آشنایی با فرشتگان - بخش اول | قانون جذب  

 

شما هم اکنون فرشته نگهبانی در کنار خود دارید, این فرشتگان موجوداتی ناب از نور الهی هستید که کاملا قابل اطمینان بوده و می خواهند در تمامی جنبه های زندگیتان شما را یاری کنند, کلمه فرشته در لاتین به معنی پیام آور خداست و فرشتگان همانند مامورین پست الهی, پیام رسان پیامهای خالق و مخلوق هستند.

فرشتگان به همه انسانها بدون قید و شرط عشق می ورزند, آنها ورای ظاهر, مارا روح خدایی می بینند آنها تنها به خداگونگی و توان بالقوه ما می نگرند و نه به اشتباهات ما.

بنابراین مارا قضاوت نمی کنند و تنها عشق را به زندگی ما می آورند. ما در کنار فرشتگان ایمن هستیم و کاملا می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

ایمان یا تردید شما اهمیتی ندارد, چرا که فرشتگان شما را باور دارند, آنها نور درونی شما را می بینند و از استعدادهای واقعی شما باخبرند و درک می کنند که شما رسالت مهمی در این زندگی برعهده دارید. آنها می خواهند به شما در همه امور کمک کنند.

شما برای ارتباط با فرشتگان نیازمند فراگیری آموزشهای خاص نیستید و لازم نیست که قدیس باشید یا در برنامه های مذهبی شرکت کنید. فرشتگان به هر شخص یاری می رسانند, کمک آنها همیشه در دسترس و به صورت رایگان است.

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دورین ویرچو

ترجمه دکتر برازنده

 

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با ذکر سایت منبع بلامانع است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام
    ممنون بخاطر سایت زیباتون
    اگه میشه اجازه بدید بتونیم کلیک راست کنیم اخه من بطور همزمان میخام چندتا موضوع روباز کنم چون اگه بخام تک تک بخونم بعضی از موضوعات از زیر دستن در میره و یادم میره

      سلام عزیزم, خواهش می کنم.
      دکمه کنترل رو نگه دار و روی مطلب مورد نظرت کلیک کن, اینطوری تو یه صفحه جدید باز می شه و همزمان چند مطلب رو می تونی باز کنی.

    مرسی واقعا لطف کردی

    سلام.ممنون از همه مطالب.میشه بخش فرشتگان،قسمت داستانهایی از نامه نوشتن به فرشتگان هم مطلب بذارید.ممنون..

      سلام دوست عزیزم.
      6 مورد از داستانها تابه الان نوشته شده و در سایت قرار گرفته میتونید مطالعه کنید.
      در روزهای آتی هم داستانهای جدید اضافه خواهد شد.

    کتاب آشنایی با فرشتگان را از کجا میشه تهیه کرد؟

    کتاب که ترجمه دکتر برازنده و نوشته دورین ویرحو است مگر نامش آشنایی با فرشتگان نیست؟ مگر نویسنده اش سحر خانم است که جواب داده چاپ نشده؟!‏

    سلام اگه بتونیم اونارو به چشم ببینیم چی؟ من میتوانم انها را ببینم و با آنها حرف بزنم البته این مسئله بر سر اتفاقی عجیب برای من پیش امد، شاید ی ذره غیر عادی باشه ولی حتی من عزرائیل رو به چشم دیدم و باهاش صحبت کردم و همینطور با دنیای اون طرف میتونم ارتباط برقرار کنم. این خطری نداری؟؟

      سلام عزیزم, متاسفانه من درمورد دیدن فرشته ها اطلاعی ندارم, صرفا فقط مطالب کتابهایی رو که درمورد فرشته ها هست رو قرار دادم.

    سلام ..من خیلی بدهکاری دارم یه ماهه دیگه دوتاچک دارم.خیلی ناراحتم .چه جملات تاکیدی استفاده کنم چه کاری انجام بدم.لطفاراهنماییم کنید.

      سلام دوست عزیز، این قسمت رو مطالعه کنید به همراه تمرینات شکرگزاری، این تمرینات خیلی اثر مثبتی دارن، امیدوارم موفق باشید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds