فردی بودم ک محلم نمی داد نامه نوشتم نشونه ام دیدم تا اینکه پارسال فهمیدم با کسی تو رابطس خیلی ناراحت بودم ک نشونه دیدم ولی …تا اینکه اون دختر از زندگی این فرد رفت و دوباره من تمام عشقم ب اون برگشت امشب ولی فهمیدم دوباره با کسیه حالا نمی دونم همون یا ن دوباره شده بودم همون آدم بی دین قبل هر چی تونستم کفر میگفتم ک خدا بازیم گرفته یدفه ی پر صورتی خیلی عجیب رو فرش دیدم واقعا عجیبه شکلش و احساس فوق العاده ای اون لحظه داشتم ولی ازتون کمک میخوام بازم نمی تونم درک کنم ک چ معنی میده ینی بازم باید صبر کنم و منتظر همون شخص بمونم یعنی بازم امکان رسیدن بهش وجود داره ؟ توروخدا کمکم کنید مرسی

      سلام عزیزم٫‌ چرا این بی محلی هارو به این نشونه نگرفتی که خداوند داره بهت علامت می ده کسی که طرح الهی زندگیت این شخص نیست؟ خداوند همیشه بهترین هارو برای ما می خواد. امیدورام که بتونی با افکار مثبت بهترین هارو به سمت خودت جذب کنی و همیشه به خداوند ایمان داشته باشی.

    سلام….

      سلام عزیزم

      اول اینکه آدم هیچوقت نباید از خدا ناامید بشه تمام مشکلات برای قوی تر شدن ما هستم و ما هم باید قبول کنیم که تو ایجاد مشکلات دخیل هستیم.
      مطالب بخش طرح الهی رو بخون.

    سلام وقتتون بخیر
    برای رفع کدورت شدید یک نفر نسبت به یک شخص دیگه به کدام فرشته باید نامه بنویسم و متن نامه به چه صورت باشد؟
    سپاسگزارم

    سلام من چن سال پيش به فرشته نگهبان فردي كه دوسش داشتم نامه نوشتم بهش رسيدم و با اون ازدواج كردم و الان همسرمه . ولي تو زندگي با اون خيلي سختي كشيدم و اذيت شدم يعني نامه ام كامل نبوده ؟ فكر ميكنم اون رو بازور از كائنات خواسته ام كه مال من نبوده

      سلام عزیزم٫ رو طرح الهی بودن تاکید کردی؟ علت اینکه من روی طرح الهی تاکید می کنم اینه که خوشبختی رو به سمت خودمون جذب کنیم نه یک شخصی رو که خودمون انتخاب کردیم.

      امیدوارم که زندگیت روز به روز بهتر بشه. از مطالب بخش مثبت اندیشی استفاده کن عزیزم.

    سلام. من چند سال ……………………………….. اما بهش علاقه مند شدم و بعدش تا مدتها مشکلات زیادی متحمل شدم و الان چندساله که ارتباط نداریم و الان خیلی ازم دلخوره چون من خیلی اذیتش کردم بخاطر احساسم. میخوام کاری کنم که همه چیز رو فراموش کنه و برگردیم به همون ارتباط عادی که داشتیم تا بتونم حداقل براش جبران کنم. چیکار کنم که خودش به سمتم بیاد؟ چون از هیچ راهی نتونستم قانعش کنم که به حرفام گوش بده. خواهش ميکنم کمکم کنید. خیلی برام مهمه

      سلام دوست عزیز. راستش نظر خاصی ندارم٬‌ نمی دونم اینکار درسته یا نه.

      امیدوارم بهترین ها براتون پیش بیاد.

    سلام سحر خانوم ازتون خواهش میکنم بمن کمک کنید ک چ متنی برا فرشته ثروت بنویسم ک صددرصد جواب بگیرم خیلی گرفتارم

      سلام دوست عزیز٬ هیچ راه صد در صدی وجود نداره. افکار باید مدت ها در جهت درست باشن که کم کم اتفاقهای خوب رو جذب کنیم. بخش سخنرانی انگیزشی جذب ثروت رو حتما نگاه کنید.

    سلام 15 نامه باید همشون یجور باشن یا باید خواسته هنمون فرق داشته باشه …..مثلا من خواستم اینه پزشکی دانشگاه تهران قبول شم باید هر 15 بار همینو بخوام؟
    باید از کدوم فرشته راجب خواستم کمک بگیرم

    سلام دوست عزیز . من برای برادرم که کلی مشکل مالی داشت بهش کمک کردم الان چهار سال هست دارم بهش کمک میکنم که دیگه به پول برسه . ویه خونه داره به فروش بره وبتونه با من تسویه حساب کنه و اینکه کارهایی که براش انجام دادم رو ببینه .لطفا راهنمایی کنید چه نامه ای بنویسم .

    سلام
    پدر من خیلی روم حساسه حتی نمیزارن با دوستام بگردم
    همش تنهام نمیزارن آزاد باشم و واسه خاسته هام بجنگم همش خونه ام و حالت افسرده گرفتم….میتونم به فرشته ی پدرم نامه بنویسم ؟متن نامه بایو چجوری باشه؟توروخدا کمکم کنید
    ممنون

      سلام عزیزم، بله نامه نوشتن مفیده.
      مدیتیشن برای هماهنگی اطرافیان هم خیلی کارامده.

    سلام
    ببخشيد اگه بخوام از شر محدوديت ها و بستگى هایی که از طرف دیگران روم ایجاد. شده خلاصی پیدا کنم و ازادشم باید به کدوم فرشته نامه بنویسم ؟

    ببخشید من روز اول اونکاری که شما گفتین و انجام وبه فرشته ی درون اون طرف نامه نوشتم وبه اب روان سپردم اولین روز که اینکارو کردم اون کسی که به فرشته ی درونش نامه نوشته بودم و دیدم که به من لبخند زد و لپاش قرمز شد ایا این یک نشونه است؟

      عزیزم برای نشونه باید اتفاقهای ۳ ۴ماه رو بررسی کنی ببینی که روند کسی مثبت هست یا نه.

    سلام سحر عزیز.
    به چه فرشته ای و چه متنی باید برای اجاره دادن خانه بنویسم؟
    لطفا متن نامه را برایم بنویسید. ممنون می شوم.

      سلام عزیزم از جملات تاکیدی یا تجسم خلاق استفاده کن هر چیزی خیر باشه اتفاق میوفته.

    سلام و خداقوت
    زمانی که منتظر نتیجه میمونیم خیلی مهمه
    این زمان رو تا چه حد در نظر بگیریم?
    مخصو صا در مورد عشق?

      سلام دوست عزیز٬ راستش درمورد زمان هیچ نظری نمی شه داد. اگر چیزی خیر باشه در نهایت اتفاق میوفته.

    سلام مرسی از پیج خوبتون من به تازگی با موضوع فرشته ها آشنا شدم امیدوارم که جواب بگیرم, سحر جان من و خواهرم ملکی داریم که سالهاست برای فروش گذاشتیم ولی هیچ خریداری حتی در حد بازدید هم کسی پیدا نشده فروش اون ملک خیلی به زندگی خواهرم کمک میکنه برای فروش با قیمت خوب باید به کدوم فرشته نامه بنویسم؟ آیا میتونم جای خواهرم بنویسم یا روی صفحه ای که مینویسم اسم خواهرم رو بیارم کافی هست؟ امیدوارم خیلی زود ازتون جواب بگیرم

    سلام چرا نوشته من برای شما ارسال نمیشه . چند وقته در حاله تاییده . ممنون میشم جواب بدید

    سلام
    من برای برگشت شخصی که دوست داشتم به فرشته ی عشق اون نامه نوشتم بعد از شش تا نامه که به فرشته ها نوشتم امروز بهش پیام دادم که برمیگردی و فرصت میدی و ایشون گفت که همه چی خیلی وقته تمام شده و برنمیگردن .من یه جا توی همین سایت خوندم که ممکنه رابطه یهو خیلی بد بشه ولی بعد خوب میشه. من واقعا سردرگم هستم خواستم از تون خواهش کنم که آیا این نشانه ی خوبیه و من ۹ تا نامه ی باقی مانده رو بنویسم یا اینکه نه نشانه خوبی نیست و ادامه ندم دیگه. سپاسگزارم

      سلام عزیزم اگر چیزی خیر باشه خودش به خوبی و خوشی پیش میره ایکاش دوستان این سایت به طرح الهی بیشتر دقت می کردن.

    سلام
    در مورد طرح الهی اگر کسی رو که ما دوست داشتیم کلا رفته باشه و دسترسی نداشته باشیم که ببینیمش و بخوایم برگرده باید اون جملات که در قسمت طرح الهی گفتیم رو بیان کنیم بعدش واسه دریافت نشونه ها کلا بگیم فرشته ها برام نشونه بفرستید یا اینکه اسم فرشته خاص باید بکار ببریم؟

      سلام عزیزم

      پیشنهاد من اینه که فرد مشخصی رو کلا روش تمرکز نکنی و اجازه بدی خداوند خودش طرح الهی زندگیت رو بهت نشون بده.

    سلام من کنکور شرکت کردم ولی نتیجه جالبی نگرفتم ولی واقعا یه حس خوبی دارم که قراره اون جاییکه میخام قبول شم باید برای به وقوع پیوستنش به کدام فرشته نامه بنویسم یا چیکار کنم ؟؟

    سلام سحر جون.
    من بخوام بچه دار بشم، به کدوم فرشته باید نامه بنویسم؟؟ فرشته ی بخشش یا نگهبان؟؟؟؟

      سلام عزیزم

      من واقعا نمی دونم نامه نوشتن کمکی می کنه یا نه.

      بنظر من از تجسم خلاق استفاده کن.

      در کل راهکارهای سایت قطعی نیستن و فقط راه جانبی برای رسیدن به موفقیت هستن.

    سلام
    خواستم بپرسم كه اين ١٥ تا نامرو يكجا با هم بايد بريزم تو اب يا اينكه هرروزي كه مينويسم همونو بندازم تو اب؟

    مثلا من ميخوام به عشقم بريم بايد بگم
    فرشته عشق فلان كس
    من به عشقم كه اسمش فلان است بايد برسم و ….
    اينجوري جملات تاكيدي؟
    و بعد هم ادامه و تشكر
    درسته؟

    سلام؛در رابطه با قانون جاذبه یه سوال دارم
    راسش مو شوهرم یساله ازدواج کردیم و رفتیم زیر خونمون کلااز وقتی ک باهمیم مشکلات مالی داریم شدیدعقب افتادن اقساطمون دیوووونمون کرده خلاصه همسرم یعنی شوهرم ادنیه ک انقدر فشار روشه به هیچ وجه نمیتونم راضیش کنم با قانون جاذبه جلو بیاد تا اوضامون خوب بشه اونوقت منی ک با قانون جاذبه پیش میرم تکلیف زندگیمون چیه ؟؟؟؟من خانه دارم فراوانی جذب کنم ایشون ک سرکاره بدبختیوبا افکارش؟؟؟من نمیدونم چی میشه؟من میخوام ثروت رو جذب کنیم و پولدار شیم اونم میخواد امارفتاراش درست نیست مطابق قانون.ما باید چیکار کنیم؟؟؟؟ با این روش ثروت نمیاد تو زندگیمون؟؟برای مثال اون نگرانی بدهکاریمونه وواقعا داغون امامن باقانون جاذبه حالم خوبه جون خدا میرسونه اوقت چی نیشه/؟؟؟

    سلام..من عاشق ی اقایی شدم که من ایشون رو میشماسم ولی اون منو نمیشناسه..چیکار کنم که بدستش بیارم؟یا منو ببینه و ازم خوشش بیاد..اصلا امکانش هست کسی ک منو نمیشناسه با من اشنا شه و ازم خوشش بیاد؟؟

    سلام و عرض ادب
    ازتون خواهش میکنم کمکم کنید
    یک شاه طوطی داشتم که عاشقش بودم و حرف زدن و یادش داده بودم حتی باهم غذا میخوردیم دقیقا مثل بچه ام بود.. یک هفته است از پنجره پرواز کرده و گم شده دارم دیونه میشم ازتون التماس میکنم متن نامه رو برای من بنویسید چون اصلا نمیدونم باید به چه فرشته ای نامه بنویسم.
    همیشه شاد و سلامت باشید

      سلام عزیزم بابت اتفاقی که افتاده ناراحت شدم. به فرشتش نامه بده ولی واقعا نمی دونم این روش جواب بده یا نه. واقعا نمی شه انتظار معجزه داشت.


    بهم برگرده بخدا حاضرم جونم رو هم بدم ولی اونو از دست ندم، خونه ام آتیش بگیره ولی از پیشم نره، بگید چکار کنم؟؟ التماستون میکنم کمکم کنید

      عزیزم من چی بگم؟ اگر به من بود کاری می کردم همه شادو خوشحال باشن اما تو یه سری از شرایط واقعا نمی شه انتظار معجزه داشت.
      از مشاوره خانواده کمک بگیر اونا موارد مشابه زیاد دیدن شاید واقعا بشه این موضوع رو حل کرد.

    ممنونم بابت توضیحات خیلی خوبتون عالی بود

    سلام خسته نباشین میخواستم بدونم برای ماشین دزدیده شده به کدام فرشته دزد باید نامه نوشت؟

    سلام من میخام چندنفزروراضی کنم بهم کمک مالی کنن چیکاربایدانجام بدم لطف کنید راهنمایی ام کنین سپاس

      سلام دوست عزیز، تو مقاله کامل توضیح دادم.
      نکته مهم اینه که ما نمی تونیم کسی رو به زور وادار به کاری کنیم، درخواستمون باید به حق باشه.

    سلام عزیزم میشه برای فرشته چند نفر همزمان نامه نوشت با ذکر اسامی شون یا باید برای هر شخص جدا باشه

    سلام عزیزم سحرجان من تازه با سایتتون اشنا شدم میخاستم اگه ممکنه بگی باید با کدوم فرشته نامه بنویسم برای این که کسی که پولامون رو برده و زندانه بهمون برگردونه واقعا ممنونت میشم اگه راهنماییم کنی
    بعد نامه رو باید برای فرشته اون بنویسم یا خودم ؟
    اگه راهنماییم کنی ممنونت میشم

    نامه رو روی کاغذ نوشتیم باید چیکارش کنیم و کجا بزاریم؟

      عزیزم می تونه لای یه دفتر بذاری یا یه گوشه دور از دسترس.
      من خودم یکی از گشوهای میزمو به نامه هام اختصاص دادم.

    و سوال دیگه ای که دارم اینه که میشه وقتی نامه رو نوستیم نه بسوزنیمش و نه به آب بدیم در عوض نگهشون داریم و بذاریم لای یک دفتر توی کمد که هیچکس سراغش نره.

    سلام وقت بخیر جسارتا یک سوالی داشتم وواقعا برام مهم هست برای از بین بردن نیروهای ماورالطبیعه ومشکلاتی که نمیدونم از کجا نشات میگیره وازبین رفتن این طلسم باید ازچه فرشته ای کمک بگیرم میخوام بدونم مشکل چیه واقعا وچیکارکنم؟؟؟

      سلام عزیزم، برای حفاظت الهی اینجا یه پست گذاشتم، خودم اینکارو انجام می دم و فرشته ها منو بارها تو شرایط عجیب نجات دادن.

    سلام من با یکی دوست شدم خیلیم دوسش دارم الان باهم قهر کردیم به کدوم فرشته نامه بنویسم که برگرده؟؟
    متن نامه رو لطف میکنید بگید چیه؟
    وبعد نوشتن‌نامه باید بسوزونمش؟؟

      سلام عزیزم، می تونی به فرشته نگهبان یا عشق اون سمت نامه بدی.
      من خودم ترجیح می دم نامه رو تو آب روان بندازم.

    سلام خوبيد، من به آب روان دسترسى ندارم، گفتيد اسامى خدا باشه نمى شه سوزوند، من خود كلمه خدا رو نوشتم ( نوشتم :از خدا سپاسگزارم …. يا فرشته عزيز سپاسگزارم به اذن خدا حاضر شدى ) آيا مى تونم بسوزونمش ؟
    اگه كلمه خدا رو خط بزنم يا روش لاك بزنم مى تونم بسوزونم ؟!

      سلام عزیزم، بذارش تو یه ظرف آب که نوشته ها پاک بشن بعد می تونی پاقی آب رو بریزی تو باغچه 😊🌸

    ممنونم ازتون، نور و عشق و بركت به زندگى تون

    سلام عزیزم من مدتیه جملات طرح الهی ازدواجم رو در رابطه با شخصی هم دانشگاهیم میگم ونشونه هم میگرفتم طرف همه جا نگاه میکردم کنارم بود،مسیرامون یکی میشد، میومد جلو حرف میزد و طوری بود حس کردم نتیجه مثبته شروع به نامه نوشتن کردم هنوز ۱۵ تا تموم نشده ولی از نامه دوم دیگه این فرد رو ندیدم در دانشگاه و هیچ کلاسمون مشترک نیفتاد الان گیجم که بالاخره این فرد در طرح الهیم هست یا نه ؟ ممکنه اولاش نتیجه معکوس بده و به مرور و حالا شاید بعد ۱۵ امین نامه درست شه؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds