شخصیت مثبت - شخصیت منفی | قانون جذب  

 

 

ذهن در درون خود می تواند بهشت را به دوزخ و دوزخ را به بهشت تبدیل کند.

جان میلتن

 

انسان ها به طور کلی از نظر شخصیتی به دو دستی مثبت و منفی تقسیم می شوند.

افرادی که مثبت اندیش هستند, همیشه به جوانب خوب زندگی نگاه می کنند و حتی سعی می کنند بدی را به چشم خوبی بنگرند.

افکارشان همیشه مثبت است و دنیا از وجودشان بهره مند می شود, از آنجایی که ارتعاش این افراد مثبت است, سایز شخصیت های مثبت را هم به خود جذب می کنند.

از طرف دیگر شخصیت های منفی, همواره به جوانب تیره و اندوه بار زندگی نگاه می کنند. حتی خوبی در نظرشان بدی جلوه می کند.

زندگی آنها بر مبنای بدبینی و منفی بافی استوار است و از این رو همواره مصیب و بدبختی گریبانگیرشان می شود, به دلیل ارتعاش منفی ای که این اشخاص از خود ساطع می کنند, افراد تیره روز و مصیبت زده به سویشان جذب می شوند.

طرز فکر این افراد مانند شخصی است که اگر از او احوالش را جویا شوید, جواب می دهد: امروز حالم خوب است, اما شاید فردا بد باشد!

شخصیت های منفی, اطرافیان خود را افسرده و دلتنگ می کنند, چهره های آنان نماد افکار منفی درون ذهنشان است, هر روز می توان این افراد را در حال گذر از خیابان ها مشاهده کرد, صورت های اخم آلود بدون هیچ لیخندی.

اینگونه بنظر می رسد که آن ها از غوطه خوردن در دوزخی که برای خود ساخته اند, لذت می برند.

در برابر هر مثبت یک منفی وجود دارد, بنابراین وجود هردوی این شخصیت ها لازم هستند تا شما بتوانید میان آنها تمایز قائل شده و شخصیتی را که دوست دارید, انتخاب کنید.

شما مختارید که هر یک از این دوشخصیت را برای خود انتخاب کنید, از این رو اگر از شخصیت منفی خود به تنگ آمده اید, می توانید با آگاهی و تلاش شخصیت مثبتی را در خود ایجاد کنید.

قانون ارتعاش با ارائه آگاهی لازم به مردم, به آنها کمک می کند تاشخصیتی را که آرزو دارند, برای خود برگزینند.

 

کتاب ثروتمنده زاده شده ای

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با فق ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    سلام عزیز دلم . لطف میکنی کمکم کنی .من یه مشکلی دارم تا حالا عاشق خیلی ها شدم . اگه کوچکترین توجهی از پسر ببینم فورا وابسته میشم ولی اصلا بروز نمیدم و تا ماه ها توی خودم هستم و دعا میکنم که به هم برسیم . ولی بعدش که جور نمیشه کارم میشه گریه کردن. و اینکه تازگیا پسری منو دوست داره و میخاد بیاد خاستگاری. از وقتی متوجه شدم استرس شدیدی میگیرم و ببخشید اینو میگم زیاد به دستشویی میرم . شب هم خوابم نمیره . همچنین شب امتحان هم اینجور بودم . و اینکه من بعضی وقتا به بعضی چیزها وابستگی شدید پیدا میکنم مثلا وقتی ترم آخر دانشگاهم بود همش گریه میکردم چون میدونستم تموم میشه و تا سال های بعد هم افسردگی گرفتم . همچنین اگه به دوستی وابسته شدم و ازش کم محلی دیدم ناراحت میشم وهمش گریه میکنم . بعضی وقتا حتی شده به استاد دانشگاه یا به دوستی توی نت وابستگی شدید پیدا کردم . البته توی این موارد نمیتونم احساسمو ابراز کنم . فقط توی خودم هستم و گریه و افسردگی …

    سلام. ممنون بابت مطالب مفیدتون و اینکه با دقت وحوصله وقت میزارید سپاسگزارم.
    من یه مشکل دارم و اونم وجود بعضی از اقوام هستش که توی زندگی ما چیره شدند و با مادرم صمیمی هستند. مشکلی که با اینها دارم اینه که خیلی اهل غیبت و حسادت هستند. طوری که همه چیزو روبروی خودت هم میگن. الان یکی از دخترهای فامیل مون که تازه عقد کرده. اینها هر بار که میبینمشون کلی درباره دختره حسودی میکنند و میگن که چرا باید شوهر خوب براش پیدا بشه. میگن خودمون شانس نداشتیم . ولی دیگران چرا شانس دارند و کلی حرفای دیگه. الان من چکار کنم که کلا از اینها نجات پیدا کنم. جملات رهایی هم به کار میبرم اما بازم حرفهای گذشتشون درباره خودم ودیگران مرتب یادم میاد. میترسم اگه ازدواج کنم اینا واقعا حسودی کنند. چون رابطشون با خانوادم زیاده. الان برای دخترای فامیل که اینها رشک میبرن و اون دختره خودش بی خبره من چکار میتونم بکنم؟ ممنونم از پاسخ گویی شما.

    مرسی عزیزم
    میشه نامرو توو برنامه ورد لب تابم بنویسم؟
    اخه توو ورق اگه بنویسم ممکنه کسی پیداش کنه.و نمیخوام کسی بخونتش…

    سلام . من یه عیبی دارم . اینه که وقتی کسی به من توهین میکنه حتما باید باهاش پرخاش کنم. اگه چیزی نگم تا چند روز حرفاش اعصابم رو خورد میکنه

      سلام عزیزم, با مدیتیشن می تونی کمک کنی که آرومتر باشی و این رو بدون که با دعوا فقط انرژی حیاتی خودت رو از بین می بری, حالا من نمی گم کاملا سکوت کن و یه چیزی بگو که مودبانه باشه بعد تمومش کن و بعد هی جملات تاکیدی آرامش و رهایی استفاده کن, مطمئن باش خود اون شخص میاد ازت معذرت خواهی می کنه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds