راهنمایی روزانه از فرشتگان - محافظت از خود | قانون جذب  

 

این دنیا, دنیای امنی است و لازم نیست از هیچ چیز بترسید. گرچه ما فرشته ها امروز به بحث درمورد محافظت کردن می پردازیم ولی به زره پوش کردن شما اشاره نمی کنیم.

چیزی که درمورد آن صحبت می کنیم بیشتر شبیه خِرد پوشیدن یک بارانی در یک روز بارانیست. درست همانطور که با ترس لباس نمی پوشیم, لازم نیست درحالی که از خود محافظت می کنید, بترسید.

راه های زیادی برای حفاظت از خودتان وجود دارید. با تصور این که در نوری سفید احاطه شده اید می توانید از محافظتی اساسی کمک بگیرید. این انرژی درخشان محافظ, نیروی زندگی ما (عشق) است.

از آنجا که نور سفید در طول زمان محو می شود لازم است که روزی 2 3 بار تصور کنید که شما را احاطه کرده است, وقتی هر روز اینکار را تکرار کنید همراه با شیوه ها مختلف حفاظت, شما را به کار کردن با سایر رنگها هدایت می کنیم.

قبل و بعد از کمک خواستن از نور سفید به حال و هوایتان توجه کنید, از طریق شیوه محافظت در گشودن هدایای معنوی تان کاملا احساس امنیت خواهید کرد.

 

اندیشه امروز:

از فرشته هام و نور سفید درخواست می کنم تا عزیزانم و مرا در برگیرند و نیز ماشین, خانه, دفتر و تمام دارائی ام را.

فرشته ها و نور سفید لطفا طوری از من حفاظت کنید که تنها, انرژی های حمایت کننده به من برسند و خارج شوند.

 

کتاب راهنمایی روزانه از فرشتگان نگهبان شما

درین ویرچو

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

راهنمایی روزانه از فرشتگان - محافظت از خود | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

3 نظر

    چقدجالب من هرموقع میخوام کاری انجام بدم یا جایی برم قبلش آیة الکرسی رو میخونم و حس میکنم یه نوری تمام وجودمو گرفته و از من محافظت میکنه جالبتر اینکه کارهام به راحتی پیش میرن
    همیشه پر انرژی باشین دوستای گلم

    عاااالی

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds