حسرت, پله موفقیت - بخش اول | قانون جذب  

 

حسرت می تواند ما را به موفقیت برساند. برای بسیاری از مردم موفقیت نوعی تله است. وقتی به موفقیتی دست می یابند, جشن می گیرند و دیگر همه چیز را فراموش می کنند. به همین دلیل است که دیگر طعم موفقیت را نمی چشند, اما ناراحتی و نارضایتی, قدرتی است که موجب می شود خودتان را از آنچه به نظرتان ناراحت کننده است, دور کنید.

بهره بردن از فشار, هنگام بروز فشار, واقعا ضروری است. با بروز فشار و مشکلات, نیاز به راحتی با تمام وجود احساس می شود. شما به روشنی حس می کنید که راحت نیستید, پس مغز به شما فرمان می دهد که شروع به فعالیتی کنید که برایتان آسایش و راحتی به ارمغان می آورد.

از مشکلات و ناراحتی نترسید. ناراحتی ها به شما انگیزه فعالیت می دهند. احساس فشار و عذاب, بهترین و موثرترین اهرم برای پی گیری اهداف است. از فشار به نفع خود استفاده کنید, احساس فشار به شما پایندگی می بخشد.

تنها چیزی که می تواند در یک بحران, موفقیت شما را تغییر دهد, تنظیم اهداف است, اگر اهدافتان مشخص باشند, پایه یک زندگی سعادتمندانه را خواهید گذاشت.

روش تنظیم اهداف این است که هدفی را برای خودتان تعیین کرده, به آن ارزش می بخشید و سپس خود را برای پیگیری آن شرطی می کنید. من به همه پیشنهاد می کنم که حداقل 2 بار در سال اهدافشان را تنظیم و برنامه ریزی کنند و دست کم ماهی یکبار اهدافشان را مرور نمایند, طرز تفکر و احساسشان را هم هر روز …

هرچیزی که اکنون دارید, زمانی در فکر به دست آوردنش بودید. خوب فکر کنید, مهارتها, رابطه ها, سرمایه و … همه اینا در گذشته اهداف شما بوده اند. شاید کاملا ناآگاهانه آنها را هدف قرار داده اید, اما قطعا از قبل وجود خارجی نداشته اند, پس می توانید هدفهای والاتری هم داشته باشید و به آنها هم برسید.

شما نسبت به آن اهدافی که تعهد خواهید داشت, که برایتان ارزشمندتر و دست یافتن به آنها برایتان خوشایندتر باشد. پس می توانید بدون اینکه هیچ تصوری از چگونگی دستیابی به این اعداف داشته باشید, برای اساس علاقه ای که به رسیدن به هدفتان دارید, برای آن زمانی تعیین کنید.

برای هریک از اهدافتان عملی در نظر بگیرید که شما را در رسیدن به هدف نزدیکتر کند, سپس بدون اتلاف وقت, آن را انجام دهید.

رسیدن به هیچ هدفی را به تعویق نیندازید, هر روز کاری, هرچند کوچک برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds