بهترین سال زندگی - بخش دوم  

 

امکان ایجاد بهترین سال زندگی تان در هر لحظه وجود دارد، زیرا بهترین سال زندگی به دستاوردهای خاص بیرونی وابسته نیست، بلکه به این مربوط می شودکه اجازه دهید والاترین تجلی شما آشکار شود.

برای آن که بهترین سال زندگی تان را داشته باشید، باید آن کسی بشوید که همیشه آرزویش را داشتید.

باید آن چهره خود را که از همه بیشتر دوست دارید در بربگیرید و آن خصوصیاتی که شمای رویایی تان را به وجود می آورد، در خود پرورش دهید.

همان گونه که یک هنرمند، مجسمه زیبای پنهان در تخته سنگ مرمرینی را آشکار می کند، هر کدام ما باید لایه های بیرونی مان را که نمی گذارند خود واقعی مان را ببینیم و همان باشیم، بتراشیم.

باید این فرصت را به خود بدهیم تا بفهمیم از چه راه هایی استعدادهایمان را پنهان کرده و عمیق ترین آرزوهایمان را پوشانده ایم.

برای آفرینش بهترین سال زندگی، باید رفتارهای بیهوده و محکوم به شکست خود را مورد سوال قرار دهیم و راه های تازه ای برای واکنش به رویدادهای روزانه که تجربه ما را شکل می دهند، بیابیم.

باید ابتدا تمامی باورهای محدود کننده ای را که طی سال ها جمع آورده ایم، درک کنیم و بپذیریم و سپس این جرات را بیابیم که تمامی آن ها را رها سازیم.

باید به خود فرصت بررسی افکاری که توان موفقیت یا شکست را در ما شکل داده اند، بدهیم. این افکار به ما این اجازه را می دهند که تا حدا والاترین وجودمان ارتقا پیدا کنیم یا در پیش پا افتادگی و معمولی بودن غرق شویم.

 

“بخش اول مقاله”

سایر مطالب بخش “خودشناسی”

 

کتاب “بهترین سال زندگی”

دبی فورد

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در اینستاگرام بپیوندید

بهترین سال زندگی - بخش دوم  

بهترین سال زندگی - بخش دوم  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds