ویدئو - زبان بدن شما هویت شما را شکل می‌دهد | قانون جذب  

 

 

 

زبان بدن بر دیدگاه دیگران درباره‌ی ما تاثیر می‌گذارد، اما ممکن است نگاه ما بر خودمان را نیز تغییردهد.

اِمی کادی، روانشناس اجتماعی، نشان می‌دهد که چگونه «ژست قدرت» – قرار گرفتن در حالتی از اطمینان، حتی هنگامی که ما احساس اطمینان نداریم- می‌تواند بر سطح تستسترون و کورتیزول در مغز تاثیر بگذارد و حتی ممکن است تاثیراتی بر فرصت‌های ما در زندگی بگذارد.

 

بخش هایی از سخنرانی:

یعنی وقتی من با مردم دراین‌باره حرف می‌زنم، که بدن‌های ما می‌تونه ذهن‌مان را تغییر بده و ذهن‌هامان رفتار ما را عوض کنه و رفتارمان می‌تونه بازدهی ما را تغییر بده.

آنها به من می‌گن، «نمی‌دونم – به نظر غیرواقعی میاد.» درسته؟ 

من در پاسخ می‌گم، تا وقتی به نتیجه برسید اداش را در بیارید. من نمی‌خوام به هدف برسید و هنوز احساس کنید که دارید کلاهبرداری می‌کنید. 

نمی‌خوام احساس کنید که یک شیاد هستید. نمی‌خوام وقتی به جایی که می‌خواید رسیدید حس کنید که به اینجا تعلق ندارید.

اما پرسش بعدی، مسلما، اینه که آیا ژست قدرت برای چند دقیقه واقعا می‌تونه زندگی ما را به طرزمعناداری تغییر بده؟ خب این درون یک آزمایشگاهه. یه کار کوچک، می‌دانید، همش چند دقیقه طول می‌کشد.

کجا می‌تونید به کار ببندیدش؟ البته این برای ما مهم بود و فکر می‌کنیم این چیزی‌ست که واقعا اهمیت دارد، منظورم اینه که، جایی که بخواید از این موقعیت‌‌های ارزیابی کننده بهره ببرید مانند یک موقعیت تهدیدکننده‌ی اجتماعی. جایی که در آن ارزیابی بشید، حتی توسط دوستانتان، مثلا برای نوجوان‌ها سر میز ناهارخوری‌ست. 

برای بعضی‌ها می‌تونه صحبت در انجمن اولیا و مربیان باشد  یا انجام یک مصاحبه‌ی کاری, به نظر ما بیشترین چیزی که مردم می‌تونستن باهاش ارتباط برقرار کنن چون بیشترشان آن را از سر گذرانده‌اند مصاحبه‌ی کاری بود.

 

 

لینک دانلود با کیفیت 480p – حجم 150 مگابایت

 

 

سایر مطالب بخش “سمینار”

 

 

 سایت TED, تهیه و تنظیم از سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

13 نظر

    سلام برای جعبه آرزوها اگه به تصویر یا عکس دسترسی نداشته باشیم میتوانیم آرزوها را به صورت مکتوب در جعبه قرار دهیم؟

    سلام،اگه کسی از اقوام قصد داشته باشد به شهری که من زندگی میکنم مهاجرت کند وآنجا زندگی کند ومیدانم اومدن آنها زندگی من رو تحت تأثیر قرار میدهد وباعث ایجاد مسائلی در زندگیم میشود باید چکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم ـ

      سلام عزیزم, از خدا بخواه که برای خودت و اون شخص طرح الهیتون اتفاق بیوفته, بعد همچی رو بسپار به خدا, حتی اگر اومد بدون حکمتی توش بوده.

    باسلام
    تشکر ازبابت ویدیو قشنگ وجالب تون واقعا زبان بدن تاثیر زیادی روی مذاکره وفروش دارد

    سلام برای درخواست طرح الهی باید نامه بنویسم یا اینکه به صورت جملات تأکیدی روزانه تکرار کنم؟

    سلام،مدتی برا فروش خونه از جملات تأکیدی ونامه به فرشته ها از خدا کمک خواستم تا اینکه متوجه شدم کسی خونه رو میخواد مشارکتی بسازیم خیلی خوشحال شدم دوباره خبر داد که منصرف شده،وقتی شنیدم خیلی منقلب شدم ولی سعی میکنم فراموش کنم ولی باز فکرم مشغول میشه، که چرا من که طرح الهی رو طلبیدم چرا این اتفاق افتادـ

      سلام عزیزم, زمانی که از طرح الهی استفاده می کنی, ممکن اتفاقهایی بیوفته که برخلاف انتظارت باشه, اما بعدا حکمتش رو می فهمی.
      ما هم ملکی داریم که بعد از 2 سال هنوز فروش نرفته, اما مطمئنم که قرار اتفاقهایی خوبی بیوفته برای همین فعلا فروش نمی ره.

    سلام مجدد سحر جان
    این ویدیو رو نتونستم دانلود کنم امکانش هست یه لینک دانلود دیگه ایی ازش قرار بدین ..خیلی دوست دارم این ویدیو رو ببینم
    مرسی

    دانلودش کردم مرسی

    ممنونم … همیشه شاد و موفق و سلامت باشید …

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds