هرچه می خواهید با ایمان کامل بخواهید | قانون جذب  

 

ایمانی که اکنون درمورد آن صحبت می کنیم ربطی به باورهای فردی و اعتقادات مذهبی ندارد, در اینجا منظور از ایمان, نوعی حالت روحی و طرز تفکر و اندیشیدن است.

ایمان استعدادی باطنی است که با آن هرچه را که حقیق بدانید, بر ضمیر باطن ثبت می شود و هرچه را بتوان در اعماق ضمیر ثبت کرد, همان در دنیای بیرون ظاهر و آشکار می گردد.

به این ترتیب, ضمیر, نیروی خلاقِ درون ماست و این نیرو قادر به تشخیص خوب از بد نیست و در حقیقت انسان مجموعه ای از انتخابهایش می باشد.

یک انسان باید بیاموزد که به قوانین روح و فکر ایمان بیاورد تا بتواند به آنچه می خواهد دست یابد, وقتی می گوییم اگر دعا از روی صدق و صفا باشد, حتما مستجاب می شود, مقصود این است که, قدرت ضمیر در سطح باور وارد عمل می شود و آرزو و خواسته ما را محقق می سازد.

وقتی با حقایق زندگی می کنیم به آنها جان می بخشیم, آنچه به ضمیر باطن سپرده ایم, به راحتی در زندگی واقعی مان جلوه گر می شود.

ترس و اضطراب, فقر و نداری را جذب می کند و ایمان و اعتقاد در قانون فکر, جذب کننده خیر و برکت است.

هروقت ایده ای به فکرتان می رسد تا توسط آن از فلان گرفتاری و تنگنای مالی نجات پیدا کنید, درصورتی که این فکر با تنش و اضطراب و ترس و تشویش همراه باشد, نه تنها تاثیری نمی کند, بلکه در این فرایند, بسیاری از چیزها را نیز ممکن است از دست بدهید.

باید خودتان را به منشا خیر و برکت نزدیک کنید و با هوش و خرد بیکرانتان یکی شوید و از آن طلب آرامش, امنیت و وفور نعمت کنید.

ارتباط خود را با منِ برتز وجودتان پیوسته فعال نگاه دارید تا کائنات بر وفق مراد شما بچرخد و بنابر “قانون جذب” اقبالتان از مشرق سعاد و موفقیت بدمد و سایه های سیاه اضطراب و ترس از زندگیتان پاک شوند.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    امیدوارم همیشه عالی باشین
    من بعد از خوندن کتاب قدرت متوجه شدم انرژیم خیلی کمه وقتی با سایت شما آشنا شدم یادگرفتم با جملات تأکیدی مثبت انرژی خودمو بالا ببرم
    ازتون متشکرم دوستای مهربونم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds