چرا واقعیت کنونی ما این چنین شده است؟ - بخش دوم | قانون جذب  

 

ما بیش از حد گرفتار “انجام رساندن” زندگی روزمره هستیم و در نتیجه به آسان ترین, عادی ترین و هموارترین شیوه یا راه تن در می دهیم, حتی اگر چنین مسری ما را به جایی که واقعا نمی خواهیم برساند.

بسیاری از ما بدون آگاهی و ابزارهایی که برای تغییر مسیر زندگی مان نیاز داریم, هر روز را افتان و خیزان و در حد امکان خود به شب می رسانیم. سپس وقتی بیدار می شویم و درمیابیم که پس از سالها کار کردن در جهت همان اهداف و آرزوها هنوز به جایگاه مورد نظر در زندگی نرسیده ایم, یکه می خوریم.

بسیاری از ما ارتباط میان انتخابها, کارها و نتایج حاصل از انها را نمی بینیم, ما به جای پذیرش مسئولیت درباره وضعیت کنونی کارها و روابطمان, در سرزنش دیگران استاد می شویم و هنگامی که زندگی ما آنچنان که انتظار داشتیم نشد, وانمود می کنیم که هر کمبودی تقصیر دیگران است.

شاید حتی به جای نگریستن به انتخاب هایی که به درستی ما را به جایگاه امروزمان رسانده اند, انگشت سرزنش خود را به سوی دیگران نشانه رویم.

ما بدون آوردن آگاهی هشیارانه به انتخابهایمان نمی توانیم در جهت بهبود شرایط گام برداریم و فقط به تکرار الگو های گذشته خود می پردازیم.

اگر تصمیم دارید به اهدافتان برسید و زندگی رویایی تان را بیافرینید باید انتخابهای نوینی داشته باشید که شما را بسوی فعالیت های جدید هدایت کنند.

 

کتاب “سوال های درست”

دبی فورد

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds