مغناطیس خواسته های خود باشید | قانون جذب  

 

یک قطعه آهنربا قادر است, فلزی 12 برابر وزن خود را جذب کند و از زمین بلند کند, حال آنکه اگر همین قطعه آهنربا خاصیت مغناطیسی اش را از دست بدهد قادر به بلند کردن پر کاه هم نمی باشد.

هرکس آن مقدار از توانگری و ثروت را که در زندگی نیاز دارد, می تواند از گنجینه وجود خود برداشت کند. 

برای دیدن زیبایی ها و مواهبی که اطرافمان را احاطه کرده کافی است که چشم دل باز کرده, اما برای برخوردار شدن از گنجینه نهایی وجود راه ساده تری از پیش رویمان قرار دارد و آن بهره گیری از ثروت باطنی است تا عمری در رفاه, آسایش و راحتی باشیم.

در زندگی دو نمونه متفاوت از آدم ها برخورد می کنیم که یکی “مغناطیس شده” و شاد, امیدوارم, سرحال و موفق هستند و گروه دیگر افرادی هستند که قدرت مغناطیس خود را از دست داده و حتی توان بلند کردن پر کاهی را ندارند و مایوس, بدبین و ناتوان گشته اند, این افراد اگر هم موقعیتهای مناسبی هم به دستشان بیفتد آه و ناله سر می دهند: “می ترسم موقث نشوم … می ترسم سرمایه ام را در این راه از دست بدهم … می ترسم مورد تمسخر مردم قرار بگیرم و …”

این قبیل افراد توان پیش رفتن و ترقی کردن ندارند بلکه درجا می زنند و آب باریکه ای می سازند اما گروه دیگر به پیش می تازند و رازی را که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و پیشرفت و موفقیت نام دارد را, آشکار و فاش می سازند, آری اینان دریا دلند.

در زندگی می توانید از شادمانی وتندرستی و ثروت بیشتری برخوردار شوید مشروط بر آنکه بتوانید از این نیروی باطنی نهفته در ضمیر خویش به نحو احسن استفاده کنید.

نیازی نیست که به دنبال به دست آوردن این نیرو باشید چرا که این گنجینه بی کران را در وجود خویش دارید, فقط کافی است که بدانید چگونه باید آن را به خدمت خود بگیرید و در تمامی جنبه های زندگی از آن استفاده کنید.

در اعماق ضمیرتان دریایی از هوش, خرد, قدرت و ثروت نهفته است که باید به آن دسترسی پیدا کنید و از همه موهبتهای ذاتیان استفاده کنید.

اگر از قدرت و توانیی ذهن خود آگاه شوید بهره گیری از آن کار ساده ای خواهد بود.

اگر با ذهن روشن به قضایا و مسائل روزمره زندگی بنگرید, در هر لحظه از زمان با نیروی هوش و ادراک خود, خواهید توانست برای مشکلاتی که بر سر راهتان پدیدار می شود, راه حلهای مناسبی را پیدا کنید.

گاه استدلاهای شما به چنان حد و مرزی اعتلا پیدا می کند که قادر خواهید شد به اکتشافات و ابداعات تازه نائل شوید.

باطن شما قادر است مجهولات و معماهای لاینحلی را برایتان به سادگی حل کند که تا آن زمان از مقابله با آن هراس داشته اید و جرات رویارویی با آنها را به سر, راه نمی دادید.

خودتان از این موضوع دچار حیرت می شوید که چگونه یکباره زندگیتان رنگ دیگری به خود می گیرد, مشتری مناسبی برای خانه ای که قصد فروش آن را داشته پیدا می شود و پولی که نیاز داشتید به آسانی فراهم می گردد, کدورت ها از خانتان بیرون می رود و صفا و مهر جایگزین می شود.

 

کتاب قدرت فکر

ژوزف مورفی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds