داستان های راز - با ذهن باز همه چیز را ببینید. | قانون جذب  

 

من اخیرا بخاطر اوقات سختی که میگذراندم با فیلم راز آشنا شدم و صد درصد مطمئن هستم که راز در این زمان به من کمک کرده است, زیرا وقتی به گذشته فکر میکنم میبینم که با اینکه من اطلاعی نداشتم اما علت بسیاری از وقایع مثبت و منفی زندگی ام قانون جذب بوده است.
اکنون من اتفاقاتی که در دوره های مختلف زندگی برایم رخ داده را شرح میدهم.

در سن 18 تا 25 سالگی من یک آپارتمان زیبا خریدم, پولهایم را برای میهمانیها و سفرهای مختلف صرف می کردم .

مبالغ زیادی بدهی به دلیل استفاده بی رویه ازکارت اعتباری یا وام یا قرض از افراد داشتم اما نگران هیچ چیزی نبودم و با اینکه همه به من تذکر میدادند که محتاط باش و دقت کن اما به دلیل عدم نگرانی من, این دوران با وجود بدهی ها, بسیار خوب و بدون مشکل گذشت, من همیشه امیدوار بودم.

در سن 25 سالگی کارفرمای محیط کارم مبلغی را به عنوان پاداش به من داد که به من کمک میکرد تا مالیات کمتری را پرداخت کنم. من میدانستم که این پاداش و کمک هزینه به مدت دو سال برای من ادامه دارد. من مدت های زیادی از آن دوران خودم را در مقدار زیادی پول و بدون هیچ گونه بدهی میدیدم و تصور میکردم.

بعد از یه مدتی من دو برابر مبلغ تصوری که انتظارش را داشتم دریافت کردم. به بارسلونا نقل مکان کردم و زندگی جدید و خوشی را آغاز کردم که غیر قابل تصور بود.

اما در سن 26 سالگی من کارم را از دست دادم و مجبور شدم خانه ام را جابجا کنم و از کسی که دوستش داشتم جدا شوم.

اکنون که با راز آشنا شده ام میفهمم که همه این اتفاقات بد به دلیل افکار بد و منفی و نگرانی وترس من از این بود که مبادا این اتفاقات خوب تمام شود و همه چیز بهم بریزد که همینطور هم شد.

بعد از این اتفاقات بسیار بد, من از هم پاشیده بودم و برای مدتی دوران سختی را گذراندم.

اما من همیشه یک نگرش مثبت داشتم و آن این بود که اگر اتفاقات بدی برای هر فردی رخ میدهد برای این است که قرار است به زودی اتفاقات بهتری پیش بیاید.

با این افکار مثبت من سه ماه بعد کار جدید با درآمد بهتر پیدا کردم و خانه ای مناسب برای خودم اجاره کردم.

تا سن 28 سالگی من همچنان مشتاق و امیدوار و موفق بودم, اکنون میدانم که به دلیل امید واشتیاق آن دوران و حس قدردانی بوده.

تا اینکه در این سن دچار اختلال نکروز سر استخوان ران شدم و باز هم اکنون که با راز آشنا شده ام، میفهمم که به دلیل افکار منفی و نگرانی هایم در آن زمان و توجه و تمرکز بیش از حد من روی بیماری، بهبود این بیماری 18 ماه طول کشید.

در طی دوران سخت این بیماری بود که من با راز آشنا شدم واز آن زمان کاملا نگرشم را تغییر دادم. مرتبا بخاطر سلامتی ام شکر گزار بودم و همه روزه این قدردانی را بجا می آوردم. هر زمان افکار منفی به ذهنم می آمدند، آنها را از خودم دور می کردم و همواره خودم را سلامت می دیدم.

در حال حاضر که سی ساله شده ام بهبودی ام را به میزان زیادی بدست آورده ام و خودم را در حالی تصور میکنم که با پاهایم یک کیلومتر دویده ام تا مبلغ زیادی پول حاصل از تجارت موفقم را به مرکز خیریه مربوط به مشکلات استخوانی و مفصلی هدیه کنم.
من همواره با هر کسی که با من برخورد میکند در مورد کتاب راز ، فیلم راز و قانون جذب صحبت میکنم.

 

پاول اس. از بارسلونا. اسپانیا
مردی سی ساله که پس از 18 ماه با تماشای فیلم راز توانست سلامتی اش را بدست آورد.

 

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (سفید برفی)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام سحر عزیزم.از خالق بزرگ کائنات و کائنات با تمام وجودم شکرگزار و سپاسگزارم که با راز و قانون جذب آشنا شدم و به خاطر سایت عالی و مطالب بی نظیرت سپاسگزارم.عزیزم این داستانها به من بی نهایت انرژی میدن لطفا زود به زود برامون داستان بزارید.انرژی و عشق و سپاس فراوان ارزانی وجودت سحر جان

      سلام عزیزم, زحمت ترجمه داستان هارو گروه ترجمه می کشه, دیگه بستگی به این داره که چندتا بتونن به من ترجمه برسونن, ولی امیدوارم بتونم هفته ای 2 تا بذارم.

    امیدوارم همتون موفق باشید و مطمئنا خدا و کائنات بهترین سورپرایزهارو براتون دارن

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds