شفای فرشتگان - ارتعاشات انرژی | قانون جذب  

 

فرشتگان می گویند هر یک از افراد دارای یک ارتعاش است که برای آنها قابل رویت است, چیزی شبیه دستگاه هایی که فرکانسها را نشان می دهد.

این ارتعاشات طبق اندیشه ها و عواطف ما تغییر می کنند. کسانی که نگران, بد خلق و وسواسی هستند فرکانس ضعیفی دارند.

در حالی که افرادی که دائما افکار عمیق دارند و به دعا و نیایش می پردازند از ارتعاشات قوی ای برخوردار هستند.

هنگامی که ارتعاشات به سمت تعالی رود سبب موفقیت و جذب افراد و انرژی های بالا می شود, در عین حال امکان دارد به برخی از رویدادهای و افرادی که قبلتر شیفته شان بودیم, بی رغبت شویم.

ارتعاشات بالا مختص کسانی که مالامال از اندیشه های روحانی همچون نیایش, دعا, ایثار, خدمات دگر خیرخواهانه, کارهای شفاگری, آموزش, انفاق و ابزار عشق است.

پیشنهاد ملائک این است که کا از موقعیت هایی که از ارتعاشات ضعیف برخوردارند پرهیز کنیم تا به این ترتیب فرکانس معنویمان ارتقا یابد.

فرشتگان همچنین به دوری از گزارش های اخبار و رسانه های گروهی تاکید دارند, زیرا اعتقاد دارند تاثیرات نامطلوبی بر ما می گذارد.

در این به دو نمونه از جلسات فرشته درمانی اشاره می کنیم که درمان جویان از اخبار و رسانه ها پرهیز کرده بودند:

* این پیامی است از سوی فرشتگان برای شما:

آنها می گویند هنگامی که اخبار را می خوانید, مشاهده می کنید یا به آن گوش می دهید, خشمگین می شوید و در نتیجه تغییر نامطلوبی در انرژی های شما ایجاد می کند, که با اهداف برتر شما در تضاد است.

باربارا: بنظر می رسد هنگامی که خیلی به اخبار رادیو گوش می دهم دچار عواطف نامطلوب می شوم, بنابراین باید کمتر به آن بپردازم.

در جلسه ای دیگر, فرشتگان پیام دادند که چگونه عزت نفس پایین درمان جویان, از مشاهده سریال ها و برنامه های بی محتوای تلویزیونی تاثیرات منفی می گیرد:

میشل: گاهی نه فقط در خود, بلکه در دختر و همسرم هم احساس افت انرژی می کنم, سپس از خود می پرسم آیا خطایی کرده ام؟

دورین (سخنران): تو هیچی خطایی نکردی, اگر چه فرشتگان تاثیراتی از رسانه ها را در پیرامون تو به من نشان می دهند, که این تاثیرات, اندیشه ها و در نتیجه در زندگی ات تاثیر گذاشته.

بنظر می رسد که از تلویزیون انرژی منفی جذب نموده ای که تفکران و به تبع زندگی را تحت تاثیر گذاشته است, توصیه می کنم برای یک هفته تلویزیون را خاموش کنی و تاثیرات مثبت آن را ببینی.

میشل به این توصیه فرشتگان گوش دادن و تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود دید.

 

کتاب شفای فرشتگان

درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با ذکر سایت منبع بلامانع است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

5 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds