راه ثروت را انتخاب کنید | قانون جذب  

 

ترس از فقر, فقط یک وضعیت ذهنی است و نه چیز دیگر!

ولی همین کافی ست که امکان موفقیت را در هر کاری نابود کند.

این ترس قوه تخیل را فلج می کند, نابود می کند, خود اتکایی را از بین می برد, اشتیاق را تضعیف می کند و مانع ابتکار می شود.

فقر و ثروت نمی توانند با هم آشتی یا مصالحه کننده, جاده ای که منجر به فقر و جاده ای که منجر به ثروت می شود, در دو جهت مخالف قرار دارند.

اگر ثروت می خواهید, باید از پذیرش شرایطی که منجر به فقر می شوند, امتناع کنید, در این بحث, ثروت به معنای گسترده ای بکار گرفته شده است که شامل, دارایی مالی, معنوی, ذهنی و مادی است.

نقطه شروع راهی که به ثروت منتهی می شود, میل و پشتکار است.

اگر ثروت می خواهید, مشخص کنید که چه مقدار قروت و به چه شکل برای راضی کردنتان کافی است.

از حرکت در مسیر ثروت غفلت نکنید, یا قبل از اینکه به هدف برسید متوقف نشوید, زیرا منجر به سرزنش خودتان می شود.

هیچ چیز به اندازه فقر, باعث رنج و عذاب و تحقیر انسان نمی شود, کسانی که فقر را تجربه کرده اند, معنای این سخن را به خوبی درک می کنند.

بنابراین انسان مشتاق است به هر طریق که می تواند, ثروت کسب کند و در این راه افرادی موفق هستند که از طریق کار و تلاش به ثروت و دارایی می رسند.

 

سایر مطالب بخش “غلبه بر ترس”

 سایر مطالب بخش “موفقیت”

 

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    سلام‌خانمی ،من کارهای هنری انجام میدم میخوام کارامو بذارم نمایشگاه بفروشم به چه فرشته ای باید نامه بدم ؟که کارام همشون فروش بره سفارش بگیرم ،چون به پول و کار نیاز دارم ،یا چه عبارت تاکیدی بگم ،یه بار دیدم به یکی گفته بودین برای فروش خونه اش چه متنی بگه هر چی گشتم پیداش نکردم ،محتوای نامه رو میگین برای فروش کارام چی بگم؟ مرسی عزیزمممم

    سلام نازدونه جون من یه کار دارم که مال خودمه ولی کارم نمیگرده درآمدم خیلی کمه حتی پول اجاره هم در نمیارم در حالیکه همکارام خوب کار میکنن چکار کنم که درآمدم بهتر و بیشتر بشه؟در ضمن به خاطر اوضاع کارم دارم دنبال یه کار با حقوق ثابت میگردم آیا این کار درسته؟

      سلام عزیزم, از تجسم خلاق استفاده کن که کارت پر رونق شده, دائما بابت کارت و درامدت شکرگزاری کن که برکتش بیشتر بشه, از جملات تاکیدی بخش کار استفاده کن.
      مطالب بخش کار رو کامل بخون و ازشون استفاده کن, نشد وجود نداره.

    متشکرم عزیزم

    سلام عزیزم من میخام عضو بشم تو سایتتون چکار کنمم و اینکه من هم ی مدته ک دنبال ی کاری رو گرفتم برای اینکه توش موفق باشم و ثروتمند چکار کنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds