داستان هایی از راز - زندگی ایده آل | قانون جذب  

سلام، من یک پرستار نیمه وقت, یک مادر و خانه دار تمام وقت هستم.

من عاشق خانوادم، دوستانم و زندگیم هستم، من استفاده از راز رو از بهار 2011 آغاز کردم و الان زندگی فوق العاده ای دارم!

و حالا داستان اَشلی رو در ادامه بخوانید:

من کتاب راز رو در بهار سال 2011 خواندم. تجربه ای ناخوشایند از رابطه ی ناموفق داشتم به دلیل شرایط نامناسبم مجبور شدم دوباره به خانه مادرم برگردم ،از شغلم متنفر بودم، مقروض بودم و هیچ پولی نداشتم.

کتاب راز برایم بسیار الهام بخش بود, شروع کردم به انجام تمرین های روزانه, هر شب هم رویاهام رو تجسم می کردم.

من و نامزدم در تابستان همان سال آشنا شدیم، لحظات بسیار خوبی را با او داشتم و می خواستم که همه عمر در کنار او بمونم ، اما تردیدهایی در وجودم بود و نگران این بودم که شکست عشق بخورم.

دو ماه بعد اون ارتباطش رو با من قطع کرد و قلب من رو شکست. این اتفاق باعث شد که من راز رو با شدت، نیرو و انگیزه بیشتری دنبال کنم.

چند ماه بعد ما دوباره با هم آشتی کردیم و به سمت هم برگشتیم، من شغلی رو که در رویاهام داشتم گرفتم و آپارتمان بزرگ خودم رو خریداری کردم.

کم کم بدهی هام رو پرداخت کردم و پول خیلی بیشتری رو در حساب بانکی ام داشتم و وضع زندگیم بهتر شده بود.

در ژانویه 2013، من کتاب قدرت و کتاب جادو رو خوندم چرا که من کتاب راز رو خونده بودم وعاشقش بودم چون زندگیم به شدت تغییر کرده بود.

من مواردی رو که  در کتاب نوشته شده بود با مضمون “جادوی شکرگزاری برای 10 چیزی رو که در زنگیتون می خواهید” رو انجام دادم وتمام اونها در کمتر از یک سال به حقیقت پیوست!

سال بعد من باردار شدم و زندگیم با همسرم شکل بهتری گرفت و شادی بیشتری به زندگیمون اومد.

من حلقه ای که در رویاهام می خواستم و تصویر سازی می کردم, رو داشتم، ماشینی که در رویاهام تصور می کردم رو داشتم، شغل پاره وقتی رو که خواستارش بودم رو بدست آورده بودم که بهم اجازه می داد زمان بیشتری رو با خانواده ام داشته باشم، بچه هام رو بهتر بزرگ کنم، به گربه ام بیشتر برسم و تمام علایقی رو که دوست داشتم مثل آشپزی و نظافت رو با زمان بیشتری که در اختیار داشتم انجام بدم و ازشون لذت ببرم.خیلی جالب بود چون حتی گروهی رو که در مراسم ازدواجم آواز می خوندند همون گروه آوازی بود که خودم دوست داشتم و جذبشون کردم.

تمامی قرض هام به طور کامل پرداخت شده بود و من دیگه هیچ نگرانی در مورد مسائل مالی نداشتم.

اَشلی از بوستون ، ماساچوست

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    سلام سحر عزیز.سال نو مبارک با بهترین آرزوها.
    عزیزم کتاب قدرت و جادو چه کتابیه؟نویسنده اش کیه؟

    سلام من تازه با راز اشنا شدم،یمدت موام کم پشت شده خ رو موام حساسم،دوسدارم موای پری داشته باشم،خ ها بهم میگن موات کم شده،همه اعتماد بنفسمو از دست دادم،طوری که همش میترسم ازم ایراد بگیرن،این اتفاقم واسم میفته،شنیدم خ ها حتی ظاهرشونو تغییر دادن از طریق قانون جذاب،خ دوسدارم موای پری داشته باشمب،چندبار سعی کردم اما افکار منفی مانغم میشه خواهش میکنم

      سلام دوست عزیز, چون شما همیشه منتظر هستید ازتون ایراد بگیرن, این اتفاق براتون میوفته.
      تجسم خلاق خیلی می تونه براتون مفید باشه, جملات تاکیدی درمورد موهای پرپشت و عالی برای خودتون آماده کنید و در طول روز استفاده کنید و کاملا باور داشته باشید که موهای خوب و عالی ای دارید.
      هر زمان که فکر منفی به ذهنتون اومد فقط و فقط جملات تاکیدیتون رو تکرار کنید.
      تصور کنید که همه شما رو می بینن و می گن چه موهای خوبی داری, چه شامپویی استفاده می کنی که همچین موهایی داری؟
      دوست عزیز این روش ها خیلی تاثیر داره و منم استفاده می کنم و همیشه اطرافیان حرفهایی رو بهم می زنن که تو تصویر سازی می دیدم.

    با سلام.سال نو مبارک.
    من خیلی دوست دارم بتونم با راز ب تمام آرزوهام برسم.و فعلا فقط خواسته من از قانون جذب فقط شادی و احساس خوبه.من خیلی تنهام واسه همین همیشه افکار منفی به سراغم میاد.من تقریبا 5- 6 ساله با قانون جذب آشنا شدم.ی مدت تو زندگیم اجراش میکنم ( با افکار مثبت و…) ی مدت خیلی طولانی ناخودآگاه افکار منفی غلبه میکنن.میدونم دلیلش تنهایی منه.ولی ایشالا با مطالب مهم و آموزنده شما دوباره موفق میشم.ممنون از مطالب مفیدتون

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds