هر موفقیتی در زندگی, با یک تصویر ذهنی آغاز می شود. | قانون جذب  

 

تصور کنید, سوار ماشینتان شده اید و می خواهید از این جا بروید و هیچ مقصد خاصی را نیز در ذهن خود ندارید.

هیچ گونه تصویر ذهنی از مقصدتان در سر نپرورانده اید, بنابراین فقط دور سر خود می چرخید و به هیچ جایی نخواهید رسید.

کدامیک از شما از دانشگاه یا هر دوره آموزشی دیگری فارغ التحصیل شده است؟

چه چیزی به شما انگیزه می داد تا درس بخوانید, مطالعه کنید, تمرینات را حل کنید و ادامه دهید؟

تصویر ذهنی تان در طول این مدت, این بوده است که روزی فارغ التحصیل خواهید شد و شغلی را انتخاب خواهید کرد.

هر موفقیتی در زندگی با یک تصویر ذهنی آغاز می شود.

این تصویر ذهنی روشن, شهامت آن را به شما می دهد تا به هدف خود برسید.

برای بهبود بخشیدن به روابط خود هم می توانید از این تصویر ذهنی مثبت استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما درمورد روابطمان تجربه می کنیم, این است که هرگز تصویر ذهنی سالمی از نتیجه روابطمان نداریم و نمی دانیم به کجا می خواهیم بریم.

 

سایر مطالب “موفقیت”

 

 

کتاب سفر عشق

باربارا دی آنجلیس

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

10 نظر

    مثل همیشه مطالبتون عالی بود خدا بهتون قوت بده

    سلام سحر جون.میخوام تجربه خودمو براتون بگم از تصویر ذهنی.منکسی رو دوست دارم. کسی که مرد رویاهامه.قبل اینکه باهاش اشنا بشم تصویر ذهنیش تو ذهنم هر روز مرور میشد قیافش اخلاقش شغلش محل زندگیش و احساسش به من.اونو جذب کردم و دیدم.الان هم هر روز تصویر زندگیم و یک ایمان قوی هر لحظه از روز با سپاس گزاری عمیق تو ذهنمه. و میدونی هر روز یا حداقل هر دو سه روز یه بار چه اتفاقی میوفته! کائنات و فرشته ها نشونه هاشونو برام میفرستم که در مسیر افکار و تصاویر ذهنیم باقی بمونم.عشقم یه اسم خاص داره که قبلا سالی یه بار با این اسم مواجه میشدم ولی الان کائنات و فرشته عشق و زناشویی هر بار از یه طریقی هر دو سه روز یه بار اسم عشقمو سر راهم قرار میدن.عشقم یه جای خاص هم زندگی میکنه جایی که همیشه تصور میکردم و الان کائنات اسم اون مکان خاصو اکثر روزها بهطرق مختلف به عنوان نشانه برام میفرسته.مثلا همین امروز دو تا شکلات به دستم رسید که اسم اون مکان روشون بود و بعد از اون تو یهگروه یه لینک ارسال شده بود که یه آهنگه و اسم خوانندش اسم عشقم بود.حتی چند روز پیش اسم عشقم همراه با شغلی که قبلا داشتش یه جای دیگه دیدم.یه بار که دلم میخواست یه هدیه براش بخرم و دودل بودم و بعد در نهایت خریدم رو رسید خریدش که بعد از چند روز متوجهش شدم اسم مکانی که زندگی میکنه رو دیدم و تمام وجودم هیجان شد. به خاطر تموم این نشانه ها و دهها نشانه دیگه ای کهکائنات و فرشته عشق در مسیرم قرار دادند عمیقا و با تمام وجودم سپاسگزار و شکرگزارم و همچنان ایمانم رو حفظ میکنم.گاهی دچار شک میشم ولی وقتی به این همه نشانه فکر میکنم مطمئن میشم مسیرم درسته.سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

    سلام سحر جون من خیلی برام پیش اومده که تصویر خواسته مو توی ذهنم آوردم و بهش رسیدم…اما ی وقتایی هرکاری میکنم ب خواسته م توی ذهنم شکل بدم یا اینکه در موردش فک کنم نمیشه ک نمیشه چیکار کنم؟

    سلام . من تا حالا با خیلی از پسرا آشنا شدم و یا اینکه از من خوششون اومده وپیشنهاد دادند یا اینکه من ازشون خوشم اومده ولی متاسفانه یا پیشنهادی داده نمیشه و یا اینکه به تفاهم نرسیدیم . سوال من این هستش من هر بار که با کسی اشنا میشم مدت زمانی فکرم همش مشغول همین فرد هستش تا زمانی که مطمئن شدم مناسب هم نیستیم و بعدش دوباره فرد دیگری و باز به همین صورت … الان به نظر شما من دارم چی رو جذب میکنم؟

      سلام عزیزم, زمانی که یه سری اتفاقهای تکراری پیش میاد, این نشون می ده که یه سری افکار بازدارنده داری که باعث جذب همون اتفاقهای قبلی می شه, باید این افکار رو پیدا کنی و از بین ببریشون.

    سلام. ممنونم . برای از بین بردن افکار باز دارنده شما چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds