داستان های راز - چرخه كاملي از راز  

 

 

من اولین بار در سال 2007 درباره راز شنیدم ولی 2010 برای اولین بار آن را خواندم اما نفهمیدم که چطور از قدرت آن در زندگی ام استفاده کنم.

سال 2012 یکی از بدترین سالهای عمرم بود. اون موقع من وزنم زیاد شده بود، ناراحت و ناراضی بودم، با نامزدم درحال کشمکش بودم، از شغلم ناراضی بودم، دچار بیماری های مختلف شده بودم و سلامتی ام را از دست داده بودم.

آن سال طوفان سندی هم اتفاق افتاد و ما خانه و همه وسایلمان را ازدست دادیم. همه چیزهای منفی در آن سال در زندگی من اتفاق افتاد. نامزدم هم از من جدا شد و بالاخره من دچار افسردگی شدیدی شدم.

بعد از مدتی من یاد راز افتادم و سعی کردم تا زندگی ام را تغییر دهم. این بار با دقت خواندم. من می دانستم که لیاقت خوشحالی، خوشبختی و فراوانی را دارم. با خواندن دوباره راز متوجه معجزه سپاسگزاری شدم و بنابراین سعی کردم از قدرت سپاسگزاری استفاده کنم.

هر روز و هرشب قبل از خواب فایل راز را گوش می کردم. به جای تابلوی تجسم، دفترچه تجسم درست کردم و چک راز را برای خودم با مبلغ دلخواهم نوشتم. در دفترم بابت چیزهای مختلفی که داشتم قدردانی کردم و هر روز قدردانی و سپاسگزاری را حس کردم.

چهار روز بعد از نوشتن چک، سر کار به من مبلغی بابت کمک به طوفان زده ها پرداخت شد که دو برابر مقداری بود که من در چک راز نوشته بودم. این اتفاق فقط از طریق کائنات و راز ممکن بود.

کمی بعد، رابطه من و نامزدم مجددا آغاز شد و بهبود پیدا کرد. من کم کم به خوشحالی نزدیک می شدم. ما حتی توانستیم برای خرید خانه اقدام کنیم. بعد از این اتفاقات خوب، من اهدافم را تغییر دادم. داشتن شغل جدید و خوب در ایالتی دیگر، وزن ایده آل، سلامتی و ثروت که با راز در طول این چند سال به همه آن آرزوها دست پیدا کردم.

راز به سراغ من آمد چون کائنات صدای من و دعاهای من را شنیده بود. من برای قدردانی این تاتو را روی بدنم حک کردم:” افکار تو به واقعیت تبدیل می شوند” بنابراین هر روز من این احساس خوب سپاسگزاری را خواهم داشت.
اگرچه همیشه همه روزها شاد و آفتابی نخواهند بود، اما با نگاه به گذشته ام من می توانم قدرت راز و سپاسگزاری را در زندگی ام حس کنم.
ممنونم، ممنونم،ممنونم

 

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

داستان های راز - چرخه كاملي از راز  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

15 نظر

    سلام…

    داستان خوبی بود خانومی ممنون …

    عزیزم چرا تو کانال داستان هارو کامل قرار نمیدی ؟ اینجوری مجبور میشیم برای خوندن داستان بیایم سایت … التبه مساله خاصی نیستا ولی خب اونجا کامل باشه خیلی بهتره …. خصوصا برای اونایی که عادت ندارن از مرورگر گوشیشون استفاده کنن.

      سلام عزیزم, داستان ها طولانی, تو کانال مطالب خلاصه می ذارم که هر کسی دوست داشت مطلب کاملو بخونه.

    سلام عزیزم خسته نباشی .
    من یکمی تو این موضوع شکرگزاری گیج میشم مطالبی ام که گذاشته بودید برای شکر گزاری رو خوندم ولی متوجه نمیشم که چجوری میتونه کمکمون کنه که به خواستموم برسیم . همون مشکلم و که گفته بودم که تو رابطه ام با کسی که دوستش دارم یکمی سرد شدیم مثلا میشه یه مثال بزنید که چیرو باید شکر کنم ؟ چیزی که دارم ؟ یا چیزی که میخوام داشته باشم ؟ بعد چی بگم ؟ مرسی :*

      سلام عزیزم, برای رابطت فعلا بهترین کار جملات تاکیدی طرح الهی هستش.
      برای آشنایی بیشتر با شکر گزاری, مطالب بخش تمرین های شکرگزاری رو بخون.

    ببخشیدمیخواستم بدونم چجوری میتونم فایل راز رو دانلودکنم؟؟؟من دقیقا نمیدونم چجوریه و چی هست میشه راهنماییم کنید؟

    جملات تاکیدی طرح الهی و استفاده کردم فقط راستش متوجه نمیشم این جمله ها رو میگم اگه رابطه ام برام مناسب نیست از چه طریقی متوجه این موضوع باید بشم ؟ چون من از این جمله ها استفاده کردن ولی خب هنوز طرفم رو دوست دارم

      وقتي دچار شك و دو دلي هستيم ،،،هدف ما بدست اوردن طرح الهيمون هست،،،اگر از انتخابتون مطمئن هستيد هدف و جذبتون،، رسيدن به طرف مورد نظرتون باشه

    سلام.درباره شکر گذاری فقط بیان کلمات کافی نیست هرچند بی تاثیر نیست ولی باید حس شکر گذاری رو در خودتون بوجود بياريد.طوريه از داشتن هرآنچه که دارید باطنا خوشحال باشید وحس خوبی پیدا کنید و آین حس شکر گذاری منتهی به خوشحالی درونی ميشه.

    سلام، من تقریبا یک سالی هست که راز رو دیدم و خوندم، و در این مدت مطالعه ی زیادی راجع به راز و موفقیت فردی خوندم، و کاملا به راز ایمان دارم، اما بدرستی نمیتونم ازش استفاده کنم، همه ی جزییات تجسم، مراقبه، شکرگذاری و… رو میدونم، اما موقع عمل که میرسه نمیدونم از کجا شروع کنم. میرم که اهدافمو بنویسم اما تردید میاد سراغم، احساس میکنم وقتی کافی برای عمل کردن به همه ی دانسته هام ندارم، دیگه خسته شدم، انگار بین دوراهی موندم، لطفا کمکم کنید،،

      سلام عزیزم, با مطالب بخش “پیشنهاد سحر” پیش برو و کارهایی رو که گفتم انجام بده.

    سلام توروخدا یکی فایل رازو ب من معرفی کنه از کجا دنلودش کنم؟؟خیلی لازم دارم.خیلی مشتاقم کتاب رازو بخونم اما هنوز موفق نشده ام.

      سلام, عزیزم توی سایت لینک دانلود کتاب قرار نمی دم, کتاب هم قیمتی نداره, اگر بخری بهتره, برای موفقیت کمی هزینه کن.

    و برای هر فرشته باید نامه ای جداگانه هر روز به مدت پانزده روز بنویسم ؟؟ مثلا اگه سه تا فرشته دارم میشه سه تا پانزده تا ..؟؟؟ممنونم اگه کمکم کنید ..

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds