پیشنهاد سحر - اهداف خیلی بزرگ نیاز به زمان خیلی بزرگ دارد  

 

سلام خدمت دوستان خوب سایت قانون جذب

مشکل رایجی که خیلی زیاد تو کامنتها مطرح می شه, این هستش که دوستان, برای هدفهایی خیلی بزرگ و عجیب, انتظار معجزه از قانون جذب رو دارن.

علی رغم اینکه, قبلا در مقاله “انتخاب اهداف درست” و “باید دست به عمل بزنید در غیر اینصورت انتظار معجزه دارید“, توضیح دادم اهداف باید منطقی و باور پذیر باشن و همینطور باید برای رسیدن به اهداف, قدمی براریم, اما بازم دوستان در انتخاب اهداف منطقی مشکل دارن.

اهدافی مثل اینکه در عرض یکی دو هفته 1 میلیارد بدست بیارن یا اینکه با درآمد خیلی پایین میلیارد بشن, البته من نمی گم نشدنیه, اما فقط برای 1% افراد این اتفاقها میوفته.

درسته که همه افراد پولدار و خیلی موفق, تونستن ثروتمند یا میلیونر بشن, اما تا حالا با خودتون فکر کردید چقدر طول کشید تا به این موفقیت بزرگ برسن؟ آیا می دونید برای اینکه به هدفشون برسن چند سال بصورت شبانه روزی تلاش کردن؟

ما فقط موفقیت های دیگران رو می بینیم, بعد با خودمون می گیم: “چقدر خوش شانس بوده!” اما هیچوقت به این فکر نمی کنیم که این افراد برای رسیدن به خواستشون چقدر سختی کشیدن.

اهداف خیلی خیلی بزرگ, مثل میلیاردر شدن, مثل سفر به دور افتاده ترین نقطه زمین هستش.

فرض کنید, تصمیم دارید با ماشینتون, به دورترین شهر ایران (نسبت به شهر خودتون) سفر کنید و باید چند هزار کیلومتر تو راه باشید.

برای رسیدن به مقصد نهایی, باید بررسی کنید چه شهرهایی در مسیرتون قرار داره, تا در صورت نیاز توقفی در این شهرها داشته باشید.

هدف شما در زندگی, مقصد و شهر مورد نظرتون هستش و شهرهای بین راه, اهداف کوچک شما برای رسیدن به هدف نهایی.

فرض کنید برای رسیدن به این شهر, باید 2 الی 3 روز در راه باشید, از اونجایی که مسیر خیلی دور هستش, بین راه توقف می کنید و استراحت می کنید, این کار هم باعث می شه از طولانی بودن راه خسته نشید و هم اینکه زمانی که به مسیر بعدی می رسید, از اینکه دارید به مقصد نزدیکتر می شید, احساس لذت می کنید.

حالا فرض کنید سفر دورتری باید برید که یک هفته در راه هستید, سفرهای دورتر رو اهداف بزرگتر در نظر بگیرید.

شما انتظار دارید که این مسیر ده هزار کیلومتری رو به جای 1 هفته تو 2 روز طی کنید!

هدف خیلی بزرگی رو مشخص کردید و بدون بررسی مسیرهای میانی, شهرها و کشورهایی که در طول مسیر وجود دارن, انتظار دارید که ظرف مدت 2 روز برسید.

مسلما از طریق زمینی زودتر از 1 هفته رسیدن به مقصد نهایی امکان پذیر نیست و حتما باید در طول راه در شهرهای مختلف توقفی داشته باشید.

اهداف خیلی بزرگ هم مثل سفر هستن, هر چه بزرگتر زمانبرتر, در طول این مدت اتفاق های زیادی ممکن رخ بده و لازم هست در طول این مدت با مشخص کردن اهداف کوچکتر و تلاش برای رسیدن به آن ها, این انگیزه رو در خودتون حفظ کنید که در نهایت به هدف اصلی خواهید رسید, باید نسبت به ادامه راه و رسیدن به اهداف کوچکتر, متعهد و ثابت قدم باشید و نباید موانع راه, شمارو از رسیدن به هدف زیبایی که برای خودتون مشخص کردید, بازداره.

پس اگر هدف خیلی خیلی بزرگی داره, لازم هستش که چند سال بصورت شبانه روزی برای رسیدن به هدفتون تلاش کنید و اگر این تلاش استمرار داشته باشه, در نهایت پاداش بزرگی در انتظار شما خواهد بود.

 

سایر مطالب بخش پیشنهاد سحر

 

 

منبع  سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

پیشنهاد سحر - اهداف خیلی بزرگ نیاز به زمان خیلی بزرگ دارد  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

12 نظر

    سلام
    بنظر من سحر جون اهداف بزرگ دلیل نمیشه به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. اگر یادتون باشه تو فیلم راز هم این موضوع را بیان کرد . مهم نیست چقدر خواسته امون بزرگ یا کوچیکه بسته به ایمان و احساسمون دارد و باورمون. اون کوتاه ترین و ممکن ترین راهو برامون فراهم می کند. در ضمن گاهی دیده شده قبولی یک نفر در دانشگاه به سالها انجامیده ولی یک خواسته خیلی بزرگ تر اون آدم به سرعت تحقق پیدا کرده. از نظر من بستگی به خود آدم و سخت گیریها دارد.
    ممنون از مطالب خوبتون

      سلام عزیزم, همونطور که تو مقدمه توضیح دادم, منظور از اهداف خیلی خیلی بزرگ, اینه که شخصی در یک هفته, یک میلیارد به دست بیاره, نسبت به شرایط الانی که اون فرد داره, این خواسته خیلی با سطح زندگیش فاصله داره, برای رسیدن به این هدف نیاز به مسیرهای میانی زیادی هست, که پله پله شخص به این هدف برسونه.
      بحث ما شانس یا چیزهای دیگه که حتی برای 1% افراد دنیا اتفاق میوفته نیست, بحث درمورد اکثریت مردم هستش.
      برایان تریسی تاکید می کنه, اهداف ما باید منطقی باشن.
      هدف من از نوشتن این مطلب این نبود که بگم اگر همچین هدفی داریم (میلیارد شدن) امکان نداره بهش برسیم, هدف من این بود که بگم برای هر چیزی باید بهایی رو بپزداریم, هر چه هدف بزرگ تر باشه, این بها هم سنگین تر می شه, هیچ چیزی بدون تلاش بدست نمیاد.
      مثل نتیجه یه تحقیق علمی می مونه, ما فقط نتیجه رو می شنویم, اما پشت این نتیجه, سالها تلاش شبانه روزی وجود داشته.
      تمام سخنران های فیلم راز در کتاب “مکمل راز” اشاره کردن که همه مطالب مهم درمورد رسیدن به هدف رو نتونستن بگن و باعث شد برداشتهای اشتباهی درمورد رسیدن به هدف پیش بیاد, اینکه بدون استثنا ما به هر چیزی می تونیم برسیم.

    دریک کلام عالی بود.

    ممنونم عالي بود

    با سلام خدمت سحر خانوم از مطالب مفید و فرمایشات زیبای شما ممنونم و من خودم مدتی هست که انها را مطالعه میکنم اما بر خلاف شما اتفاقا من انتظار معجزه از کائنات را نه اینکه دارم بلکه به این مئله یقین دارم که کار کائنات همش مثل معجره هست و اگر کسی نتونست این معجزات پی در پی را ببینه فقط مشکل از خودشه که هنوز نتونست یک سو و یک شکل با کائنات حرکت کنه چنانچه اگر افکار مثبت داشته باشه اما عملش منفی باشه پاسخش در این صورت منفی هست فقط در این صورت هست که زمان بیشتری میبره وگرنه برای کائنات اندازه و زمان مهم نیست چه هزار تومن چه چند میلیارد تومن با تشکر از شما

      سلام دوست عزیز, قطعا همینطوره که در مطالب قبلی بهش اشاره کرده بودم, این مطلب برای دوستانی بود که اهدافشون غیر منطقی هستش و از قانون جذب انتظار معجزه دارن.

    سلام دوست عزیز, برای درک مطالب نیاز به عکس نیست فقط طبق توضیحات عمل کنید که به اهدافتون برسید.

    سلام قصد انتقاد ندارم اما این مطلبتون کاااااملا با قانون جذب تناقض داره . اگه وضع ماليت خوب نباشه اما باور داشته باشی تا فردا یک بیلیارد هم بدست میاری شکی نیست که از یک راهی بدست خواهی آورد.

      سلام دوست عزیز, نظر شما محترم هستش, اما من مخالفم.

      باور داشتن به تنهایی کافی نیست و هیچ کسی از وضعیت مالی صفر نمی تونه 1 روزه میلیاردر بشه, یعنی الان این تصمیم رو بگیره و فردا اتفاق بیوفته, افرادی که از هیچ به جایی رسیدن, سالها حداکثر تلاششون رو انجام دادن.

      هیچ کسی نمی تونه فقط با باور داشتن و تصمیم یک روزه فردا صبحش میلیاردر بشه, باید اندازه خواستش تلاش کنه, بدون تلاش به قول برایان تریسی این افکار مثل دود سیگار می مونه و بعد محو می شه.

      اگر شما افرادی رو می شناسید که یک روزه اراده کردن فردا میلیارد بشن و فقط با باور ظرف مدت 24 ساعت موفق شدن, خوشحال می شم به ما معرفی کنید که داستان موفقیتشون رو در سایت قرار بدم تا دوستان استفاده کنن.

    سلام خستنه نباشید منم جزو افرادی هستم که به روانشناسی و تصویر ذهنی و خواستن اعتقاد دارم. 18 سالمه و توی همین مدت چندتا از معجزات راز رو دیدم به چشمم
    مثلا یه زمانی خیلی دوس داشتم دوچرخه بخرم از همون زمانهای قدیم وضع مالی خیلی بدی داشیم و خلاصه از اون بچه هام که تو همین18 سال سن 18000 تا آرزو توی دلم مرده…بگزریم من خیلی دوچرخه دوس داشتم به خاطرش یه پارچه سبز به دستم بستم به نماد دوچرخه که هروقت دیدمش یادش بیفتم و خوشحال بشم و طی مدت کوتاهی که یادم نیست تونستم به آرزوم برسم یا چند مورد دیگه که به چشمم دیدم و برای همین خیلی ایمان دارم به این موضوع

    تازگی ها یه هدف خیلی بزرگ توی زندگیم انتخاب کردم خیلی خیلی بزرگ جوری که ب هرکسی نمیشه گفت…
    هدفم اینه یه بازی ساز بشم
    من برنامه نویس رو به صورت خوداموز و با کتاب یاد گرفتم و خلاصه در زمینه کامپیوتر و مباحث برنامه نویسی خیلی استعداد دارم
    من میخوام به کشور مورد علاقم که از کودکیم عاشقش بودم برم یعنی آمریکا -نیویورک

    دوس دارم شرکت بزنم و انسان موفقی بشم..هدفم شهرت نیست.معروفی نیست.هدفم پولداری و رسیدن به آرامشه.میدونم راه پر فراز و نشیبیه و بسیار طولانی.ولی ایمان دارم که میتونم.یه روزی موفق میشم
    دوستان برام دعا کنید میخوام طلافی تمام این سالها رو در بیارم و یه زندگی راحت برای خودم در اونطرف آب و یه زندگی پر از آرامش برای پدر و مادرم اینطرف بسازم. من ایمان دارم که همه میتونن فقط باید دلشون رو محکم و قوی کنن و ریسک کنند توی زندگیشون…برید دنبال چیزاهایی که علاقه و استعداد دارید ریسک کنید و سعی کنید متفاوت و موفق بشید.با اینکه زندگیمون پر از غم و غصه و مشکلاته همیشه سعی کردم نادیده بگیرم مشکلات رو و یه کوه انرژی مثبت باشم توی خانواده تمام امید پدر و مادرم من هستم….
    میدونم موفق میشم

      سلام دوست عزیز, هیچوقت برای رسیدن به خواسته ها دیر نیست, مطالب بخش رسیدن به خواسته ها و تجسم خلاق خیلی می تونه براتون مفید باشه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds