چرا واقعیت کنونی ما این چنین شده است؟ - بخش اول | قانون جذب  

 

اگر بخواهیم بفهمیم که چرا و چگونه واقعیت کنونی مان را به وجود آورده ایم, فقط کافیست به انتخابهای گذشته خود بنگریم, وارسی وضعیت کنون مان نشان می دهد که ما در پی تصمیم های دیروز و روزهای پیش از آن به اینجا که هستیم رسیده ایم. همچنین برای آگاهی از چگونگی زندگیمان در آینده باید انتخابهای امروزمان را بررسی کنیم.

شاید هیچگاه اینگونه به زندگی خود فکر نکرده باشید, اما واقعیت این است که آینده ما به واسطه انتخابهایی که درست در همین لحظه می کنیم, تعیین می شود. پس به راستی چرا بسیاری از ما چنین وقت اندکی را به تفکر درباره انتخابهای گذشته مان اختصاص می دهیم؟

چرا بیشتر اوقات قبل از پیشروی, همه جوانب را در نظر نمی گیریم و تمامی پیامدها را نمی سنجیم؟

زندگی ما یک بازی قمار, یک بداقبالی یا نتیجه کوتاهی پدر و مادر, همسر یا رئیسمان نیست. این واقعیت, هم خبری خوب و هم خبری بد را در بردارد. خبر بد این که ما به تنهایی مسئول شرایط زندگیمان هستیم. خبر بسیار خوب این است که ما و فقط ما قدرت تغییر زندگی مان را داریم و در هر لحظه می توانیم این انتخاب را داشته باشیم که چنین کنیم.

به راستی انجام این کار بسیار ساده است. اگر می خواهیم زندگیمان متفاوت باشد, فقط کافی ست که انتخابهای متفاوت داشته باشیم. بسیاری از ما بنا برا عادت, راحت طلبی, ترس یا تنبلی به همان انتخاب های پیشین ادامه می دهیم و آنگاه شگفت زده می شویم که چرا نتایج متفاوتی به دست نمی آوریم.

در حقیقت, چنان سرگرم تلاش برای گذران زندگی هستیم که حتی نمی فهمیم انتخابها و فعالیتهایمان ترجمان امیدها و رویاهای ما نیستند.

 

کتاب “سوال های درست”

دبی فورد

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds