مانترا و فواید ذکر کردن آن  

 

مانترا چیست؟

مانترا مجموعه‌ای از واژه‌ها و آواهایی است که با آهنگی خاص به دفعات تکرار می‌شود. واژه مانترا از دو بخش Man به معنی فکر کردن و tra به معنی آزاد شدن است، یعنی «رها شدن». در مدیتیشن از مانترا استفاده می‌شود که تاثیرات مثبتی روی جسم و روح دارد و از شناخته شده‌ترین مانتراها می‌توان به مانترای «om» اشاره کرد.

مانترا دارای امواج و انرژی‌های روحانی و شفا بخش است و کمک می‌کند تا پرانا یا همان انرژی حیات در بدن فعال و جاری شود. تکرار منظم و همیشگی مانترا می‌تواند شعف و آرامش درونی را برایتان به ارمغان آورد.

مانترایی که به درستی انتخاب شود این توانایی را دارد که عادت و رنج‌های ناخودآگاه را از بین ببرد. ریشه تنش‌ها و رنج‌ها ناشی از این است که نتوانسته‌اید تمرکز ذهن خود را از روی مشکلات منحرف کنید و این عدم تمرکز باعث می‌شود که نتواند بر امور زندگی تسلط داشته باشید.

تاثیر مانترا زمانی بیشتر است که در روزهای مخصوص و تعداد مشخص گفته شود، در ذکر آن نظم بسیار اهمیت دارد. مانترا شما را وارد مرحله آرامش می‌کند، سپس اجازه می‌شود که کنترل ذهن را به دست بگیرید. همچنین به گفتگوهای منفی ذهنی و درونی‌تان پایان می‌دهد و کمک می‌کند تا به خود متعالی‌تان نزدیک‌تر شود.

 

 

سحر رضوی

 

(در صورت استفاده از مطالب سایت قانون جذب، لطفا منبع رو ذکر کنید، ممنونم)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

مانترا و فواید ذکر کردن آن  

مانترا و فواید ذکر کردن آن  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds