ضمیر آگاه و ضمیر باطن | قانون جذب  

 

ضمیر آگاه و ضمیر ناخودآگاه, برای شناختن مفهوم کامل این دو پدیده پیچیده ذهنی, روش جالبی وجود دارد, که تشبیه آن به یک باغ است. شما باغبان این گلزار هستید و تمام روز در ضمیر باطن خود بذر (اندیشه) می کارید و در تمام زندگی خود نتیجه و ثمره کشتِ خود را برداشت خواهید کرد.

پس چه بهتر آنکه در کشتگاه اندیشه خود بذرهای خوبی, مهر, صفا, عزم راسخ و پاکدلی بکاریم و کار را به بهره گیری اندیشه از ضمیر باطن خویش بسپریم و خرمنی دل آویز از بذرهای تفکر خود برگیریم.

کشتزار اندیشه را می توان به زمینی بارور تشبیه کرد که در آن هر بذری چه خوب و چه بد, عمل می آید. در این صورت هر فکر به صورت یک انگیزه و یک شرط در زمین ضمیر شخص جای می گیرد.

به این علت است که باید افکار خود را طوری بارور کرد که شرایط دلخواه, مناسب و موفق را برای شخص ایجاد نماید.

هنگامی که ذهن شخص به درستی تعقل می کند و با اندیشه صحیح به درک حقیقی نائل می شود و زمانی افکار به نحو صحیحی در بایگانی ضمیر باطن طبقه بندی می گردد, که نیروی جادویی ضمیر شرایط مطلوب را برای پاسخگویی ایجاد نماید و محیطی دلخواه را در تمامی موارد به وجود آورد.

زمانی که اقدام به نظارت اندیشه های خود می کنید, توان و نیروی ضمیر خود را در رویارویی با حوادث و رویدادها مورد آزمایش قرار می دهید.

با نگاهی به اطراف خود متوجه می شوید اکثر مردم در جهان خارج و مادی زندگی می کنند, حال آنکه اقلیت محدودی که متفکران گیتی را تشکیل می دهد, درون را می نگرند و به معنویات توجه دارد.

از یاد نبرید که همین دنیای ذهنیات یا افکار و احساسات و همینطور تصاویر ذهنی شماست که دنیای خارج را می سازد.

این دنیای ذهنی تنها نیروی خلاقانه شماست و هر آنچه در بیرون از خود یافته اید محصول فرایند اندیشه خودتان در دنیای ذهنیات تان (آگاهانه یا ناخودآگاه) بوده است.

 

کتاب قدرت فکر

ژوزف مورفی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    با سلام امکان عضویت در سایتوتن وجود نداره ؟ راهنمایی بفرمائید . سپاسگزارم

      سلام دوست عزیز, تو سایت اصلی فعلا امکان عضویت نداریم, اما می تونید تو بخش تالار گفتگو عضو بشید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds