خلاصه هایی از راز - قسمت سوم | قانون جذب  

 

قانون جذب مثل غول علاءالدین هر خواسته ات را برآورده می کند.

روند خلق از طریق برداشتن سه گان به تو کمک می کنند تا هرآنچه را میخواهی خلق کنی: درخواست, باور,  دریافت.

درخواست از کائنات برای هرآنچه می خواهی, موقعیتی به دستت می دهد تا در مورد آنچه می خواهی شفاف باشی,  وقتی ذهنت شفاف شود, درواقع درخواست کرده ای.

باور مستلزم اقدام, صحبت و فکر است, طوری که انگار هر آنچه را خواسته ای, از قبل دریافت کرده ای. وقتی تو بسامد دریافت چیزی را از خود ساطع کنی, قانون جذب باعث تحریک مردم, وقایع و شرایط برای تو به منظور دریافت آن می شود.

دریافت, ارتباط مستقیم با احساس تو دارد که گویی خواسته ات آشکار شده است. هم اکنون احساس خوب, تو را در بسامد آنچه می خواهی قرار می دهد.

برای وزن کم کردن, روی کاهش وزن تمرکز نکن, در عوص روی “وزن دلخواهت” تمرکز کن. ببین درمورد وزن دلخواهت چه احساسی داری, همان احساس را داشته باش تا آن را به سوی خود فرا بخوانی.

آشکار شدن هر آنچه تو بخواهی, برای کائنات مستلزم صرف وقت نیست, آشکار کردن بک میلیون دلار برایش همان قدر آسان است که یک دلار.

برای تجربه قانون جذب, اول از چیزی کوچک مثل یک فنجان قهوه یا جای پارک که آسان است شروع کن. مقتدرانه قصد کن تا چیزی کوچک جذب کنی, وقتی آن قدرتی را که داری تجربه کردی, به سرغ چیزهای بزرگتر برو.

با تفکر راجع به اینکه می خواهی وضع چگونه پیش برود, می توانی روز خود را از قبل خلق کنی. در این حالت تو به گونه ای هدفمند زنگیت را خلق خواهی کرد.

 

کتاب راز

راندا برن

برای اینکه احساس آرامش رو تجربه کنید, می تونید از تمرینات آرامشی که در این بخش قرار داده شده استفاده کنید و تجربیاتتون رو در این قسمت بگید.

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    سلام من قدم 160 ولی میخوام بلندتر بشم میشه باتصورکردن با راز انجام داد.قبلا یه داستانایی در این مورد خوندم.واقعیت داره؟میشه برام توضیح بدی واضح لطفا لطفا

      سلام عزیزم, تو اینترنت سرچ کن, یه وبلاگی بود که از طریق قانون جذب این کارو انجام داده بودن ولی به مدت یکی دو سال هر روز رو خواستشون کار کرده بودن.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds