پیامد کارها را در نظر بگیرید | قانون جذب  

 

نشانه تفکر برتر یک انسان این است که بتواند درمورد پیامدهای انجام دادن یا ندادن یک کار پیش بینی درستی داشته باشد. این که یک کار یا فعالیت تا چه اندازه برای شما یا برای شرکت شما اهمیت دارد بستگی به پیامدهای بالقوه آن کار دارد.

اگر بتوانید بر این اساس اهمین هر کاری را ارزیابی کنید می توانید تعیین کنید که قورباغه بعدی شما کدام است (مقاله قورباغه را قورت بده)

دکتر بانفیلد از دانشگاه هاروارد پس از پنجاه سال پژوهش به این نتیجه رسید که داشتن دید بلند مدت, موثرترین عامل پیشرفت های اجتماعی و اقتصادی آمریکاست.

دید بلند مدت در کار تبدیل به عاملی شده است که از تمامی عوامل دیگر مانند تجربه, تحصیل, هوش و روابط در تعیین میزان موفقیت شما در زندگی نقش مهم تری دارد.

رویکر شما نسبت به زمان یا افق زمانی شما, تاثیر چشمگیری بر رفتارها و انتخابهای شما دارد.

کسانی که دورنمای دراز مدتی از زندگی و حرفه کاری خود دارند همیشه می توانند در مورد وقت و فعالیتهایشان بهتر از کسانی که کمتر درمورد آینده خود فکر می کنند, تصمیم گیری کنند.

** تفکر دراز مدت, تصمیم های کوتاه مدت را بهبود می بخشد.

افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند. آنها درباره 5, 10 و حتی 20 سال آینده فکر می کنند و انتخابها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در دراز مدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد.

در کارتان داشتن تصویری روشن از آنچه در دراز مدت برای شما اهمیت دارد تصمیم گیری های کوتاه مدت شما در مورد اینکه چه کارهایی در اولویت قرار دارند بسیار آسان تر می کند.

کارهای مهم و ضروری, نتایج بلند مدت دارند و کارهای غیر ضروری تاثیرات بلند مدت ناچیزی دارند و یا هیچ نتیجه ای ندارند.

پیش از شروع هر کاری از خود بپرسید: انجام دادن یا ندادن این کار چه تاثیرات بلند مدتی بر زندگی من خواهد داشت؟

**آینده نگری فعالیت ها و کارهای فعلی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و در اغلب مواقع تعیین کننده فالیت های کنونی ماست.

هرچه اهدافتان روشن تر باشد, تاثیر بیشتری روی کارهایی که در زمان حال مشغول انجام آنها هستید, خواهد گذاشت.

با داشتن دید بلند مدت و آینده نگری بهتر می توانید کارهای فعلی تان را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که آیا این کارهای با آنچه که هدف نهایی شماست و می خواهید در نهایت به آن برسید مطابقت دارد یا خیر.

 

کتاب قورباغه را قورت بده

برایان تریسی

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds