تمرین جذب ثروت  

 

 

عادت کنید خودتان را فردی بسیار ثروتمند تصور کنید.

به کارهایی فکر کنید که با آن پول می توانید انجام دهید و در ذهن خود به انجام آن کارها مشغول شوید.

از آنجایی که ذهن ناخودآگاه شما تفاوتی میان تصویر و واقعیت قائل نمی شود, این تمرین به سرعت به شما کمک می کند که ذهیت رفاده را در خود ایجاد کنید.

این قانون مطلق را همواره به یاد داشته باشید که پیش از آن که چیزی را در دنیای مادی خلق کنید, باید آن را در ذهن خود بسازید.

توجه داشته باشید که همه همواره در ذهنشان با خود حرف می زنند, بنابراین هر وقت با خودتان حرف می زنید, بگویید که پولدار شدن چقدر خوشایند است.

برای ثروتی که برای خود مجسم کرده اید به خودتان تبریک بگویید و بشنوید که دیگران نیز به شما تبریک می گویند.

بدانید که اگر چه این کارها شبیه بازی بنظر می رسند, اما یکی از معقول ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

به این ترتیب روی پرورشی شخصی خود کار کرده و به زودی یاد می گیرید که شگفتی های فراوانی در درون تان وجود دارند که با چشم قابل روءیت نیستن و اگر بخواهید که تکامل یابند, باید آن ها را درک کنید.

 

سایر مطالب بخش “تجسم خلاق”

سایر مطالب بخش “ضمیر ناخودآگاه”

سایر مطالب بخش “ثروت و توانگری”

 

 

کتاب “ثروتمند زاده شده ای”

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

تمرین جذب ثروت  

تمرین جذب ثروت  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام وقت بخیر، در مورد تمرین بازی فراوانی خانم هیکس، چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید: 1.چیزهایی که میخریم حتما باید قیمت واقعی آنها در عالم واقعی رو در نظر بگیریم یا خودمان یک قیمت حدودی در ذهنمان حساب کنیم؟ مثلا یک گوشی سونی یک میلیون یک پالتو دویست هزار و…. 2.میشه برای خانواده هم خرید کنیم؟ 3.میشه به موسسه خیریه یا به نیازمندان از اون پول کمک کنیم؟

      سلام
      بله قیمت وافعی رو ذکر کنید و خرید برای بازی ثروت مختص شماس و کمک کردن به دیگران و هدیه دادن و … نداره .. اگه به این موضوع فکر میکنید این بازی رو به خودشون پیشنهاد کنید

    سلام خسته نباشید ممنونم که به سوالات جواب میدید، در مورد بازی فراوانی 1) من خریدهام تا ساعت 12:15 شب طول کشید، چون از ساعت 12 گذشته باید از اول شروع کنم یا اشکال نداره؟ 2) زمانی که از اول شروع بشه آیا اشکال نداره چیزایی رو که قبلا خریدیم دوباره از اول بخریم؟ ممنون میشم زودتر جواب بدید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds