مهار ذهن - دستیابی به شادی درونی  

مهار ذهن

دستیابی به شادی درونی

 

تمامی دستاوردهای ما مخلوق «ذهن‌خلاق» است. ذهن ابزاری فوق‌العاده عالی است اما اگر از کنترل خارج شده باشد و ما هیچ کنترلی روی آن نداشته باشیم، کنترل ما را به دست می‌گیرد. ما دیگر روی شادی و آرامش را نخواهیم دید، فارغ از اینکه چه موقعیت اجتماعی یا تحصیلات داشته باشیم، رنج خواهید کشیم.

هرچقدر بتوان ذهن را بهتر شناخت و آن را مهار کرد می‌توان بیشتر از رنج‌ها رها شد و کیفیت زندگی به معنای حقیقی به سطح بالاتری ارتقا پیدا کند، حتی اگر هیچ‌چیزی نداشته باشید، حتی تحصیلات و سواد اجتماعی.

زمانی که ذهن مهار شود به شادی درونی دسترسی پیدا می‌کنید، یک شادی بی‌دلیل که همواره همراهتان خواهد بود و این را از هیچ طریقی نمی‌توانید به دست آورید مگر با «مهار ذهن».

 

جهان از میدان‌های انرژی ساخته شده است، بدن هم یک میدان انرژی در حال ارتعاش است. نه‌تنها بدن بلکه هرچیزی که در دنیای اطرافمان وجود دارد و در حوزه‌ فیزیکی تجلی یافته است.

بنابراین بدن دائما در حال ارسال و دریافت ارتعاش است و شعور خاص خودش را دارد. ذهن هم مانند بدن میدان انرژی است، بنابراین ذهن مکان خاصی ندارد، همه جا هست.

 

 

مزدافر مومنی – گذر از ذهن

(در صورت استفاده از مطالب سایت قانون جذب، لطفا منبع رو ذکر کنید، ممنونم)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

مهار ذهن - دستیابی به شادی درونی  

مهار ذهن - دستیابی به شادی درونی  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds