جملات تاکیدی انگیزشی 3 | قانون جذب  

 

* نیازی نیست که من از چگونگی هر آنچه رخ می دهد آگاهی داشته باشم و بدانم که کائنات چگونه کارها را درست می کنم, فقط می گذارم کائنات کار خودش را بکند و در چگونگی روند خلق سهمی ندارم.

* من نمی توانم زندگی دیگران را برایشان خلق کنم, به جای آنها فکر کنم و یا به زود عقیده ام را به آنها تحمیل کنم. پس می گذارم دیگران زندگی دلخواه خودشان را خلق کنند.

* برای اینکه هرآنچه را می خواهم از حالت نامرئی به صورت مرئی در آورم, این میانبر را امتحان می کنم:

هر آنچه را می خوام به عنوان حقیقت محض می بینم, زیرا وقتی چیزی را تصور می کنم می دانم آن حقیقت است و جای شکی برای آشکار شدن آن وجود ندارد. 

* من طراح سرنوشت خود هستم, من نویسنده کتاب زندگی ام هستم. من خود قصه نویس هستم, قلم در دست من است و حاصلش انتخابهای درست من است. 

* اولین قدم را با ایمان و اعتقاد راسخ بر می دارم. به کائنات اعتماد می کنم و آنچه را بخواهم به وضوح در ذهنم به تصویر می کشم و آن را با تمام وجود احساس می کنم و به این صورت هرآنچه را که بخواهم به سراغم می آید.

* کائنات اندازه و زمان ندارن, آشکار کردن یک دلار به همان آسانی یک میلیون دلار است. پس زمان را تسخیر می کنم و تمام آنچه را که می خوام در نظر می آورم.

* هم اکنون احساس خوبی دارم, مشغول خلق آینده ای هستم که بر وفق مرادم است. با سپری شدن روزهایم, قانون جذب در هر ثانیه آن مشغول بکار است و قدرتمندانه موارد خوب بیشتری را بسوی خودم جذب می کنم.

* می توانم هر چیزی را که بخواهم انتخاب کنم و داشته باشم. هرکاری می خواهم انجام دهم یا آن که دلم بخواهد بشوم.

* می دانم که هرآنچه بخواهم در همان لحظه ی درخواست متعلق به من شده است. من ایمان محض دارم و خیالم جمع است که آنچه را که از کاتالوگ کائنات سفارش داده ام, دریافت می کنم.

من به زندگی ام می پردازم و بقیه کارها را به کائنات می سپارم و دیگر درموردش فکر نمی کنم.

 

مجموعه کارتهای راز

گرد آورند: نفیسه معتکف

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds