ارتعاشات و طرز فکر | قانون جذب  

 

همه اشیا دارای ارتعاش هستند.

هرچه را می بینید, می شنوید, لمس می کنید و … به دلیل اینکه پیوسته در حال جنبش هستند, ارتعاشی از خود ساطع می کنند.

اگر هم به قدری به آن نزدیک شوید که در حوزه ارتعاشی آن گیرید, دانسته یا ندانسته تحت تاثیر ارتعاش آن قرار خواهید گرفت.

این قوانین درمورد حوزه فکری هم صادق هستند.

هر فردی که فکر می کنید, آگاهانه یا نا آگاهانه, گروهی از سلول های مغز خود را به شدت به ارتعاش واداشته.

اگر سلول مغز مرتعش شود, موجی از انرژی الکتریکی از خود می پراکند که به دنبال مکانی برای مستقر شدن هستند.

اگر شما در حوزه ارتعاش سلول های مغز کسی قرار بگیرید و ارتعاش سلول های مغزتان با این فرد هماهنگ و سازگار باشد, ارتعاش فکری وی را دریافت کرده و این ارتعاش به صورت مثبت یا منفی روی ذهنتان تاثیر می گذارد.

فرض کنید, فردی ارتعاش خشم را می پراکند, اگر شما فردی باشید که سریع خشمگین می شوید, چنانچه وارد میدان ارتعاشی این فرد شوید, ارتعاش فکری او سلول های خشم را در مغزتان تحریک می کند.

به این ترتیب هم نوایی ایجاد می شود, این ارتعاشات سلول های مغزتان را مرتعش می کند و همه وجودتان را فرا می گیرد و شما نیز خشمگین می شوید.

همین اصل برای تمامی ارتعاشات ذهنی صدق می کند, به محض اینکه کسی شروع کند به فکر کردن, سلول های مغز خود را مرتعش می سازد.

بنابراین انرژی بصورت الکترون و متناسب با شدت فکر ارسال می شود, هر کسی که این انرژی را متوقف کند, تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت.

اگر وارد یک میدان ارتعاش الکترومغناطیسی افکار منفی شوید, درصورتی تحت تاثیر آن قرار خواهید گرفت که خودتان فردی منفی باشید.

برعکس, اگر فردی مثبت باشید و وارد یک میدان ارتعاش مثبت شوید, در صورتی می توانید این ارتعاش را جذب کنید که فردی مثبت اندیش باشید.

 

سایر مطالب بخش ارتعاش و فرکانس

سایر مطالب بخش قانون جذب

 

 

کتاب ثروتمند زاده شده ای

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    سلام
    چند وقته كه كسي به من علاقه داره و منم همينطور ولي اين فرد براي حرف زدن جلو نمياد من بايد چيكار كنم تا جذبش كنم؟ بعد از چه مدتي بايد رها سازي كنم و چ جوري؟ ممنون ميشم جواب بديد

    سلام.
    براى رهايى از بلاتکليفى,تشويش ذهنى و اينکه شرايطم جورى هست که نميتونم تصميم درستى بگيرم براى زندگيم,بايد چه جملات تاکيدى بگم و به چه فرشته هايى نامه بدم؟

    يه سوال ديگه هم دارم.براى نجات پيدا کردن از دست آدمهاى فضول چه جملاتى هست؟

    سلام پاسخگوی عزیزم
    من هم چند سالی است آگاهانه ازراز برای دستیابی به شادی که فکر می کنم اصل زندگی ست استفاده می کنم. فقط یک مساله رو نمی تونم حل کنم .سال ها با خودم کلنجار رفتم آیا طلاق را ه حل رهایی من است یا خیر . حالا به این نتیجه رسیدم همسری که سالها فکر می کنم به علت انباشت فراوان انرژی منفی که از گذشته دریافت کرده بیمار هست و نیاز به کمک داره و فکر می کردم باید پیشش بمونم تا رها شدن رو یاد بگیره و راحت تر زندگی کنه اززندگی لذت ببره بذاره من و فرزندم هم لذت ببریم حاضر نیست تغیر کنه و شادی رو از من و فرزندم گرفته تصمیم قطعی برای جدا شدن دارم . اما هنوز درمورد مساله کنار اومدن فرزندم با این واقعه و مشکل در زندگیش تردید دارم نمی دونم باید چطور مساله رو براش مطرح کنم و کمکش کنم جدایی ما رو بپذیره و کمتر آسیب ببینه

      سلام عزیزم, کتاب جدایی معنوی از دبی فورد رو حتما بخون, در مورد جدایی هستش, از خدا بخواه که طرح الهی زندگیت رو نشون بده که بتونی بهترین تصمیم رو بگیری.
      به هر حال جدایی, پایان زندگی نیست, قرار نیست همه تا ابد باهم زندگی کنن, گاهی هر دو طرف خوبن ولی باهم هماهنگ نیستن و نمی تونن زندگی کنن.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds