در تصمیم گیریها دقت کنید | قانون جذب  

 

نیرویی که تعیین می کند در زندگی چه کسی خواهیم شد و به کجا خواهیم رفت, نیروی تصمیم گیری ماست که در لحظه ای حساس, سرنوشت مارا رقم می زند.

قدرت یک تصمیم درست که به سرعت و با نهایت اعتقاد و اطمینان به آن عمل می شود را باور کنید. خودتان را با تمام توان نسبت به فکر و اعتقاداتتان متعهد سازید, بطوریکه تحت هیچ شرایطی نتوانید از تصمیمتان روی برگردانید.

هر یک از ما دارای منابع درونی هستیم که به ما توانایی دستیابی به آنچه آرزو داریم و حتی بیشتر از تصورمان را می دهد. با یک تصمیم درست, دریچه های سد ذهن ما گشوده می شوند و برایمان شادی یا غم, کامیابی یا بدبختی, در اجتماع بودن یا تنهایی, طول عمر یا مرگ به همراه می آورد.

من و شما هم می توانیم به سادگی و با داشتن شجاعت و آگاهی از توانایی کنترل هر آنچه که برایمان اتقاف می افتد, زندگیمان را به یکی از رویاهای افسانه ای تبدیل کنیم. هرچه تعداد تصمیم گیریهایتان بیشتر باشد, کیفیت و توان تصمیم گیری هایتان بیشتر می شود.

هرگاه در زندگی زمین می خورید, به خاطر داشته باشید که چیزی به نام شکست وجود ندارد و فقط نتایج اعمالتان مهم هستند. موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است. تصمیم گیری درست, حاصل تجره و تجربه حاصل تصمیم گیری نادرست گذشته است.

تحقیقات نشان داده است که افراد موفق تمایل به تصمیم گیری سریع دارند و موقعیتی که به خوبی درباره اش فکر کرده اند, زود رد نمی کنند, برعکس افرادی که ناموفق هستند معمولا به آهستگی تصمیم می گیرند و مرتب فکرشان را تغییر می دهند. زمانی که تصمیم درستی می گیرد در برابرش مقاومت کنید و تمام تلاشتان را به کار گیرید تا آن را به سرانجام برسانید.

برای اینکه آرزویتان برآورده شود باید آنها را دقیقا و با تمام جزییات برای خودتان تعریف کنید. تنها محدودیت شما برای آنچه که می توانید به دست آورید, میزان توانایی تان در تعریف دقیق خواسته هایتان است.

رمز رهایی قدرت حقیق شما تعیین اهدافی برانگیزنده است که خلاقیتتان را برانگیخته و علاقتان را شعله ور سازد.

باید آنچه را که می خواهید مشخص کنید, سپس دست به عمل بزنید. درصورتی که روش ما برای رسیدن به هدف نتیجه نبخشید, آنقدر آن را تغییر دهید تا به آنچه که می خواهید دست یابید.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

در تصمیم گیریها دقت کنید | قانون جذب  

در تصمیم گیریها دقت کنید | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds