گذشته را در گذشته دفن کن! | قانون جذب  

 

یک ضرب المثل قدیمی می گوید: گذشته را در گذشته دفن کن!

به عبارت دیگر شما نباید به گذشته چشم بدوزید و به خاطر آنچه از دست رفته خودتان را عذاب بدهید. دنبال کردن این رویه هیچ ثمری در پی نخواهد داشت.

همه بزرگان, همواره به افق آینده نظر داشته و حسرت روزهای از دست رفته را نمی خوردند. آنها به جای حسرت گذشته, امید آینده را داشته و در جهت تحقق آرزوهای شان گام برداشته اند.

به میراث باشکوهی که این افراد آینده نگر برای ما به یادگار گذاشته اند فکر کنید, به واسطه تلاشهای مداوم ایشان بوده که ما امروز می توانیم در کثری از زمان در کشورهای مختلف دنیا باشیم یا با فشردن چند دکمه صدای عزیزانمان را بشنویم.

این اتفاقات به این دلیل رخ داده که افرادی عادی, درست مثل من و شما, تصاویر خارق العاده ای وسایلی که قبلا وجود نداشته, خلق کرده اند.

آنها با آینده نگری خود, تمسخر افراد منفی گرا که جمله ی این کار نشدنی است ورد زبانشان است, را نادیده گرفته اند. آنها توقع تحقق آرزوهای بزرگشان را داشته و آنها را محقق کرده اند.

بنابراین مطمئن باشید که تحت هر شرایطی می توانید به آرزوهای بدیع خود جامعه عمل بپوشانید.

اگر دقت کرده باشید, تعداد افرادی که زندگی پرشور و پویایی دارند, بسیار کم و در مقابسه تعداد اشخاصی که زندگی پریشانی دارند بسیار زیاد است, با مطالبی که در این کتاب خوانده اید می توانید خیلی در زندگی جلو باشید.

از قرار معلوم اکثر مردم همواره در گذشته زندگی می کنند, آنها با چسبیدن به خاطرات قدیمی و وقایع گذشته زندگیشان, خود را به شدت محدود کرده اند.

توانایی های باشکوهی از سوی خداوند به همه انسانها عطا شده و از همین رو همه ما ثروتمند به دنیا آمده ایم.

 

کتاب ثروتمند زاده شده ای

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

گذشته را در گذشته دفن کن! | قانون جذب  

گذشته را در گذشته دفن کن! | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds