راه های راهنمایی فرشتگان به ما - بخش اول | قانون جذب  

 

پس از آنکه از فرشتگان خود درخواست کمک کردید, آنها بی درنگ در کنار شما مشغول به فعالیت می شوند و به یکی از روشهای زیر عمل می کنند:

1- به صورت مستقیم وارد عمل می شوند و در خواست شما را در زمان مناسب برآورده می کنند.

2- نشان می دهند که با شما در کنار شما هستند.

3- شما را راهنمایی می کنند و راه را به شما نشان می دهند تا شما گام های لازم را برای خلق خواسته هایتان با کمک آنها بردارید.

راهنمایی و ارایه طریق, معمول ترین راه پاسخ فرشتگان به دعاهای شما است. این پروسه, راهنمایی الهی نامیده می شود و وقتی چنین راهنمایی دریافت می کنید می بایست وارد عمل شوید تا دعایتان مستجاب گردد.

بسیاری از کسانی که ادعا می کنند دعاهایشان بی جواب مانده است, در حقیقت به اطلاعاتی که دریافت کرده اند, بی توجه بوده اند.

راهنمایی الهی, مکرر, محبت آمیز, روحیه دهنده و دلگرم کننده است و همیشه ما را ترغیب می کند که هر موقعیتی را بهبود بخشیم.

راهنمایی الهی به یکی از چهار روش زیر یا ترکیبی از آنها را ما منتقل می شود:

1- فیزیکی یا احساسی

2- مناظر و رویاها

3- دانش

4- کلمات و اصوات

 

1- فیزیکی یا احساسی

شما حس عمیق خواهید داشت, احساس سوزش, مورمور شدن, درک مستقیم یا احساس حضور یک فرشته در کنارتان! این احساسات, شما را به سمت مثبت سوق می دهند. به این حال اشراق حسی می گویند.

افرادی که راهنمایی الهی را از این طریق دریافت می کنن, معمولا به انرژی و احساسات دیگران و همینطور مواد شیمیایی, بسیار حساس هستند.

اگر شما هم اینگونه هستید, باید بسیار در مورد موادی که با آن سر و کار دارید یا افرادی که وقت خود را با آنها می گذرانید دقت کنید, چرا که شما بیشتر از اشخاص عادی, تاثیر می پذیرید.

در اینگونه حالات باید با کمک فرشتگان پاکسازی کنید. پاکسازی به معنی درخواست کمک از فرشتگات برای رها سازی شما از هرگونه انرژی منفی است که در طول روز جذب کرده اید.

پس از این به بعد به احساسات خود بیشتر اهمیت بدهید و از اینکه بگویید این فقط یه حس است, شدیدا اجتناب کنید. 

اولین راه سخن گفتن خداوند و فرشتگان با ما, از طریق احساسات است, راهنمایی الهی واقعی موجب برخورداری از امنیت و عشق می شود.

هر احساسی که شما را به سمت تغییرات مثبت رهنمون می سازد را دنبال کنید حتی اگر غیر منطقی و با غیر مرتبط با درخواست شما بنظر برسد, اگر از واقعی بودن راهنمایی مطمئن نیستید از فرشتگان علامتی برای تایید بخواهید.

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دکتر درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds