تمرین شکر گزاری - نتایج عالی | قانون جذب     گ. ک جستر تون(نویسنده): “شما همیشه قبل از صرف غذا, شکر خدا را به جا می آورید. بسیار خوب, اما من قبل از کنسرت و اپرا, قبل از نمایش, قبل از باز کردن کتابی, قبل از طراحی, نقاشی, شنا, پیاده روی و قبل از اینکه قلمم را در جوهر فرو کنم, شکر خدا را به جا می آورم.”   همه ما دوست داریم که وقتی دست به هر کاری می زنیم, بازده خوبی داشته باشید. اگر خواستار نتایح عالی در هر کاری هستید, باید با استفاده از افکار و احساسات, نتایج عالی را به سوی خود جذب کنید و بابت نتایج عالی سپاسگزار باشید.

تمرین شکرگزاری:

1- لیست 10 مورد از مواردی را که بابت آن از خداوند سپاسگزار هستید را تهیه کنید. 2- در آغاز هر روز, سه مورد یا وضعیتی را که برایتان مهم است و دلتان می خواهد که نتایجی عای داشته باشند, را انتخاب کنید. 3- فهرستی 3 تایی خود را طوری بنویسید که گویی به بهترین شکل انجام شده اند: خدایا, از بابت نتیجه عالی ………………………………. سپاسگزاری می کنم. 4- همانطور که روز خود را سپری می کنید, سه مورد پیش بینی نشده را که در طول روز پیش آمده اند را پیدا کنید و بابت آنها از خداوند سپاسگزاری کنید. 5- قبل از خواب لیست موارد شکرگزاری خود را دوباره مرور کنید و پایان هر مورد بگویید, خدایا سپاسگزارم.

سایر تمرین های شکرگزاری

کتاب معجزه راندا برن منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

26 نظر

    سلام آز ارزوهام واسه لاغری لباسای خشکل بپوشم قیافه م خوب ولی چاقم غصه میخورم ارزوم لاغری

      سلام عزیزم, از تجسم خلاق و جملات تاکیدی استفاده کن و در کنار یه رژیم مناسب و پیاده رو داشته باش, به لطف خدا جواب می گیری.
      امکان نداره کسی پشتکار داشته باشه و موفق نشه.

    سباس ای بزرگوار

    بچه ها شکرگزاری فووووووووووووووق العادس
    من واقعا فک نمی کردم در این حد تاثیر داشته باشه واسه همین الان دل تو دلم نیست و زود اومدم اینجا که بگم. از وقتی متن اینجا رو خوندم و انجام دادم هر روز یه معجزه میبینم. خریدارهای جدید خودشون بدون تبلیغات خاصی سمتم میان. امروز یه پیشنهاد کاری عالی برام اتفاق افتاد. اصن دارم بال در میارم…..
    بچها حتی شکرگزار اتفاقای بد زنگیتون باشیدو بشون نگید اتفاق بد بگید چالش :)))

    من واقعا هر وقت مشکلی برام پیش اومده شروع به نوشتن میکنم و چند روزبعد بطور معجزه آسایی حل میشه’

    من ی سوال دارم برای چیزایی ک دارم دشکرگزاری کنم یا چیزایی ک میخوام داشته باشم

      اگر درمورد دوستت داری سوال می کنی, لطفا به زندگیشون کاری نداشته باش, بجاش براشون انرژی بفرست که چیزی که طرح الهی زندگیشون هست براشون پیش بیاد.

    خب مگه میشه خودشم میگه اگه برم داششته هامو همه رو از دست میدم تمام تلاشم از بین میره بعد من اصلا نمیتونم بدون اون دوم بیارم روزی ک فهمیده قرار بره غش کردم خب اگه بره هم من هم خودش ضرر میکنه بعد ی چیزی دیگه سرنوشت همون طرح الهیه میشه دیگه ما انرژی میدیم تا چیزایی ک میخوایمو بدست بیاریم و در سرنوشت تغییر بدیم شاید اگه انرزی نمیدادیم اون اتاقا نمی افتاد

      عزیزم راستش من منظورت رو متوجه نشدم, ولی فکر می کنم راهنمایی تازه ای هم برات نداشته باشم, نکاتی که لازم بود رو گفتم, خدا خودش بهتر می دونه چه چیزی برای ما بهتره.

    سلام عزیزم.من طبق همین کتاب راندا برن،دارم انجام این روش ها رو شروع می کنم روز اوله. همون تمرین روز اول که نوشته 10 تا موهبتی رو که دارین بنویسین و مراحل دیگش اما من فقط نوشتمشون نمی دونم چطور احساس کنم هر چی تکرار میکنم احساسش نمی کنم چطور می تونم احساس کنم؟حتی در مورد تجسم هم اینطوری هستم در زمینه احساس که مهم ترین چیزه مسئله دارم.

    سلام سحر جان.من دقیق متوجه نشدم برای چیزایی که دارم شکرگزار باشم یا چیزایی که میخوام؟ بعدش اون ۳نابی که انتخاب میکنیم باید هر روز متفاوت باشه؟میشه بیشتر توضیح بدید عزیزم

      سلام, برای هر چیزی چه خواسته هایی که هنوز بهشون نرسیدید و چه چیزهایی که الان دارید.

    سلام .با تشکر از شما .میخواستم بگم پارسال خیلی حال بدی داشتم همراه با افسردگی و در ماندگی.تا اینکه از خدا راهنمایی و کمک خواستم..یک هفته ای گذشت و هر روز کمک میخواستم از خدا ی روز بطور اتفاقی با کتابی از فلورانس اسکاول شین برخورد کردم که زندگیمو متحول کرد.کتاب با نام 4اثر از اسکاول شین. به دوستان توصیه میکنم.از سایت شما و کانال تلگرامتون بسیار سپاسگزارم

    سحر جان سلام ممنون از سایت عالیتون

    سحر جان چطور میشه از طریق شکرگذاری شخصی که دوسش داریم و جذب کنیم و اینکه بدون تو زندگیمون هست ؟

    یه سوالی داشتم وقتی ما یه چیزیو میخوایم خودمونم باید برای رسیدن بهش تلاش کنیم؟

      سلام دوست عزیز, قطعا همینطوره, با توجه به هدفی که انتخاب کردید باید ببینید در حال حاضر چه قدمی برای رسیدن به هدفتون می تونید بردارید.

    باسلام. ممنونم بابت مطالب بی نظیرتون.
    من 5 ساله درشغلی کارمیکنم. حسابدارم اوایلم ازشغلم راضی بودم اا حدود 2سال هست وضعیت کاری ام خیلی وخیم شده. کارفرمام حق مون رو میخوره و نمیده یا دیربه دیرمیده. درمحیط کارم افراددفتر بدرفتارن وزیرآب هم رو میزنن.
    خسته شدم. میخام بیام بیرون اما به دلیل شرایط خاصی که دارم فکرمیکنم کسی جایی من رو قبول نمیکنه. تردید دارم.
    تورو خدا بهم بگید چکارکنم. برام خیلی مهمه شغلی عالی بادرآمد عالی پیداکنم.
    درضمن چندین وقت هست دارم روی جذب کارمیکنم درآمدهای جانبی اندک جذب کرد اما خیلی دیربه دیراتفاق میفته.

      سلام عزیزم, تمرکزت رو از چیزایی که نمی خوای, ببر به نکات خوب محیط کارت و شرایطی که دوست داری باشه, کم کم می بینی که همچی به خوبی پیش می ره.

    سلام سحر.یه سوال داشتم چرا باید اینارو رو کاغذ نوشت منظورم خواسته هامونه.مگه شکرگذاری خودش تاثیر نداره؟بنظرم بخاطر نوشتن هست که برآورده میشن نه شکرگذاری. راستش یکم ناراحت شدم پس شکرگذاری این وسط چی میشه؟؟

    سلام
    قانون جذب قانون شکرگزاری است.
    شکرگزاری زیباترین مرحله در سیر سلوک از طریق قانون جذب است.
    از اینکه این فرصت را برای آموختن و شکرگزار بودن فراهم میکنید، بسیار سپاسگزار و شکرگزارم.

    سایت خیلی عالی دارید ممنونم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds