داستان های راز - من رویاهایم را زندگی میکنم  

 

 

من نمیتوانم به اندازه کافی تشکرم را بخاطر کتاب های راز، قدرت، معجزه و قهرمان راندا برن و تیمش ابراز کنم, این کتاب ها واقعا زندگی میلیون ها نفر را برای همیشه تغییر داده است.

من واقعا نمی توانم روزهای گذشته ام را قبل از بکار گیری و شروع استفاده از راز تصور کنم, راز، رویاهای من و همسرم را برآورده کرد.

من سالها با راز آشنا بودم اما هیچ وقت بطور جدی از آن استفاده نکرده بودم. تا اینکه کمی بعد از ازدواجم، زندگی من و شوهرم بطور ناگهانی بصورت ناخوشایندی تغییر کرد.

شوهرم در کارش دچار شرایط بد کاری و ورشکستگی شد, من شغل خوبی داشتم و کار من، تنها منبع درآمد خانواده مان بود.

بعد از ورشکستگی، شوهرم تصمیم گرفت که برای کار به خارج برود, او در آنجا کاری پیدا کرد و من مجبور شدم بخاطر او از کار خوب و مناسب خودم بیرون بیایم و با همسرم در آن کشور زندگی کنم.

بعد از یک ماه، کارفرمای جدید شوهرم، تنها نصف حقوق و دستمزدی را که قرار بود به او بخاطر پروژه اش بدهد، پرداخت کرد و شرایط آنطور که تصور می کردیم پیش نرفت و ما مجبور شدیم مجددا به کشور خودمان برگردیم.

اکنون هردو ما بیکار بودیم. زندگی بسیار سخت می گذشت و ما هیچ منبع درآمد و حتی جایی برای زندگی نداشتیم, اینجا بود که تصمیم گرفتیم از قدرت راز استفاده کنیم.

ما هر شب فیلم راز را تماشا می کردیم و شوهرم را در حالی که در همان کشور خارجی قبلی در حال کار است، با خوشحالی و غرور تصور می کردیم.

بعد از یه مدتی ما هردو در کشور خودمان کار خوبی پیدا کردیم و خارج رفتن را فراموش کردیم و قرار شد که کار در کشور خودمان را شروع کنیم.

و تصور کنید چی شد!!!

درست یک روز قبل از اینکه همسرم کار جدیدش را شروع کند، از کمپانی قبلی همسرم با او تماس گرفتند و خواستند که مجددا با شرایط و قرارداد خوب سر کار برگردد.

مثل یه رویا بود که حقیقت پیدا کرده بود. اشک از چشمانمون جاری شده بود. چون ما می دونستیم که این بخاطرهمان تصور و تجسم هرشب ما بود!!!

همسرم سرکار رفت و من سه ماه بعد به او پیوستم, در این سه ماه کار خوب با درامد خوب در همان کشور را برای خودم تجسم می کردم. بعد از بیست روز اول من یه کار خوب پیدا کردم اما حقوقش مطابق انتظار من نبود.

من همچنان به کائنات اعتماد داشتم و با این اعتماد آن کار را پذیرفتم. بعد از شش ماه من ارتقاء شغلی پیدا کردم و افزایش حقوقم بیشتر از آنچه بود که تصورش را داشتم!!

من نمیتوانستم چیز بیشتری از کائنات بخواهم چون که کائنات هم اکنون بیشتر از انتظارم را به من بخشیده بود.

رهاسازی خواسته ها به اندازه اعتماد و ایمان به قدرت راز و کائنات اهمیت دارد. ایمان داشته باشید و آرزوی خود را رها کنید و به کائنات بسپارید و صبر کنید تا در زمان مناسب به وقوع بپیوندد.

از تمامی افرادی که داستان های راز را با ما در میان می گذارند ممنونم . من راه حل بسیاری از مشکلاتم را با خواندن داستان های راز پیدا کرده ام.

 

پیشنهاد سحر:

رهاسازی خواسته ها

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds