هیچکس نمی تواند سرنوشت شما را رقم بزند | قانون جذب  

 

ما قصد داریم آگاهی قدرت و خوبی را در شما ایجاد کنیم. براساس این آگاهی شما آزادید, همیشه آزاد بوده اید و آزاد خواهید بود که مسیر زندگیتان را خودتان انتخاب کنید. 

اگر دیگران به جای شما مسیر زندگیتان را انتخاب کنند, هیچگاه از زندگی راضی نخواهید بود. در اصل برای دیگران ممکن نیست که مسیر زندگیتان را مشخص کنند.

هنگامی که با نیروهای ابدی و قوانین کائنات به هماهنگی و توازن رسیدید, آنگاه شادی خلاقیت, که در توصیف مادی نمی گنجد در انتظار شماست زیرا خالق سرنوشت خود هستید.

شما موجودی هستید جاودانه که به دلایلی شگفت انگیز برگزیده شده اید تا در تجربیات مادی شرکت کنید. زندگی بر روی این سیاره همانند سکویی است که می باید برای شما فرصت خلاقیتهای بخصوصی را فراهم کند.

گاهی اوقات اجازه می دهید که ذات حقیقی در وجودتان جریان یابد و گاهی اوقات اجازه نمی دهید. 

باید با خود واقعیتان که از خدا سرچشمه می گیرد ارتباط برقرار کنید و ذات حقیقی را در خود جاری سازید.

با انتخاب آگاهانه مسیر افکارتان می توانید در ارتباط دائم با انرژی خالق, یعنی خدا باشید و در نتیجه همه چیز را خوب و شاد ببینید.

سعادت پایه و اساس این جهان است و بسوی شما جاریست, فقط باید آن را به جریان بندازید, باید آرام بگیرید و آن را به درون خون جاری سازید.

هدف ما اتصال آگاهانه به جریان سعادت است و باید ببینید به راستی که هستید تا به فصد و نیت اصلی خود از خلقت برسید.

حرکت رو به جلو گریز ناپذیر است, اما به این جهان نیامده اید که درخواست کنید به جلو حرکت کنید, اینجایید تا شادی بی کران را تجربه کنید.

 

بخواهید تا به شما داده شود

استر هیکز

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds