ترس را کنار بگذارید | قانون جذب  

 

اجازه دهید یک هشدار به شما دهم.

هیچوقت نگران این نباشید که آیا موفق به کسب ثروت می شوید یا نه, هیچوقت هم نگران از دست دادن ثروت خود نباشید.

در کتاب مقدس از زبان حضرت ایوب که مصیب های زیادی را تحمل کرد, چنین نقل شده است: “بنگر چگونه به مصیبی دچار شدم که از آن هراس داشتم.”

حال لحظه ای تامل کنید.

اول اینکه اگر ما همیشه نگران این باشیم که پول کافی نداریم یا دائما نگران این باشیم که پولمان را از دست خواهیم داد, قطعا به این مصیبت دچار خواهیم شد, درست همان طور که حضرت ایوب دچار ناخوشی های متعددی شد, ما نیز دچار کمبود یا فقدان پول خواهیم شد.

دوم اینکه از ترس اینکه روزی بی پول شوید, آن را انبار نکنید.

از هرچه بدمان بیاید, به سرمان می آید, پس فعلا این نکته را به خاطر داشته باشید که نگرانی در مورد پول, همیشه نتیجه عکس به بار می آورد. این اصل حتی درمورد شعار قدیمی “ذخیره برای روز مبادا” هم صدق می کند.

اینک باید یک هشدار دیگر را به شما بدهم, اگر واقعا می خواهید درامد فعلیتان را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهید, قبل از هرچیزی باید یاد بگیرید که زیاد به حرفهای اطرافیانتان توجه نکنید و در عوض بیشتر به ندای درون خود گوش دهید.

به بیان ساده تر, به جای اینکه تحت تاثیر محیط اطرافیانتان قرار بگیرید, سعی کنید بیشتر پیرو احساسات درونی و الهامات خود باشید.

اکثر اشخاصی که نمی توانند به اندازه کافی پول در بیاورند و مطابق با سلیقه خود زندگی کنند, همان کسانی هستند که به راحتی تحت تاثیر عقاید دیگران قرار می گیرند.

اغلب آنها شامل اشخاصی هستند که اجازه می دهند نویسندگان اقتصادی, جراید و اخبار تلویزیون برایشان تصمیم بگیرند و سرنوشتان را رقم بزنند.

اما همانطور که ناپلئون هیل در کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” ذکر کرده, عقاید, ارزان ترین کالاهای روی زمین است, در واقع هرکسی مقدار زیادی از آنها را دارد و آماده است که به هرکسی که آماده پذیرش باشد, قالبشان کند.

بنابراین اگر می دانید تابحال به شدت تحت تاثیر عقاید مردم قرار می گرفتید, از همین حالا تصمیم بگیرید که به نظرات خودتان گوش فرا دهید.

به خاطر داشته باشید که در اینصورت, دیگر دلیلی وجود ندارد که نتوانید در مدت زمانی معقول به موفقیت مالی دست پیدا کنید.

 

 سایر مطالب بخش “غلبه بر ترس”

 

 

کتاب ثروتمند زاده شده ای

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds