فرشتگان زمینی - تجلی فرشتگان  

 

ممکن است فرشته ای را به شکل انسان دیده باشید که پیام آرامش بخشی به شما داد یا رفتاری قهرمانانه انجام داده باشد.

فرشته ها در صورت لزوم قادرند به شکل بشر ظاهر شوند تا جان کسی را نجات داده و یا آنچه را که می خواهند بگویند, از طریق شکل انسانی به ما برسانند.

آنها گاهی اوقات شبک پوشند و بعضی اوقات لباس مندرس به تن دارند.

این فرشته ها معمولا به صورت موقتی و به مدت لازم به شکل فیزیکی در می آیند تا یک ماموریت الهی را به انجام برسانند.

زمانی که یک خانواده, بیمارستان, مدرسه یا مجموعه ای دیگر به کمک دراز مدت آنها نیاز داشته باشد, به مدت طولانی بصورت انسانی ظاهر می شوند.

داستان سوزان:

در یک زمستان سرد, بخاری سوزان خراب شد, او به شرکت های لوازم خانگی مختلف زنگ زد و متوجه شد که قادر به پرداخت هزینه تعویض بخاری یا تعمیر آن نیست.

روز بعد یک اتومبیل ون سفید در مقابل خانه اش ایستاد و دو مرد با یونیفرم های بدون آرم, به سوزان اعلام کردن که بخاری جدیدی را آورده اند که نصب کنند.

سوزان گفت که بخاری جدیدی سفارش نداده است, اما آن دو نفر گفتند که باید بخاری را نصب کنند و او بعدا می تواند با دفترشان درمورد پرداخت صحبت کند.

سوزان دیگر خبری از آنها نشنید و از شرکت آنها هم اطلاعی نداشت که بتواند برای پرداخت هماهنگی کند.

او متوجه شد که فرشته هایش این کار را برای گرم نگه داشتن او و خانواده اش انجام داده اند.

 

فرشته ها به روشهای معجزه آسا به ما کمک می کنند, سوزان به جای دعا کرن برای جذب پول بخاری, فقط برای گرم شدن خانواده اش دعا کرد.

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دکتر درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    سلام بانو!
    مرسی بابت مطلبت بهش نیاز داشتم!!!

    سلام.سایت فوق العاده عالی هست.

    من در همچین شرایطی بودم.دو سال پیش برای گرفتن مدرکم با چند تا از دوستام به شهر دیگه رفتم و متاسفانه ماشینمون خراب شد و من باید برمی گشتم. یه آقایی اومد کمکمون ماشینمون رو راه انداخت که حداقل به یه تعمیر گاه برسیم و یکی از دوستام موند که ماشین درست بشه و ما رو برگردوند تا دم در خونه بدون هیچ چشم داشتی!!! برای تشکرکلی دنبالش گشتیم اما هیچ اثری بعد از اون قضیه ازش نبود.

    سلام وعرض ادب .
    من نمیدونم چرانمیتونم وجودفرشته هاروباورکنم؟
    مثال یاداستان ایرانی نداریم دراین مورد یاخودتون چی دیدید تاحالا ازفرشته ها؟
    بیشترشبیه قصه وتخیله

      سلام، قطعا باور چیزی که دیده نمی شه سخت هستش ولی در همه ادیان به وجود فرشتگان اشاره شده. از اونجایی که به هرحال تشخیص داستان واقعی از غیر واقعی مشکله، به اشاره مختصر به داستان های خارجی بسنده کردم.
      به هر حال باور یا عدم باور به فرشتگان تغییری تو روند زندگی ما ایجاد نمی کنه و همیشه راه های مختلفی برای رسیدن به موفقیت وجود داره، راه های مختلف تو سایت اشاره شدن و هر کسی راهی رو که براش مناسب تر انتخاب می کنه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds