پیشنهاد سحر - قدرت تلقین | قانون جذب  

 

امروز یه مطلب خیلی خوبی دیدم, حیفم اومد برای دوستان همیشگی قانون جذب, نذارم.

فکر می کنم این داستان کوتاه, اما واقعی, به خوبی قدرت تلقین مثبت رو به شما نشون بده.

 

ادیسون به خانه بازگشت, یادداشتی به مادرش داد.

گفت: این را معلم داد, گفت تنها مادرت بخواند.

مادر در حالی اشک در چشمانش داشت, برای کودکش خواند:

فرزند شما یک نابغه است و این مکتب برای او کوچک است, آموزش او را خود بر عهده بگیرید.

سال ها گذشت, مادرش از دنیا رفته بود.

روزی ادیسون که اکنون بزرگترین مخترع قرن بود, در کنج خانه خاطراتش را مرور می کرد, ورقی را در میان شکاف دیوار یافت, آن را در آورد و خواند.

نوشته شده بود:

کودک شما کور ذهن است, از فردا او را به کتب راه نمی دهیم.

ادیسون ساعت ها گریست و در خاطراتش, اینگونه اشاره کرد:

ادیسون کودک کور ذهنی بود که توسط یک مادر قهرمان به نابغه قرن تبدیل شد.

 

سایر مطالب بخش “تلقین”

 

 

منبع  سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

پیشنهاد سحر - قدرت تلقین | قانون جذب  

پیشنهاد سحر - قدرت تلقین | قانون جذب  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

25 نظر

    عااالي بووود…امیدوارم هممون به این نقطه برسیم که خودمون رو باور کنیم.

    تشکر ، پاينده باشيد.

    دوست عزیز سلام
    چند روزی میشه که من در زیر تاپیک ” داستان راز- کلماتتان را با دقت انتخاب کنید “، مشکل ورود به تالار گفتگو رو مطرح کردم ولی متأسفانه تا حالا مشکلم حل نشده و جواب درستی هم دریافت نکردم.
    اگه امکان داره لطف کنید به این موضوع رسیدگی کنید.
    ممنون.

    ببنید مشکله من اینکه کلا زمانیم که موفقیت خیلی بزرگ میرسن خیلی بران عادی میشه با اینکه خیلی تلاش میکنم تا بهش برسم وقتی نتیجه میگیرم دیگه مزه موفقیت اونجوری که میخوام نیست کلا حس میکنم از زندگی لذت نمیبرم چه کنم؟

      همیشه همینطوره, برای اینکه ما خوشبختی رو در سایه رسیدن به اهداف می بینیم, در حالی که این اشتباهه, ما باید یاد بگیریم که از همین شرایطی که داریم لذت ببریم و سعی کنیم بهترش کنیم.
      یعنی نرسیدن به اهداف نباید مانع روحیه خوب ما بشه.

        اره درحقیقت همه ما اینجوری هستیم.فکر میکنیم فقط اون مقصد یا هدفمونه که زیباست و از زیبایی های مسر غافل میشیم بعد حسرت گذشته رو میخوریم دوست من تو همین شرایطی که هستی لذت ببر وگرنه باید حسرت همین روزو بخوری

      شما اهدافی که انتخاب میکنی مناسب نیستند.

        نه دوست عزیز, لزوما به خاطر انتخاب نامناسب اهداف نیست. برای اینکه ما خوشحالی رو وابسته به رسیدن به خواسته ها می دونیم, وقتی بهش می رسیم می بینیم که هنوز احساس خوشحالی نداریم.
        برای اینکه نمی دونیم همین لحظه باید خوشحال باشیم.

    مرسی،خیلی خوب بود.
    درباره ابن سینا هم یه داستان درباره اینکه پدرش چجوری از بچگی بهش تلقین میکرد و جملات تاکیدی بهش یاد داده بود شنیده بودم.

      خواهش می کنم.
      نیروی تلقین خیلی قدرتمنده, متاسفانه ها, اکثر خانواده ها به فرزنداشون تلقین منفی می کنن.

    سلام ناردونه عزیز

    هر چند مشکل من حل نشده موند ولی من از شما ممنونم که این موضوع رو پیگیری کردین و با ادمین مطرح کردین ولی واقعا انتظار چنین برخوردی از این سایت بسیار خوب نمیره.
    یعنی تا این حد بی تفاوتی نسبت به یه کاربر عضو، اون هم توی چنین سایت متفاوتی واقعا عجیب و دور از ذهنه!

    باز هم سپاس از شما

      سلام دوست عزیز, پسورد جدید به آدرس ایمیلتون خیلی وقته ارسال شده.
      اگر به دستتون نرسیده دوباره ارسال کنیم, تو این سایت به همه مشکلات رسیدگی می شه و ما هیچوقت بی تفاوت نبودیم.
      اگر هم آدرس ایمیل دیگه ای دارید, اونم بدید که به هردوش بفرستیم.

      سلام
      در ادامه ی پاسخ سحر عزیزم

      ادمین حدود 2-3 بار برای شما ایمیل فرستاده و رمز جدید رو براتون ایمیل کرده
      لطفا قسمت اسپم ایمیلتون رو چک بفرمائید….
      اگر نبود اطلاع بدید

    عالییییییییییی بود کاملا انگیزشی و قدرتمند ممنون وسپاسگزارم .

    واقعا همین هست .به هر چه بیاندیشیم همان برایمان متجلی میشود.و موفقیت هم رابطه اصلی با ذهن و فکر و باور ما دارد. و هوش در رتبه بعدی و پایین تر قرار دارد. این باور میتواند از طرف دیگران برای ما ایجاد شود.ولی ما باید به هوش باشیم که باورمان از زندگی عالی باشد تا زندگیمان شگفت انگیز باشد. یعنی اگر باوری مثبت از زندگی داشته باشیم و مطمئن باشیم که موفق و ثروتمندخواهیم شد و زندگی رویایی خواهیم داشت حتی بدون اینکه ابزار اولیه را داشته باشیم برایمان متجلی خواهد شد. تنها با توکل به خدای رحمان وسپس باور و احساسی عالی از موفقیت و ثروتمندی وشادمانی.بدون شک و تردیدی البته. احساستان باید بسیار قوی باشد و طوری وانمود کنید و بیاندیشید که به همه چیزهای دلخواهتان رسیده اید و این کاملا در احساستان باید مشهود باشد.

    سلام سحر خانوم خسته نباشین. من در زمینه برخورد با مشکلاتم خیلی عالی عمل میکنم و به راحتی با هر مشکلی رو برو میشم.اعتماد به نفسم در این زمینه خیلی خوبه. ولی چیکار کنم ک در مقابل آدمها هم خودمو ضعیف نبینم و اعتماد به نفسم رو در برخورد با ادمها حفظ کنم. و روابط اجتماعی قوی داشته باشم چند وقته که احساس میکنم استرسم زیاده . گاهی اوقات انجام بعضی کارهای پیش پا افتاده مثل خوندن ازروی متن یک کتاب در جمع کلاس, یا حل تمرین پای تخته , یا برقراری یک تماس تلفنی بهم استرس وارد میکنه به اندازه ای ک شاید از انجام اون کار منصرف شم. وقتی در یک موقعیت خاص قرار میگیرم کنترل استرس لحظه ای برام سخته. مثل کنفرانس دادن جلو جمع بخاطر همین قضیه زیر بار کنفرانس نمیرم .و میدونم ک همش توهمه وتقصیر افکار منفیه چون گاهی اوقات خوب از پسش بر اومدم..فقط همون لحظه افکار منفی حمله ور میشن دستام میلرزه .و نفس کم میارم ونمیتونم جمله هامو درست ادا کنم. به دوران دبیرستان ک فکر میکنم اصلا همچین مشکلی نداشتم .این استرس رو از دوره پیش دانشگاهی ب بعد حسش کردم .تو محیط دانشگاه همیشه سر این قضیه با خودم کلنجار میرم. نمیخوام اینجوری باشم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟:(

      سلام عزیزم, اگر تو جمع مشکل داری یعنی اعتماد بنفست کمه, اما نگران نباش, حل می شه.
      با استفاده از جملات تاکیدی به خودت انرژی بده, مثلا دائما تکرار کن من تو جمع به خوبی صحبت می کنم و …
      این قسمت و این قسمت رو ببین, خیلی می تونه برات مفید باشه.

    سلام دوست عزیز.چون دیدم دوستی مشکل ورود به سایت رو اینجا مطرح کرده من هم اینا میگم.
    من هم مشکل ورود به سایت دارم.بارها پسورد جدید به ایمیلم رسیده.اما نمیتونم وارد سایت بشم.

    سلام، مثل اینکه لیاقت جواب
    شنیدن از شما خانم محترم رو ندارم،
    ببخشید مزاحمت ایجاد کردم،
    حلالم کنید،منظوری نداشتم، دیگه پیام نمیدم،
    عذر میخوام، من کسی نیستم بخوام شما رو ناراحت کنم،
    خدا نگهدار

      سلام
      مرسي از كامنتهاتون و ممنون ازينكه در پيشرفت هرچه بهتره سايت كمكمون ميكنيد،حجم پيامها بسيار بالاست وگرنه ما تمام كامنتها رو ميخونيم و پاسخ ميديم ممكنه طول بكشه اما كامنتي بي دليل حذف نميشه،اينكه گفتيد با خيليا در ارتباط هستيد و پاسخ نگرفتن و تاثيري نداشته كسي مقصر نيست
      كه حالا بخواد پاسخگو باشه!هدف اصلي سايت تفكر مثبت و استفاده از قانون تاييد شده ي جذب هست،هركسي هم نميتونه توش موفق باشه چون برميگرده به تلاش و انگيزه و هدف اون شخص،،،،و اينكه از روحانيون پرسيديد. و اونجوري جواب گرفتيد به احتمال زياد شما منظورتون رو درست تفهيم نكرديد و منظورتون رو خوب بيان نكرديد،،،كه البته در انتهاي پيامم چند نمونه ي اجمالي و خلاصه براي شروع مطالعتون درين زمينه ميذاريم ميتونيد مطالعه كنيد،،،،،اينكه لابلاي صحبتاتون توهين و برچسب به مسئولين سايت زديد. يا درخواستهاي نابجا مثل درخواست عكس! از مسئول اصلي سايت داشتيد كاملا قابل پيگيري هست كه البته طي شور و مشورتي كه داشتيم ازش چشم پوشي ميكنيم،و به توضيحي اجمالي براي پاسخ به سوالاتتون بسنده كرديم،كامنتهاي شما نشان از مطالعه ي كم شما درين زمينه داره پيشنهاد ما به شما مطالعه ي هرچه بيشتر در اين زمينه هست،چون واقعا كمبود وقت به ما اين اجازه رو نميده دونه دونه كاربرها رو روشن كنيم و از بن و پايه همه چي و توضيح بديم اميدوارم درك كنيد اين موضوع رو،دعا و نيايش و،، ،،هيچ تداخلي با كمك گرفتن از فرشتگان، اين مخلوقات پاك خداوند ندارن شما از وجود باري تعالي و ائمه ي اطهار كمك بخواهيد دوست داشته باشيد از فرشتگاني كه براي كمك به بنده ها افريده شدن هم ميتونيد كمك بخواهيد،مگر ما براي درمان بيماري به پزشك مراجعه ميكنيم كار غير ديني انجام داديم؟پس اينجا هم بگيم از خود خدا كمك بگيريم و نيازي به پزشك نيست!،پزشك هم وسيله اي هست از سمت خدا براي كمك به بنده هاش.
      ،ما از هيچ سايت و كتاب ممنوعه اي مطلب در سايت نذاشتيم، نميذاريم و نخواهيم گذاشت !!! ميشه ذكر كنيد منظورتون دقيقا كدوم مطالب سايت هست؟
      چون تمام مطالب با ذكر منبع و مأخذ نوشته شدن!
      تمام منابع ما كتابها و مقالاتي هستند كه زير نظر وزارت ارشاد اجازه ي چاپ و نشر گرفتن!!
      اگر ايرادي هم هست به كسي كه مطالعه ميكنه و اين كتابها رو ميخونه وارد نيست!

      در آخر مطالب زير رو براتون ميذاريم،، براي روشن شدن بيشتر ذهنتون و اگر علاقه داشتيد ميتونيد دايره ي مطالعه و تحقيقتون رو فراتر و بزرگتر از سايت ما انجام بديد،،،چون هدف اصلي سايت ما معرفي فرشتگان نيست بخش كوچكيش به اين مباحث مربوط ميشه،
      موفق باشيد.

      آیا این‌که در برخی آیات قرآن؛ محافظت بندگان به فرشتگان نسبت داده شده و در برخی دیگر به خدای تعالی، منافاتی با هم ندارند؟
      پاسخ:
      در قرآن کریم می‌خوانیم: «هیچ حافظی به جز الله وجود ندارد»؛ (سوره 2 آیه 107، سوره 29 آیه 22)، اما در سوره 41 آیه 31 فرشتگان خود می‌گویند «ما محافظان شما در اینجا و در آن دنیا هستیم». همچنین در سوره‌های دیگر نقش آنها به عنوان نگاهبان (سوره 13 آیه 11 و سوره 50 آیه 17- 18) و محافظان (سوره 82 آیه 10) اعلام می‌شود. آیا فرشتگان محافظ هستند یا خدا؟
      پاسخ اجمالی
      این‌که فرشتگان اولیای مؤمنان بوده و حفاظت از آنها را بر عهده داشته باشند، منافات با این موضوع ندارد که خدا هم ولىّ و یاور ایشان باشد؛ چون فرشتگان واسطه رحمت و کرامت خدای مهربان هستند، نه این‌که از پیش خود اختیارى داشته باشند. همان‌طور که در آیه‌ای از قرآن کریم می‌خوانیم: «براى انسان از پیش رو و پشت سر، مأمورانى است که همواره او را به فرمان خدا [از آسیب‌ها] حفظ می‌‌کنند»، که نشانگر آن است که حافظ بودن فرشتگان به امر الهی است

      درباره این‌که مراد از اینکه ملائکه اولیاء مؤمنان هستند چیست، چند تفسیر بیان شده است، از جمله:
      الف. یاران و دوستان مؤمنان.[11]
      ب. تأیید مؤمنان از جانب خدا.[12]
      ج. یاوران شما در حفظ از شرّ شیاطین.[13]
      اولیاء بودن ملائکه (به هر کدام از معانی که باشد) براى مؤمنان منافات با این ندارد که خدا هم ولىّ ایشان باشد؛ چون ملائکه واسطه رحمت و کرامت خدای مهربان هستند، نه این‌که از پیش خود اختیارى داشته باشند. و این‌که در آیه شریفه ولایت ملائکه را ذکر کرده نه ولایت خدا را، براى این بوده باشد که بین اولیاى خدا و دشمنان او مقابله و مقایسه کند، چون در حق دشمنانش فرموده بود: «وَ قَیَّضْنا لَهُمْ قُرَناء»؛[14] و ما براى آنها [در دنیا در اثر کفر و عنادشان] رفقا و همنشینانى [از شیاطین و اجنّه] تعیین کردیم، و در آیه مورد بحث در مقابل آن قرین‌ها، از قول ملائکه‌اش می‌فرماید: «ما اولیاى شما هستیم».[15] همان‌طور که در آیه دیگری می‌خوانیم: «براى انسان از پیش رو و پشت سر، مأمورانى است که همواره او را به فرمان خدا [از آسیب‌ها] حفظ می‌کنند»،[16] که حافظ بودن فرشتگان به امر الهی است. و آیات دیگری که محافظت و نگهبانی فرشتگان نسبت به انسان‌ها را بیان می‌کنند

      لينك زير هم كمكتون ميكنه:
      .http://maarefquran.org/index.php/page,viewArticle/LinkID,6718?PHPSESSID=2ad154efcf044248f16cc29addc0ad26
      http://maarefquran.org/index.php/page,viewArticle/LinkID,6718?PHPSESSID=2ad154efcf044248f16cc29addc0ad26

    سلام ادرس ایمیلتون میزارین ؟تو سایت نمبتونم سوالمو بگم

      سلام عزیزم, سوالات فقط در سایت جواب داده می شن.
      می تونی اولش بنویسی سوال اصلی نمایش داده نشه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds