ویدئو - چگونه سخن گوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن شوند؟ | قانون جذب  

آیا تا بحال حس کردین که هیچ کس حاضر نیست به حرف هاتون فکر کنه؟

در این سخنرانی مفید، متخصص صدا چگونه های داشتن یک مکالمه قوی رو نشون میده – بوسیله تمرینات ساده صوتی تا نکاتی برای اینکه چطوری مکالمه کنیم. یک سخنرانی که ممکنه کمک کنه که دنیا صدای زیباتری داشته باشه.

 

گوشه ای از سخنرانی:

آنجه که من میخواهم پیشنهاد بدم، چندتا عادت هست که باید ازشون دوری کنیم.

من برای راحتی شما هفت خطای بزرگ و کشنده رو لیست کردم ادعا نمیکنم که این لیست کامل هست اما این هفت تا به نظر خیلی بزرگ هستند چیزهایی که به راحتی میتونیم بهشون عادت کنیم.

اول، غیبت بدگویی کردن پشت سر کسی که حضور نداره عادت خوبی نیست و همه ما بخوبی میدونیم که که شخصی که غیبت میکنی، ۵ دقیقه بعد غیبت ما رو خواهد کرد.

دوم، قضاوت, میدونیم که چه کسانی این طوری هستند در صحبت کردن و این خیلی سخته که به این طور آدما گوش کنید اگه بدونی که قضاوت خواهی شد و در عین حال ازت انتظار بیشتری خواهند داشت.

سوم، منفی گرایی, میتونید به این مبتلا بشید مادرمن ، در سالهای آخر زندگی اش خیلی خیلی منفی شد و خیلی سخت بود که بهش گوش کنی یک روز یادم میاد، بهش گفتم امروز اول اکتبر هست و اون گفت، “آره میدونیم، وحشتناک نیست؟” (خنده حضار) خیلی سخته به حرف کسی که اینقدر منفی هست گوش بکنی.

چهارم, شکل دیگه منفی گرایی شکایت کردن هست خوب، این یک هنر ملی انگلیس هست این ورزش ملی ما هست. ما در مورد هوا درباره ورزش، سیاست، و همه چیز شکایت میکنیم اما گله و شکایت خیلی بدبختی ویروسی هست اون نور آفرین و روشنایی بخش در جهان نیست

پنجم, عذر و بهانه، همه ما این آدما رو میشناسیم, ممکنه که همه ما این مدلی بودیم. بعضی از مردم اتهام پراکن هستند اونها فقط اتهام ها رو پاس میدن به بقیه و هیچ مسئولیتی برای کارهاشون قبول نمیکنند. و دوباره، این خیلی سخته به کسی که این مدلی هست گوش کنی.

 

لینک دانلود با کیفیت 480p- حجم 70 مگابایت

 

سایر مطالب بخش “سخنرانی”

 

 

 سایت TED, تهیه و تنظیم از سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

9 نظر

    ممنون عالی بود

    سلام عالی وکاملادرست بود ممنون

    سلام ، خدا قوت میگم ، امیدوارم سایتتون تداوم داشته باشه خیلی خوبه.
    خواستم بدونم فیلم کامل ویدئوها رو آیا شما دارید ؟
    و اگر جواب مثبته چطور میتونیم خریداری کنیم. مرسی

      سلام دوست عزیزم, نه متاسفانه من اینارو کامل ندارم, فقط هر زمان که چیزی ببینم بنظرم مفید بیاد تو سایت می ذارم که بقیه هم استفاده کنن.

    با سلام خدمت مدیر و دست اند کاران سایت . چگونه سی دی های فوق را بدست اوریم ما که در شهرستان هستیم به چه شکل تهیه نمائیم

      سلام دوست عزیز, من اینارو از سایت تد گذاشتم, به سایت اصلی برید و فیلمهایی که دوست دارید رو دانلود کنید, من خودم آنلاین نگاه می کنم.

    سلام سحر خانوم
    خیلی ممنون از اینکه این ها رو گذاشتین
    یک ویدئوی خیلی جالب دیگه تو سایت تد هست درمورد موفقیت اون رو هم پیشنهاد میکنم بذارین، فوق العاده است از خانوم آنجلا لی داک ورس هستش …

    angela lee duckworth

    زیرنویس فارسیش رو هم تو سایت “حس” دیدم!

      سلام خواهش می کنم, اگر از سخنرانی های سایت تد باشه, تو سایت خودشون با زیر نویس هستش, فردا یه سرچ می کنم, اگر پیداش کردم, تو سایت می ذارم.
      ممنونم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds