از دست دادن  

 

اگر انسان چیزی را از دست بدهد, نشان می دهد که در ضمیر ناخودآگاه خود, اعتقاد به از دست دادن وجود دارد.

به محض این انسان این اعتقاد کاذب را از ذهن ناخودآگاه خود بزداید, آنچه را که از دست داده است یا معادل آن را به دست خواهد آورد.

انسان چیزی را از دست می دهد که یا حق الهی او نباشد و یا آنقدر که باید و شاید عالی نباشد.

 

عبارت های تاکیدی

* در ذهن الهی از دست دادن وجود ندارد. پس من نمی توانم آنچه را که حق من است از دست بدهم.

* خرد نامحدود هرگز دیر نمی کند و راه باز گرداندن را می داند.

* محال است چیزی را که حق من است از دست بدهم. آنچه از دست داده ام به من بازگردانده خواهد شد, یا معادل آن را به دست خواهم آورد.

ایر مطالب بخش “جملات تاکیدی”

 

 

کتاب “چهار اثر از فلورانس اسکاول شین”

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

از دست دادن  

از دست دادن  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

11 نظر

    سلام.
    میخواستم اول از همه از خدای مهربانم و بعد از اون از شما و گروه راز تشکر کنم. من در رابطه ای عاشقانه بودم که خیلی خوب بود و هست، اما قدردان محبت ها نبودم و همیشه ناسپاسی و گله میکردم واین وضع رو بدتر میکرد. تا اینکه رابطه یکباره رو به فروپاشی رفت. اونقدر حالم بد بود که خودم رو گم کردم. از اونجایی که قبل ترها کتاب های معجزه و راز رو خونده بودم اما پس از مدتی دست از شکر گذاری برداشتم و درگیر زندگی شدم، دوباره رفتم سراغشون و مصرانه اینبار خواستم که همیشه تمارین شکرگذاری رو بجا بیارم. سعی کردم افکار منفی رو دور بریزم، خیلی سخت بود اما تونستم. به کتاب ها اکتفا نکردم و بعد از سرچ با سایت شما رو برو شدم. بخش های مراقبه، رهایی، نامه به فرشتگان و خیلی بخش های دیگر رو مدام خوندم و خوندم. از خداوند خواستم به من نشانه ای بده که بدونم این فرد جزو طرح الهیم هست یا نه، بعد برای فرشته نامه ای نوشتم و خواستم محبت و عشق من و اون رو حفظ کنه. تصور میکردم که بهم زنگ میزنه و با مهربونی و عشق تمام باهام برخورد میکنه و دوباره بهم میگه که چقدر براش عزیزم. از حس این لحظه غرق در شادی میشدم و خدارو شکر میکردم به خاطر داشتنش، بعد همه چیز رو به خدا و کائنات می سپردم و میرفتم سراغ کارهای روزانه ام. مطمئن بودم که ما مال همیم و با یک سری جملات تاکیدی تردید و ترس و وابستگی به نتیجه رو از بین برده بودم. اولین شبی که از خدا در خواست نشانه کردم او برام شعری عاشقانه فرستاد. انرژی و امید بیشتری گرفتم و دو شب بعد از اون درخواست نشانه ی دیگه ای کردم، همون شب بهم زنگ زد و دپباره بهم گفت عزیزشم، گفت این چند روز دلش برام تنگ شده و عذر خواهی کرد. خدارو صمیمانه شکر گفتم. و تصمیم گرفتم با شکر گذاری همیشه حالم خوب باشه و قدر نعمت ها رو بدونم.
    ممنونم از شما، خیلی ممنون. 🙂

    شامل عشق هم ميشه؟

    سلام سحر و ناردونه عزیز خسته نباشید. .من به مدت 2 سال است که توی یه شرکت کار می کنم و اصلا کارم را دوست ندارم احساس بی خاصیتی میکنم و اعتماد به نفسم خیلی خیلی پائین اومده کارم ربطی به رشته ام نداره .رشته من کامپیوتر هست و دوست دارم توی اون گرایش پیشرفت کنم و موفق شوم اما اطرافیانم و دوستام می گند پیشرفت توی اون زمینه خیلی سخته. نمیدونم چیکار کنم!!!باید اول کارم رو رها کنم بعد بچسبم به کلاسهاو آموزشگاه ها ؟؟ یا باید کارم را ادامه بدم؟ حس میکنم هیچ پیشرفتی ندارم.چه جوری میتونم میزان علاقه ام را به کامپیوتر خیلی خیلی افزایش دهم؟ممنون میشم کمکم کنید.

    Salam azuzsm merci az matalbet man va ashghe 4salam baham ghahrim on rafte chikar konam bargarde dosetesh daram khli aziyatam mikone
    Raftresham baham bad shde alan 2mahe mano rah karde

    سلام خسته نباشید،
    من ازدوستی عزیز که واقعا دوستش داشتم جدا شدمزاو نفرت داشتم
    ولی با مهربونی هاش تودلم نشست
    بیشتر واسه این شیفته شدم که همه چیزش شبیه من بود،
    تنهایی هایش شبیه من بود، حالا که جداییم وهیچ نشونی ازش ندارم ونمیدونم چجوری ببینمش،
    واقعا نه میدونم ازچه فرشته ای کمک بگیرم” وچی بهش بگم

    سلام ببخشید این مطالب جذب در مورد پر پشتی موهام تاثیر دارن؟ موی پرپشت داشتم که یک سال و نیمه ریخته داره بهتر میشه با درمان اما هنوز کار داره، و خب چیز بدی نیست که در طرح الهی ام نباشه آیا اگر از خدا و کائنات بخوان میشه؟

      سلام عزیزم، بله می شه، از تجسم خلاق و جملات تاکیدی استفاده کن، بخش داستان های راز رو هم چک کن، فکر می کنم موضوع مشابه داشتیم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds