اجازه دهید نیروی عشق در شما جریان یابد | قانون جذب  

 

خودتان را درست در همین جایی که اکنون هستید, به عنوان بهره مند از جریان عشق, نگاه کنید.

سعی کنید که خود را در حالی که از تابش چنین جریان نیرومندی حمام آفتاب می گیرید تصور کنید.

توانایی شما برای احساس شایستگیِ دریافت جریان نیرومند نیکویی و عشق, بدون شک بستگی به آنچه هم اکنون در زندگی شما روی می دهد دارد.

تحت برخی شرایط, گاهی اوقات شما مطلقا احساس خوشبختی می کنید و تحت شرایطی دیگر, چندان خود را سعادتمند نمی یابید.

خواست ما این است که به این تشخیص برسید که به هر درجه که احساس خوشبختی می کنید و موارد خوبی را به سمت خود جذب می کنید نشانه پذیرش شما باشد و زمانی که احساس نیکبختی نمی کنید و موارد خوب را جذب نمی کنید, نشانگر مقاومت شما باشد.

می خواهیم احساس کنید که می توانید هر عادت فکری را که به عدم پذیرش شما در جریان نیکویی منجر می شود, رها سازید.

هر انتخابی نهایتا به شما بستگی دارد, اینکه اطرافیانتان احتمالا شما را تحت تاثیر قرار دهند یا نه, به شما بستگی دارد که پذیرای انرژی آنها باشید یا نه.

می توانید دریچه سیل را باز کنید و اجازه دهید که نیکویی سرازیر شود یا می توانید افکاری را انتخاب کنید که شمارا از آنچه متعلق به شماست محروم نماید.

برای اینکه پذیرش آگاهانه جریان نیکویی و عشق را آغاز کنید, نیاز به هیچ گونه تغییر در محیط و شرایطتان نیاز نیست.

ممکن است شما زندانی, گرفتار یک بیماری مهلک یا درآستانه ورشکستگی یا درگیر طلاق باشد, با تمام این وجود در جای درستی قرار دارید.

حرکت به سوی خواسته ها و آرزوها به راحتی سفر با ماشین است, فقط کافیست که مقصد خود را به خوبی بشناسید و بدونی نگرانی از گمراه شدن به سمت مقصد خود حرکت کنید.

 

کتاب درخواست کن, برآورده می شود

استر هیکز

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

1 نظر

    سلام سحر عزیز ، من خیلی با کتابهای ایستر و جری ارتباط خوبی برقرار میکنم مخصوصا عاشق آموزه های آبراهام هستم که حس خوبی ازش میگیرم و کتابش هم فوق العاده آموزنده و اثرگذاره از شما هم متشکرم بابت این مطلب آموزنده..

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds