پیشنهاد سحر - بهانه ها را کنار بگذارید  

 

مطمئنا شما هم خواسته ها و آرزوهای زیادی دارید…

در عین حال برای نرسیدن به بهشون هم کلی بهانه دارید.

اما اگر صادقانه این بهانه هارو بررسی کنید, به این نتیجه می رسید که همه اینا, ناشی از عدم پشتکار خودتون هستش.

نیک وی آچیچ (Nick Vujicic), یکی از سخنران های انگیزشی بسیار شناخته شده در آمریکا هستش, که بصورت مادرزادی, بدون دست و پا متولد شده, اما ثابت کرد برای خوشبختی نیاز به هیچ کدوم از اینا نیست و می شه هم یه کار خوب داشت, هم یه همسر خوب و هم یه زندگی ایده آل.

کریس گاردنر, میلیاردری که بی خانمان بود, با یه پسر کوچیک, که حتی جایی برای خواب نداشتن, اما هدف زندگیش رو مشخص کرد و برای رسیدن به هدفش تلاش کرد تا اینکه به یکی از میلیاردرهای آمریکا تبدیل شد.

امی پوردی رو که یادتون هست؟ سخنرانیش رو قبلا تو سایت گذاشته بودم, خیلی ناگهانی دچاری بیماری عفونی می شه و پاهاش رو از زانو قطع می کنن, اما رویاش رو که سفر دور دنیا و بازی اسنوبرد بوده, هیچوقت فراموش نمی کنه و تبدیل به قهرمان این رشته می شه.

می بینید, نشد وجود نداره, تنها دلیل نرسیدن به خواسته هامون فقط و فقط خودمون هستیم با حصاری از محدودیتی که خودمون ساختیم و بهانه هایی که برای انجام ندادن کارها میاریم.

مهم نیست که چه وضعیتی دارید, یا شرایط جسمیتون چطوریه, اگر کسی کار تونسته انجام بده, پس مطمئنا شما هم می تونید, انجامش بدید.

 

از افراد موفق الهام بگیرید, پشتکار داشته باشید و به دنبال رویاها و آرزوهاتون برید.

هموطور که جول اوستین هم اشاره کرده, به جای گفتگوهای ذهنی منفی, باور رو جایگزین اونها کنید, بدونید که شما هم می تونید بهترین هارو داشته باشید و زندگی ایده آل خودتون رو داشته باشید.

پس از همین الان, بیاید همگی باهم قول بدیم که به افکار منفی هیچ اهمیتی ندیم, بهانه نیاریم و ببینیم در شرایط الانی, بهترین کاری که می تونیم برای رسیدن به خواستمون انجام بدیم, چیه و اون کار رو انجام بدیم.

فرمول موفقیت, خیلی راحته, فقط کافیه که واقعا بخواید.

هدف درست + پشتکار = موفقیت های بزرگ

 

سایر مطالب بخش پیشنهاد سحر

 

 

منبع  سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

پیشنهاد سحر - بهانه ها را کنار بگذارید  

پیشنهاد سحر - بهانه ها را کنار بگذارید  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

12 نظر

    با سلام
    تشکر بابت مطلب خوبتون
    عالی است

    سلام عزیزم.یه سوال میخواستم بپرسم. من از خدا در مورد دوست پسرم خواستم که طرح الهی مو نشون بده . اتفاقی تو اینستاگرام پیجی رو دیدم که زده بود فال تاروت و همه هم تعریف میکردن . نمیدونم چی شد شدیدا تمایل پیدا کردم و تماس گرفتم و فال گرفتم . ایشون گفتن طرف مقابلت اصلا بازگشت نداره و دنبال کسی دیگه هست و کلا فراموشش کن. سحر جون ایا میتونم این رو نشونه ای از طرف فرشته عشق طرف مقابلم بدونم؟اخه تو نامه ازش نشونه واضحی خواسته بودم .رابطه ما چند ماه هست که بهم خورده.البته بعضی چیزا رو هم درست گفت. خودم اعتقادی ندارم اما به نظرت اینو نشونه ببینم؟ لطفا پیامم نشون داده نشه .مرسی

      سلام عزیزم, فکر می کنم نشونه باشه.
      جملات تاکیدی طرح الهی برای ازدواج رو استفاده کن و مطمئن باش, با شخصی خیلی بهتر آشنا می شی.

    عزیزم جملات تاکیدی طرح الهی چیا هستن؟

      عزیزم تو لیست جملات تاکیدی که تو سایت گذاشتم نگاه کن, یا اینکه می تونی تو سایت سرچ کنی.

    سلام من ی دختر ۲۳سالم ی ساله ک دانشگام تموم شده.خیلی ناراحتم نمیتونم تو کارام موفق شم ب چیزایی ک میخام نمیرسم.در رابطه با شغل خیلی اقدام کردم ولی همیشه ی گره کوری وجود داشت حتی بعضی مواقع تا ی قدمی شغلم پیش میرفتم یهو همه چی خراب میشد.در رابطه با ازدواج ب چند نفر معرفی شدم قرار شد همو ببینیم و…ک الان چند ماهی از قضیه میگذره هیچ خبری نیس.نمیدونم چیکاکنم اشکال کارم کجاست؟لطفا راهنماییم کنین دارم دیوونه میشم

      سلام عزیزم, علتش فقط نگرانی و افکار منفی خودت هستش, مطالب بخش کنترل احساسات منفی رو بخون و مدیتیشن رو بهش اضافه کن.

    ممنون سحر جان، جواب یا یه نشونه برای موضوعی رو بهم دادید…

    سلام
    ببخشید اگه یکم سوالم طولانیه
    سحر جون من از بچگی آرزو داشتم ک در درس هام موفق باشم و…
    ولی هیچ وقت پشتکار لازمونداشتم
    یعنی بعد ی مدت بیخیال میشمومیگم نمیشه
    من چ کنم ک تغییر کنمو با پشتکار درس بخونم؟
    برای کنکور میخوام بخونم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds