چگونگی عملکرد قانون جذب - بخش دوم | قانون جذب  

 

ضمیر باطن زمانی عکس العمل مطلوبی از خود نشان می دهد که با ساخت و قالب اندیشه ای که در وجدان آگاهتان ساخته و پرداخته شده, هماهنگی داشته باشد.

ضمیر ناخودآگاه آنچه را که به اون تحمیل شده یعنی همان که خودتان انتخاب کرده اید, دریافت می کند و به مثبت یا منفی بودن آن هیچ توجهی ندارد.

افکارتان مثل دانه هایی هستند که آنها را در مزرعه باطنتان می افشانید. مزرعه ای که قدرت انتخاب ندارد و هرچه را که تحویلش می دهید, در خود نگه می دارد و بالاخره روزی همان را تحویلتان می دهد و ثمره افکارتان را می بینید.

ضمیر باطن قادر نیست درباره آنچه به او سپرده اید به قضاوت و استدلال بنشیند. اگر تلقینها و افکار اشتباه و نادرستی به ضمیر بسپارید که دوست ندارید در زندگی آنها را تجربه کنید, عاقبت همان اکار سراغتان می آید و گریبانگیرتان می شود.

برای درست شدن کار, فقط کافی است تا اندیشه مفید, مثبت  سازنده ای را به ذهن بسپارید و تفکرات منفی و مخرب را از آن پاک کنید.

اگر ترس و نگرانی و تردید به ضمیرتان بسپارید, اکنون با جایگزین کردن افکار مثبت و آنچه که به واقع خواهان آن هستید, از کائنات بخواید تا خیر و نیکی و شادی برایتان به ارمغان آورد.

بنابر راز قانون جذب, یک فکر مثبت بسیار قوی تر از یک فکر منفی است و خیلی زود افکار مثبت, جای افکار منفی را می گیرد.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

1 نظر

    ممنون از مطالب مفیدتون. البته هیچ کس دوست نداره به منفی بیندیشه. افکار منفی بعضی وقتا طوری وارد ذهن میشه که خودت هم متوجه نیستی. یکی از دوستانم ، که مادرش جلوی چشمش بود و بیماری بدی داشت . و هر روز بدتر میشد و باعث نگرانی او شد. مادرش که فوت شد. الان دوستم هم به بیماری بدی دچار شده که تقریبا مثل همون هستش

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds