نشانه های آسمانی | قانون جذب  

 

آیا آرزو نمی کردید کاش فرشتگان, تمام پیام هایشان را به زبان فصیح و واضح و ساده ای می نوشتند و آنها را به دستمان می رساندند تا بتوانیم به راحتی به خواندن آن ها بپردایم و بعد به درستی دریابیم که چه هدایتی دریافت کردیم و چه کاری باید انجام دهیم؟

بنا به دلایلی طرح و نقشه الهی باید به شکلی دیگر صورت گیرد و انسان ها تنها در برخی از مواقع می توانند با چنین شرایطی مواجه گردند.

یکی از راه های اصلی که آسمان و آسمانی ها با ما وارد ارتباط می شوند تا پیام ها و نشانه هایی ارسال کنند, در قالب پیام هایی است که با حواس جسمانی ما می بینیم و می شنویم.

معمولا فرشتگان بصورت مکر یک پیام را آنقدر می فرستند تا ما سرانجام معنای آن را درک کنیم و آگاه شویم.

بنابراین اگر چیزی را سه یا چهار نوبت در یک روز دیدید یا شنیدید, توجه دقیق تری به آن کنید, زیرا بدون شک نشانه ای از عالم بالا است.

فرشتگان در قالب انواع ترانه ها, موسیقی, تصاویر, جملات و … نشانه های مخصوص برایمان می فرستند.

گاه می شود که بصورت اتفاقی در مکان های مختلف, موسیقی واحدی را می شنویم, در اینجا لازم است که به شعر آن ترانه نیز توجه خاصی کنید.

علائم و نشانه های دیگری که مربوط به فرشتگان است, چراغ هایی است که سوسو می زنند و خاموش و روشن می شوند, یا حرکت ناگهانی اشیاء و یا ابرهایی به شکلهای مختلف یا شکل فرشته.

آری آسمان به این شکل با ما وارد ارتباط می شود …

اگر خواستار نشانه یا علامتی از سوی فرشتگان آسمانی, یا عزیزانی که از دنیا رفته اند, می باشد, کافی ست که بخواهید از آنها, نشانه ای دریافت کنید.

برای درک و حتی مشاهده این نوع نشانه ها, درخواست یاری و امداد کنید, برای اینکه به این علائم اعتماد لازم را داشته باشید.

فرشتگان مایلند در هر امری, به یاری ما بیایند, از جمله برای فرستادن نشانه هایی واضح تر.

 

 

کتاب در آغوش فرشتگان

دکتر درین ویرچو

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با ذکر سایت منبع بلامانع است)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

نشانه های آسمانی | قانون جذب  

نشانه های آسمانی | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام.ببخشید من هر روز دعا می کنم که خداوند ناشکری هام رو ببخشه و عشقمو بهم برگردونه.اما نشونه هایی می بینم که نمیدونم واقعی هستند یا نه.مثلا راجع به شغلش عکس می بینم یا اسمش میاد جلو چشمم.این ها نشونه های اون هست یا الکی اند؟

      سلام عزیزم, برای رسیدن به خواسته هات باید رهاسازی کنی که بهتر بتونی نشونه های واقعی رو تشخیص بدی.

    سلام من گاهی از خدا می خوام نشونه ای بفرسته تا بدونم عشقم برمی گرده یا نه…نشونه های سخت هم میخواما….مثلا با خودم میگم امروز که رفتم بیرون اگه تو خیابون کسی اسمشو صدا زد یعنی آره میاد…با خدا اینجوری قرار می ذارم..بعد یهو یه عابر دم گوشم اسمشو ده بار صدا می کنه و همین طور الی آخر…گیج شدم..آیا اینا نشونه است یا کار شیطانه؟

      سلام
      عزیزم تعیین نشونه از سمت ما ، باعث میشه ضمیر ناخوداگاه به دنبال همون نشونه باشه و بالاخره هم موفق میشه پیداش کنه چون فقط رو همین مورد تمرکز داره
      بهمین دلیل توضیه میشه نشونه هارو به کائنات بسپارید تا راه درست رو پیش پاتون بذاره

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds