راهنمایی روزانه فرشتگان - بدانید که همیشه با شما هستیم | قانون جذب  

 

شما هیچگاه تنها نیستید, خصوصا زمانی که نیاز به کمک دارید.

ما همواره در کنار شما هستیم و برایتان انرژی یاری بخش و شفا بخش می فرستیم و چشم به راه درخواست های شما هستیم.

در سکوت گوش به راهنمایی های ما بسپارید که با بالهایی بر قلب, ذهن و جسم شما فرود می آِیند.

پیامهای ما همیشه از عشق سخن می گویند, ما شما را همانطور که واقعا هستید می بینیم.

ما می توانیم راه حل هر مشکل ظاهری را ببینیم, خوشحالیم از این که شما را در نقاط تاریک زندگیتان راهنمایی می کنیم و سپس به نور باز می گردانیم.

همچنین می توانیم در تصمیم گیری ها و یافتن جواب ها یاریتان کنیم.

ما فرشته های شما هستیم …

بی قید و شرط و تا ابد دوستتان داریم, ما در کنارتان هستیم و برای همیشه در کنارتان می مانیم.

 

 

اندیشه امروز:

به یاد می آورم که عضوی از یک گروه هستم.

فرشته هایم آماده و مشتاق هستند تا اگر تنها از آنها بخواهم در هر کاری کمکم کنند.

از آنها تقاضای کمک می کنم و یاری آنها را با تشکر و سپاس دریافت می کنم.

 

سایر مطلب بخش “راهنمایی روزانه فرشتگان نگهبان”

 

 

کتاب راهنمایی روزانه از فرشتگان نگهبان شما

درین ویرچو

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

24 نظر

    سلام سحر خانوم مهربون من این روزا وضع روحی خوبی نسبتا بدی داشتم تا اینکه به خواست خدا با سایت شما آشنا شدم والان حالم خیلی بهتره،من در کل آدم خوش بینی هستم و این آشنایی رو به فال نیک گرفتم وایشالا مشکلم حل میشه بسیار سپاسگزارم، التماس دعا

      سلام عزیزم, امیدوارم.
      همیشه یادت باشه, افکار ما هر چی که باشن آینده مارو می سازن, پس همیشه مثبت و امیدوار باش.

    سلام سحر خانوم مرسی که جواب دادین،سحر خانوم من چن ماهه با یه پسری آشنا شدم که 4.5 سال از من کوچیکتره و از لحاظ تحصیلات هم حتی دیپلمم نداره،ایشون به من پیشنهاد دادن من اولش خیلی مقاومت کردم ولی صاف و صادق بودنش منو بهش علاقه مند کرد اخلاق خیلی خوبی داره درکنارش احساس آرامش دارم اصن احساس نمیکنم از من کوچیکتره ایشون دو ماهی هس به دلیل موضوعی از کشور خارج شدن ولی تو این مدت هم تماس تلفنی داشتیم وگف خودم سعی میکنم هر وقت تونستم بهت زنگ بزنم الان حدود 18روزه ازش بیخبرم واز طریق یکی از دوستاش فهمیدم 10روزی هس برگشته ایران،از دوستش خواستم بهش بگه بهم زنگ بزنه ولی گف اون حرفی نزده، منم خیلی ناراحت بودم تو این مدت تا اینکه با سایت شما آشنا شدم و جملات طرح الهی و نامه نوشتن به فرشته عشق و زناشویی خودم و خودشو شروع کردم تازه یه نامه نوشته بودم که دوستش گف گفته بهش زنگ میزنم،من و این آقا خیلی بهم علاقه داریم و من دوس ندارم حتی اگه پیشیمون شده از این رابطه(که مطمینم اینطور نیس)اینجوری بدون خبر بره حداقل برام توضیح بده نمیخوام یه عمر عذاب وجدان داشته باشه،ما از اول قصدمون ازدواج بوده و همش منتظر بهتر شدن شرایط برا خواستگاری بودیم حتی ایشون از همون اول منو با خواهر و دامادشون آشنا کردن،ایشون هم از لحاظ هیکل و هم تجربه از من بزرگتره نشون میدن،ایشون اهل سیگار و مشروبم هستن که من ازش خواستم کم کم ترک کنه یا لاقل کمش کنه اونم قبول کرده و منم قول دادم بهش کمک کنم ایشون به دلیل کار در سن کم و آشنایی با دوستای ناباب با این مسایل آشنا شدن،ببخشید سرتونو درد اوردم من از شما میخوام یکم راهنماییم کنین شهری که من توش زندگی میکنم مشروب و قلیان و تحصیلات کم بین پسرا تقریبا عادیه اکثرا اهل این کارا هستن من این آقارو خیلی دوس دارم و احساس میکنم میتونم بهش کمک کنم زندگی خیلی بهتری داشته باشه چون لیاقتشو داره

      سلام عزیزم, ممنون می شم خلاصه تر برام کامنت بذاری.
      گذرا خوندم ولی فکر می کنم زیاد به صلاحت نیست عزیزم, باید بیشتر درموردش فکر می کنی, تنها راهش جملات طرح الهی و کمک از خدا و فرشته ها برای نشونه هستش, شاید الان بنظرت صادق اومده و تشخیصت درست نباشه, طبق این لینک عمل کن.

    سلام خدمت سحر خانوم
    اين جملات خيلي به آدم روحيه ميده ولي باور كنيد وقتي كرايه خونه نداري بدي يا كرايه خونه ات عقب افتاده اين جملات تاثيري نداره و فقط بايد بگي به اميد خدا و يا علي و هروز كار كني در خودت بشكني تا حل بشه ممنون يا علي

      سلام, منم مثل همه مشکلاتی دارم, برای همین مطمئن باشید چیزایی که تو سایت می ذارم شعاری نیست, برای من مفید بوده, برای شماها هم می ذارم که استفاده کنید.
      طرز فکر ما آینده رو شکل می ده, پس به خاطر اینکه آینده ای خوبی رو بسازید از همین الان باید طرز فکرتون رو مثبت و هماهنگ با خواسته هاتون کنید.

    سلام سحر خانوم خوب هستید؟
    من دیشب سایتتون رو خوندم ، من قبلا ذچدرمورد قانون جذب میدونستم ولی درمورد فرشته ها نه! دیشب به فرشتع راگوئل و آریل نامه نوشتم و همینطور به فرشته مدیرم که حقوقمو زیاد کنه، و ازشون همش یه نشونه میخواستم که مطمئن بشم ارتباطمون برقرار شده ، امروز اول داداشم متچجه شد که ساعت کوکی قدیمی که سال ها کار نمیکرد شروع به کار کردن کرده و مادرم هم گفت که فقط تمیزش کرده و گذاشته سرجاش و کار دیگه ای نکرده، همون لحظه دلم رفت پیش فرشته ها و اینکه این یه نشونست، میتونه یه نشونه باشه چنین چیزی؟؟؟

      سلام عزیزم, امیدوارم یه نشونه واقعی از طرف فرشته ها باشه و زودتر به خواستت برسی.

    سحر جان به اميد خدا ايشالا

    سلام سحر جان معذرت میخوام که کامنتم طولانی شد،شرمنده

    سلام سحر خانم عزیز اتفاقی با سایت شما اشنا شدم زمانی که در اوج نا امیدی تو سایتا دنبال عبارات تاکیدی مثبت میگشتم ممنون میشم کمکم کنید

    من پنج سال پیش عقد کردم و سه سالی هست که تو خونه خودمون هستیم . اوایل همسرم خیلی خوب و اروم بود ولی با گذشت زمان هر چیز کوچیک و بی اهمیتی رو بهونه میکرد و به مادر و خواهر من ایراد میگرفت و این مساله در دو سال اخیر بسیار شدید شد تا حدی که بی احترامیهاش به خانوادم برام غیر قابل تحمل شد و ما رو تا مرز طلاق کشوند و من به تازگی متوجه شدم که باعث تمام بد بینیهای همسرم بخاطر بد گوییهای خواهرش هست از دست خواهرش به خاطر دروغهاش خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید میخوام کدورتها رفع بشه ممنونم

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی بخش رهایی رو مطالعه کن و به فرشته رهایی خواهر شوهرت نامه بده, که برای زندگیتون مزاحمت ایجاد نکنه.

    در ضمن ۴ ماهه خانوادمو ندیدم با اینکه یک کوچه فاصله داریم و دو ماه دیگه عروسی خواهرمه و من به شدت مضطربم و از حرف زدن با همسرم میترسم.

      عزیزم از فرشته نگهبانت خودت و شوهرت هم کمک بگیر, من مطمئنم که جواب می گیری و همچی درست می شه.

    سلام و بسیار سپاسگزارم که راهنماییم کردین. امیدوارم به زودی همه چیز درست بشه و من از تجربه شیرینم برای دوستان بگم.باز هم ممنون ،موفق باشید.

    سلام خیییییلی ازتون ممنونم . امیدوارم به زودی از تجربه های شیرینم برای شما و دوستان بنویسم. راستی با فرشته ها صحبت کردم و خواستم که نشونه بدن که با من ارتباط برقرار کردن مثلا اینکه فلانی امروز بهم زنگ بزنه یا بیاد به دیدنم که هم زنگ زدن هم به دیدنم اومدن تو همون روز ایا واقعا میتونه نشونه باشه؟

      سلام عزیزم, بعضی اتفاقها به خاطر مشغولیت ذهنی ما اتفاق میوفتن, برای همین زیاد نشونه در نظر نمی گیریم.
      هر زمان تو نشونه ها شک داشتی, از فرشته ها درخواسته نشونه های دقیق تری کن.

    سلام سحر جون من بعد از نوشتن سه نامه برای فرشته ها یک بار۰۰:۰۰ویک بار ساعت ۰۲:۲۲ دیدم و زمانی که داشتم دستهام رو میشستم به اینه نگاه کردم و یه پر رو گونه چپم دیدم و کلی ذوق کردم ایا این نشانه ها به معنی اینه که فقط ارتباط برقرار شده یا اینکه کارم داره انجام میشه؟ از عبارات تاکیدی هم زیاد استفاده میکنم.ممنونم.

    سلام ميشه بهم کمک کنيد من واقعا اين کتابها رو ميخوام

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds