اگر دیگران دارند, پس شما هم می توانید داشته باشید | قانون جذب  

 

نسبت به آنچه در دست دیگران می بینید, مثبت فکر کنید, تا همان را به دست آورید.

احساس خوب ناشی از شادی و نشاط دیگران, موجب می شود تا همان نیکی ها به سمت شما جاری شود.

هنگامی که اتومبیل رویایی شما از مقابلتان عبور می کند, یقین بدانید که می تواند روزی به شما تعلق گیرد.

کافی ست که با عشق و علاقه همه حواس خود را بر آن متمرکز کنید, اما هرگز نباید به مالک آن حسادت کنید, زیرا حسادت باعث ارسال انرژی منفی در شما می شود و شما را از تحقق آرزویتان محروم می سازد.

ممکن است که آرزوی شما با افرادی زیادی مشترک باشد, اگر با عشق و پشتکار آن را دنبال کنید, شما نیز از آن بهره مند خواهید شد.

اگر با همسران سعادتمندی روبرو شدید که عاشقانه در کنار یکدیگر روزگار می گذرانند, به جای حسرت خوردن و احساس اندوه و تنهایی, برای خود نیز شریکی دوست داشتنی آرزو کنید.

اگر به دنبال کاهش وزن هستید و با فردی خوش اندام روبرو می شوید, اندام متناسب را طلب کنید و درمورد وضعیت خود حسرت نخورید.

هنگامی که ضعف و بیماری بر شما غلبه کرده با دیدن افراد سالم, اندیشه بیماری را از خود دور کنید و سلامتی را آرزو کنید و به آن عشق بورزید.

وقتی پدر و مادری را در حال نوازش فرزندشان مشاهده می کنید با عشق فراوان همین وضعیت را برای خود تمنا کنید, به یقین به شما نیز عطا خواهد شد. 

اما اگر با دیدن این وضعیت, ناامیدی از داشتن چنین فرزندی در وجودتان ریشه کند, خود را از شیرینی این موهبت محروم ساخته اید.

هنگامی که در یک مسابقه شخص دیگری پیروز می شود, حقوق همکارتان افزایش می یابد, همسر دوستتان هدیه ای زیبا به او می دهد, دوستی خانه ای جدید می خرد و … خود را در شادی آنها شریک کنید.

 

کتاب قدرت

راندا برن

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds